PANAS - MP Kelana Jaya Perli Anwar Ibrahim Tua Kutuk Nafsu Songsang

Tuesday, April 17, 2012


Samseng taik Kucing

Hangpa bayangkan sepanjang si mangkuk ayun ni jadi ahli parlimen satu soalan je yang si bangang ni tanya selaku ahli parlimen Kelana Jaya. Soalan yang boleh dikatakan Bodoh kerana menyindir Anwar Ibrahim si Kote Bengkok.

Soalan Ahli Parlimen Low Class:

Tuan Gwo-Burne Loh [ Kelana Jaya ] minta MENTERI BELIA DAN SUKAN menyatakan langkah-langkah yang diambil untuk memupuk belia yang kental dan berupaya melawan desakan seks daripada seorang berusia lebih 60 tahun yang didakwanya meliwat.

Betul tak Gomo kata soalan si Goh ni Banggang? Hehehe, apa pula kata Menteri yang bertanggungjawap? Meh baca:

JAWAPAN

Sebagai sebuah kerajaan yang bertanggungjawab, melalui 12 Kementerian yang terlibat secara langsung dengan pembangunan belia, pelbagai program telah dan sedang di jalankan bagi memastikan generasi belia menjadi warganegara yang cemerlang, kental dari segi fizikal dan mental serta bertanggungjawab kepada masyarakatnya. Namun begitu, tidak mungkin mana-mana kerajaan mampu mengadakan program terhadap perlakuan setiap individu di negaranya. Ini termasuk mengawal setiap individu tanpa mengira usia, yang mungkin ada keupayaan dan kelainan tertentu yang boleh menguasai dan mengawal orang lain bagi memenuhi semua jenis kehendak individu berkenaan. Saya percaya, YB Kelana Jaya boleh mencari banyak contoh di dunia di mana ada individu yang walaupun berusia tetapi mempunyai keupayaan untuk menundukkan orang lain yang lebih muda darinya.

Menteri Dato Seri Ahmad Shabery Chik
Menteri Belia dan Sukan


Steady le


Ketepek jatuh atas muka Anwar Ibrahim, Hahahaha

Tu lah hakikatnya yang sebenar apabila Nafsu sendiri yang tidak mampu dikawal. Banyak kejadian yang melibatkan orang berumur merakus anak mentah sebagai pemuas nafsu serakah dan tak terkecuali Anwar Ibrahim yang kote bengkoknya tiada insurans menikam baik Dubur mahupun Burit demi nafsu serakahnya.


Tu je kerja dia, Gamber Eli Wong bogel dia ada kot?

So harap ahli parlimen Kelana Jaya si Goh Bodoh ni toksah le lagi bertanding PRU 13 ni. Setakat masuk parlimen pegang Camera ambik gambar sana sini tu tak membantu langsung rakyat Kelana Jaya apatahlagi Malaysia.

Psssttt... Kalau nama pun dah Nafsu mana boleh nak kawal macam si Badrul Amin PKR tu..hehehe


Ni contoh Banner Pembohong Pakatan Pembangkang
Belum menang konon bela rakyat, Bila menang
Satu haram pun depa tak buat.
"Masuk parlimen jadi cameraman"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


19 comments:

Anonymous,  April 17, 2012 at 5:16 PM  

muka dia macam anjing kelaparan....

Anonymous,  April 17, 2012 at 5:25 PM  

Kena tanya orang Kelana Jaya yang pilih dia. Tentu mereka dah fikir lama kenapa nak pilih MP jenis ni. Nak kutuk pun susah sebab orang Kelana Jaya sayang sama dia maaaaaa...

Anonymous,  April 17, 2012 at 6:22 PM  

Downsyndrome ke.

Anonymous,  April 17, 2012 at 6:23 PM  

setuju...MP paling bangang yg pernah ujud sepanjang sejarah demokrasi berparlimen dimalaysia....
x der kerja lain...masuk dewan amek gambar...ntah ntah cakap melayu pun x berapa nak reti....minta adik adik form 6 tanya soalan pengajian am kat MP ni??..tengok apa jawaban nya...aku mcm x confident je nengok mamat ni berfungsi sebagai MP..

Anonymous,  April 17, 2012 at 6:31 PM  

MP tukang kira duit nak beli nikon baru,harga 49K.

Anonymous,  April 17, 2012 at 6:32 PM  

Mangkok ayun ni mmg tengin,,,yg memilih simangkok nih lg tengin..

Anonymous,  April 17, 2012 at 7:01 PM  

Tak terjawab pulak menteri belia dan Sukan tu yah gomo. Lain pulak selewing jawapan nya..........................................
Lagi posting Papagomo yang menyakitan hati Kak Mah. Papagomo kan tahu rancangan Sodumee II tu dah gagal malaaun..kenapa dibangkitkan lagi kat blog niiiiiiiiiiiiiiiiiiuuui.

Anonymous,  April 17, 2012 at 7:03 PM  

Baru padan muka hampa yang gatai dok pilih dia dulu buat apa. Mangkaq sungguh.

keletom,  April 17, 2012 at 7:05 PM  

Konon Burn Lor ni nak perli kerajaan gagal bentuk belia berhemah manakala bos dia tua suci. Soalan tu mesti kawan melayu dia buat kalau tidak dia dah balas balik jawapan Shaberi Chik.

Anonymous,  April 17, 2012 at 8:05 PM  

Jawab dah tu......takkan nak cakap "seperti anwar ibrahim membalun saiful"kot......

Anonymous,  April 17, 2012 at 8:16 PM  

Belum lagi la malaun.....saiful mesti berjuang untuk mrmbawa mamat yg bersedap2 dengan duburnya tanpa kerelaan secara paksa ke penjara.....

Baik punya dok toron tapi tak mau bertanggung jawab......gila ka apa.....

Anonymous,  April 17, 2012 at 9:36 PM  

bukan down syndrome lah...moronic idiot lah...kehkehkeh

Anonymous,  April 17, 2012 at 10:07 PM  

Hormati lah demokrasi. Dia dipilih rakyat. Kalo ko menyampah kat dia, ko pangkahlah dia keluar. Dia tu hero tu...lambang rakyat menyampah kat BN.... He hehe he

Anonymous,  April 17, 2012 at 10:11 PM  

lihat wakilnya saja taulah macamana pemilihnya.

Anonymous,  April 18, 2012 at 1:01 AM  

Dia ni troll anwar ke apa

nanti boss marah......

Anonymous,  April 18, 2012 at 8:27 AM  

Tu lah kuasa rakyat makna nya ke ke ke

Anonymous,  April 18, 2012 at 11:05 AM  

Masa pru 12 dulu, sebab sakit hati sangat kat BN, kalau parti pembangkang letak calon BUTA ngan OKU pun pasti dia org pangkah....so tak heran la kalau Cina Babi BEBAL ni dan yang lain2 tu jugak boleh menang....

Anonymous,  April 18, 2012 at 1:29 PM  

Dia mgkn dah tau jwpan yg akan di beri, cuma bukan semua manusia ni sama, dia mgkn anti liwat, tu mgkn cara dia protes sbb nama x tersenarai utk calon utk PRU13 akan dtg.Atau dia sendiri pernah gagal mempertahankan "bontot x cebuknya" suatu masa dahulu...ini dia sorg jer yg tahu

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP