Kerajaan Tidak Manghalang Perhimpunan BERSHIT Jika Syarat Dipatuhi - Hishammuddin Hussein

Tuesday, April 10, 2012




Kerajaan tidak menghalang penganjuran perhimpunan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) pada 28 April ini kerana ia dilihat tidak membabitkan isu keselamatan.

Bagaimanapun, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, berkata penganjur perlu mengadakan perbincangan dengan pihak polis berhubung tempat dan masa penganjuran yang sesuai bagi memastikan ia tidak mengganggu ketenteraman orang ramai.

Perhimpunan BERSIH 3.0 yang dipengerusikan oleh Sasterawan Negara A.Samad Said dijangka bakal berlangsung pada hujung bulan ini susulan daripada 4 daripada 22 cadangan PSC yang ditolak majoriti Dewan Rakyat mengenai penambahbaikan sistem Pilihan Raya.

Beberapa NGO termasuklah 3 parti yang bergabung di bawah Pakatan bakal menyertai Perhimpunan tersebut.

Sumber KL POS



"Ni yang patut depa lakukan"


Psssttt.. Depa nak berdemo? Biar pilah dengan depa kerana jutaan rakyat lagi mahukan kenteraman dari sibuk menyalak bagaikan anjing macam pembangkang lakukan.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

32 comments:

Adi Kencana April 10, 2012 at 5:45 PM  

Bagilah kelonggaran mcm mana pun, mereka akan tetap cari ruang utk buat provokasi.

PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI UCAP TERIMA KASIH KEPADA NURUL IZZAH!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  April 10, 2012 at 5:52 PM  

Kerajaan benarkab Himpun Bersih? Rakyat tak mahu tahu!. Lulus tak lulus , Rakyat tetap keluar.
Apa Rakyat ambil kisah? mana kes anak Nazri, IGP gate, AG gate, skandal balak Musa Aman, NFC, kapal selam , Tajuddin Ramli , kes sivil Altantuya, PKFZ etc takut kah Papagomo nak siarkan!!!!!

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:00 PM  

Himpunlah sampai mabuk. Tapi jangan lupa dana himpun tu duit yahudi. Jangan pulak tak bangga dapat baju dan makan duit yahudi hahaha. Kat mana yang BERSIH tu?

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:14 PM  

Betul tu Amangate, copgate, cowgate.....dahsyat , PRUgate....gomo gomo, mengomo je lah.

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:19 PM  

bila nak keluaq cerita porno ni...dah lama tunggu.

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:27 PM  

Cerita pono tak de, cerita bapak Altantuya kat KL ada... Dia kata anaknya datang nak jumpa Pm. Dia tengok gambar PM...ngan anak nya

Cherok To' Kun April 10, 2012 at 6:30 PM  

Saksikan manusia bertukar jadi anjing peliharaan anwar menyalak utk kali ke-3.... salak tetap salak!!!!!

tukang telek April 10, 2012 at 6:41 PM  

Apa yang kamu tau main sondol saja, serupa la macam pemimpin kamu. Kamu dan puak haprak kamu asik kena kelengtong saja. Pasal apa kamu dan puak-puak kena kelentong, pasal kamu dan puak-puak kamu tak guna kan akal.

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:42 PM  

Adi Kencana.
Fakta : Hanya 34 yg membantah berbanding lebih 400 yg menyokong. Sokongan PKR hanyalah 1/10 dari keseluruhan penduduk... iye satu per sepuluh.... Kalau ditukar pada keputusan PRU13 sahih Nurul hilang deposit dlm erti kata lain.. Kalah teruk! Di ulangi kalah TERUK! Lebih baik Nurul fikirkan kawasan baru.

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:45 PM  

dah lah kat tv,radio,surat khabar x bagi bercakap..
nak berhimpon pon kalau x bagi jugak.....

apa nak dikata


sepultura

Anonymous,  April 10, 2012 at 6:51 PM  

semua peserta2 yg mengambil bahagian dalam program suci murni bersihkanSAMPAH 3.0 dikehendaki bersiap sedia mengambil posisi masing2...sebaik sahaja bontot ambigagak melepaskan tembakan bersepadu bom atom ke muka semak samun samad khayalan shit...maka bermulalah acara gilang gemilang bersihkanSAMPAH 3.0 ....para peserta yg bijaksinun diwajibkan mencari longgokan bershitSAMPAH yg berselerakan di merata2 kawasan sekitar yg berdekatan...para peserta yg bijaksini perlu mengambil pendekatan yg bijaksinun juga...sebelum mengumpulkan longgokan2 sampah yg bertaburan dan bertebaran di serata pelosok darul ehsan...mereka perlu terlebih dahulu menggulingkan tubuh suci mereka di longgokan sampah yg mana saja yg ditemui...sampah2 yg ditemui perlu dilonggok semula di hadapan ambigagak dan samad khayalan semak samun shit...ini adalah bertujuan mempermudahkan kedua2 mangkok tersebut bergelumang sambil berguling2 di dalam longgokan sampahBERSHIT tersebut...selepas berakhir upacara bersihkanSAMPAHSHIT 3.0 ...semua peserta yg bijakkonon diwajibkan melaungkan kata2 azimat penuh hikmat...yakni...hip hip hooray hip hip hooray ...makan sampahkutip...hip hip hooray...makan sampah kutip....

Anonymous,  April 10, 2012 at 7:01 PM  

DARIPADA BERARAK MENYESAKKAN JALAN DAN MENGANGGU KETENTERAMAN TAK TENTU PASAL BAIK KORANG TUKARKAN JADI MAJLIS GOTONG ROYONG AMAL BESAR BESARAN DI SELANGOR ITU BARU KENA PADA NAMANYA...... NAMA JE BERSIH DALAMANNYA KOTOR!

Ular Menyusur Akar April 10, 2012 at 7:05 PM  

UMA setuju betul kalau dibenarkan. Biarlah dia menyalak. Rakyat dah tak kesah. Kali ini polis tolong jangan ganggu. Jangan bawa cota, water cannon ke atau gas pemedih mata. Bagi setiap kat polis camcoder dan camera. Apa dia nak buat, biarkan. Tolong rakam je. Nanti, kami blogger nak pinjam gambar-gambar tu. Kalau ada mat sabu@normah, follow je....rakam kalau dia jatuh sekali lagi. Askar, tolong standby.....

Anonymous,  April 10, 2012 at 7:07 PM  

Abg Anwar menghadapi macam2 dakwaan, tuduhan, kes saman, tomahan...bila malam dia tidur macam orang mati di alam bazhar. Bom meletop pun tak bangun.
Najib tak ada masalah tapi tidur tak senang. Dengar kentut Rosmah pun terlena disangka KD Altantuya dah mendarat diputrajaya. ...sebab apa Gomo? Pencacai kat sini pun tak guna tulis macam2 komen , tak guna juga boleh tolong selamatkan kes PM ni. Lagi bangang blogger caicai.

Ahmad Shukri Mokhtar April 10, 2012 at 7:27 PM  

penyokong pakatan tak berani nak tunjuk muka nak ckp apapun. Sekeping gambar pun tarak apalagi nak pakai nama sendiri. Kebenaran apa yg nak dipertontonkan kalau tak berani menunjukkan diri. Seolah mcm pengundi hantu yg hanya muncul bila pas dan pkr terlibat. Apakah yg kita boleh harapkan dari pemimpin tiada kualiti, tiada intregriti, tiada langsung membawa kebaikan hanya kedangkalan fikiran bertuankan nafsu amarah, dendam kesumat .. Golongan ini hanya layak memimpin hantu hantu syaitan yg bermaharajalela di filem melayu..

Anonymous,  April 10, 2012 at 7:39 PM  

SEMAKIN BANYAK POSTING DAN KOMEN KOMEN PENCACAI KAT BLOG NI, SEMAKIN TERTEKAN NAJIB DAN ROSMAH MEMBACA NYA...........................BELUM LAGI DENGAR CERAMAH AGAMA DR HASAN YANG KEBANYAKAN MENYENDIR PARTI DAN PEMIMPIN UMNO SENDIRI.........................ADUH.......PEDIH NYA.

Anonymous,  April 10, 2012 at 7:48 PM  

Ahmad Shukri Mohktar..
cuba ulas sikit kenapa najib pakai rantai leher..


sepultura

Anonymous,  April 10, 2012 at 7:59 PM  

Anon 7:48

Kau ni dah ketinggalan zaman lah bodoh piang! Orang dah lama komen bab tu, sebabnya ialah rantai tu ketua puaka kau yang letak. Dia silap nak kasi jijah rantai betul, tapi jijah terajang dia. geng korang yang photoshop gambau najib, letak lah apa yang patut. Kalau gambau pi haji tu, bukan rantai bahalol! Itu gantung kitab.

Kau apa tau.

MANA JAM OMEGA? TAK NAK KOMEN KE SIAL?

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:07 PM  

Famili dan kawan2 aku semua takde masa nak sarung t-shirt bersih yg dibiayai oleh Yahudi tu. Apa lagi terima upah yg haram tu nauzubillah. Lebih baik kerja cari rezeki halal. Pakatan pun ada dlm jawatankuasa PSC, bukan tak boleh bincang secara bertamadun. Kerajaan pun dah banyak bertolak ansur. Lu fikirlah sendiri.

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:08 PM  

Buat penjilat2 juboq blendir Hero Tamil murahan, perkakas Neocon, Bapa Liwat, Bapa Zina, Bapa tak bermoral, Bapa bacul, Bapa takde maruah, Bapa Korupsi, Bapa Perosak, Pejuang hak2 dan keselamatan gay2 dan Israel, Anwar Zionist, sebelum sibuk dgn demo jalanan BERSIH 3.O, elok bersihkan Selangor dari sampah sarap. Bersihkan kawasan2 sekitar Selangor dari pencemaran alam, sampah sarap, bau busok, nyamok, sisa2 pepejal, saluran longkang dan sungai yg tak terurus, najis tak teruurus, jahanam Selangor di bawah Yahudi zionist dan Fuckaton yg terdiri dari pemimpin2 yg bengap nak mampos tetapi berlagak samseng kampong dusun. Mereka2 ini sudah harus direjam dgn najis.

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:15 PM  

sepultura (dak band trash brazil konon)

Tolong ulas skit knape Anwar letak nandek kat dahi siap serban hindu bagai.? Eh lupa lak perangai munafik memang camtu.....

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:35 PM  

JOM JOIN BERSIH 3.0!!
FAKAP ler sape yang dok kata BERSHIT dan seumpamanya macam PAPAGEMUK SHIT...

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:58 PM  

KDN x de masalah, yang cai cai pulak over marah2 x bagi.. menteri sendiri x de citer pape pasal ambiga, bawah cai cai plak yang kecoh pasal ambiga.. agaknye cai cai ni lagi pandai dari menteri KDN auuuwww auuuuwwww kot.. hahahah...

fairuzkhan,  April 10, 2012 at 9:47 PM  

skrip lama berulang kembali.... takpe la bg la pakatan buat perhimpunan tu..tak salah pun.. hak asasi ni untuk semua.. tp harap sgt kalau ada NGO dapat buat satu perhimpunan mcm ni gak...bukan nak gaduh atau tunjuk kuat..kalau bersih nak serah memo kita pun ada gak benda yg tak selesai sampai skrg..bnyk sgt masalah yg masih pending membabitkan moral sesetengah pemimpin pakatan.. kalau boleh minta perkasa dan jati dapat merealisasikan harapan gua ni...yg pasti bkn hari yg sama..sama2 mencari ketelusan!!

Anonymous,  April 10, 2012 at 10:12 PM  

nuar pakai nandek kat dahi....
itu kena tanya pada penyokong pkr....


sepultura

Anonymous,  April 10, 2012 at 11:22 PM  

Terbaeeekkk!!!!

Anonymous,  April 10, 2012 at 11:47 PM  

nuar pakai nandek kat dahi
itu kena tanya pada penyokong pkr..

pemimpin dan ahlul2 Pas semuanya setuju dan sokong sinuar ni..
apa saja nuar buat semuanya betul dan disokong oleh Pas...
Pas ramai ulamal2 yg termashur pun tak berani nak tegur, semuanya jadi tunggul kayu... nak buat mcm mana kalau dah tidur sebantal..
baik jual je serban tu..

Anonymous,  April 11, 2012 at 6:57 AM  

INI PUAK UMNO SEMUA DAH KECUT TELOR LEPAS BERSIH 2.0....TUH LAPASAL LA NI KORANG X BERANI NAK HARAMKAN....

JOM, kita banjirkan seluruh bandaraya KL 28/4/12...huhuhuhuhuhuhu

Anonymous,  April 11, 2012 at 7:32 AM  

Bangang tol puak PKR.. Anugay.. Kaki lesbian, zina, gay jamban... Tak ada otak... Orak beku memang samdooil.. Oooi korang apasal la bodoh sangat.. Asyik nak berdemo.. Besok anak2 korang tak ada keja lain asyik nak berdona nak berdono jea... Tapi nak buat camana korang kan bodoh jadi alat yahudi.. Aku syorkan depa nie ditangakap dan letakkan lam ngan monyet.. Baruk pun pelik tengok puak2 nie.. Asyik menjerit tak tentu pasal... Puak2 yg paling bangang lam sejarah politik malaysia

Anonymous,  April 11, 2012 at 10:05 PM  

ahmad shukri mokhtar...


Anda ulas ckp puak pr rmi pakai anom, pencacai umno pun rmi pakai anom..lg satu, tu betul ke gambar anda? Nama anda? Sapa boleh sah kan? Kot2 anda pun menyamar jugak..

Anonymous,  April 11, 2012 at 10:09 PM  

MANA JAM OMEGA? ko nie bodoh rupanya..kalau anuar nk tipu dia boleh beli jam omega lain lah..tp persoalan skrg, kenapa ckp ada bukti kukuh tmasuk video dan jam tp tidak dibawa ke mahkamah? So korang hanya kaki buat fitnah, kalu gentle jom masuk court

Anonymous,  April 11, 2012 at 10:15 PM  

xkan bersih 3.0 je? Dulu time 2.0 ada je pemuda umno cabar nk buat demo masa yg sama, tp sikit je pi, ok lah dari yg perkasa dan omar wheelchair dari silat n the geng ckp nk btembung dgn bersih 2.0, last2 melempak dkt taman titiwangsa..kah kah kah kah kah..lawak2, lawak..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP