Chapter 3 - Awas Najib Razak, Nallakarupan Dan Eskay Sasaran Utama Anwar Ibrahim

Monday, April 16, 2012






"Bekas Sahabat Karib Anwar Yang Mempunyai
Video Seks Beliau"

Anwar Ibrahim memang bercita cita untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia, telah lama beliau impikan untuk menjadi PM Malaysia sampaikan pelbagai cara dilakukan beliau sejak berada didalam UMNO ataupun selepas keluar dari penjara. Matlamat Anwar Ibrahim adalah Perdana Menteri.

Tetapi ianya sekarang hanya tinggal mimpi ekoran serangan yang bertalu talu keatas beliau yang mendedahkan pelbagai cerita shih dan bukti nyata yang beliau tidak layak untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Serangan yang kebanyakkan nya datang dari bekas teman rapatnya kini menghantui beliau sehinggakan rakan sekutu PAS dan DAP sudah tidak yakin dengan beliau untuk mengepalai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini kerana dianggap menjadi Liabiliti buat Pakatan.

Anwar Ibrahim tahu pekara ini justeru itu beliau membiarkan dirinya dijadikan PUNCING BAG oleh gerombolan jentera Cyber pro BN untuk mendedahkan dan membongkarkan moral beliau yang lebih dasyat dari Iblis. Anwar Ibrahim tahu beliau tidak mampu membawa imej baik buat mengetuai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini justeru beliau akan menyerahkan segala peranan sebagai ketua Umum kepada isterinya yang juga Boneka paling terbaik selama ini iaitu Wan Azizah.

Dalam artikel kelmarin Chapter 2 - Awas Najib Razak, Kemboja Putih Akan Merebut Jawatan Perdana Menteri. Gomo telah menceritakan mengapa Wan Azizah dipilih untuk menggantikan Anwar Ibrahim pada Mei ini. Banyak penjelasan yang Gomo berikan semalam memberikan satu tanda tanya kenapa Anwar Ibrahim berundur dari mengepalai Pakatan Rakyat?

Apakah anda tahu bahawa Anwar Ibrahim telah menghantar beberapa individu untuk MEMBELI Nallakarupan dan Eskay? Apakah anda tahu mereka berdua ini telah ditawarkan Berbilion USD agar menyokong Anwar Ibrahim yang mana turut mengeluarkan kenyataan bahawa apa yang didedahkan adalah Konspirasi UMNO?

Ya memang itulah pekara yang terakhir Anwar Ibrahim lakukan tempoh hari, cubaan untuk MEMBELI JIWA Nallakarupan dan juga Eskay dengan amaun tampa Had yang bukan dibiayai dalam Malaysia sebaliknya dari negara luar.


Mari kita imbas kenyataan Nallakarupan tempoh hari:

Datuk Nallakarupan membuat laporan polis mendakwa dirinya didatangi beberapa orang lelaki yang kemudian mengugutnya untuk tidak lagi membuat sebarang kenyataan tidak baik mengenai Datuk Seri Anwar Ibrahim" - 27 March 2012

Gomo tidak menyatakan bahawa Nallakarupan menipu tentang laporan Polis yang beliau buat tetapi hakikatnya beliau ditawarkan Jutaan USD tampa Had oleh beberapa lelaki yang mewakili Anwar Ibrahim dalam membeli Jiwa dan Raga Nallakarupan. Itu pekara yang sebenarnya berlaku pada waktu tersebut yang mana Anwar Ibrahim tahu dengan tawaran Jutaan USD beliau dapat membantutkan usaha Nallakarupan dari mendedahkan Video Adengan Seks beliau dan Sukma yang dirakam satu ketika lalu.


"Video Dalam Simpanan Nallakarupan?"

Eskay juga menerima tawaran yang sama yang mana Anwar Ibrahim meminta agar Eskay menyatakan bahawa video tersebut pelakunya bukan Anwar Ibrahim dan menyatakan bahawa video tersebut adalah konspirasi UMNO. Itulah kelicikkan Anwar Ibrahim yang punya wang dan dana dari luar negara dalam merealisasikan matlamat negara luar untuk melihat Perdana Menteri Boneka berada dibawah kekuasaan mereka.

Dato Eskay mungkin terkejut bagaimana Gomo memperolehi maklumat ini dan begitu juga dengan Nallakarupan kerana maklumat yang Gomo ada ini datangnya dari sumber dalaman PKR itu sendiri yang mengesahkan Anwar Ibrahim begitu BERANG apabila kedua duak mereka menolak tawaran yang telah ditawarkan itu.

Untuk makluman semua Anwar Ibrahim sudah mempunyai rumah di Amerika dan telah mendapat perlindungan dari sekutu nya yang terdiri dari kalangan Yahudi Amerika. Bulan Mei nanti selepas Anwar Ibrahim mengumumkan perletakkan jawatannya beliau akan menetap di Amerika dan memastikan simpati buat beliau akan diterjemahkan melalui undi PRU 13 dengan meletakkan Wan Azizah sebagai penggantinya.

Anda sendiri dapat bayangkan bagaimana Anwar Ibrahim mampu mengawal Wan Azizah dari Amerika malah mampu menentukan corak dalam Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini.


Pada Chapter 5 Rabu ini Gomo akan dedahkan Rumah di Amerika milik Anwar Ibrahim dan juga strategi Anwar Ibrahim yang memang inginkan agar pemimpin BN mengkritik beliau mengenai sokongan beliau ke atas keselamatan Israel. Startegi yang sememangnya Anwar Ibrahim berjaya lakukan sehingga Gomo juga terang terang ditipu Anwar Ibrahim.

Selasa Chapter 4 Jam 10 Pagi
Wan Azizah sudah mempersiapkan diri untuk menerajui
Pakatan Rakyat
yang turut dibantu dengan kebangkitan
Ang San Suu Kyi
yang mana bakal dilabelkan setaraf
dengan
Bunga Kemboja dari Myammar.


Psssttt... Surat Tawaran Jutaan Ringgit dari Anwar Ibrahim berada dalam simpanan Gomo



30 comments:

Anonymous,  April 16, 2012 at 11:01 AM  

Anwar lagi, kenape ko takut sangat kat Nuar, macam dalam Msia ni Anuar sorang ke pembangkang.

Anonymous,  April 16, 2012 at 11:04 AM  

Najib ngan Nalla dan keling siam tu ko letak satu taraf....sian....

Anonymous,  April 16, 2012 at 11:34 AM  

yesterday i asked why our government have no answer to anwar' s corruption, fitnah dan penipuan. today dr mahathir yang menyatakan the ptptn was set up by anwar. gomo u must understand that is the current government official or minister, is so incompetent, they must not hold the post. the party and the government is more important than the incompetent person. anwar is a cheat and a lier, but if we are unable to manage the lier, the current government is in trouble.

Anonymous,  April 16, 2012 at 11:41 AM  

gomo i know u are a strong supporter of bn but i feel that our government has no leadership as it was with tun mahathir. i feel that the current leadership is weak and not smart enough.

Anonymous,  April 16, 2012 at 12:25 PM  

Bagi peluang kat Najib. Kalau kat Anuar jahanam negara ni..

Anonymous,  April 16, 2012 at 12:28 PM  

Assalamualaikum Gomo,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka yang paling hebat seksaannya.

kluangman April 16, 2012 at 12:30 PM  

Aku setuju kepimpinan sekarang lemah dari segi pengurusan untuk tangani krisis.

Apabila ada budak menangis, si bapa akan hulurkan gula-gula sebagai kaedah untuk tanganinya??? - Ini semua langkah menjahanamkan negara dalam jangkapanjang. Rakyat jadi manja, lemak, tamak dan mua melampau terutama golongan bukan pribumi.

Majoriti rakyat Melaytu Islam akan pilih UMNO atau PAS sahaja dalam PRU nanti - sokongan pada Anwar atau PKR secara langsung dari Melayu sebenarnya tiada. Yang ada tu memang asal usul mereka jenis tak sedar diri.

UMNO wajib fokus kepada masalah dalaman, pemimpin sabotaj bila tidak dipilih dan kegagalan akar umbi (jentera pilihanraya) melakukan kerja apabila 'budget' ditelan oleh ketua bahagian atau ketua cawangan sendirian.

Anonymous,  April 16, 2012 at 12:33 PM  

perbezaan BN dan barisan alternatif:
semua orang bn pankai pangkat seperti dato seri, dato dan sebagainya termasuk adun.
barisan alternatif pula bukan semua yang pakai pangkat.

Anonymous,  April 16, 2012 at 12:38 PM  

1Rumah 1 Utusan

nonbal April 16, 2012 at 12:38 PM  

anon 12:28, bagaimana pula siksaan keatas pemimpin dan pengikut liwat? tolong tuan khabarkan? agenda untuk menidakkan seorang peliwat, penyokong LGBT, penyokong peluralism, penyokong zionis, penyokong nama Allah untuk kafirun, pembohong (16 sept etc) adalah sebahagian dari perjuangan murni dalam agama, saya rasa gomo berada dipihak yang benar dalam hal ini. dalam peperangan ini, perlu diguna muslihat termasuk kekerasan demi untuk membenamkan seorang manusia hina dari menerajui negara islam kita yang tercinta.

Anonymous,  April 16, 2012 at 1:37 PM  

Long ago trouble baby

Anonymous,  April 16, 2012 at 1:41 PM  

Belum tentu orang yang menghina tu lebih baik dari orang yg dihina. Silap silap neraka jahanam orang yang menghina....

PAShit,  April 16, 2012 at 1:44 PM  

wahai pencacai2 anak2 haram PAS kaki2 bontot PKR dan babi2 tonyok DAP,

apa korang sayang sangat dengan Peliwat Tegar tu, udah2 le bawak2 le bertaubat.

Cuba korang fikir macamana korang nak menjawab di Padang Masyar nanti perangai korang macam kaum Nabi Lut kat dunia ni.

Tolak pemimpin bermasalah seksual sekarang juga sebelum korang mampus!

PAShit

Anonymous,  April 16, 2012 at 2:05 PM  

Tak tengok lagi ke video nuar menyontot? Kalau tak tu lagi kisah si nuar ni nampak sangat kamu ni dah jauh ketinggalan di zaman yang canggih ni.

Anonymous,  April 16, 2012 at 2:11 PM  

Sebab barisan alternatif ni ambik pakai cedok.

Anonymous,  April 16, 2012 at 2:19 PM  

Kalau yg menghina itu tak tahu hujung pangkal tahu menghina saja itu sudah tentu masuk neraka jahanam. Kalau yg di hina itu terang terang hendak menghancur kan negara tembak kasi mampus pun tak pa.

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:09 PM  

Assalamualaikum,

Neraca penentu kebenaran ialah dengan kembalinya kita ,"umat Islam" kepada Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.Cerminkan diri kita dahulu sebelum kita mula menghalakan cermin kepada orang lain.
Sudah tertegakkah Islam sepenuhnya dalam diri kita,anak pinak kita,saudara mara kita dan sahabat handai kita?.Maka,jika belum tertegaknya Islam dalam ruang litup kita,hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu untuk mempercambahkan pengetahuan kita tentang Islam yang sebenarnya.

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:10 PM  

Ko jangan hidup dalam negara demokrasi kalo bodoh tentang demokrasi.

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:13 PM  

Sebab kako takut orang lawan bertanding, baik jadi komunis

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:16 PM  

You are not smart either

Anonymous,  April 16, 2012 at 5:02 PM  

SHOW NO MERCY TO ANWAR IBRAHIM!

Anonymous,  April 16, 2012 at 6:23 PM  

bagi aku umno dah terlaumpau lama memerintah sampai dah nyanyuk. bagilah peluang parti baru untuk kita lihat dan menilai. malaysia dah jauh ketinggalan dari negara-negara lain. sepatutnya income kita banyak sebab penduduk kita hanya 28 juta je (bukan susah nak jaga berbanding indon)

Anonymous,  April 16, 2012 at 6:58 PM  

Pencacai pkr ni

Anonymous,  April 16, 2012 at 7:21 PM  

Gomo, jangan kepalang buat pendedahan, lagi banyak tambah baik utk menjadi perisai menyerang raja liwat/penipu negara.

PRU 13 kian hampir, aku dah agak anuar sekarang makin nazak dan nyawa paras leher jer cuma harap penyokong bangang yg bagi kuat semangat dia terus hidup, kalu tidak munkin minggu lepas dia dah terjun bangunan maka selesailah (1) episod kuman perosak negara berkubur.

bila anuar mampos nanti dedahkan pulak bulu-bulu kejahatan wan azizah dan nurul azah pulak supaya PKR terus lenyap dari bumi ini.

fairuzkhan,  April 16, 2012 at 8:30 PM  

pkr akan berkubur selepas pru13 nanti...perjuangan mereka pun kerana insan bernama Anwar...aku masih ingat artikel yg ditulis oleh seorang kolumnis di akhbar utusan dulu...tak sabar gua nak nengok rumah juburi di US..kaya betoi dia..hampeh punya manusia...

Anonymous,  April 16, 2012 at 8:52 PM  

Baru kau tau dia hampeh. Dari dulu lagi aku dah tau dia hampeh! Cuma org yg buta hati je yg tak perasan kena tipu!

Anonymous,  April 16, 2012 at 9:05 PM  

anon 623
tengoklah apa yg dah tjadi d selangor...nilailah nasib islam dan melayu slepas dkuasai dap...... cukup2lah tu. pru13 bn akan kmbali kukuh mmrintah negara d bawah kpimpinan najib....insyaallah

Anonymous,  April 16, 2012 at 9:28 PM  

"pss...surat tawaran jutaan ringgit dri anuar ada dlm simpanan gomo"


Kenape x bg polis, sprm ke? X pyh lah ckp utk buat 'trill' sbb benda tu mmg xde..kah kah kah..gomo kaki auta

P/s: gomo mana video nuar ver 2..dh btahun tunggu..kah kah kah..penipu je kuat

Anonymous,  April 17, 2012 at 6:36 AM  

setiap apa yang kita buat, balasan nya tetap ada, tanpa mengira siapa kita...





api

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:35 AM  

gua x percaya langsung dgn politikus2 skrg ni..baik "pembangkang" @ "pentadbir" skrg ni.suma jg kepentingan msing2 jek..TERMASUKLAH blog c GOMO ni..klau xde habuan x kn la nko nk buruk kn pembangkang kn??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP