LIVE - Pemimpin BN Bersengkang Mata Demi Rakyat Malaysia

Friday, April 20, 2012



Tahniah dan Syabas kepada pemimpin Barisan Nasional yang sehingga waktu ini masih lagi hebat bersengkang mata memperjuangkan kebajikan buat rakyat Malaysia. Ini lah pengorbanan yang sering kali dilakukan pemimpin BN dan anda semua boleh lihat sepanjang Parlimen bersidang mereka membawa isu rakyat dan kepentingan Negara.




Pemimpin Pembangkang? Bila masuk parlimen tidak ada isu rakyat dibangkitkan sebaliknya Fitnah dan tomahan ditaburkan kepada Kerajaan dan juga pemimpin BN. Tidak cukup dengan itu dijadikan pula Parlimen sebagai Sarkas buat mereka terlompat lompat dan terkinja kinja semacam Beruk.

Dan untuk makluman semua ini merupakan satu rekod baru Dewan Rakyat semenjak tahun 1977, yang mana rekod lama paling lewat tamat bersidang pada pukul 2:30 am. Dan pada pagi ini terdapat 34 Anggota Parlimen BN, 7 Ahli Parlimen Pakatan Pembangkang dan satu bebas.

Apa pun Rakyat Malaysia cerdik pandai dan mampu menilai apa yang dilakukan pemimpin Barisan Nasional selama kita Merdeka sehingga sekarang ini. Tidak lupa kepada pegawai ahli parlimen yang turut sama bertugas sampai kesaat ini demi membantu pemimpin mereka menjaga negara Malaysia seperti sahabat Blogger Putra Merdeka.

Blogger Putra Merdeka ada Gambar dan butirannya
KLIK DISINI

1 Malaysia
Rakyat Didahulukan
Pencapaian Diutamakan.

Psssttt... Dijangkakan sampai jam 4 pagi.....Syabas pemimpin BN


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


19 comments:

akusokongPKR,  April 20, 2012 at 3:57 AM  

(Pemimpin BN Bersengkang Mata Demi Rakyat Malaysia)
Demi rakyat malaysia konon. Hebat bersengkang mata memperjuangkan kebajikan buat rakyat Malaysia. Terkinja kinja2 semacam Beruk tuk pembangkang. Sampai jam 4 pagi bersidang di parlimen demi rakyat. Ape-ape jelah.. demi rakyat ye.. demi rakyat sampai jam 4 pagi. Ke dah pecah kepala mikirkan cara terbaik nak jatuhkan lawan. Hai.. tak tahulah aku cita betul ke atau cita sasau kau buat ni gomo...

Bila kau nak insaf sial anak haram gomo.. Dasar politik tidak bertunjangkan agama dan apa akan jadi bila politik ditinggikan dari agama. Tengok gambar kat blog (ibnuhasyim)ni. Ape dah jadi apabila politik ditinggikan dari agama.. Adakah gambar2 ni diedit oleh puak2 pembangkang BROO.. Lu tengoklah sendiri.. (http://www.ibnuhasyim.com/2012/04/rahib-bogel-depan-pm-itali-sama-spt.html) Korang jangan angap aku sokong tajuk2 yang lain dalam blog diorang ni, itu pendapat peribadi tuan punya badan nak tulis ape. Bukan semua aku sokong artikelnya.

Dan gambar yang ni jugak apabila Samseng Jalan Kebun menganas menyerang mahasiswa didataran merdeka jam 2:30 pagi 19hb dikawal oleh polis barua. Dibiarkannya Samseng2 Jalan Kebun menganas, polis ape gitu. BERSIH CEKAP AMANAH ape sial dengan selogan ni broo.. Sial polis2 bien, mampuslah kau 28hb nanti dan berlelah2lah kau pada hari tu.!!! Tak caya meh tengok gambar2 kat link (penarikbeca)ni:
http://penarikbeca.blogspot.com/2012/04/adakah-bukan-umno-yang-serang-pelajar.html

Dan kat bawah ni jugak blog (erapasca):
http://www.erapasca.com/2012/04/panglima-buntal-menyerang-dataran.html

Perangai Umno yang memang dari asal penubuhan untuk kepada perkara-perkara yang menjahanamkan rakyat dan negara namun ianya dihiasi dengan perhiasan kononnya kemajuan dan pembangunan. Sebab aku tak rasa pun negara ini aman disebabkan Umno perintah? Tengoklah Samseng taik kucing buat hal.. itu dikata aman damai bumi ku ini.. ciss!! Arahan sape tu suruh buat kacau kalau tak bien parti kesanyangan korang yang dah nak kiamat tu.

Lantak pie lah diorang nak buat khemah ke, buat rumah ke atau nak berkampung sebulan kat situ ke.. suka ati makbapak dioranglah. Bukan dia orang kacau tanah korang buat pot. Yang korang sakit ati ape hal, pihak berkuasa kan ada.. biarlah dia buat keja.. keja dia. Itu pun tak boleh nak hendel sampai sekarang ape cita doll.. masih lagi diorang bertahan menawan Dataran Kebanggaan bien tu.

Orang tua-tua Melayu dikampung-kampung dan didesa2 yang mendakwa negara ini aman kerana Umno perintah.. nak wat camner oii BROO..!!! Betul lah kata orang, dunia dah terbalik.. orang buat kejahatan dipandang mulia lagi dihormati, tapi sebaliknya apabila buat kebaikkan dicemuh malah dihina difitnah adalah.. broo.. Baca kat bawah tu lagi... ~~>

akusokongPKR,  April 20, 2012 at 3:59 AM  

Aku mati-mati tak caya fitnah2 orang kat anwar tu. Anwar ni kaki sembahyang broo orang kuat agama haa.., lu caya atau tak ke.. aku takder nak heran pun, lu nak kutuk aku.. kutuklah. Ehh!! aku nak merapu-rapu ke, mengacau-ngacau ke, aku punya sukalah, ape aku peduli kat mulut korang tu. Ni aku nak ingat kat korang tentang pegawai yang mati angkat bendera tempoh hari ape cita.. Sebab tu jangan memusuhi orang yang nak tegakkan agama dan hukum allah, azabnya amat pedih. Kalau kat dunia mati terbakar, kat akhirat bagaimana broo..

Sebenarnya Anwar tak sanggup lihat pemimpin UMNO guna duit kerajaan untuk kroni lesap cam tu je.. Anwar tentang habis-habis broo mana taknya duit rakyat tu, bukan sikit dah sampai juta2 dan berbilion2 pulak dah. Kalau korang pun, korang benggang siol!!. Tapi disebabkan kroni2 semua gigil, telor masuk kedalam semua takut diambil tindakan maka diorang berpakatlah untuk memecat anwar dengan berbagai cara. Anwar diaib, difitnah, dipenjarakan, ditelanjangkan, ditumbuk dan sebagainya. Sebenarnya tun M takut menegur kroninya yang mengaut keuntungan berbilion2 ringgit hingga menyebabkan harga barangan naik mendadak yang mana ketika itu aku pun merasa tempiasnya broo.. Sepatutnya diorang kroni2 ni, berfikir bagaimana mereka boleh untung dan pada masa yang sama tidak membebankan rakyat betul tak broo.. aku cakap ni.. Rakyat beri kuasa bukan tuk kayakan diri sendiri dan deritakan kami semua rakyat dimalaysia. Korang nak tahu lebih lanjut tentang Datuk Seri Anwar bin Datuk Ibrahim Abdul Rahman aku bagi link ni ko bacalah sampai pedih mata korang mengadap cahaya monitor nie... (http://ms.wikipedia.org/wiki/Anwar_Ibrahim).

Bagi aku Anwar adalah pemimpin yang memiliki standard paling tinggi dalam membela keadilan orang lain. "Rasulullah sendiri terima pelbagai ujian dalam perjuangkan islam. Isteri banginda, Saidina Aishah r.a difitnah bersama lelaki lain. Banginda tak buat keputusan sendiri kerana ia peristiwa besar. Selepas 40hari, Allah menurunkan ayat membersihkan nama Aishah". Dalam tempoh itu, jelas siapa penyokong perjuangan dan siapa pula pengkianat. Jadi disini ada orang yang percaya dengan fitnah dan kini menentang perjuangan keadilan. Ini kebenaran, ini kebenaran broo...

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:53 AM  

kat dunia lagi Tuhan dah bukak aib dia si nuat nie....mana ada dalam sejarah seorang yang dikatakan alim baik punya ditunjukkan kote dia kat seluruh dunia untuk tontonan.....sejahat g w bush pon tadak gambar kote dia tgh memantat....fikir fikirkan lah..

Anonymous,  April 20, 2012 at 5:51 AM  

Nak muntah betul baca tulisan akusokong pkr. Punyalah penyokong tegar peliwat tua kutok. Apa? Nuar orang alim? Kaki sembahyang? Yelah tu. aku cuma boleh mendoakan kau cepat diberikan kesedaran, dibukakan pntu hati untuk dpt melihat segala dgn jelas.

Anonymous,  April 20, 2012 at 7:46 AM  

* Friday, 20 April 2012 07:19 posted by Sex crazy
PM= SEX (sebab itu kahwin dengan bini orang)

UMNO=SEX???

Kemudian tuduh/fitnah orang lain kaki SEX
* Comment Link
johanssmKhunPanaFriday, 20 April 2012 06:26 posted by johanssmKhunPana
She is smart. She understand what is " No Money , No Honey"
She earns more money as a comfort lady to an umno minister than as an actress in our pathetic local Malaysian movie.
Since she is a Muslim and he is a Muslim both of them qualify to enter Zina trial.
Zina itu sedap but don't get caught 
Rasuah lagi sedap , as MACC usually turns a blind eye when umno's people are involved.
* Comment Link
Shaft It Updal ?Friday, 20 April 2012 06:12 posted by Shaft It Updal ?
Why is it that the UPPER Leadership in UMNO behave like this ? ? Are they Not Muslims ? Is it not against their religion ?

And why must the majority ordinary members in UMNO tolerate such disgusting behaviours ?

And such hypocrites said they are fighting for religion and race ???

Such UMNO ministers are Real stupid and arrogant bastards !! 

Hello, sex maniacs in the Cabinet. 

Why must you go around and f**k actresses, other married women, maids, high class prostitutes, etc ? (and pondans too ?)

Hey, you are entitled to marry 4 wives ! So go and marry and do it the legal way, Lah !

BTW, how many other UMNO leaders are also guilty of such disgusting behaviours ? From Port Dickson affairs and others ?

MCA already got its Solied Legs...

Corruptions, Sex maniacs, Murderers, .... what next ?
*

Anonymous,  April 20, 2012 at 7:59 AM  

Ask the tua kutok Nuar to marry until 4 wives and do it the legal way, Lah !

Anonymous,  April 20, 2012 at 8:08 AM  

gambar tipu.. mana ade samapai pukul 2 pagi..ko leh masuk kat sana ke. ape kejadahnya istimewa ko leh masuk dan amik gmbar..

wei jgn tipu la wei..

Anonymous,  April 20, 2012 at 8:47 AM  

Macam mana fuckatan nak ada dalam parliment, sibuk ceramah fitnah je. Tak nampak pun fuckatan ikhlas nak membantu rakyat. Contoh ptptn, mereka dulu setuju dan iktiraf ianya baik untuk rakyat. Sekarang ni fuckatan nak hapuskan apa yg mereka sendiri luluskan. Yang mana satu betul ni??

1. Dulu mereka menipu, ptptn tak bagus sebenarnya ATAU

2. ptptn bagus sebenarnya tetapi mereka menipu sekarang....

Yang mana satu ni fuckatan??? Aku tengok muka fuckatan tapi aku nampak muka haiwan babi.

Anonymous,  April 20, 2012 at 8:49 AM  

Wei duk dalam gua ke?

Anonymous,  April 20, 2012 at 9:12 AM  

....bekerja 24jam sehari pun xde faedahnya kalo segala keputusannya tidak menjurus tuk kebaikan rakyat, integriti negara..nk membelit je kerjanya usahkan jam 2pagi x tidur2 pun xpe..janji lepas dpt kuasa untung million, billion tuk peribadi dan kroni..

Anonymous,  April 20, 2012 at 9:20 AM  

HAHAHAHAGHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AKU SUKA SANGAT STATEMENT AKUSOKONGPKR HAHAHAHAHA NAK MUNTAH JAP LEH? Berapa hinggit ni pkr byr? Ke hang salah satu juak2 adam adli?

sembahyang ? Nak hapusKan kronisme dlm kerajaan dulu? Nak bersih dari lesap duit million? Bersih dari moral?

berapa ringgit kau kena bayar ni?
takpela.sekarang semua info guna jari pun boleh, aku harap kau pandai2 la crik mklumat yg tepat lagi benar bukan putaq alam cm hARAKahdaily

oh lupa,pengikut al jub mana nak dgr bnda yg betul.otak dah bekarat.wakaka.

Anonymous,  April 20, 2012 at 9:51 AM  

Dah sampai pagi pas tu Bedal cari artis.... Bini kat rumah ingat kuat keje..... Kah kah kah

Anonymous,  April 20, 2012 at 10:02 AM  

COMfort lady tu apa??? Penyedap lady ke??? Kah kah kah brilliiant

Anonymous,  April 20, 2012 at 11:14 AM  

aku sokong pkr tidak tahu anwar sebenarnya. i have known anwar since he was dpm. i can tell u that anwar tidak berubah. semasa itu dia dibawah telunjok cia dan yahudi.dihadapan mahathir dan media, " you are my teacher, i will always listen to my teacher. diluar pejabat mahathir, if he wants to be pm he better listen to me". anwar penipu dari mula masuk umno. macam mana dia bolih jump to no 2 so fast. tipu dan fitnah. semasa timbalan perdana menteri dan menteri keewangan, mana kontrak diklia, terberi kepada kawan anwar. berkelahi dengan daim keran rebut knotrak. krony anwarlah dapat banyak knotrak tapi anwar kata mahathir yang mempunyi krony. hari ini pun anwar tidak berubah. dia tipu orang malaysia, dia fitnah umno. seluroh pkr fitnah atas arahan anwar. jahnamlah enkau.

Anonymous,  April 20, 2012 at 12:04 PM  

kebenaran akn terlihat jua. aku tak berani tuduh atau fitnah sape2 takot menanggung dosa dan azab nanti. aku hanya percaya pada bukti yang nyata dan sahih saje. aku x nak menilai peribadi seseorang tap aku menilai kebolehan seseorang. (aku harap sangat debat diadakan untuk aku menilai siapa yang layak jadi pemimpin)

Anonymous,  April 20, 2012 at 12:38 PM  

Siapa yang layak jadi pemimpin hanya ditentukan oleh rakyat melalui pilihanraya umum. Anak aku yang tahun tiga sekolah rendah pun tahu bang..

Anonymous,  April 20, 2012 at 1:41 PM  

kenape tetiba nk smpi penghujung penggal parlimen sblum ura2 pru nk diadakan puak umNGOK pulun sakan nk gubal isa, akta cetak dsb seolah2 mcm tdesak sgt2 dah aku tgk smpi pukul 4 pg bersidang..tolong lah, rakyat bukan bodoh skrg..rakyat tahu tu hanya modal pru je..kire bn bguslah hapus kan isa ngan akta cetak, tp sbnarnya akta baru sama, cuma tukar nama dan adjust longgar sana ketat sini je..

Anonymous,  April 21, 2012 at 8:29 AM  

Puki mak lu papagomo.. ko salah dan penipu... Baca Utussan Meloya arini berapa ahli Beend dan Pembangkan..
Bacalah anak haramjadah:

Dewan Rakyat bersidang hingga 3.20 pagi
Oleh raja syahrir abu bakar
pengarang@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 20 April - Buat pertama kali dalam 35 tahun, sidang Dewan Rakyat mencatat sejarah apabila Parlimen meneruskan kesemua aturan urusan mesyuarat dan usul untuk diselesaikan sehingga ke awal pagi.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, Peraturan Mesyuarat 90(2) perlu digunakan bagi menggantung Peraturan Mesyuarat 12 yang menyatakan semua aturan mesyuarat mesti diselesaikan pada hari yang sama.

"Perkara ini tidak pernah terjadi sejak saya terlibat dalam hal ehwal Parlimen (sejak 22 tahun lalu)," katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen kira-kira pukul 1.15 pagi ini.

Difahamkan, kejadian yang sama berlaku kali pertama ketika Ahli Parlimen meluluskan Ordinan Darurat di Kelantan pada 1977.

Mohamed Nazri membentangkan usul itu sebelum menjelang tengah malam ketika Dewan Rakyat sedang membahaskan Rang Undang-Undang Pasaran Modal dan Perkhidmatan (Pindaan) 2012 untuk bacaan kali kedua.

Ketika usul itu dikemukakan, terdapat 34 Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN), 17 (pembangkang) dan seorang wakil rakyat Bebas masih berada di dalam Dewan Rakyat yang dipengerusikan Timbalan Speaker, Datuk Dr. Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

Sehingga pukul 1.25 pagi, Dewan Rakyat masih membahaskan Rang Undang-Undang Mesin Cetak dan Penerbitan (Pindaan) 2012 sebelum berakhir kira-kira 3.20 pagi.

Lu baghal ker.. mata x nampak ker berapa ahli pembangkang sebenarnya..
mereka bekerja kera bentangkan usul2 untuk rakyat..

Anonymous,  April 21, 2012 at 8:34 AM  

Kenapa la penyokong fuckatan dibutakan mata,di pekakkan telinga dan dibisukan mulut untuk melihat kebenaran.Pemimpin anugerah tuhan yng anu nye blh dilihat 1 dunia..peh,..mungkin itu berkat doa dan smbhyang hajat orng2 pas satu stadium ..Alhamdulillah,tuhan makbulkan..pada aku pemimpin dr kerajaan ke atau pakatan ke..mana yang menyeleweng dan tak betul,skandal dll,apatah lg membontot,undur le diri secara sukarela,xyah le sampai orng aibkan anda sampai kote nya pun 1 dunia nmpak.Dasyat sungguh politik Malaysia kita ni.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP