Malaysiakini Tidak Akan Tayang Video BERSIH 3.0 Ini

Sunday, April 29, 2012



Syabas BERSIH yang didalangi PAS,PKR dan DAP.

Psssttt.. Belum lagi mereka menjadi kerajaan, Kalau jadi macam mana gamaknya?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


47 comments:

Anonymous,  April 29, 2012 at 5:13 AM  

piring disc brake besar tu bg kat aku pun bagus...

thanx to:

a.samad said celaka...
ambabiga paria...
mat sabu bangsat...
anwar yahudi...
penyokong PARTI ANJING SETIA(PAS)
penyokong parti kencing rata2...
penyokong dapigs...

bersih yg korang canangkan telah meninggalkan parut yg mendalam dihati rakyat majoriti..
GE13 nanti korang tau la nasib korang...

kalau bn/umno kalah kami perang la...

dah tak larat nak dijajah oleh kaum yg muka pesek dan mata sepet(cina lakhanatullah)...

pejuang hamas...

Anonymous,  April 29, 2012 at 5:20 AM  

apa dia org igt berdemo mcm ni masa hadapan akan jadi lebih baik ke??
damn..merosakkan imej negara je...

Anonymous,  April 29, 2012 at 5:39 AM  

alang2 nak sangat bg rosak aku tunggu 13MEI yg ke2...

puak munafik yg akan mati dulu sebelum kafir...

dah tak larat nak berlembut...

pejuang hamas...

Anonymous,  April 29, 2012 at 6:02 AM  

Koya 13mei mu nih...1hb mei pun dah mula menyorok takut bank mintak hutang...



Pejuang hampas?.

Lagubestbest April 29, 2012 at 6:10 AM  

http://www.pageorama.com/?p=bersih-incident

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:03 AM  

MALAYSIA MEMANG SANGAT MEMERLUKAN ISA. ISA MERUPAKAN SENJATA TERAKHIR UNTUK MENGEKALKAN KEAMANAN DAN KESELAMATAN NEGARA.

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:19 AM  

1 mei kan cuti umum.bank tak bukak.bodoh. hamPAS

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:24 AM  

Jgn luluskan permit utk perhimpunan jlnan mcm ni..Bersih dah masuk edisi ke-3,tiada perkara positif yg jd.semua negatif..menyusahkan byk pihak!

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:26 AM  

AMMMBBBIIIIIGGGGGAAAAA SYYYYAAAAAAIIIIIITTTTTTTAAAAAANNNNN LAAAAKKKKNNNNNNAAATTTTT..

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:43 AM  

pejuang hamas...

semalam kau dan rakan2 pejuang kau kat mana?

kenapa kau tak tebas leher mereka yang kau sebut itu?

kenapa tunggu bn kalah baru nak berperang, macam semalam x boleh ke?



wakkang

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:50 AM  

pejuang hamas....semalam kenapa x turun, takut ke?

kalau takut mati, jangan berjuang...

Anonymous,  April 29, 2012 at 7:52 AM  

Alaaa wak yg berani mati pun duk
rumah ja semalam.

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:01 AM  

Yahoooooo.
PM AKU MASIH DS NAJIB.
TPM AKU MASIH TAN SRI MUHYIDIN.
PEMERINTAH MALAYSIA, NEGARAKU MASIH LAGI BN YG DITERAJUI OLEH UMNO.

NUAR KORANG.MIMPINYA DAH RETAK.
LEPAS PRU 13, BERDERAILAH IMPIANNYA
NAK KE PUTERAJAYA.

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:16 AM  

pendemo2 bahalol mangkok ayon bikin sampah merata2...BERSIH 3.0 palahotak korang...bersihkansampahSHIT 3.0 yg korang tinggalkan tu...laknat punya ambabigagak

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:22 AM  

Dah2 la BABI, kalau nak merusuh - gi merusuh kat rumah bapak mertua korang la... jangan la menyusahkan orang...

Apa babi2 ni ingat kalau menyusahkan orang2 lain yang tak terlibat tu bleh dapat pahala ke apa ??

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:32 AM  

Kami para pendemo BERSIH berjanji akan membersihkan segala kekotoran... Janji je ye.. buat memang tak....

PenganutPAS April 29, 2012 at 8:35 AM  

Yerlah cerita banyak pun tak guna kan kaalu Jabatan Peguam Negara masih ditahap lembab . Bukti dah banyak . Yang dah ditangkap mcm Cikgu BarbB dan tian chua tak boleh nak heret ke mahkamah ker ??? eeemmm lepas gitu jer puak2 ni , sebab pihak pendakwaraya selesa dok dalam bilik dia . Apatah lagi pengkianat yang masih belum ditangkap tu ...

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:51 AM  

wak...turun lah lupa pulak nak bagi tau kau.

kejap lagi wak nak pergi kuliah duha ni..
nak ikut x...

start 09;30-1100....FOC
-USTAZ MAT ESA DERAMAN
-BAB TAFSIR, HADIS, FEQAH,
-SURAU AL HUSNA BANDAR SERI ALAM MASAI JOHOR.


mari ler turun ramai2

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:51 AM  

Terima kasi Ambiga, Anuar Brahim dan lain-lain yang telah menjayakan bersih 3
Kamu telak membuat satu tugasan yang baik
Baik untuk UMNO BN
kamu telah menambahkan lagi kebencian dan perasaan meluat
rakyat terhadap PR, lebih lebih lagi PAS yang telah menjadikan Islam kuda tungganganya.

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:53 AM  

so what the hell is the problem? Ceciter?

Anonymous,  April 29, 2012 at 8:57 AM  

Yang juak2 curi lembu jutan ekor, curi kapal terbang, curi tanah felda dan curi bangunan, curi pewaja, curi minyak dan curi maybank sampai sekarang tak didakwa apa ceta.

putera April 29, 2012 at 9:00 AM  

Terima kasih akn keperihatinan puak2 umno sume..kami puak2 bersih akn mmbersihkan anda semua lpas ni..tunaikan kn dulu pilihan raya yg bersih..kalau tidak tggula la gelombang 4.0 kami.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:05 AM  

Dalam Channel News Asia Singapura, seolah-olah Malaysia ni kejam dan samakan macam Eygpt. Correspondentnya Melisa Goh memberitakan yang semua rakyat Malaysia benci kepada kerajaan. Laporan yang tak bertanggung jawab kepada penonton dunia.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:08 AM  

Baik untuk amno tapi rakyat maseh ingat kebaculan bertahun tahun orang atasan nya. Ingat boleh hapus sejarah hitam mereka kah.............baru tayang video motor mamat remput (disc besar) rampasan polis terbakar, kerita polis terbabas pemandu mabok, sampah sarap DBKL di segelintir selangor dah menguntungkan BN. Jangan mimpi lu.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:09 AM  

Kepada putera, April 29, 2012 9:00 AM

Apalu ceritani beb. salah hemat tak daftar pun sebagai pengundi. Apa yang tak bersih. Kamu masuk dalam golongan bodoh sebodoh-bodoh manusia pergayakan simain bontot dan kapir harbi sesatkan umat Islam. Aku tak nak percaya kepada gulungan itu. Ya Allah jauhilah kami semua dari golongan perosak di akhir zaman ni.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:14 AM  

Wartawan benci, rakyat benci, sebahagian ahli Amno benci, UN benci. Engko seorang saja tak benci bersama sama indon, philipin, myanmar, kempucha yang sama2 buang undi.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:19 AM  

Juak2 dik curi duit rakyat tak perosak kah tu.

Anonymous,  April 29, 2012 at 9:44 AM  

Wak bangga ye?? Jd salah seorg wakil? Hhmmm...

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:01 AM  

Lu setahun brape kena income tax??

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:13 AM  

Wakkang org johor yg tak tau mengenang budi. Baik kau duduk selangor atau kelantan saja buta mata hati. Negara dah aman nak di porak perandakan. Ikut sgt agenda keelinglahanat dan yahudibabi. Belajar agama sana sini tapi buat yg Allah murka. Ramai rakyat malaysia ni pencinta keamaman dan sayangkan negara tapi dfn adanya pengkhianat macam ni negara akan rosak. Itu pun tak sedar. Jadi balaci cinayahudikeling. Harap dapat balasan dari Allah secepatnya.

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:17 AM  

Anon 6.19 pm. Sekurang2nya dia orang melayu islam dan ni negara dia. Kalau dia buat salah mati jawab dan dapat balasan dari Allah. Yg kau sibuk sokong kelingcinayahudi tu kenapa. Ni negara dia ke. Kau tau agenda dia nak musnahkan melayu melalaui melayu macam kau.

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:41 AM  

wak ajak je...kalau nak xnak xper..

Anonymous,  April 29, 2012 at 10:59 AM  

wak nak ajak kau maghrib,

-SURAU AL BARARAH, CAHAYA BARU MASAI JOHOR
-USTAZ MAT ESA
-KITAB AL FAWAID.


mari ler turun ramai2...xkira lah sapa2 bn ke, pas ke, pkr ke, salafi ke, wahabi ke,...

Anonymous,  April 29, 2012 at 11:29 AM  

Hishamudin Hussin selaku menteri KDN, anda sudah gagal!!! Lebih baik kau letak jawatan sahaja dan jadi Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga saja.....Kau GAGAL dalam menjaga KEAMANAN DAN KESELAMATAN NEGARA !!!

Anonymous,  April 29, 2012 at 11:48 AM  

terbaik bersih 3.0....syabas

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:01 PM  

KDN dah istihar malaysia negara 1st paling
selamat dalam Asean..

dah selamat dah, maka apa perlu nya ISA?


wak

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:06 PM  

Malas nak komen pasal demo bodoh ni. Nanti polis keluarkan laporan siasatan korang tengok lah pulak mat-mat kuning ni gelabah kera.
Bodoh piang.

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:08 PM  

Hishamudin tu perasan dia bagus sgt kah konon mampu jaga keamanan negara hingga dah tak perlu ISA? Poodah! Si pondan ni, dgn Namewee pun dah kecut telor !! Hancur Malaysia kalau dia masih lagi menteri KDN.

Anonymous,  April 29, 2012 at 12:48 PM  

Soalan Papa Gomo:
Psssttt.. Belum lagi mereka menjadi kerajaan, Kalau jadi macam mana gamaknya?

Jawapannya :
Majotiti rakyat yang tak menyokong BerShit dan pembangkang akan bertindak 100X ganda lebih dahsyat terhadap mangkuk2 hayun dan 'Kerajaan PR'.

Anonymous,  April 29, 2012 at 5:23 PM  

pehimpunan countdown pada 31 dec
pada setiap tahun, yang pada esok harinya
kondom & botol arak bersepah.

Saya berharap sangat kerajaan yg memerintah
juga tidak mengeluarkan permit pada perhimpunan ini...

Anonymous,  April 29, 2012 at 5:29 PM  

kalau kau nak tahu...
muhyidin yassin dia lah yang bertanggung jawab menyulitkan umat islam dijohor untuk solat jumaat...

kadiak April 29, 2012 at 11:49 PM  

Gelombang nafsu amarah dihasut dgn syaitan dan iblis terbahak bahak gelak syaitan

kadiak April 29, 2012 at 11:56 PM  

Siapa yg mencuri dibalas dgn hukuman dose dr allah tak perlu nak berkempen semua org tahu. Yg penti diri sendiri tak mencuri anak isteri tak mencuri. Curi masa keje pun akan dihukum tuhan kalau layan blog waktu keje pun kira curi juga berhati hati.

Anonymous,  April 30, 2012 at 1:26 AM  

Bersih celaka. Ambiga dan anuar pengkhianat. Penyokong mereka pun anjing2 celaka. Lebih2 kau org yea bermain dgn api...

Anonymous,  April 30, 2012 at 1:46 AM  

Kau apahal. Kau sokong lendir anuar dan samsidar tu tak ingat ker. Lendir depan belakang. Lendir badrul, eli kangkang, eiiii jijiknya aku. tapi pada kau lendir dia org tu suci & Bersih. Boleh buat minum. Lendir ni laa yg dibangga2kan engkau untuk bangsa agama dan negara kamu. Kamulah semua pengkhianat.

Anonymous,  April 30, 2012 at 12:58 PM  

gambar azmin dlm toilet dgn pompuan ek?bersih ke kotor ni?

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:55 PM  

马华是反佛教!
MCA is anti Buddhist!

敬爱的佛教伩徒,
有关马來西亜,吉隆坡,甲洞帝沙再也 (暹寺) 三宝寺 Samnak Sambodhi Buddhist Association
No.19-21 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong 52100 Kuala Lumpur,
Malaysia. 所发生的纠纷, 经过阅读了,Venerable Phra Piya Thammo 和尚及叶金福律师 (Yip Kum
Fook) 的双方书信之后, 再经实地旁听了觧,做为中间人,我要客观实事的说:

1.当一个和尚、初出道 (小学生),在修行, 若有缺点, 那是难免.他马华公会鹅唛區会主地席叶金福律师(Yip Kum
Fook),却心眼看不顺,就电招警万到耒佛教之圣地要扣畄和尚耒耻唇出家人, 这是绝对不许可, 除非是殺人放火之大罪悪.

2.他身为马华公会鹅唛區会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook),却反其道而行, 在佛寺不依佛法而軽视佛教的精神,
以傲慢的手段,帶领一般黑社会的人耒挑衅和尚打架, 这也是不该有、更不是佛教修行者的行为.

3.佛教的圣地, 其主要的目地, 是让眾生修佛道, 不是政治争執的地方. 他马华公会鹅唛区会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook),
却利用佛教之圣地当政治活动的场所。如此果敢冒犯佛陀的教誨,更是大大的罪悪。

囯有囯章,彿有佛法,家有家规. 如果出家人有何不对之处, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook),
为何不向主持和尚投䜣?让出家人自依和尚的條规处理、却强权一味要显示他是马华公会鹅唛区会及三宝寺理事会主席,
无法无天的应用霸道手段践踏佛教之圣地.为什么。。。。。为什么.

至今, 他叶金福律师 (Yip Kum Fook),不当不歉愧,还要狡辩, 这又证明了他说一套, 做的又是另一套, 囗是心非, 所谓的两舌,
相当阴险. 身为律师, 受高深教育, 却应用如此悪毒, 横蛮无礼的作风污辱和尚, 相等于是耻辱佛教伩仰者。他叶金福律师(Yip Kum
Fook)不向主持和尚投诉, 却自承英雄,电招外耒者.请问,身为將近20年的三宝寺主持和尚兼顾问,也是第一位
自筹建寺的大功臣,在大马南傳泒中,是闻名遐邇的高僧.其脸要放在那裡?同样的,要是台湾星雲大师的佛寺沙彌犯錯,
理事会没有礼貌自作主张,电招警方要扣畄其沙彌.我敢请问!星雲大师的自尊是怎样的感受?他叶金福律师(Yip Kum
Fook)是后耒者,担任理会主席也不久,
竟敢应用如此,目无尊長的方式对待住持,间接的就是告䜣大家,强迫住持和尚必远離,雀巢鸠要佔。这种用心不良, 有老千之谋, 的确令人不敢恭维。

縱观以上几项重点,我不是盲目的護持三宝, 而是要坦白的说;他叶金福律师 (Yip Kum Fook) 身受高深教育,
为律师者,本应通情达理才是,但遗憾的是, 却令人惊觉, 他厡耒就是彿书裡所讲的狡猾且残忍的此颣人。他叶金福律师 (Yip Kum
Fook),利用他的专业知識, 懂得包裝自己的道德守則,以宗教为幌子手,到处募款,商业经营, 政治活动为重, 并没依循佛教宗教守则行事,
也没对人道作出任何貢献, 只不过借宗教之名捞取权和私利而己。

在此, 我奉劝, 他马华公会鹅唛区会主席叶金福律师 (Yip Kum Fook), 好自为之, 免因果報应.

Pls help us to remove bad people in our country, SAVE MALAYSIA AND
LOVE MALAYSIA...forward by Ah Teoh, kepong, kuala Lumpur, Malaysia.

Pls click here, for more information:-
http://margeemar.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
http://margeemar.blogspot.com/2011/01/pro-umno-mca-is-anti-buddhist.html

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP