Dari Dataran Merdeka Ke Stadium Merdeka Bakal Menyaksikan Pertumpahan Darah

Thursday, April 26, 2012



"Niat mereka adalah Mengganas pada 28hb ini"


Bermula esok akan ramai penyokong Pakatan PAS,DAP dan PKR akan masuk ke Kuala Lumpur bagi menghadiri perhimpunan BERSIH 3.0. Paling ramai yang hadir dijangkakan datangnya dari Kelantan ekoran Fatwa Nik Aziz yang mewajibkan rakyat Kelantan turun ke Demo Bersih. Turut sama menghantar kontijen ke Perhimpunan BERSIH adalah negeri Selangor dan Kedah dan Pulau Pinang.

Pakatan Pembangkang di negeri lain juga menghantar ahli mereka ke Demo BERSIH kali ini dan boleh Gomo katakan jumlah yang hadir berkemungkinan sekitar 30 ribu orang yang mana merupakan satu perhimpunan yang paling ramai pernah dibuat pembangkang.

Namun demikian sasaran utama yang sebelum ini dinyatakan oleh Anwar Ibrahim adalah kehadiran ahli peserta seramai 500 ribu orang. Dan jika 30 ribu sahaja yang hadir maka membuktikan bahawa Demo tersebut telah GAGAL sebelum berlangsungnya hari tersebut pada 28 hb ini.

Apa yang menarik untuk Gomo ulas disini adalah penolakkan Ambiga dengan tawaran yang telah diberikan pihak DBKL, Stadium Bukit Jalil, Stadium Merdeka dan juga jaminan keselamatan oleh pihak PDRM jika Ambiga mengadakan perhimpunan aman di Stadium yang ditawarkan. Mengapa AMbiga ketua pada BERSIH 3.0 ini menolak tawaran yang telah diberikan?

Ambiga menyatakan tawaran tersebut lambat ditawarkan dan masa yang tidak cukup maka pihak BERSIH tidak dapat bersetuju dengan tawaran yang diberikan untuk diadakan perhimpunan aman di Stadium. Betul ke masa tidak cukup?


"Mereka sememangnya mahukan Keganasan"

Gomo lihat apa yang dinyatakan Ambiga ini tidak lain dan tidak bukan sememangnya satu alasan yang Bodoh dan tidak berakal sama sekali. Mana mungkin masa tidak cukup jika lokasi yang hendak ditukarkan itu adalah bersebelahan sahaja dengan Dataran Merdeka.

Stadium Merdeka yang jaraknya kira kira 3 kilometer dari Dataran Merdeka semestinya tidak memberikan sebarang masaalah untuk pihak BERSIH menukar plan perhimpunan mereka. Apakah berbatu jauh sampai patah tulang lutut jika berarak ke Stadium Merdeka?

Jika benar mendatangkan masaalah buat para peserta perhimpunan BERSIH sekalipun pihak Polis pastinya akan membantu para pendemo ini dengan memberikan laluan buat mereka untuk menuju ke dalam Stadium Merdeka. Pendek kata tidak ada sebarang halangan buat mereka ini untuk berhimpun di Dataran Merdeka jika niat mereka ikhlas dan suci untuk berhimpun.

Tapi bila tawaran yang baik untuk berhimpun ditolak maka kita rakyat Malaysia pastinya sudah mengetahui apa niat mereka ini pihak BERSIH yang didalangi Pemimpin Pembangkang. Lain dan tidak bukan adalah kerana agenda mereka yang cuba mencuetuskan huru hara pada 28hb ini di kawasan orang ramai yang akhirnya akan menyebabkan pihak berkuasa mengambil tindakan tegas ke atas mereka.

Itu sebenarnya yang mereka mahukan iaitu Rusuhan yang kemudiannya akan dicanang seluruh dunia bahawa Malaysia menzalimi peserta perhimpunan BERSIH. Mereka akan jaja akan kekejaman pihak POLIS walhalkan sejak dari peringkat awal lagi pihak Kerajaan Malaysia, Polis, DBKL sudah memberikan tawaran yang terbaik buat mereka malah jaminan keselamatan juga diberikan dalam memastikan perhimpunan BERSIH yang mereka lakukan berjalan lancar.


"Lakonan sebegini akan berulang kembali"

Rakyat Malaysia boleh nilaikannya sendiri dan sama sama fikir apa faedah untuk kita menyertai satu perhimpunan yang akhirnya akan mewujudkan kacau bilau dan menggangu kententeraman awam. Ingat kata Mat Sabu PAS tempoh hari:

"Kita akan tawan Dataran Merdeka biar Bermandi Darah sekalipun"

Ikhlas ke mereka nak berhimpun aman?



Psssttt...Agen Asing sudah mula masuk ke Malaysia, nantikan wajah wajah mereka di lokasi Perhimpunan BERSHIT


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

76 comments:

Adi Kencana April 26, 2012 at 9:15 PM  

Nampak sangat tujuannya cuma nak cetuskan huru-hara...

AMBIGA MENGAKU PENGIKUTNYA BANGANG, BAHLOL DAN TOLOL!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:37 PM  

Belum apa2 dh provoke.

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:39 PM  

Korang jubo la ramai2...kan Ambiga suruh buat sex...babi sial. Nyusahkan orang je...lakhanat

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:42 PM  

adi kencana...

adakah semua yg menyokong najib dan umno bijak dan berhati mulia...seperti najib?

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:47 PM  

kau orang isap lah bijik kelentit rosmah ramai2

Juara Wira,  April 26, 2012 at 9:50 PM  

bagus gak bersih kat dataran nanti..boleh tolong cuci kencing berak mahasewel2 yg dok berkhemah tu...amat memalukan bila naib pengerusi DAP sendiri menolak dan megutuk bersih ni..syabas tunku!!

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:54 PM  

bendera pkr lambang mata satu n bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:57 PM  

Mari turun beramai ramai, mari turun kumpulan Tibai, Cibai, Pekasar, mari turun Hindraf, mari turun persatuan Dong, mari turun semua, kita bersihkan diri sebelum election. Apa salah nya Dataran, segala program buat kat situ, jangan kacau stadium..dataran tu bukan Datuk bandar punya, bukan duit bapak ko punya..jom turun.... Tak turun, kotor, kotor tu najis.

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:01 PM  

Puja keris tu syirik bodoh, tak ngaji ke ngok

jijan April 26, 2012 at 10:01 PM  

stupid fuckatan,gi isap la bijik lesbian tu ,gi la jadik kaum nabi lut hahahah...28 nanti jom gi jual penyapu n rubbish bag gerenti untung.

jan,  April 26, 2012 at 10:01 PM  

Dia sudah mengakui akan kemuliaan hati
ds najib.

Prince of Noob April 26, 2012 at 10:05 PM  

hmmm belum apa2 dah merancang utk buat provokasi. kalau betul2 nak berdemo tak payah nak prepare apa2, bawak je diri tu. ni siap dgn kamera handphone nak snap gambar2 yg bakal menunjukkan keganasan polis la lakonan pengsan la lepas tu jaja satu dunia...

bersih haram atau wajib>

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:06 PM  

di kuala krai kelantan,ada kumpulan penyembah bulan .pihak yg berwajib di minta buat siasatan

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:10 PM  

Wat bisnes jual air kaye ni..kompom tekak diorg kering terpekik terlolong..

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:10 PM  

puja nuaq brehem & n.ajis dapat pahala kot?

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:13 PM  

Kalu program UMNO PUKIMAMAK 1000 ekor yg hadir mesti kena rasuah rm100 sekor.Kalu BERSIH 3.0 500000 yg turun adalah sukarela.Inilah yg UMNO PUKIMAMAK yg x boleh buat.MElainkan merasuah hadirin..

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:13 PM  

ramai juga yang beri komen di sini bangang semacam.

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:15 PM  

KUALA LUMPUR - Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akan menutup sementara Dataran Merdeka dan kesemua laluan ke kawasan itu berkuat kuasa 6 pagi esok sehingga 6 pagi Ahad ini.

Datuk Bandar Kuala Lumpur, Tan Sri Ahmad Fuad Ismail dalam satu kenyataan hari ini berkata, penutupan sementara kawasan tersebut kepada orang awam adalah menurut seksyen 65 Akta Kerajaan Tempatan 1976 dan dikawal di bawah Undang-undang Kecil Kerajaan Tempatan (Dataran Merdeka) (Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur) 1992.
..................

Padan muka bershit 3.0 hahaha dataran kena tutup. Anwar seperti selalu dia demo kat hotel je. Belum habis lagi dia dah pengsan dulu. Jom kita duduk rumah tengok monyet2 beraksi.

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:30 PM  

keris adalah senjata kebangaan orang melayu,
ia juga melambangkan tahap pemikiran pencacai umno,
keris dari tahun 1511 hinggalah 2012, begitu lah bentuk nya, langsung x berubah...maka tahap pemikiran pencacai umno..

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:33 PM  

Buat penyokong BODOH, BANGANG, BAHLOL PAS diketuai oleh Mat Sabu Kominis dan Mudalilul Am (Penyesat Umum) Nik Aziz :

B - Berdemontrasilah

E - Engkau

R - Ramai-ramai

S - Sehingga

I - ISLAM

H - Hancur

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:38 PM  

jijan....
berapa ramai menteri mca/mic, yg x berkhatan
maka semua pencacai bn diarahkan menjilat segala taik palat yang ada...

sekian dimaklumkan...

zam April 26, 2012 at 10:40 PM  

betul bro en nuar muka dh.mcm jamban je otak kotor nak pecah belahkan melayu je bodoh punya bangsat

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:47 PM  

yg puja najib, rosmah, shahrizat, saffie afdal,.....

ni nak kira macam mana ni...

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:55 PM  

zam..hari tu syarah bab hati, ni syarah bab muka pulak..k...
nak beza muka baik dengan xbaek macam mana?

wakkang

Anonymous,  April 26, 2012 at 10:57 PM  

SEDIHNYA TENGOK MELAYU2 ATAS YG SOKONG BERSIH. TAK TAU KE KELINGBABI TU ANTI ISLAM. KENAPA KELANTANESE MASIH SOKONG. JANGANLAH KERANA NAK PERINTAH YG HARAM DI HALALKAN. NANTI TURUN BALA BARU PADAN. ADA OTAK TAKNAK GUNA. SEBIJIK MCM LEMBU DICUCUK HIDUNG. PAREEA TU SUKA MELAYU2 IKUT TELUNJUK DIA. AMERIKA DAN YAHUDI TEPOK TANGAN TENGOK MELAYU BODOH BERGADUH. TGKSLAH NANTI. KORA BERAPA BANGSA LAIN YG ADA. HANYA MELAYU YG PENDEK AKAL YG BERDEMONSTRASI. BENAR2 BANGANG.

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:00 PM  

Ko buat demo, mamak buat demo, tibai buat, perkasa buat...ok je... Otak lu kena bersih lah

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:04 PM  

untuk penyokong umno yg pandai lagi bijak,
bila orang no 1 umno nak jadi imam... nak jugak merasa jadi makmum dia..

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:04 PM  

Keling kurap Babi tu ko boleh sokong pulak, heran

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:05 PM  

Ya Allah,slamatkan negara kami yg aman dr sgala musibah ini..amin.

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:10 PM  

gomo, nape anon ni mcm sama je cara ayat die. anon yg sama yerr.

mari kita bersih kan malaysia dari
pemimpin yg corrupt, gila kuasa.

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:18 PM  

jangan cerita banyak....

ni no telefon JAKIM: 03- 88864032.

cepat telefon...biarkan JAKIM tangkap mereka.


wakkang

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:29 PM  

kita bukan gila kuasa....
tapi kita nak ambik kuasa dari orang gila

pesanan dari dato ismail kamus...

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:29 PM  

Rakyat dah bagi gaji polis dan tentera tinggi, takkan tak boleh jaga rakyat kut... Apa nak lagi...

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:34 PM  

Kah kah kah he he he wakaa wakaa wakaa

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:36 PM  

Nalla....ia sangat disanjung oleh umno,
sebab sokong sebelah umno...

begitu juga ambiga...
kalau dia bepihak pada umno..

maka akan tinggi lah ambiga diangkat

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:42 PM  

Polis tak payah turun esok, biaq pi la depa nk buat apa..nk sesak napas ka, nk kena raba ka, nk mampus ka...

Anonymous,  April 26, 2012 at 11:50 PM  

Jangan marah, jangan jealous... Ini lah demokrasi baru ala Najib... Che Det setakad tengok je lah

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:32 AM  

yaaaaaaaaaaaa aku sokong POLIS JANGAN TURUN biaq p kat depa bila polis dan dbkl tak ada yang sebok depa ni mesti juak punya pasai tak boleh nak huru hara negara .... kalo terjadi kerosakan tangkap semua ketua-ketua buang kat pulau tikus hahahahah... kasi tikus makan wakakakakakak ........ MACAM LA DEPA TU BERSIH SANGAT TENGOK MUKA KELING TU PUN DAH NAK TERMUNTAH hahahahahah

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:43 AM  

Kpd penyokong2 Bersih yg akal kurang suku semua :-

Drp berdemo ramai2 menyusahkan diri mungkin pulak tengah panas terik, mungkin ada yg terkincit terberak terkencing dlm seluar, celah kangkang mesti berpeluh-peluh, mengapa tak :

1. suruh Mudalilul (penyesat) Am PAS baca doa pecah perut dari dlm 'syurga'nya tujukan kpd semua pemimpin UMNO (musuh ketatnya pun org Islam UMNO; MCA, MIC dll akan di'syafaat'kannya nanti menganut Islam ala-PAS), supaya mrk semua mati dan pembangkang pasti akan dapat ambil alih Putrajaya dgn mudah tanpa susah payah. 'syaitan' sahabat baiknya PASTI akan menolong!

atau,

2. mintak hindu kafir harbi gila seks songsang Ambabigaga pemimpin harapan mereka talibarut yahudi dan amerika IMAMkan mrk bersembahyang beramai-ramai (cara sembahyang boleh pilih sendiri krn semua agama sama, tuhan pun sama mengikut mazhab PKR!) di Dataran Merdeka, pasti semua tuhan2 akan turun kebumi utk membantu dan memakbulkan dgn serta merta segala permintaan dan keinginan.

apalah pemimpin2 pembangkang tak boleh fikir benda yg mudah ni utk penjubor2 dan pemburit2 mrk. Taklah penjubor dan pemburit PKR dan PAS menabur taik krn tak puas hati dlm blog ni ...

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:31 AM  

SEDIHNYA TENGOK MELAYU2 ATAS YG SOKONG UMNO. ADA OTAK TAKNAK GUNA. SEBIJIK MCM LEMBU DICUCUK HIDUNG. AMERIKA DAN YAHUDI TEPOK TANGAN TENGOK MELAYU BODOH BERGADUH. HANYA MELAYU YG PENDEK AKAL YG TENTANG DEMONSTRASI UNTUK KEBAIKAN PRU 13. BENAR2 BANGANG.

akusokongPKR,  April 27, 2012 at 2:43 AM  

Heiii Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR...
Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof serta timbalan, Datuk Wan Ahmad Wan Omar.

Rakyat dan tahu asal usul mu...

Rupamu rakyat dah tahu umporno..

Lubang hidungmu berbau umporno...

Darahmu juga cap keris umporno..

Eloklah letak jawatan...

Eloklah letak jawatan...

Eloklah letak jawatan...

Jangan jadi BABI....

Mengapakah ahli-ahli Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dituntut meletak jawatan ?
SPR telah menggugat integriti proses pilihan raya. Mereka telah gagal melaksanakan tanggungjawab mereka di bawah perlembagaan Malaysia kepada rakyat. Perletakan jawatan ahli-ahli SPR ini adalah langkah pertama ke arah reformasi yang tulus.

Tak caya SPR main tipu!!! tengok bawah tu.. check sekarang..
:(http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ)

Nama : Timun Babi?
No. IC : 420513125054 ic lama: k203611
Tarikh Lahir : 13 Mei 1942
Jantina : Perempuan
Lokaliti : Undop (P.202, Sri Aman, Sarawak)
Daerah Mengundi : Lampaki (Kudat, Sabah)?
DUN : Bukit Sari (P.222, Lawas Sarawak)?
Parlimen : Lawas

Nama dah lah macam sial Timun babi. Ade ke bapak korang nama BABI!!! Ini satu hal, ic dia kod K dilahirkan di Sarawak. Apahal pulak tempat mengundi dia daerah Lampaki Kudat Sabah? Bukan di Sarawak ke tempat lahir dia? SPR MEMANG BABI BARUA UMNO.. Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siaplahhh... semua bangkai umno... ptuiii..

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:52 AM  

Bagi aku semua ni mmg pendek akal..jika benar nak ubah kepada yg baru dan baik, sebagai melayu kita kena bersatu hati, bukan kutuk mengutuk sesama bangsa..bodohhh...buat apa kita sanjung bangsa asingm tak kira la mca ke,mic ke dan dap...kita org melayu kena bersatu...baru kuat..bukan tunjukan sifat politik sempit kita...tu cakap ni, yang ni cakap itu, ada akal fikir, jika benar agama kita dipermainkan, kita harus tegah, bukan diam je dek kerana politik...buka mata, cuci otak tu dan yg penting sblm pegi demo bersih tu, sila bersihkan hati anda.....bebal.....

akusokongPKR,  April 27, 2012 at 2:52 AM  

DUDUK dan BANTAH 70 tempat serentak di seluruh dunia, bakal pecah rekod dunia.

Perhimpunan diadakan di lapan bandar utama iaitu Kuala Lumpur, Kota Kinabalu, Kuching, Sibu, Miri, Melaka, Johor Bahru, Ipoh dan Pulau Pinang.

Di luar negara, rakyat Malaysia menganjurkan perhimpunan itu di 70 lokasi, antaranya Singapura, Hong Kong, Jepun (Osaka, Tokyo), Austria (Graz), Australia (Brisbane, Canberra,Perth, Melbourne, Sydney, Adelaide, Hobart).

Amerika Syarikat ( Houston,Atlanta, Pittsburgh, Minneapolis, San Francisco, New York City, Washington DC, Los Angeles, Boston, Chicago, Portland, Columbus, Wichita Kansas, Ames, Iowa), Kanada ( Toronto, Montreal),
New Zealand (Auckland,Wellington, Motueka).

Taiwan (Taipei, Tainan), United Kingdom (London, Edinburgh, Scotland, Newcastle), Ireland Dublin, Sligo), Switzerland ( Zurich, Geneva), Sweden (Uppsala, Mälmo), Jerman (Koeln/Bonn, Berlin), China (Shanghai, Beijing).

Perancis (Paris), Thailand (Bangkok), Korea (Seoul, Busan), Finland (Helsinki), Rusia (Moscow), Jordan (Amman, Mafraq, Irbid, Mu’tah), Bangladesh (Dhaka), Netherlands (The Hague), Indonesia (Bali) dan Afrika Selatan (Cape Town).

Perhimpunan terbesar apabila ia diadakan serentak seluruh dunia. Suara rakyat akan bergema di seluruh dunia untuk menyatakan bantahan mengenai kepincangan sistem pilihan raya di Malaysia.

GO BERSIH GO... GO BERSIH GO... GO BERSIH GO...

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:00 AM  

Rakyat sedia menanti semboyan BERSIH 3.0

GO BERSIH GO...

GO BERSIH GO...

GO BERSIH GO...

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:03 AM  

Rakyat sedia menanti semboyan BERSIH 3.0

"Kalau tiada perubahan menjelang pilihan raya, kita akan adakan perhimpunan sekali lagi,"

GO BERSIH GO...

GO BERSIH GO...

GO BERSIH GO...

akusokongPKR,  April 27, 2012 at 3:33 AM  

Peratusan rakyat luar dapat status warganegara naik mendadak kepada 3892% jangan tak percaya!!

1. Pada tahun 2000 - 2007 = 390 purata bagi tiap2 tahun.

2. Pada tahun 2008 = meningkat sebanyak 300%. Mungkin purata 390 x 300% kot.

3. Pada tahun 2009 = meningkat sebanyak 1225%. Buat macam kira2 di atas.

4. Pada tahun 2010 = meningkat sebanyak 3892%.

Semua berlaku selepas 2008, selepas pru - 12 yang mana bien kalah lima negeri kepada pembangkang. Ini sesuatu yang membimbangkan. Yakinlah bahawa umporno sudah sampai ajalnya.. Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siaplahhh...

Ojay -Z April 27, 2012 at 3:43 AM  

Isap kelentit ambiga dulu le..ada berani.. Kata perjuangkan LGBT 

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:33 AM  

wa dok perati komen dlm blog laknat ni,kalo komen dari penyokong umno,mesti nak selit ayat lucah,mmg otak blue la,waras la sikit,kaji fakta apa sbb bersih di tuntut.contoh 1,pemberian mykad kepada warga asing dengan mudah,lu org xwiso ke weiii,anak cucu kita sok dok menyumpah kita sbb benarkan umno laknat ni perintah guna cara yang jijik mcmni???xcaya apa wa ckp?p sg buloh,byk indon kat situ,tp ada ic wa ckp lu,boleh mengundi,then...bukankah negara kita sedang di bagi dkt org free saja?fikirlah untuk kebaikkan anak cucu kita..lastly wat pemilik blog ni,pasti ada balasan untuk setiap fitnah yg anda hamburkan,Allah memerhati,beringatlah..

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:16 AM  

Setiap kali ada je perhimpunan bersih dan perhimpunan haram mcm celaka ni,2-3 hari kl msti lenggang,dah la aku kerja sendiri,customer pun xdak,mcm celaka,duit pun x masuk,yang masuk orang luar kl yg melalak pasal lancau,buat lah kat stadium apa butoh pun kau nak buat,kau nak pertahan gay ke kau nak bersih kepala butoh ke,kau jangan la kacau periuk nasik orang lain bahalol,kau buat kacau kat sini,kau balik negeri kau,kami yang tinggal di sini yang kena tanggung masalah yang kau buat,kalau nak buat pulak kenapa msti weekend babi,mmg menyusahkan orang,konon aman,lancau,xpernah dalam sejarah ada perhimpunan yang kumpulan anak haram ni buat yang x huru hara,kepada pembangkang,rezeki kami cari makan hilang di sebabkan kepentingan kau,kami x dapat apa2 manfaat pun dari politik sampah kau,pergi mampus,kepada penyokong pmbangkang,sila buat kutipan duit drpd pnyokong anda untuk kami para peniaga di sekitar kuala lumpur,kami berhak mendapat pampasan kerana masalah ini di buat oleh anda,berani buat berani tanggung,jangan nak dok balun jubur je

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:19 AM  

Yang suka sanjung2, puja2, taksub2 puak Pas.

Lagubestbest April 27, 2012 at 6:20 AM  

Dah tahu mereka berhimpun sebab nak bahan polis, nape polis masih guna taktik sama masih mahu 'layan' mereka? Pekata polis kekalkan jarak buffer ruang sebatu jauh dari mereka semasa himpunan, kalau mereka mahu mendekati polis, polis lari, kekalkan jarak sebatu jauh. Kalau ada kemusnahan harta benda, esok lepas perhimpunan hantar penilai, kemudian terus saman penaja. Kalau ada orang sakit masa himpun (hantar masuk ambulans tanpa polis). Buat dono je, tak berbaloi anggota polis sakit sebab mereka ni, polis ni kena la kreatif sikit, dah banyak kali pun, masih guna cara sama.

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:25 AM  

Punya banyak dah diluluskan permintaan dalam bersih 2 masih kata kebaikan bersih pru13? Bodoh apa ko? Ingat pembangkang tu betulke selama ni? Belajarlah mencari kebenaran? PembangkangIntegriti ilek!

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:49 AM  

yg taksub puja NAJIB & UMNO, yg ni x salah ker?

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:17 AM  

selit ayat lucah dalam apa2 komen,
itu memang syarat dan rukun penyokong UMNO...
Sekiranya syarat dan rukun itu dilanggar maka komen itu x sah

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:21 AM  

ini semestinya komen penyokong UMNO..

Anonymous,  April 27, 2012 at 7:38 AM  

hoho kami bukan taksub sama najib atau umno lah weii, tapi yang baik kami sokong, yang tak baik kami tak sokong, buat masa sekarang tak ader lagi pati selain umno yang lebih baik, najib sampai masa nanti dia akan pencen ganti orang lain pulak.

lihatlah 4 negeri pimpinan PR tak terurus dengan lebih baik dari masa umno perintah. jadi tak payah ler nak cakap pandai macam berak cirit tapi taik bersepah.

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:11 AM  

bendera pkr lambang mata 1 n bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:24 AM  

Anjing melalak ke atau burung kakak tua nyanyuk ko ni.... Apa ada lambang??? Tolong cerita sejarah keris sikit..

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:27 AM  

Cuba bagi lapuran kewangan negeri negri... Negeri mana prestasi top... Terbaik bende nye, banding ngan Spore lah baru boleh cakap baik...

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:28 AM  

Banyaknya komen dari para peliwat dan golongan seks songsang kat sini.

Golongan LGBT ni kalau marah bahasanya memang ketara, berbeza dgn orang biasa lain.

Betullah kata anon kat atas ni - PKR bendera lambang mata satu, akal pun setengah saja kot dan tercemar. PAS bendera lambang 'mata putih' saja - langsung takde akal! Kesian ...

Tinta Maya April 27, 2012 at 8:30 AM  

kita tgk berapa ramai yg menyokong ambiga, saya cabar kpd puak2 yg mendokong pjuangan ambiga. sekiranya kalian mendokong pjuangan ambiga bmakna kalian juga menyokong isu murtad n seks bebas.....fikir2kan lah wahai ulama2 PAS, adakah ini wajar sedangkan kalian kononnya mperjuangkan Islam. adakah org yg mperjuangkan Islam turut sama mperjuangkan seks bebas serta menggalakkan org menjadi murtad.......lu fikirlah sendiri

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:31 AM  

Sah pencacai umno penipu, hari ni KL punya lah ramai.... Mana ada lengang... Ko nak tipu makcik Felda ke??

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:35 AM  

Cuba polis ke samseng Umno ke tak kacau, gerenti aman damai dan gumbira rakyat jelata

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:52 AM  

Kalau ambingai tu ib;is perempuan, nik ajis campur tanagn jadi iblis lelaki. Kalau dah dendam kesumat jadi amalan dia, ,memang tak akan ada kesudahan. nik ajis jadi contoh bagaimana seorang yg aku dulu aku sanjung, sekarang aku rasa beruntung kerana Allah memberi aku peluang mengetahui siapa ularmak ini sebenarnya! kalau negeri aku Selangor huru hara, aku akan salahkan nin najis ini sampai mati.

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:05 AM  

woi Melayu bingai
Dgn Pembangkang jadi kaldai
Gara benci UMNO amat
Kau dahulukan dendam kesumat!

Kami tak sokong kau
Bukan kerana taksub UMNO
tingkah kau melampau
lingkup bangsa jadi alat masa DEMO

Yang jahanam bukan India atau Cina
yang banghal kalangan anak bansa
Cina india sibok kumpul hartyanya
Melayu nanti tak punya apa-apa!

Prince of Noob April 27, 2012 at 9:06 AM  

pagi2 sudah bergadoh... jom main game dulu kat sini.

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:31 AM  

Polis dan anggota keselamatan bukanlah tujuan utama mereka untuk terus berdemo..apa yang pasti mereka mengharapkan pertembungan antara dengan kumpulan PRO KERAJAAN.Itu yang tersembunyi.
Tugas anggota keselamatan tidak kuat menjadi alasan untuk memburokkan negara ini,kerana tindakan songsang mereka jelas tidak disokong oleh Majoriti Rakyat.

Berilah sokongan kepada para petugas keamanan dan gesalah mereka terus untuk mencegah amalan songsang ini dari dibiarkan menjadi pencetus huruhara.Mereka seharusnya sudah berada dikawasan yang dilarang itu ...bagi meyakinkan kita bahawa keselamatan majoriti rakyat lebih UTAMA.

CEGAH SEBELUM PARAH..kalau penggubal undang2 tidak menghormati undang2 buat apa kita simpan lama2..lambat laun kehancuran tetap terjadi.

zam April 27, 2012 at 10:14 AM  

bro wakkangterkankang la orang yg banyak bersyukur dgn rahmat yg ada. heee...

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:41 AM  

Ramai kepala bapak ang,yang datang nak menjilat punkoq,bukan nak nk shopping bahalol,cuba ang datang shopping mall,ada ke orang masuk?kcuali penyokong butoh mcm ang,nak kluar masuk kl pun susah di sebabkan golongan puki mcm ang,kami rezeki x ada

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:27 AM  

Komen ko nih nampak spin nyer. Biasalah klu dah kki spin, parti kaki spin, kepala ko pun spin abis pennut fuckatan. Bagi loan balaja minta mansuh, dah setuju dgn syarat bershit 3.0 masih nak berARAK. Mmg kowang nih mnempah bala la. Hilang akidah ilang akhlak

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:28 AM  

Anon 8.04 am Nalla tak ajak org nerdemonstasi. Tak jadi barua amerika tak dpt tajaan dan pengiktirafan amerika mcm keeeleeng pujaan kau. Fahamm.

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:05 PM  

Anonymous said...

Cuba bagi lapuran kewangan negeri negri... Negeri mana prestasi top... Terbaik bende nye, banding ngan Spore lah baru boleh cakap baik...

April 27, 2012 8:27 AM

aku bukan cakap pasal kewangan lah, aku cakap pasal parti yang memerintah hang ada faham ker?

negara singapore kecil, mata wang besar dan rakyat dia sedikit, masuk hasil banyak, perbelanjaan dia kurang, mesti lah dia dapat simpan duit banyak.

negara malaysia besar dari singapore, mata wang kecil dan rakyat malaysia ramai, perbelanjaan dia banyak, jadi tak lah boleh nak simpan banyak duit.

ko ingat duit banyak saja ker negara itu akan jadi lebih baik? hang pi beli rumah di singapore tengok, baru hang tau berapa harga rumah kat sana, beli minyak pun mahal, macam mana malaysia nak kaya semuanya nak subsidi,sampai ptptn pun nak free tu pun lagi nak bising pasal kewangan.

psstt..kenapa hang tak bandingkan singapore dengan brunei?

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:03 PM  

Besok Sheikh Anwar jadi imam solat hajat, makmum yg berminat datanglah awal.... jangan liwat..opps lewat!

Anonymous,  April 27, 2012 at 5:23 PM  

Bndingkan laporan audit negara antara negeri2 bn dgn negeri pr,so nilailah..

Anonymous,  April 27, 2012 at 8:57 PM  

anon 3.05 PM

biar lah jangan ambil hati sangat pasal puak2 F...ktan ni...

sebenarnya bukannya cerdik pun tapi bodoh..nak bagi komen tapi mcm budak sekolah tadika punya pendapat...nak tunjuk pandai tapi bodoh plak yg nampak...

kasian plak habis nak buat mcm mana dah sememangnya juak2 PR ni bodoh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP