LIVE - Laungan TIBAI Bikin Anwar Kecut

Sunday, April 22, 2012

Pelancaran TIBAI Malam ini penuh sesak di Kelab Sultan Sulaiman Kuala Lumpur,baik dari kalangan orang Melayu, Cina mahupun India.

Anwar Ibrahim Pengkhianat Agama Bangsa dan Negara.

MANTAP!!!

TIBAI - Anwar
TIBAI - Anwar
TIBAI - Anwar


Psssttt... Terbaik lah mursyidul am TIBAI..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

31 comments:

Anonymous,  April 22, 2012 at 9:15 PM  

Tabik berkali kali pada mursyidul Am Tibai...... Harap gelaran mursyidul am tibai digunakan berterusan... dan perlu di adakan juga Tok guru tibai.... lebih membuka minda dan menyihatkan semula minda melayu yg dah disihir...

Anonymous,  April 22, 2012 at 9:15 PM  

sebenarnya siapa yang kecut ni...

kalau tak po jangan lah tunjuk sangat..

Anonymous,  April 22, 2012 at 9:49 PM  

Ini bukan soal kecut tapi nak memberikan kesedaran dan membuka mata bangang bingai yang dok sanjung Al Jub selama ini. Sampai ada yg kata Al Jub seorang yg alim dan kuat sembahyang. Adoiiii....

Anonymous,  April 22, 2012 at 9:55 PM  

Lepas ni UMNO buat program TIBAI duit rakyat pulak....

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:08 PM  

Mana dapat duit?? Brahim bukan ada duit kalo tak Umno bagi.. Sah kaki tibai

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:10 PM  

Yang ko bangang ikut kaki tibai duit tu takpe plak. Tu muka tak menang bertanding, buat sibuk... Bagus lagi cepat ko hancus

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:13 PM  

Orang buangan PKR yang ko kutip.... Dia orang ni terdesak duit , buat lah program bodek Najib.... Harap harap dapat pulus...

hangkedee April 22, 2012 at 10:14 PM  

Tibai duit Umno.PasPkr tadah tangan ambil Brim dll.Tibai duit Yahudi dapig gadai segala galanya termasuk Ugama.Di mana hilangnya membangun bersama Islam.Sudah tengelam dalam lautan lendir Aljuburi ke.

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:17 PM  

Hidup Mursyidul Am - Kita SEMUA TIBAI!!!!!!!!

Saiful Anuar Safian April 22, 2012 at 10:25 PM  

Salam tuan, dulu tuan senarai blog sy dalam blog tuan. Tetapi kini ianya tercicir daripada link blog tuan. Moga tuan dapat melihat perkara ini

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:30 PM  

mahkamah kan ada...
polis pon banyak..
JAKIM pon boleh bagi fatwa...

x kan xtahu nak buat macam mana...



waKKang

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:45 PM  

alang2 tibai biar tibai sampai lunyai..

bekas pengikut2 dia yg dah sedar, nampak dan tahu kerosakan yg dibuat oleh siatok tuo ni lebih baik daripada pengikut yg masih menyondol membabi buta, nampak kesalahan daripada perbuatan dan percakapan di depan mata tapi buat2 tak nampak, kebenaran yg sudah terlalu banyak ditunjuk pun masih tak mahu terima

sama2 kita tibai...

Anonymous,  April 22, 2012 at 10:49 PM  

pergi la rapat dengan orang ni,
pas dah tahu perangai dia jgn lak nyusahkan polis,doctor,pendakwaraya n hakim..diam je kat rumah..mcm saiful yg jd kn dia idola sejak di Uni sehingga study pn xsempat grade,excited dpt kerja dgn org ini.sama dgn bapak dia sekali sokong!lps dh luas lubang dikerjanya pergi mekah.

Adli

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:03 PM  

umno TIBAI duit rakyat? sebelum dapat kuasa PR dah pun TIBAI duit rakyat: http://darulehsantoday.blogspot.com/2012/04/pas-nak-buat-negara-kebajikan-isteri.html

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:13 PM  

Benarlah kata TUN M.Hanya yg bangang seperti Kambing Jamnapari sahaja yg bersama-sama UMNO sekarang.Ni semua muka2 yg berharap agar dapat dicalonkan pada PRU 13 nanti..semua nak bodek Najib...semua dah goyang..kawasan mana la aku nak bertanding nanti?..

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:23 PM  

masih ada penyokong yng tak mau terima yng si kena tibai tu memang patut di bunuh sebenarbya.. nabi pn tak mengaku umat..yng tok2 guru PAS bersekongkol p sokong aljuburi disebbkan pangkat yng dijanjikan,, habis fatwa di tukar hanya nk pertahan si pungkok ni.. pada yng masih buta.. biar lah depa masuk geng nabi tak mengaku umat .. kita yng nak masuk geng tibai , mai pakat tibai ssama

jiwa kacau April 22, 2012 at 11:27 PM  

tibai anuar weii..mei kte tbai die..skunk psal tibai anuar bkn psal duit derrrr

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:44 PM  

Angkatan TIBAI, jelajah cpat. Mulakan dengan Kelantan. Mursyidul 'Am TIBAI akan bersyarah depan rumah Mursyidul 'Am PAS. Tarafnya (Nik Aziz nan disanjung) macam Zaid lah, Kita sanjung Zahid macam PAS sanjung Nik Aziz lah.

Lpas nik Aziz nak tukar dari Mursyidul 'Am dlam PAS kapada 'Mursyidul Khusus PAS' pulak. Haaa... itu Zahid tak boleh lawan lah. Kerana 'Mursyidul Khusus PAS' itu hanya untuk PAS saja, ini TIBAI tak boleh pakai lah, jika pakai masuk neraka.

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:46 PM  

Yang tibai Altantuya macamana???

Anonymous,  April 22, 2012 at 11:55 PM  

tibai telah tibai bini org...tulah byk sgt tgk iklan dlm haramkahjadah..nasihat:jgn ikut perangai dok tibai bini org...NORMAHHH

pencacai tibai..kesian...tak habis cerita lapuk yg tak de bukti..pencacai ,kalau bukan fitnah bukan pencacai PR namanya..hidup berlapikan fitnah/bohong.

Anonymous,  April 23, 2012 at 1:33 AM  

Jangan lah habis duit rakyat buat kerja bodoh..... Keling dan cina pun tak politik sebodoh ko... Lawan Anwar kat peti undi cukup... Apa lagi ko nak?? tV3 dan meloya dah ko kontrol....

Anonymous,  April 23, 2012 at 2:18 AM  

Awat ingat senang-senang boleh korek tabung pecah tabung ke? Nampak sangat mantelete lutut.

Anonymous,  April 23, 2012 at 2:33 AM  

Seronoknya aku tengok ramai orang sudah sedar si Anwar tu penderhaka bangsa negara dan agama. Tak sabar menanti PRU ni Pakatan Haramjadah ni telingkop. cayalah.

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:46 AM  

mcaa% - hancus
micc% - lingkup
umnok% - tenat
gerakang% - nazak
rakyat dah tanak 4 parti ni.

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:59 AM  

hidup hidup
hidup rakyat!!!!!

reformasi!!!!

biar mereka karam dgn kebodohan akibat bebal.

hahahah..biarkan mereka yg membela perasuah dan perompak rakyat

biarkan mereka

mereka hanya tentang isu sex yg mana allah dah ckp jgn bukak aib org,bukak dan dedah hal yg berkenaan rakyat bongkar yg zalim bukan aib..barangkali mereka tidak paham apa yg islam kata,tp xapa asalkan jgn ada mslh dgn islam sudah.asalkn mereka xmenafikan bukak aib tu salah masih xmengapa tapi mereka buat juga mcm mana???biarkn mereka dgn bebal mereka,bnda senang pun xpaham nk tlg mcm mana lg..sbb tu bukan cari aib kerja kita..kita mau bongkar kezaliman

mereka nk berkata biarkan mereka karam.hakikat sebenar mereka hanya merelakan rasuah rompak dab pecah amanah..

maafkn mereka mereka bebal.

hahahahahahahahahah

reformasi!!!!


500000

Anonymous,  April 23, 2012 at 1:53 PM  

ANAK KETURUNAN BABI JER YG HIDUP SUMERNYA NK SUBSIDI!!!!!!!!!

Anonymous,  April 23, 2012 at 4:24 PM  

ya betol..geng umno la tu..ooooo hang kata kt anak chedet noo..kalau dia tau mcm mna???

anak chedet la dulu dpt duit petronas 2b selamatkn syarikat perkapalan dia dari gulungtikar.la dah tukar meniaga san maguel pulak.yg arak tu.

o0000 hang kata dia babi nooo..

IPP tu dpt subsidi..alamak..anak chedet punya jugak..abang yg td tu..

eiishh hang brani kata kt dia.

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:55 PM  

kuatnyeee angan2 puak2 pecacai ni...

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:31 PM  

Apa la yang diaorng ada selain berangan..biar le dia,kalau dah tegar sangat memang xboleh nak wat ape

Wonders of The World October 17, 2012 at 12:45 AM  

Mana lebih hina antara tibai duit rakyat dengan tibai punggung orang dan bini orang????

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP