Video Adegan Berahi - Semboyan Buat Rakan Blogger, Sila COPY EMBED Ini.

Wednesday, April 25, 2012



Salam sahabat blogger yang dikasihi sekalian. Sama ada anda suka atau tidak namun kebenaran mestilah kita pamerkan bagi memberikan gambaran lebih jelas kepada rakyat Malaysia apa sebenarnya perjuangan Mahasiswa yang berdemo tidor di Dataran Merdeka.

Adengan Berahi mereka berjaya dirakam dan rakaman tersebut telah siap dimuat turun didalam You Tube. Namun tidak dipertontonkan waktu ini kerana ingin mengajak rakan rakan Blogger yang lain bersama sama Gomo mempertontonkan kepada Rakyat akan Kejahilan mereka Pemimpin Pakatan PAS,DAP dan PKR dalam Seks Bebas yang dilakukan Mahasiswa Robot ini.

Justeru itu Gomo pinta rakan rakan Blogger untuk COPY EMBED HTML You Tube ini dan letak di Blog masing masing dan SET kan TIME nya pada jam 2.00 petang ini. Kita akan keluarkan nya serentak bagi memberikan mesej jelas apa sebenarnya yang berlaku.


COPY EMBED HTML DIBAWAH



- Masukkan dalam HTML dan Setkan pada jam 2.00 petang ini. Kita akan bersama dalam memBERSIHkan mereka puak puak Pakatan Pembangkang ini. Biar mereka tahu kekuatan kita yang sebenar.

Jangan lupa kawan kawan Copy Embednya dan Setkan pada jam 2.00 petang. Rakyat Malaysia juga diminta untuk bersedia menyaksikan adegan BERAHI Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang diketuai Adam Adli ini.


Psssttt.. Remaja perempuan tersebut Bulu berserabut

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


73 comments:

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:20 AM  

Inilah yg Anwar zionist mahukan, anak2 bngsa bebas melakukan perbuatan terkutok, seks bebas, seks sejenis, liwat, sodomi, homoseks, bisex, semua bole sondol, bebas untuk melakukan apa saja angkara, durjana, terkeji dan terkutok tanpa apa2 tindakan yg bole diambil ke atas mereka. Nauzibillah. Ingat lah malapetaka yg akan menimpa jika kita biarkan dan merelakan. Janganlah merelakan diri anda diazab dan dilaknat Allah. Sesiapa yg menyokong dan memilih Anwar Zionist sebagai ADUN, atau MP atau PM mereka, tunggulah azab dan laknat Allah. Ingat Pakcik, Makcik, abang, akak, adik2, semua angkara, durjana dan perbuatan terkutok Anwar Zionist lakukan, semua penjilat2 dan pencacai2 mendapat saham dan Allah akan membalasnya, Nauzibillah.

TOKGURU86 April 25, 2012 at 10:20 AM  

gomo. Gua ni budak skolah lagi.. x reti la nak copy embed... hehehehe

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:29 AM  

bodoh gila ayat 'copy embed'

ko tau x ape makna 'copy, makna 'embed'???


giler terserlah bodoh blogger umno!!!!!!!

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:35 AM  

Bodoh tak tau embeded takper, jgn bodoh tak tau depan belakang, bodoh tak tau halal haram....!

TOKGURU86 April 25, 2012 at 10:39 AM  

hehehe.. Gua berjaya. Biarler orang nak ckp gua bodoh pun. As long as gua x makan jubor pelacur..

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:43 AM  

Yang bebas ngan artis macamana pulak?? Ko dgn Umno mahukan...susah jugak

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:43 AM  

He he betul laa bro!
Lagipun jgn sombong.kalau kita rasa
kita pandai masih ada orang yg lebih pandai dpd kita.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:47 AM  

Budak budak memang suka bende penyedap ni, apa nak kata... Menteri pun suka... Kenapa ko tak ambil gambar... Masa umno buat konsert, DBKL sapu banyak jumpa kondom... Tak lah ko bising... Takkan politik senget sebelah kot...bising bila perlu...

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:49 AM  

korg tau ke apa sebenarnya dak occupy tu inginkan..sama je ngn occupy london yg inginkn kebebasan tnpa batas,.termasuk lah kebebasan sx.tgk jer lah perangai dak2 occupy n geng adli tuh cm hippies.bebas bergaul lelaki dan ppuan perangai pun xsenonoh tak mustahir jika dorg buat maksiat sex bebas.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:50 AM  

Bodoh bodoh pun, ekau yg antara
ter 1st. Tercongok ngadap blok gomo.

Lol

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:55 AM  

pperghh,..

sudah panas..

cyber troopers PR semua sudah standby kat blog gomo.

Nak bagi komen2 yang menampakkan kematangan penyokong2 PR.

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:56 AM  

bila dah terkena btg hidung mula lah plak salahkn org laix .jgn heran jika b komentar kerbau pakatan disini yg akan mula guna kan hadis utk cover segala kesalahan dorg

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:59 AM  

Ni lah masalahnya kalau otak dah jem.Kalau kau kata UMNO jahat,yg pegi ikut buat apa.Kan ramai pak lebai dlm PAS?Yg ikut UMNO jugak kenapa?Atau kau rasa UMNO best sbb tu nak banding2 dgn UMNO?huahua

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:02 AM  

aku kesian lah ngn unit amal pas@ askar syahid pas yg di tugaskan menjaga keselamatan occupy dataran merdeka tu.
Askar syahid pas berkawal di luar kemah
budak occupy plaj sonok berpelukan dlm kemah

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:02 AM  

giler bacul delete komen!!!

x kan segan kot org tau english ko macam haram

kah kah kah

hidup copy embed! hidup papagomo!

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:03 AM  

copy embed!!

kah kah kah

copy embed!!

kah kah kah

copy embed!!

kah kah kah

copy embed!!

kah kah kah

copy embed!!

kah kah kah

copy embed!!

kah kah kah

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:06 AM  

Dulunya Iblis merupakan ahli ibadat yg dikatakan tak ada pelosok pun di alam semesta ini dia tak pernah berada melainkan beribadatnya dia kepada Allah SWT di situ, mengalahkan para2 malaikat. Tetapi setelah Allah SWT menciptakan Adam, dia telah mendurhakai dan kufur kepada Allah disebabkan oleh sifat dendam dan cemburu yang sentiasa membara hingga ke hari khiamat.
Sebagai kiasan, perumpamaan ini adalah sama terhadap yg berlaku kepada PAS. Sekian lama memperjuangkan negara Islam, tiba2 ia menukar dasar perjuangan kepada perjuangan yg begitu rendah dan hina, sekadar negara kebajikan. Dan dendam dan cemburu PAS kepada UMNO tetap berterusan hingga tidak ada suatu titik pun yang membolehkan PAS dan UMNO boleh bersama, walaupun sesama bangsa melayu dan beragama Islam. Hinggakan sanggup bersekongkol dengan puak2 munafik dan kafirin yang berada dalam PKR dan DAP yang memperjuangkan ideologi2 songsang lagi menyalahi Islam semata-mata hanya ingin memenangkan hati kaum kafirin demi mendapatkan Putrajaya. Inilah dan perumpamaan yang sesuai dgn PAS, sebagaimana yang telah berlaku kpd Iblis laknatullah.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:07 AM  

Cerita bodo. Ada ke orang nak main
tengah orang lain duk berjaga tengok
konsert.agak nye ko yg buat masa dgr
ceramah paspispus tak?

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:08 AM  

pengamal homosex tidak sepatutnya dihukum selagi dilakukan di tmpt tertutup--tempo

kenyataan anwar semasa di indonesia

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:16 AM  

bendera pkr lambang mata satu,bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:18 AM  

adalah plak kpmentar lembu kaki pendek pakatana kata bnyk org main masa konsert,,,,lawak ler,,,hahahaha
ada ker org main masa org sibuk tgk konsert
mungkin dia ni selalu main wat demo cara main bontot masa tgk ceramah anwar ibrahim,,

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:28 AM  

video panas aiskrim http://www.zurker.net/i-20284-tnrivxvmjd

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:31 AM  

Bila dah habis ngok, celah dinding, celah motor pun boleh ngok

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:36 AM  

TV3 dah kuar,banyak konsert, banyak hiburan yang umno buat , muda mudi gaul bebas... Jumpa kondom merata rata.... Dia orang tak balek... Takde plak Gomo dan Melayu layu pi ambik gambar buat video...

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:39 AM  

Bende sedap budak u suka, pencacai suka, mentri suka... Cuma bila keluar tak ngaku buat.... Biasa lah

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:39 AM  

anon 11.31AM

so awak ni kalau habis tgk ceramah bang nuar ko pun melantak ler yer walau pn di tepi moto n tepi dinding,,

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:39 AM  

Tunjuk jari kat org saja yg kau tau anon 7
43 pm. Lain tak boih fikir.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:42 AM  

Video tak laku dalam mahkamah kecuali orang yang ambik gambar datang kasi cerita macamana dia ambik gambar. Kalu tidak banyak artis tu kantoi.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:44 AM  

untuk Anon 10.47am.

kalau kau jumpa kondom, nampak penonton bercengkerama kenapa kau senyap tak ambil gambar atau laporan kpd pihak berwajib..kau pun samalah kat situ cuma nak cerita hal orang lain ..tu lah dasar FUCKATAN kuman di seberang nampak gajah depan mata x nampak. kita tunggulah tentang kononya menteri umno kena gosip tu ..nanti mak lampir terlondeh di mahkamah.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:46 AM  

anon 11.36AM

apa korang ingt org tgk konsert tu semuanya sex bebas mcm anwar perjuangkan dibawah payung LGBT ker
,,
mungkin itulah didlm pale kamu bab kamu ni peminat sex bebas patut lah bermatian perthankan anwar,,,
sekepale yer,,

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:53 AM  

Jahil sungguh fuckatan. Tak dosa beb kalau english language so-so je. Bebas seks dosa besar fuckatan sokong. Siap berkawal lagi. Puas DBKL bukak khemah dan kepung kaw dataran. Rupanya nak free seks. Hahahaha...anak sapa tu??

P/s Yang kena tangkap bukan mahasiswa pun....berlakon je, nak busukkan nama mahasiswa. Adam giler glamer pun bukan mahasiswa, dah kena gantung pun. Geladangan penagih dadah sume tu.

Anonymous,  April 25, 2012 at 11:53 AM  

Wahh ko tau ajeee.ko biasa buatlah tu...
Bongok!!!

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:09 PM  

hahahahahaahah
hahhaahh

halo halloooo

ckp pumpang pumpang
apa ada??

pumpang pumpang
pumpang pumpang

dia jahat
dia peliwat
mahasiswa robot
sokong yahudi
sokong zionis


"sedapnya ckp"

apa itu fitnah?
apa itu tuduhan liar

mana hang tau wei semua2 nie??
bgtau la?
tunjuk la sikit.

*bunyi cengkerik*

tu org tu kata.
ni ada menteri ni kata.
betoi.hang caya la.
aku tgk dah video tu aku tau la.
depa ada berkotak2 buti hang tau dak
depa kata ada bukti
hang xpercaya tunggu nk meletup dah nie


mana bukti?
tunjuk ja la.

*bunyi cengkerik*

pumpang pumpang
pumpang pumpang

apa ada?
ckp kosong sahaja

dah tu hampa tu betoi sgt ka puak sana kata.
kami dah bagi bukti rasuah apa semua apa tindakan yg kena?
dok sibok kes sex apa semua mana nk kisah harta rakyat kena rembat.

pumpang pumpang

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:11 PM  

Haha.. Puak Pakatan dah panas bontot... Rileks laa braderr.. Blum pukul 2 lagi... Menggelabah tak tentu pasal...

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:11 PM  

haaaa??? kondom??
mana2??

cer bagi link nk tgk..
bagi tau.
ckp saja xmau.

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:13 PM  

anon 11.53

jgn buat andaian ikut sedap mulut jer dan andaian kamu itu hanya menyerlahkan yg kamu itu seolah olah pengamal sex bebas,

inilah akibatnya hasil momokan politik kebencian cuma mampu melihat sesuatu benda itu dari sudut negetif saja..

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:27 PM  

Korg x yah gaduh2. .. Tunggu je la jam 2 nnt.. Bru naik num 1 korg mengelabah sampai num 10.. Sabar je la.. Jam 2 ni korg tgk dlu.. Pastu pumpang ke hape ke... Aku sendiri g dataran tgk muslimah tudung tutup dada.. Tp jantan dia dok plok2 dia dr belakang.. Ari2 aku lalu ctu sbb nk g keje.. Jijik siot bdk2 tu.. Pelancong asing lalu tgk dorg tu pandang serong je..

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:31 PM  

Ko tu Umbo totok.... Ko jangan nak tipu lah, Pas buat apa pun mana ada ko sokong... Hudud jauh sekali.... Dei podah.. Jangan nak drama lah

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:34 PM  

Banyak homosex dalam msia ni apa yang bos ko hukum...???takde.. Pun

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:37 PM  

Lambang keris ko apa ada.... Marah di cina, sham senyap... Nak juang kat palestine pakai keris.. Sampai kiamat tak menang... Nak buat keramat??? Syirik besar...

PAShit,  April 25, 2012 at 12:39 PM  

hello anjing2 kurap upahan Pakatan Rogol!
Amacam? Kurap dah baik atau bertambah? hehe
sorilah aku tak boleh lama sbb banyak keje nak settle...

tak baik tau aku jawab soalan2 korang panjang lebar dgn tatatertib dan mengikut arahan tetapi korang tak jawab soalan2 aku malah hanya mengutuk dan menipu tetapi takde kote tak berani jawab dgn tepat.

Jawab satu soalan je pun jadilah. Soalannya berbunyi begini...

1.Betul ke N.ajis ada kuasa ampunkan dosa Adun Selising main dgn bini orang?

Sebab yg cakap ni bukan aku tapi Ust Saidi, bekas ketua keselamatan PAS.

ish ish betul ke anjing2?

Jawab cepat ok!

Chow (cibai!)

PAShit

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:40 PM  

Karam singh dah cakap kat TV3.... Betul beb... Ko buta ke??

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:46 PM  

Habis... TV3 dah kuar takkan TV3 kamu tu tipu...

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:49 PM  

Ini lah politik transformasi Ah jib, kenalah terima

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:53 PM  

Soalan sapa suruh polis letup altantuya belum ko jawap pun???

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:54 PM  

Soalan Scorpene bos ko tak jawab pun??

PAShit,  April 25, 2012 at 12:58 PM  

woi anjing2 cepatlah jawab aku banyak keje ni, lepas ni dah tak dpt layan kerenah anak2 haram mcm korang ni...adoi hehe

PAShit

Anonymous,  April 25, 2012 at 12:59 PM  

PAS bukan parti isle, tetapi sebaliknya PAS adalah merupakan parti munafikun yang gemar memperalatkan isle demi mencapai matlamat tidak konsistennya...

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:02 PM  

Tugas PM, mentadbir dan menguruskan negara.. bukannya menguruskan homosek lah bodo.. kalau nak hukum pengamal homosek - heret si syaiton nir rojim tu semua ke mahkamah, biar hakim yang tentukan, bukannya PM..

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:05 PM  

anom 12..09PM

dia kata bukti rasuah dorg dah dedahkan,.yer ker? Dah tuh klu dah ada bukti dlm tgn nape tak tunjuk kt SPRM?. Nak harapkan pihak lawan tunjukkan bukti korg depan SPRM? Aik,bleh ke cmtu sedangkan bukti itu ada dlm tangan kamu..pelik tol corak pemikiran kamu ni

atau mungkin bukti tuh hanya dokumen yg berlegar di internet yg boleh di edit dan di ubah suai ikut sedap hati

ini lgi satu momokan dan senjata berkesan yg di asaskan oleh yahudi,dan sering diguna pakai oleh fahaman pembangkang iaitu 'duit rakyat',.

Kalau selalu persoalkan duit rakyat apa lah sumbangan kamu utk negara.? Kalau tak ikhlas asik persoalkan saja maka sumbangan kamu itu tak ada dan xlayak duduk di malaysia..

Kalau duit tax kamu itu disimpan dibawah bantal boleh ke rm 100 bertukar jadi rm1000.? Duit tax kamu rm100 yg kamu beri kt kerajaan boleh berkembang menjadi rm1000 atau lebih,begitu lah ekonomi berkembang dari dulu negara pertanian ke negara perindustrian..ekonomi yg berkembang itu hasil tadbir urus kerajaan so jgn klaim seratus peratus duit rakyat.

Kalau kamu asik klaim duit rakyat apa kata ko pegi bank,.ckp kt kaunter tuh ''aku nak duit rakyat dlm laci tuh duit aku juga tuh,cepat bagi''

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:07 PM  

Anonymous Anonymous said...

bodoh gila ayat 'copy embed'

ko tau x ape makna 'copy, makna 'embed'???

giler terserlah bodoh blogger umno!!!!!!!

April 25, 2012 10:29 AM

================================
sedap aja ko kata bodoh pada orang

gomo kata copy embed html: hanya pelayar yang menggunakan firefox saja tahu apa yang gomo katakan.

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:12 PM  

yg kena tangkap basah dah ramai,,,
kalau korg nak tau kena tngkap ke tak cuba lah korang sondol bontol cm nuar n tepon pegawai tgk ler nti dorg tangkap ke tak

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:13 PM  

Ketua si bodoh kat atas tu mahu menghapuskan hukuman terhadap pengamal homosek/bisek - undang2 lapuk dan kuno katanya.. tu belum jadi PM, dah jadi PM tak tau lah aku.. tetapi apa yang menghairankan adalah, ngapa ada juga si - melayu2 bodoh yang gemar meletakkan kesalahannya pada pihak lain dan kononnya selama ini berjuang untuk menegakan syiar Islam (Siap berbangga diri lagi tu) - menonong bodo je menurut.. siap ada tu jadi tukang cuci taik yang ditinggalkan oleh ketua penyamunnya serta cina DAP yang berak tak basuh tu..

Apa nak jadik la ngan parti munafik yang gemar berbangga diri bahawa dia lah yang lebih isle dari orang isle lain nih..

Subhanallah..

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:15 PM  

Mau juge dia nengok tv3 yg berat sebelah tu eeak.

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:18 PM  

Monyet2 tu semua kalau nak menuduh, bukannya pernah mengemukakan BUKTI, bukti air liur tu adalah, bersepah sepah..

Gebang sebijik cam pundek je dia orang tuh... Pui !!

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:19 PM  

SIAPA YANG AKAN BANTU MERTERI KDN UNTUK MENYEDIAKAN AFIDAVIT NI. PAPAGOMO KAH?------------------Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menuntut penjelasan lanjut daripada Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein yang mengisytiharkan gabungan proreformasi pilihan raya BERSIH 2.0 sebagai pertubuhan tidak sah tahun lalu.

Hishammuddin (kanan) kemudiannya bertukar pendirian apabila membenarkan BERSIH 3.0 atas alasan ia bukan ancaman kepada keselamatan, berbeza dengan keadaan sebelum 9 Julai apabila perhimpunan seumpamanya dianjurkan.

Hakim Datuk Rohana Yusof meminta penjelasan itu daripada hakim kanan persekutuan Azizan Md Arshad dan mengarahkan menteri berkenaan supaya memfailkan afidavit berhubung perkara itu sebelum 10 Mei.

Rohana akan menyampaikan keputusan terhadap permintaan BERSIH pada 15 Mei untuk memeriksa balas Hishammuddin dan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar, dan untuk mendapatkan 1,706 laporan polis yang difailkan terhadapnya sebelum perhimpunan tahun lalu.

Peguam Aston Paiva, yang mewakili BERSIH dalam mencabar pengharaman kerajaan, memberitahu perkara itu kepada pemberita selepas beliau dan Azizan bertemu hakim di kamar.

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:25 PM  

Sejak bila depa2 (sejenis taik) nih percayakan TV 3 ??

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:25 PM  

aaltantuya lah scorepene lah,,,,isu itu dah lama dijwb cuma kamu yg masih memekakkan telinga..dan asik benda tuh juga di tanya,

bloger pujaan kamu si RPK pun dah dedah perkara tersirat yg isu altantuya dan scorepene tuh hanya rekaan anwar ibrahim...korg nie betol2 ketinggalan bas

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:32 PM  

Hakim nak kan penjelasan dari KDN (Menteri berkaitan)la bodoh.. bukannya surat sumpah/afidavit.. apa ke ngong sangat mangkuk tingkat tu ??

---------

Eh bingai, jangan nak spin la.. sewaktu perhimpunan BUASIR 2.0, Akta kebebasan berhimpun masih belum dibentang di Parlimen, 3.0 - akta tersebut telah digubal.. jangan kerjanya asyik nak menyalahkan orang lain je lah..

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:39 PM  

keluar sudah berita bersih yg menjadi tali hayat akhitr pakatan,,,benda ni mudah jer,,,,kata perhimpunan aman pastu siap maki hamun,,provokasi melamapu,,,org dah muak dgn budaya ganas tajaan yahudi ni,,,,

demokrasi alah palakatan iaitu cubaan merampas kuasa alah dataran tahrir di mesir melalui BERSIH,,,

aku tak tau ler kalau pak2 ostat pas sanggup duduk di kerusis putra jaya hasil rampasan,,
kalau anwar tak heran lah bab dah lama ngidamkan PM,mero
yan giker kuasa,,,kepunan hingga dah raut wajahpub dan tak ada nur

dap tak usah ckcp depa haram halal pun sama jer,

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:46 PM  

PAS hanya mempergunakan platform 'berjenama islam' untuk membenarkan tindakannya yang tidak islamis..

PAS parti isle munafik...

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:50 PM  

Mca halal haram macamana? Gerakkan macamana?? Nur apa ko cakap ni?? Nur Kasih ke?? Nak tahu pasal nur, pi lah baca surah An Nur...

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:52 PM  

50 tahun... Lemah tak mampu gubal hudud.. Jangan nak kutuk Pas la...

Anonymous,  April 25, 2012 at 1:57 PM  

Tetapi cina MCA yang tak tau halal haram tu berani gak mengaku bahawa dia tu yang terlibat dalam aksi XXX, berbeza dengan manusia bermata satu yang hanya pandai bercakap mengenai isu halal haram tuh..

Tobat lahom tak pernah mengaku walaupun pelbagai buti kukuh terbentang di depan mata..

Apek Malaysian Malaysia DAP yang satu tu lagi la pulak, anak meraba pun tak ngaku.. tindas Melayu pun tak ngaku.. sebijik cam sial..

Anonymous,  April 25, 2012 at 2:03 PM  

Sudahlah ko konon gebang tak mau kalah.ada ko tanya tok nik ko tu kenape tak jalankan hudud kat kelantan

Anonymous,  April 25, 2012 at 2:05 PM  

Kerajaan negeri bleh laksanakan Hudud tanpa meminda perlembagaan la senduk.. 'tak percaya ?', rujuk statement dari 'Pakar perlembagaan' yang dilantik korang tuh - Prof (yang telah ditarik gelarannya) Aziz Kangkung...

---------

Hudud boleh dilaksana di Kelantan


http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/5852-hudud-boleh-dilaksana-di-kelantan

----------

Dah.. dah.. modal HUDUD tu modal PRU.. modal lapuk.. jangan kerjanyanya asyik menyalahkan orang.. laksanakan dulu.. buktikan bahawa isu hudud tu bukannya isu retorik untuk meraih undi dari orang melayu..

Btw - Hudud bukan matlamat utama parti isle munafik k ??.. dah lama tukar ke negara berkebajikan.. sudah lupa ka ??

Bingai @ Bangang April 25, 2012 at 2:31 PM  

ni yang dikatakan:

Bodoh tak boleh diajar
Pandai tak boleh diikut:

Dah ler tempat tu panas BERLENGAS
di tambah pula kawasan PANAS yang akan diserbu pada bila-bila masa malah mereka sudah tahu kemungkinan diberkas pada bila-bila masa. Tak kan tak gak risiko?

Kan lagi selesa buat kat kondo ke, hotel budjet ke? siap aircon, maa...

memang bodoh macam telor budak-budak tu. kih kih kih

http://tendangterajang.blogspot.com/2012/02/18sx-janganlah-bodoh-macam-telor.html

Anonymous,  April 25, 2012 at 2:34 PM  

soal hudud? Umno tak kata pn soal hudud,.pas yg sllu mencang soal hudud dari dulu lagi..bila pas gagal dlm soal hudud nak salahkan umno lak..

Sendiri canang sendiri gagal pastu senang2 jer letakan kegagalan dan kesalahan sendiri tu keatas umno..dan skrg tanggungjwb soal hudud pas tuh plak di letakan atas bahu umno,.

Good luck

Anonymous,  April 25, 2012 at 2:44 PM  

aisey man kenapa potong....nanti pembankang cakap gomo tipu laks...takyah potong2 kasi semua jelas...video anwar main chinadoll full vedio pun dorang nafikan ...apatahlagi kalau gomo potong2 camni...

Anonymous,  April 25, 2012 at 2:54 PM  

dah xdak pelakon ckp la potong.
huhuhhuhuhu

Anonymous,  April 25, 2012 at 3:14 PM  

Eeeiii gelihati aku baca komen2 puak2 penCACAI penTOTOK 'PR' (Punah Rabak) kt blOg ni..Sian puan ada, lol...

Klu kata BANGANG nti marah..apa yg sesuai ekk..apa2 jer laa..

Yg penting memang low class mentality..weii, lu org kelakar laa.!!! Wakakakakakka....

Anonymous,  April 25, 2012 at 10:50 PM  

oh patut la UNIT AMAL PAS beria2 nak jaga budak2 spesis dajal nih rupanya sebab boleh dapat lubang free hahaha...pastu takbir kuat2 tunjuk betapa puasnye kamu selepas berzina! hoi org2 PAS yg masih ada akal fikiran yg waras...tolak la pemimpin2 PAS yg tak habis2 menjahanamkn dan memecahkan umat ISLAM pada PRU 13 nanti...beri 1 mesej yg JELAS seperti yg terjadi pada PRU 12 dimana rakyat menolak UMNO kerana terlalu korup! Moga PAS kembali kepada ajaran ISLAM yg sebenar dibawah kepimpinan baru insyaAllah...

Anonymous,  April 26, 2012 at 2:25 AM  

Murtad dah...bwak bertaubat la...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP