Sebarkan Video P.Kamalanathan Ini

Tuesday, April 24, 2012



YB P. Kamalanathan Membetulkan Angappan Mitos
Permintaan Bersih


Vol 1
Pengunaan Dakwat Kekal


Vol 2
Akses Media Bebas Dan Adil


Vol 3
Kukuhkan Institusi Awam


Vol 4
Bersihkan Senarai Undi





Jika sudah jelas bahawa banyak pekara yang telah diluluskan oleh pihak PSC maka mengapa perlu adanya BERSIH? Jika sudah jelas tuntutan mereka sebelum ini diluluskan PSC jadi mengapa perlunya menolak PSC dan mengadakan Demontrasi?

Gomo paling suka bab Dakwat Kekal yang sebelum ini bukan main hebat dicanang oleh pemimpin Pakatan Pembangkang. Nah sekarang PSC sudah meluluskan penggunaan Dakwat Kekal pada PRU 13 nanti.

Mengapa pemimpin Pembangkang tidak menerima keputusan tersebut? mengapa masih lagi menyatakan pilihanraya tidak adil dan Bersih? Dulu cakap Dakwat Kekal sekarang sudah diluluskan kenapa pula tidak bersetuju?

Rakyat Malaysia yang cerdik lagi pandai diminta berfikir menggunakan akal anda agar usah diperbodohkan oleh pemimpin Pembangkang yang sebenarnya ingin mencetuskan kekecohan pada Demo BERSIH 28hb April ini.

Niat mereka hanyalah untuk mencetuskan kekecohan yang menjadikan dunia luar tertumpu ke arah Malaysia walhalkan Tranformasi yang dibawa oleh PM Najib Razak telah membawa Malaysia ke satu peringkat yang lebih tinggi di mata pandangan dunia luar.


Psssttt.. Lima lagi Klip Video malam ini....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


34 comments:

Anonymous,  April 24, 2012 at 3:31 PM  

Tak kesahlah...yang penting aku nak tengok orang tgh syok makan aiskrim. Btol tak Bang Nalla....hehehehe

Anonymous,  April 24, 2012 at 3:45 PM  

Kalau psc dah dapat surat sokongan obamak ke yisrail skalipun bersih tu tetap akan berjalan....satu cara je..suruh ah jib gor smayang hajat 40kali malam ni jam 3pagi inshaAllah bersih cancel...sanggup tak dia berkeraban untuk rakyat...

Anonymous,  April 24, 2012 at 3:53 PM  

Ini bukan spoil brats. Ini spoil bastards. Mintak macam mengalahkan budak kecik. Kalau budak 3 tahun okaylah jugak tapi ni MOTP!

Adi Kencana April 24, 2012 at 4:06 PM  

Terima kasih Kamalanathan.. Ulasan bernas yg cukup utk menjelaskan keadaan.

NURUL IZZAH TERDESAK!! CUBA SABOTAJ PENGUNDI BN LEMBAH PANTAI!! baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  April 24, 2012 at 4:34 PM  

matlamat mereka ialah arab spring..itu sahaja. jadi rakyat jangan terpengaroh.

Anonymous,  April 24, 2012 at 5:11 PM  

indelible ink hanya utk dipaletkan ke dahi ambigagak dan konco2nya...kehkehkeh

Anonymous,  April 24, 2012 at 5:24 PM  

planet nibiru atau planet x sudah nampak menghampiri bumi dan dijangka akan berselisih dgn bumi dalam beberapa minggu saja lagi. dijangka 2/3 penduduk bumi akan lenyap. kepada yg belum bertaubat tu mulalah bertaubat sekarang. politik ni tak bermakna langsung bila dah mati nanti. Allahu Akbar

Anonymous,  April 24, 2012 at 5:52 PM  

Ko kempen hari hari kat Tv3, pembangkang tak boleh, surat kabar perdana ko kempen hari hari, pembangkang tak boleh, bila nak undi ko tak cakap bila, pas tu ko bagi dia 10 hari je nak jelajah satu malaysia. Poster pun tak sempat siap.... Nak bertarung kenalah sama rata ... Baru bersih

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:10 PM  

Anon 5:52 PM..!!

Ko check betul2 bro sblum beri komen..saper sbnar yg berkempen 24 jam sehari, 7 hari seminggu, 30 hari sebulan & 360 hari setahun klu BUKAN PARTI PUJAAN HATI KO TU...

Klu kata sewel nti tau plak marah..sindrom salahkan org lain memang jd makanan puak2 PEMBANGANG kt negara ni..ntah laaaa...

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:11 PM  

Terbaik bang

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:15 PM  

Mana polis bagi permit... Nurul budak penyangak nak tumbuk.... Nuar, mike kena rampas.,... Kete kena baling... Jalan kasi tutup...air dan api kasi potong... Ah jib hari hari tv3...nak cakap. PRU takut...belum dapat blessing penasihat Yahudi...

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:16 PM  

Benarlah kata Tun M.UMNO hanya dihuni oleh orang2 bodoh seperti kambing jamnapari..
PaPIGomo dh goyang..TGNA dh suruh semua peserta turun.Hishamudin dh terketar2.Pemimpin UMNO semua tak berani bersuara lagi.Breheng Ali pun dh sasau.Bawak Perkasa pergi Sunway lagoon la plak lps ni.

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:18 PM  

Penang Chief Minister Lim Guan Eng has advised Prime Minister Najib Razak to testify in the RM7.3bil Scorpene corruption trial that has just begun in Paris, or risk being ostracized in the European Union where he would be regarded as a fugitive from the law if he refused to give evidence if required by the French court.
"Show to the whole world that you dare to testify because you have nothing to hide, that there is no cover up, no hanky panky, no corruption," Guan Eng, who is also the DAP secretary-general, told a press conference on Monday.
Guan Eng warned that should Najib fail to comply with the requests of the French courts, he risked not only damaging Malaysia's reputation but also hindering his own ability to perform his duties as the country's leader.
"I think the Prime Minister should actually offer assistance to testify if required by the French authorities. In these Eurpoean countries, if you are required to give evidence and you refuse, they can always subpoena you, issue a warrant of arrest," said Guan Eng.

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:21 PM  

Ni India yang budak Umno sokong masa lawan Zaid....janji tolong melayu tinggal janji....India jugak kasi tolong dulu, nanti samy marah..Samy kata Mdir Umno tak tolong India

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:23 PM  

engko paham kah PAPAGOMO apa mamat ( anon 3.18 ) kat atas ni tulis. Boleh tolong terjemah?

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:29 PM  

anon 6.23pm wherever you are,

Don't act like a dumb. You understand that bullshit.

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:32 PM  

1.ish!!kamal hindu paria tuu!!lambang kebodohan melayu ulu selangor!!majoriti melayu!!paria yang diangkat sebagai ketua!!tak ngaji tentang islam kot!!
2.BERSIHkan ijazah kamal hindu paria tu jugak!!beli berapa kupang!!!

Anonymous,  April 24, 2012 at 6:34 PM  

Dia suruh Najib pegi mahkamah Perancis sebab mahkamah Msia dia tak nak

Anonymous,  April 24, 2012 at 7:43 PM  

Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok, BABI haramjadah, Anwar Zionist sekarang dalam panik dan stress giler, siang malam terkucil, kerana berhutang dgn Yahudi zionist. Neocons dan Yahudi zionist tidak mungkin beri pinjaman dan bantuan percuma, mereka mahukan imbalan dan pulangan, jikalau tidak hutang budi dibawa mati, itu yg terjadi kepada nasib bekas2 barua mereka, sperti Suharto, Marcos, Benazir,Saadat, Mubarak, Raja Iran dan lain2. Itu sebab Hero Tamil akan membuat apa saja, apa cara, siapa saja, asalkan negara huruara, kacau bilau, inilah dajjal barua lahanat Yahudi zionist bernama BABI haramjadah. Janganlah merelakan diri anda dilaknat Allah kerana bersengkongkol dgn menyokong agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist. Lihat lah apa yg terjadi di negara Egypt, Libya, Syria, Yemen, Tunisia, semua dgn adanya kerja jahat dan kotoor tangan Yahudi zionist. Spesis2 keparat, bngsat dan lahanat sperti Hero Tamil pare pundek, peliwat terkutok dan konco2 sudah harus direjam, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Israel.

Anonymous,  April 24, 2012 at 7:48 PM  

Khas pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq belendir Papa Nurul Hebat, jangan buat kacau dan huruhara dalam negara. Jikalau tak suka dgn apa yg diberikan kerajaan selama ini, apa2 undang2 dalam negeri, silakan berambus dgn Anwar Zionist dan pergilah ke Amerika atau Israel, kerana disana mungkin anda lebih bahagia, hidup aman sentosa dan abadi. Dipersilakan berambus dan jangan datang lagi. Ada faham bongok nak mampos, wahai pencacai2 dan penjilat2 Anwar Zionist dan fuckaton haramjadh.

Anonymous,  April 24, 2012 at 8:21 PM  

who de hell are u man?and who de hell de guan eng de no1 culprit and de blady fucker..my middle finger on your n that guan eng face la...malas nak ckp omputih la..nanti mencarut je.. siapa guan eng tu?di km penang atau ketua kerajaan malaysia?nak suruh najib gi jawab konon...suruh dia jaga penang tu dulu.. penat lelah lps masuk kamunting semua ni baru dpt merasa dok kerusi km..itu pun ntah kekal atau tidak...mcm nuar tanya kat wartawan tv3..bila masanya polis minta bila masanya polis minta... ni nak tanya blk bila masanya perancis nak tangkap najib?ko ingat tangkap ayam ke?nampak sgt la puak bebal ni dah terdesak menagih simpati yahudi ngan negara barat...kote tada ka?dah takde isu sgt la korang ni...dulu ckp pasal lembu..lembu dah hilang..ckp pasal artis..dah dijawab..percaya atau tak peduli apa..yg penting klu org tu menipu itu dia ngan Allah..ptptn pun makan diri...ni dah spin menagih kote yahudi ngan barat.. best gak tu..balun la puas puas!!!

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:03 PM  

Lagi kau org layan sipencacai aljuburi, penjilat lendir last2 kita pun akan jadi depa. Biar depa tegar jd penjilat, otak2 depa PR ni penuh kunyit, hidung depa tersumbat kote bengkok, telinga depa penuh dengan lendir, mata depa buta bilas air spender nuar...mulut depa hanyir bau bangkai...xleh wat ape2..Tunggu PRU 13 kita cincang depa buang daerah jgn kasi duduk di Malaysia ni. Dia org ni bangang dan bengap.

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:33 PM  

Kah kah kah pencacai umno kat atas sedang gila meroyan...gila jangan tak gila

Anonymous,  April 24, 2012 at 9:36 PM  

Anjing melalak bukit, lama lama mati beragan

Anonymous,  April 24, 2012 at 10:13 PM  

Ini sekor pencacai pr yg gila meroyan dah terlepas.pencacai pr yg lain meh
tangkap kawan ko yg gila ni.

Anonymous,  April 24, 2012 at 10:23 PM  

si kote bengkok situa kutuk ni,,sape yg pernah baik!!!semua yg menjurus kearah penguatkuasan dn penghakiman..PDRM!!SPRM!!lagi laa badan kehakiman!!dia dh racun dah deme2 ni seme ni ygh kepalanya mcm kepala taik!!seme badan penguatkuasaan tk baik..pasal dia tahu akn menyabitkn dia!!!kaki pusing la katakan!!pasal dia tahu ada manusia bodoh dn pencacai2 yg ikut somborono je,,dah jelas2 rupa dia!!pasak kerana perut,,,rambut!!hahahaha,,,menidakkn kebenaran!!masyaAllah!!

Anonymous,  April 24, 2012 at 10:59 PM  

betul2...jgn jd peliwat!!jd pelawat takpe!!peliwat sambil blajar pusing2 keliling..tipu sana tipu sini!!hentam badan penguatkuasa n badan kehakiman!!pastu kata takde integrity!!kerna pa!!dah tahu diri salahhh!!pe lagi??pusing jugakkk!!!masuk video mmg ada intergrity!!!~~aptb~~semua main ayat sembur!!!!

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:07 PM  

Matlamat dan tujuannya bukan untuk menambah baik. Tetapi adalah untuk mencetuskan keadaan seperti yang berlaku diTahrim Square. Untung-untung akan terjadi Arab Spring di Malaysia.

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:28 PM  

Apa lah mu ni. Yg tiap hari fukatan buat ceramah tu tabur fitnah tak cukup ke lagi. BN baru nak mula ceramah dah kecut.

Anonymous,  April 24, 2012 at 11:36 PM  

What are u saying? Only if they need to testify will then only PM liable to proof. But nothing as yet needed, why in a hurry. You are just making assumption.

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:00 AM  

Puak demo ni dah tak de kerja. Ceramah dah tak dpt sambutan, rakyat pun dah faham dan tunggu peti undi je nak benamkan fukatan. Rakyat pun dah nampak siapa yg perlekeh Raja. Rakyat pun dah kesal kesilapan beri undi semasa PRU12. Rakyat pun dah tahu siapa talibarut Zionist. Rakyat pun dah sedia dan dah buat keputusan. Tak perlu lagi dengar ceramah 10 ke atau 28 hari yg di beri oleh SPRM. CALIT lah brapa banyak dakwat hitam pun. Yg pasti rakyat akan menghukum si penabor janji kosong termasuk lah parti yg dah hanya badan kebajikan dan dicucok hidung bagai lembu tua. Tunggu lah rakyat dah sedar, insaf dan bersedia membetulkan keadaan.

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:03 AM  

Ada lagi yang masih menyokong Anwar, orang ke Babi dia orang ni.

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:58 AM  

ada lagi yg sokong najib

dah tau negara makin nazak
dah tau rasuah berleluasa
dah tau hutang negara bertambah
dah tau boros
dah tau tuduh ulamak yusuf alqadrawi teroris
dah tau penakut penakut nk debat

celik ka buta.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:40 PM  

Puak pakatan ni hujah mcm guna otak. Tp yilekk..

Tak sabar aku nak mengundi tahun ni. Siap la korang.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP