Chapter 5 - Awas Najib Razak, Kediaman Anwar Ibrahim Di Amerika Telah Siap Tersedia.

Wednesday, April 18, 2012


"Layanan Istimewa Untuk Anwar Ibrahim Di Amerika"


Anwar seperti dilaporkan Wall Street Journal, 26 Jan telah berkata:

“I support all efforts to protect the security of the state of Israel,” said Mr. Anwar, although he stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step which he said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians”

Akibat dari kenyataan ini maka bertubi tubilah serangan dari kalangan Pemimpin Kerajaan BN keatas Anwar Ibrahim. Tidak cukup dengan itu media elektronik, cetak dan juga media baru menyerang Anwar Ibrahim sehinggakan gagal dipertahankan oleh kepimpinan serta penyokong pakatan Pembangkang.



Hasilnya Anwar Ibrahim dilabelkan penyokong Israel di Malaysia ini, dunia Islam luar juga mengutuk kenyataan Anwar Ibrahim dan yang paling lantang adalah Indonesia. Anwar Ibrahim berjaya didamagekan kerana kesilapan beliau sendiri.

Tapi kesan yang sebenarnya adalah di Amerika yang mana dikuasai oleh Yahudi. Kesan yang sebenarnya positif untuk Anwar Ibrahim meneruskan gerak kerja nya dan mendapatkan segala dana serta bantuan bagi mempermudahkan urusan Wan Azizah yang akan mengetuai Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini.

Anwar Ibrahim sebenarnya ingin kita penyokong kerajaan menghentam beliau berhubung kenyataannya yang menyokong Israel agar dunia luar yang terdiri dari proksi Yahudi memandang berat kebajikan keatas Anwar Ibrahim dan sudah pastinya peluang sebegini digunakan Anwar Ibrahim untuk menyatakan kepada sekutunya bahawa beliau dikecam kerana menyokong Israel.

Apalah sangat dunia Islam didunia ini berbanding dunia Eropah dan Amerika yang dimonopoli oleh golongan Yahudi? Yang mampu salurkan bantuan buat dirinya dan PKR selama ini datangnya dari golongan Yahudi seperti yang didedahkan portal AIDC selama ini. Jadi tidak rugi untuk Anwar Ibrahim hilang sokongan dimata dunia Islam kerana yang penting adalah keselamatan serta dana yang beliau perolehi dari proksi Yahudi.



"Kediaman Anwar Ibrahim di Washington DC"


Sepertimana sebelum ini Gomo dedahkan mengenai Anwar Ibrahim akan meninggalkan Malaysia dan menetap di Amerika dengan memberikan jawatan ketua umum Pakatan Rakyat kepada Wan Azizah. Anwar Ibrahim sudahpun mempunyai kediaman rasmi di Amerika yang berlokasi di Washington DC sebuah rumah dikawasan elit yang dikelilingi pelobi pelobi yahudi utama dalam pentadbiran Amerika.

Sebab itulah Anwar Ibrahim sengaja mengeluarkan kenyataan beliau yang menyokong Israel yang kemudiannya diulang ulang oleh beliau agar umat Islam dunia menentang kenyataan beliau yang mana memberikan simpati buat beliau oleh Yahudi Amerika.

Apa sahaja yang diperkatakan oleh orang ramai mengenai sokongan Anwar Ibrahim ke atas Israel selama ini akan dilupakan apabila Anwar Ibrahim meletakkan jawatan. Orang hanya akan berkata,

"Anwar Ibrahim dah letak jawatan, dia dah tak bertanding dan tidak ada kesan pun pada PRU 13"

Dan orang akan sambung lagi dengan berkata:

"Kesian Wan Azizah, fitnah dan aib keatas suaminya menyebabkan beliau sengsara bertahun tahun lamanya"


"Wan Azizah Sudah Siap Sedia"

Ini andaian Gomo memandangkan Wan Azizah akan menagih simpati rakyat Malaysia pada PRU 13 nanti. Satu simpati secara besar besaran akan berlaku yang didorong perasaan mudah simpati rakyat Malaysia.

Sepertimana Gomo nyatakan sebelum ini Anwar Ibrahim pada Mei nanti akan meletakkan jawatan dan tidak mustahil beliau akan melakukan sumpah Lakhnat dan kemudiannya terbang dan menetap di Amerika memerhatikan secara jauh akan pergerakkan Pakatan Rakyat menghadapi PRU 13.







Kedudukan beliau di Amerika telah terjamin selamat dan harus kita ingat beliau tidak mempunyai sebarang masaalah untuk menetap seberapa lama di Amerika kerana selama ini beliau begitu mudah berulang alik ke Amerika dan dunia eropah luar atas sokongan yang diberikan CIA keatas beliau. Lihat video diatas dan anda mampu nilaikannya sendiri.

Rumah di Amerika sudah tersedia, segala dana bagi menghadapi PRU 13 juga sudah tersedia dan hanya menunggu masa sahaja lakonan dan drama simpati dari Anwar Ibrahim pada Mei ini dilakukan. Sama ada rakyat bakal ditipu ataupun bijak menilai sama sama kita nantikan.

Chapter 6 Khamis Jam 10 Pagi.
Anak dan Ibu sudah berjaya, Adik dan Abang sudah Berjaya.
Kini hanya tinggal suami dan isteri bagi menentukan
apakah CIA berjaya ataupun tidak.


Psssttt... CIA amat membantu Anwar Ibrahim dalam soal ini.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




61 comments:

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:12 AM  

Kalau Amerika hormat tu, confim lah Anwar layak pemimpin global. Najib dan ko jadi je la kere sumbang....kah kah kah

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:16 AM  

Anwar lagi, berpuloh pasal Anwar... Sah lah ko GOMo dan geng ... Kumpulan gila Anwar... Tak tentu pun dia dapat jadi PM.... Ko semua dah gila bayang...kah kah kah

zam April 18, 2012 at 10:26 AM  

mmg la amerika hormat dh jadi geng dia penyokong yahudi dn lu pun penyokong yahudi ke? lu dgn si nuar pun sama penjilat yahudi heeeee

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:34 AM  

Kau dan penyokongnya boleh pindah usa lps pru13. Apa class duduk malaysiakan. Boleh kawan dan kawin lagi dgn yahudi. Kita tak nak pengkhianat islam di sini.

k.selangor,  April 18, 2012 at 10:50 AM  

Enko pun boleh pegi us ikut si nuar
jadi tukang bukak pintu dia.
Jangan lupa sediakan cawat besi.kalo enko SUKA tak payah sediakan.

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:50 AM  

Mak aih, rumah dia

puh, besag nya. aku rasa dia tidoq situ banyak daripada tidoq kat pmtg pauh

pmtg pauh ada apa

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:53 AM  

1 Rumah 1 Utusan Malaysia

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:15 AM  

Kah kah kah. Betul tu sediakan cawat besi.

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:24 AM  

mudah nya anda percaya tuduhan yang xberasas..sekadar bercakap sapa pun boleh cakap bro..pumpang2 apa pun xdak.hahahahahahahahahahaahaha..umno2.gambar2 tu dlm google bersepah..hadoiiyai..sebab tu la tun ckp org pandai xmau masok umno..dah la..takot nnt tak larat nk menjawab kt akhirat.diam itu lebih baik dari bukak aib yg xsahih.kita ckp bab ekonomi bkn aib.hampa semua ni agama apa yg xreti2..nk tolak agama ka?dah tu..awat buat jugak..??ohh,sbb anda umno..

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:33 AM  

...yg bersepah rumah kat luar negara ni pemimpin UMNO-BN hasil rompakan duit negara..yg terbaru kat Kazakhstan pun ada...FAKTA!! bukan merapu mcm GOMO ni, tapi apa boleh buat dah namanya pencacai x cerdik plak tu(kata TUN DR M) tiap GOmo tulis percaya habis....

hidup malaysia.,  April 18, 2012 at 11:41 AM  

semasa cohen datang melawat malaysia. ketika itu anwar adalah timbalan perdana mentri. saya bertanya azmin ali samada kita bolih kah meminta cohen membantu malaysia agar usa tidak attack mahathir. azmin kata, dont worry we are close with them. jadi saya kata mintalah jangan mereka attack dr mahathir. sayabdimaklum azmin, it is part of the plan. jadi semasa itu saya tidak faham thatbit is part of the plan. bila dikaji secara mendalam, memang azmin dan anwar telah berusaha dengan cia dan yahudi daripada awal lagi untok menjatuhkan mahathir. nasib baik lah mahathir itu bijak. najib u have to be careful. the attack is coming your way because anwar wants to be PM. the ends justify the means. mahathir bijak. najib you better have a plan otherwise you are in big trouble. you dont have a smart team like mahathir's. where are your team? you need it urgently and you need it now.

hidup malaysia.,  April 18, 2012 at 11:42 AM  

semasa cohen datang melawat malaysia. ketika itu anwar adalah timbalan perdana mentri. saya bertanya azmin ali samada kita bolih kah meminta cohen membantu malaysia agar usa tidak attack mahathir. azmin kata, dont worry we are close with them. jadi saya kata mintalah jangan mereka attack dr mahathir. sayabdimaklum azmin, it is part of the plan. jadi semasa itu saya tidak faham thatbit is part of the plan. bila dikaji secara mendalam, memang azmin dan anwar telah berusaha dengan cia dan yahudi daripada awal lagi untok menjatuhkan mahathir. nasib baik lah mahathir itu bijak. najib u have to be careful. the attack is coming your way because anwar wants to be PM. the ends justify the means. mahathir bijak. najib you better have a plan otherwise you are in big trouble. you dont have a smart team like mahathir's. where are your team? you need it urgently and you need it now.

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:47 AM  

Sgl bukti yg di beri mcm video, sample airmani, pengakuan org yg trlibat, korang ttp xcaya tapi bila puak korong wat gambar superimpose tu yg korgn caya n taksub giler...

Siap tudoh DSN ada affair dgn Altantuya n DSRosmah dgn mcm2 maknenek tuduhan...Biar bute mata tapi jgn bute hati..

Yahudi n org Amareka sana tu xkn sokong tanpa ada keuntongan bagi mrk...tgk contoh yg kat luar negara..yg tentang Amareka/Yahudi tumbang, yg naik semua pro Yahudi/amareka..pastuh negara yg kene kaco tu xaman2 sampaila nih...

Korang nak ke negara kite cam tuh...huruhara n kacau bilau ...hny krn ANu sekor, negara musnah...

Haktuiii kahak kahak

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:47 AM  

perrrghhh hebat anon April 18, 2012 11:24 AM "nk tolak agama ka?"

Jadi sebab anda Pas dan Pkr maka agama pulirisme dan sosialisme yang anda bawak tu betul ker?

nak sex dengan sesiapa je tak kisah di mana2 asal bukan di tempat public(kenyataan anwar ibrahim)<--ni agama mana bagi ni?

kali terakhir yang aku dengar ustaz bagi kaunseling dekat bini orang pukul 2/3 pagi.<--ustaz mana yang nak kaunseling suami isteri panggil isteri 2/3 pagi tapi suami tak panggil!!!!

nak cakap bab ekonomi sila bukak gelanggang tuan, nak turun kan harga minyak macam manakah caranya?

berapa banyak dari keuntungan petronas perlu di beri bagi harga minyak menurun, kemudian baki daripada tu kita tolak lagi untuk bagi pendidikan percuma 100%, jadi berapa baki keuntungan petronas selepas semua penolakan ini dibuat, berapakah baki yang ada cukup bagi petronas melaksanakan projek2 mereka di antara bangsa?

kenapa selangor tak nak buat dulu pendidikan percuma? kalau pembangkang pandai guna petronas kenapa selangor cukup bodoh tak nak guna pkns, mrcb, yayasan selangor dan anak syarikat selangor?

adoi mungkin terlampau jauh kita cerita dekat sikit 25 tahun pegang kelantan tapi masih tak bergerak maju, 4 tahun pegang sampah masalah sampah tak setel2 tuan dari tahun pertama. lepas tu banjir salah BN sebab longkang tersumbat, majlis perbandaran ni bawah persekutuan ke negeri?

lagi nak cerita apa? harga barang mahal? kasi letak perbandingan subsidi 4 negeri pembangkang dengan baki negeri BN pegang, berapa banyak pembangkang bagi?

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:49 AM  

der lu xbce ke gomo ckp pe? kn rumah tu kt kawasan elit, n pnh ke kontraktor bt rumah sebiji je? logik la gmbr rumah tu ade kt intrnet blmbk, n maybe knyataan gomo tu btl slh stu rmh tu nuar punye yelh anjing yahudi dpt mcm2 la, jagn meng sorak je tp negara tergadai.. lu ni mcm duk dlm jamban la..

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:52 AM  

anwar ibrahim dan ramai lagi pembantu anwar ibrahim dilatih olih cia dan yahudi bermula semasa anwar sebagai timbalan perdana menteri untok menguling mahathir. yahudi dan cia terus menerus membiyai anwar untok mengambialih malaysia. waktu ini umno sebok membunoh sama sendiri. anwar, cia dan yahudi sedang memperketatkan the loop to power. rosmah is the target but it is rosmah's fault. why do you want to be a busy body meddling in the management of the government. you are not elected and the voters dont want you to meddle in the affairs of the government.

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:53 AM  

Cayalah Gomo..macam Zionis protokol pula tapi tak heran pun sebab memang dia follow dasar yahudi.

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:53 AM  

anwar ibrahim dan ramai lagi pembantu anwar ibrahim dilatih olih cia dan yahudi bermula semasa anwar sebagai timbalan perdana menteri untok menguling mahathir. yahudi dan cia terus menerus membiyai anwar untok mengambialih malaysia. waktu ini umno sebok membunoh sama sendiri. anwar, cia dan yahudi sedang memperketatkan the loop to power. rosmah is the target but it is rosmah's fault. why do you want to be a busy body meddling in the management of the government. you are not elected and the voters dont want you to meddle in the affairs of the government.

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:54 AM  

Woooooo! Duit siapa Nuar tibai beli rumah tu aaaaaq? Duit tong milo ceramah PAS kot? Itu baru satu rumah, munkin ada berjuta2 lagi harta Nuar diluar negara. Inikah yang dikatakan Mr clean??? Adooooi!

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:57 AM  

11;47

TERBAIKKKKKKK!!!!!!

Anonymous,  April 18, 2012 at 12:07 PM  

yg pasti harga minyak xkn dapat turun pn sbb minyak tu hasil cari gali n ade tamat tempoh (habis) so negara kwl hrge minyak... n minyak negare kite jauh lagi murah, cbe try bnding dgn negara jiran? if minyak kite mhl xkn la ade pihak yg nk seludup keluar? n yg aku tau minyak kt negara jiran lg mhl 2x ganda.. PKR bodo n bahalul.. aku plik btl knp sbuk nk pecah belahkan masyarakat, kn lg bgus bsatu blh bgunkn negara same2..

Anonymous,  April 18, 2012 at 12:28 PM  

Eh..tu bukan rumah dia tu...tu rumah cucu dia tu.....

Anonymous,  April 18, 2012 at 12:34 PM  

hahahaha...hebat papagomo... pasal blog papagomo dibahaskan di parlimen.. tabik spring ah bro..

Anonymous,  April 18, 2012 at 12:41 PM  

hahahaha..MP pasir mas cadangkan papagomo diberikan anugrah cemerlang diatas upload video sex mirip ketua pembangkan..Amin..harap2 papagomo dapat apa yg dicadangkan ibrahim ali.

Adi Kencana April 18, 2012 at 12:44 PM  

Anwar x kisah sensitiviti Islam. Yg penting, penyokong dia di Amerika yg pro Zionis & pro Israel happy...

NURUL IZZAH: ANTARA NOBAT & LAGU P.RAMLEE... Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  April 18, 2012 at 1:10 PM  

Article mantap Gomo.

Aku sebagai rakyat hanya dapat berdoa Malaysia tak jadi macam negara2 Arab yang hancur dikerjakan dek Amerika. Sedarlah semua sebelum terlambat. Susah payah datuk moyang kita mendapatkan kemerdekaan, kita pula tak dapat jaga wasiat tu. Kita patut bersyukur dengan apa yg kerajaan kita buat. Kalau nak perbaiki, ada parliment tempat berbincang.

Ada orang kata kasilah pembangkang satu penggal. Tapi mereka lupa Anwar dan yahudi akan hancurkan negara dalam masa yg singkat dan jangan harap kita akan dapat balik keadaan yang ada sekarang ni. Nauzubillah, minta Allah selamatkan bumi Malaysia.

Anonymous,  April 18, 2012 at 1:24 PM  

Mdir hantar surat cinta, Msia dagang ngan Yahudi....ko cakap anti yahudi.... Apa laaaa. Macam bodoh je ko rang niiii

Anonymous,  April 18, 2012 at 1:40 PM  

1.24....versi mana ko baca? hahaha yg diedit oleh fuckatan?

kluangman April 18, 2012 at 3:22 PM  

mana2 orang nak jadi PM atau pemimpin biarlah mereka bersih dari skandal dan moral secara terbuka. Kalau diam2 depa balun tanpa pengetahuan rakyat, itu antara dia dengan Allah.

mahathir sendiri secara umumnya bersih dari skandal dan moral, kalau tidak Tun sudah lama ditelanjangkan oleh yahudi dan cia. tetapi sampai sekarang tiada isu secara terbukti - tak ada sekeping gambar pun termasuk yang 'palsu' untuk dilihat tidak bermoral.

Samada anwwar atau najib atau lain2 pemimpin kenapa perlu kita teruja dengan luaran peribadi mereka. atas kapasiti mampu berfikir sendiri secara rasional PRU13 adalah penentu terbaik.

Lambat laut semua kemungkaran terbongkar (sejarah) dan pada masa itu kita akan dapat tahu samada kita silap atau betul dalam menyokong mereka.

Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian sendiri mau tanggung.

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:24 PM  

PAPAGOMO mmg glamour...hari nii nama dia naik dlm perbahasan parlimen...

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:02 PM  

Kalo glamor sangat suruh Umno letak dia kalo ada teloq...Masuk bertanding tengok berapa dapat, baru cakap pasal glamor

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:27 PM  

bendera pkr lambang mata 1,bendera pas lambang berputih mata.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:39 PM  

anon 11:47

anda jual saya beli.

paham ka xpaham apa aku kata?

"takot nnt tak larat nk menjawab kt akhirat.diam itu lebih baik dari bukak aib yg xsahih.kita ckp bab ekonomi bkn aib.hampa semua ni agama apa yg xreti2..nk tolak agama ka?"

betol ka xbetol agama kita larang bukak aib org??BETOL ATAU SALAH??jadi mengapa buat jugak??agama ckp jgn then buat jugak bukan menolak ka tu?? ohh nk kata berkorban buat bnda salah untuk menegakkan keadilan.BULLSHIT.xdak sapa suruh jadi bodo dpt dosa untuk org lain..yang salah tetap salah..nk dedah bg bukti sahih,bukti rasuah bukti hitam putih..bukak pekung yg melibatkan rakyat sudah la,itu yg dituntut.rasuah semua rompak semua tu guna duit rakyat.itu lah harus..ini bukak isu sex..sex2 xhabis2..malu la oii org tengok..isu itu antara dia dengan tuhan..awat nk kata islam xadil xboleh bukak aib mcm tu??ada masalah dgn islam???kalau xdak just ikot saja la.jgn sbb politik kita nk pertikai silam pulak.bab sex2 ni kan..dia buat pun yg mengata salah.kalau dia xbuat lagi2 la salah.

anda kata pasal pluralisme dab sisialisme?? tuduhan apa tuu.jamil khir pun masok court pasal tuduh pkr pluralisme.jgn sembang megah tuan kalau tuduhan hanya kosong.yusuf al qadrawi sokong anwar.itu ulama besar dunia sokong anwar.kalau ulama besar yg diakui global sokong siapakah kita nk pertikai agama anwar ni..layaklah kita?? ckp biar berasas.tuduhan kosong adik saya pun boleh.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:41 PM  

anon 11:47

anda kata :nak sex dengan sesiapa je tak kisah di mana2 asal bukan di tempat public(kenyataan anwar ibrahim)<--ni agama mana bagi ni?tuan.bila dia kata?????nie nk bgtau..dlm islam hal yg terlindung disebalik dinding bukan kerja kita yg mencari ya..ITU URUSAN DIA DENGAN ALLAH.kalau tempat awam harus cegah.p tnya ustaz kalau xpercaya..ada kisah pasal sahabat nabi tentang ini.saya bukan guru agama nk cerita panjang2.

anda kata :kali terakhir yang aku dengar ustaz bagi kaunseling dekat bini orang pukul 2/3 pagi.<--ustaz mana yang nak kaunseling suami isteri panggil isteri 2/3 pagi tapi suami tak panggil!!!!
dgr dari puak2 amno ka??yg nie dgr x??bukan kah majlis agama islam sahkan mereka xberkalwad.DENGAR KA X??jadi mengapa tuduh.mmg ada penangkapan tp bukan berdua duaan dalam bilik.mereka berjumpa diluar bilik.ada yg add on dlm cerita tu.jgn spin cerita..ada ka xdak pengarah tu ckp??ada kn.cukup la tu.

hal ekonomi pulak tuan..itu pasal anwar ajak najib debat.anwar bgtau pendirian pakatan dajib bgtau pendirian dia untuk menaikkan malaysia.tp nk buat mcm mana najib xberani..lepas tu pulak puak umno bila xdgr lagi strategy pakat sebok nk jadi hakim pulak.petronas duit banyak2 tp brapa yg tolong rakyat.kebanyakan support subsidi swasta.kan dah banyak pkr dedahkan.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:41 PM  

anon 11:47

tuan kata :kenapa selangor tak nak buat dulu pendidikan percuma? kalau pembangkang pandai guna petronas kenapa selangor cukup bodoh tak nak guna pkns, mrcb, yayasan selangor dan anak syarikat selangor.

apa tuan ckp n??PKNS MRCB YAYASAN SELANGOr bukan bapak mereka punya.pakatan syorkan petronas sbb petronas mampu dah banyak wang.alahai nk sama kn petronas dgn pkns yayasan selangor pulak.lagipun tuan .kerajaan negeri xdak autoriti untuk bagi pendidikan percuma,itu kuasa pusat la tuan..kalau nk buat jugak boleh,pusat luluskan dangan syarat bagi jumlah peruntukan yg sepatotnya untuk selangor.ini selangor buat untung gila2 bg modal ciput.duit yg saya mksdkn duit kerajaan,duit rakyat bukan duit umno ya..ada perbeza disitu kalau nk tau.daripada subsidi untuk swasta,PTPTN guan duit petronas la knapa tidak buleh???untuk shahrizat kerajaan habiskan boleh tajudin ramli beratus2 juta boleh apatah lagi rosmah.cuba cari 70 dalil tentang bn yg boros ni..

sapa kata kelantan xmaju??p tanya org kelantan mana yg susah..gelang mas sampai siku kot..cuma mana ada show off macam rosmah..sedangkan sultan zuhud tau.bab sampah pulak mmg ada masalah tp bukan disana sahaja tempat lain pun sama cuma media propaganda ja lebih.

mcm ni lah tuan.audia dah kata selangor very good peneng very good kedah juga good.audit yg kata bukan umno kata na.jadi apa lagi mau pertikai kemampuan mereka.yg dikritik semua sex tp side pakatan claim umno rasuah rompak wang rakyat berserta bukti lagi.mentaliti yg berbeza kan.

jadilah melayu yg pandai yang mana bukan hanya percaya kata2 gerombolan2.ada bukti ok fine.pkir lah..awang adek sndiri yg ckp pasal hutang negara..had hutang negara 55% skrang 53%..tingal lagi 2% sahaja..negara apa ni.knapa jadi begitu jika ditadbir dgn elok?? xmampu buat lebih baik?? ok xmampu kita kena tukar kerajaan,jgn tunggu muflis baru nk tukar pulak..REFORMASI!!

fairuzkhan,  April 18, 2012 at 8:01 PM  

satu peluang keemasan untuk nuar and de gang untuk mematahkan hujah gomo...tunjukkan bukti yg rumah itu bkn milik nuar atau pun kroni kroni beliau..kiranya nuar dapat membuktikan yg dia langsung takde kaitan ngan rumah itu secara automatik bolehlah dicop gomo menipu..usah malalut atau dok spin cite lg..ada bran??????

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:18 PM  

Kelantan maju? Buta ke hapa?

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:04 AM  

Ni lg sekoq.....kalau tak dedah camna aku nak tau bakal PM aku kaki china doll......nasib baik dedah....kalau tak, rugi undi aku...pui.....

Yusur al qadrawi pun kena kona...(baca tulisan zul nordin....tolong lah berenti baca harakah dgn keadilandaily tu sat.....) apatah lagi manusia beleh mcm hang......

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:00 AM  

ko ingat semua penduduk kelantan bodoh ke? Majoriti penduduk kelantan bodoh ke? Ingat senang2 kena tipu dgn pas? Sbb diorg lebih suka dgn keadaan skrg..mmg rmi bhijrah ke kl cari rezeki dan blajar tp kenape mereka ttp sokong pas?( telah dibuktikan pada kertas undi yea) sbb mereka rasa aman dan bahagia di negeri pimpinan pas di sana..x perlu terlalu maju, janji keperluan asas disediakan..bab nk rezeki lebih kena berusaha lah, jgn jd mcm umNGOK totok, semua nk bantuan ngan subsidi..

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:38 AM  

yusof alqadrawi kena kona????/sapa kata??zul nordin kata???/sapa zul nordin ni???ulamak mana???yg lawyer xmenang kes tu ka???hahaha..kalau zul power awat dia xjd ulama besar global??sapa dia ni yg hang lebih percayakn daripada ulamak yg diiktiraf global??kalau ckp bab agama yes kita kna ikot yusofalqadrawi la sbb dia ulama global..tp kalau bab law ni zul nordin la walaupun dia kes asyik kalah tp itu bidang dia..jgn cmpur aduk nnt jd mcm umno..nk beli kapal selam ambik penganalisis politik p berkira nk buat apa,ambik yg pakar dlm kapal selam baru kapal selam buleh selam..hehehehehehe..

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:45 AM  

bukan pihak yg dituduh yg perlu tunjukkan bukti tidak bersalah tp pihak yg menuduh yg perlu buktikan anwar bersalah..mcm kes rumah tu..berlambak kt tenet..setakat ambik gambar lepas tu tuduh tokwan aku pun boleh..bg la hitam putih mcm pembangkang dedah isu rasuah tu baru la betol..anwar yahudi la anwar itu anwar ini.tp semua ckp saja..mana hang tau rumah tu rumah dia..mai bukti la..kes najib tunang anak dia ada bukti xmau nk percaya spin xmau2..tp yg xdak bukti percaya pulak..alahaiiii..

-DM-,  April 21, 2012 at 11:54 AM  

bro,mintak penjelasan ko tentang rumah AI please.
1) ape source yg confirmkan tu rumah AI?
2) http://blog.luxuryhomemagazine.com/luxury-home-magazine-of-washington-dc-celebrates-its-one-year-anniversary/
3) berdasarkan link atas ni,rumah tu kat McLean,Virginia,bukan la kat Washington DC..but mmg xdpt disangkal la yg kwsan tu mmg dekat ngn washington dc n byk diplomat n ahli congress tinggal kat situ :D

so mintak penjelasan lanjut bro :D
thanks!

Anonymous,  April 21, 2012 at 11:59 AM  

orang bodoh yang kantoi bodoh, siapa percama tiga kali bodoh. gambar rumah tu bersepah kat google. bodoh betul la... apa yang ditulis, semua aku baca, tapi takde satu pun yang aku percaya.

Anonymous,  April 21, 2012 at 12:54 PM  

Udah kantoi member disitu...rumah tah sapa2 kata rumah anwar...kakakaka...bagus la papagomo nie...cari gambar kat google paste buat cerita...terbaekkk....teruskan usaha mu papagomo..wakakakaka

Anonymous,  April 21, 2012 at 12:56 PM  

Rendahnya martabat gomo babi belaan UMNO.Gambar rumah Anwar yang ngko katakan tu... melambak-lambak lelong kat dalam google... Kantoi!...

Anonymous,  April 21, 2012 at 1:36 PM  

Adoihhh..kite semua telah ditipu hidup2 oleh PAPAGOMO rupanya..xmacho la gini beb..

ish ish ish April 21, 2012 at 2:57 PM  

bangang banganag bangang....gamba umah tu besepah kt ntenet,.,boleh p[caya

Anonymous,  April 21, 2012 at 3:19 PM  

Ini rupanya papagomo yg glamer punya hasil tulisan yg org dok kata 'cayalah,terbaikkk,hebat,artikel mantap'???
Artikel fucktap!cayalah,terbaik,hebat la lu tulis artikel fitnah cedok gambar dri gogle,xde bukti kukuh!!!buang mse n rugi byar bil internet aku jer bace artikel ko..bleh blah la!!!glamer konon,glamer menabur fitnah!!!

Anonymous,  April 21, 2012 at 4:22 PM  

salam.setakat copy and paste budak darjah 3 sekolah rendah pun pandai aplikasikan.ini kan pula awak en. papa gomo yang dah bersunat berpuluh tahun sanggup tipu rakyat 1Malaysia mengatakan gambar banglo tersebut kepunyaan saudara islam kita Anwar Ibrahim.harapan saya En. Papa Gomo harus bertaubat...tq

Anonymous,  April 21, 2012 at 7:09 PM  

oi papagemok,kenapa tak paste kan sekali gambar kondom kat dataran merdeka letak kat tepi rumah kononnya DSAI punya tu.wahahaha.belajar photoshop dulu lah woi sakai!!

superjib,  April 21, 2012 at 10:04 PM  

kantoi!!!! blogger taik kucing!!! blogger fitnah!!!!

Anonymous,  April 22, 2012 at 12:49 AM  

"Anwar Aljuburi"..kata Mat Sabu...maknanya Anwar mmg kaki jubur..PAS jgk yg kata Anwar kaki jubor...x kan dulu haram, skrg halal plk?.ajaran islam mana ni...

Anonymous,  April 23, 2012 at 1:24 PM  

Gambar copy paste dari laman ni http://www.luxuryhomemagazine.com/media/press.cfm?id=161 Bodoh punya Papa Gomo!!!

Anonymous,  April 23, 2012 at 2:02 PM  

wahai GOMO dan penyokong UMNO, percayalah Allah itu ADA.

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:21 AM  

Wahai pencacai-pencacai sekalian. Selagi semua yang memerintah tak adil, tak saksama, talkinkan aje. Sekarang talkinkan BN. Kalau PR pun haprak, talkinkan juga. Demokrasi la pencacai-pencacai sekalian. Tak payah gaduh. Semua nak anak-anak masa depan bertambah baik. Khaik ptuih semua pencacai!

cybertroopers2,  April 24, 2012 at 9:55 AM  

gomo... kat google belambak pasal syarikat hartanah yang jual umah dalam gambar tu.. kalau anwar punya xkan nak jual plak.. aduyai.. ko ni nak menipu jangan r sampai nampak bodoh sgt.. G laa amerika nun.. ambik gambar... xpun suruh kawan2 ko kat sana ambik gambar.. jangan ambik kat google jer.. wat malu laaa... org bayar suh wat keje btol2.. ni keje cikai2... cakap pasal agama pandai.. tapi kantoi menipu... maluuuuuuuuu..

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:12 AM  

ala klu nak trun kan harga minyak mudah ja.. sabsidi yg krajaa
n bg utk mnyak ron95 tu kita tukar ke mnyak ron97 sbb harga mnyak ron 97 baru rm 2.90 n harga ron 95 rm3.35...

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:47 PM  

Dan mereka yg menyokong papagomo trus berdiam tanpa bunyi...

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:25 PM  

http://youtu.be/aixd7soEv9k
http://youtu.be/6L_rM1f0Gq4
http://youtu.be/j307n9Ns6iU

HA NI!!NK SGT!..DOK CAKAP PASL PEMBANGKANG KNAPA?!DIA BANGKANG BNDA YG BETUL...DIA XNAK TENGOK MALAYSIA TERUS LEBUR PADA MASA AKAN DATANG..TAPI,SMUANYA MENGKHIANATI DIA..APA DAH JADI PADA DUNIA??
SALAH 1TANDA KIAMAT:PENDUSTA DIAGONG2KAN..
INILAH YG TERJADI..

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:06 PM  

kawan-kawan umngok tengok nie http://blog.luxuryhomemagazine.com/luxury-home-magazine-of-washington-dc-celebrates-its-one-year-anniversary/ .. hahahapenipu besar papagomo nie...:)

Anonymous,  May 30, 2012 at 8:02 PM  

hahahah...nk kata bodoh aku rasa tk jgk...nk kata bangang tk jgk....tp terima la hakikat...tk pyh nk wat cerita karut mengarut sgt....gmbr rumah pon copy google....lain kali kklw nk copy...copy bg betol2 skit...bg yg besar punya umah tu....pastu tk leh org nk cri da dlm google tu...kan senang.....aku rasa tu rumah jiran aku kot yg ko copy tu...hahahaha...lawak2

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP