Video Adun DAP Mengamok Dalam Dewan

Tuesday, April 10, 2012




Chan Ming Kai (PKR-Simpang Pulai) mengaruk di sidang DUN Perak hingga MB Zambery pun terkejut.

Ming Kai ini yang kami pernah dok tegur pasal kerja mengheret seorang wanita Melayu hingga kelihatan bekas ditengkok tapi asyik lari bila ditanya pasal kahwin. Dia memberi beberapa soalan tapi naik marah apabila exco yang dimahu jawab tidak menjawab atau menjawab ikut yang dia harapkan. Soalan dipercayai melibatkan balak, pertanian, kuari dan pertanian.

Menurut speaker Dato R.Ganesan, setiap soalan perlu releven untuk dijawab. Kat situ dah faham. Lagi yang dia tak faham adalah Standing Order 23 (1)(a) yang menegah sebarang nama disebut dalam soalan. Langsung Chan pergi ke podium speaker untuk berkelahi sbelum akhirnya dihalau speaker.

Untuk Lihat Video Kebiadapan Adun DAP Bangsat ni KLIK DISINI

Tahniah le DAP yang dah makin berani lebih kehadapan menunjukkan belang mereka dalam pentadbiran sistem negara. Makin menyerlah mereka ini bila tuntutan mereka tidak diperolehi dan bertindak keterlaluan. Syabas juga buat PAS dan PKR yang menjadi sahabat karib DAP.


Psssttt... Rakyat boleh nilai apakah kita mahu Dewan Undangan Negeri disemua negeri dijadikan Sarkas oleh mereka pakatan pembangkang ini?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


8 comments:

untok rakyat,  April 10, 2012 at 3:17 PM  

pkr memang hantu, pembohong, penipu dan suka membuat fitnah. jangan sekakali undi pkr. Parti pembohong kepada rakyat itu tidak bolih dibiarkan terus menipu rakyat. pkr mentadbir negara, rakyat tertipu lagi. gomo please circulate to all.

Anonymous,  April 10, 2012 at 4:26 PM  

Haiyaa...talak sikola punya olang..

Anonymous,  April 10, 2012 at 4:47 PM  

Dari kecik lagi dia bengang ngan sami belu tu....

Awang Dokkeh April 10, 2012 at 5:42 PM  

kalau tak kurang ajar dan biadap, bukan PKR namanya...

PKR sendiri lahir daripada kekurangajaran dan kebiadapan Anwar Ibrahim... jadi yang mengikutnya, sama la...

Tengok Azmin Ali sendiri, sudahlah... memang jenis kurang ajarla kan, kalau mak kandung sendiri pun dibuang demi Anwar Ibrahim!

Anonymous,  April 10, 2012 at 8:04 PM  

Cina bangsat ni manis mulut bila ade kepentingan saja... kalau takde mulut bau bangkai babi je ... yang aku pelik masih ade sekelompok melayu (PR) yg suka mulut bau bangkai babi ni.... pelik tapi benar... wangi kut bagi puak2 tu....

Anonymous,  April 10, 2012 at 9:18 PM  

Siapa yg di beri balak, pasir, lombong tak boleh kasi tahu OSA????? Otak ko Zamri...Kalo PR buat nanti Umnok riuh sekampong

Anonymous,  April 10, 2012 at 9:20 PM  

Bodoh ko siapa ug impot dia kalo tak umno

fairuzkhan,  April 10, 2012 at 10:07 PM  

nak jd calon MP kot...hero cina terakhir...kena wat gempak la sekali sekala klu tak nanti hero tak dapat peluang lg..taiwan mali ka??aiyayayo lu cina manyak susah lo...sulah kaya manyak tp ciakap itu lu olang punya usaha..butoi la lu olang punya luit tp milayu india talak bili balang sama lu olang nanti apa mcm lu olang blh kaya??lu olang manyak lengki sama milayu..tp lu olang otak tada..milayu kelija gomen pun sulah gaji mali bili balang sama sapa??bkn lu olang ka?habis itu luit gomen last sampai pada sapa?boloh mcm itu lembu la lu olang!!belapa lamai lu olang punya kaum belani masuk itu askar?klu kelija senang manyak ciapat mau tp kalau bahaya lu olang hilang!apa hat ini macam?mana pigi itu suala kami pun lakyat malaysia ma...mau hantar anak khidmat negara pun selupa mcm hantar pigi pelang.sudah manyak takut... itu patriotik hanya pada itu kebebasan versi pakatan sama bersih saja ka?? apa pun mau sama lata.. tp ala itu interview askar lu olang ayayayayo manyak susah jumpa la..pigi la lu cina...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP