LIVE BERSIH 3.0 - Video Ahlol Bersih Merusuh Di Dataran Merdeka

Saturday, April 28, 2012



Belum apa apa lagi juak ni dah mula merusuh. tulah perjuangan mereka yang sebenar. Ni yang dikatakan Bersih? memang tak nampak sinar kebersihan mereka ni.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


29 comments:

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:06 AM  

KONON DUDUK BANTAH...TAK NAMPAK PUN DUDUK..MEMANG PENIPU..SIAL PUNYA BERSHIT

Global Products & Services Review April 28, 2012 at 1:21 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous,  April 28, 2012 at 1:26 AM  

Malam ni ada 300. Esok paling top pun 3000 orang. Huhuhu mana 500,000 tu. Cakap je besar.

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:31 AM  

Kesian...KALDAI POLITIK....

Besok-besok kalau tak berapa jalan...buat-buat la berlakun terlanggar komuter ker...mesti gempak.....

Macam sial seko-seko...macam beruk mat ye...lepas gari tengkuk....

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:32 AM  

hambo ada sini ni...demo ambil fakta mano baru 300 ke bilang kat mana...salah tempat kot bilang tu

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:34 AM  

yg ada tu pun pasal duit..tengoklah bnyk bebudak minah rewang,mat sempit..hahaha..

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:38 AM  

Eleh....tolak repoter, blogger, cameramen, orang awam....yang tinggal 100 orang je terjerit jerit. Emmm potong stim terus bersih 3 hahaha...

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:38 AM  

ambo ado otak lu..penonton ramai dari kuning taik tu...ambo pun ado..tapi tukang tengok dan gelok melayu kuning barua bodoh. hahahaha

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:40 AM  

Diorang ni faham ke apa yg diperjuangkan Bersih ni actually?

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:47 AM  

Malam ni dah penat menjerit tak tidur satu malam. Esok punya program tidur bantah saja lah hehehe...bersih bodoh.

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:51 AM  

budak2 rewang dan minah2 gian jer yg suka jaga mlm ni..tambah dapat upah..memang sesuai kuning taik..yg baik2 dan cerdik dok kat rumah dgn family tido..hahahaha

Anonymous,  April 28, 2012 at 1:59 AM  

Betul ke 300 jer malam tadi..tengok video2 baru nie kat channel bersih428..ingat ini majlis cap ayam ker? Ini event mau kasi bersih pilihanraya maa..umno,pkr,pas,dap,mca,mic semua pi tau..tengok kat sini kalau nk tau ramai ke tak http://www.youtube.com/watch?v=LGdjb9X9wYY&feature=plcp

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:02 AM  

Dorg mang siall! Xhbes nak malukan bangsa sendiri,perjuangan pas ap yg dorg bwk dlm bershit ni?siallah tui!!!!!

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:02 AM  

GOMO.dalam nak bersih ni ,apa kata gomo kasi klua satu aksi anuwaaar punya video baik punya.kasi dia tak jadi klua demo...col aje si nalla. nalla sedia berkhidmat.

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:07 AM  

tak nampak pun org..yg nampak tumpok2 kuning taikhhahahaha

Anonymous,  April 28, 2012 at 2:11 AM  

Kasik tayangla video...biar nmpk kote bengkok
Pastu tayang kat tv dataran tu...

P/s: aku rasa elok dbkl main lagu tomat tobat maksiat tu kat dataran skrang...biar nmpk melayu kafir2 tu bg insap skit..guna psikologi skit

Anonymous,  April 28, 2012 at 3:01 AM  

kat sini ramai jgk dacing tua yg dah nak kena jual kat indu botol...

Anonymous,  April 28, 2012 at 3:05 AM  

Slogan BERSIH "duduk bantah"..kalau mcm tu lompat2 , tendang2 , terlolong2 mcm beruk...dah kira PENIPU dan MUNAFIK...mmg SIAL lah PUAK2 PENYOKONG AmbigaMPANG....walhal Ambiga tulah musuh Islam ...disokong pulak puak2 melayu2 yg HINA dan BODOH..

Anonymous,  April 28, 2012 at 4:07 AM  

Demo ni kira macam Anuwar bakar merecun lah. Pompang pompang kata lah 7 jam. Itu jer lah. Lepas tu sunyi sepi.

Bakar mercun kena keluar duit. Setakat berapa banyak bajet duit Yahudi lah. Lepas tu kesannya adalah kesuyian yang abadi. Lebih sunyi dari sebelum mercun berbunyi.

Nuar ko tak faham faham lagi ke? Awat bodoh sangat?

Kalau SPR itu di segi perlembagaan adalah tidak bebas kerana masih lagi ada kuasa PM keatasnya melalui cara tidak langsung tetapi sah. (Yang Di Pertuan Agung yang melantik tapi boleh jadi atas nasihat PM)

MINTA LAH SUPAYA SURUHANJAYA PILIHANRAYA ITU MENJADI BADAN BEBAS SEBEBAS BEBASNYA.

Itu baru lah perjuangan untuk kebaikan.

Ini memang bukan nak cari kebaikan untuk rakyat.

Belum pun dalam sejarah pembangkang membela hak rakyat dengan berkesan. Sebut lah satu kalau boleh? Misal kurangkan bayaran Astro atau naikkan lagi dividen KWSP. Sedap sikit.

Kalau SPR tak betul pergi salak dekat pejabat SPR lah. TAk puashati salak pula Istana Negara pasal Yang Di Pertuan Agung lantik mereka itu. Kemudian baru salak PM pasal dia salah nasihat Yang di Pertuan Agung. Ada telur ke?

Jadi apa tujuan ni semua? Tektik lama. Nak buat negara huru hara baru lah ada peluang orang tu yang hati dan anu bengkok nak jadi PM.

Kita yang tak datang ke Dataran Merdeka itu saja dah dapat pahala kerana memelihara keamanan di sebabkan keamanan cuba di ganggu gugat di sana. PAS tak faham ni ke? hehehehe

Terima kasih kerana pahala percuma ya!

Anonymous,  April 28, 2012 at 5:26 AM  

Awas akan ade satu golongan yang dinamakan sebagai 'anarchy' akan turut serta. Golongan ini bukanlah dtg untuk sokong bersih (yg tak berapa bersih) ni tapi dtg untuk menimbulkan kekecohan. Golongan ni selalunya diupah secara rahsia oleh PIHAK PENGANJUR untuk mendatangkan pelbagai masalah dan mencetuskan provokasi melampau kpd pihak berkuasa. Golongan ni memang kejam dan tak berhati perut kerana sanggup mencederakan sesiapa sahaja tak kira penyokong bersih ke atau tidak selain akan merosakkan harta benda awam. Anda boleh layari laman-laman web untuk mengetahui tentang golongan ini. Jadi fikir-fikir la sebaiknya sebelum anda sertai perhimpunan yang TAK BERFAEDAH ini, silap haribulan nyawa boleh melayang.

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:32 AM  

mari beramai2 kita bersihkanSHIT 3.0 bontot ambabigagak...kita duduk bertenggong beramai2...sambil memberakkan SHIT...marilah kita bergelumang dgn SHIT...DUDUK BERAK SHIT...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:42 AM  

BETINA KELING PARIA KEPUNDEK...ITULAH DIA SI AMBABIGAGAK PEJUANG LGBT TEGAR..PENGANJUR BERSIH 3.0...SOKONG AMBABIGAGAK DAPAT SORGALOKA...SHIT SHIT SHIT

akusokongPKR,  April 28, 2012 at 8:53 AM  

DUDUK dan BANTAH 70 tempat serentak di seluruh dunia, bakal pecah rekod dunia.

Perhimpunan diadakan di lapan bandar utama iaitu Kuala Lumpur, Kota Kinabalu, Kuching, Sibu, Miri, Melaka, Johor Bahru, Ipoh dan Pulau Pinang.

Di luar negara, rakyat Malaysia menganjurkan perhimpunan itu di 70 lokasi, antaranya Singapura, Hong Kong, Jepun (Osaka, Tokyo), Austria (Graz), Australia (Brisbane, Canberra,Perth, Melbourne, Sydney, Adelaide, Hobart).

Amerika Syarikat ( Houston,Atlanta, Pittsburgh, Minneapolis, San Francisco, New York City, Washington DC, Los Angeles, Boston, Chicago, Portland, Columbus, Wichita Kansas, Ames, Iowa), Kanada ( Toronto, Montreal),
New Zealand (Auckland,Wellington, Motueka).

Taiwan (Taipei, Tainan), United Kingdom (London, Edinburgh, Scotland, Newcastle), Ireland Dublin, Sligo), Switzerland ( Zurich, Geneva), Sweden (Uppsala, Mälmo), Jerman (Koeln/Bonn, Berlin), China (Shanghai, Beijing).

Perancis (Paris), Thailand (Bangkok), Korea (Seoul, Busan), Finland (Helsinki), Rusia (Moscow), Jordan (Amman, Mafraq, Irbid, Mu’tah), Bangladesh (Dhaka), Netherlands (The Hague), Indonesia (Bali) dan Afrika Selatan (Cape Town).

Perhimpunan terbesar apabila ia diadakan serentak seluruh dunia. Suara rakyat akan bergema di seluruh dunia untuk menyatakan bantahan mengenai kepincangan sistem pilihan raya di Malaysia.

Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siaplahhh... inilah kuasa rakyat yang menolak UMNONGOK

GO BERSIH GO... GO BERSIH GO... GO BERSIH GO...

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:54 AM  

Sokong anon 226. Kat court liwat2 ari tu ada bom. Kalu anwr kalah, dan bom makan nyawa, rusuhan brdarah akan brlaku. Tapi Allah maha kuasa, anwr menang dan bom tak makan nyawa, negara skali lagi slamat. Mesti ada skelompok yg diarahkan pganjur utk provok, kalu bole sampai makan nyawa dan jadi rusuhn brdarah. Aku rasa ada bom lagi ni, tak caya tgk la kul 3 nanti. Tolong brhati2 pgawai2 keselamatan. Kami tak mahu kamu dicederakan.

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:24 AM  

MASIH DILAMUN MIMPI??????

Anonymous,  April 28, 2012 at 9:30 AM  

Fuiyoo satu dunia tu sokong bersih..... Memang hebat nak mampus.... Hahahaha... Kesian juak2 aljuburit.... Byk Sgt telan air mani aljubirit sampai jd lembu.... Hahahah

Anonymous,  April 28, 2012 at 10:45 AM  

sokong bersih 3.0 jatuh wajib...sokong ambabigagak pejuang lgbt tegar, penganjur bersih 3.0 juga jatuh wajib...sapa tak sokong bersih 3.0 tak dapat masok sorgaloka...sapa sokong bersih 3.0 leh makan SHIT ambabigagak dan minum SHOOSHHH BABI...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 28, 2012 at 12:02 PM  

kata 500,000 org demo bersih 3..skrg saya tengok kat pudu dalam 2000 org jer lembu2 kuning ambiga...masa bersih 2 kat kawasan pudu jer dalam 10,000 org .....so bershit 3
gagal...bodoh ambiga cipat x sunat

Anonymous,  April 28, 2012 at 8:33 PM  

Paling sedih betina2 bertudung laboh...terjerit2,berhimpit ant lelaki.blh pulak.mulut tutup,suara?baik aku yg tudung singkat(tudUng bawal).masih lg ddk d rmh,buka aircond&zzzzzz

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP