PANAS - SPRM Serbu Pejabat Siapa Ni?

Friday, April 6, 2012






BENARKAH PEJABAT RAZAK ni diserbu SPRM? kalau tak benar, habis tu gambar atas tu apa cerita? Betul ke Razak dah lari sebab takut? Apa kes dia kena sampai macam ni sekali?

Adakah pasal cerita yang didedahkan sebelum ini Atau pasal kes KU Band dengan Telekom? Atau pun, siapakah yang di kawtim sampai dah jadi kes Rasuah ni? Semalam korang ingat aku ada cerita pasal pendedahan panas tahap babi PANGGANG?

pendedahan Panas Berapi dari House PK KLIK SINI



Psssttt.. . . Yang pasti Blogger Anjing besar sudah panas punggung. hahaha

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


2 comments:

Anonymous,  April 6, 2012 at 4:51 PM  

tak lah pejabat sapa pon...
yang salah tetap salah,

tapi jangan berani pada sebelah pihak jer...






wak kang

Anonymous,  April 6, 2012 at 4:56 PM  

tak kira lah pejabat sapa pon....
salah tetap salah...

tapi jangan berani pada sebelah pihak jer...



wak kang

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP