Kekecohan Tercetus Di Dataran Merdeka Antara SHEB Dan Mahasiswa Robot

Monday, April 16, 2012




Kebetulan pula pada hari ini mereka sampai di dataran merdeka untuk memberi sumbangan makanan kepada orang ramai dan pada masa yang sama sekumpulan mahasiswa yang mahu mansuhkan PTPTN berkemah di situ dan SHEB memberi sumbangan makanan kepada mereka.

Dalam masa yang sama kumpulan mahasiswa ini cuba mempertikaikan sumbangan yang di beri oleh SHEB akbiat tertera di Van dan di baju itu tertera lambang UMNO dan Barisan Nasional. Read More...

Apa masaalah mahasiswa robot yang berdemo tu? Kalau dah taknak ambil makanan takpayah le nak pertikaikan kerja yang UMNO lakukan melalui SHEB. Bodoh piang le bebudak mahasiswa robot yang berdemo tu.

UMNO dari dulu bantu rakyat, ni SHEB agihkan makanan pada mereka yang memerlukan so memang kena lah pada hangpa puak pendemo yang merempat tiada rumah tidor dalam Khemah di Dataran Merdeka. Hahaha

Apa pun Syabas kepada SHEB yang diketuai Tengku Azman Exco Pemuda UMNO Malaysia kerana keperihatinan anda menyalurkan bantuan makanan kepada warga KL yang memerlukan. Bebudak mahasiswa Robot tu pun sebenarnya nak ambil tapi malu..Kah Kah Kah.

Yang pasti Mahasiswa Robot yang berdemo dah pun balik rumah sebab malu tak dapat sambutan. Hahaha KLIK DISINI Lihat Mahasiswa Balik Rumah


Psssttt... Nama oun merempat memang sesuai le bebudak tu dipanggil anak Gelandangan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


27 comments:

Anonymous,  April 16, 2012 at 2:46 PM  

Kalau mahasiswa tu bijak, diaorang akan minta Anwar bayar habis loan ptptn sebelum berdemo. Ini lepas penat demo, kena kutuk lagi, balik kena bayar hutang juga. Memang tak masuk akal lansung, sebelah tangan ambil duit, sebelah tangan lagi kata hapuskan hutang. Ini namanya MUNAFIK.

Unisel pun sama, Tuan Besar kata tak mahu ptptn tapi dalam iklan print besar-besar 'Pelajar boleh ambil loan ptptn'. Betul-betul MUNAFIK.

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:16 PM  

Elok disenaraikan semua kolej/universiti dibawah tadbiran negeri2 pembangkang Selangor, Kelantan, Kedah, PPinang. Untuk pengambilan baru Sept 2012, jangan bagi ptptn. Kita tengok apa tindakan pembangkang. Kalau bising2, suruh minta dengan Anwar Ibrahim.

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:19 PM  

anwar penjahat negara. beliau anak didikan yahudi. tapi najib takut untok mengambil tindakan. ini dangerous. najib tidak bolih jadi orang penakut. kerajaan mesti mempunyai peminpin macam mahathir, first class leader terutama masa krisis.

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:24 PM  

Budak2 Sewel ini sudah harus direjam dgn najis, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Israel. Bodoh! bengap kecik2 tak nak mampos, kote dah berbulu menyusahkan keluarga, agama, bngsa dan negara. Hidup sia2 saja menghabiskan beras, pi lah ikut contoh TBH dan terjun dari 10, itu yg terbaik buat spesis2 yg keparat, bngsat dan haprak sperti sewel2 barua lahanat Yahudi zionist dan Hero Tamil pare pundek bernama BABI haramjadah. Ini semua dalah taktik kotorr dan jahat agenda Yahudi zionist untuk menghancurkan negara Islam sperti apa yg berlaku di Indonesia, Egypt, Yemen, Libya, Tunisia, Syria, dijadikan budaks2 sewel sebagai perkakas menjalankan kerja2 bodoh untuk barua Yahudi zionist. Budak2 sewel yg berak masih kena chaybok, makan masih kena tanggung, kotex dan pampers masih orang tua yg tanggung, dahlah bengap berlagak sombong konon. Kecik2 tak nak kojol, dah tuak menconteng arang ke muka ibu bapa. Inilah yg dajjal lahanat mahukan. Syabas Hero Tamil pare pundek, BABI haramjadh keran berjaya memperbodoh bodohkan dan kencing panas terus ke kepada budak2 sewel. Semua agenda jahat di jalankan oleh barua2 Yahudi zionist. Yg sedar dan insaf dan masih berakal,Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhilah dari Fuckaton haramjadah yg kuat kencing panas kepada rakyat, lebih2 lagi jauhi lah dari Hero Tamil pare pundek BABI haramjadah.
Cerdiklah sdedikit jadi manusia, kenapa terus terusan jadi pencacai najis BABI. Harap Ds Najib lebih tegas, heret2 spesis2 keparat dan haramjadah ini ke muka pengadilan. Apakah negara tidak ada undang2, senang2 saja sewel2 membuat kacau dan tak tenteram di tempat umum. Manakah hak2 orang rami dan rakyat, keamanan dan undang2. Harap tegas lah sedikit jangan lembik dan lemau macam pondan siam.

zam April 16, 2012 at 3:32 PM  

betul bro. tok det juga yg terbaik dari yg terbaik

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:36 PM  

Saya pun heran kenapa polis tidak mengambil apa2 tindakan terhadap budak2 sewel ini. Apakah tidak ada undang2? Apakah tidak berani mengambil tindakan? Apakah dajjal2, keparat2, bngsat2 dan lancau2 ini semua kebal dari tindakan undang2? Kerana kelemahan Menteri dalam negeri, budak2 sewel jadi berani untuk berdemo jalanan dan membuat kacau bilau. Dimana undang2 dalam negeri? Sampe bila nak biarkan pengacau2 dan komunis BiaDAP ini bermaharajelela membuat huruhara? Ds Najib harus bangun dari tidur bdengkur dalam kekenyangan, rakyat naik muak melihat benda2 ini berlaku dan tidak ada apa2 tindakan. Janganlah menonjolkan seolah DS Najib lemah dan lemau, ini akan membuat rakyat menyampah dan muak dan akhirnya PRU BN yg tewas. Kenapa harus paly safe, kenapa harus berikan gula2 kepada satu kaum aja, bila di desak. Pemimpin yg tegas, berani dan jujor adalah pemimpin yg rakyat mahukan. Rakyat menolak PAS yg songsang, Rakyat menolak PeeGay'R pemimpin yg korup, tak bermoral, peliwat terkutok, barua lahanat Yahudi zionist dan rakyat bencikan komunis biaDAP yg rasis giler. Jangan biarkan rakyat menghukom BN kerana kelemahan dan bacul untuk mengambil tindakan terhadap parasit2 jalanan haprak, dan BN kecundang nanti.

zam April 16, 2012 at 3:37 PM  

ha padan muka dah kena marah heee ds najib pun kena marah. padan muka heeee.... hidup bro marah lepa lagi heee...

zam April 16, 2012 at 3:40 PM  

ha lagi sekali kena marah padan muka heeee.... ds najib pun sama. che det gak yg terbaik

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:41 PM  

Isu ptptn ni lagi buat pakatan tersepit. Makbapak lagi ngeri nak undi pakatan. PRU dah dekat tapi pakatan makin banyak kesilapan sebab tu Tun M kata inilah 'masa yg sesuai'.

Lim Kit Siang - Setuju dan iktiraf ptptn.

Anwar Ibrahim - Menteri Kewangan yg approve ptptn tapi kutuk tindakan sendiri.

PAS - hutang tak bayar, apa hukumnya??

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:46 PM  

Anon 3.36

1. Dah ada undang2 berhimpun. So diaorang ada hak (jika mendapat permit polis).
2. Polis tahu diaorang memang sengaja nak provoke, lepas tu tuduh polis.
3. DBKL lebih berhak menghalau penceroboh.
4. Jangan layan lagi bagus.

Anonymous,  April 16, 2012 at 3:58 PM  

Budak2 Sewel dan demo2 jalanan anjuran Hero Tamil pare pundek, BABI haramjadah, semuanya adalah rancangan jahat dan kotorr dari arahan Yahudi zionist. Taktik yg sama ajaran Yahudi dan Neocons, diguna pakai di Indonesia, Libya, Egypt, Syria, Tunisia, Yemen dan negeri2 Islam, inilah taktik jahat BABI untuk membuat huruhara, kacau bilau untuk merampas kuasa, untuk membuat negara tidak tenteram dan membina kebencian rakyat. Budak2 Sewel dan penjilat2 juboq belendir Hero Tamil pare pundek sudah harus direjam dgn najis, inilah cara terbaik buat spesis2 keparat, bngsat dan lahanat. Rejam lah mereka sperti anak2 Palestina merejam askar2 Yahudi zionist.

zam April 16, 2012 at 4:14 PM  

marah lagi ha marH lepa lagi heeee padan muka. maki lepa maki lagi...... heeeee

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:15 PM  

Kah kah kah hidup mahasiswa, lawan tetap lawan

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:19 PM  

kesian tgk bebudak ni.. belajar pun x abis lg dah sibuk nk berdemo. baik korang g library, belajar pndi2 lg bagus. bangsa lain tgh berlumba2 belajar untuk majukan diri tp anak melayu jd memperbodohkan diri duk kat tgh padang tu.. nasib DBKL x masukkan diorg kat lori sampah. dah mcm smph masyarakat dah aku tgk. buat malu org melayu je. pada adam adli, ko nk rasa kena lebam sebelah lg x? apa kata ko tgg semua pengajian semua student yang berdemo tu. lg bagus.

Anonymous,  April 16, 2012 at 4:30 PM  

Mahadir kata dah boleh election.... Haa apa lagi Najib, tuk ketua dah bagi kebenaran.....kah kah kah

Anonymous,  April 16, 2012 at 5:31 PM  

aku tengok dengan tindakan polis mereka mati akal dan bersurai sendiri kerana tak laku. mereka memang mahu polis berbuat sesuatu seperti yang diucapkan oleh suhardi dalam demo bersih-2, "kalau polis tak datangf kita gagal". mahasewel yang diupah test arab spring yang dicanang BABI bkt segambut. apabila dibiarkan mereka pening kepala dan sudah pulang rumah.. kih kih. padan muka. kalau polis ambil tindakan rusuhan akan berjaya dilakuka.

Anonymous,  April 16, 2012 at 5:36 PM  

kepada anda yang tidak faham taktik kerajaan tak payahlah kutok menteri itu ini. lemah dan mcm2 lagi kalau kita rakyat biasa boleh beri idea suruh polis bertindak mereka diatas sana lebih mengetahui apa patut dibuat.

Anonymous,  April 16, 2012 at 6:15 PM  

jangan main tuduh je orang yahudi. berdosa besar menuduh orang yang beriman (tak takot ke). (hanya allah yang mengetahui tahap iman & takwa setiap hambanya. ada bukti tolong tunjukkan, pergi tanya orang yahudi sape sebenarnya kawan mereka

Anonymous,  April 16, 2012 at 7:36 PM  

Bodoh, bahalol, badigol, tolol. tongong dan bengong kepada pengomen yang tak nak mansuh PTPTN...

Mgkn korang punya mak bapak kaya..leh support...

- Fakap Papagomo -

Anonymous,  April 16, 2012 at 7:41 PM  

Ni semua mahasewel bodo-bodo yg cuma layak ambik jurusan tak profesional mcm jurusan seni, kebudayaan, perfileman yang tak laku bila dah habis belajar nanti, tu pasal nak free saja. Kalau PTPTN hapus, semua IPTS tutup tak dapat bisnes, cuma pada yang terbaik harap dapat biasiswa saja utk belajar di IPTA oleh penaja-penaja korporat dan kerajaan yang kalau dah lulus kena kerja jugak dgn badan korporat tsb. Persaingan tempat di IPTA dan biasiswa akan jadi paling tinggi dan yang rugi anak melayu. Budak-budak ni dah termakan racun pembangkang sebab kepala hotak memang bodoh tak boleh fikir. Kalau PTPTN hapus nanti budak-budak mcm ni takkan ada peluang masuk universiti, cuma layak kerja jurujual atau di pasaraya saja.

akusokongPKR,  April 16, 2012 at 8:09 PM  

anon7:41 PM
Kalau PTPTN hapus nanti budak-budak mcm ni takkan ada peluang masuk universiti, cuma layak kerja jurujual atau di pasaraya saja.
------------------------------

bodoh betul lah pemikiran kolot orang umno ni... PTPTN dihapuskan tak bermakna tak ada duit nak belajar tolol.. kan orang dah bagi tahu duit nak belajar kerajaan akan bagi dari tadika sampai U dan tak perlu dibayar pun bila sudah berkerja. Sibuk nak bayar buat ape?? Orang cakap tak yah bayar.. tak yah bayarlah FAHAM!!!!! siallll

fairuzkhan,  April 16, 2012 at 8:22 PM  

PTPTN ni bukan persoalan antara kaya ngan miskin..bknnya kerajaan peras ugut pun..ramai yg hidup mewah tp liat nak bayar ptptn ni..yg dok menyokong dan berdemo ni adalah antaranya..benda ni hanya diheboh bila sisial tu berjanji untuk menghapuskannya klu dpt memerintah.. dia memang bijak memilih isu seperti minyak tol dan ptptn..mengapa nuar tidak berjanji untuk mengamalkan pemerintahan cara islam..(sebab depa ckp umno perintah bkn cara islam)..knp langsung tidak disebut malah langsung takde disebut tentang hudud yg menjadi perjuangan pas dan kebanyakan penyokong mereka yg sikit2 ckp pasal islam..ataupun kerana itu bkn isu yg popular?takkan pas yg duduk semeja ni langsung takde suara dalam pakatan selain dari menyalak dlm akhbar?isu hudud ni begitu dekat dihati pemimpin pas tetapi dikorbankan semata2 untuk berpeluk ngan dap..tp yg peliknya bila ada sesuatu kes yg melibatkan pemimpin mereka terutamanya nuar..mcm kes nuar berjubur tu..pandai plak depa nak 4 saksi la..video besi la kotek pendek la..adakah undang2 islam hanya untuk kepentingan mereka?patutnya pas ni kena jd jantan la..jgn dengan umno je jd jantan ngan dap pkr dia jd muslimah...klu memang langsung takde idea nak buat hudud ni berterus terang je la..jgn dibodohkan lg penyokong dia tu..sian depa semua... gi surau aku dgr depa masih lg percaya hudud akan dilaksanakan..hmmmmm... pakcik2 kena tunggu kapal sink takde dulu..pastu langkah la body dia ya...

Anonymous,  April 16, 2012 at 8:35 PM  

Apa2 pun jawablah korang depan Allah s.w.t dipadang mahsyar nanti! Lagi2 yang kuat menipu dan kerjanya tak habis2 nak menjahanamkan negara . Disini kau boleh kelentong tapi di sana nanti siap kau !!!

Anonymous,  April 16, 2012 at 8:58 PM  

DBKL juga yg berkuasa.. mantop dan syabas DBKL...kerana telah mengusir sekumpulan monyet yg menggangu ketenteraman awam

nasib baik lah diorg ni tak ada kuasa utk menangkap, kalau ada pasti dah kena gari masuk lokap.. silap2 kena belasah lagi..

nak harap yg lain dah hilang power..pakat tengok je la..
budak baru nak kenal dunia buat dajjal pun pihak terbabit dah tak mampu nak buat apa..

Anonymous,  April 16, 2012 at 11:54 PM  

1 Rumah 1 Utusan

Anonymous,  April 17, 2012 at 10:03 AM  

anwar penjahat negara. beliau anak didikan yahudi. tapi najib takut untok mengambil tindakan. ini dangerous. najib tidak bolih jadi orang penakut. kerajaan mesti mempunyai peminpin macam mahathir, first class leader terutama masa krisis. anuar memang penghianat dan jika ketuan bn penakut, negara ini dan ugama islam akan hancur

Anonymous,  April 17, 2012 at 10:06 AM  

anwar penjahat negara. beliau anak didikan yahudi. tapi najib takut untok mengambil tindakan. ini dangerous. najib tidak bolih jadi orang penakut. kerajaan mesti mempunyai peminpin macam mahathir, first class leader terutama masa krisis. anuar memang penghianat dan jika ketuan bn penakut, negara ini dan ugama islam akan hancur. polis penakut. ikut arah dari ketua. pkr complain polis mesti ambil tindakan. yang lain jangan. what kind of polic is this

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP