Prolog - Awas Najib Razak, Anwar Ibrahim Akan Main Gila

Thursday, April 12, 2012





Kadangkala tak terjangka oleh kita semua apa yang bakal dilakukan oleh pakatan pembangkang dalam suasana politik tanahair hari ini. Satu persatu kejutan yang mereka lakukan yang mana turut disusuli dengan kejutan dari pihak Barisan Nasional. pendek kata kejutan yang berlaku dalam arena politik tanahair mengamit bermacam macam cerita yang akhirnya sampai kepada rakyat.

Gomo tidak lah arif sangat dalam bab berpolitik apatahlagi dalam strategi berpolitik. Strategi yang bermacam macam cara digunakan sama ada untuk merebut jawatan ataupun menang pilihanraya. Tetapi ada satu pekara yang Gomo lihat agak teratur gerak kerja nya. Ya gerak kerja yang mana melibatkan seluruh rakyat Malaysia itu sendiri.

Anwar Ibrahim, musuh Gomo no1 dalam dunia yang pada Gomo beliau lebih jahat dan terkutuk dari Yahudi keparat kerana beliau seorang Melayu yang Islam agamanya sanggup menggadaikan bangsa dan agama demi kepentingan politik dalam meraih cita cita beliau menjadi Perdana Menteri. Tapi apakah beliau akan menjadi Perdana Menteri?

Artikel ini adalah permulaan dalam pendedahan yang mana setidak tidaknya memberi gambaran jelas buat rakyat akan Strategi Anwar Ibrahim dalam menjadi Pemimpin Agong dalam Malaysia. Artikel bersiri ini nanti mungkin memberikan kejutan kepada pemimpin Barisan Nasional untuk melihat langkah yang perlu diambil bagi memenangi hati rakyat dan memastikan BN menang pada PRU 13 nanti.

Sebelum Gomo dedahkan Strategi Anwar Ibrahim adalah baik sekiranya Gomo imbaskan kembali mengenai artikel yang Gomo buat ketika hari hari terakhir sebelum kes Liwat Anwar Ibrahim diumumkan di Mahkamah pada 9.01.2012 tempoh hari yang mana membebaskan dan melepaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat.




Ternyata kerisauan Gomo dan beberapa rakan lain benar benar berlaku apabila Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat. Malah boleh Gomo katakan semua pihak terkejut termasuk Anwar Ibrahim sendiri yang sudah bertahun berkempen yang beliau akan masuk ke penjara akhirnya dibebaskan.

Bagaimana pula menjelang bulan Mei 2012 ini? Saat saat terakhir menjelang pilihanraya ke 13? Apa akan berlaku? Apa strategi Anwar Ibrahim yang akan memberikan laluan mudah buat pakatan pembangkang memenangi undi rakyat?

Esok pembongkaran akan Gomo lakukan demi memberikan maklumat awal kepada seluruh rakyat Malaysia untuk bersiap sedia terutama Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh Najib Razak.

Chapter 1 Esok Jam 10 Pagi
Anwar Ibrahim akan meletakkan semua jawatan
yang disandang beliau pada bulan Mei nanti!!!



Psssttt.... Tunggu esok kita bongkar kelicikan Anwar Ibrahim yang akan menggegarkan dunia pada Mei nanti.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


36 comments:

Gomo sampah April 12, 2012 at 3:41 PM  

gomo , ko ni macam budak2 la.

syok sendiri konon org percaya ape ko tulis.

rating je tinggi blog ni , yg pcaye pencacai2 upahan gak.

lambat laun mampos jugak umno yg dok backup ko dari masuk penjara,


satu je aku sure tentang ko lepas Pakatan Rakyat menang, ko akan hilangkan diri dgn semua kekayaan yg umno tabur kat ko kan??

hahah ako doa ko masuk penjara gomo.

moga dapat hidayah dlm penjara nnt.

*yakin sgt blogger sampah ni umno nak back up kah kah

Ahmad Shukri Mokhtar April 12, 2012 at 3:53 PM  

pukimak punya pecacai anak sundal mana ni tulih mengata org muka sorok dalam lubang jubor anusrael..

selangorkupenuhsampah,  April 12, 2012 at 3:55 PM  

Blogger sampah ya. Tapi nampaknya engko
le org pertama yg tak sabor nak baca artikel
Gomo dan hantar komen.kih kih
benci tapi rindu....

Anonymous,  April 12, 2012 at 3:55 PM  

Adapun penulisan dan penubuhan nama 'Gomo Sampah' tidak dapat tidak meng ia kan kebrutalan papagomo membantai geng geng syaiton Anwar Ibrahim.

Dalam erti kata lain..kalau sampah...dah tentu dibuang.

Jadi, syabas pada papagomo kerana bejaya memanaskan lahabau lahabau lalat ijau, keldaian dan DAPigs...

Anonymous,  April 12, 2012 at 3:57 PM  

ANUSRAEL...


I loike! Sesuai sungguh dgn Anugayrah Syaiton yg menjadi kesayangan ISRAEL.

Anonymous,  April 12, 2012 at 4:25 PM  

Org lain tak sempat komen ko dh komen dulu. Ko ni mesti secret admire papagomo ha ha ha

Anonymous,  April 12, 2012 at 4:37 PM  

kalu tunjuk muka, tp muka org lain pe citer?

anti sohai,  April 12, 2012 at 4:40 PM  

muka mcm baik, tp ckp mcm samdol, sohai..

Anonymous,  April 12, 2012 at 4:48 PM  

Takut betul lo Gomo kat Anuar ya.... Pak lah pernah kata masa dia Piem dulu...... Sapa anuar ni, tak da apa pun... Apa nak risau...

Anonymous,  April 12, 2012 at 4:55 PM  

Asyik menabuh fitnah demi politik dan habuan.

Selain tu asyik papar video, gambar dan cerita seks.

Agama apa la pemblog macam ni?

anom,  April 12, 2012 at 5:16 PM  

to puak pencacai gomo, lu orang ibarat anjing menyalak bukit..ehh silap, bak babi menyondol lembu nfc..korang hanya tahu memekik, mencarut, menghina (dlm penulisan je) anuar n the gang..jd macho lah kalu ada teloq pi menghadap dia dan kutuk dpn2..dlm blog brani lah..lain lah gomo, x tahu asal usul dari mana..kalu gtau cmfirm fru bkawal dpn rumah dia..kui kui kui..xbuat pe pun, pdn boo je dh cukup buat x tulis blog sebulan, menggigil jari2..kah kah kah

Anonymous,  April 12, 2012 at 5:46 PM  

setau aku bn yang akan main tipu masa pilihan raya nanti.
agaknya dah berapa ramai PATI yang dah jadi warganegara?
berapa agaknya yang duduk satu rumah untuk mengundi(vote manipulate), diorang mmg terer dalam hal ni.
sepatutnya nak vote masa daftar nanti kene guna thumprint untuk register supaya tak tipu.

Anonymous,  April 12, 2012 at 6:07 PM  

Pelik la..mamak byk dlm umno..thegeh2 nk jd pemimpin..haha..kesian

Anonymous,  April 12, 2012 at 6:09 PM  

AHMAD SHUKRI MOKTHAR.

boleh tahan...pandai jugak kau maki yer..




waKKang

Adi Kencana April 12, 2012 at 6:13 PM  

Anwar mmg byk strategi licik... Jgn terpengaruh...

KERAJAAN PAKATAN SELANGOR HALAU MELAYU KELUAR BANDAR! IKTIBAR BUAT PENDUDUK KG BHARU. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  April 12, 2012 at 6:32 PM  

anon 3:41PM...ko ni ibarat DoggieAndPiggie lapar asyik tunggu hidangan posting terkini PAPAGOMO...sekali terpapar posting terkini...ko terus terkam serupa DoggieAndPiggie...tapi kalo ko masih tak kenyang...ko boleh selongkar sampah2 yg bersepah2 bertimbun2 wat peserta2 bersihkanSAMPAHSHIT 3.0 ...ko pon tentunya salah sorang di antara mangkok2 bahalol yg tak sabar2 nak sondol SAMPAHSHIT...wuf wuf wuf...oink oink oink

Anonymous,  April 12, 2012 at 6:54 PM  

m syukri mokhtar

satu thumbs up terbalik kebawah untuk songkok nko..
cayalah berani tunjuk muka mcm nko ni.. n pandai pula mencarut..aku bg lg satu thumbs up terbalik..muka sikit punya jambu..

Anonymous,  April 12, 2012 at 6:59 PM  

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

setahu aku exco pemuda umno sendiri hina blogger papagomo ni kah kah

bekas ketua pengarah tv3 sendiri kata blogger umno ni perasaan org percaya penulisan artikel diorg kah kah kah

aku dtg sini cuma nk mgutuk papagomo je.

aku nk gomo tahu masyrakat benci die n yg back up die pon bukan org umno betul pon

yg back up papagomo cume cybertrooper yg diupah je, org yg betul2 sokong umno pon x caye blog ni.

pssstt..kdg2 papagomo tulis sndiri komen kat sini nk backup kebodohan die.

Anonymous,  April 12, 2012 at 7:26 PM  

BN mmg membela nasib rakyat itu ini kebajikan diorg bagi...pakatan haram jadah asyik dok kempen rasuah hapus ptptn itu saja tapi bab kebajikan satu haram jadah tak oh...lupa kalo sokong pakatan haram jadah ptptn hapus lepas tuh boleh sambut valentine's day tapi tukar ja nama jadi hari suami isteri 14 feb..apa la nak jadi jual agama utk politik bodoh tak terajaq...

akusokongPKR,  April 12, 2012 at 7:47 PM  

Gomo , ko ni syok sendiri jee..
kebodohan kau macam kebodohan najib. Najib sekarang dah tak tido malam sebab bapak antatuya ada kat malaysia ni nak tuntut kematian anaknya.

baca artikal kat bawah ni:
Sampai bila Najib nak bohong.

http://www.erapasca.com/2012/04/edisi-kantoi-najib-bohong-rakyat.html

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2012/04/sampai-bila-najib-nak-bohong.html

Anonymous,  April 12, 2012 at 7:58 PM  

semakin banyak yang kutuk, maki, caci dan hina seseorang itu....
maka makin banyak lah kau orang bagi pahala percuma kat dia

x caya......? maka kutuk dan hina dia hingga anda mati...



alice cooper

Anonymous,  April 12, 2012 at 8:32 PM  

mintak tolong post cite lucah, bleh!!!!

Anonymous,  April 12, 2012 at 8:40 PM  

Pancai-pancai dalam blog jamban ni boleh komen apa saja dan Blogger boleh post apa juga tanpa takut kena saman namun pancai-pancai dan blogger tak akan dapat ubah sejarah hitam Najis.........dia akan ketali gantung juga lambat laun nya. Bokti terlalu menjuak juak untuk di nafikan lagi . Bila IGP dan AG dilucut jawatan, Golmat! lah Papagomo!!! ......... "asyhadu an llah illah ahillah , wahassadu anna mohammad radullah"

Prince of Noob April 12, 2012 at 9:30 PM  

pencacai najib, pencacai nuar... whats the different? both mencacai tuan2 mereka

noob

Anonymous,  April 12, 2012 at 9:31 PM  

Ape ke bebal mengucap pon xbetul? lembab

Bujang Tua April 12, 2012 at 9:38 PM  

Mengkalu kata, hangpa jadik Anwar, hangpa tentu 'lawan tetap lawan'!

Mengkalu kata hangpa jadik Najib, hangpa jugak pertahan hingga 'titisan darah terakhir'!

Mengkalu kata hangpa jadik hangpa sendiri, pun tak abis2, cucuk sana, cucuk sini! Jolok sana, jolok sini, ikut perangai GOMO!

Dapat anak....kasik sama DAP! Padan muka Melayu! Uhuk uhuk!

Anonymous,  April 12, 2012 at 9:53 PM  

Belajar mengucap semula hingga betul sebutan tu.

zam April 12, 2012 at 10:05 PM  

Mengucap pun tak pandai lagi nk ajar org mengucap heee.... buat malu sama org DAP je.

zam April 12, 2012 at 10:20 PM  

silap parking tadi heeee.... jgn mengajar org mengucap sbb diri sendiri mengucap pun tk betul heee.... buat malu makbapa je heee

kadiak April 12, 2012 at 10:33 PM  

Fuh dasat semua komen penuh emosi, kalian semua dlm kerugian, caci mencaci memang syok, tp tak dpt pahala pun, sabar undi jer sape sape bn ker pr

Anonymous,  April 13, 2012 at 1:02 AM  

anom ni dah banyak sangat minum kencing anwar, tak hancing ke?. ini mesti gay gang.

Anonymous,  April 13, 2012 at 7:30 AM  

zam...
jika dia silap, maka maafkan lah dia.
jika dia salah, maka betulkan lah dia.
jika dia xtahu, maka ajar lah dia....



alice cooper

Anonymous,  April 13, 2012 at 9:12 PM  

dia ni lidah tergeliat kee... dah macam baca mentera plak dah... tonggang langgang syahadah kau mat..tapi ada hati nak tegur org lain...

baik kau pegi ngaji balik mat... dah balikh tapi sebutan syahadah kau tak betul...

tapi ada baik jugak kau tunjukan kejahilan kau kat blog ni sekurang2nya ada org nak tegur kau..

akusokongPKR,  April 14, 2012 at 12:21 AM  

gomo yang kau banga2kan.. jilatlah pungkok gomo ni..
ni lagi satu bangang Gomo ni.. umno sama umno pun nak bercakar buat malu parti je..
tak caya baca blog Tun Faisal Ismail bin Aziz
http://tunfaisal.blogspot.com/2011/07/papagomo-yang-lupa-daratan.html

ayie70 April 17, 2012 at 10:13 AM  

Berhati-hati dengan Anuaq niii..BAHAYAAA...tapi kalau dia nak letak jawatann tuu bagus jugakkk...ndak ke dia..???

Anonymous,  April 17, 2012 at 1:11 PM  

Modal dah basi...Balik-balik salahkan SPR...Bila kalah sibuk lah beri bermacam alasan bodoh dan tak masuk akal...hanya org. yg. tak sekolah atau buta kayu aje yg. boleh percaya....Bagi org. yg. cerdek mereka dpt melihat dgn nyata yg. tak ikut peraturan Pilihanraya adalah pihak pembangkang....masa mengundi dilarang buat kempen...tapi barua2 mereka lah yg. paling sibuk berkempen hingga ke pintu pagar pusat mengundi...peraturan menetapkan hanya bendera dan lambang parti yg. bertanding aje boleh dipamer ..tapi mereka pasang semua bendera termasuk parti yg. tdk bertanding...peraturan polis melarang mengguna pembesar ditempat awam ...tapi pembangkang pasang sekuat-kuatnya hingga mengganggu ketenteraman satu kampung...banyak lagi perangai buruk pembangkang jika nak cerita.....NAMUN begitu SPR dan polis sentiasa bertolak ansur tdk mengambil sebarang tidakan....Walaubagaimana pun PUAK-PUAK BANGSAT ni bukan tahu erti berterima kasih .... tak sedar dek untung ...mereka hanya tahu menyalahkan org lain aje...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP