Sambungan Klip Video Aksi P.Kamalanathan Yang Wajib Ditonton Rakyat Malaysia

Wednesday, April 25, 2012


Vol 6
Reformasi Undi Pos


Vol 7
Hentikan Rasuah


Vol 8
Hentikan Politik Kotor


Vol 9
Masa Kempen Minimum 21 Hari


Vol 10
Kesimpulan



Sambungan dari Artikel Terdahulu :

Dengan kenyataan yang jelas dari Yb Hulu Selangor P Kamalanathan ini dalam isu PSC yang mana pembangkang dulunya membuat tuntutan dan akhirnya diluluskan kerajaan melalui undian di Parlimen tempoh hari membuktikan ketelusan kerajaan.

Sebaliknya pihak pembangkang yang bertindak memulaukan PSC dan menolak apa yang telah dipersetujui dalam jawatankuasa PSC yang akhirnya mengadakan Demonstrasi BERSIH 3.0 jelas mengambarkan sikap sebenar mereka yang mahukan keganasan dan politik jalanan diterapkan didalam budaya rakyat Malaysia.

Kita perlu tolak politik kotor Pakatan Pembangkang dan pastikan agar jangan diri kita menjadi mangsa liwat mereka pemimpin pembangkang yang akan menjadikan kita boneka mereka pada Demo Bersih 3.0.

Tolak BERSIH 3.0!!!


Psssttt.. Satu penjelasan yang padat dari Yb P. Kamalanathan. Sayabas


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


19 comments:

Adi Kencana April 25, 2012 at 1:03 AM  

Tahniah YB Kamalanathan.. Penerangan mcm ni lah yg kita mahu!!

NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Ashraf,  April 25, 2012 at 1:14 AM  

Biasa ler...PR tahu mereka tidak ada peluamg menang PRU....mereka terpaksa gunakan segala taktik kotor utk mencari peluang menumbangkan kerajaan dan merampas kuasa kerna mereka tahu mereka takkan berjaya dgn cara mulia dan demokratik....lagipun taktik begini lah yg mereka diajar dgn manual fan latihan yg dibekalkam oleh pertubuhan yahudi...memang sial peliwat tua tu....perosak bangsa, agama dan negara...

Anonymous,  April 25, 2012 at 3:37 AM  

dari BERSIH BODOH NI!!! baik kita pergi "BERSIH KAN STOK-STOK BUKU DI FIESTA BUKU PWTC" 28 APRIL NI!! ilmu pun dapat, pahala pun dapat, Ya Allah,permudahkanlah perjalanan dan selamatkanlah hamba2 mu yg ingin mengejar ilmu mu dari puak-puak kotor ini..

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:11 AM  

sape yg berani & betul2 nak PR yg adil boleh join BERSIH 3.0


yang kecut telor & pengotor duk umah diam2 garu kote!

zam April 25, 2012 at 7:46 AM  

heeee... bro mak lu suruh bersih rumah dulu sebelom gi bersih dataran. bilik tidor sendri pun mak lu tolong kemaskan ada hati nak beraih dataran heeee....

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:24 AM  

Pembaca berita meloya ke ko, ko lah contoh politik umno yang kuno yg tak mahu transformasi

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:32 AM  

Jadi pencacai Umno tu semua pengotor lah ya???? Betul...ce program ni di buat oleh Umno, dah tentu hari hari kuar TV3 dan polis serta DBKL akan kerah tenaga habis habis.. Kemah akan di pasang merata rata, air dan makanan free, baju free, bas free.... Dan kalu sapa tak pergi, menteri menteri cacai akan kata golongan tak patriotic, tak reti berterima kasih....

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:43 AM  

Ko orang sanjung suku sakat Samy ni dan ko sanggup tibai Melayu melayu PR... Tengok Samy tu dah berpuloh tahun dalam BN, dah kaya raya masuuk, bila pencen dia kata Umbo tak tolong MIC, jenis kacang tak de kulit... Yang ko bangang pi puja dan puji..

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:21 AM  

Takde sapa yg nak memuja memuji dia.
Tapi dia lebih baik dpd org yg mengaku islam
tapi nak menyamaratakan islam dgn agama lain.yg merelakan org islam sewenang wenangnya utk murtad.
Lebih baik dia dpd org yg suka menyontot tak kira lubang.
Eeeiiyy geli dan benci dgn melayu yg macam tu.buat kotor nama melayu je.

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:33 AM  

Papepun barcelona dah kalah... he he he... tp terry dah red card...
korang nih asik moyan.... rilex arr.... tunggeng ckit.... mmmm nice butt

Tinta Maya April 25, 2012 at 9:37 AM  

cukup2 lah dgn berdemo, wat la kerja, cari makan elok2...bersyukurlah kita dilahirkan di bumi Malaysia.....hargailah keamanan yg sedang kita nikmati ini. Sedarlah bahawa salah satu nikmat Allah yg sering dilupai oleh manusia adalah nikmat keamanan.

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:41 AM  

Ko lah yang kaki bontot.... Islam bawah kuasa raja... Hormati raja.... Jangan kata sewenang wenang nya bodoh....

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:45 AM  

Kalu bersukur kenapa pi buat rasuah, pecah amanah, lembu beli kondo, duit pi kasi artis cantik, balak rembat pas tu hantar duit luar negeri??? Ini bukan sukur... Ini Tibai namanya

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:55 AM  

Bersambung sambung pulak mat india ni, dei... Bendera kasi pasang banyak banyak, pru belum announce lagi... SPR bute buat tak tahu.

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:58 AM  

Kempen 10 hari, media masa perdana tak kasi pembangkang laluan.... Ini takdak bersih maa...

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:17 AM  

Bangang puak ko lah yg suka bontot.
Pemimpin rani mukerjee ko yg kata isu murtad tak penting. Gagap pulak cakap
itu hal keluarga.
Bongok ada baca ka?

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:22 PM  

anon atas.
itu la org suruh mengaji bagi pandai.
jahil jgn buat pandai agama pulak.

murtad mula pada keluarga la pantau.
sebelum murtad jaga baik.
dah murtad nk buat apa?makin susah nk bendung.
keluarga la yg sllu ada untuk org tu bukan jabatan agama islam yg ada sllu.

bangang jugak hang ni..

hasan ali tu extrimis sgt la.
nk sekat dakwah sana sini.
takot sgt dgn kafir ka?
islam tu hebat lagi la.

ok hang jawab ni.

time islam nk dakwah buleh tapi org lain dakwah xboleh.
mcm tu ka???

ok mau hasan ali sekat kafir di malaysia dakwah.

apa akan jadi kalau di negara kafir yg besar mcm US dan lain2 sekat islam berdakwah jugak???

mcm mana??

sekarang tgh rancak islam berdakwah elok2 jgn cari pasal.

kebebasan beragama bai.
nabi pun xpenah halang.
jgn tunjuk yg islam ni mcm dah dlm bahaya.
takot apa kt kafir.
akidah goyah la tu.

pikir la sblom ckp.

ini malaysia.ramai islam.kita jgn kecam.kita jaga kita pun ahli keluarga elok2.bukan bg org lain jaga,bukan anak depa yg depa nk tgk lebih2.

igt.kalau negara besar larang islam berdakwah sapa nk dipersalahkn.?

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:51 PM  

Aik! bukan ker dulu puak2 kau yang paling lantang perjuangkan isu murtad ni ker? Dulu sanggup bermati2an pertahankan Islam dari dicemari, tapi kini sudah terbalik ka? Ni semua pasal nak meraih undi laa ni, sanggup gadaikan agama dan jadi pencancai/ pak turut DAP. Itu semua adalah permainan kotor/jijik parti kencing rakyat dan pelakon blue yg terdesak. Itu pun kau boleh percaya. Kau memang manusia hina & bebal tahap gaban. He he he, tapi insaf laa sebelum terlambat. Berlapang dada dan renungkan baik2. Jangan malukan rakyat malaysia bile semua org dlm dunia ni tahu yg PM malaysia ada video blue, pukul depan belakang.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP