Video Nazri Aziz Diserang Binatang Sarkas

Friday, April 6, 2012







Lu orang tengok video diatas tu sampai habis, lu orang lihat betapa sempoinya Menteri DI Jabatan Perdana Menteri Dato Seri Nazri Aziz berhadapan dengan asakan dari pemimpin pembangkang yang bingai macam Tin Chua dan Dzulkifly. Satu pekara yang memang diakui oleh ramai pemimpin politik sememangnya Nazri Aziz layak untuk menjaga Parlimen Malaysia dari terus terusan dijadikan Sarkas oleh pemimpin Pembangkang.

Sampai kehari ini ramai pemimpin pembangkang cukup meluat bila nak berdebat dengan Nazri Aziz. Ramai dikalangan mereka undur diri dan ada pula yang cuba membodek Nazri Aziz macam YB PKR EHem EHem... nanti le Gomo Strory..huhuhu.

Apa pun orang nak cakap pasal Nazri Aziz, sememangnya beliau layak menjaga Parlimen Malaysia dari dicemari oleh puak puak pemimpin pembangkang yang kelakuan mereka melebihi dari binatang Sarkas.


Psssttt....Nazri Aziz memang COOL....hehehe, naik sawan babi pemimpin pembangkang bila berhadapan dengan Nazri Aziz.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

20 comments:

Anonymous,  April 6, 2012 at 6:11 AM  

hahahahaha, dia bukan saja best jaga parlimen, dia lagi best dlm perkara nak didik anak sendiri. Dpt beli kereta ....PORCHE.... utk ank sendiri....

fuyooooo........gelar sendiri sebagai TENGKU.......lagi hebat drpd anak tuk jib....

Lagi best juga jaga kawan baik dia NAMEWEE, budak yang hina ISLAM dan NEGARA dpt jumpa beliau, tapi rakyat macam gua nak jumpa beliau seminit pun susah........

Aduiiiii....dunia dah giler...ade jugak melaun yg dok cakap dia baik....plekkkkkkkkkkkkkk.

Anonymous,  April 6, 2012 at 7:53 AM  

asik putar belik menangguh jawapan akhirnya xde jawapan, mabok ker dia,so irritating.. sicko

Anonymous,  April 6, 2012 at 7:59 AM  

Anon 6.11 AM.

B.A.B.I. main pantat Chinadoll tu ko tak komen. Apa itu bagus sangat ke? Bodo punya pencacai PR.

Anonymous,  April 6, 2012 at 8:14 AM  

Pemimpin macam Nazri tu , lembu condo je suka.

Anonymous,  April 6, 2012 at 8:17 AM  

Contoh lembu condo

Anonymous,  April 6, 2012 at 8:22 AM  

Anak bapak sama je macam samseng mafia melayu terakhir.... Ni lah contoh pemimpin umno yang gomo dan pencacai suka....nak tunjuk terror, Mdr pun dia belasah..... Hebat botak ni

Anonymous,  April 6, 2012 at 8:35 AM  

Hebat ko kata??? Apa yang hebat nya mamat ni... Kalu jadi lawyer dah lama pokai, sapa pun tak nak bagi kes kalu hujah dok belit sana sini. Hebat sebab kaya raya jadi politician Umno, kalu pas tak kaya raya mcm TG... Punya lah kaya, anak pun ada bouncer, belum bini lagi.... Tu lah sebab ramai suka umno ni, jalan mudah nak jadi kaya.,.. Masuuuk

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:05 AM  

Baik kita suka dgn pemimpin mcmni drpd pemimpin 2 alam dpn blh blkg pn blh... Cinadoll pn blsh!!!.. Moral down!!!!

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:11 AM  

aku nak tengok bagaimana lah semua orang umno ni bila pembangkang menang. conform semua masuk jail huhu

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:22 AM  

chinadoll cantek apa

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:24 AM  

...ni pemimpin tarak susah wooo! mana2 dia bole idup, zaman Mahadet dia kulum Mamakdet, mai Pak Lah dia ampu Kery, Mai JIbtuya dia bedik kak ROSWAh..janji anak dia bole pakai Porsche dan ada bodyguard laeeei! mcm ni dikatakan bagus...

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:45 AM  

Retorik Nazri guna perkataan kool supaya MP Batu nampak tak kool walhal Nazri ni yang tak kool dia selalu saja mengeluarkan kenyataan 'premature' mentah kat media tergupuh gapah. Tak kool lah tu.

Jom 'Bersih' - bersihkan parlimen daripada MP2 yang tak kool.

Lepas ni 'Bersih' blogger yang suka menabor fitnah dan suka siar benda2 haram.

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:55 AM  

Ko ingat Si botak tu tak kaki betine ke??? Sah OKU ko ni

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:57 AM  

Jom....ABU Abu ABU

Anonymous,  April 6, 2012 at 9:59 AM  

Lagak macam hero tamil ilam...orang umno kata bagus sebab banyak duit...tu

Anonymous,  April 6, 2012 at 10:09 AM  

bagi aku yang paling hebat ialah.....
dia mengaku HEBAT...

tu lah yg paling hebat









wak kang

Khatib,  April 6, 2012 at 10:17 AM  

Lagi hebat Anwar kaki JUBOQ. Termasuk pecacai2 dia kaki pungkok.

Anonymous,  April 6, 2012 at 11:30 AM  

Puak2 pkr nie tak pernah yg puas hati...
Sebab blog depa tak ada sambutan penuh ngan cita tong kelentong... Tu sebab menyemak jea lam blig nie... Aku betoi2 kesian kat depa nie sebab bangang dan tolol.. Kena tipu hidup2 ngan pemimpin yg bermuka2.... Tapi lau camnama pun depa nue menang bangang....!!!!!

zam April 6, 2012 at 2:25 PM  

Heeeeee... Betul.... Betul. ..

Anonymous,  April 6, 2012 at 2:55 PM  

Ko yang kene tipu ngan keling penipu ko tak sedar. Ni yang susah ko ni, dah kene tipu tak tahu diri kene tipu pas tu kata orang penipu... Tapi satu Msia tahu sape kaki penipu.... Tak payah cakap

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP