Ambiga Pandikutty Merayu Rayu Pada Pihak Polis & DBKL

Thursday, May 17, 2012






Ha ha ha
Kerana takut dengan adengan yang berlaku depan rumahnya si Ambiga Pandikutty telah merayu rayu kepada pihak Polis untuk menghantar pasukan kereta peronda bagi menghalang orang ramai dari terus berdemo depan rumahnya.

Tak cukup dengan pihak Polis si Ambiga Pandikutty merayu bagai nak gila dengan Dato bandar minta DBKL angkut mereka yang menjalankan perniagaan depan rumahnya.

Kah Kah Kah
Baru kau rasa ye Ambiga Pandikutty?
Sebelum ni kau tak rasa?

Apa pun itulah Ambiga Pandikutty Bangsat yang mana bukan main hebat BERSHIT sana sini Demo sana sini yang kononya kebebasan bersuara. Bila tang ada pihak lain yang demo depan rumahnya maka mula lah kata privasi kehidupan terganggu.

Pundek punya Ambiga Pandikutty Bangsat.
Go To Hell

Psssttt... Syabas pihak PDRM dan DBKL yang tak peduli cemuhan Ambiga sebelum ini. Itu namanya Profesional


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



37 comments:

Anonymous,  May 17, 2012 at 7:31 AM  

Padan muka babigaga...

hidop malaysia. hampus ambiga,  May 17, 2012 at 7:33 AM  

chelaka punya keling, should have been send back where she was originally from. balik lah ka india. pack her and send her out by sea. kenapa dia tidak ditangkap sedangkan orang lain tidak bersalah ditangkap. why is the government is so scared of her. polis dimakihamun. sekarang polis tolong dia. sekarang polis perlu tangkap dia.

Anonymous,  May 17, 2012 at 7:34 AM  

Mana UNIT AMAL ?...jaga lah boss hangpa....buat apa minta bantuan Polis...Polis memang dah tahu kerja mereka jaga keamanan.....minta tolong UNIT AMAL naaaa !!

ajai62 May 17, 2012 at 8:35 AM  

Assalam Bro

Unit Amal dah mabuk minum todi dan samsu haram. Tu pasal tak bole nak jaga BOss Babiga ni.... Padan muka....

ahmad zikron May 17, 2012 at 8:38 AM  

pandai pulak minta bantuan polis..masa buat huru hara,semua nk salahkan polis..

Mari tengok Siapa sebenarnya ‘kuasai media’ dan menyekat ‘kebebasan bersuara

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:06 AM  

Aku pelik dengan polis. Apa depa dah lupa kah macam mana anggota depa kena belasah dengan perserta bersih 3.0 anjuran Ambiga. Lagi nak pi berjaga kat rumah Ambiga, tak mau bagi NGO berhimpun depan rumah dia konon ... ah pergi mampus lah si Ambiga tu.

Tak kan polis tak tahu, kerana Ambiga lah orang2 KL dapat susah, polis jadi tak senang duduk, polis juga terpaksa berjaga siang dan malan ... masih juga polis nak tunjuk baik kepada Ambiga.

Aku nampak macam polis pun takut2 dengan Ambiga ... awat takut kalau2 PR menang PRU 13 nanti polis akan diajar oleh Ambiga kah ???.

Steady lah polis, jangan lah keciwakan kami rakyat terbanyak yang duk sokong polis selama ini.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:09 AM  

Kau orang patut ramai2 buat pasar malam pula depan rumah dia tiap2 malam....tak cukup dgn itu, boleh bawa khemah ramai2 terus camping di situ. Lakukan sehingga Ambiga pompuan jelik mcm monster ni minta maaf secara terbuka kepada semua peniaga yang terjejas dan kepada seluruh rakyat Malaysia atas perbuatan dia yang menganjurkan Kotor 3.0 dan berjanji tidak lagi akan melakukan sedemikian. Sesudah permohonan maafnya di siarkan seluruh negara, barulah para peniaga boleh beredar dari kawasan rumah dia.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:20 AM  

Ni satu lagi aku nak ingatkan polis. Hangpa jangan duk sibuk nak pi cari dan tangkap orang2 NGO yang buat demo depan rumah Ambiga pulak.

Kalau betul2 nak buat kerja, hangpa pi lah cari dan tangkap semua 145 penyangak Bersih 3.0 yang gambar depa dah keluar dalam paper.

Nak tanya polis. Pasal apa tak tangkap 4 ekoq kepala penyangak yang menyebab berlakunya kekecohan dan rusuhan di KL pada 28.4.2010 semasa Bersih 3.0.

Senarai nama penyangak yang polis patut tangkap, tapi poilis tak berani tangkap adalah :

1. Ambiga Pandikutty ... pengerusi Bersih 3.0

2. Anwar Al Juburi ... yang mengarahkan peserta Bersih 3.0 merempuh hadangan polis.

3. Azmin Ais Krim ... yang mengapi2kan peserta Bersih 3.0 supaya menentang polis.

4. Nik Aziz s.a.w ... yang bagi duit tambang, duit makan dan duit hotel kepada perserta dari Kelantan untuk menyertai Bersih 3.0.

Pi tangkap depa 4 ekoq tu dulu, kemudian baru cari ikan2 bilis yang 145 tu.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:30 AM  

Bila aku tengok video. Sakit hati aku tau. Awat kerjaan bayar gaji polis suruh pi jadi pengawal kat rumah Ambiga kah. Macam tu juga dengan penguatkuasa DBKL .. kerajaan bayar gaji suruh hangpa pi jaga rumah Ambiga kah.

Kepada polis daripada hangpa duk jaga rumah Ambiga lahanat tu, lebih baik hangpa pi cari dan tangkap perompak, penyamun, penculik, pembunuh, dan penjenayah2 yang bermaharaja lela di WP Kuala Lumpur.

Apa punya polis daaa. Nak jaga rakyat atau nak jaga si Ambiga lahanat tu ?????

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:34 AM  

Hei Polis, ko ingat ko tlg ambabiga tu dia nk ingat ke jasa polis? Silap2 dia buat Bershit 4 lg dlm masa yg trdekat. Ko biarkan aje. Bg ajar sama dia. Ini je cara nk ajar bangsa keturunan pendatang ni. Buat baik ada limitnya. Ambabiga ni cakap melayu pun x brp pandai. Balik negara asal nenek moyang ko la.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:52 AM  

Hello geng....cool cool...

Tugas tetap tugas. Polis kita ada otak bukan macam pariah tu. Kalau polis tak pergi lepas tu kot ada orang baling bom ke atau apa2lah, nanti pariah ni kata polis bersekongkol pulak.

Pariah ni takkan aman punya. Lepas ni mesti ada group lain pulak datang. Abang buger, bekas tentera...ish tak sabar aku tunggu next group. Nak sangat demokrasi jalanan...ambik ko.

Anonymous,  May 17, 2012 at 10:08 AM  

kita hon hon depan rumah dia..polis tak leh buat apa..tak salah kalu hon hon tanda protes..ki ki

hidop malayu hapuskan keling ambiga,  May 17, 2012 at 10:14 AM  

ambiga, anwar, azmin patut ditangkap. they are gays, homosexuals and bisexual. kerja mereka hendak jahnamkan negara supaya dap dan yahudi dapat memerentah malaysia. nik aziz dah nyanyok. tak tahu beza diantara islam dan kafir. yahudi nik aziz nak jadi kawan. dap pun hendak jadi kawan. sudahlah Nabi pun tidak tingal selamalamany. berhentilah. tumpu kepada ugama. kau nik aziz sudah banyak membuat salah. politik dan ugama ada perbedzaan.

Anonymous,  May 17, 2012 at 10:18 AM  

Jangan memfitnah bhai kalau tak nampak besar dosanya...

Prince of Noob May 17, 2012 at 10:58 AM  

mohon unit amal pas turun ronda jugak... takut2 polis ni nanti pukul org yg demo depan rumah ambiga... yelah polis ni kan suka pukul orang tak boleh dipercayai dah...

Anonymous,  May 17, 2012 at 11:09 AM  

....blog pembohong ni x abis2..betul ke Ambiga merayu?

Anonymous,  May 17, 2012 at 11:16 AM  

Ye tak ye jugak! Mana pi semua Unit Amal? Patut pi la jaga rumah bos ang! Paling baguih ang bawak skali tabung derma suruh depa derma. Lepaih tu jangan lupa tolong jaga parking skali. Tapi nak lagi best ang mintak permit pasar malam ngan DBKL lagiiiiii best! tang tu mampuih pi la ngan ambiga janji korang masyuuuukkkk.. HAHAHAHAHA best X idea gua? Tak caya tanya mahpos..

- aiskrim jagung

Anonymous,  May 17, 2012 at 12:05 PM  

betul tugas polis jgn dipertikaikan.. tugas tetap tugas tanpa mengira sesiapa walaupun mahkluk tu pernah menghina polis dan membuat huru hara pada negara...

fahamilah tugas mereka.. saya percaya bagaimana perasaan mereka tetapi kerana tugas dan arahan mereka laksanakan juga..

itulah sebenarnya tugas polis menjaga keselamatan rakyat walaupun ada segelintirnya berpewatakan yg amat keji terhadap polis itu sendiri... bila tersepit mereka tetap akan mencari polis dan polis tetap dan pasti akan membantu...

Anonymous,  May 17, 2012 at 12:46 PM  

tak jemput geng-geng #occupy buat depan rumah ambiga ke?

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:11 PM  

Saya setuju!!!

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:12 PM  

org Melayu mmg terer dgn fitnah, patut la x maju2...pastu salahkan bangsa lain, knp Melayu x maju...

Anonymous,  May 17, 2012 at 3:05 PM  

kalau upah mat rempit baling najis rumah dia cam na, mesti punya lepas tu ambabiga taubat tak buat dah kacau.

atau abbabiga mintak lah aljubori sediakan pengawal depan umah ambabiga.

atau pun unit amal pas yang rempur polis itu hari jagalah depan umah ambabiga.

cis muka tebal macam kulit babi pandai pula minta bantuan polis yang dia dan penyokong selalu panggil anjing..

sekarang mari kita buka gerai burger, menari gelek ponggong, aerobik atau camping didataran bkt segambut pula depan umah aljubori lgbt. lepas tu depan umah assmin jangan lupa..ok.

Anonymous,  May 17, 2012 at 3:14 PM  

*senaman punggung*

golek golek golek*

Anonymous,  May 17, 2012 at 3:36 PM  

Aku tau la memang tugas polis nak jaga keamanan. Tapi yang depa duk layan sangat aduan Ambiga Pariah Pandikutty tu buat apa.

Aku sokong kalau Mat2 Rempit nak tunjuk hero waktu ni lah. Pakat ramai2 pi baling taik ke rumah Ambiga Pariah tu. Kalau polis halang dengan polis2 sekali hangpa baling tahi. Kalau masa Bersih 3.0 mat2 melayu rempit berani belasah dan terajang polis, aku cabar hangpa kalau betul2 anak jantan pi lah baling tahi ke rumah Ambiga Pariah supaya hangpa dapat peluang belasah polis lagi dekat rumah Ambiga Pariah pulak.

Amacam mat2 melayu rempit .. berani kah. Kalau tak berani hangpa pun pariah macam Ambiga tu juga.

Anonymous,  May 17, 2012 at 3:44 PM  

Ni aku nak tanya polis sekali lagi. Bila hangpa nak tangkap 4 ekoq beruk yang aku sebut pagi tadi tu. Awat takut kah nak tangkap beruk2 tu.

Hishamudin nak tunggu apa lagi .. bagi lah arahan dekat KPN suruh tangkap 4 ekoq beruk tu serentak. Apa punya menteri daaa .. tadak teloq punya menteri dalam negeri .. tak sama macam Megat Junid masa dia jadi Menteri Dalam Negeri.

hangkedee May 17, 2012 at 5:36 PM  

10.o8 Cadangan yang baik.Biar dia rasa bagaimana hak orang ramai lagi perlu di jaga juga.Dasar Paria tak sedar diri.

Anonymous,  May 17, 2012 at 6:49 PM  

punya ramai...
polis,
tentera darat,laut dan udara...
x kan x boleh "handle" betina keling sekor ni...-



-wak-

Anonymous,  May 17, 2012 at 7:14 PM  

polis jaga keamanan bro...tak kira dari politik mana...kan kena tuduh jadi unit amal bn pulak...huhuhu...

Anonymous,  May 17, 2012 at 8:50 PM  

OI AMBABIGA PANDIKUTTY....PGL LU PYA UNIT AMAL BAJU MERAH SAMA PESERTA BERSHIT JAGA LA....PANDIKUTTY PISASE...

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:29 PM  

betul tu tugas polis menjaga keamanan, tapi cukup cukup la, takkan tak paham paham lagi macam mana orang layan polis...janganlah kerana beruk sekor polis semua jadi tikus. jangan la dok layan yang sekor tapi abaikan yang berjuta lagi, jangan sampai yang berjuta benci dengan polis pula sudahlah. saya pun rasa majoriti rakyat dah naik meluat dengan tindakan polis yang sering pilih bulu

Anonymous,  May 17, 2012 at 11:12 PM  

tahun 1998 UTK, menyerbu masuk rumah anuar dan menangkap beliau....

mengapa perkara yg sama tidak dilakukan keatas keling betina sekor ni...

kalau orang melayu...."on the spot" tindakan nya...

kalau bukan melayu....anda takwil lah sendiri





-wak-

Anonymous,  May 18, 2012 at 6:50 AM  

Sebab sekarang menteri ala pondan gitu yang jaga

Anonymous,  May 18, 2012 at 7:24 AM  

Aku rase nk jual kondom r depan uma die. .
Ade ksong lg ke?haha

hidop melayu. mapus ambiga,  May 18, 2012 at 10:02 AM  

keling babigaga patul dibuang negara. malaysia negara aman kenapa kerana keling ini orang melayu ikut sama. pengkhinat negara tidak sepatut diberi perlindongan. babi ini perlu dipenjarakan. hidup melayu

Anonymous,  May 18, 2012 at 4:30 PM  

phuitttt phooosshhhh... ko semua maki dan fitnah Datuk Ambiga dan Dato seri Annuar.. dia kirim salam kat ko semua dgn kentut dia ... phuuuuiittt boleh bau ke? bau dan cium sampai habis ya...orang bodoh kat sini..cakap tak serupa bikin..

Anonymous,  May 19, 2012 at 5:11 AM  

ko la yg b0d0h..kent0t nuar pn nk cium ke?nmpak sgt ko rakan b0nt0t nuar kn hak3..

Anonymous,  May 19, 2012 at 11:32 AM  

SIKIT PUNYA RAMAI MENTERI MELAYU,
TAPI X BOLEH BUAT APA2 DENGAN KELING BETINA SEKOR NI...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP