Chapter 6 - Awas Najib Razak, Gandingan Suami Isteri Bukan Satu Omongan Kosong

Thursday, April 19, 2012



Gambar diatas merupakan satu gambar propaganda dan sesi khas CIA dalam memastikan pengaruh Ang San Suu Kyi dapat membantu memenangkan suami dan anak Benazir Bhutto yang mati meninggal dunia. Ternyata pengaruh Ang San Suu Kyi yang diangkat oleh CIA sebagai tokoh Demokrasi berjaya sehingga suami Benazir Bhutto Asif Ali Zardari menang pilihanraya Pakistan dan menjadi Presiden negara itu. CIA berjaya di Pakistan.

Adik menggantikan Abang telah terbukti berkesan, Suami menggantikan Isteri juga terbukti berjaya dan sekarang ini hanya menunggu apakah Isteri menggantikan suami boleh menghasilkan kejayaan buat Amerika dalam agenda mereka menguasai negara negara lain terutama negara Islam.



Thaksin bekas Perdana Menteri Thailand berada diluar Thailand yang mana sekarang adik beliau seorang perempuan menjadi Perdana Menteri Thailand yang kita tahu hanyalah boneka kepada Thaksin semata mata.


Apakah anda masih ingat bagaimana Benazir Bhutto yang telah dibiayai oleh Amerika melalui CIA berhempas pulas untuk menjadi Presiden yang akhirnya dibunuh oleh CIA dan Mosaad? Selepas kematian Bezair Bhutto maka yang menjadi Presiden hasil dari simpati rakyat Pakistan adalah suami beliau iaitu Asif Ali Zardari.

Setiap negara ada acuannya dan di Malaysia tidak terkecuali apabila CIA menggunakan teknik yang sama iaitu jika Anwar Ibrahim sudah GAGAL menjadi pentadbir Malaysia maka tugas tersebut perlulah digalas oleh pihak lain yang juga merupakan proksi kepada Amerika dan Israel.



Dalam konteks ini nyawa Anwar Ibrahim masih lagi penting buat Amerika justeru itu sentimen simpati perlu dimainkan oleh Wan Azizah dalam menjayakan misi Amerika untuk menawan Malaysia sepertimana negara negara Islam lain yang sudah berjaya ditakluki Amerika.

Justeru itu penukaran Baton dari Anwar Ibrahim kepada Wan Azizah bagi merealisasikan impian Amerika untuk menakluki Malaysia akan dicapai pada Mei nanti. Pengumuman yang sepertimana Gomo nyatakan dalam Chapter 1 sebelum ini akan perletakkan jawatan Anwar Ibrahim sebagai ketua umum akan berlaku.

Wan Azizah sudah siap sedia, jentera pembangkang terutama dari PKR dalam menagih simpati rakyat dengan memainkan sentimen simpati akan dicanang begitu hebat menjelang PRU 13 nanti. Wan Azizah sudah sedia untuk menjadi BONEKA untuk kali yang sekiannya.

Hanya rakyat Malaysia mampu merubah apakah impian Amerika melalui CIA yang cuba menakluki Malaysia melalui pasangan suami isteri Anwar Ibrahim dan Wan Azizah akan Gagal ataupun sebaliknya. Sama sama kita nantikan PRU 13 yang Gomo rasa hanya tinggal sekitar sebulan dua ini.

Chapter 7 Jumaat Jam 10 Pagi
Chapter yang Panas dan Hangat nantikan Jumaat ini.



Psssttt.... Amerika melalui CIA tidak akan begitu mudah
membiarkan pelaburan mereka rugi sia sia.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



49 comments:

YB Raz April 19, 2012 at 10:06 AM  

dalam politik semuanya tak mustahil..silap silap nurul izzah pulak ditabalkan sebagai pm hehehe

PAPA GOMO April 19, 2012 at 10:16 AM  

setuju tu YB Raza..hehehe Nurul Izzah ada satu bab lagi hehehe

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:16 AM  

1 Rumah 1 Utusan Malaysia

untok negara,  April 19, 2012 at 10:45 AM  

gomo u must hentikan promosi nepotism anwar ibrahim. kalau u ikut nabi mohamad, mana ada anak anak nabi atau pun anak khlifah yang ganti turun menurung. nepotism anwar ini semua dalam pkr itu anakberanak anwar ibrahim. soon gomo promo cucu anwar pun bolih jadi pm malaysia.

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:14 AM  

gomo saja yg ckp nk bagi kt isteri lah anak lah..pkr xdak sapa ckp pun..lagi pun jawatan mst dilantik ikot sepakat bersama..undi bro..undi..hehehe..gomo takot ka revolusi??sekarang zaman kebangkitan rakyat.knapa PRU byk kalah>sbb rakyat dah hilang kepada pimpinan rasuah pecah amanah rompak duit rakyat bebanan hutang..betol ka xbetol ada rasuah???betol ka x????/xcukup bukti hitam putih yg didedahkan lagi?????betol ka xbetol negara makin parah???awang adek kata xperlu risau hutang negara baru 53% buat apa risau sbb max hutang 55%...hahaha..apa punya turrr..2% lagi xperlu risau???dah nk tunggu gulung tikar baru nk percayakan pr..hello bro..pakatan bukan bergantung kepada anwar dan anak beranak semata2..byk lagi yg power2 kn..sbb tu kami ASALKN BUKAN UMNO..korang tiru ASALKAN BUKAN ANWAR IBRAHIM.ok fine kalau anwar turun korang nk undi pakatan??ok kalau bukan keluarga anwar korang nk undi??xkn..so WTF dgn ABAI.tukar la slogan..kami still dgb ABU.bukan nk najib turun tp umno mst turun sbb dah jadi barah dlm umno yg xdpt diselamatkan..perompak duit rakyat..menteri yg korng bangga hidup senang dorg apa dpt..lembu dpt tanah,org umno dpt apa..?

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:22 AM  

Papa gomo..apa kisahnya plak safie apdal dn zahida hilng duit bnyk ni..tlg jelaskan sikit

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:22 AM  

itulah namanya kebangkitan rakyat.letaklah sape pun,adik ke kakak ke moyang dia ke kn..kalau rakyat xmengundi nk buat ape kn???dah kalau rakyat nk undi knape??ape yg salah??asalkn benar sudah la..ini kes rasuah gila2 yg ade blak and white korg xnk percaye pulak..kes anak najib tunang ape kes?spin ckp najib bayar kn?dah ade hitam putih claim dkt ofis PM ade hitam putih lagi tu xnk jugak caye..kau beli kereta untuk diri sndiri surat smpi rumah ke ofis??rumah la dol..buat ape smpai ofis,ofis kau bayar ke.mudah kn.xnmpk lagi rompakan mcm mne..ade bukti tu..so cye lah kpada bukti bukan ckp KOSONG.

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:25 AM  

huhuhuh...safie bedah kelamkabut dah..mana mau lari.kak jat settle dah..khir toyo settle.musa aman waiting shafie bedal..huiiiii..ramai lagi ni.. ini zaman apa?????? ZAMAN KEBANGKITAN RAKYAT.

tun M ckp.org pandai takmau undi umno dah sekarang..

persoalannya..MWNGAPAKAH tun kata mcm tu. SBB RAKYAT DAH XBODOH MCM DLU.

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:32 AM  

gomo kau jgn perasan kami masok blog kau sbb kami sokong kau tau..aku masok blog kau nk bergelak ja..lawak dohhhh..kau tuduh sana sini lawak la sbb tin kosong ja,ckp ja lebih.tq bro sbb menceriakan hari ku dgn bahan lawak kau..alahaii umno.so funny.japg nk tgk blog lain pulak kena serius sbb ada bukti baru syokk beb.nk baca kes syafie bedal.kes kayu d sabah tu..bila ada bukti kena bukak mata luas2 nk baca..blog kau kna bukak mulut luas2 sbb nk gelak...hahahahahahahahhahahaahahahah

PAPA GOMO April 19, 2012 at 11:39 AM  

Anonymous said...

gomo kau jgn perasan kami masok blog kau sbb kami sokong kau tau..aku masok blog kau nk bergelak ja..lawak dohhhh..kau tuduh sana sini lawak la sbb tin kosong ja,ckp ja lebih.tq bro sbb menceriakan hari ku dgn bahan lawak kau..alahaii umno.so funny.japg nk tgk blog lain pulak kena serius sbb ada bukti baru syokk beb.nk baca kes syafie bedal.kes kayu d sabah tu..bila ada bukti kena bukak mata luas2 nk baca..blog kau kna bukak mulut luas2 sbb nk gelak...hahahahahahahahhahahaahahahah

April 19, 2012 11:32 AM

Apa pun terima kasih le baca..hahaha

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:39 AM  

kalau letak gambar azizah dgn rosmah sebelah sebelah kn..pegi tnya budak sekolah mana yg nmpk islam.agak2 dorg nk jawab apa..ya xsemua pakai tudung baik tp nk jadi baik mst kena pakai tudung dlu..sapa nk nafi rambut bukan aurat????dah tu knapa najib rilex saja..1 lg kn xboleh pelok cium laki lain.kui3.bos korg tewas.

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:42 AM  

sama sama gomo..

kozin majud,  April 19, 2012 at 11:57 AM  

Pkr juga mungkin freemason malaysia.. Penyembah dajal dan hasil ujikaji makhluk asing. Nasib baik aku ni suka baca mastika dan utusan, tau gak benda2 cenggini

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:59 AM  

UMno Sabah Koyak..... FD... Tu.... Bungkus... KM main balak adik beradik, seko lagi bela artis.... Dulu seko gila kasino... Ini lah peliwat negara yang sebenarnya.... Hancus....

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:17 PM  

NAK TUDUH KENA ADA BUKTI, JANGAN MAIN TEKA JER NANTI NAMPAK SANGAT KEBODOHAN 2.

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:19 PM  

aku individu atas pagar yg sebelum ni mengundi pakatan,sory...no more vote to pakatan for pru13

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:28 PM  

Ppgomo..steady bro., gOOd jOb!!

Yg penting puak2 penCACAI penTOTOK pemBANGANG, eh pemBANGKANG kePANASAAANNNN bro...

Alih2 nak cover kePANASAAAANNN hati trpaksa la wat ayat MURAHAN LOW CLASS spin sana sini divert isu..kehkehkeh.

PR - Penyanjung hebat terulung gaya mutu & keunggulan ISRAEL..Puak2 penCACAI penTOTOK pi sokong..Kehkehkeh.

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:31 PM  

Anon 11.39am,

Alahaiii...wan jijah islamik sangatlah konon, jam omega mana?
Lagi satu, yang bertudung labuh curi susu tu apahal pulak..

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:33 PM  

Mainlah dengan persepsi korang tu...besok nenek menteri patah gigi pun korang boleh tuduh menteri tumbuk nenek!

Kalau dah terjuntai pun korang tak boleh percaya dan nampak....setakat tuduh dalam blog...apalah kehal...dah style korang suka serang peribadi....bukti kata...tuduh...harap rakyat percaya...simpati....

Kebangkitan rakyat konon...taik kucing...kebangkitan nak selamatkan pemimpin dot..dot korang tu ada la....

Sekarang ni tempoh nak serang peribadi pulak ye....lepas ni kalau ada pemimpin BN berak keras pun boleh jadi isu.....

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:37 PM  

Tak kira apa isu pun...mengundi PR bersamaan menghancurkan Islam, Melayu, dan negara.

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:55 PM  

Kah kah kah terbaik

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:58 PM  

Ko ni gila ism ke banyak baca mustika dan meloya

afdhal,  April 19, 2012 at 12:58 PM  

sekor lg lembu akan tumbang..makin lmbt lah pru nnti..dah x afdal dah pasni..kui kui kui..

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:05 PM  

demokrasi dah k runtuh..tak kira pakatan rakyat atau bn....seorang pemimpin kebenaran sudah hampir tiba...ia pilihan Tuhan bukan melaului undi....ia membawa kasih sayang bukan pergaduhan....tunggu..masanya dah hampir tiba..

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:08 PM  

Terang bulan purnama beb bukti nya, cuma orang bute je yang tak nampak.... Tak boleh buat apa kalu lu OKU

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:10 PM  

Ko undi Hassan Ali boleh???

tukang telek,  April 19, 2012 at 1:12 PM  

Klu tanya budak-budak kalau tipu pun budak- budak percaya. Nanti budak-budak tu dah besar budak- budak tu akan pilih Rosmah sebab kerana Permata Pintar. Yang bertudung tu belum tentu islam kerana kristian dan yahudi pun bertudung. Wan Azizah pernah berbohong tentang jam Omega. Tetapi Rosmah banyak buat kerja kebagikan.

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:18 PM  

Macam mana ni gomo...lepas satu,satu masalah bos2 kita ni terkeluar..ko kan berpengaruh dalam dacing..bg tau big bos..jawatan menteri kena gilir2 baru tak sempat nk makan sorang...kalau makan yang ganti boleh ditect...satu dunia dah tahu semua orang gilakan duit...

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:29 PM  

Yang pandai kasih sayang ni Sapiee Bedal

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:08 PM  

alahaiii..tudung labuh curi susu?yahudi dgn kristian pun bertudung?? org umno nie buta??xnmpk ada tulis YA XSEMUA PAKAI TUDUNG BAIK TP NK JADI BAIK KENA PAKAI TUDUNG DULU.xkisah la tudung ka x yg penting tutup aurat..spin org umno spiiiinnn lagi..apa dia??jam omega??knapa jam omega?/tipu kt mana??jam omega yg ada kt depa tu cmfrm anwar punya??sapa kata??ohh depa claim kata ada 1 ja jam omega tu so ada surat berana kn???kn dulu dah tejawab.eskay kata ada surat berana.yg lawaknya.company tu start buat surat beranak 2008 tp anuar beli jam 2004..tang mana ada surat beranak.xhujud lagi pun.yg lawaknya lagi eskay kata dia ambik jam omega sekali dgn surat beranak jam tu masa dlm bilik...awat semua org nk p mana2 bwk jam dgn surat beranak tu skli ka??hang bwk kereta dok usung geran kereta tu p mana2 saja ka?????ohhh umno..kalau tunjuk jam saja buleh settle kes ka?/terbukti xbersalah.kes mcm2 yg tunjuk bukti selesai semua ka??jd untuk apa nk hujah bab jam..xtunjuk spin kalau tunjuk pun spin jugak..alahaiiii..

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:17 PM  

fap fap fap....bedal bedal bedal. 1.5 juta...bedal bedal bedal.kayu kayu kayu.lembu lembu lembu.cincin cincin cincin.jacob&co jacob&co jacob&co apco israel apco israel apco israil. zim zim zim.boikot iran boikot iran boikot iran tp sawit ke israel sawit ke israel sawit ke israel.PKFZ PKFZ PKFZ IPP IPP IPP IPP AP AP AP.tipu peruntukan tipu peruntukan tipu peruntukan.pelok cium pelok cium pelok cium

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:24 PM  

Alaihaiii bermati-matian kau membela nuar peliwat tu ye....kau tak tengok ke video wan jijah mengaku jam omega ada dalam simpanannya. Kalau ada , susah sangat ke nak pi ambik tunjuk? Sah sah lah dia pembohong..oh aku lupa video tu besi tak leh percaya...

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:26 PM  

...kalo Zahida ni aku pun....eeeeee! tp dah kena bedal nk wat camne! dan aku plak hanya marhaen x sekayo menteri....?

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:29 PM  

bendera pkr lambang mata 1, bendera pas lambang berputih mata

Assassin Cyber April 19, 2012 at 2:32 PM  

Saya minta tolong pada gomo. Harap gomo dapat tunaikan. Mohon supaya dipautkan blog saya di blog gomo.

http://assassincyber.blogspot.com

TQ

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:42 PM  

paranoid dengan freemason.nampak macam mata je terus cop freemason.bendera pkr bulan pas pun bulan.ade masalah ke dengan bulan.bulan lambang cahaya,cahaya itu nur.nur itu muhammad.

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:50 PM  

huhuhu..hanye kerana tak tunjuk jam terus ckp penipu..kalau tunjuk jd ape yer.settle kott..seblom nie pun suruh dedah bile dedah takde tindakan pun.so untuk ape.habis tu ezam ckp dia ade berkotak2 bukti rasuah anwar tak tunjuk pun.bukan susah nk tunjuk pun..kire dia tipu jugak ke cne.

Anonymous,  April 19, 2012 at 2:56 PM  

Tak sabar nak tunggu gabungan kak wan n shamsidar untuk menafikan adanya skandal anwar dan shamsidar. Mungkinkah terjadi ? Atau acah acah aje cam kes nuar nak sAman nalla?

Anonymous,  April 19, 2012 at 3:15 PM  

Apasal eh nusr dah kena suntikan arsenik, hiv tapi masih steady sampai sekarang? Kuat betullah. Apa rahsia kekuatan dia ni eh? Nak blajar jugak ni.

Anonymous,  April 19, 2012 at 3:18 PM  

Coba tanya wan jijah apa rahsia bang non dpt bertahan sampai skarang?

Anonymous,  April 19, 2012 at 3:45 PM  

Anonymous April 19, 2012 3:15 PM said...

Apasal eh nusr dah kena suntikan arsenik, hiv tapi masih steady sampai sekarang? Kuat betullah. Apa rahsia kekuatan dia ni eh? Nak blajar jugak ni.

rahsia kekuatan anwar kena racun arsenik dan hiv, sebab dia mengamalkan ilmu CCMCM

Anonymous,  April 19, 2012 at 3:55 PM  

Woi! Cube bukak mata hati tu luas2! Negara dah nak kene jajah yahudi pon korang x sedar2 lagi..nak ke malaysia berperang lagi? Nak ke m'sia ni jd mcm libya?

Anonymous,  April 19, 2012 at 4:43 PM  

Penyokong pr mana boleh buka mata dan hati lagi, sebab dah dibutakan dengan ilmu anwar brahim CCMCM (celik-celik mata celik mohong)

Anonymous,  April 19, 2012 at 4:58 PM  

Saya sokong. Ha ha ha

Anonymous,  April 20, 2012 at 12:29 AM  

Wan Azizah? Manusia paling munafik. Dia tau Anwar gay. Dia pnah nmpk prlakuan sonsang Anwar tapi knapa dia tak berterus terang pada rakyat? Wan Azizah, berkata lah yg benar walaupun ianya pahit.

carlos adzha,  April 20, 2012 at 1:34 AM  

siapa Anwar tu kalau nak bandingkan dengan Najib? korang tak tau yg Najib ni lebih terror dalam perang taktikal ni. usah risau tentang Anwar. apa yg nak ditakutkan.. Najib is full of surprise! tengoklah mcm mana Perak jatuh semula ke BN.

Anonymous,  April 20, 2012 at 11:36 AM  

tujuan pihak pembangkang untuk memansuhkan PTPTN adalah disebabkan pabila ada anakx melayu luar bandar yg cemerlang dlm pelajaran dn diterima memasuki IPTA/IPTS maka ibu bapa yg tidak berkemampuan adan menjual atau mengadai tanah pusaka kepada bangsa asing, lama kelamaan bangsa melayu kita akan ketiadaan tanah pusaka maka senanglah bangsa asing membina penempatan atau bangunan untuk kegunaan atau kepentingan mereka sendiri. SEDARLAH ANAKX MELAYU KITA TELAH DIPERBUDAKAN OLEH BANGSA KITA SENDIRI YG TAMAKAN KUASA DAN KEKAYAAN.

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:29 PM  

Takde nye tujuan pembangkan dgn tujuan kerajaan itu ini itu ini...semuanya sama duit duit duit...ikhlas?...ikhlas kot mano?kalau Allah buat ikhlas tu nampak atas dahi baru ko tahu...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP