Mak Lampir Akui Beliau Menfitnah Shafie Apdal & Zahida Rafik

Monday, April 23, 2012




Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal hari ini mengeluarkan kenyataan menerusi The Star dan Twitternya menafikan kontroversi yang melibatkan namanya baru-baru ini. Untuk makluman, Datuk Seri Shafie Apdal dikaitkan dengan pemberian sejumlah wang yang besar kepada pelakon Zahida Rafik.



Berikut ialah petikan kata-kata Datuk Seri Mohd Shafie Apdal kepada The Star:-

Saya mengikuti setiap berita paparan di media dan blog yang mengaitkan nama saya kepada laporan polis seperti yang dilaporkan oleh individu bernama Noor Azman Azemi bertarikh 13 Mac 2012. Laporan itu mendakwa bahawa dia pernah bekerja sebagai pemandu, selain itu dia turut menyatakan bahawa saya pernah memberikan sejumlah wang yang besar kepada artis bernama Zahida Mohamed Rafik. Di sini saya ingin menegaskan bahawa apa yang dinyatakan dalam laporan polis tersebut adalah tidak benar, dan individu yang terbabit menyebarkan salinan laporan polis itu mempunyai niat tidak baik. Saya bersedia untuk mengambil segala tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang terus menfitnah dan mengaitkan saya dengan isu ini.

Untuk makluman semua Fitnah keatas D.S. Shafie Apdal ini datangnya dari Ahli parlimen Ampang Mak Lampir yang mungkin mencemburi wanita lain ekoran beliau yang sudah tidak laku lagi dengan keadaan yang sudah seakan Hantu Mak Lampir ataupun Sundal Bolong.


Psssttt.. yang pasti Fitnah Pemimpin pembangkang semakin hari semakin keterlaluan

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

78 comments:

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:33 PM  

Saman lah budak tu, jangan saman Gomo apa ada.

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:36 PM  

Kalo mengaku jawapnya turun naib president lah apa lagi

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:38 PM  

Umno cuma percaya kat sumpah laknat. Cepat pegi masjid angkat sumpah kalau benar

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:43 PM  

Waduhhh..gomo bikin perut gue sakittt...

ayat yg terakhir itu enggak boleh tahan loo...

snor4057 April 23, 2012 at 9:43 PM  

pada pro Anuar; cuba korang bayangkan kalau Anuar dapat Zahida Rafik

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:51 PM  

ni dari td ckp dia tak bersuara..ni dah bersuara suruh disaman cpt budak sial tu.. rilek la.. nalla pun kena gertak nak kena saman pun dah hampir 1 bln..hampeh pun takde..kes ni masih baby lg dibandingkan ngan kes nalla n de gang tu..gua pun tengah nunggu nalla diheret ke mahkamah.. shafie dah ckp nak saman..so tunggu je..tp gua rasa la mau selesai dah kes shafiee ni tp kes ugut nak saman nalla ni??hmmmm!! hahaha!!mak lampir ada peminat la... jambu lg tau....

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:53 PM  

Mana boleh ngok, yang jambu umno rembat dulu

Mintak Tolong PapaGomo Tayang Video Orang Tengah Syok Makan Ais Krim,  April 23, 2012 at 9:55 PM  

Baru kutahu rupa2nya Nalla menyimpan video orang tengah syok makan ais krim. Aku rasa teringin nak bertanya, ais krim tu perisa apa? coklat ke....vanila ke...hehehe

zam April 23, 2012 at 9:57 PM  

Heeee..... ada penjilat buntut sinuar nangis. dia fitnah orang boleh orang fitnah dia pandai pula ckp ttg ugama heeee.. hidup papagomo......

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:57 PM  

wei ngok maksud aku minah lampir ada peminat..jambu..maksudnya jambu tu laki la ngok..umno ni nak rembat pun pempuan je..tak suka laki2 ni..eeeeeeeeee!!yg suka laki sebelah ko ngok!!lain kali faham dulu ngok!!sebelum ko ngok kan org lain ngok!!

Anonymous,  April 23, 2012 at 9:58 PM  

Saman mat lampir jangan tak saman... Sumpah jangan tak sumpah.... Jangan nanti gambar keluar sudah...

shahrul jr.,  April 23, 2012 at 9:58 PM  

nasib baik driver Anwar Ibrahim tak fitnah kata Angelina Jolie ditaja hidup mewah oleh ANWAR BRAHIM.. kan kan kan..

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:01 PM  

Tayang lah video lucah satu dunia ko pati cibai dan lancau

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:02 PM  

En.Nallakarupan lg tak sabar nak naik mahkamah tu.woi pnyokong nuar aljuburi cepat la desak idola kau orng tu segarakan kes saman nalla ni.Mesti macam2 cerita ada..

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:02 PM  

Si Gor ko tu tak kaki betine ke OKU??

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:05 PM  

PERKASA-dah ada 50k ahli

JATI-dah ada lebih 30k ahli

TIBAI-dah ada lebih 3k ahli

ketiga-tiga NGO akan bersatu untuk merebahkan seorang individu yang bernama.anuar...

kan nampak sangat ketakutan itu...

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:05 PM  

Ko lah melayu paling bodoh dlm dunia kene tipu dgan keling kaki judi. Yang dah tentu penipu...... Kesian melayu bodoh ni

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:08 PM  

Dia tak kesah kit siang jadi pm, janji jangan Nuar.... Melayu tongok

akusokongPKR,  April 23, 2012 at 10:09 PM  

Negara bankrap atau pemimpin umno b-end yg akan bankrap jika Pakatan Rakyat tawan Putrajaya nanti? Sila jawab kejap soalan ni..

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:10 PM  

najib pon kena fitnah pasal altantuya...

yg memfitnah najib kenapa x disaman..

akusokongPKR,  April 23, 2012 at 10:15 PM  

Alahai pak aji ajib korang ni, ajak debat takut, tapi bercakap berdekah-dekah, tu la pak aji ajib korang kalau korang nak tau. Soalan wartawan pun dia masih tak mampu nak jawab.. dalam sidang media di Universiti Sains Malaysia di Pulau Pinang.

Apabila ditanya mengenai kes di mahkamah Perancis berhubung dakwaan bayaran kepada pegawai tinggi Malaysia berhubung pembelian kapal selam Scorpene.

Ape yang pak aji ajib korang kata kat satu sidang media tu "Saya tak mahu komen... Saya tak perlu komen, terima kasih," sekarang lu fikirlah sendiri...!! Najib korang tu bacul lemahh..

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:23 PM  

bacul betul pak ajib ni kan kan kan..mcm pak nuar yg memaki hamun wartawan kan kan kan..mana yg kecut kote?pak najib yg tak nak jwb coz tak nak ganggu siasatan malah belum tentu ada kena mengena ngan dia..tp amacam plak pak nuar kita ya..wartawan tu tak tau pasal tu la dia tanya...mcm mana klu polis tanya DNA datuk??habis dilanyak nya wartawan tu.. pempuan plak tu.. bila masanya polis minta?bila masanya? u tv3 ni haa..perkakas umno... haa cuba ko tafsir kan disini sape yg terlebih bacul?pak jib eeeeeee tu ke..pak nuar juara rakyat kita?

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:30 PM  

mak lampir pon dah ngaku

polis pon banyak..

mahkamah pon ada...

x kan x tahu apa yg perlu dilakukan ke atas mak lampir.


waKKang

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:31 PM  

apa yg pak jib takut nak debat?untuk pengetahuan sedara..parlimen adalah medan yg paling sesuai depa berhujah..mgkn pm jarang kesana atas sebab urusan kerja..tp ketua rakyat kita tu kan free je..nape tak tanya semua yg dia nak tanya najib dlm debat tu waktu dalam parlimen..mgkn najib tak leh jawab tp kan majoriti situ org bn..mrk blh jwb pe..ataupun buat la soalan bertulis.. apa yg nak berdebat kat luar?lg pun dlm dewan tu ada imuniti..jgn ckp rakyat tak tau apa yg berlaku dlm parlimen..sekarang kan dunia siber..lg pun siang malam keja pembangkang kan menyedarkan rakyat....

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:39 PM  

Saki baki oenyokong BABI aka alliwati puki cina doll sedang mencuba tegak benang basah. sampau sudah tak regak benang tu. Dah jadi makin keronyok macam muka ketua dia si BABI aka anwar alsyaiton nir rajjim.

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:39 PM  

Ko pegi sekolah dulu ye.

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:41 PM  

Contoh anjing jadian makan bangkai

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:45 PM  

Woi pnyokong fuckatan yang bodoh,biar le mahkamah yng tentukan tipu ke,bohong ke,yang korang ni awal2 dh kata orng penipu pehal,tp kalau kata nk saman tp tak saman2, tu yang penipu.

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:47 PM  

Bnyk betul cyber troopers pakatan rakyat turun blog gomo.

Semua tgh tunggu video baru anwar.. Heehe

simpan dulu gomo. Jgn kasi pecah. Kalo pecah skrg, anwar akan suruh negeri pakatan delay pilihanraya tahun depan. So senang nak damage control.

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:47 PM  

Betul la..geruh muka si nuar aljuburi tu,seram plak aku tengok,

Anonymous,  April 23, 2012 at 10:56 PM  

photoshop je tu...aku ley buat...

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:04 PM  

Hebat orang fuckatan ni,belum2 dah tau photoshop..ni lah mentaliti puak pngikut nuar aljuburi..tiada yng betul melainkan nuar aljuburi..

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:18 PM  

Kalu ko ambik gamba si gor teran kepala shit, lagi buruk rupa.

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:25 PM  

Aku nak tengok macam mana keling tipu melayu bodoh... Kalau kat Amerika, alat spy canggih tak tahu lah apa nak jadi.

Prince of Noob April 23, 2012 at 11:31 PM  

org2 melayu ni bukan sahaja suka politik berlebihan2 sampai buat fitnah oleh puak2 BN dan PR, malah suka betul dgn benda2 karut marut tahyul khurafat ni... baca kat sini.

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:31 PM  

zam.

hati kau bersih ke kotor..


wakkang

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:33 PM  

Berlambak video artis bogel, ko kata tipu, bila keling buat video tipu ko boleh percaya plak...Ko kate betul..... Bangkai lah ko

Anonymous,  April 23, 2012 at 11:36 PM  

itu adalah satu kelebihan yg ada pada orang melayu...jgn xtahu

wakkang

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:22 AM  

Anwar dh dpt Rafizi Jambu.. Tp itu dulu la.. Skarang anwar dok taram juboq adam adli.. Kah kah kah.. Itu yg jadi mahasewel.. Kalu pompuan jambu.. Dr. Badrulrit la yg rembat.. Bodoh punya anon 06:53 AM.. Hg brani ka bg bini hg dok ngan pakar kaunseling jam 3pagi.. Alamat dia balik nnt bau tengit la poen bini hg.. Bongok btoi barua pekat PR..

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:34 AM  

Woi 'akusokongPKR'.. Hg nih dh la bodoh.. Bangang pulak tu.. Anwar bila wartawan tanya Jam Omega pun dok melenting mcm kena sawan babi.. Pasai apa??.. Xleh jwb elok2 ka.. Tunjuk la jam.. Nmpk sgt menipu.. Kesian barua2 pekat PKR.. Nak suruh Najib komen pasai kapal selam apa lagi.. Jalan ja kes kat France.. Esok2 apa hakim sana mau.. Duta M'sia ada.. Buang masa layan pasal kapal selam nih.. Dlm Parlimen menteri pun dh Jwb.. Pi la tanya Ahli parlimen PR... C.I.B.A.I kah kah kah...

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:39 AM  

Anwar nih harap kote ja besaq.. Tp penakut mcm babi.. Tggu ja video terbaru.. Pecacai PR, jgn lupa sokong Peliwat n Penzina.. ~ Ops!!! Dgr kata anwar suka isap nenen.. Tgguuuuu.... Kah kah kah..

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:44 AM  

Nak suruh Dr. Badrurit kaunseling Mak Lampir ka???... Kah kah kah.. WaKKang.. Baik lu pi kangkang kat Anwar la.. Bodoh bingai tahap lancau..

akusokongPKR,  April 24, 2012 at 12:52 AM  

Mengapakah ahli-ahli Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dituntut meletak jawatan ?
Kalau korang nak tahu, SPR telah menggugat integriti proses pilihan raya. Mereka telah gagal melaksanakan tanggungjawab mereka di bawah perlembagaan Malaysia kepada rakyat. Perletakan jawatan ahli-ahli SPR ini adalah langkah pertama ke arah reformasi yang tulus.

Korang tak caya SPR main tipu!!! tengok bawah tu.. check kat sini ye..: (http://daftarj.spr.gov.my/NEWDAFTARJ)

Nama : Timun Babi?
No. IC : 420513125054 ic lama: k203611
Tarikh Lahir : 13 Mei 1942
Jantina : Perempuan
Lokaliti : Undop (P.202, Sri Aman, Sarawak)
Daerah Mengundi : Lampaki (Kudat, Sabah)?
DUN : Bukit Sari (P.222, Lawas Sarawak)?
Parlimen : Lawas

Yang aku peliknya kat sini nama dah lah macam sial Timun babi. Ade ke bapak korang nama BABI!!! Ini satu hal, ic dia kod K dilahirkan di Sarawak. Apahal pulak tempat mengundi dia daerah Lampaki Kudat Sabah? Bukan di Sarawak ke tempat lahir dia?
Aku malas nak cita banyalah. UMNO memang BABI.. Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siaplahhh... semua bangkai umno... ptuiii..

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:56 AM  

hahahaha...PR ketandusan Idea politik. Nala lagi power siap ada video tape...hahahahahahha..icecream beb...ada pulak lebai2 meroyan bukan pasal apa,pasal tak tahan nak tengok blowjob.Habis jer tengok dapat sepancut..terus jer bersuara saksi besi tak boleh guna pakai...tp sepancut juga..hahahahahha

akusokongPKR,  April 24, 2012 at 12:57 AM  

Yakinlah bahawa umporno sudah sampai ajalnya..buktinya apa? Buktinya umporno sudah 'buang tebiat' nak mampos bila beri wang RM500 pada rakyat..selama negara Merdeka inilah kali pertama dan terakhir
Umporno beri duit kepada rakyat..ini buang tebiat nak mampos namanya. Rakyat akan jadikan Najib Ketua Pembangkan umno pertama di Malaysia.

Undian adalah suara rakyat, bukan permainan komputer yang boleh diubah suai ada faham puak-puak UMNO yang banganggg....
Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siaplahhh... semua bangkai umno... ptuiii..

Anonymous,  April 24, 2012 at 12:57 AM  

nama timun babi pun nak kecoh...ko check pulak ada nama kote bengkok tak? hahahahahha

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:01 AM  

500 henggit aku tengok yg dok berjujut-jujut beratur puak PR..hahahahahah penerima terbanyak Selangor dan Kelantan...chit poooorah

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:07 AM  

Ape punye bahalol le ko ni..artis nk bogel pi lantak dia ler..diaorng xnak jd pm..lu punye idola tu cite2 besar..tak dpt beb..Msia ni ramai lg orng baik akhlaknye..koman2 pun hadi awang tu lagi sesuai lu orng angkat..dr si nuar aljuburi tu..akai takdak kaa..

akusokongPKR,  April 24, 2012 at 1:08 AM  

Soalan tuk korang puak2 beand.. yang akan mampuss..

Mampukah Najib menjadi Ketua Pembangkang yg baik?


-------------------------------------------------

Dan Pak ajib akan berdepan dua soalan maut dari wartawan dalam dan luar negara apabila menjadi Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia nanti...

Soalan pertama adalah kenapa harga minyak boleh diturunkan apabila Pakatan Rakyat memerintah negara sedangkan ketika Barisan Nasional (BN), bukan hanya mustahil untuk diturunkan, malah berdepan kenaikan setiap tahun.

Soalan kedua, pak ajib bakal ketua pembangkang akan ditanya adakah Malaysia akan bankrap selepas harga minyak diturunkan Pakatan Rakyat. "Dua soalan itu pasti menjadi fokus utama takkala pak ajib menduduki kerusi Ketua Pembangkang heeee.... mampusss lah kau umno...

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:26 AM  

Besor angan2 lu wahai si pecacai kaki jubor..rakyat Msia ni tk bodoh mcm lu,..membutakan mata dan telinga sendiri..wa rsa parti yng nk roboh PKR..aka parti kencing rakyat,hari2 ahli keluar parti..wa pun taktau pasal PAS blh geng sma pkr yng xdak halatuju.,semata2 utk memenuhi nafsu serakah nuar aljuburi.

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:33 AM  

ko ni baru tertelan pil agaknya...tak pun baru makan ice cream.....

Sejak akhir-akhir nie gua tak lalu nak makan ice cream..kenapa tak tau....

akusokongPKR,  April 24, 2012 at 1:37 AM  

Bila nak turun harga minyak Pak ajib kata negara bankrap.

Bila cakap nak bagi gaji minima RM1,100, gaji minimum bukan RM10,000 tapi pak ajib kata negara bankrap.

Anak pemimpin gaji ratusan ribu ringgit sebulan, gaji anak penternak lembu yang baru keluar universiti berusia 22 tahun dapat RM20,000 satu bulan, manakala anak orang kampung baik daripada Melayu, Cina, India atau Singh, nak bagi gaji minimum RM1,100 pak ajib kata negara akan bankrap nanti, mana ada perasaan dan hati perut manusia pak ajib korang ni.

Korang lain cerita takder otak kuning.. modal semua cerita selak kain buat malu kat pemimpin UMNO puak-puak sial ni. Semuanya bangkai umno... ptuiii..

Kejatuhan umno sudah dekat. Siap-siap je lahhh... yee..

Semoga pak ajib akan menjadi Ketua Pembangkang yang terbaik... AMIN.. aku doa kan.

akusokongPKR,  April 24, 2012 at 1:41 AM  

Meroyan lah korang nanti...

Lagi sekali aku doakan..

Semoga pak ajib akan menjadi Ketua Pembangkang yang terbaik... AMIN...

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:42 AM  

Kesian kat ko ni..makin meroyan bukan2,.ko ngan idola ko si nuar aljuburi ni memang sma,aku rasa sampai si nuar aljuburi mampus pun puak fuckatan tak merasa duduk putrajaya tu,..rakyat malaysia ni tak bebal macam ko,pecacai aljuburi..

Anonymous,  April 24, 2012 at 2:06 AM  

salam kesian tgk org melayu berpecah blah teringat aatok aku cite zaman komunis mereka mm dh kata akan hancurkan melayu dlm maas 50 tahun....tengok sekarang apa dh jadi....dh nk kiamat kot

Anonymous,  April 24, 2012 at 5:26 AM  

Pakatan Haram jadah tolong jgn nak berangan, Malaysia ni UMNO yang punya, kalau dah tak suka negara ni tolong keluar pegi duduk negara lain. UMNO sudah perintah negara ni sudah lebih 50 tahun. Bapak hang dok beringus lagi. Yang banyak kecoh-kecoh rasuah sini rasuah sana puak-puak hampa la yg duduk dlm kerajaan. UMNO sudah memimpin negara sudah lebih 50 tahun tak ada masaalah. Yang punca masaalah sekarang ni puak hampa la. Perhatilah pada bendera hampa PKR lambang mata satu. PAS lambang mata satu jugak DAP pulak jgn cakap lah lambang mata satu siap dengan jarum. Bermakna Dajjal sudah turun nak merosak keamanan dan kesejastera negara UMNO ini. Berambus lah Dajjal kami akan tentang habis habisan.

Anonymous,  April 24, 2012 at 5:51 AM  

Boleh mimpilah kau

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:46 AM  

suka hati kau lah nak cakap ape,

kalau dengan mak lampir yg dah ngaku pon masih x boleh nak buat ape2...
nak cakap macam mana lagi



wakkang

TEROPONGBUKITPENINJAU April 24, 2012 at 7:03 AM  

akusokongPKR 7.15 am. Kamu ni bagi hujah yg menyerlahkan kedunguan sendiri. Offer DS Najib utk berdebat sudah disambut iaitu di Sidang Parlimen. Itu tempat yg paling valid. Dalam Parlimen, Anwar Pengkhianat tak hebat mana pun berdebat. Isu kapal selam yg di bawa dalam mahkamah di France tu, tak boleh dijawab oleh PM. Kalau diulas termasuk dalam menghina mahkamah. Kamu faham ke. PM tak macam puak-puak kamu yg tak reti istilah hina mahkamah. Ada artikah dey?

zam April 24, 2012 at 7:33 AM  

kenapa wakkangterkangkang? Hati lu berniat bersih ke masuk blog papagomo. lu sama juga la bro. tu la org tua2 ckp satu jari kita tunjuk org, empat lagi tunjuk kita. jika kita ckp orang, org ckp ttg kita jgn la kita mengalabah. heeee.... betul tak wakkangterkangkang

zam April 24, 2012 at 7:43 AM  

terserlah lah hati lu yg lu rasakan bersih wakkangterkangkang heeee...... Mcm haramjadah heeeee. dapatkan bukti dulu baru ckp so kenapa lu nk dengar ckp mak lampir. tk mcm kes ustaz badrul tot tot???

zam April 24, 2012 at 7:51 AM  

SPM pun gagal ada hati nk minta gaji rm10k sebulan heee

Atas Pagar Bambu,  April 24, 2012 at 8:18 AM  

Cuba jawab soalan ini wahai pencacai UMNO sekelian.

1) Kenapa Shafie Bedal tidak menafikan secara terus yang beliau tidak mempunyai sebarang hubungan dengan Zahida?

2) Mana posting/proof yang Mak Lampir minta maaf?

3) Kenapa Bung Mokhtar gelak besar bila mendapat berita ini?

4) Tuduhan UMNO ialah semua pemimpin2 PAS adalah maksum... Bagaimana pula pemimpin2 UMNO itu sendiri? 2x5!

5) Kenapa mesti setiap kali menjelang PRU, barulah pemipin2 UMNO berterabur air liur bercampur perbelanjaan duit rakyat? Kenapa pula PR secara konsisten tidak mengenal masa akan membaraikan isu2 penyelewengan?

1 Malaysia sebenarnya membawa maksud 'pilihanraya'!

Semua pemimpin2 Malaysia, PR atau BN sama sahaja, Wang Rakyat Didahulukan, Undi Rakyat Diutamakan!!!

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:40 AM  

Timun Babi lahir di Sarawak kerja atau ikut pasangan kat Sabah takkan tak boleh mengundi di Sabah? Aku lahir kat Perlis pun ngindi kat KL apa?

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:43 AM  

atas pagar bambu so ko undi parti bebas ke? parti bebas ni lagi haramjadah punya lalang..

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:46 AM  

laa...fitnah ke? yang anwar tu cane plak? fitnah gak ke? takkan kes anwar betul yg ni fitnah plak... aku amik pendirian utk tidak percaya blog yg dibayar utk membuat fitnah..

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:48 AM  

takkan buat penafian jer... saman terus laa.. ada bran... hehehe..

Anonymous,  April 24, 2012 at 10:15 AM  

zam...

kotor ke bersih hatimu..


wakkang

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:17 AM  

aku baca tajuk lain tapi isi lain..

mana pengakuan dia fitnah???

yg ada pengakuan shafie bedal ja.

hahahahahahahahaha
hahahahahahaha
hahahahaahahahah

kena kecoh dgn gomo ka?
buta kayu semua
skli nafi dah lepas kes

piirahhhh
sekupang pun aku xcaya
pasai apa??/

pasai pihak mana yg ada bukti.
ckp saja adik aku pun buleh

pssstt..

smlm aku p london habaq hang.sejam dah balik..
percaya la tau.


woiiii pasai apa xmau percaya..
pasai aku bukan menteri umno.

aiisemmenn.

kahkahakhkahka

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:24 AM  

anwar dah jadi PM!!

ya jadi PM!!

aku ulang - jadi PM!!

PM - Peliwat Malaysia

hahahahahaaa anwar syaiton naharommm

Anonymous,  April 24, 2012 at 1:42 PM  

tgk komen atas aku nie..cerdik ka tidak?

hehehe.
kesiankan.

salah tu dik..

PEROSAK MALAYSIA.

bukti ada.
kn audit ckp
malaysia tgh terok sekarang
hutang bertambah
tadbir xbagos la tu
kalau tidak mesti maju
mesti xdak ketirisan sampai 21b setahun

itu lah PEROSAK NEGARA

kita bercakap berdasarkan bukti audit

kamu??
tuduh mcm tu saja.
hinanya tuduhan anda

Anonymous,  April 24, 2012 at 7:25 PM  

Ko pegi belajar lagi la ya. Org umah aku lahir kat muar apasal dia ngundi kat melaka bandar. Pasal masa dia tukar ic baru dia tukar sekali alamat tmpat tinggal. Pastu daftar undi guna ic baru dh tntulah ikut alamat tmpat tinggal terkini dlm ic. Pasal nama apa nak pelik. Kat sabah n sarawak nama mmg bnyk tk penah dengar. Apparaa....

Anonymous,  April 24, 2012 at 8:10 PM  

bodo betul la sape pecaye kpada penafian semata-mata.
Semua org bole buat ler...
Ko ingat ni budak2 kecik ke ko nak bgtau...

Huh... Pandainyer!

Bodo nak mampus Pencacai Beend Papagomo dan penjilat tegar Beeend!

Anonymous,  April 24, 2012 at 8:13 PM  

Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....
Papaporn PapaPorn Papaporn....

Owh lupe penyokong Papaporn pelakon lucah!

Bodoh nak mampos..kecik2 tak nak kojol..besar2 menyusahkan...
Hakkkktuihhhh!

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:22 PM  

http://novandri.blogspot.com/2012/04/kenyataan-penuh-zahidarafik-tentang.html?m=1

Boleh la zahida dpt balik duit dia......mintak lebih sikit.......

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:24 PM  

Ye lah....susahkan kau.....ingat senang nak tipu rakyat malaysia.......pui

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:38 AM  

Wah banyak masa terbuang gara-gara nak hina bangsa sendiri! Aku orang KL. Jiran 80% bangsa lain, aku belajar mengenali bangsa lain. Mereka dah ajar anak mereka sejak kecil bersaing dengan Melayu, sampai ada tahap memnbenci orang Melayu kerana mereka anggap sikap orang Melayu yang teruk, dan Melayu dan Islam itu hina! Sekarang aku nampak sedikit kebenaran kata-kata itu gara-gara kebodohan orang Melayu membenarkan kata-kata itu! Aku anggap diri aku dan keluarga berjaya, berkat usaha dan pertolongan dari Allah serta program kerajan UMNO. Mesti ada kalangan ornag Melayu kata aku kroni UMNO kerana kejayaan ini! Wahai Melayu janganlah meludah kelangit, pastikan anda tahu siapa musuh anda sebenar! Kalau benarlah UMNO tu teruk, Malaysia tidak sehebat hari ini!

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:30 AM  

masalahnya isu fitnah di malaysia ni dah menjadi rutin harian ahli politik..tak hairan la klu dorng malas nak saman...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP