Video Seks HD, Gambar Aksi Seks Dan Adengan Berahi Masih Didalam Simpanan

Friday, April 20, 2012



Kadangkala berat untuk Gua dedahkan, kadangkala perit untuk Gua menggalas Amanah yang telah diberikan. Setiap hari berlegar legar dikepala ini untuk didedahkan sahaja apa yang ada didalam simpanan Gua. Tapi kerana Amanah dan tanggungjawap maka Gua biarkan sahaja menanti detik dan ketika ianya patut didedahkan.

Kadangkala ada bahan bahan tersebut dibiarkan begitu sahaja sampaikan isu tersebut sudah lapuk. Ada juga terlepas cakap pada rakan rakan Blog akan apa yang Gua ada didalam simpanan sehinggakan mereka katakan "Keluarkan Sekarang; Kita ajar mereka".

Kalau difikir ada betulnya kenapa perlu kita simpan bahan yang kita ada jika ianya mampu mengongcangkan mereka yang terlibat itu? Terfikir juga kenapa kita nak takut sedangkan pekara tersebut benar dan bukannya satu rekaan ataupun bahan yang palsu?

Tapi tulah bila kita sudah memegang amanah. "Jaga bahan ni elok elok, jangan keluarkan jika tidak membantu" ayat inilah yang Gomo selalu dapat jika menerima bahan panas yang jelek untuk dipertontontan.

Ada sebilangan yang kata Papa Gomo ni Blogger PORNO, Blogger Lucah dan bermacam macam lagi yang dikaitkan dengan SEKS. Emmm memang benar apa yang mereka katakan kerana Blogg Papa Gomo ini tertumpu dengan pendedahan Skandal dan juga Cerita Seks dikalangan pemimpin pembangkang.

Adun Selising PAS Kelantan, Adun Perupok PAS Kelantan semuanya berkaitan isu Seks yang mana bahan bahan tersebut sudah ada didedahkan dan juga masih berada didalam simpanan Gomo. Tindakan yang diambil oleh Adun PAS Selising dan Perupok keatas Papa Gomo?

Mereka setakat ini hanya menyatakan didalam akhbar untuk mengambil tindakan tetapi mereka tidak langsung melakukan sebarang tindakan kerana mereka sendiri tahu bahawa Gomo memang menyimpan bahan bahan tersebut yang jika diheret ke mahkamah maka akan terdedahlah segala galanya yang akan menyebabkan malu besar bukan kepalang buat mereka dna juga keluarga mereka.

Begitu juga dengan video Seks Anwar Ibrahim yang mana aksi Seks Anwar Ibrahim bersama China Doll sudah pun Gomo pertontontan kepada umum. Tetapi ianya belum tamat kerana sambungan adengan Seks Anwar Ibrahim berlanjutan sehingga aksi di Thailand dan beberapa lokasi lain lagi.



Begitu juga dengan bahan dari beberapa individu dari dalam PKR,PAS yang Gomo perolehi. Malah bekas mereka yang bersama pembangkang juga turut sama memberikan beberapa bahan untuk dikeluarkan diblog yang mana jika keluar bahan tersebut pastinya akan mengegarkan lagi negara Malaysia ini.

Video adengan berahi Adun PAS Kedah yang cukup terbaik dalam bentuk HD masih disimpan dalam jagaan yang elok oleh Gomo, Beberapa keping gambar aksi seks pemimpin pembangkang dan juga Video adengan manja juga masih tersimpan dengan rapi. Rasa hati hendak dikeluarkan sahaja bahan bahan tersebut tetapi apakan daya masanya belum tiba.

Entahlah, kadang kadang bila difikirkan macam mengaibkan sahaja mereka ini bila kita mendedahkan apa yang kita ada akan penyumbahleweng yang mereka lakukan. Tetapi bila kita fikir balik Fitnah yang mereka ini lemparkan pada pemimpin kita lebih dasyat dan buas sampaikan yang telah meninggal dunia pun turut dikaitkan dalam fitnah mereka.

Mungkin sedikit masa lagi untuk didedahkan apa yang Gomo simpan, mungkin juga Blog ini yang keluarkan ataupun blog rakan rakan Blogger lain. Susah juga bila Gomo sahaja yang disoal siasat tetapi rakan Blogger lain tak kena. He he he.....



Tak mengapalah, kita sama sama tunggu hari yang akan tiba nanti. Apa sahaja kemungkinan akan berlaku. Cuma Gomo nak cakap satu pekara sahaja yang paling penting buat para pembaca.

"Bahan bahan yang Gomo perolehi datangnya dari pihak pembangkang itu sendiri. Peperangan sesama mereka dalam merebut kuasa yang ada menjadikan banyak aksi dan adengan seks dirakam untuk mematikan musuh politik mereka. Anda boleh lihat setakat ini yang mendedahkan itu dan ini adalah mereka yang terdiri daripada Pakatan Pembangkang ataupun bekas Pakatan Pembangkang. Semuanya kerana Kuasa yang menjadi rebutan dan anda pastinya mampu membayangkan bagaimana Jijik nya mereka ini dalam merebut kuasa yang ada sampaikan segalanya dilakukan walaupun sanggup duduk meniarap dibawah katil untuk merakamkan adengan Seks musuh politik mereka"

Psssttt... Beberapa Video Berahi, Beberapa keping gambar....memang tak bermoral mereka ini pemimpin Pembangkang.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


43 comments:

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:16 PM  

Bersuara dh Ramlan Jaafar, Top Commenter dari KL di saluran FB. Jgn pedulikan org mcm ni Gomo. Lu bukan malukan mana2 Kak Limah atau Abg Ali yg org x kenal. Lu nk rakyat tau, bakal2 pemimpin kita, mcm mana kelakuan mereka. Bagi aku, teruskan usaha. Kalau dlm bentuk gambar yg melampau, gunakan style pendedahan mcm kes Eli Wong, lu orang letak gambar dlm masa2 tertentu.

Ingat bro, gua mau lu ingat btul2 ni, mcm mana skali dugaan yg lu hadapi, lu kena ingat, rrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaammmaiiiiii lg penyokong senyap ada di belakang lu. Yg penting, NO ANWAR IBRAHIM. Kita TIBAI!!

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:16 PM  

tak salah gomo simpan bahan lucah pemimpin pembangkang tu untuk dipertontonkan di khalayak ramai...at least kita tahu bakal pemimpin kita termasuklah pemimpin umno tu sendiri..tepuk dada tanya hati...ada yang setuju???

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:18 PM  

alahai gomo, keluar kan je lah..ada ngan xde je..lu punya modus operandi, bikin cerita dulu, ckp bukti kemudian..kasi hot2 ulas cerita seolah2 bukti dah keluar..tgk skrg org dh ramai ckp pasal siam doll mcm benda tu dah ada, sedangkan lu orang sudah panas2 cerita tu je..mentaliti puak umno totok, bila sesuatu diceritakan kerap2 kali dan oleh org rmi walau xde bukti akan dianggap betul..so gomo, x pyh ckp lah kalu setakat tong kosong je..lg org x percaya kt lu lah..

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:21 PM  

gomo, ape citer dgn badrul amin? Apsal dh lama sgt xde bwk ke mahkamah? Fitnah lah tu..kah kah kah

TOKGURU86 April 20, 2012 at 3:23 PM  

he he he. Kalau x der blog yg nak posting, bak sini sket bahan tu gomo. hehehe..

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:23 PM  

GOMO gua sudah boring ni..kasi kaluar itu gambar!!!

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:25 PM  

bro, apsal xde citer pasal shafie afdhal, apsal parporkari berani dedah kan..nmpk sgt lu kaki pencacai kulup umno..kah kah kah

Credit tu parporkari: berani kerana benar walau dia di side bn..tabik gua

Anonymous,  April 20, 2012 at 3:52 PM  

Tunggu dulu Gomo. Bila 'orang' tu confirm dipilih bertanding mewakili parti, barulah Gomo keluarkan. Waktu tu alasan nya memang kuat....demi menolak pemimpin yang tidak bermoral. Jika Gomo keluarkan sekarang ni, dah nak habis penggal, diaorang buat selamber je.

Apa yang Gomo patut buat sekarang ialah memberi AMARAN pada pemimpin yang rasa diri mereka ada skandal, lebih baik jangan bertanding. Sekurang2nya Gomo dah mengingatkan mereka. Padahnya pada anak bini juga.

P/s Emmm...tapi kalau Juburi, anytime pun Gomo boleh keluarkan. Anak dan bini dia tak kisah pun.

dadidu,  April 20, 2012 at 3:52 PM  

saya antara penyokong senyap...hari2 mesti baca....info bro mmg saya yakin betul...sumbernya pun mmg power...

Alisha Residenc April 20, 2012 at 4:14 PM  

anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
berharap anda jangan keberatan

headbomb April 20, 2012 at 4:21 PM  

tibai cukup2 depa ni gomo sebab mereka ni baka jibraun.. den sentiasa di belakang mu gomo.. ayuh perang habisan2 dengan mereka... hehe

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:21 PM  

gua pun ada gmbr scandal baru..bini mamagomok main dgn bangla..full HD lg..tp mcm gomo ckp, x leh dedah kan lg..tunggu masa sesuai..so korang percayakan x? Tentu lah x sbb tanpa bukti anggaplah sesuatu cerita mcm cerita penglipur lara..

Aku Peduli Apa @ APA April 20, 2012 at 4:27 PM  

Assalam bro.
Lu pun tau gua mmg menentang material porno yang tdk membantu Umno dlm menghadapi PRU13 nanti.

Tapi lu lebih tau apa yang lu ada dan apa impaknya.Klu ianya boleh membantu by all means lu buatlah apa yang patut.Cuma lu je yang tahu apa yg ada ditangan sdgkan kami diluar ini cuma mengandaikan nya aje.

So bro,its all up to you.Lakukan yg terbaik..

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:36 PM  

Amanah ke tak amanah ke..ikhlas ke tak ikhlas ke,jujur ke jubu* ke,dosa ke pahala ke...semua tu tak wujud dah dalam kepala hotak...yang tau duit duit duit....masing2 sibuk mencari rumah masing2 sedangkan masa tu tgh dok dalam rumah masing2 dah...itulah hakikatnya...demokrat ke republikan?

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:37 PM  

siarkan je gomo, lu kan barua merangkap anjing umno..kalu lu siar kan x kan skmm mahupun polis akan ambik tindakan dkt lu..lu 'kebal'..kerja lu hanya sebar fitnah dan dibayar..dibayar brape fhm2 lah..shafie afdal boleh byr 1.5 juta dkt penyedap, x kan lah lu yg bapak segala penyedap dibayar lg rendah dari tu..

Anonymous,  April 20, 2012 at 4:57 PM  

isteri gomo tak mara ke simpan video dan gambar porno. pelik aku. anak2 ko tak tanya ke? aku rasa sekarang malaysia dah benarkan cite blu. sume orang boleh tengok dah. penjual cd blu jgn takot lagi.

Anonymous,  April 20, 2012 at 5:18 PM  

Gomo kawan ko ke yang boyak boyak cibai budak pelajar...kat dataran. Ko boleh tolong KJ buat lapuran polis.???

Anonymous,  April 20, 2012 at 5:23 PM  

jangan takut gomo... gua sokong lu.. lantak dorang nak kata pasal blog lu.. pemimpin dorang lagi teruk.. dlm ceramah dok kata bukan pasal tun dulu. ada ke kata tun tgk citer blue sambil ngan cucu.. tak patut.

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:00 PM  

hek eleee..khairul anuar tu sape ah!!sape kata tu khairul!!nko ke nuar??mana penah baiknya yg kerajaan buat,,dr jambatan pulau pinang lg..membazir katanya..putrajaya!!sepang!!alamak!!semualah,,alih2,,yg nak kjar kesana sape!!ni kata plk bermulanya zaman rasuah korupsi dn mcm2 zaman mahathir!!nko gila ke ape!!tu keje anuar laaa dew..bodoh piang nko nih!!!semua yg nko sebut tu semua dr anuar la wei,,bongok!!!tengok je skrng!!parti anak beranak!!!dah la gitu..penyedap dia pun berpolitik!!zaman mahathir ada anak2 dia berpolitik!!!bodoh!!inshaAllah,,lau ada ketentuan, masa yg diberikan BN memerintah,,kita akn nengok!!mcm mana dema ni plk dok nak amik projek nan FELDA,,LEMBU TU NKO LAA KHAIRUL ANUAR BIN ABDULAN***!!!hhehehe,,,,

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:00 PM  

AIYOYOYOYO...LU ORANG BANYAK BODOH LE...ITU KISAH LAMA MA...GOMO TOLONG CARI VIDEO SHAFI APDAL SAMA ITU ZAHIDA RAFIK....MESTI BEST PUNTA...WOW MANA HOTEL WOOO...BARU PANAS...

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:02 PM  

yang finah tun det tengok blu ngan cucu mesti anak haram PAS ustad janggot kambing berserban kotek kecik tapi kuat sek = tipikal PAS

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:06 PM  

zahida rafik muka macam nenek kebayan tu pun nak pakai kena RM sejuta sebulan....lojik le sikit

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:17 PM  

ni mesti kerja mak lampir muka macam mbok indon cuci jamban punya kerja..tah nye zafida rafik tu isteri no 2 shafie afdal apa nak heran..

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:21 PM  

Aku baca komen puak bodoh 'FUCKatan' rasa nak mual!!!! Bodohnya diaorg tu....

Anonymous,  April 20, 2012 at 6:52 PM  

wow!!!ada video shafie ke?gomo tolong la cari video ni...ini baru porno.umno kan porno...

Anonymous,  April 20, 2012 at 7:40 PM  

KUALA LUMPUR, April 20 — French prosecutors have uncovered evidence to prove the involvement of Malaysian officials in multimillion ringgit worth of commission as kickbacks for the sale of two Scorpene submarines to Malaysia, Suaram revealed today.
Malaysia paid RM6.7 billion in 2009 for the two submarines of which RM574 million was earmarked for co-ordination and support services for Perimekar Sdn Bhd, owned by Prime Minister Najib Razak’s close associate Abdul Razak Baginda. Abdul Razak is being sought as a witness in the French case.
A Scorpene on patrol. — Picture courtesy of shaktiraj25.blogspot.com“Investigations on the French side so far have provided sufficient evidence to point fingers at specific Malaysian officials’ involvement in the Scorpene commissions,” the human rights group’s lawyer Joseph Breham said in a statement here.

“For us to arrive at this stage of the hearing is a gigantic step in the pursuit of the Scorpene commissions, one of the biggest corruption scandals in Malaysia in recent years.”

Anonymous,  April 20, 2012 at 7:56 PM  

Sokong dadidu. Info dari Gomolah yg membuatkan saya mampu melihat kedudukan sebenar "SESUMPAH" politik Malaysia yang paling hebat! Sekarang ni gelaran "KAKI KACAU" juga patut ditambah padanya.
Niat siarkan skandal bukan nak aibkan orang tetapi memberikan "peringatan" pada orang yang Naif macam saya untuk tidak membuat kesilapan apabila membaca orang! TQ GOMO!

Anonymous,  April 20, 2012 at 8:18 PM  

Sabar dulu papa gomo. Masa terbaik untuk tunjukkan semua bukti belum tiba lagi. Biar Nuar bersama jambu dan anak-anak ikan dia bermain-main dan berenang-renang dulu. Sampai saat dan ketikanya, kita letak jaring biar bernafas pun payah. Jangan katakan bernafas nak bersodomi pun tak hilang terus selera.

Bile saat yang sesuai?? Hehe... bile paluan gendang bergema nanti. Kiri kanan depan belakang pakcik peliwat tu keluar pekung yang busuk......

Anonymous,  April 20, 2012 at 8:22 PM  

Strategi.. strategi... strategi....

‘Komander mereka, Lord Nang merupakan seorang yang tamak (macam pakcik peliwat),’ jawab Sun, ‘dan kedua-dua buah negeri Tang dan Tsai memang berdendam dengannya. Jika tuanku mahu menyerang secara besar-besaran, tawanlah kedua-dua buah negeri tersebut.’.......

Anti PR April 20, 2012 at 8:22 PM  

Kita mesti Tibai Anwar. Biar Cibai sokongnya. Siapa tak mahu dosa jgn tengok. Itu bahan bukti. Nak tunggu 4 saksi memanglah dlm kedudukan selamat pelakunya. Siapa nak menghendap org main jubo juga. Penyolong kaki spin mulalah spin ikut Quran. Anwar pun tak berani sumpah ikut Quran. Nak selamat diri baru ingat panduan agama (Quran).

Juara Wira,  April 20, 2012 at 8:31 PM  

tak yah porno porno pun dah nak berkubur dah sikuburi anwar aljuburi....apa shafie shafie ni??apa bukti?bdk drebar tu dah dibeli oleh nuar la woi..apa bukti?mana 4 saksi ni?.. kepada semua peyokong Parti Ambiga Srenevasan(PAS)..BILA MAU BERTERIMA KASIH NGAN UMNO HAaa???PUNYA BAIK UMNO NI BKN TOLONG RAKYAT JE..MALAH TOLONG DAPATKAN JAWATAN YDP MAIPP UNTUK PAS..

Anonymous,  April 20, 2012 at 9:05 PM  

Dulu lu kata dia kaki jubur, pas tu spin pulak kata kaki pantat, pas tu keluar bisexual, lu punya tipu, lembu gila je yang percaya.... Tu yang bela artis tu, drebar dia dah kasi gua 2 CD.... Tunggu... Nanti lu terkentut

Anonymous,  April 20, 2012 at 9:32 PM  

Nanti gomo...sabar...kita tunggu kot2 dia dapat jadi pm baru kita kluarkan video tu dan paksa dia letak jawatan...buat ape dedah sekarang bukan dia ada jawatan dalam kerajaan..apa nak takut..kalau kita nampak takut dia lagi berani...

Anonymous,  April 21, 2012 at 7:11 AM  

Gomo tersangkut antara 2 simpang.. Aib orang atau negara. Seeloknya baiklah anwar tarik diri dari politik sebelum aibnya terus dibuka..

Anonymous,  April 21, 2012 at 8:24 AM  

papaporn simpan benda2 lucah..
selalu peggi cari benda lucah..

FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..
FUCK UP la Papaporn..

Anonymous,  April 21, 2012 at 12:33 PM  

dh tu, x yah lah baca mangkuk!

Anonymous,  April 21, 2012 at 9:10 PM  

MenyamPuk pulak si senduk ni

Anonymous,  April 21, 2012 at 10:11 PM  

Woi Gomo !!! Lu pemfitnah tegar. Pembohong besar. Lu ingat rakyat bangang ker nak percaye crite hangit lu.

Kalu lu betul2 ada bahan2 tu, kasi tunjuk lah !!! Apa mau tangguh-tangguh.

Orang pakai jantung plastik, Lu pulak pakai telor plastik.

Kah kah kah...

Anonymous,  April 22, 2012 at 1:15 AM  

oii barua Papagomo mana duit bahagian kami. Hang mentedarah sorang ka? Bangsa HARAM JADAH. Kami X halal dunia akhirat.

Anonymous,  April 22, 2012 at 3:08 AM  

Kau jgn pedulikan mrk Gomo.... dedahkan aje. Klau gambar atau filem tu mrk lakukan dgn org yg sah hubungannya dgn mrk mmglah kau salah krn mengaibkan siperlaku. Ttp jika mrk mrlakukannya dgn org lain yg kita tahu bukan hubungan yg sah knp perlu kata itu membuka aib org. Perkara itu harus ditunjukkan. Sama juga spt membawa org yg salah kemuka pengadilan. Kan masa tu semua org boleh tahu apa kes nya. Tunjukkan aje Gomo.... tk pyh tggu. Ramai yg akan sokong kau. Kita wajib mengetahui siapa pemimpin yg harus dipilih. Kan itu salah satu dr tuntutan islam didalam memilih pemimpin. Yg mana tk percaya tu.... buangkan aje TV, Video, Kamera, Komputer atau apa-2 yg dianggap besi sbb ianya tidak boleh dipercayai. Selama ini mrk mendengar azan yg berkumandang dlm TV tu pun salahlah agaknya. Bg pendapat tk guna otak punya org........ Pttuiiih.....!!!

Megat Alam Gempita April 28, 2012 at 10:27 AM  

Sabar...kalau dah dedah nanti mereka pasti akan hancur.

Anonymous,  August 15, 2012 at 11:04 PM  

Mampos aa die nk baca x! Bingai!

Anonymous,  March 8, 2013 at 3:41 PM  

penipu mu gomo...kalu kau betul2 ada buktikan...jgn duk bual gak..kecik2 xnak mnpus...besar2 penipu..lu baik mnpus la..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP