LIVE BERSIH 3.0 - Penyokong BERSIH Mula Bertindak Ganas, FRU Lepaskan Gas Pemedih Mata,

Saturday, April 28, 2012


Suruh balik taknak balik sebaliknya serang Polis pulak
Nah ambik kau ubat



Juak Pakatan akan kata Video ni Palsu? Depa akan kata ni semua propaganda UMNO? Apa yang depa nak jawap dengan video ni? Oh abaikan sebab mereka memang otak tiga suku sama macam BERSIH 3 Suku.

Sekarang depa sudah siap sedia dan dah mula membuat cerita bahawa Polis kejam, zalim dan sebagainya bagi mengapi apikan para penyokong BERSIH yang lain dan menghasut rakyat Malaysia.

Hari ini pihak Polis amat baik sama sekali dengan tidak melakukan sebarang pekara yang menggangu para pendemo walaupun pihak Polis dibaling botol, kerusi, batu dan sebagainya. DI akhir tadi barulah pihak Polis bertindak dan itupun setelah penyokong BERSIH merempuh dan cuba masuk ke Dataran Merdeka.

Pihak Polis hanya melepaskan Gas pemedih mata dan menyuruh mereka bersurai. Tapi nak buat macam mana kalau dah degil dan dungu kan? Polis kata bersurai tapi masih lagi dok sibuk nak serang polis masuk ke Dataran Merdeka.

Fitnah terbaru yang direka oleh pembangkang waktu ini adalah pihak Polis melepaskan tembakan peluru hidup dan pekara tersebut cuba dispin oleh Blogger dan jentera maya mereka. Itulah pembangkang yang tidak sudah sudah dengan Fitnah melampau.

Apa pun inilah bukti bahawa mereka cukup suka menyerang pihak Polis. Bila Polis marah je sikit terus buat report kata Polis Kejam dan Zalim. Tapi kalau depa tu pulak semuanya halal dan bersih.

Yang pasti matlamat mereka yang kata 500 Ribu akan hadir telah GAGAL sama sekali dan juga impian mereka untuk Takluk Dataran Merdeka telah pun GAGAL. Tidak ada kebaggan pada mereka penyokong Bersih hari ini melainkan kekecewaan yang amat sangat.

Apa punya jenis binatang tu ye?

Psssttt.. Memang celako le puak Pakatan Pembangkang ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



59 comments:

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:37 PM  

Kata tak dak sambutan, kah kah kah kah... Ko boleh tembak water canon, rakyat akan balas kat peti undi...cantek...

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:40 PM  

bagi aku tak gagal sebab rasanya 1 dunia dah tau pasal ni. malunyer kerajaan. ape nak jawab? rakyat x suka, faham2 jela.

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:42 PM  

Bukan rakyat tapi cuma pencacai pencacai aljub dan babigaga

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:46 PM  

Kalau idup ashik menyusahkan orang baik tak payah hidup....gua duduk luar KL sahaja hari ni....nak keluar menghala ke seremban pun jem.....tandanya ramai rakyat keluar KL....apa ingat orang suka ke ...wahai beruk-beruk sekalian.

lepas nie agak-agak bengang...korang bolehla baring ramai-ramai kat landasan keretapi ok...tak pun berenang kat dalam sungai klang....gembira sangatkan...siap ada bawa budak kecil lagi..apa punya jenis mak bapak la pi ajar anak berdemo dan gadai nyawa anak sendiri......

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:46 PM  

itu bgi ko la yg otak udang...

PAPA GOMO April 28, 2012 at 4:47 PM  

27.6 juta rakyat Malaysia... yang demo 30 ribu je... kah kah kah... FAILLLLL FAILLLL Kesian

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:48 PM  

Gomo hari ni takde ke yg mati syahid? Kesian.....teringat bersih 2.0, yg mati hidup balik, yg mat syabu kena langgarlah, yg bang non macam dah nak setengah mati...macam macam perangai ada kat m'sia ni

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:50 PM  

Mane ade rakyat bro..pencacai aljuburi yg taksub jer..rakyat mken lame mken benci r ngn nate(anwar) ni..hahaha

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:51 PM  

MAK BAPAK JENIS TAK SEKOLAH BAWAK ANAK KAT TEMPAT BERBAHAYA.....SENIS GADAIKAN NYAWA ANAK...BUAT KO LARI2 JATUH LONGKANG...TAK PUN TERCAMPAK ANAK JATUH SUNGAI KLANG...PUN CLAIM KERAJAAN JAHAT...PADAHAL DAH MEMANG JENIS MAK BAPAK TAK GUNA...NAK GI DEMO...NAK PI TEMPAT BAHAYA ..SENDIRI2 SUDAH LA...INI SIAP ANGKUT ANAK BINI...APA JENIS BINGAI LELAKI MACAM TU......

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:52 PM  

lebih baik bergadai nyawa mempertahankan hak drpd membiarkan mereka kaya raya dgn harta rakyat.kita ubah...

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:52 PM  

27 juta tu campur budak kecik dan orang tua dan sabah sarawak dan warga asing dapat ic :)

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:53 PM  

lor....bodoh lak aku tgk komen plg atas tu...

"Ko boleh tembak water canon, rakyat akan balas kat peti undi...cantek..."

Eh ,kau ckp senarai undi kotor, cmne ko nak balas kat peti undi pulak..?
Kalau boleh balas kat peti undi, jadi BERSHIT ni dah xperlu la,kn.?

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:54 PM  

Yang student perempuan tergedik-gedik pi demo tu apa hal...takde kerja nak buat...kalau adik aku atau anak aku la...mau aku pelempang...lepas tu terajang masuk kolam indah water...ha mandi puas-puas kat situ...sebab suka sangat jadi TAHI kan....

Aku senang jer unpamakan puak-puak KUNING ni...TAHI...

HIJAU tu pulak MENGKARUNG...

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:55 PM  

Yg bang non kaya raya tu dari mana hasil dpt eh? Yg azmin pun cam mana boleh jadi kaya gitu eh?

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:56 PM  

kerajaan laksanakan jela 8 tuntutan diorang tu. pastu kalo diorang buat hal juga barulah jangan kasi muka.

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:57 PM  

Ha ha hA...cantek.....

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:57 PM  

Unit anjing amal pas a.k.a anjing belaan dap ni berani dgn polis jer..

Dpn siswi kat dataran terus rebah...
Dah nmpk maksiat dpn mata bkn nk halang...dibiarkan
Jauh sekali tepon jab. Agama...
Agama ape depa ni???ambigaaaaaa!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:59 PM  

Kah kah kah..... Kesian balaci2 aljuburit ni.... 500k org celah mana.... Celah jubur.....

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:00 PM  

"lebih baik bergadai nyawa mempertahankan hak drpd membiarkan mereka kaya raya dgn harta rakyat.kita ubah..."

April 28, 2012 4:52 PM
-----------------------------------
Kenapa ko tak terjun lombong je....dah tau miskin kenapa tak berusaha.....kalau orang tu kaya kira harta rakyat...mana punya fahaman ko ni....tu A.Nuar ko Kaya kira harta dia harta ko la.......Nik Aziz kaya cuba ko tiap2 hari gi mintak kat dia...harta rakyat jugak.....cuba cakap dengan Nik Aziz jangan ambil gaji MB dia......

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:00 PM  

perghh.. kata terer, siap pegi mekah dan madinah. pukul 3pm, kene sebutir gas pemedih mata, terus cabut.
berani taik kucingg!!! pukul 3pm dah blah. porrahh!!!
ptuih!!
semoga allah menghancurkan NIK AZIZ (dia pegi mane?) serta hadi (dia pun tak nak dtg)dan masuk kan mereka di kalangan setan setan dan iblis iblis
amin.
ps. melayu islam PAS la paling bodoh. lawan ngan melayu. ngan cina jilat kote. sembahyang kuat, tapi sembah kafir!!
melayu PAS bodoh!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:03 PM  

Ko pikir RAKYAT ko je...orang lain yang RAMAI rakyat luar ni yang menyampah dengan gelagat ko mennyusahkan orang sebab nak berDEMO bukan rakyat.....memang dasar tak guna pendemo ni....

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:06 PM  

aku pelik tol laa. napela sampai nak kepung dataran tu.

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:09 PM  

aku rasa bn tinggal umnok sorang2 je. mana mca ngan mic? pembangkang pulak bersatu. cian umnok

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:11 PM  

PR mungkin dah terpikir mereka berjaya .... tetapi hakikatnya .....rakyat kat luar ni (selain yg gi demo tu) dah makin meluat dgn perbuatan tidak bertamadun ni. Ramai orang luar tak nak masuk KL hari ni termasuk aku sbb tak nak susahkan diri gi tempat tak berfaedah.

Megat Alam Gempita April 28, 2012 at 5:15 PM  

Kebanyakkanya peserta melayu yang ditemui adalah dari kalangan orang luar KL dan Selangor. Mereka naik bas dan keretapi ke KL seawal Khamis dan Jumaat. Ramai bebudak dari kelantan, Terengganu, Kedah, Johor yang memang penyokong tegar fuckatan. Cina ramai dari Selangor, Perak dan Penang.
Melayu dibayar duit poket RM50-RM100 seorang dan dibekal dengan baju Bersih dan seutas tangkal azimat kononnya telah didoakan oleh Nik Ajiz dan 'diyassinkan' oleh 'ulamak' PAS. Tapi syukur pertolongan Allah telah menyebabkan sepanjang hari panas terik. Lepas ni ramai pi hospital kerajaan mintak ubat free

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:22 PM  

salah tu bro, bersih 3.0 gagal pasal ia menunjukkan dah tak ramai melayu mahu turun angka 30 ribu - 50 ribu boleh percaya, tapi malaysiakini buat spin 100 ribu, masih kurang 400 ribu. serious cakap, pr salah buat demo bersih ni,.rakyat dah.meluat!

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:22 PM  

Unit anjing amal pas ni biler dtg dataran masa demo ptptn rebah...
Dah nmpk dpn mata maksiat tino jantan duk 1 khemah buat x tau...
Bkn nk halang...jaub sekali call jab. Agama...

Ptg ni bkn main gagah rempoh pulis...
Sudahla korg...penegak maksiat sesama parti!
Bukan ISLAM PERJUANGAN MU...tp alat perpecahan ummah!

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:22 PM  

APA LA SI BODOH-SIBODOH NIE BUAT....tenangnya bercuti di luar KL sambil melihat KALDAI_KALDAI politik tengah berpesta beramai-ramai.....aku boleh jugak claim, lepas nie rammai lah anak haram keluar dari himpunan bersih(macam tahi je).......mesti korang yang pergi bersih seronok kena gas pemedih mata n berlari sana sini kan...Kesian

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:24 PM  

300 ribu lah, bila ko datang mengira.... Geng Tibai tak datang ke bawak rotan, geng pekasam tak datang ke mencibai, geng mamak tak datang ke bawak lembu...kah kah kah.... Jumpa di PRU 13

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:26 PM  

satu dunia tahu pun apa hal? yang mengundi orang malaysia, lagi media asing sokong, makin ketara pada orang islam bahawa anwar tu memang disokong puak yahudi internasionalis. susah terang bak suluh, majoriti cina sokong pr, melayu dah menolak mereka, semangat untuk berdemo dah takde, dah malas dan naik.menyampah, nampak gaya, pas akan dimalukan pada pru akan datang

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:27 PM  

Gomo dan geng geng ko orang melalak je lah kat sini... Cakap kat Ah jib Gor, kalu tak buat sesuatu, undi dia lagi teruk pada Pak Lah.... Kah kah kah

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:32 PM  

300 ribu??? KAHHHHH KAHHH KAHHH.. seramai ramai manusia tengok bola kat stadium bukit jalil pun tak dapat 200 ribu lagi nak klentong 300 ribu. kalau himpun kat bukit jalil stengah stadium pun gerenti tak lepas (50 ribu)

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:37 PM  

Perasanlah lu mattt.
Habislah lu punya nuar.tak merasa jadi pm.

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:38 PM  

Yang datang tu bukan rakyat?? Habis menteri?? Kah kah kah

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:53 PM  

BERSIH 3 gagal..hehehe...25 ribu org demo jer....kata 500 ribu mane?????..
pundek punya ambigbabi..

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:54 PM  

Aku tak kan terkejut kalau Ambiga dibunuh pas tu jerit ini semua BN yang buat.....

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:58 PM  

niajis cibai gampang butuh anjing keparat tu tak turun ke??org tua sial gampang mcm ni takyah dihormat dah..apa punya kepala butuh punya manusia laknat mcm ni?? tak habis2 ngan fatwa songsang.. gua tak salahkan kebanyakan pendemo tu.. fikiran dah diracuni..betul2 sedih tgk benda mcm ni kat malaysia.. dah2 la.. lawan je la masa pilihanraya.. klu spr tak telus lihat je rekod pr pada pru12 dan pru13..prk pun awalnya korang gak yg menang..cuma dgn keterbukaan dan transformasi najib berjaya meyakinkan rakyat..dah bn masih pilihan majoriti apa salahnya?dah dah la..jgn la dihancurkan negara ni.. malaysia ni bukan niajis keparat hd anjing kurap kit sial haram jadah nuar babi tu yg punya la...

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:07 PM  

mereka pencacai aljub dan babiga...
anda pencacai najib al mongolia dan shahrizat al lembu

sama jer...

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:20 PM  

Pm yang bijak dia faham bila rakyat bagi signal.... Cuma lembu lembu je yang tetap bodoh

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:22 PM  

kalau difikirkan betul2 dorang ni spesis kategori apa plak yer? Ibarat org normal semua berbaris ikut peraturan. Yelah semua org ada hak tapi ikut peraturan lah kan, tu baru org ada tamadun, beradab sopan sebab ada akal normal. Kalau cacat lain citerlah, tu pun memang ada speciality utk dorang. Dorang yg cacat pun tak minta lebih2 walaupun hak dorang sama rata...ni golongan ni spesis mcm takde otak plak. nak kata tak normal takde plak cacat cela...situasi mcm org tengah bebaris beli tiket bola tetiba ada plak org gila meluru potong barisan marah2 nak tiket. Apa jadi ngan hak org yg ikut peraturan nie plak?????Mana hak yg penat2 baris, apa hak dorang dinafikan ker???? Takkan yg penat berbaris ni tengok jer???Kerajaan tolong Samanlah woiiii.....dengarlah suara majoriti nie....penat tau baris lama2 tetiba ada plak org main potong2 pastu dengar minorii...suara majoriti taknak dengar ker???....penat org2 majoriti ni buat report polis, itupun tak dengar ker????

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:24 PM  

Kalau Najib tak rakyat didahulukan, undi dia akan lagi rendah dari Pak Lah

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:32 PM  

Cuba check kat HKL ke mana2 hospital. Kot2 anwar dah nak nazak kali ke2....hahaha.

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:38 PM  

Semoga Anwar mati cepat sebab tak nampak kecenderungannya untuk bertaubat.Semakin jahat macam pundek adelah.

Anonymous,  April 28, 2012 at 6:39 PM  

Babiga dan lembu2 nya tetap akan kata mereka berjaya hari ni. Lembu2 melayu tahniah anda telah dijadikan lembu sepenuhnya oleh Babiga.

Anonymous,  April 28, 2012 at 7:16 PM  

Hek eleh baru kena sembur dah terkencit kencit lari...penakut, bacul sama jugak macam bapak peliwat dia...porah chit

zam April 28, 2012 at 8:06 PM  

300ribu heeee... Lu kira pakai apa. klu lu kira siap lu kali 30x boleh la dapat 500ribu lu heeee lu lawak la

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:14 PM  

Memang ramai lagi melayu yang bodoh, tak tahu guna otak.

kingnek April 28, 2012 at 9:59 PM  

300 ribu memang betul, tapi ostad pas je bole nampak, pasal makhluk halus, jin dan syaitan bersama bersih 3.0 tadi, tujuan bersih senang aje, nak bersihkan islam.dari malaysia,.biar diganti.dengan agen dajjal, seorang mamat yg dulu hensem, sekarang muka dah tak berseri,.iaitu dato.(tak) seri anwar.ibrahim

kingnek April 28, 2012 at 10:00 PM  

Anwar dan azmin tu miskin ke? haha,.cakap macam munafik.kau ni

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:03 AM  

Gomo

Benda ni jadi sebab satu jer gomo. So sorry to say la kan dbkl tak kasi pki daataran merdeka, so tak centralise la. Org dtg from merata2. Cuba dataran merdeka di benarkan, so police have better control, sebab centralise kan.

DBKL, police and org2 govt harus lebih byk main stategy game la.

Walaupun demo aman jadi kurang aman, psychologicly, gomo bersih berjaya,

Walaupun klu ikut kiraan kau cuma 30k, but kalau ikut matakasar aku lebih dari tu. Aku suka cakap based on facts and figures bro.

Area sebesar stadium bukit jalil nye seating pun dah leh cater circa 87k spectators, ni berapa panjang jalan org berdemo bro.

p/s
Gomo klu kasi figure jgn la pki belasah, kena la ikut logic jugakkan

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:05 AM  

Wahai orang BN yang bodoh. Bersih capai jayanya dari 300000, 10000000, atau 23 orang peduli sangat buat apa? Balik Kira bulu koteh kan baik. Duduk diam diam di rumah kira bulu ya. Bila dah kira bagi tau kat sini ada brpe bulu hitam (India), kuning(cina) dan coklat(melayu)...

TanakSabah,  April 29, 2012 at 8:25 AM  

papak gomol pun ikut sama pi demo ke? TanakSabah demo sana KK sama Muhidin yusun..demo di Sabah aman punya, bukan macam di sana kampung papa gomo...kehkehkehhh..

lain kali jangan popularkan orang nanti diorang semakin popular. tengok musa aman kebas kayu balak, orang diam saja,tak perlu demo,biar demo di peti undi..

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:00 AM  

mmg palsupun video..amik dr satu source shj mana de cukup bukti..

Lu nak tipu orng jgn harap ler papagomo..

Fuck U!

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:16 AM  

PEMIMPIN YANG BAIK BUKAN PEMIMPIN YANG AJAR ORANG BUAT HURU HARA . INI KERJA LAIN TAK ADA , HASUT ORANG SAJA . PAS TU MENUNJUK-NUNJUK DIRI ALIM . YANG PENGIKUT PULAK AKAI TAK DAK . GUNALAH OTAK SIKIT Oii . JANGAN IKUT HATI YANG MARAH... IBLIS TU. BILA IKUT IBLIS.. IMAM YANG MAI PUN IBLIS,,ADA PAHAM!!

Jane Duncan April 29, 2012 at 12:52 PM  

Yang berdemo tu terdiri dari, pelajar atau bekas pelajar universiti yang rendah CCPAnya! Cina, India yg ingrates!, penjawat awam yang frust tak naik pangkat akibat kemalasan diri sendiri!, pegawai atasan awam yang frust kerana tak dapat habuan!, pekerja swasta yg salahkan kerajaan kerana mereka bekerja mcam hamba disyarikat-syarikat, LGBT yg gagal memahami fungsi genitalia mereka!, Atheists yang salahkan tuhan kerana mereka dilahirkan didunia!, pemikir-pemikir yang berfikir mereka boleh fikir lebih baik dari tuhan, Lebai-lebai goblok yang disumbatkan kocek mereka dgn fulus!, budak-budak hingusan yang memang suka main perang-perang!, taukeh-taukeh ikan, udang dsbnya yang bawa pekerja Bangla dan Indon untuk memeriahkan suasana demo!, Superhero-superhero, yg gagal meramal niat jahat ambiga dan kuncu-kuncunya!, dan yg memang tolol untuk membantu memusnahkan bangsa sendiri!, Melayu gelak tetapi kampungya tergadai!, Hai lebai malang! GOMO kita buat tabung bantuan POLIS mangsa DEMO. Seringgit sorang pun cukup. Cepat bantu tubuhkan tabung ini!

Anonymous,  April 29, 2012 at 3:10 PM  

bodo la korang..entry sblum ni cakap org umno buang peti undi blakang umah kawan die..klau cite tu btul mstila puak korang amik peti tu jaja satu malaysia umno tpu..mana peti tu..?PASTU CITE PNGUNDI ANTU...korang pikir la cite tu kluar pada daftar pemilih je.nama atau alamt brtndih.klau ada silap boleh rujuk spr\jpn..tapi korang prnah tangkap ke bangla ke mynmar ke indon beratur nk undi..kn ramai prmehati..org dri dulu lompt parti tapi sorang pn x mngaku prnah jadi pngndi antu ataupn trlibat...YANG ANTU PEMIMPIN PMBANGKANG YG PRBODOH KN RAKYAT YG OTAK LETAK KT LUTUT...

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:28 PM  

Hei Jane awak ini pandat melayu ke pandat mat salleh? Klu mat salleh awak ini ada simpan kepala Babi ke?

wellfxsystem April 29, 2012 at 9:05 PM  

inikah yang anda idamkan?keganasan?

Anonymous,  May 1, 2012 at 1:25 PM  

kami bencikan keganasan. bersih 3.0 dicemari shit oleh sebahagian besar pakatan rakyat. macam mana rakyat nak menyokong pakatan rakyat. pru kali ini kami tidak mahu calon pakatan rakyat. mengundi pakatan rakyat bererti menyokong keganasan. tolak keganasan, tolak pakatan rakyat. undi KITA !

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP