Tawaran DBKL Ditolak Ambiga Bukti Pembangkang Berniat Jahat Pada 28hb Ini.

Wednesday, April 25, 2012



Hari ini satu lagi kegagalan ketamadunan Manusia di Malaysia dipamerkan oleh pihak BERSIH yang diketuai oleh Ambiga. Kegagalan mereka pihak BERSIH yang digerakkan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang.

Pihak BERSIH 3.0 menolak tawaran dari pihakj DBKL yang mana memberikan Stadium Titiwangsa dan Stadium Cheras untuk pihak BERSIH mengadakan perhimpunan aman. Ambiga telah menolak tawaran tersebut atas alasan yang kononya mengatakan ianya tidak sempat untuk ditukar kerana sudah terlambat.

Itu lah alasan yang sememangnya tidak masuk akal oleh kita. Jika kita imbas kembali pada minggu lepas pihak DBKL telah pun menawarkan dua Stadium untuk pihak BERSIH melakukan perhimpunan aman. Bukan satu Stadium tetapi Dua Stadium yang mana boleh menampung jumlah kehadiran sekitar 50 ribu orang.

Tawaran yang baik juga dari pihak PDRM telah diberikan kepada pihak BERSIH yang mana pihak PDRM akan membantu BERSIH untuk melancarkan pergerakkan mereka ke Stadium yang telah ditawarkan. Namun itu semua ditolak oleh Ambiga mewakili pihak BERSIH.

Rakyat perlu jelas jika mereka benar benar ikhlas untuk berhimpun secara aman sudah pastinya mereka akan mengambil peluang yang diberikan oleh pihak DBKL, POLIS dalam mengadakan Demo Aman. Inilah peluang buat mereka mendapat layanan yang istimewa dari pihak bertanggungjawap yang belum mereka nikmati sebelum ini.

Tapi sayang segala penawaran yang baik yang bukan sahaja buat Ambiga tetapi buat para penyokong BERSIH telah ditolak begitu sahaja. Mereka sebolah boleh mahukan pertempuran dan ingin memaksa pihak DBKL dan POLIS mengambil tindakan tegas kepada mereka.

Inilah bila Tamadun yang ada pada manusia itu telah hilang yang mana mereka kembali ke zaman yang tidak bertamadun. Pergaduhan, Rusuhan, Keganasan dan sebagainya menjadi pilihan mereka manusia yang tidak berotak seperti Ambiga dan penyokong BERSIH.

Gomo nak pesan kepada pihak BERSIH dan pembangkang. Kami rakyat yang cintakan keamanan akan mempertahankan Dataran Merdeka dari dipijak oleh pihak anda BERSIH pada 28hb nanti. Setiap inci Dataran Merdeka akan kami jaga dari dinodai oleh insan yang tidak bertamadun seperti Anwar Ibrahim dan juga Ambiga.


Psssttt... Ambiga sudah hilang kewarasan bila merasakan dirinya adalah Winnable Candidate


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



77 comments:

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:17 PM  

belum mmerintah lagi sudah tunjuk sikap degil dan kuku besi! langsung tak nak bertoleransi. sibijik mcm israel yg Allah nyatakn dlm alQuran bhw israel dan nasrani tidak akan pernah tunduk dgn kehendak kamu melainkn kamu mengikuti telunjuk mereka. inilal diktator kafir harbi yg jd pujaan PAS.

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:21 PM  

Mungkin si Haramjadah betina pengamal seks bebas ni nakkan satu lagi pingat dari Amerika kot kalau 28 April ni berjaya menghuru-harakan negara.

Apatak terjungkit bijik kelentitnya kalau yg berdiri teguh disebelahnya sekor SIAMANG PUTIH keturunan Melayu yg bebal dan bangang, disamping keldai2 yg berkopiah putih dan makhluk2 ala-kaum Nabi Luth yg dilaknat Tuhan.

# haiwan hanya tau satu lubang, tapi makhluk2 tersebut bijak mengguna-pakai semua lubang.

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:31 PM  

nama razak baginda, najib, altantuya
sedang berlegar-legar dalam wbsite
France ministry of defence. apalagi,
kes sorpene laa.wah, komisyen altantuya sampai EURO 500K. dahsyat
la diorang ni. Gomo, bila nak berenti fitnah. X kan nak tggu heart attack lagi.

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:41 PM  

Ambiga di pendokong gerakan memurtadkan umat Islam. Dia juga mendokong dan menyokong LGBT.

Yang aku heran, PAS yg mengaku paaaaaaaaaaaling Islam boleh sokong Ambiga ni.

Jelas..PAS sesat sesesat sesatnya.

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:43 PM  

Ambiga ni keling paria..mak bapak dia datang dulu dari belah selatan india. Datang malaya jadik penoreh getah.

Oi, keling paria..balik india la woi..

Anonymous,  April 25, 2012 at 7:58 PM  

"perangai pelik kutip smph" harian metro 25/04 m/s 36


haha, ada dalang rupanya..sian mkck nie, brapa sgt dpt upah..esok pg blonggok2 smph kt selangor, pr jgk dipersalahkan x pandai urus smph..tu yg kantoi, belum kantoi lg blmbk2..jgn komen sekiranya blum baca artikel tu..kuang kuang kuang

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:05 PM  

PAS - Parti Ajaran Sesat
PAS - Parti Aqidah Songsang

Sekarang
PAS - Pengikut Ambiga Sial

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:28 PM  

Kenapalah orang ramai terutama umat islam g menyokong c ambiga yg myokong memurtadkan umat islam dan menyokong LGBT..Nielah akibat terlalu mementingkan agenda politik...

Juara Wira,  April 25, 2012 at 8:31 PM  

apa mau bersih2 ni ambigampang?kesian pas yg dah berpuluh tahun dok berpolitik pun kena ikut bontot ko gak..ini terang2 satu rancangan untuk menutup kelemahan dan mencari alasan sesuai bila rebah dipru13 nanti..apa ada warga asing dpt ic dan boleh mengundi?ada pengundi hantu?apa lg?????ni yg nak gi bersih pun bkn main bersemangat..setahu gua pintu yg dibuka sewaktu mengundi nanti cuma satu je..nak tak nak semua kena lalu kat pintu tu gak...baik hantu mahu pun manusia..baik indon mau pun melayu..baik bangla mau pun india..drpd korang sibuk2 dok bersih kat dataran baik ko tunggu je time pru nanti..waktu mengundi tempatkan penyokong korang dan penyokong bn...kira berapa org dok keluar masuk..kira dan rekod la..update sesama penyokong setiap masa..mana la tau bn tulis 50 org..pr nampak 10000 org..masalah gak..elok sama2 duduk semeja dan rekod..pastu bila dah selesai pru cuba bandingkan rekod korang ngan rekod pengundi spr..dah habis cerita..nanti klu ada masalah pergi lah bantah..kan dibolehkan membantah kan?walau nampak kolot itu lebih baik dari dok buat demo2 ni..jgn gunakan demokrasi ni untuk tujuan peribadi..bg pihak berkuasa klu benda ni boleh menggangu ketenteraman awam..sudah pasti boleh diambil tindakan...juara demokrasi dunia pun halau pendemo yg membantah wall street...semua hanya pandai menuding jari..bila terkena batang hidung sendiri baru tau...

Anonymous,  April 25, 2012 at 8:35 PM  

Agaknya dia rasa malaysia ni sebahagian india sebab kelilingnya ramai yg cakap lidah mcm ular. Tu yg sampai tak tau diuntung. Kalau kat india tentu masih duduk tempat kotor sesak dgn pengemis. Dh sampai sini bersyukurlah. Tak sedar diri. Perangai seburuk rupa.

vecasts April 25, 2012 at 8:54 PM  

Jom Layan Tv dan Radio live online Teradapatnya pelbagai channel yang dapat ditonton dan didegar secara live Sila

Terdapatnya pelbagai Tv dan radio online percuma diVecastslv
Malaysia Tv
Astro Prima
Tv 1
Tv 2
Tv 3
Astro Ceria
Astro Oasis
Bernama TV
Radio Malaysia
Era Fm
Hot Fm
Sinar Fm
Suria Fm
Thr Gegar
Sport Channel
ESPN
Star Sport
Arena
Music
Inodesia Tv

Just visit MY site Free For All Vecastslv

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:10 PM  

Pakatan haramjadah ni sudah jangka mereka akan kecumdang pada pru 13 ni. Sekarang mereka cari jalan supaya negara menjadi huru hara dan merancang rusuhan. Saya harap pihak berkuasa tegas dalam hal ini, jangan nanti menyesal tiada gunanya.

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:18 PM  

Malaysia ni philipin indon bangla dan nepal yang punya.....hahahaha

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:19 PM  

Bangkai mana pulak mencarut ni... Desperado politik taik

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:21 PM  

Sebab tukena bersih..... Puak pauk ni kotor kuat main taik

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:25 PM  

Dalam Islam wajib bersih, Pas sokong Islam, Ambiga sokong bersih, apa salah nya.... Yang nak kotor ni ko rang je... Najib pun nak bersih, tapi malu pegi padang..bab murtad ni kene tanya Hassan Ali

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:29 PM  

Dia adik kpd Nalla Kurap. Yang Kurap tu ko sokong... Heran...

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:30 PM  

tahun lepas, bersih 2.0 mcm jumpa sblm event tu..jumpa blmbk parang( bau kedai lg..kah kah kah) sekali dgn baju bersih lg kt area kl..pastu kt area hghway plus, polis siap tahan lg org bwk molokov koktail( tp dalam botol plastik??) dengan baju bersih lg..tp tahun nie x de ke pelik2..kah kah kah..p/s:janan lupa surat khabar utusan meloya 07/09/11 yg cakap akan darurat kl..kah kah kah..

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:32 PM  

Tak reti politik, jangan campur lah... Macam budak budak ko ni..

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:34 PM  

Sebab atok ko dulu masa merdeka tak nak buat undang undang islam, pakai undang undang Kristian...padan muka ko...

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:42 PM  

Ko orang buat macam macam kat dataran, jogget lah, lalak lah, countdown lah, bila rakyat nak buat program duduk bersih, rilek rilek kat dataran, kenapa ko orang sama dgn bos ko sibuk dan takut. Dataran tu duit mak bapak ko punya ke?? Hormati lah hak orang lain. Baru boleh Najib claim dia politik transformasi...

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:46 PM  

Tu lah akibatnya kalau mamak terlampau lama jadi PM... Suku sakat pun naik toncang

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:53 PM  

pas...parti ajaran sesat...?

ni no telefon JAKIM ;03-88864032.

HAJI ZAINULABIDIN BIN MAT NOR,

KETUA PENOLONG PENGARAH JAKIM


jangan lupa telefon taw....
sebab aku nak sangat tengok nik aziz kena tangkap....



wakkang

Anonymous,  April 25, 2012 at 9:56 PM  

Ambiga jawab DBKL.... Kenapa dah tinggal 2 hari baru nak offer stadium lain.... Punya lah lembab... Dah terlambat... Bersih diteruskan di dataran sebab kelembapan dato bandar buat keputusan.... Kita tukar je dato bandar ni, amacam???

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:00 PM  

bendera pkr lambang mata satu, bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:01 PM  

Mulut yang tuduh tu penuh taik.... Mana nak talipon..

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:04 PM  

Filem ko ni dah basi, boleh tukar filem lain tak??

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:06 PM  

ambigagak hitam berkeras dan berdegil utk meneruskan demo bersihkanSHIT 3.0...bersama pasangannya si samad khayalan semak samun...kedua2 mereka begitu beria2 dan serius agar demo bersihkanSHIT dapat berjalan dgn lancar dan penuh tertib...semua peserta2 bahalol mangkok ayon akan dibekalkan mop trend masakini...sentalan mop perlu ditujukan tepat ke lobang bontot ambigagak hitam...setelah disental kemas...mop perlu ditonyohkan ke muka dan wajah penuh seni si samad khayalan semak samun...ini harus dilakukan dgn penuh berhati2 dan dedikasi agar semak samun menjadi lebih terurus...laksanakanlah demo bersihkanSHIT 3.0 dgn penuh rasa tanggong jawab...SHIT SHIT SHIT

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:06 PM  

bendera umno, keris..bn lak dacing..tu semua sesuai letak dlm muzium je..so bn dgn umno dah cukup sesuai dijadikan sejarah saja lepas pru 13 nnti

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:09 PM  

mamat nie gile ke meroyan?

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:09 PM  

Kita semua turun.. Umno pun turun... Kita kasi bersih SPR

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:11 PM  

Sah, pi berubat dgn Ustad

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:12 PM  

nampak sangat mereka ini berdegil dan sengaja nak timbulkan huru hara. itu sebab mereka menolak pa yng dicadangkan oleh pihak penguatkuasa. yang herannya polis seolah-olah buntu dan tak tahu nak ambil tindakan takkan takda undang-undang bagi mencegah berlakunya keadaan yang boleh menyebabkan pecah keamanan. agaknya polis sekarang dah takde telor itu sebab serah tindakan pada DBKL>

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:13 PM  

Ustad kata kalo puja keris tu khurafat

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:13 PM  

YANG DUK REPLY NI....CAM BAGUIH JER.....DASAR ANAK HARAM GAMAKNYE

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:14 PM  

gomo, mana komen aku tadi..letih je aku taip msg..ko x adil gomo, kejam mcm mahazalim..

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:16 PM  

Buat countdown gaul lelaki perempuan kat situ takde pun huru hara

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:19 PM  

Kalo tuduh orang dia balik kat diri sendiri, ko pi cek dgn bapak ko, ko anak haram ke tak??

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:20 PM  

bendera pkr lambang mata satu @ dajjal n bendera pas lambang berputih mata @ x dak untung dunia dah bagi kat musuh islam dan akhirat jadi pengikut syaitan

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:25 PM  

Puja keris syirik

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:26 PM  

sapa ckp polis xde teluq serah ke dbkl? Cuba ang tengok blog tukar tiub, byk gmbr dbkl tgh rush student, muka2 dbkl ngan stail tangkapan mereka..sebiji polis pakai bj dbkl..kah kah kah..jgn risau, gmbr ambik trus posting, bukan mcm blog kulup umno, bminggu2 ada bbulan br nk post gmbr/video..biasalah, nk edit dulu

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:29 PM  

insaallah kita doakan semoga hujabg turub dengan begitu lebat nya pada 28 ni...

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:30 PM  

Padan muka dataran dah kena kepung. Setiap hari kawasan dataran dijaga oleh pegawai DBKL. So far dah 5 pendemo mahasewel yang dihadapkan kemahkamah kerana menghalang tugas DBKL. Bersih 3 pun tak dibenarkan dibuat di dataran. Koling betina tu bila lah nak mampus, menyusahkan orangramai je.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:32 PM  

10;25pm pengikut mata satu kot n nak berputih mata

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:44 PM  

KUALA LUMPUR: Taxi drivers in the Klang Valley are pleading with the Bersih 3.0 organisers to cancel their proposed rally.

They claimed that 36,000 taxi and limousine operators would be affected if the rally went on.

“Please pity us, we don't earn much. They can hold their protest at a stadium.
-----------------------

Bayangkan tu orang miskin nak cari rezeki. Cukup 40 yg berdoa, mahu turun hujan lebat, petir sambar menyambar 28hb nanti.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:46 PM  

Syirik dosa besar, juahi lah

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:48 PM  

Masa buat program lalak masiat takde pulak drebar teksi sibuk... Sah teksi mamak do

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:50 PM  

bangang, apa kaitan teksi dgn bersih 3.0? Diorg punya road lalu padang dataran ke? Diorg nk DUDUK bantah kt padang dataran je, susah kan teksi ke? Lg untung boleh punggah2 peserta maa..mmg patut kerja bwk teksi, bodoh sgt

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:57 PM  

amin, dgn hujan lebat xkan bkesan gas pemedih mata dan water cannon

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:06 PM  

dgr khabar, ada puak yg poyo sama dulu masa bersih 2.0 nak buat gak demo, tapi esok harinya..pada 29hb, dh x berani dah..kang makan angin lg kt titiwangsa lak..buat demo junjung raja..tp sultan mana nk pandang dia, sultan negeri dia pun tarik pingat datuk dia..ish ish ish

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:17 PM  

Tudia....baguih anon 6.25am ni.......sampai buta tak tau apa.....
Macamana depa boleh bersihkan dosa Ambiga ni......dulu puak2 PAS dok bising2 pasal murtad boleh senyap camtu saja......

Harap2 benda tu boleh dijustify masa kat alam kubur nanti......akal hang masih tak cukup......

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:20 PM  

Orang kalau pentingkan diri memang tak nampak susah orang lain. DBKL tak beri kebenaran, maknanya jalan akan ditutup dan polis akan berkawal. Jalan jam macam mana teksi nak cari penumpang?? Jangan guna kepala lutut.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:26 PM  

Eh..ada sekor cybertroopers Pakatan dok jawab semua komen yg balun bersih..brp dia bagi duit bayar broadband sebulan? Ada rm200 mcm org2 yg berkhemah kat dataran tu?

zam April 25, 2012 at 11:27 PM  

bro komen dn pendapat bro baik dn hebat. tapi org pr ni mn ada otak. klu nk menyusahkan org pandai la. heeee.....pr otak busuk heeee...

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:33 PM  

Program ko buat tak jam ke??? Baru minggu lepas, 3 hari tutup jalan, teksi ok je...

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:36 PM  

Dia saja nak test ko je...

zam April 25, 2012 at 11:40 PM  

bro. penjilat mana dpt apa. kasi buntut jilat ok la dia. nama pun pe.jilat buntut ambiga

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:40 PM  

Program ko tak dapat kebenaran. Tu pun tak faham. Ko faham tak beza nya??

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:44 PM  

Dapat kebenaran kat parking jalan duta, korang buat bom. Habis orang cedera dan kereta rosak. Perangai mengalahkan monyet sebab tu DBKL tak kasi dataran. FAHAM?

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:45 PM  

zam..

org hati bersih mcm kau mana boleh kata gitu, x baek....

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:51 PM  

Buat ajelah dalam stadium. Polis pun banyak kes lain nak jaga. Lagipun muak tengok baju bersih yg memang tak bersih pun. Kalau ada bom pun sama2 korang sendiri yg kena bom. Drebar teksi pun berlapang dada boleh hantar korang ke stadium.

Anonymous,  April 26, 2012 at 12:14 AM  

buat countdown...lepas tu gaul lelaki perempuan itu dibolehkan dan tidak mengapa, kerana ia tidak akan menjejaskan kedudukan najib sebagai perdana menteri...

maka ia dibolehkan...

Anonymous,  April 26, 2012 at 12:46 AM  

Lepas countdown balik, tak tidur situ pun atau beri takzirah pada bini orang jam 3.00 pagi huhuhu memalukan seban besar bakul tu...

Anonymous,  April 26, 2012 at 12:47 AM  

zam..
kalau kau kata mereka penjilat buntut ambiga...

maka...

engkau adalah penjilat buntut najib/ puki rosmah

Anonymous,  April 26, 2012 at 1:00 AM  

ANAK HARAM SAJA, YG KENAL ANAK HARAM...

Anonymous,  April 26, 2012 at 1:16 AM  

dah lah kat tv takut nak bagi bercakap,
kat surat khabar pon x bagi...
nak kumpul kat dataran merdeka pon x bagi jugak....

Anonymous,  April 26, 2012 at 7:23 AM  

Nak berkumpul g duk ikut pemimpin memurtadkan orang islam dan menyokong LGBT memang x da akal orang islam yg g meyokong pemimpin macam tu...

Anonymous,  April 26, 2012 at 9:00 AM  

boleh jamin ke bersih ni takde rusuhan? mcm dulu dulu... kata bersih tapi provoke then merusuh...pastu amik gambar polis2 yg buat keje.. pastu sebar dlm internet... pastu suke la hasrat tercapai kata hak di kekang.... bersih 0.3 ni nanti tgk la.. kalau takde yang merusuh memang aku akan sokong bersih 0.4 plak..kalau la...

zam April 26, 2012 at 1:46 PM  

ok tq. mcm tu la ckp dgn orang heeee.... Lu tak kata org, org tak kata lu heee.... mamat yg tulis kat atas tu betl klu takut sangat bersepakat dgn SPR mn yg nak gundi lu irh cek dulu masalah kah heeeee.... bagus la lu dh bertobat semoga lu dirahmati

zam April 26, 2012 at 1:55 PM  

heee.... lu yg teruk nye. bodoh dn susah nak diajar. bila dh matang baru lu berterima kasih pada pemerintah yg berusaha memajukan negara heee... lu punya pemikiran tak cukup matang gi la sekolah dulu. tapi jgn gi sekolah kerajaan sbb lu tk suka kerajaan sekarang heee...

Anonymous,  April 26, 2012 at 5:52 PM  

PADA BERSIH 3.0 NANTI SEMUA YANG INGIN TURUT SERTA DIWAJIBKAN BAWA KAMERA SUPAYA MUDAH NAK BUAT PROVOKASI..PELAKON2 TAMBAHAN YANG SUSAH DAPAT JOB BOLEH LAPORKAN DIRI KAT URUSETIA BERSIH 3.0...WATAK MATI HIDUP SEMULA DAH ADA YANG PUNYA MUNGKIN WATAK PATAH KAKI ATAU TERTELAN CANISTER GAS TUE MASIH ADA LAGI...

Anonymous,  April 26, 2012 at 6:17 PM  

Sapa yg sokong nala. Nala nak bersihkan nama dia jer. Tu dia punya pasal laa. Otak kau ni mmg sah dah tak betul. Perkara yg berbeza ni pun kau tak boleh fikir. Tu laa terjah belakang lagi. Kan otak dah kuning.

Anonymous,  April 26, 2012 at 6:26 PM  

Ah kau lagi teruk dari atok kau. Dulu tu tuk kebaikan, tapi skrg ni untuk kejahatan nafsu serakah dan songsang puak kau...

Anonymous,  April 26, 2012 at 6:45 PM  

Kalau mata satu tu dajal...

Anonymous,  April 26, 2012 at 6:54 PM  

Syirik boleh bertaubat. Kalau dah dajal tu neraka laa jawabnya. Mata dajal sebelah lagi tu warna putih pun masuk neraka juga. heh...

Anonymous,  April 26, 2012 at 7:01 PM  

Jawab dulu mana jam omega. Bengap...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP