Mahasiswa Sudah Jadi Robot Pembangkang - Noh Omar

Thursday, April 19, 2012


"I'm Monkey"


Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar, berkata pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) kini dijadikan alat tunggangan pembangkang bagi menjanakan agenda peribadi Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam meraih sokongan pada pilihanraya umum yang akan diadakan nanti.

Beliau berkata demikian dalam sesi soal jawab bersama pelajar Universiti Teknologi Mara pada program Pemimpin Turun Kampus Bersama Anak-anak Selangor malam tadi.

Noh Omar turut menegaskan ramai pihak telah menyedari agenda ketua pembangkang itu dan sudah tidak mahu lagi dijadikan alat bagi beliau untuk menjayakan cita-cita peribadi.

"Pembangkang kini beralih kepada penuntut IPT kerana sudah tiada pihak lain yang boleh diperalat. Kalau dulu semasa pilihan raya umum 2008, pembangkang menggunakan Hindraf, kini masyarakat India sudah kurang memberi sokongan," katanya.

Dalam sesi soal jawab tersebut, beliau mengingatkan pelajar untuk mengelak daripada menjadi kuda tunggangan pembangkang dalam isu Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) dan terus menumpukan perhatian agar memperolehi ijazah kepujian kelas pertama, sekali gus tidak perlu membayar balik pinjaman PTPTN mereka.

"Bagaimana mahu mendapat 'First Class Honours, kalau sibuk melalak dan berdemo di Dataran Merdeka, kelas pun tak pergi sebab berdemo," kata Noh Omar.

Beliau mengingatkan pelajar untuk membuat kajian mengapa negara Norway boleh memberikan pendidikan percuma namun pada hakikatnya, rakyat negara itu dibebankan dengan yang tinggi.

"Jika kerajaan mengikut kehendak mahasiswa ini, negara akan dibebankan dengan pula dengan masalah kenaikan subsidi bagi bahan api, makanan dan keperluan asas yang berjumlah RM30 bilion setahun," katanya.

Noh Omar juga sempat melontarkan cabaran kepada kerajaan negeri Selangor untuk memberikan pendidikan percuma kepada pelajar di Universiti Selangor kerana negeri itu sudah maju dan terkaya di Malaysia.

Sumber KL POS.


Itulah hakikatnya yang sebenar bila kita senang diperbodohkan oleh Pakatan Pembangkang. Mereka ini puak pakatan akan terus terusan meliwat minda rakyat dengan pelbagai cerita yang karut bagi merelaisasikan impin mereka memerintah negara.

Gomo harap agar Mahasiswa dan Mahsiswi lain usah terikut dengan pekara bodoh yang dilakukan sekumpulan Monyet Monyet penyokong tegar Anwar Ibrahim yang mengajak anda semua berdemontsrasi menentang kerajaan. Jika tidak puas hati maka salurkan melalui cara yang berhemah dan rundinga. Itu baru menunjukkan kita punya akal dan kewarasan.


Psssttt... Mahasiswa Robot semakin lama semakin dipulaukan...kesian

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


16 comments:

Anonymous,  April 19, 2012 at 5:59 PM  

xpe jd robot pembangkang dari jadi barua umNGOK..kui kui kui

katak gomok,  April 19, 2012 at 6:03 PM  

gomo ooh gomo..mane dia video siamdoll nie? Lembap betul ko punya pengarah filem..gebang dh btahun2 tp habuk pun xde..gomo, apsal badrul amin x didakwa lg? Blum kaw tim payment dgn pendakwaraya lg ke? Kah kah kah

Anonymous,  April 19, 2012 at 6:06 PM  

gomo, kenapa hmpir kesemua artikel ko petikan dari blog lain? Mesti teloq ko kecut sbb penakut nk terbit sendiri..so kalu ape2 jadi, 'aku hanya petik dari org lain je'

Anonymous,  April 19, 2012 at 6:16 PM  

Serangan samsing upahan najib serang mahasiswa di dataran merdeka.

Anonymous,  April 19, 2012 at 6:40 PM  

L.A.N.C.A.U LUPAKAN ANWAR NANTI CINA AKAN UNTUNG

C.I.B.A.I CINTAI INSAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM

Anonymous,  April 19, 2012 at 7:17 PM  

mahasiswa pro UMNO diajar untuk menumpukan perhatian pada pelajaran sebab itu la bila kelur U pun ptptn bkn satu masalah..kerja pun dedikasi..majikan suka..bajingan2 ni mcm mana org nak ambik kerja esok..nanti marah majikan berkhemah dpn ofis plak...pastu ckp takda peluang kerja kat malaysia..dok berdemo lg...klu insaf dan sedar diri semuanya bkn satu masalah!!perlu diingat parti memerintah adalah BN..jd apa akan jd klu majoriti yg menyokong bn itu turun????mau sesak nafas aljuburi tu..low profile n pru13 close anwar punya file!!

Anonymous,  April 19, 2012 at 7:35 PM  

Majoriti drpd kte xske kecoh2 mcm diorg tu,,.sbb tu negare kte aman.kalu hrp diorg perintah mau huru hare jd nye.skg ni pon da jd mcm2

Adam Gayboy,  April 19, 2012 at 8:29 PM  

Muka mamat tu mcm monkey angrybird kan!!!!!

Anonymous,  April 19, 2012 at 8:57 PM  

Muka mamat tu macam papagomo

Anonymous,  April 19, 2012 at 9:09 PM  

Wat malu warga mahasiswa jelah wei..Kalo x nak bayar PTPTN,dapat kanlah first class degree..Kaum lain sibuk rebut peluang menjadikn PTPTN biasiswa,tapi mahasiswa kaum melayu duk sibuk demonstrasi sana sini.Pelajaran ntah kemana,wat malu keluarga korang lah wei.

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:00 PM  

Pemimpin2 PKR kalu pemimpin yg bagus da suro diorg blek da drpd amek risiko mcm2 jd kt diorg.ini tak,galakkan lg..ape pye pemimpin2 r diorg ni,.alasan diorg,perjuangan..perjuangan kpale abah diorg psg kemah kat dataran

Anonymous,  April 19, 2012 at 10:57 PM  

Rupa2 nya pencacai fuckatan peminat Gomo yg setia. Setiap kali komen, pencacai mesti yg pertama. Bagus la kowang nih. Dah la jd pencacai CIBAI. Gomo pun ko nak cai gak. Hahaa dasar pencacai.....mcm CIBAI

gary April 20, 2012 at 8:50 AM  

Bro. Mmg lawak la pic ni ngan dialog "Im Monkey".

Anonymous,  April 20, 2012 at 10:13 AM  

Kesian bongoknya kau. Mana pergi maruah kau ha....

terajang betul betul April 20, 2012 at 12:52 PM  

Gambar "i am monkey" memang TERBAIK!

kah kah kah kah!

Anonymous,  April 20, 2012 at 1:50 PM  

mana jugak pi maruah ko jadi barua umNGOK?? Kui kui kui

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP