Gara Gara Video Seks, Anwar Ibrahim Arahkan Nurul Izzah Serang Papa Gomo

Wednesday, April 18, 2012




Jangan lah marah marah kat Papa Gomo ni wahai ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar. Yang dok kalut serang Gomo dalam parlimen tu apakehalnya? Apa yang dok marah sangat ni sampai berapi api hentam Papa Gomo hari ni?

Hari ini perbahasan Akta Jenayah Cyber kecoh ekoran tindakan beberapa ahli Parlimen Pembangkang yang menyerang Blogger pro Kerajaan. Papa Gomo bukan main lagi dihentam Yb Nurul Izzah dengan pelbagai bagai tomahan dan fitnah.

Emmm Izzah? Dalam parlimen kau Fitnah Papa Gomo boleh lah pasal kau ahli parlimen dan kebal dari sebarang tindakan. Kalau tak Papa Gomo SAMAN kau RM 100 juta macam Bapak kau saman Nallakarupan. He he he.

Gomo jarang sekali serang Nurul Izzah, kalau ada pun setakat cuit cuit sikit je tapi bila hari ni Nurul Izzah serang Gomo maka sahlah yang beliau telah mendapat arahan dari BAPAK nya iaitu si Kote Bengkok Anwar Ibrahim.


"Bapak Nurul Izzah Memang Pelakon PORNO"

Semua pembaca tahu Gomo memang suka mendedahkan hal dan pekara mengenai Anwar Ibrahim bapa kepada Nurul Izzah jadi tidak hairanlah jika hari ini Anwar Ibrahim yang BACHOL mengarahkan anak beliau untuk menyerang Gomo di Parlimen. Memang memalukan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ini, sanggup arahkan anaknya untuk hentam Papa Gomo.

Dah berkali kali Gomo nyatakan jika Anwar Ibrahim tak bersalah dengan apa yang Gomo keluarkan terutama mengenai video seks beliau mengapa tidak SAMAN sahaja? Kenapa tidak mengambil tindakan Mahkamah bagi menghalang Blog Papa Gomo dari terus mendedahkan video seks beliau bersama China Doll dan video Siam Doll (Coming Soon) Kenapa?

Pembaca yang budiman sekalian, Gomo harap anda jelas bahawa ANwar Ibrahim ini seorang yang penakut lagi Bachol kerana sanggup menggunakan anak beliau sebagai perisai mempertahankan kote bengkoknya. Sebelum ini pun kita dapat lihat Wan Azizah isteri beliau dipergunakan sebagai boneka dalam segala serbi bagi memuaskan kehendak beliau sebagai Ketua Pembangkang.


"Anwar Ibrahim Pelakon Porno"

Buat Nurul Izzah ahli Parlimen Lembah Pantai Gomo nak nyatakan bahawa Papa Gomo serta rakan Blogger lain seperti Parpu Kari, Gerakan Anti PKR, RBF Online, Medan Info Kita, Flying Kick, Gelombang Rakyat, Badut Rakyat, Pas Beruk dan ramai lagi kami Blogger dan pejuang maya Pro Kerajaan MENYOKONG PENUH AKTA BARU JENAYAH CYBER bagi menyekat FITNAH dari berleluasa.

Pada Gomo ianya mudah, jika Blogger itu melakukan kesalahan menfitnah maka yang difitnah itu haruslah mengambil tindakan Mahkamah bagi membersihkan namanya. Jadi sebagai permulaan bagi menyokong 100% Akta Jenayah Cyber maka Gomo mengesyorkan agar Yb Lembah Pantai mendesak Bapak beliau iaitu Anwar Ibrahim MENYAMAN kami barisan Blogger Pro Kerajaan.

Kerajaan melaksanakan bermacam macam Tranformasi bagi kepentingan rakyat dan keamanan negara, jadi adalah wajar untuk pemimpin pembangkang juga melakukan satu tindakan tegas bagi menghalang Blogger yang dikatakan Fitnah itu dari terus menyerang anda semua. Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah.


"Anwar Ibrahim Memang Pelakon PORNO"

Jangan tunggu lama lama lagi wahai Nurul Izzah anak Anwar Ibrahim, jalankan segera tugas anda sebagai anak dalam membela aib Bapak anda dari terus kami dedahkan. Suruh Bapak anda Anwar Ibrahim MENYAMAN kami kerana mengeluarkan Video Seks China Doll. Esok hari Khamis dan Mahkamah masih buka lagi dan jangan ditangguh tangguh lagi untuk Anwar Ibrahim menyaman kami semua.

Gomo juga mengucapkan terima kasih kepada pemimpin Barisan Nasional di Parlimen hari ini yang menyokong Papa Gomo terutama MP Kota Belud dan juga ahli parlimen Bebas Dato Ibrahim Ali. Benar kata mereka tadi, "Jika ianya FITNAH kenapa tidak SAMAN?"

Apakah artikel pendedahan Anwar Ibrahim akan letak jawatan pada Mei ini dan digantikan dengan Wan Azizah juga menjadi salah satu sebab Papa Gomo diserang hari ini di Parlimen?

Psssttt... Bachol punya Anwar Ibrahim, sanggup gunakan anak nya untuk kepentingan peribadi. Ptuih!!!





"Bila lah si Nuar Berahim Nak Saman Aku?
Keras Dah Kote Aku Tunggu Dia Punya Saman""



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



89 comments:

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:04 PM  

kalau dulu ko main gentil biji dia saja...

bila dia hentam ko bersungguh2 baik ko korek terus jer bagi climax...

kita tgk mcm na di mengeliat...

banyak poin ko bleh korek dia sebab barua jalang ni bukan bt keja sangat...

mengangkang pun cipap hapak...

pejuang hamas...

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:05 PM  

Nuar lagi, dia takkan nak saman orang yang gila kat dia..lebih lebih lagi lembu condo...

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:08 PM  

Mulut ko macam taik babi je

rezqeen hill April 18, 2012 at 2:09 PM  

setiap kali gomo post artikel baru, pastinya ANJING² pakatan haram J akan menempek kat sini..

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:13 PM  

gomo, u ingat nurul izzah to budak baik kah? tengok lah beberapa boyfriend dia sabelum jadi wakil rakyat. gomo please check. munkin macam bapak? but she is still a virgin.

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:20 PM  

bro,,gua ada tgok video ustaz dari bn sndri ckp yg kalau lu sebarkan aib org pada umum berdosa... itu pon kalau video ni mmg betul pelakunya.. tp kalau bukan,,lu da sebarkan fitnah.. lu xgoyang ke dgn Allah? xde sikit pon rasa gentar? pemimpin mana2 parti boleh dikritik dan dikmukan kslhn dikhlyak asalkn kesalhan trsebut tidak brbentuk peribadi misalnya mnggunakn duit rakyat,,boros,,kejam dlm tindakan dll.. jika tidak gua rasa xperlu lu nk heboh psl dia punya peribadi. itu antara dia dan Allah, dan jika betul biarlah tindakan undang2 dikenakan dan tidak perlu dengan menayangkn video trsebut dikhlayak umum.. fikir2kan lah,, gua "lalang" dan tidak berpihak pada mana2 parti secara buta tuli.. apa yg xbetul hrus dibetulkn,apa yg gua hrpkn mlysia ditdbir dgn baik...

Jawajohor,  April 18, 2012 at 2:23 PM  

KALAU PELIWAT DAN PENZINA JADI PRESIDEN MALAYSIA HABISLAH.
SEX AKAN JADI BEBAS DAN AKTA JENAYA SEX ARCAIC DI HAPUSKAN.
MALAYSIA AKAN JADI SYURGA SEX, BAIK UNTUK JANTAN, BETINA MAU PIN KHUNZA.
YANG HOMO SEX LAGI SUKA.
MALAYSIA AKAN JADI POULAR.
PARTI P A S AKAN BERTUKAR KPD PARTI AGUNGKAN SEX.
APA KOMEN BRADER HADI AWONG !

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:34 PM  

Pasal penzina ni ko pegi tanya Tengku Setiausha Umno, sapa senarai yang dia ada... Banyak do

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:37 PM  

sokong dan setuju

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:38 PM  

sokong dan setuju

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:45 PM  

kpd anon april 18 2;13,pendapat lu tu memang betul...tapi lu pikir la skit..org dlm video ni bukan calang2 manusia...augerah tuhan lagi,kata bini dia...tak kan lu nak pemimpin lu yg rosak moral macam ni??jadi t.kasih pada blogers2 yg dapat dedahkan perilaku pemimpin macam ni...gua org atas pagar..tapi bukan lalang..sebab lalang merbahaya,tak tetap pendirian,akan condong bila di tolak angin...akhir nya menyembah bumi...menyesal takde gunanya lagi....

PAPA GOMO April 18, 2012 at 2:49 PM  

bila lah nuar nak saman aku. Juak pakatan yang dok meroyan dalam ni tolong sampaikan kat Nuar suruh saman aku cepat. Video Siam Doll nanti aku keluarkan berserta video dari Nallakarupan tu dia dengan sukma.....

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:52 PM  

Kalo tak nak tempek, masuk intranet.... Kah kah kah

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:52 PM  

2;34 2;38 2;37

Sendiri tuduh sendiri sokong kihkihkihkih.....

Aku klu Anwar Ibrahim saman Papagomo
dengan kadar segera kemungkinan aku pangkah PKR pd PRU13 amat tinggi.

Tapi....
tak ramai yg cuba meneliti video tersebut pada bahagian buah kerandut.Laaaaaa rupanya tak ada telurrrrrr...

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:54 PM  

Manusia semua anugrah tuhan... Kalo tak, anugrah sape???? Kah kah kah

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:55 PM  

ooooiii kalau resmi lalang bahaya loooo. lalang ni lidah bercabang sana boleh sini pun boleh sebab ditiup angin.

Anonymous,  April 18, 2012 at 2:58 PM  

Nuar cakap kat aku, dia sibok PRU, takde masa mak saman Gomo nd geng keling dia. Jadi kalo gomo rasa tak puas hati, GoMo je lah saman dia pasal video lucah tu.... Saman buat masiat..... Kah ksh kah

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:03 PM  

Kalau dah tahu FITNAH, toksah tunggu balasan Allah la bodoh.. balasan dari Allah tu lambat atau cepat akan tiba saatnya.. msaalahnya skang, dah tau 'kononnya' gomo memfitnah - saman je la.. jangan banyak bunyik.. kenakan dia dengan hukum dunia sekiranya benar dia memfitnah.. kalau dah betul, fitnah apa kebendanya...

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:23 PM  

Dah lama video ni di tayangkan baru sekarang kata BZ nak pilihanraya.
Eh..tahun lepas kenapa tak mahu saman
dato T.

Pirahhhhhh ...sekali orng boleh kena tipu tapi bekali2 ko menipu orng takan tertipu.

Khakkkkkkk...tuihhhhhhh..ko makanlah kahak hijau aku.

EXpkr

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:36 PM  

Aju nak tanya ustaz....dlm keadaan 'darurat' dimana jika tidak didedahkan aib, rakyat yg jahil akan tersalah pilih pemimpin?? Akibatnya merosakkan umat Islam dan satu negara. Apa hukumnya kita selamatkan umat Islam satu negara dari selamatkan aib satu pemimpin??

Jawab wahai Ustaz, jangan tak jawab!

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:39 PM  

Cayalah Papa Gomo, akhirnya Nurul Izzah iktiraf ko sebagai blogger yang menguggat pakatan. HOREY!

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:47 PM  

i am really suprised that anwar's bisexual desire is that strong despite being an old man. macam mana bolih makan depan belakan

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:49 PM  

anwar i cemburu on your sexual poweress

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:49 PM  

....cakap besar Gomo arrrr! Khalid Samad mintak profile penuh ko xnak bagi plak...sembang je lebih sbb yakin ada abg besar dibelakang.. serupa gak ngan Nalla, Ezam, Umi dll

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:49 PM  

anwar i cemburu on your sexual poweress

Anonymous,  April 18, 2012 at 3:58 PM  

Alahai.. si Khalid Samad tu cuma acah acah je. Sama cam Nuar bengkok. Nak saman Nalla konon. Piraaah.

Megat Alam Gempita April 18, 2012 at 4:11 PM  

hahaha

go papa go...

kita serang Nuar n fuckatan sampai mereka mampus!

nick man,  April 18, 2012 at 4:12 PM  

jenayah cyber la sangat minah toye ni..yang bapak dia buat jenayah syariah tu apa amacam? 2 bulat 1 tajam????

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:16 PM  

bapak Nurul dia buat rekreasi..hak individu tu mana bolih kaco kih kih kih

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:16 PM  

Najib tak saman pun pasal Altantuya.... Ko diam je....

zam April 18, 2012 at 4:17 PM  

Saya Hadi Awong. saya bangkang seratus peratus. ini salah UMNO heeeee......

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:21 PM  

Salute gomo. Ko bikin org pr gigil.

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:23 PM  

Mananya bukti kukuh Najib bunuh Al-tantoyol ??

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:26 PM  

Setakat bukti hearsay, simpan dalam lubang punggung bapak ko la.. bukti Najib bunuh Al-tantuyak mana ??

MANA ???

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:28 PM  

Sebab yang tuduh tu lembu

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:29 PM  

Bila pat dia fitnah orang, gambar najib dok semeja dgn antantuya pun boleh percaya tapi video yg 99% tulen tak caya pulak. Besi lah apalah. Pantat koranglah cacai...

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:30 PM  

Ds najib berani bersumpah. Sumpah
dgn nama ALLAH ko ingat boleh buat
main main.
Nuar sumpah takut saman tak mau.

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:31 PM  

Nak bukti suruh dia saman... Kat kot nanti Bala dtg

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:32 PM  

Tabeek absorber Monroe la kat Gomo...lu mmg terbaeek la bro


Wa cadangkan lu jd winnable candidate Pak Jib..amacam?

Klu Jeff Ooi pun boleh jd MP setakat jd blogger pembangkang...apa lg lu yg hebat menelanjangkan topeng kesyaitanan Nuar Berahim tu...

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:32 PM  

Tu hari bapak Altantuya dtg cakap dia ada gambar.... Saman bapak dia kalo berani

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:53 PM  

cis mau saman pun dibicarakan ka???jgn megah anda kebal gomo..tapi mahkamah allah anda xbuleh lari..dulu punya saman dah naik court???xkn.jgn belagak kebal suruh org saman sedangkan hang tau saman pun sia2..xpa2..aku teringin sangat nk dgr kisah kau nnt.jgn belagak gomo..mana kau nk lari lagi lepas nie bila kau dah xkebal didunia..sapa lah sgt kau ni.bajet fames.hahaha.alahaii kesian.

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:54 PM  

yang bising pasal jalang altantuya tu buat apa? gomen china pun tak ambik port langsung..apa faedah mempejuang nasib jalang import yang tak de nilai satu sen pun tu? hmmmm?

Anonymous,  April 18, 2012 at 4:56 PM  

Gambor superimpose. Kah kah kah
ko ada tengok ke!
Ada ke dia tunjuk kat press.
Kalau ada aku pun nak tengok.
Tapi mesti yg asli.
Aku tak nak tengok kepala ds najib, badan orang lain.

Aimi Naqiuddin April 18, 2012 at 4:59 PM  

WAJIB BACA ! KESAN JIKA BERSIH 3.0 DIADAKAN !!

http://aimi-naqiuddin.blogspot.com/2012/04/kesan-jika-bersih-30-diadakan.html

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:02 PM  

Korang semua kena faham.....gomo nie d byr...itu keje dia...kalau free...mampuih dia x wat keje nie.....

ahmadzikron zikron April 18, 2012 at 5:14 PM  

makin femes la papagomo lps ni,nama dh masuk parlimen tu..

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:15 PM  

gomen china? Kah kah kah..ko ingat antaltuya dari china ke? Bodoh nk mampus..nie lah taraf cacai umNGOK..

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:15 PM  

tak payah sapa nak bayar kat gomo bro. Dia collect duit iklan sama per view pun dah lebih gaji sebulan seorang graduan. Yang UMB punya tu memang dapat bayaran lah, sebab tu sebahagian drp kempen media UMNO. Belanjawan memang diperuntukkan melalui tabung UMNO serta diaudit.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:20 PM  

5.15 abis Mongolia tu bawah USA ke samdol? Mongolia tu pemerintahan berautonomi di bawah kawalan republik rakyat china. Ko ni belum habis baca buku teks geografi darjah 6 kot?

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:22 PM  

mmg video tu tulen 100%..tp pelakon tu tulen anuar ke bangang? Sapa yg buktikan? Gomo? Utusan meloya? Kalu mahkamah buktikan baru org percayalah..fitnah boleh lah

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:24 PM  

gmbr ori ke x lain pasal..tp bapak dia dh buat fitnah.. Napa x saman je??

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:33 PM  

Anon 5.20 pm betul apa yang anon 5.15 tulis PRC tak ada kena mengena dgn Mongolia. Mongolia negara bebas. Tapi yang penting di sini kerajaan Mongolia oun tak ambil pusing langsung pasal Altantuya Syaribuu cuma bapak dia saja yang bising sebab tak masyuk. Yang lain-lain tu sebab kemaruk tengok DSN jatuh dengan BN sekali PRU13 kelak.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:35 PM  

mongolia bwh republic rakyat china? Kah kah kah..dasar duk bwh kulup gomo..bodoh nk mampus..tolong lah, buku geografi dibuat sblm merdeka ke?

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:40 PM  

anon 5.24 tak ada faedah nak saman sebab bapak Altantuya dah dulu-dulu saman tapi kalah. Makna kata mahkamah sendiri dah buat keputusan DSN tak terlibat malah yang didapati bersalah menamatkan riwayat Altantuya pun dah dijatuhkan hukum gantung sampai mati.

anom,  April 18, 2012 at 5:41 PM  

kwn, apa kepentingan nyawa seorg rkyt biasa dpn kepentingan negara? Kalu betul, mahukah mongolia putus hubungan diplomatik dgn msia hanya kerana seorg manusia?? So kes2 mcm nie slalu dipejam mata oleh gov dia..bapak dia bjuang demi anak dia..betul salah, Allahualam..

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:44 PM  

reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!
reformasi!!

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:45 PM  

boooo gomo!!! booooo.. hahaha kesian gomo org dah xsebodoh dlu..ada sikit2 ja lagi yg bingai percaya apa hang kata.

Anonymous,  April 18, 2012 at 5:55 PM  

Percaya tak percaya gomo tulis itu belakang kira. Nak baca blog gomo utk riadah atau utk buat assignment/thesis itu masing-masing punya suka. Tapi puluh juta dah masuk baca! Yang aku tak boleh percaya langsung apa yang Anuaq Ibrahim sama anak bini, kroni sertaq pencacai-pencacai dia kata.

TEROPONGBUKITPENINJAU April 18, 2012 at 6:03 PM  

Cakap ngan Khalid tu, bukan susah sangat nak jumpa Gomo. Apa plak perlu mintak profil penuh dia? Nak bagi kerje ke?

Anonymous,  April 18, 2012 at 6:37 PM  

Takbirrrrrrrrrrrrr

Anonymous,  April 18, 2012 at 6:45 PM  

Jauh dari standard RPK laa

Anonymous,  April 18, 2012 at 7:04 PM  

Tengoklah video. Anwar ke bukan? Orang tua sekarang pun masih ramai merogol.

Anonymous,  April 18, 2012 at 7:07 PM  

Ramai minat nk bace tulisan gomo skg.tahniah gomo

Anonymous,  April 18, 2012 at 7:15 PM  

Truskan artikel2 panas bro.skg ni pakatan penipu skg da rase trgugat sampai pakai pembesar sore kat tgh jln ajk org ramai dtg ceramah.nampk sgt da terdesak

Anonymous,  April 18, 2012 at 7:50 PM  

susah kalu nk suruh nuar tu saman gomo...takut nnti segala keje xsnonoh tu abih di korek.jd aku ada 1 cadangan buat gomo. apa kate kalu gomo pulak saman Nuar tuh. Saman sbb kata gomo bohong. dgn cara lagu tu bole la heret nuar tu buktikan yg gomo ni bohong. Kalu dia gagal, paham2 le...

fairuzkhan,  April 18, 2012 at 7:51 PM  

stylo gitu...puteri reformasial dah panas bontot!!klu kerja ngan jujur dan tak wat salah apa nape nak mengamuk lebih2 ni???

Anonymous,  April 18, 2012 at 8:07 PM  

lu dah kena saman la Bahalol Gomo...

apeda..

"papagomo mudah lupa" sbb tua dah nak mampos!

Anonymous,  April 18, 2012 at 8:09 PM  

Pejuang Hamas yang hampeh!

-Fakap Papagomo -

Anonymous,  April 18, 2012 at 8:28 PM  

Teruskan perjuangan gomo.peduli ape diorg nk kate.pakatan penipu fitnah putar alam.skg ni rasekan.hahaha

Lagubestbest April 18, 2012 at 8:54 PM  

Family Anwar Ibrahim just do what they do best, bangkang kerajaan. Kebiasaan manusia hanya beribadah (solat) lebih kurang 2-3 tahun terkumpul berbanding umur hidup 60-70 tahun. Berbaloikah kerja politik sampai mati? Sy tak rasa kerja politik ni boleh bawa mati, kecuali halatuju dalam kertas pas yang tak pernah dijadikan realiti kecuali bercakap tentang alasan pasaipa tak pernah dapat laksanakan.

Anonymous,  April 18, 2012 at 9:13 PM  

nape najib x saman pihak pmbngkang pasal kes altantuya..kalu setakat sumpah xleh pakai..korang ingat durjana politik takut dgn tuhan ke? Falsafah diorg, nk mampus baru bertaubat..so nape x saman? Cuba gomo tanye pak jib? Napa rosmah x saman org fitnah pasal cincin berlian? Pasal shopping berjuta dkt australia? Nape x saman?

Anonymous,  April 18, 2012 at 9:19 PM  

buang masa je saman menyaman kt msia nie..ingat boleh selesai dalam setahun ke? Paling kurang bertahun2..time tu buang masa, tenaga, wang je turun naik mhkmh..nk mengadap mhkmh je slalu

Anonymous,  April 18, 2012 at 9:23 PM  

gomo, nape ko pun x saman anom2 pencacai pr yg ckp ko bodoh, babi, gile, bebal dan mcm2 lg selayak ko..kalu ko x saman mana betul lah tuduhan diorang???? Kah kah kah kah

Anonymous,  April 18, 2012 at 9:33 PM  

saudara, mmg kedua2 dah dikenakan hukuman gntg, tp tuan baca x hujah penghakiman? Bukan fitnah pr, tp hujah penghakiman yea..point yg ramai x setuju tiada motif pembunuhan dan tiada siasatan ke arah itu..logik x tuan kalu dalam dunia nie lakukan sesuatu tanpa motif? Makna diorg suka2 je bunuh? Kalu mcm tu dh jd mcm amerika kite nie, upah sape2 bunuh, walau tahu sapa bg arahan terlepas kerana undang2 msia xpenting motif pembunuhan..motif org tu bunuh sbb diarah..pegawai polis unit khas akan menerima dari pihak atasan..cari pihak atasan yg bg arahan untuk motif pembunuhan..xkisah lah najib ke sape ke..janji siasat smpi hujung pangkal baru putus keputusan mahkamah

Anonymous,  April 18, 2012 at 10:04 PM  

kepada anon 9.13 aku rasa xde faedah pn ds najib nk saman2 sbb kalo btl nuar jubur yg bt nti pihak lu ckp fitnah haram jadah tp realiti die btl, ds najib xnk bg malu sama itu nuar jubur, sbb tu die xsaman...

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:24 PM  

d mana ijah? aku nak basuh pepek dia

Ashraf,  April 18, 2012 at 11:42 PM  

Bodoh ke apa dia ni ....tak pernah baca alhbar ke....2 penilai bebas dari USA dan korea sdh memgesahkn ug org dlm video itu 99.9% adalah anu-gay....

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:55 PM  

Yg menyalak sekarang anjing Nurul Izzah ke anjing Anwar Ibrahim?

Anonymous,  April 19, 2012 at 12:05 AM  

Aku peduli apa c anwar tu nk meliwat ke dpn n belakang...tpi aku dh jemu dgr kes dia ni, kalo org nk fitnah dia byk pgi blg fitnah..knp asyik liwat jer yg ktanya dia di fitnah, aku rasa btl kot...tpi mcmna pun, dia ni x layak pun jd PM kt msia ni, bkn sbb kes liwat dia, tu aku x amek port la, yg buat dia xleh jd PM sbb dia ckp xserupa bikin, dia ckp mmg pndai, smpikn mahasewel yg ktanya belajar tggi kt U tu yg kononnya bijak pun blh terpedaya...aku nk tanya la sbg rakyat selangor ni, janji pru12 duludh semua dilaksana ker...knp nk buat janji bru lg utk pru13 ni...udah2 la, jika allah nk bg hang mng, insyallah hang akn mng...tpi x pyh la dok ckp tu,tipu ni...btl x....jwpn tu anwar je yg tahu....

Anonymous,  April 19, 2012 at 1:37 AM  

izzah cuba buat perbandingan Anu bpk nya dgn anu suaminya. Dia pasti tahu rupa bentuk paip laki dia, cuma utk mendapatkan kepastian, izzah harus bertanya bondanya, bagaimanakah rupa paip papa??? Dgn cara ini misteri pengencaman ANU pasti dapat di selesaikan didalam keluarga saja

Anonymous,  April 19, 2012 at 7:12 AM  

Kalau gomo tak dedahkan, main ckp je org kata fitnah plak...ini video kasi back up dia punya hujah la...ape nak gentar plk...kalau simpan, kira subahat plak...jam omega pun tak tunjuk...kau pecaya tak itu anwar? Aku tak rasa kau lalang, lebih kepada sokong anwar nada kau ni..cuba kalau video tu takde, confirm ko tak caye....tak goyang ke sokong peliwat?

Anonymous,  April 19, 2012 at 11:03 AM  

bodohnya kalia..jgn bercakap bnda yg xpasti.video 99% xedit tp pakar mana sahkan itu anwar? pembangkang bukan nafi video ori or edit tp sapa pelaku dlm tu..aku percaya bukan nuar sbb 21hb xsilap masa vidoe ni keluar..laki dlm tu rambut tepi pendek janggut xdak dan byk lagi la kn..tup2..bsok pagi tu 22hb masa anwar kt mahkamah kes saiful rambut panjang janggut ada banyak,kurus sikit pulak dari dlm video..persoalannya.kalau anwar ubat tonik apa dia pakai untuk kasi rambut dgn janggut dia lebat dlm masa beberapa jam????ubat apa buleh kurus dlm masa yg singkat??dulu perbezaan ni org dah dedah..cuba cari myb ada lagi.video yg awal dulu.lepas tu masa anwaw dkt mahkamah.dkt gambar ada tarikh video pun ada..jgn kita menuduh bnda yg dgr dari org ja..xterjawab nnt.biar mahkamah tntukan kita jgn sibok menambah..buruk padahnya..itu pun kalau rasa kita ada agama la..

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:49 PM  

Yang gua tak faham,sekalipun pakatan kononnya menipu,cakap tak serupa bikin,kaki liwat tapi yang gua pelik umno/bn jangan pulak nak alih perhatian rakyat untuk tutup korang punya rasuah,kroni,seleweng duit rakyat..punya la kurang cerdik puak-puak umno/bn bila serang pakatan dengan masalah peribadi tapi dia bergelumang dengan rasuah,kroni,seleweng duit rakyat..kalo ko umno/bn bersih dan adil dalam memerintah takde masalah semua rakyat untuk sokong korang..kurang cerdik betul la!!!

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:21 AM  

Anon 11.03 april 19..ko punya komen plg logik,tak da sape pun jawab sal rambut 2,sape boleh tunjukkan bukti rambut 2bandingkan video rambut trim n gmbar soknya da pnjg?aku da tgk memang terbaek,selagi tak de sape ley jawab memang aku tak percaya 2 DSAI..gambar tak clear tapi cukup clear tang rambut,tolong sesape yakinkan aku sebab memang camdoh je tuduhan..asyk cakap video tulen,pakar cakap tulen tapi takde pakar pun berani cakap 100% tu DSAI..sabun mandi pun claim cakap 99.9% membunuh kuman tapi tak betul pun..cakap 100% yakin dan pasti len kali baru gentleman

Mohd Adib mustapha June 11, 2012 at 4:00 PM  

takutkan mahkamah dunia atau mahkamah akhirat??

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP