Sam Ketot Pasti Suka Gambar Chegubard Kena Tangkap Ni

Monday, April 30, 2012




Berapi ucapan Chegubard pada sebelum perhimpunan BERSIH 3.0. Memang hebat ucapan beliau yang mana ayatnya "Setitik Darah Rakyat Tumpah, Najib Razak Bertanggungjawap"

Hebat ke? Hahaha Pundek punya AMK bangang kawan baik si Blogger UMNO Reform dan Black Mangsa Liwat Anwar Ibrahim ni. Kesian..... Hangpa tengok gambar bawah ni.


"Ampun bang Polis, Tolong Saya Bang Polis"

Kah Kah Kah....Tu ke yang kononya dikatakan Pemuda Gagah Berani? Kalau macam ni gaya mintak ampun memang sahlah AMK ni Pemuda Taik Kucing. Kwang Kwang Kwang...

Tapi si Bard Bachol ni taknak mengalah beb, dia Tweet kata bukan main lagi kononya dia lah Hero Malaya dan Sam Ketot Ketua AMK pun tak dapat menandingi dia ni. Kah Kah Kah.



Ni nak jadi Ketua? Ni nak suruh rakyat sokong?

Belum apa apa dah mintak AMPUN
Kah Kah Kah


Psssttt... AKu tunggu si Blogger Umno Reform ulas pasal gambar Chegubard sahabat karibnye ni. UMB tolong le suruh dia buat?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



35 comments:

Anonymous,  April 30, 2012 at 4:21 AM  

setitik darah rakyat tumpah najib bertanggungjawab??? aper ke bangang hanjing ni,,,,, nyawa yg terkorban tu mcm mna??? sapa yang nak jawab???nik aziz mana???? fuck off la CIBAI,,,,, jumpa dengan haku teruk ko haku belasah,,,,,,,,

Anonymous,  April 30, 2012 at 4:42 AM  

dasyat khutbah haramjadah bard ni...
korang bikin kacau tapi semua lungguk kat org lain...

yg paling aku tak leh tahan ialah si kadiaq paria anjing hitam bila bersama dgn pakatan pun dah kenal erti jihad cap ayam...
pandai sebut ALLAH atas pentas...

duit kadiaq anjing hitam masa dok songlap dalam umno korang tau ka???
bila merajuk meme lidah terjelir la menagih air creet anwar dan sekutu...

kadiaq anjing hitam nie meme patut dok dalam pakatan haram ni sekarang...

dulu patut dia mau masuk pas...

pejuang hamas...

Anonymous,  April 30, 2012 at 5:42 AM  

Padan muka bard simpson...suka aku...

Anonymous,  April 30, 2012 at 6:50 AM  

pejuang hamas..
kalau kau turun pada 28 april tu, rasa2 aku dah mampos chegubard tu..

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:18 AM  

Saya harap tidak ada anak2 bngsa yg membesar ikut langkah spesis2 haramjadah macam Cik Ge Bard. Sudah terang gelagat dan perangai tak ubah macam idola beliau, bacul, dayus dan babi hutan. Inilah rancangan yg telah diatur, skrip yg telah diberikan oleh Yahudi zionist, supaya bacul2 yg menyuara seolah olah mereka lah Hero Tamil, tetapi pengecut, pondan Siam, takde telur, sebiji macam Anwar Zionist yg hanya berani kepada adik2 terangkat, setiausha2 peribadi, drebar2 peribadi, tukang2 jahit, pembancuh2 kopi, mak Nyah2, isteri2 orang dan pelacur2 dalam dan luarnegara. Spesis2 macam Cik Ge Bard sudah harus direjam dgn najis, sperti anak2 Palestina merejam askar2 Israel. Pokemon punya spesis. Kecik2 tak mampos, kote dah berbulu menyusahakn diri, keluarga, suadara mara, sahabat handai, agama, bngsa dan negara. hidup sia2 saja berak saja yg tahu, menghabiskan beras, sudah patut ikut contoh TBH dan pi terjun dari tingkat 10, kerana itulah yg terbaik buat spesis2 keparat dan bngsat macam Cik Ge Bard haramjadah.

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:19 AM  

Bershit 2.0 bard simpson sembunyi kat tangga..kah kah kah. Bershit 3.0 dah berani sikitlah.

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:25 AM  

Saya rasa KDN dan polis sudah semesti mengambil tindak ke atas Bard bacul ni. Fitnah yg dilemparkan - Polis mengacukan pistol ke atas beliau - sudah sepatutnya di siasat dan jika terbukti fitnah sudah semesti di ambil tindakan dan janganlah mamat keparat ni dilepas gitu saja. Menteri Amaran sudah sepatutnya berhenti lah dari ketawa terbahak bahak, buat lah kerja dgn serius, atau lepaskan jawatan supaya ada penganti yg lebih tegas dan berani ambil alih.

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:36 AM  

Aku suka...bila pulak 4.0?

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:50 AM  

KAH KAHAK KAHAK
MANA PENYOKONG TEGAR PKR. INI MACAM
PUNYA PEMIMPIN BACUL YG KO NAK
PILIH.
AKU SUKA GAMBOR NI.AKU SUKA AKU SUKA.
ITU BARU DGN ABANG POLIS NEGARA KITA.
KALAU KENA DENGAN KOMINIS ATAU ASKAR
YAHUDI,MAHU DIA SEMBAH KAKI MINTAK
AMPUN.

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:51 AM  

darah anggota polis yang tumpah tu sapa lak nak bertanggungjawab??? Anggota polis tu pun rakyat gak??? Si Bardbi ni lak patut dipertanggungjawabkan atas tumpahnya darah rakyat Malaysia yang menjaga keamanan negara ni..

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:53 AM  

polis yang bodoh aja yang letakkan pistol atas kepala jantan pondan, ko tu bukanlah macam muka pechah rumah, dan badan ko bukan macam malik nor, apahal polis nak letakkan pistol kat kepala ko, bodoh punya pemimpin PKR

Anonymous,  April 30, 2012 at 7:55 AM  

KDN,POLIS,FRU, pon kena ambik kira perhimpunan 'countdown' pada setiap 31dec,

mengapa perhimpunan ini lansung x kena 'kacau' oleh pihak berkenaan,

mungkin agak nya perhimpunan ini tidak memjejaskan kedudukannya sebagai PM,
maka perhimpunan itu tidak di'kacau'?

ataupon ada pihak tertentu memang sengaja membiarkan anak muda melayu hanyut dengan arak dan zina?

maka begitu lah nasib orang melayu yang diperintah oleh orang melayu,
yang penting kedudukan dia PM tidak digugat.

anak muda melayu Nak berzina, nak tonggak arak, nak rempit, nak hisap dadah.....
itu ikut pandai kau ler...

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:03 AM  

dan orang penakut dan bodoh macam kau ni lah yang paling umno suke...

apa2 najib cakap...hangguk!

apa2 najib buat.....tunduk dan patuh, w/pon tahu itu perkara mungkar.

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:06 AM  

Darah polis dan darah pemberita yang mengalir itu siapa yang bertanggung jawab?
Hebat tak bertempat.

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:31 AM  

pemuda berani kepala lancau...!!!

Anonymous,  April 30, 2012 at 8:55 AM  

ANON8.03 SAPA PENAKOT.KO TENGOK KETUA KO TU...HA HA HA.MAU MENANGIS TU.

KITA ORANG UMNO BUKAN BODOH
MACAM KO.PEMIMPIN KO MACAM
SETAN PUN KO BOLEH SANJUNG.

YG HINA SI JUBUR.BUKAN NAJIB.
UMNO,KALAU PEMIMPIN SALAH TAKDE LINDUNG PUNYA BUKAN MACAM KORANG.
ENKO NAK JADI BALACI PR ITU KAU PUNYA HAL. ADA AKU KISAH.
AKU NAK SOKONG UMNO ITU AKU PUNYA PASAL.
YG KEPALA HANGGUK TU KORANG PUNYA SPESIS LAH.KETUA BURUK
LAKU PUN KAU HANGGUK KEPALA.

PSSTT GOMO. AKU MEMANG BETUL SUKA GAMBAR TU.
GOMO TAU KE SAPA CAMERAMAN TU.
BOLEH BAGI "CAMERAMAN OF THE YEAR". TAHNIAH TAHNIAH

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:08 AM  

Setitik Darah Tumpah Najib Kene Bertanggung Jawab. Skang ni Sorg Poils Da tumbang. Suh cheGubard tu jelaskan sape nak jawab skang ni satu nyawa da melayang pasal diorg DIRTS#@$T nih. Nik Aziz nak jawab. Ambeega nak jawab. Panggil Anwar turun skang Jawab. Depa sume ni xberani. Depa da kene main belakang. Tu pun xnak bukak mata lagi.

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:28 AM  

SEGELEN DARAH BABI BERSEMBUR...SEPANTAS KILAT CIKGU BARDHALOL MENEGUK HABIS DGN SEKALI HIRUP...BERKETUL2 TAIK AMBABIGAGAK BERTERABUR...SEKELIP MATA CIKGU BARDHALOL TELAN SEKALI NAFAS...CIKGU BARDHALOL MEMANG BANGANG DAN BAHALOL NAK MAMPOSSSS...

Anonymous,  April 30, 2012 at 9:47 AM  

Ni gampang punya mulut ni.
Kalau ko suka kapir laknat perintah
ko berambuslah pergi negara kapir.
Ada ke najib suruh kau berzina toggak arak. Ada ke najib tak bagi kau
sembahyang.

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:25 AM  

Gomo pun berani
Berani tut tut tut tut

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:34 AM  

Aku perhatikan yang hadir berdemnstrasi tu anggaran 10 ribu orang saja..kah kah ciput tu.. rakyat malaysia 28juta. itu pun dikumpul dari seluruh pelusuk negara maknanya warga selangor boleh dihitung dengan jari..sahlah yang berdemonstrasi tu mengakui terima upahan, penginapan, makan seperti yang diluahkan pendemo yangf ditan dan juga nik aziz..n.ajis tak payah lah nak kata duit sendiri baik terus terang semua wang tersebut termasuk dari lain-lain tempat datangnya dari anwar ibrahim BABI.

YANG HADIR DEMO TU HANYALAH .01 percent dri jumlah rakyat malaysia.

hahha pencacai merusuh pemimpin mereka sembunyi dalam bilik hotel bertweet lagi..apalah punya pencacai kena tipu.

masa reformasi 1998 dulu pun sama juga.. setelah anwar menghasut penyokongnya merusuh dia naik motor besar belah balek rumah..kah kah cam ni nak jadi pemimpin.

zam April 30, 2012 at 10:57 AM  

heeeee.... telor dh masuk dlm heeee. tu mau 1 2 bulan baru keluar balik. ramai2 berani la klu one to one tu jadi nye heeee.... malu nyeeee

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:07 AM  

mamat hampeh ni cuba nak belakon je..seolah2 polis sudah mengunakan kekasaran tahap maxsima..

nasib baik polis tak cubit mamat ni kalau tidak maunya meraung2 kononnya polis dah melepaskan satu das tembakan dan telah kena dikepala tapi tak mati

polis dah baca la kau punya plan utk berlakon tu... lakonan kau kali ni gagal....

mamat ni memang hampehh...

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:27 AM  

Saya rasa KDN dan polis sudah semesti mengambil tindak ke atas Bard bacul ni. Fitnah yg dilemparkan - Polis mengacukan pistol ke atas beliau - sudah sepatutnya di siasat dan jika terbukti fitnah sudah semesti di ambil tindakan dan janganlah mamat keparat ni dilepas gitu saja. Menteri Amaran sudah sepatutnya berhenti lah dari ketawa terbahak bahak, buat lah kerja dgn serius, atau lepaskan jawatan supaya ada penganti yg lebih tegas dan berani ambil alih.

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:52 AM  

bard mintak lepas dr polis dgn offer jubor nye wakaka :p

Anonymous,  April 30, 2012 at 11:55 AM  

Menteri Amaran patut letak jawatan! Macam tak de telor je dia. Bila banyak yg mati baru nak bertindak ! Dah terlambat dah ! Beri muka banyak2 sudahnya ini yg berlaku! Aku taknak anak cucu aku menderita disebabkan setan yg bertopengkan manusia ! TIBAI tetap TIBAI......

Anonymous,  April 30, 2012 at 4:45 PM  

CIKGU BASTARD jangan cakap besar, parti kau tu banyak maksiat!

Anonymous,  April 30, 2012 at 5:13 PM  

ini lah saya panggil orang bersih yang memang berani. Berani membuat perubahan. Bukan hang duduk di depan komputer dan cerita kartoon..gambar satu tunjuk kat semua kita orang dah Jadi penakut? Kau semua bodoh Bangan kerbau.... Bau kentut saya ini..blakphoooooohhh dah bau bangang..

Anonymous,  April 30, 2012 at 6:07 PM  

apa hero malaya?......menyembah macam siam sembah tokong buddha bro mamat ni!......
padan muka kena sepak bontot 2 kali......hehehehe
lawak beb gelagat mamat ni ...nasib baik x disuruh nyanyi lagu negara ku.....kah kah kah....

Anonymous,  April 30, 2012 at 10:04 PM  

Lu yang jawab komen saya ya... Kerana awak bagau lembu dah dapat bau ketot saya ya.... Kakakaka sedappppp tak???

Lone Ranger,  May 1, 2012 at 10:17 AM  

Memang mereka baik puak hamPAS atau Parti Kencing Rakyat memang bacul. Sama species dengan pemimpin mereka pengikut zaman nabi luth.Hit and run.Balik rumah menyorok dalam kain bini sambil spin cerita dalam blog2 fitnah mereka.Macam cerita pendemo yang mati hidup semula dlm berSHIT 2.o dulu tu.Piiiiiiirah.

Lone Ranger,  May 1, 2012 at 10:45 AM  

Ini lagi satu,dah tau tok guru sesat diikuti.Dulu kata org umno kafir dan toghut kerana bersekongkol dgn mca dan mic.Skrg apa cerita??? Berkobolarasi dgn daPIG apa macam??? Mesti tok guru mereka pun gagap nak jawap.Didunia ni pun tuhan dah tunjuk kemunafikan mereka.Jangan nak cerita lagi pasal surga dan neraka.Nak muntah.

Mona Gersang,  May 3, 2012 at 10:42 PM  

Celaka betul geng-geng Bersih 3.0...hingaq-hingaq tapi dok cium juboq anwar jugak...

Aku bukan Anwar,  May 3, 2012 at 10:45 PM  

Nik Aziz dah ke parit...hadi awang pun dah ke parit...mat sabu tak payah cakap lah memang dah lama ke parit..gneg-geng Bersih juboq semua dah ke parit...pengaruh juboq ni memang hebat...kemut keliling katakan...tak kira sapa dah...dah kena sekali...lebai atas kepalapun boleh tanggai...cihhh

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP