Esok BERSIH 3.0, Bulan Mei Nanti 4.0, Jun Pula 5.0,Rakyat Akan Terus Diperbodohkan Pakatan Pembangkang

Friday, April 27, 2012




Hari ini ribuan penyokong BERSIH yang terdiri daripada ahli pakatan PAS,DAP dan PKR akan mula membanjiri Lembah Klang dalam memastikan mereka dapat menawan Dataran Merdeka pada esok iaitu 28 hb. Kedatangan mereka ini sememangnya telah dijangka memandangkan Wang ringgit, Penggangkutan, Makan minum semua telah siap disediakan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang.

Apa yang Gomo nak nyatakan hari ini berhubung rakyat Malaysia itu sendiri. Cukup cukup lah diperbodohkan oleh mereka Pakatan Pembangkang ini. Sudah acap kali anda semua ditipu oleh mereka dan yang mendapat bala adalah anda semua. Apakah masih mahu menjadi Kaldai mereka pemimpin Pakatan Pembangkang.

Demo BERSIH yang pertama dilakukan adalah pada Tahun 2007 yang mana waktu itu mereka pemimpin Pembangkang Menghasut Rakyat Malaysia bahawa sistem pilihanraya di Malaysia adalah Korup dan tidak adil. Bermacam macam fitnah yang dilemparkan mereka ini sehinggakan puluhan ribu rakyat Malaysia mempercayai bahawa sistem pengundian dinegara kita Korup dan tidak Bersih.


"DAP Meraikan Kemenangan Pakatan Rakyat Dengan
Memanggang 5 Ekor Babi Menandakan Kemenangan 5 Negeri"

Akibat percaya dengan mereka Pakatan Pembangkang dalam demo BERSIH yang pertama pada tahun 2007 maka pada tahun 2008 undi kemenangan yang diperolehi Kerajaan Barisan Nasional tipis dan kehilangan 5 negeri termasuk Kelantan yang sudah ditakluki PAS selama hampir 20 tahun.

Waktu meraikan kemenangan ini mereka pemimpin Pembangkang memuji muji SPR Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia dengan menyatakan SPR telus, SPR adil dan bermacam macam pekara yang lagi yang dinyatakan oleh pemimpin mereka yang pada waktu itu seperti berada di awang awangan kerana meraikan kemenangan terbesar mereka ke atas Kerajaan Barisan Nasional.

Selang beberapa bulan maka berlaku lah pilihanraya kecil dan sehingga lah pada pilihanraya yang terakhir pada tahun 2011 di PRK Kerdau Pahang dan Tenang Melaka yang menyaksikan Barisan Nasional menang pada PRK tersebut. Dan jika anda masih ingat bagaimana Pilihanraya Kecil yang berlangsung yang mana kempen anti SPR kembali seperti sebelumnya yang menuduh SPR tidak adil dan Telus dan bermacam macam lagi propaganda yang mereka lakukan termasuk dengan isu pengundi hantu.

Bila keputusan PRK memihak kepada parti pembangkang maka puji pujian diberikan kepada SPR dengan menyatakan SPR adil dan Telus. Tetapi bila PRK yang tidak memihak kepada mereka maka SPR dipersalahkan dengan bermacam macam Fitnah yang dilemparkan. Semuanya tidak BERSIH apabila Barisan Nasional menang tetapi apabila mereka Menang maka semuanya menjadi BERSIH serba serbi.



Rakyat Malaysia perlu sedar bahawa agenda mereka yang sebenar adalah untuk memperbodohkan anda semua menjadi Boneka kepada mereka sepertimana yang berlaku pada tahun 2007. Waktu itu mungkin anda merasakan mereka benar dan SPR tidak BERSIH, namun apabila Pilihanraya ke 12 memberikan banyak kemenangan Kerusi Parlimen dan menawan Negeri buat mereka Pakatan Pembangkang apakah Pilihanraya di Malaysia masih lagi tidak BERSIH sehingga perlu dilakukan BERSIH 2.0 dan BERSIH 3.0?

Sedar atau tidak betapa BERSIH nya pilihanraya di Malaysia ini sehinggakan ramai adun dan ahli Parlimen Pembangkang menang mudah walaupun tahap pendidikan mereka ada yang hanya bersekolah rendah. Tidak kurang pula ada yang menang itu hanyalah seorang Jurugambar dan ada juga yang merupakan Blogger merepek meraban. Apakah kemenangan mereka tidak BERSIH?

Jika SPR tidak BERSIH, Jika Pilihanraya di negara kita tidak BERSIH sudah pasti mereka Pakatan Pembangkang tidak akan menang 83 Kerusi Parlimen pada tahun 2008 yang mana pada tahun 2004 mereka hanya menang 20 kerusi sahaja. Tambahan 63 kerusi Parlimen mereka pakatan Pembangkang raih ditambah pula dengan bonus menawan negeri Pulau Pinang, Selangor, Perak,Kedah serta mengekalkan Kelantan yang sudah ditadbir PAS selama 20 tahun.

APAKAH ITU SEMUA SPR MASIH TIDAK BERSIH
&
PILIHANRAYA NEGARA KITA MASIH TIDAK BERSIH?

Buat Rakyat Malaysia, Dato Seri Najib Razak Perdana Menteri kita telah banyak melakukan Tranformasi dalam membawa negara ke satu peringkat yang lebih baik. Malah sejak beliau mengambil alih tampok pentadbiran negara bermacam macam kebajikan beliau bawa bagi membantu rakyat Malaysia. Tidak cukup dengan itu Karekter beliau sendiri jelas mencerminkan seorang Perdana Menteri yang penuh dedikasi dalam mentadbir negara dan tidak sepertimana pemimpin pembangkang yang sanggup menggadaikan Agama, Bangsa dan Negara demi meraih kuasa.


"Kita Dah Berjaya Bodohkan Mereka"

Akhir kata buat rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan sayang pada tanah air marilah kita menolak Demo ganas yang dilakukan mereka puak BERSIH ini. Biar Demo hari esok hanya dipenuhi Ahli PAS,DAP dan PKR tetapi tidak buat kita rakyat Malaysia yang berjumlah 27.6 juta. Semoga mereka yang menyertai demo BERSIH 3.0 diberikan hidayah untuk mereka sedar bahawa pemimpin Pembangkang PAS,DAP dan PKR sedang memperbodohkan mereka.



TOLAK BERSIH 3.0 DEMI KEMAKMURAN NEGARA




Psssttt... Pembangkang harap rakyat ikut telunjuk mereka, Kita ni jangan jadi bodoh pulak.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


70 comments:

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:38 AM  

Masa MCA dan Gerakkan panggang babi ko diam je... Politik ko ni tak relevant

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:39 AM  

RAKYAT TOLAK BERSIH 3.0
1. Peniaga Cina KL tolak BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=Q9BQHrlDxYk&feature=share
2. Pakcik Peniaga anti BERSIH
http://www.youtube.com/watch?v=-ns60F3BXaU&feature=endscreen
3. Pandangan kawan Ambiga
http://www.youtube.com/watch?v=3ncuB7q8NmY&feature=share
4. Pemandu Teksi Marah
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=eAhRBTRrd88
5. APA KATA MAKCIK JUAL AIR TEPI SOGO
http://www.facebook.com/photo.php?v=237887872984799
6. Ilmuwan Islam bantah Bersih 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=-k0aDtuE0uU&feature=share
7. Pemandu teksi mahu Himpunan BERSIH 3.0 dibatalkan
http://www.youtube.com/watch?v=ELRReAX57JI&feature=share
8. Peniaga pertama complex Piss Up
http://www.youtube.com/watch?v=H23LJFz8lwI&feature=relmfu
9. Peniaga jalan TAR BISING Bersih Kacau
http://www.youtube.com/watch?v=2oYa-Qsoi2Q&feature=relmfu
10. ABANG MARHAEN MERAJUK\
http://www.youtube.com/watch?v=gtt9m7iRrJQ&feature=relmfu
11. Abang Alam Flora Marah puak2 Ambiga

http://www.youtube.com/watch?v=L06PhHHGP9E&feature=relmfu
12. Makcik Jual Tudung
http://www.youtube.com/watch?v=Z-J4RLAJP84&feature=relmfu
13. Bantahan bersih 3.0 oleh Persatuan peniaga kecil melayu wp
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ8jrJGPZKE
14. Bantahan Pekida terhadap Bersih 3.0
http://www.youtube.com/watch?v=FaJ6e7EbRyo&feature=relmfu

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:41 AM  

Rakyat Msia lagi cerdik pada ko lah, yang kotor dah tentu BODOH

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:42 AM  

Yang sokong ko tak tunjuk

ahmadzikron zikron April 27, 2012 at 9:50 AM  

aku pelik la kenapa penyokong pembangkang duk bertempik kt sini..ni kn blog pro BN..artikel msti la menang kn BN..nk baca yg baik2 pasal PR,masuk la blog pro PR..

zikron

Anonymous,  April 27, 2012 at 9:56 AM  

Internet ngan intranet tu tak sama

Prince of Noob April 27, 2012 at 9:57 AM  
This comment has been removed by the author.
Prince of Noob April 27, 2012 at 9:58 AM  

jom demo! sebelum demo main game dulu kat sini.

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:00 AM  

Kalo posting puak puak ko je, jawabnya 10je sehari... GOMo pun tak nak, jatuh lah ranking dia.... Kah kah kah

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:01 AM  

UMNO PUKIMAMAK dah gerun.Kalu program UMNO PUKIMAMAK kena rasuah n tayang citer lucah baru la ada org datang.BERSIH 3.0 ni secara sukarela.Semua rakyat bangkit..Umno dh panik..

zam April 27, 2012 at 10:04 AM  

mana PAShit. bro kasi talbiah sikit kat pencacai ambiga ni. he.....
bro jgn lupa bawa penyapu sampah banyak kat dataran.
nnt byk yg pakai lebai putih yg suka jilat buntut ambiga hee..
Kita tengok nnt. malukan islam je

zam April 27, 2012 at 10:08 AM  

heeee..... lu dgn pencacai lu je la yg sukarela heeee... yg lain lu pikir la sendiri heeee... lu pun dh besar panjang cuma otak je pikir pendek heeee

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:12 AM  

..ISU KAFIR MASUK MASJID ..
Ya Allah kami tidak berupaya menjaga kesucian Rumahmu. maka kami bermohon agar berilah perlindungan yang sewajarnya dan Hukumlah Musuh-musuh Mu sepertimana Engkau menghukum umat umat terdahulu..Ya Allah perkukuhkan Iman serta Persaudaran Kami dan jika Jihad itu menjadi pilihan Mu maka syahid itu menjadi pilihan kami...Amiiiinnnnn.

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:22 AM  

Wei janganlah sebut p*k*.
Nanti mak lu marah sebab
lu sebagai anak pandai pandai
sebut mak lu punya.

jan,  April 27, 2012 at 10:32 AM  

Tak yah tunjuk yg sokong. Tak ramai pun. Contohnya kat post gomo yg ini,
engko sorang je pun. Bebalik engko yg
komen. Bebalik engko yg reply.

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:46 AM  

Zam zam ala ka zam, ko datang dgn tikar terbang nanti ya

Tieah Madian April 27, 2012 at 10:47 AM  

Sekarang memang trend tak puas hati je nak berdemo.. Cuba berdebat cara sihat macam KJ.. 3Mei ni KJ debat dengan Rafizi Ramli (PKR) berkaitan isu PTPTN.. Sebelum ni KJ dah berdebat dgn Datuk Ambiga. Itu baru anak Melayu.. Bukan nak terjerit sana terjerit sini.. Hiiidddoopppp Hiiidddoopppp Hiiidddoopppp NAJIB.. Hehehe..

Sokong DS NAJIB..

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:54 AM  

Anwar Zionist dalam terdesak dan panik giler, siang dan malam terkucil kucil dan dipakekan Kak Jijik lampin pake buang. Ini kerana beliau telah terlalu banyak menerima bantuan Yahudi zionist dan Neocons, bantuan dari segi wang harami dan juga dari CIA dan Mossad. Semua bantuan bukan percuma. Sudah tentu ada udang disebalik mee goreng. Imbalan dan pulangan yg mereka mahukan sudah tentu besar dan jika tidak dapat apa yg mereka mahukan, sudah tentu "hutang body dibawa mati" Sama terjadi kepada bekas barua2 mereka sperti Suharto, Benazir, Marcos, Mubarak, Atartuk, dan lain2. Anwar Zionist tahu yg beliau sekarang akan menimpa nasib yg sama. Itu sebab beliau yg terdesak akan lakukan apa saja, apa cara dan sesiapa saja asalkan negara hura hara dan kacau, inilah taktik sama digunakan pake oleh CIA kepada negara di Indonesia, Thailand, Libya, Egypt, Yemen, Tunisia, Bahrain, semua cara yg sama, seolah demo atas demokerusi, keadilan, hak2 asasi, tetapi sebaliknya adalah hak2 bebas untuk meliwat, seks bebas, seks sejenis, liwat suka sama suka, tanpa di didakw atau ada apa2 tindakan. Inilah yg Anwar peliwat terkutok mahukan kepada negara. BERSHIT 3.0. adalah agenda jahat dan kotor Yahudi zionist untuk menghancurkan negara2 Islam sperti yg sudh terjadi di Egypt, Syria, Libya, Yemen, Bahrain, konon atas nama Kebaikan, tetapi lihat sekrang, tiap2 hari ada pertumpahan darah sesama suadara, negara kucar kacir dan tidak selamat dan aman. Inilah agenda sebenar Hero Tamil, Anwar Zionist, perkakas Neocons dan Yahudi zionist. Jikau pencacai2 dan penjilat2 bencikan agama, bngsa dan negara, kenapa tidak pergi saja berambur dan tinggal dan bermastautin di Israel atau Amerika, kenapa sibuk nak buat kacau dan huruhara? Busok punya hati. Berambuslah dari bumi Tanah Melayu dan heret sama Hero Tamil keparat dan bngsat, idola anda. Yg sedar, insaf dan sayang agama, bngsa dan agama, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari Fuckaton haramjadah, jauhilah dari Hero Tamil pare pundek, jauhilah dari Parti Ajran Songsang, janganlah merelakan diri dilaknat Allah. REjamlah dan kutoklah spesis2 keparat dan bangsat ini, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel. jangan sesekali bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotorrr Yahudi zionist bacul.

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:55 AM  

Haha,so much win

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:56 AM  

alahai apela yang susah2 sangat. kalo tak nak bersih3 di adakan kerajaan laksanakan jela 8 tuntutan yang diorang mintak tu.
susah sangat ke 8 tuntutan tu?

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:58 AM  

tokak bersih

Anonymous,  April 27, 2012 at 10:58 AM  

Betul kafir laknatullau masuk sampai tempat imam di sebuah mesjid di kelang. Lps tu hujan turun mesjid tu banjir. Jemaah kena solat kat atas. Tak tau nak kata apa kalau depa tak sedar dan ambil iktibar juga. Orang paaaah lah siapa lagi.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:07 AM  

Haram join bersih kerana di ketuai Ambiga Babi. Pejuang LGBT! Fatwa Yusof Al-Qardhawi mengharamkannya. Qardhawi turut melarang umat islam makan atau minum bersama pejuang, penyokong atau pengamal LGBT dan apatah lagi berada di bawah pimpinan golongan itu. Ini kenyataan Timbalan Presiden Pas, Nasarudin Mat Isa yang sayangkan islam dan masih sedar. Bukan macam Nik Najis.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:09 AM  

Apakah pencacai2 najis BABI dn penjilat2 juboq berak mencret Lim Kid Siayalan anak beranak, juboq blendir Hero Tamil Anwar Zionist dan juboq berair Wali Terompah jamban, sudah dibutakan hati dan dipekakkan telinga. Tidak kah merka tahu BERSIH ini sebenarnya BERSHIT, hendak menghilangkan semua tahi2, najis2, Anwar Zionist, PAShit dan komunis biaDAP. Tidak mereka ini bengap nak mampos, kecik2 sudah harus kojol, dah tuak menyusahkan diri, kelurga, agama, bngsa dan negara. Sedarlah dan insaflah lah wahai pencacai2. Apakah Anwar Zionist dan pemimpin2 Fuckaton haramjadah ada mabil kisah tentang anda dan keluarga? Pergilah mampos, andaikata anda terkorban, apakah keluarga anda akan terjaga? Apakah anda dikira mati Shithid? Mati katak? Ishh ishh ishh ishh wali terompah akan mengeluarkan fartwah yg berbau kuat, dgn menjanjikan syurga mak bapak dia yg punya, cuma saya takut kalau2 nanti dipintu syurga anda semua tak bole lepas kerana Wali Terompah akan berkata yg beliau terlupa bawa kunci dan tertingal di kota bharu, siapalah yg akan turun pi kota baru, Mat Sabun kah, atau Husam Kaha, Atau Al Jubori..akhh...kahhh..kahh..kahhh..kahh inilah alkisah spesis2 yg bengap lagi bahalul, hati busok, bengap nak mampos tetapi berlagak samseng kampong dusun, dikencing terus terusan, diperbodoh bodohkan oleh barua lahanat Yahudi zionist.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:09 AM  

Besok kita tengok Polis Fru bersihkan dia orang ni. Jangan nak melalak melolong pulak kata kerajaan zalim. Memang selayaknya pencacai ni kena rembat. Perosak bangsa penderhaka agama. Semoga Allah selamatkan malaysia.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:10 AM  

zam...kau pon pencacai umno jugak,
cuma kau ni sama pandai macam baghral..

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:11 AM  

Kalau org buat taik ngan kau..pastu mintak pinjam brg kau..kau nak kasi?? Sama la dgn demo ni..kalau nak tuntutan dilaksanakan kena la la buat cara matang dan behmah dgn berbincang dgn kerajaan. Baru la org nak dgr kauu

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:19 AM  

Dia tak malu cakap barang mak dia
ke barang bini dia. Duk jaja sana sini mcm ketua dia. Patutlahb sokong LGBT semacam sampai cakap dan cakap barang mak dia.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:21 AM  

Papa.. ramai gek yer pencacai PR follow blog ko nih,,, sanggup plak tu baca blog ko pastu melolong2 kat komen,,, hehehe

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:29 AM  

Mak Jan ... Tunggu esok, tengok ramai ke tak, mak janda ramai turun tuu

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:30 AM  

yahuuuu.... besok kita ramai2 nengok beruk2 dari segenap hutan keluar berjoget dan mengasah bakat sebagai pelakon murahan di tengah2 jalan, solat ditengah2 jalan, berguling tengah2 jalan, purak2 mati tengah2 jalan, pak lebai yg nampak alim tapi perangai mcm setan dan mcm2 lagi lakonan akan dipertontonkan..

kita lihat siapa plak lepas ni yg akan pakai pendakap leher?? adakah org yg sama??
siapa plak yg akan cedera kononnya kena langgar?? adakah org yg sama??
siapa plak yg akan cedera dimasukan ke wad/icu kononnya dibelasah polis?? adakah org yg sama??
siapakah yg akan purak2 mati?? adakah org yg sama??
siapakah yg akan menghasut pendemo bertindak kasar dengan polis?? adakah org yg sama??


yehaaa..kita saksikan nanti epesod seterusnya.... tentu seronok walaupun kita dah tahu jalan cerita apa kesudahannya

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:33 AM  

Najib bile nak debat??? He he he he

Anak Perelih April 27, 2012 at 11:35 AM  

cowgirl dan cowboy mengembala lembu lembu NFC Shahrizat... hahahaha

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:36 AM  

Bole berdebat tajuk pasal "Moral dan liwat" apa ada berani?

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:38 AM  

Dah buat dah tapi demo nak juga!

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:40 AM  

BERSHIT 3.0. adalah agenda jahat dan kotor Yahudi zionist untuk menghancurkan negara2 Islam sperti yg sudh terjadi di Egypt, Syria, Libya, Yemen, Bahrain, konon atas nama Kebaikan, tetapi lihat sekrang, tiap2 hari ada pertumpahan darah sesama saudara, negara kucar kacir dan tidak selamat dan tidak aman. Inilah agenda sebenar Hero Tamil, Anwar Zionist, perkakas Neocons dan Yahudi zionist.

Jikau pencacai2 dan penjilat2 bencikan agama, bngsa dan negara, kenapa tidak pergi saja berambus dan tinggal dan bermastautin di Israel atau Amerika, kenapa sibuk nak buat kacau dan huruhara? Busok punya hati.

Berambuslah dari bumi Tanah Melayu dan heret sama Hero Tamil keparat dan bngsat, idola anda. Yg sedar, insaf dan sayang agama, bngsa dan agama, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari Fuckaton haramjadah, jauhilah dari Hero Tamil pare pundek, jauhilah dari Parti Ajran Songsang, janganlah merelakan diri dilaknat Allah. REjamlah dan kutoklah spesis2 keparat dan bangsat ini, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel.

Jangan sesekali bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotorrr Yahudi zionist bacul.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:42 AM  

Berkumpul kat dataran tu demo ke, ko orang berpuluh kali kumpul kat dataran tak demo pun... Jangan lah cita demo, cita kumpul sudah lah

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:45 AM  

Takut nak debat pasal Moral dan liwat. Umno mmg hebat berdebat.Siapa berani lawan.Jadi, ambiklah kemenangan tu kat Umno. Hmm...Gomo xde ke cerita korek2 dgn Pono? Dah lama xbaca post mcm tu...setakat baca komen dlm ni,semuanya nak tunjuk berani je.Sama la Umporno dgn BABI...

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:47 AM  

Anon April 27, 2012 10:56 AM-- macam mana nak laksanakan. kalau gov panggil berbincang 10 orang je yg hadir. lebih lg org gov. walhal puak fukatan ni yg tuntut.nampak sgt ada agenda jahat.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:48 AM  

Susah lah bila lembu dah pandai berkata kata dan nak berpolitik pulak. Ni lah jadinya

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:50 AM  

Kalo tak komen blog Gomo tak lalu, kita support lah Gomo, baru menteri nampak...

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:51 AM  

Aikkkk jgn sebut pukimak...ko lahir pun keluar melalui saluran yg sama ahahahha bodoh mcm keldai laaa pecacai Parti GayR Ramai hahahah, Anuwar cakap dia suka Konektto Ice Cream...dia nak kasi sorang satu esok boleh jilat jilat ice cream.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:52 AM  

Anon 11:33 AM- Najib akan debat bila atuk kote bengkok berdebat dgn Umi Halfida dulu...yg bawah2 ni pun dia lari, mana boleh terus jumpa bos.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:54 AM  

Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq berak mencret lim Kid Siayalan anak beranak, rasis giler, komunis biaDAP dan juboq blendir Wali Terompah Jamban yg bengap nak mampos, yg bahalul buat kerja2 yg takde faedah, mati kat tengah jalan mati katak. Ada pemimpin2 Fuckaton haramjadh ambil kisah, pergilah mampos, tanggunglah sendiri, jawab lah dalam kubor sendiri. Cuma pencacai2 najis saja yg bengap nak mampos, diperbodoh bodohkan terus terusan, kecik2 tak nak mampos, kote dah berbulu, cipap dah bebulu, menyusahkan diri, keluarga, agama, bngsa dan negara. Hidup pun sia2 saja, itu sebab selalu melalak lalak " hidup! Hidup" , hdup pun menghabiskan beras je, pi lah ikut contoh TBH, terjun dari tingkat 10, itulah yg terbaik buat2 spesis2 keparat, bngsat sperti anjing2 barua Yahudi zionist.

Anonymous,  April 27, 2012 at 11:56 AM  

Bila nak ke Palestine untuk berjihad???

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:01 PM  

Lembu lembu...

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:24 PM  

zam...engkau jugak pencacai najib

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:28 PM  

ALLAH MAHA BESAR!! RANCANGAN DARI YAHUDI MELALUI PAKATAN RAKYAT TIDAK AKAN BERJAYA!! KENAPA AKU CKP YAHUDI SBB TINDAKAN YANG MEREKA HANYALAH UNTUK MEMBUAT HURU HARA DI TENGAH KUALA LUMPUR IAITU IBU NEGARA MALAYSIA!! PEROALANNYA KENAPA TIDAK MAHU BUAT DI PENANG,SELANGOR ATAU KEDAH!!! KENAPA TIDAK MAHU BUAT DI STADIUM YANG MEMUDAHKAN PENGANJUR MEMBUAT KAWALAN!! ADAKAH MEREKA MENGENALI SEMUA ORG YANG BERHIMPUN ESK!! ADAKAH MUNGKIN PENJENAYAH DAN PENJAHAT BERSEKALI MELAKUKAN AKSI2 GANAS ESOK!! MUNGKIN ESK AKAN ADA TEMPAT YANG AKAN DIBOM SETERUSNYA MENYEBABKAN KACAU BILAU!! MUDAH LAH BAGI AMERIKA DAN YAHUDI UNTUK MASUK KE DALAM NEGARA!!!YA ALLAH TLG TUNJUKKAN KPD KAMI JALAN YANG BENAR!!

IPOH MARLEY

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:44 PM  

Post la 14 000 pun artikel dalam blog..bersih tetap berjalan..pm pun tak boleh halang ini kan pula blogger.....biarlah dia nak duduk ke mencangkung ke lantak pi lah...duduk la situ 46jam pun....tutup jalan yang berkaitan je dan peng kuat kuasa tak yah peduli pi buat keje lain...kalau kita tak layan nanti dia boring la.

Anonymous,  April 27, 2012 at 12:50 PM  

pencacai umno pon sama jugak kena buat macam apa yang engkau cakap...

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:01 PM  

ZAM....apa bukti yang kau sayang islam....
bagi 2 dalil

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:22 PM  

besok, ANJING2 anak didik YAKJUD MAKJUD nie akan menyalak dijalanan.. ramai2 kita campakkan tulang supaya mereka tak terpekik terlolong...tapi hati2 kerna ANJING@ lapar ni boleh "mengigit" korang balik..DASAR tak mengenang budi..

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:26 PM  

Yg dakwa parti islam umno ke. Yg jemput kafir laknat masuk mesjid umno ke. Yg salam dgn cina di gerai babi umno ke. Umno selalu rasional. Tau kita org islam tak payah nak menunjuk2. Dlm setandan buah mesti ada yg busuk tak terkecuali dgn umno. Tunjukan yg busuk blh buang yg baik simpan. Tapi dlm pkr banyak busuk lah. Tak blh nak simpan nampak buruk sb yg baik sikit sgt.

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:27 PM  

PR panggil Umno,BN,kerajaan dan penyokongnya LEMBU.. TAPI mereka(PR) tak sedar ramai org panggil mereka ANJING.. kenapa?? pasal PR ni suka myalak kat mana2..betulkan???mana satu lebih HINA.. ANJING takkan mengaku dirinya ANJING kerana mereka takut dengan bayang2 mereka sendiri..

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:43 PM  

Kalo orang tu sendiri busok dan kotor, maka busuk lah yang dia nampak, tu aman brothers dan piee bedal tu boleh ke ko buang

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:50 PM  

Dah berdebat dah dulu dalam kes 1, tapi hakim tolak hujah dia sebab saksi penipu dan meroyan nak jadi calon... Umno ko bagi lah dia jadi calon, kesian satu msia berkempen tu...

Anonymous,  April 27, 2012 at 1:57 PM  

Apco tu yahudi

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:00 PM  

Anjing boleh mengawal lembu dan cerdik tapi lembu bodoh kene sebelih je

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:28 PM  

akhirnya mengaku gak ANJING nie.. siap mengaku Anjing yg bijak.. syabas ANJING PR.. jgn lupe Jilat AnuWAR ok..jgn selalu jilat kaki..jgn lupe ajar Anuwar aksi DOggie ko tu..

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:35 PM  

Apa kena mengena dgn menatang anjing ngan lembu...anjing ngan lembu tak kenal pun ko...menatang tu nanti sah masyuk syurga...baik pi buat amal untuk masyuuuuk...

Anonymous,  April 27, 2012 at 2:50 PM  

bendera pkr lambang mata satu n bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  April 27, 2012 at 3:20 PM  

hari tu ada mamat pakatan tuduh bahawa timbalan pengerusi SPR adalah ahli umno..bila disiasat, org itu adalah orang lain. nama je sama. kah kah kah...blogger pakatan memfitnah, pencacai2 terus jilat dan heboh satu dunia.
dan kantoi lagi kesekian kalinya..maluuu woooooo

Anonymous,  April 27, 2012 at 4:20 PM  

dalam gamabar tu lembu sharizat kan

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:17 PM  

konon2 golongan urban lah ni sokong demo.kepalaBana punya orang.dapat masuk U pun sb nak cukup kuota pastu bagi subsidi lagi..URBAN konon.mulut bau budu dgn belacan nak jd urban.bikin malu ini orang.shit3..bershit!

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:18 PM  

Hak 'ah - lembu2 (Bersih) shahrizat yang digembala oleh Mat Sabun dan Babiga...

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:21 PM  

Salah !! Lambang PKR tu lambang FARAJ, lambang PAS tu lambang panau yang bertumpuk...

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:25 PM  

Lambang lubang Faraj ke lambang lubang pungkoq ?? ke dua2 ??

Kah kah kah..

Anonymous,  April 27, 2012 at 6:27 PM  

Payah kalau nak sembang dengan sakai2 Bersin neh...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP