LIVE BERSIH 3.0 - Anggota Polis Yang Dipukul Pembangkang Kini Berada Di ICU

Saturday, April 28, 2012




Itulah pengorbanan pihak Polis yang mana demi menjaga keselamatan rakyat Malaysia maka pada hari ini sekali lagi pihak Polis menjadi mangsa kerakusan kuasa pemimpin pembangkang.

Video diatas memberikan kita gambaran jelas bahawa itulah yang sememangnya ingin dilakukan oleh pembangkang iaitu dengan mencetuskan rusuhan di Malaysia.

Siapa akan bertanggungjawap keatas anggota Polis yang teruk dipukul oleh pihak BERSIH Pakatan Pembangkang ini? SIapa akan tampil menyatakan bahawa mereka bertanggungjawap?

Untuk makluman anda semua anggota Polis yang dibelasah oleh penyokong Pakatan Pembangkang kini berada di Wad ICU dan diharapkan seluruh rakyat Malaysia mendoakan agar anggota Polis terbabit selamat hendakNya.

Dan Gomo sebagai seorang rakyat Malaysia yang sayang pada keamanan negara meminta agar pihak Polis menangkap mereka yang terlibat dalam insiden tersebut. Tangkap dan Dakwa mereka dan tidak ada Maaf kepada mereka Anak haram yang memukul anggota Polis sepertimana didalam video diatas.

Video dibawah ini haruslaah dijadikan pengajaran!




Psssttt... Betul betul celako lah puak Pakatan Pembangkang yang diketuai Anwar Ibrahim ni


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


82 comments:

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:20 PM  

Huru hara, tipu menipu, rompak merompak, suap menyuap, cedera mencedera dan bunuh membunuh memang kegemaran PM kita apa nak di sangkalkan lagi, ya kan papagomo.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:23 PM  

Ini yg si babigaga kata bantahan secara aman? Kepala hotak keling paria. Umum dah tau perkara begini pasti berlaku. Puak puak monyet ni akal kat bontot kecik kecik tak nak mampos.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:26 PM  

Liwat meliwat, sontot menyontot, adalah kegemaran pakcik nuor yg kau sanjung tu. memang tak boleh disangkalkan lagi. Tak gitu anon

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:29 PM  

Anon 4.20..

Anwar dulu pon dlm bn bkn main lebat merompak duit rakyat..wujudkn ptptn..cadangkn 4% bunga...suke liwat...china doll...lindung israel mcm2 lg..

Dan org mcm kamu akan temankn die di neraka kelak...insyAllah...

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:35 PM  

Perghhh.. Tabik tabik..

Kalau mcm ni perangai bebudak bersih bn ada peluang menang besar pru 13.

Kepada geng pakatan baik cari jalan supaya video ni tak tersebar.

Damage control segera!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:37 PM  

PDRM mesti dakwa penganjur bersih 3.0 di atas kecederaan yang ditimpa oleh anggota polis yang menjalankan tugas mereka menjaga keamanan.

Perkara ini tidak akan berlaku jika Ambabiga mengambil nasihat PDRM dan DBKL untuk berdemo didalam stadium atau terus membatalkan bersih 3.0

PENGANJUR MESTI BERTANGGUNG JAWAB.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:44 PM  

Babi AMBIGAMPANG,.....TANGKAP LA DIA POLIS...

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:48 PM  

PENJAWAB MESTI BERTANGGUNG NGANJUR,PENDAKWA AKAN DICEROBOH

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:48 PM  

Confirm seorang polis meninggal. Kalau akulah famili polis tu, terus aku saman ambabiga. Celaka pun pariah. Tak layak ko jadi warga malaysia.

Ambabiga dah takut suruh siasat. Nak siasat amenda ramai2 tu? Dia yang menganjur, dia jawab.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:50 PM  

Dah memang di agak. Pi PDRM ni pun satu gak. Saja bagi peluang lagi. Cuba lah di sekat terus dari buat di kawawasan bandar. Nak demo g la stadium ke. Kalau buat kat bandar, terus tangkap je. Dah jadi gini nak salah sesiapa pun tak guna.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:52 PM  

Mati kena kebumi dulu...pastu lepas 40 hari kita saman la...

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:54 PM  

seronok lah para pendemo.. menjahanamkan harta benda, membunuh dan paling dasyat mengangkat martabat ambiga tu sebagai imam.. tahniah wahai melayu yang cucuk hidung...

sanggup membunuh dan menghina melayu demi kerakusan kuasa dan demi ambiga..

tahnia yer.. semoga dosa kalian membunuh akan membawa rasa bersalah setiap detik waktu kalian..

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:54 PM  

Cuba cari syarikat multiguna sdn bhd.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:55 PM  

Tak baik ucapkan tahniah kepada orang yang membuat dosa.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:58 PM  

papa.gomo...

kenapa x cakap..... 10 anggota polis mati kena belasah..

kalau kau kata gitu aku yakin dan yakin pencacai yang dah memang bodoh dan sedia diperbodohkan akan percaya dengan hati yang penuh yakin..

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:03 PM  

Dari bersih 1, 2 dan sekarang 3 tak pernah senonoh pun perangai bersih. Sekarang ni dah membunuh polis. Ambik ko.

RAKYAT TUNTUT KEADILAN DIATAS KEMATIAN POLIS.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:03 PM  

Anon @7.20 engkau adalah dari kalangan yang FASIQ kerana membuat tuduhan tanpa nas yang sah. Perkara ini mungkin berlaku kerana awak telah disuap makanan yang haram sumbernya oleh mak-bapa awak. Walau eembetisebaik mana didikan yang haram tetap haram dan cara pergaulan dan tindakan awak pada masa kini adalah haram walau apapun kata awak. Akhir kata sanggupkah awak berdepan dengan orang yang awak tuduh di mahkamah Mahsyar nanti? Itupun jika awak memang Islam dan bukannya cybertrooper kafir harbi. Wallahualam.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:13 PM  

Yang buat kacau tu geng tibai, pekasam, agen yahudi untuk memburukan bersih, biasa lah teknik yahudi...dataran merdeka yang tak merdeka

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:17 PM  

anon 7.20..ko ada bukti ke???? ko jgn jd sial la babi...

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:17 PM  

Nape la polis x belasah je pencacai2 ambiga pariah ni.. Si ambiga tu pttnya sniper tembak je kasi mati..

Si pendemo2 ni mak diorg main dgn anjing kot.. Tu yg dpt anak perangai binatang

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:18 PM  

mana ada mati.bloger Umno kalu x menipu bukanlah Umno namanya...PDRM dh sahkan.dlm buletin utama tunjuk.kaki berbalut je...tipu punya UMNO..

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:19 PM  

Alasan basi korang ni dah tak boleh pakai. Anything goes wrong semua salahkan orang lain. Spin terus...dasar penyanjung babigaga & peliwat tuo kutok

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:23 PM  

Ish ish ngeri tengok video keganasan puak pakatan.

Tak sanggup nak pangkah pengganas. Polis yg jaga diaorang pun dibelasah teruk.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:24 PM  

saya minta sangat agar semua saluran tv msia ulang tayang berulang kali setiap hari rusuhan yang dilakukan oleh pengkhinat negara yang berlaku hari ni supaya masyarakat msia dapat menilai.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:25 PM  

Susah dpt menteri dlm negeri yg sengal.... Tangkap jer.lah si aljiburit dgn kuncu2 penganjur ni....

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:29 PM  

Wei lakhanat...kalau x mati pun, cuba BAPAK kau kena pukul macam tu??? Kau takdr perasaan kan? Dasar sial anak haram...

YB Raz April 28, 2012 at 8:32 PM  

kali ni kerajaan dah buat silap besar..silap sebab percayakan golongan munafik bershit.

Allah dah beri peringatan golongan munafik ni kalau berjanji, dorang memang akan khianat.

nerakalah selayaknya tempat untuk korang ni semua.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:41 PM  

SELAGI ANUAR DAN AMBIKA TU TAK MAMPUS DISAMBAR PETIR, SELAGI ITULAH
DEMO AKAN UJUD.
CAKAP DEMO AMAN, PUNDEK AMBIGAMPANG AMAN. kALAU DAK PARIAH KAKI BELIT DIA KAN BELIT JUGA.
SAYA MEMANG DAH FAHAM SANGAT DENGAN TABIAT KOLING PARIAH INI.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:45 PM  

Ambabiga kata bersih 3.0 berjaya. Memang berjaya....

- belasah polis yg menjaga
- hancurkan kereta polis
- merempuh polis yg berkawal
- memaki hamun polis
- membaling polis dgn botol air, batu dan objek lain
- rezeki peniaga pasar malam hilang
- kedai2 terpaksa tutup
- menganggu majlis pernikahan dlm masjid
- menganggu jadual orang ramai berurusan dlm kl

....dan banyak lagi.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:53 PM  

berjaya dapat bersua ngan mat sabun... mah bau b***** mah... tak lama lg biga bau bontot ga....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:02 PM  

Sape yang suka panggil orang paria dan Babi di sini Dia lah sebenarnya paria and Babi betul. Orang yang paling Bodoh adalah orang sejenis ini. Kan saya dah cakap pigi jilat kotek kering itu ia akan Jadi lembut kaum orang BN ! Kau orang BN bodoh betul tak paham ke? Saya pun suka orang jilat telor saya.... Bodoh

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:05 PM  

bila bersih 4.0?

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:05 PM  

aku tengok BERSIH ni, ramai orang2 cina.

Motif dorang, supaya ha mereka sama dgn hak2 orang melayu.

tapi kenapa MELAYU yang bodoh2 gi involved?

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:07 PM  

telur kurap ada hati nak suruh org jilat..lu suruh itu abigababi kasi slurrrrpppp lu punya cock la sial.....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:08 PM  

Bersih berjaya ! BN pergi lah manpus! Saya dulu orang BN 23tahun tapi skrg BN mesti pergi hancur... Hidup BERSIH !

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:09 PM  

klu nuar alkuburi menang pru13 kita wat bersih 4.0..kasi bersih dia sekali..kasi bersih itu samad khayalan babi sekali.. malas nak gunting rambut punya olang tua....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:10 PM  

anwar = BISEXUAL
Ambiga = entah2 LESBIAN?

patut la dorang support BERSIH ni.

sebenarnya, AMBABIGA tu nak buat free open sex kasi korang tengok.


(siapa nk gi tgk babi hutan hitam tu buat porno)

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:12 PM  

ko mampus sekali la... 23 tahun dok harapkan habuan..alih2 tak dapat apa..merajuk..ngan nuar dapat depan belakang..best la.. selamat tinggal!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:13 PM  

Lu org kalau putar belit citer mmg No 1, provokasi pun no 1, .. kitaorang mau EC Bersih pun lu org sekat, oh ya.. lu org memang suka EC kotor so that lu org boleh terus jadi pengampu BiNasa .. tunggu.. the day will come that all those wrongdoings/corruptions etc will prevail ... mcm kisah dulu2 such as Firaun, Abu Lahab, Namrud, Kamal Attartuk, Suharto, Marcos .......

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:14 PM  

Mana Lu tau telor Dia Kurap? Awak dah jilat ke? Bodoh..pigi cari telor Ibrahim katak kau itu...mungkin masih Ada telor lagi...

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:18 PM  

As Salam..
Insyallah BN akan menang besar kali nie..
tidak semua rakyak sukakan cara sebergi..pemimpin pakatan telah gagal dalam cubaan...malang bagi org melayu dan islam di perbodoh2kan oleh kapir...
insyallah....niat mereka adalah untuk menghuru harakan , bukan membetulkan keadaan...

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:18 PM  

EHH ADA KOMEN DARI BABI HITAM LAA.
RAMAI PEMINAT BLOG GOMO NI.
BABI HITAM...BABI HITAM.
BABI HITAM SUDAH JATUH CINTA DENGAN
BABIGA BETINA KA???..AYOYO..

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:20 PM  

wat de proof u guys got?? just listening to nuar albabiri....... watever..u guys must ask nuar algampangri how they can win 5 states in last election?? somemore 8 time win prk??? if really de EC was corrupt how can its be possible???????????????

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:25 PM  

eeeeeeeee...geli aku nak nengok telur ko..uwekkk.... marah ka??? ayayo...telur kasi rebus la....kasi abigababi slurrrrrpppppp....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:27 PM  

weh keling paria vontot kuali Anon 9:02.spr ko ckp pon aku x paham.. ambiga tu paria kasta rendah macm ko jugak..p balik delhi mandi air sungai ganjes pastuh minon air kencing lembu. Maalaysia ni negara aman damai yg ko nak huru harakan pehal babi keling paria!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:27 PM  

Amiga skrg Lebih terkenal Dan Akan hancurkan BN Kali ini. Saya doa kan ia Akan berjaya. Hidup bersih Hidup ambiga hancur BN

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:27 PM  

komen dia dan jangan komen mak/bapa dia, yang keluar statement tu dia bukan mak/bapa dia.

Yg x berakhlak dia, maka anda jaga lah akhlak anda supaya tidak berakhlak macam dia..

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:27 PM  

Hehe yg pasti rakyat yg sanggup keluar td adalah rakyat yg bermaruah..xde upah untuk datang..xde disediakan bas-bas..xde habuan jika berjaya kumpulkan org ramai..

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:31 PM  

Buat apa susah susah buat Bersih, kita sumbat ajalah Abd Aziz, wan Ahmad, najis , ketua pendaftar Ic tu ke dalam kurungan selesai masaalah termasuk lah juga papagomo . Bersih lah pilihan raya kita kali ni

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:32 PM  

yang you nak hancur kan bn apa pasal mat????yg komen ni kami bkn bn pun....lu tak mau tengok itu ambigababi kena kutuk pigi tgk blog pr...

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:32 PM  

butuh mak ang anon 9:27 takde upah.. baju kuning kaler taik tu depa beli sendiri ka? baruah la...

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:34 PM  

sumbat bontot lu sekali..nanti klu nuar dah menang nyesal tak sudah...

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:36 PM  

lu tau ka tada upah??? lu tak dapat upah lg ke?? buat kering tekak je la ko ya..sian.. takpe nuar bg baik punya upah....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:38 PM  

Mana geng geng Samseng BN? Awal sudah nak tunjuk Kuat ke? Pigi samseng sini Dan sana. Tak Ada kerja lain. Lu BN kumpul ini samseng Dari kg mana? Semua cukup makan belaka. Semua gemok macam Babi Babi yang kau semua cari itu ya. Kita orang bersih masih tidur lagi Blum nak tunjuk kau orang. Relak kan baik. Knape nak stress stress ini sampai hantar orang samseng gemok yang tak pernah lawan dalam gusti? Ada masanya Ada orang Akan test power kau orang.

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:41 PM  

la kau nak bergusti ke??? lu org suka betul ya adegan gusti gusti ni.. kikikiki...nak tunjuk kuat ka??? ke nak tunjuk kote je.. samseng2 gemuk tu sudah cari sama lu..mau gusti... jaga bontot....

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:49 PM  

Macam mana ambiga Kena ketuk pun kita masih kekal kan sokong Dia kerana dia ini lah yang akan tunjuk kat wahai najis yang ambiga itu betul betul Ada telor utk membuat sebarang perubahan utk kepentingan semua RAKYAT. Najis Sebagai seorang PM pun takut kat ibrahim katak hahahahahaha...croak croak kakakakaka bodoh BN

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:14 PM  

Jubo takde upah.kayu ko boleh tipulah. !!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:21 PM  

Ayoo amma appa. Chitt poodaahhh

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:27 PM  

Banyak buat dosa kat rakyat mendapatlah sekali!!

Rantai berjela buat jerut leher kat akhiratlah tu.. padan muko

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:36 PM  

aku baru balik dari ceramah UMNO,
masa tengah dengar ceramah dia bagi aku satu sticker....
"PERTAHANKAN PUTRAJAYA JIHAD ALIF BA TA"

p/s : apa mana jihad alif ba ta tu...


wakkang

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:43 PM  

memang tu bro..
orang lelaki memang x boleh pakai rantai,
tapi x der orang yg tegur "dia" pakai rantai

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:54 PM  

Kenapa wak tak tanya terus kat orang yg
bagi sticker tu..
Wak biasa pegi ceramah ka? Ceramah sapa
banyak maki. Umno ka pas.
Tapi yg pastinya wak tak perlu bayar untuk
dengar ceramah umno. Ya tak?

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:57 PM  

Kalau pakai rantai magnet untuk
tujuan perubatan boleh tak?

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:04 PM  

AKU KONFIUS LAH. AMBIGAGAK NI JANTAN
KE BETINA.. DAH ADA YG KATA DIA ADA TELOR
keh keh keh keh.

Anonymous,  April 28, 2012 at 11:46 PM  

Ada jantan tak Ada telor awak tak tau ke? Bini sudah simpan utk Hisap dan jilat masa depan. Yes ambiga Ada telor ...buah paler ler... Kau ada ? Hidup bersih !

akusokongPKR,  April 29, 2012 at 12:40 AM  

Himpunan BERSIH 3.0 - Kereta Polis Merempuh Orang Awam (SEKITAR SOGO)

TV umno siarkan konon rakyat ni la paling jahat, mana kala rosmah dan isterinya najib tu suci murni, susah beb kalau laki bini ni mau kawal negara, atas katil boleh cerita dan fikir cara jahanamkan rakyat.

Konon rakyat jahat terbalikkan kereta polis suka-suka, memang bohong dan fitnah paling bijak la TV umno buat, pasti lah ramai ahli umno percaya dan kecoh satu kampung.

Penipuan Umno di TV milik mereka dah kantoi, nak tau kantoi kat mana tengok link ni.. http://youtu.be/1xh52zernUM

Apa nak jadi la TV umno ni kalau tak menipu walau sekali dalam isu bersih ni tak boleh ke? jangan la dok menipu sana-sini, nanti nak jawab dalam kubur susah, pembaca berita pun kenapa la bangang sangat main baca je..

Hari ini 28hb Apr akan menjadi bukti..

Bahawa rakyat negara ini bukan pengecut!!!!

Jauh sekali dayus dan penakut!!!!

Macam orang umno apatah lagi gomo.. ptuiii!!!

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:44 AM  

Bersih 3.0 Macam Sial

Adakah Islam Mengajar Manusia Menyakiti Orang Lain?

Ingat Baik-baik Nyawa Dibalas Nyawa, Mata Dibalas Mata

Akibat Menjadikan Orang Kafir Sebagai Pemimpin Hanya Membawa Keneraka.

Nik Ajis Ko Lah Ulamak Paling Bengong, Mengeluarkan Hukum Menurut Hawa Nafsu Ko

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:51 AM  

Kononla berani Sgt .... polis 2 org serang ramai2..... Itulah pengecut namanye.... Lg nak menyalak Kata berjaya.... X payah lah nak menyalak Kat sini kalau Kata berjaya..... Gi komen kat blog fuckatan najis yg x berapa nak laku..... Menyibuk kat sini buat ape..... Kesian kesian

Anonymous,  April 29, 2012 at 1:04 AM  

Penyokong pkr ni suka buat berita sendirilah.
Yang berani bila masa ramai ramai tu
orang lain.bukan kau pun.aku rasa kau tak pegi pun kesana. Duk dapur tolong
bini masak.

Anonymous,  April 29, 2012 at 1:07 AM  

Kau tu yg menipu kene tipu
pas tu meroyan kat sini.

akusokongPKR,  April 29, 2012 at 1:41 AM  

Himpunan BERSIH 3.0 - Kereta Polis Merempuh Orang Awam (SEKITAR SOGO)

TV umno siarkan konon rakyat ni la paling jahat, mana kala rosmah dan isterinya najib tu suci murni, susah beb kalau laki bini ni mau kawal negara, atas katil boleh cerita dan fikir cara jahanamkan rakyat.

Konon rakyat jahat terbalikkan kereta polis suka-suka, memang bohong dan fitnah paling bijak la TV umno buat, pasti lah ramai ahli umno percaya dan kecoh satu kampung.

Penipuan Umno di TV milik mereka dah kantoi, nak tau kantoi kat mana tengok link ni.. http://youtu.be/1xh52zernUM

Apa nak jadi la TV umno ni kalau tak menipu walau sekali dalam isu bersih ni tak boleh ke? jangan la dok menipu sana-sini, nanti nak jawab dalam kubur susah, pembaca berita pun kenapa la bangang sangat main baca je..

Hari ini 28hb Apr akan menjadi bukti..

Bahawa rakyat negara ini bukan pengecut!!!!

Jauh sekali dayus dan penakut!!!!

Macam orang umno apatah lagi gomo.. ptuiii!!!

------------------------------------------------

Ape yang aku tulis ni bersama bukti BANGGANG!!!

youtube yang gomo suruh korang tengok tu, dah diedit poliss!!!

Anonymous,  April 29, 2012 at 2:03 AM  

PENDEMO BERSIH BANGSAT!!!POLIS YG KAU PUKUL TU SAMA AJE DENGAN KAU SEMUA..DIA PUN JAGA SOLAT ..MENGUCAP ..JADI APA HEBATNYA BANGSAT SEKELIAN PUKUL RAMAI2..KALAU MCM TU GAJAH PUN MATI..

Anonymous,  April 29, 2012 at 2:10 AM  

Kemusykilan dlm video ni adalah
Kenapa pakai helmet ?
Kenapa x tutup tingkap ?
Kenapa pakai suar pendek ?

Dan
Ketika berada di dataran merdeka
Ada 5 org
Gaya macam SB
1st dorang datang dari belakang kedepan dan menyuruh bukak pagar
Org yg 2nd dtg. . Gaya sama. . Menyuruh anak muda bangkit
Org 3 dtg memijak pagar berduri. walaupun dh dimarahi unit amal.
Org je 4 memprovokasi dan meyemarakkankemarahan rakyat. . Menolak benteng2. .
Org ygterakhir. . Merempuh dh membuka. . Tapi dia x lari trus. dia pergi ke tepi dan nampak ke5 5 org ni. . Bersama..
Ikut la. . 2 2 salah sebenarnya. .

safleyadmad April 29, 2012 at 2:15 AM  

Bagaimana acuan begitu kuihnya:
Klau pemimpin TAK BERMORAL, JANGAN HARAPKAN PENGIKUT BOLEH BAIK.
-sorang pakar menipu penzina n "al-juburi"
-sorang penipu n pencuri hak orang
-sorang berkopiah tapi hati hitam berhasad dengki. sanggup mengkafir n berfatwa mengikut selera sendiri
-sorang pakar putar alam n berjaya menjulingkan mata lembu2 melayu
Semua ni bila di kompos cukup untuk membentuk kerajaan yg menjahanamkan rakyat

akusokongPKR,  April 29, 2012 at 2:42 AM  

Siapa yang menjahanamkan rakyat..??

Bukan polis2 umno menjahanamkan rakyat???

Kenapa demo kat pulau pinang dan tempat2 lain polis tak kacau??

korang ingat Dataran tu UMNO punya ke??

Ini lah petanda umnongok telah ditentang oleh rakyat yang inginkan perdana menteri yang baru adil lagi bijaksana.

Siap sedia lah korang nanti apabila najib akan mendapat waran tangkap oleh Mahkamah Perancis dalam penjualan kapal selam Scorpene.

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:57 AM  

wei, bahalol papagomo and the gang..fuck u all...


ini bukan video polis yang kena cederaa tu..

ini adalah video lama... jn ler nak tipu bahalol/...

Anonymous,  April 29, 2012 at 4:34 PM  

KEPALA BUTUH WAJIB DISUMBAT KEMULUT PENGIKUT2 1KOTE ANU WAR DAN 1PUKI AM BIG(A).

TOK GURU KEMPUNAN UNTUK...MAMPUS SYAHID BERSAMA AGAMA 1PUKI AM BIG(A)


....suara lelaki india... hantam dia..hantam dia (POLIS MELAYU)


TAKBIR'
TAKBIR

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:03 PM  

Apa butuh butuh ini kau lanat nak ke sangat? Puki ambiga ada orang punya awak ini Islam ke yang tak pakai otak ke. awak kena sabar sebagai seorang islam bro. Sye ingat awak ini cina lah. Oh Orang Inggeris akan cakap hei fuck u man !

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:32 PM  

AKU MENUNGGU JUGA ISU DARI KAU PAPA PASAL WARAN TANGKAP AKAN DIKEMUKAKAN KPD NAJIB DAN ZAHID. ADA APA2 KOMEN KA.. TAKDAK DALAM POST KAU.. HEHEHEHE.. ISU SEKS PALING BANYAK

Anonymous,  May 8, 2012 at 10:25 PM  

STUDENT@MALAYSIA-STUDENT.com (BERSIH MALAYSIA)
MCA (DATUK YIP KUM FOOK, MCA CHAIRMAN GOMBAK) INSULTED BUDDHIST MONKS
Dear Devotees into the Dhamma,
I sincerely shall use the language to make publicly the bitter experience that actually has happened in the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION NO: 19-21 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR, MALAYSIA.
I am not satisfied with the Gombak MCA Division chairman (Yip Kum Fook) and the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSSOCIATION chairman (Yip Kum Fook) because he used vicious and arrogant means in bringing in a group of individuals from other places to provoke and trample the sacred ground and without any sound reason called in the police to forcefully detain the monk so as to humiliate worshippers of Buddhism.
I strongly would like to ask here that what great sin and crimes had he committed to the extent of you Yip Kum Fook lawyer by means or by crooks called in the police to detain a monk like him?
I came from Penang, I was a newcomer and I temporarily put up at the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION to study and learn to practice Buddhism. While at the temple, I could not bear with the way Yip Kum Fook lawyer behaved, your uncourteous, arrogant and unexcelled attitude in treating the Temple abbot.
Because I said a few words about your behavior to you Yip Kum Fook, you resorted to such dirty means to hurt a monk. It is indeed unacceptable and cast a very bad example.
For a school principal, if his and her student has committed an offence, the police must as a matter of courtesy meet up with the principal, try to understand the actual situation, before the police take any actions. This is the usual practice.
But it is sorry to say, that Yip kum Fook lawyer who himself is a lawyer chose to have done. Otherwise, he did not act in accordance with the teaching of Buddhism and looked down on the spirit of Buddhism for the sole purpose of showing off that he is the powerful chairman of MCA Gombak Division and the chairman of the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. He demanded the police to detain the monk so as to realize his motive.
It is very fortunate that due to the fact that religion itself is a sensitive matter, even the Malay policemen understood and respected the religion, culture and customs of other communities, so they did not rush into taking any actions. Otherwise, the consequences would be catastrophic.
I understand why Yip Kum Fook lawyer was furious and flared up. The main reason is as follows. The abbot of the SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST ASSOCIATION. He has been the abbot for 20 years. He was the architect and played the pivotal in raising fund the public to build up the Temple.
Continued next………

Anonymous,  May 8, 2012 at 10:26 PM  

The abbot was alarmed to find out that a new person like him Yip Kum Fook lawyer; the chairman of MCA Gombak Division did not walk the talks. His talks were beautiful decorated with humanity, virtue and morality.
But in practice, he always marginalized and pushed out those who did see eye to eye with him. The Temple committees were instead made up mostly of his relatives. Moreover, the Temple fund was not managed in a transparent manner. Ultimately, his true motive was to turn the pure and sacred ground into a political stepping stone and political ground and from a place of worship into a personal property.
The abbot was well aware of what had taken placed, but in order to look preserve the whole wellness of the temple, he gave him Yip Kum Fook lawyer well-intentioned advices. But such an advice was not well received, it made Yip Kum Fook lawyer unhappy, restless and ran wild. Instead of heeding the advice, he made use of every opportunity to create problem and to persecute the abbot and monks so that they could no longer stay and left the temple.
Yip Kum Fook lawyer and the chairman of MCA Gombak Division whose villain’s design is obvious and whose style is hypocritical is known by everyone… your sweet words can deceive and mislead some people some of the time, but you cannot do it all the time. The karma or preordained fate of Buddhism will definitely befall.
As my last word, I would like to take this opportunity to bless him, may Yip Kum Fook lawyer wake up to reality, repent before it is too late. Do whatever is good, shed the evil.
Your Dhamma,
Ven. Phra Piya Dhamma
Penang, Malaysia.

We translated Chinese to English (why!) because we are want to give all people know and understand about more detail information, also to give people learn of this matter(HISTORY), this not for attacked individual DATUK YIP KUM FOOK, pls click here to see:- http://margeemar.blogspot.com/2012/02/blog-post.html?commentPage=3
PLS HELP US TO REMOVE BAD PEOPLE, THANKS

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP