Amy Search Dikecam Dan Dilabel Tak Setaraf Tok Guru Bob Lokman

Wednesday, May 30, 2012




Syabas diucapkan kepada artis tanahair kita yang semalam menyertai UMNO sebagai wadah perjuangan politik mereka. Satu tindakan yang terpuji apabila memilih UMNO parti keramat orang Melayu untuk bersama sama Perdana Menteri kita D.S. Najib Razak dalam memastikan perjuangan orang Melayu terus diperjuangkan.

"Penyanyi lagenda rock, Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman dari Kumpulan Search hari ini telah menyertai UMNO dan menyerahkan borang kehlian.



Turut mengikut jejal beliau termasuklah Mus (May) Radhi OAG, dan Ibno Reza juga turut bersama-sama Amy menyerahkan borang keahlian. Amy memberi alasan kemasukan ke dalam parti ini kerana yakin perpaduan orang Melayu hanya mampu dikekalkan jika parti itu terus mentadbir negara. Read More...

Apa yang menarik untuk Gomo nyatakan disini adlaah ulasan Amy Search yang dahulunya digembar gemburkan oleh Parti PAS bahawa Amy telah pun meryertai parti itu. Mungkin agak lucu untuk Gomo gambarkan keadaan para penyokong PAS berhubung kemasukkan Amy Search ke dalam parti UMNO tetapi itulah realitinya yang mana pilihan yang bijak sudah pasti adalah parti UMNO dan bukannya PAS, PKR apatahlagi DAP.




Menarik apa yang dikatakan oleh Amy Search didalam video diatas yang mana bukan soalan wang ringgit tetapi "Satu Bangsa" dan itulah yang membuatkan Amy Search menyertai UMNO.

Pembawa kepada kemasukkan artis ke dalam UMNO semalam adalah Brother otai kita saudara Jamal Abdillah yang tidak jemu jemu mengajak rakan rakan artis untuk bersama parti UMNO parti keramat orang Melayu. Lihat video dibawah ini:



Sememangnya benar kata Jamal Abdillah, jika Kapal yang dipimpin Nakhoda yang betul dan bijak maka perlulah kita naiki. Untuk apa menaiki sebuah tongkang yang Nakhoda nya belum tahu siapa kebarangkaliannya. Satu mesej jelas dari Jamal Abdillah dalam pekara ini yang mengesa rakyat Malaysia berfikir secara bijak akan parti pilihan masing masing.

Apa sekalipun kemasukkan mereka ini ke dalam UMNO sudah pasti membuatkan pemimpin Pembangkang melalui jentera nya akan menyerang artis ini dengan pelbagai tomahan. Serangan sebenarnya sudah dilancarkan sejak semalam dengan pelbagai cerita palsu demi menghasut rakyat Malaysia memboikot para artis tanah air ini.

hakikatnya hanya Bob Lokman yang dipuja dan dijulang oleh parti pembangkang terutama PAS setelah Bob Lokman menyertai PAS tahun lalu. Ada besar perbezaan diantara artis masuk PAS dan UMNo kerana jika masuk UMNO, Amy Search tetap dipanggil Amy Search, Awie Wings tetap Awie Wings. Namun jika mneyertai PAS sepertimana Bob Lokman panggilan akan berubah dalam masa seminggu yang mana Bob Lokman setelah memasuki PAS dipanggil sebagai USTAZ BOB LOKMAN.


Tidak mustahil sedikit masa lagi Bob Lokman akan dipanggil Tok Guru Bob Lokman. Itulah janjian yang PAS lakukan demi menarik rakyat yang kurang bijak menyertai parti PAS yang menjual agama ini. Jika Sorga pun boleh dijanjikan apatahlagi dengan gelaran sebegitu. Renungkanlah wahai rakyat Malaysia.

Gomo mengucapkan Syabas kepada artis tanahair yang bersama UMNO dalam terus bersama D.S. Najib Razak bagi meneruskan perjuangan UMNO yang masuk ke tahun 66.

" Jadikan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Ini"




Psssttt...Khabarnya Nik Ajis pengsan semalam bila dapat tahu Amy Search masuk UMNO...huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



80 comments:

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:06 AM  

Kalau pengsan jer takpe....

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:09 AM  

Habih lah lepaih nie....ramai dok meroyan sambil jiwang rock kapak tak menjadi...takdo nak bangging2 lagi...dok kona baring teghuih laa....

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:18 AM  

nyanyi dan ulang kata-kata abg jamal

kalau nakhoda
kalau nakhoda kurang lah faham
hai kuranglah faham
alamat lah kapal
alamat lah kapal akan tenggelam

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:52 AM  

....alamat lah kapal akan tenggelam

apa susah kapal tenggelam?...kan kapal selam scorpene ada.

kahkahkah

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:58 AM  

1.hang perasan ka gomo bhaiii!!yang masuk pas selalunya telah tinggaikan dunia hu ha!hu ha!!dunia seni!!macam bob lokman!aisyah dll!!
2.yang masuk umno selalunya masih terkinja-kinja dipentas hu ha!hu ha!!
3.alahai jamal!amy!radhi!tak giannnn lagi ka!!!
4.cari la artis yang nampak alim sikit yang masuk umno bhaiii!!baru pakat-pakat boleh ikuttt!!!ni yang dok nampak jahil je yang masuk umnooo!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:03 AM  

ANON 1.2.3


MACAM HANG SORANG BERUGAMA

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:05 AM  

Dia tak percaya pada Pas, sokong Al Juburi walaupun Mat Sabu, Karpal dan Taib Azimudin punya bukti DSAI yang disokong oleh Nik Aziz, Haji Hadi dan seluruh kepimpinan PAS adalah Al Juburi menurut Mat Sabu.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:07 AM  

Tak ada ke hukuman rejam ke atas seorang ADUN PAS yang berzina dgn isteri orang dalam keretapi.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:08 AM  

Tahniah..nampak sangat pakatan rakyat dah x dapat sambutan...hanya puak2 yang bodoh saja dok menyokong membabi buta..hahaha

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:10 AM  

Kepada YB Mat Sabu, rakyat teramai tidak akan lupa kepada siapa saudara gelarkan Al Juburi. Kenapa sekarang bukti yang ada pada saudara dan dilalak-lalakkan disemua tempat saudara berceramah kini hilang tidak dapat dikesan. Kini saudara telah bersubahat dengan org yang saudara ada bukti kegiatan gilanya sehingga saudara gelarkannya Al Juburi

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:12 AM  

ANON 10.58..BOB TUE ALIM KER SETIAP CERAMAH DIA X HABIS2 MAKI ORG?SUKA HATI KO JER PANGGIL AMY JAHIL SEKURANG KURANGNYA DIA X KHIANAT AGAMA DAN BANGSANYA...

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:15 AM  

org2 bodoh saja yg sokong pakatan ni..baru2 ni kwn gua penyokong pembangkang kata malu nak sokong Bn sbb tak pandai bercakap dlm ceramah...mmg Org Bn x pdai ckap..tp pdai bt kerja utk rakyat..org pkatan pdai cr salah org, tabur fitnah, putar belit ayat al-quran n hadis jer....kerja tak da...kata org depa ni mcm NATO...No Action Talk Only..

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:15 AM  

Ikut suka depa nak sokong sesiapa pun sebab terbukti negara ini mengamalkan kebebasan tetapi mesti ikut peraturan dan undang-undang. Orang yang bijak tahu akan haknya menurut perlembagaan tetapi akan kembali bodoh dan bangang apabila dalam masa yang sama melakukan sesuatu yang berlawanan dengan undang-undang dan peraturan. Tak ubah macam sebahagian peguam yang tahu dan pakar law, tapi langgar apa yang dia tahu. Tak ubah seperti Karpal Singh, dulu kemukakan Akuan Bersumpah Azizan yang diliwat DSAI, tapi sekarang dia bela.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:25 AM  

Ahli je UMNO tp x semestinya dia mengundi UMNO...rakyat sekarang da bijak bukan mcm dulu lagi..Undi kan rahsia...Hahahahahaha....Jadi ahli utk kepentingan...biasala...

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:26 AM  

1.macam ni la cai-cai umno!!yang penting puak yang guna akai otak di kepala tak sokong umno punnnn!!!hangpa tenguk keputusan pilihanraya kampus baru-baru ni!!majoriti ipta jatuh pada mahasiswa yang pro pembangkang!!kalau dulu fakulti agama jee yang selalu pro pembangkang!!!la ni telah menyeluruh fakulti dah cemuih pada umno!!contohnya di UM!!calon mahasiswa yang pro umno dah lingkup bhaiii!!!itu lah yang penting bhaiiii!!puak-puak cerdik yang bakai jadi pemimpin jabatan kerajaan nanti telah condong kearah pembangkang!!
2.artis-artis yang masuk umno tu!!hangpa google la tenguk sejarah depa!!!masya-Allah bhaiiii!!malaih la nak cakap!!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:26 AM  

Masuk PAS tinggalkan dunia?

Masuk PAS tinggalkan dunia??

Masuk PAS tinggalkan dunia???

lawak apa ni????

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:30 AM  

Jamal berkahwin dengan Fatimatuzahra Samat pada Disember 2005 dan hasil perkongsian hidup, mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Ahmad Zaki Yamani. Jamal tiba-tiba melafazkan cerai ketika berada di dalam kereta pada 15 Mei 2007.

Jamal didakwa telah mengugut menerusi SMS kepada Fatimatuzahra Samad , 26 daripada nombor 013-3088080 ke nombor 017-3887258 pada pukul 7.44 pagi 30 April 2007. Ugutan SMS itu berbunyi "Tunggu dan lihat apa akan terjadi." Kes dibicarakan di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan boleh dihukum penjara dua tahun atau denda atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.Pada 30 Ogos 2008, Fatimatuzahra telah membuat laporan polis di Balai Polis Seksyen 11 di sini yang mengandungi penjelasan kepada laporan polis pertama .

Pada 23 April dan 3 September 2008 Fatimatuzahra telah menghantar dua pucuk surat kepada pejabat Timbalan Pendakwa Raya di Selangor untuk memohon supaya pertuduhan terhadap Jamal ditarik balik. Dalam perbicaraan perceraian dan ugutan di Mahkamah Majistret Shah Alam pada 10 Jun 2009 , Jamal Abdillah tidak hadir.Peguam beliau ialah Datuk Mohd. Taqiyuddin Yahya. turut hadir ialah isteri Jamal iaitu Fatimatuzahra Samat, penjamin Ismail Mohd. Zaki dan Timbalan Pendakwa Raya Siti Syakimah Ibrahim.Di Mahkamah Rendah Syariah Shah Alam pada 11 Mei 2009, Jamal hadir.[1]-wikipedia

1.tu tak masuk kisah giannnnn lagi!!
2.tak masuk kes telanjang dalam bmw lagi bhiii!!!
3.umno dok bangga dengan jamal noooo!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:30 AM  

PAS tu baik sikit saja dari kerajaan langit ayah pin

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:34 AM  

'Jadikan Hari Ini Lebih Baik Dari Hari Esok' tema ni aku rasa tak kena laa. abis tu hari esok lebih teruk dari hari ni ke? dan lusa lagi teruk dari esok layer.... dan seterusnya bertambah tambah teruk layer.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:34 AM  

Pada mulanya, Suhaimi bin Abdul Rahman bekerja sebagai seorang seorang penala piano sebelum menyertai Kumpulan Search bagi menggantikan tempat Zainal sebagai penyanyi. Apabila Zainal meninggalkan Search, Amy menjadi penyanyi utama sebelum dia menarik diri dan meneruskan kerjayanya sebagai penyanyi solo. Beliau mendirikan rumahtangga yang pertama bersama Faridah, (1983-1985), dan bercerai kemudian berkahwin pula dengan Noorliza Abdul Latiff, (1990-1994). Sekali lagi rumahtangga Amy dilanda krisis dan berpisah lalu Amy mengahwini Roslisa Ahmad, sekali lagi Amy dilanda ujian dalam rumahtangganya membuatkan mereka berpisah lagi hinggalah berjumpa dengan Norish yang berasal dari Singapura kekal hingga kini. Hasil perkahwinan Amy beliau telah dikurniakan 4 orang cahaya mata semuanya iaitu (Nabila Huda (1984), Irisha Myra (1997), Alexander Zulkarnain (2004) dan Sania Samara.-wikipedia.


1.idola umno!!!sat nikah!sat cerai!!
2.tu tak masuk gambaq hu-ha!hu -ha anak dia si nabila tu!jahil betui laa!!
3.pas tak kecewala kalau puak-puak hu-ha ni masuk umno!!!depa pakat-pakat tepuk tangan lagi la!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:34 AM  

leman rajalawak PAS tipu duit perempuan mengaku kata majistret loyer

ustad bob lokman maki orang munafik pasal tau main gitar pop ye ye tatak ingat bhaii.. tak masuk berapa tan lagi dam dia balot ..

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:34 AM  

hahhahahahaha...aku igt kn cerdik pandai mana yg masok umno..artis 3 4 kerat ni saja???so??? hhahaha
hahahahahahahahahahahaha..

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:36 AM  

leman belacak lawyer cawangan perundangan PAS hehehe

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:39 AM  

bob lokman tenyeh dahi kat batu nak tunjuk kuat solat masuk PAS dapat title ustad.. tak lama lagi naik taraf tuan guru kah kah kah!!!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:52 AM  

nak keluar tv kena lah masuk amno. kang tak leh kua tv.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:56 AM  

1. ginilah bhaiiii gomo!!kalau sejarah muda kita dok hu-ha!hu-ha!!giannnn sana sini!!!mabuk sana sini!!!kita bertobat bhaiii!!kita kembali pada ajaran agama!!kita tin ggaikan zaman jahil kita tu!!macam bob lokman tu!!dia dah tinggaikan zaman hu-ha dia!!dengan masuk pas dia dah tak terkinja-kinja atas pentas bhaiii!!kira ok la tu!!
2.yang si amy tu!!hang tenguk bhaii!!sat pi umrah!!sat pakai jubah!!kemudian terkinja-kinja nyanyi atas pentas macam dirasuk syaitan mengalahkan anak-anak muda!!!
2.habihhh tu hang ingat puak-puak pas tu keciwaka kalau amy atau ja mal tu masuk umnoooo!!!!yelek bhaiiii!!!!depa dok gelak macam tenguk kartun je bhaiiii!!!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:10 PM  

Formula Ringkas :

Artis masuk UMNO sebab : Perpaduan, sayang kepada agama dan bangsa, tidak suka keganasan, stabil tadbir urusnya.

Artis masuk PAS sebab : kecewa tak dpt something, benci kepada seseorang, dendam, boleh sialkan orang lain dgn bebas.

W/pun artis yang masuk UMNO ada sejarah hitam sekurang-kurangnya dia tak menyakiti hati orang lain terutama rakan artis lain.

Mereka menjaga hablum minannas.

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:16 PM  

anon 12.10

.. mantap bro

Statment macam ni baru ada isi. Terpelajar.

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:18 PM  

1.gini la bhaii!!!!kalau hang boleh entykan tajuk:RAIHAN DAN RABBANI TELAH MASUK UMNO!!
2.Itu baru gempak!!baru anak-anak muda yang nampak cerdik sikit pakat-pakat beghebut nak isi borang jadi ahli umno!!
3.tapi!!!!!!!!!rasanya dalam mimpi hang je la kalau terjadi macam tuuuu!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:23 PM  

W/pun artis yang masuk UMNO ada sejarah hitam sekurang-kurangnya dia tak menyakiti hati orang lain terutama rakan artis lain.-anon 12.10.


1.mattt!!kalau kita la tengah giannn!!hidup hu-ha!hu-ha!!tetiba ada oghang nasihat tentang agama!!sakit hati bhaiii!!
2.sebab tu majoriti artis sekarang hang tenguk kehidupan depa mengalahkan artis barat!!artis barat pun tabik kat artis malaysia ni!!contohnya dalam soal etika berpakaian artis perempuan!!tu la si bob lokman dok hingaq tuu!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:24 PM  

tok guru alfadil anwar ibrahim aljuburi..

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:30 PM  

Saudara sial. mcm tu la modal,org tak sokong parti lahanat ko ko attack peribadi org. seriously ko takde telor.

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:33 PM  

cara ko tulih dgn penuh tanda seruan mmg melambangkan ko tak skolah tinggi, miskin, pemalas dan emo. kesian ko...

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:35 PM  

anon pecacai pr gila..x payahlh ko nk citer tentang kawin cerai,umrah,gian semua tu..ko tngk lh pemimpin korang tu..main china doll,liwat,main bini org,fitnah,caci maki..semua lengkap..kebiasaanya org mcm ni akan masuk pembangkang..dn org mcm ni mmng sesuai tmpt dia kt pembngkng..perangai mcm setan..malulh sikit pecacai pr..sekurang2nya artis tu cuma ahli umno je bkn utk diikut @ dipuja tp pr punya pemimpin yg lengkp dgn sifat2 setan yg dipuja dn disanjung..

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:36 PM  

la kutu bhaii ni lagi. ko ni mesti mamat bodoh yg tak ramai kawan. kawan2 nyampah ckp dgn ko. tak educated.serious. aku pernah ada kawan yg jenis menulis mcm ni... so far mmg loser. kalau bcakap dia je yg betul. bckp takde isi. emo lebih.

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:40 PM  

Saudara sial. mcm tu la modal,org tak sokong parti lahanat ko ko attack peribadi org. seriously ko takde telor.-anon 12.30.

1.hang kata kat sapa bhaiii!!kat gomo ka!!hang tak sedaqka dalam blogg ni semuanya berkaitan pribadi anuar,nik aziz dll!!!
2.kih!kih!kih!siannnnnnnn!!rasa diri intelek!!ekademia!!tapi tak pa la noo!!memang kalau buat kajian kita akan dapati orang-orang yang selalu guna akai kekepala lutuit mempunyai hubungan yang signifikan dengan umnoo!!nilai alpha 1.5 kebawah!!maknaya punai nilai reability dan keesahan yang tinggi!!kajian yang boleh diterima oleh pengkaji-pengkaji antarabangsa!!
3.kih!kih!kih!

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:46 PM  

aku rasa penyokong2 pas yg menepek kat blog ni lbh baik keluar bt kerja amal..p minta sedekah bg nik najis..nik najis nak bt h,way jalan ke syurga nu...takda timbang dosa pahala dah..tak perlu byr tol..terus masuk syorga

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:48 PM  

tu aku pun pelik, cakap tak kutuk peribadi, tapi blog ni ayik cite pasal anuar jer.

Anonymous,  May 30, 2012 at 12:58 PM  

Biarkan juak2 pakatan ni mroyan..kebodohan dorang dalam berpolitik memang jelas nampal

Anonymous,  May 30, 2012 at 1:20 PM  

Senang je ... Rock dan pop Umno.... Nasyid pas... Habis cita

Anonymous,  May 30, 2012 at 1:34 PM  

Bob Lokman adalah kisah Artis Sesat yg kecewa! Anaknya bermasaalah, namun sistem sekolah dipersalah!

(NYANYI guna rentak lagu Isabella)

Anonymous,  May 30, 2012 at 2:17 PM  

hoi bhai..mengikut fatwa hadi awang and niki aziz n seangkatan, membuka aib peribadi pemimpin halal dowh bila mereka membuka aib pemimpin umno.....anuar azmin bukan pemimpin jugak ker?..so halallah jugak..opss mungkin fatwa ini halal utk penyokong pembangkang saja...tapi bila umno atau bn buat, automatik jadi haram...almaklum sindrom alharammu walhalalku selalu berada di dalam pemimpin dan penyokong pembangkang..huhhh meluat aku dah perangai org pembangkang nie..my first time voting in life will go to BN..bye bye PR

Anonymous,  May 30, 2012 at 2:50 PM  

Kalo takde emosi mana boleh tulis lembu...

Anonymous,  May 30, 2012 at 2:52 PM  

Anwar jugak yang kO meroyan... Sian

Anonymous,  May 30, 2012 at 2:54 PM  

soal keimanan sesaorang baik kite jgn pertikai...yg penting matlamat perpaduan ummah!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:03 PM  

macam mana nak capai wawasan 2020 kalo skang aku tengok tak de perubahan pun dalam ekonomi kita. lagi teruk adalah.

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:09 PM  

ANON 1.2.3

AWAT HANG MALEH CAKAP.

CAKAP LA APA APA NO

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:10 PM  

ANON 1.2.3


APA AWAT HANG TAK PERNAH BOGEL KA

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:13 PM  

CISSS!!! CILAKO PUNYA PAPAGOMO.. GUA RASA CUKUP KUCIWA HARI INI.. WHY AMY WHY? INGAT AMY KALAU LU MASUK PAS DAH TENTU ADA TIKET KE SYURGA, DIKURNIAKAN PANGKAT USTAZ, BOLEH MAIN DENGAN BINI ORANG, DAPAT SOKONGAN KOMUNIS, DAPAT SPONSOR YAHUDI, BOLEH DAPAT FREE MASSAGE BERSAMA AYAM GRED A, BOLEH DAPAT BELANJA FREE ARAK DAN BABI DARI DAP, BOLEH JADI MACAI DAP.. BRITAU GUA AMY APA YANG KO BOLEH DAPAT DARI UMNGOK??? YILEK!!! KITA NAK BLANJA AWEK MAKAN AISKRIM PUN TAK BOLEH..

Hidup LGBT
Takbirrrrrrr

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:15 PM  

ANON 1.2.3


MENGUCAP NA. AWAT HANG CAKAP LAGU TU

KATA HANG ORANG YANG PALING WARAK ALIM.SUKO MAK BAPAK HANG CAKAP ORG LAIN JAHIL.LA NI AKU MINTAK DOA DARI HANG BULIH KA.HANG KAN ORG ALIM BULIH MAAFKAN ORANG BUAT SALAH.BULIH TENTUKAN PAHALA DAN DOSA. BULIH PILIH SAPA MASUK SYURGA.AKU SUKO NO DAPT JUMPO NGAN HANG

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:16 PM  

LAGI CERDIK DARI HANG

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:19 PM  

ANON 1.2.3 AKA BHAI 1.2.3


CAM NI BHAI 1.2.3 AKU RASA HANG DOK TINGGAL FITNAH FITNAH NI BHAI

KITA KAT SANA TAK TAHU UNTUNG NASIB KITA BAIK KA TAK BAIK.KALAU AMY DOK HANG CAKAP LAGU TU BAIK HANG PI NASIHAT DIA KA APA YANG PATUT NO.TAPI AKU TAKUT AMY NANTI DOK NASIHAT SAMA HANG

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:21 PM  

ANON 1.2.3 AKA BHAI 1.2.3

SEBENARNYA DEPA CAKAP KAT HANG

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:31 PM  

Anon 3:03 PM
dulu lagi cikgu dah pesan baca surat khabar utk tambah ilmu tapi jangan lah baca harakah nanti apa perkembangan pun kamu tak tahu. Padahal hakikatnya tiap2 bulan/minggu ade saje insentif kjaan dlm ekonomi dan semua dinikmati dari pelabur smpai rakyat. Ya ekonomi dunia mmg lembab, US lg teruk tp kitaaa? Satu brg pun tak naik harga, kerja berlambak, pelaburan tetap ada masalah ekonomi apenye labu...?

Anonymous,  May 30, 2012 at 3:40 PM  

semalam aku bermimpi...n ajis, anuar, hj eddy, mat sabu, mampuh omar bergilir2 isap peler aku...sape buleh tafsirkan mimpi aku itu ?

6803man sarawak May 30, 2012 at 4:09 PM  

Artis tua da xder cara lain cari mkn.masuk parti nak selamatkn popularity.senang nak dapatkn media rtm tv3 utusan.
Xkira parti da busuk..janji periuk nasi x kosong.wang ringit di utamakn..agama kebelakang pun xpe.lepas gian,isteri jadi korban.pakai cermin mata hitam konon da taubat.

6803man sarawak May 30, 2012 at 4:10 PM  

Artis tua da xder cara lain cari mkn.masuk parti nak selamatkn popularity.senang nak dapatkn media rtm tv3 utusan.
Xkira parti da busuk..janji periuk nasi x kosong.wang ringit di utamakn..agama kebelakang pun xpe.lepas gian,isteri jadi korban.pakai cermin mata hitam konon da taubat.

Anonymous,  May 30, 2012 at 5:08 PM  

tetiba je amy n jamal masuk Pas.. apa akan jadi..???

-pasti akan terampun segala dosa2 mereka berdua..dosa itu akan diampun oleh Pas
-pasti gelaran ustud akan diberikan dan sepersalinan serban dan jubah..
-pasti dibenarkan memaki dan menghina buat mereka berdua khas ditujukan kpd umno, malah utk memurtadkan org lain pun dibolehkan dan akan disambut takebeerr oleh Pas
-caci hina yg dilemparkan oleh Pas akan ditarik balik serta merta sebaliknya puji2an dan sanjungan pula akan diberikan
-syorga pasti dijanjikan oleh Pas buat mereka2 berdua ni...

fuuhhh yooo... bertapa hebatnya masuk Agama Pas..sbb tu cina dap tak perlu diislamkan oleh Pas, bagi Pas murtad tak penting, pengamal sesks songsang tak apa tapi yang penting mesti memberi sokongan buat Pas, maka cina Dap/org murtad dan pengamal seks songsang ini akan dijanjikan syorga oleh ulamak Pas

jadi mari lah kita beramai2 menolak Pas yg semakin sesat dan songsang

Anonymous,  May 30, 2012 at 5:10 PM  

Ahli je UMNO tp x semestinya dia mengundi UMNO...rakyat sekarang da bijak bukan mcm dulu lagi..Undi kan rahsia...Hahahahahaha....Jadi ahli utk kepentingan...biasala...

Anonymous,  May 30, 2012 at 5:51 PM  

DUA KALI LIMA
LIMA KALI DUA

Anonymous,  May 30, 2012 at 7:25 PM  

Allah dah tunjuk rupa sebenar puak pakatan ni... lihat sahaja la bagaimana layanan puak ini pada anwar ibrahim selepas dia keluar opppssss ditendang dan terpaksa masuk pakatan.... dipuja dan ditatang...sebelum itu??? dan begitulah pada artis2 yg dikutuk ini... puak ni setiap hari dok jilat ludah sendiri je.. sedang tok najib memperkenalkan projek2 baru yg menyediakan jutaan peluang pekerjaan... depa masih ngan janji bulan dan bintang.. dan pas dah lebih dari itu.. udah memulakan langkah awal untuk membina jalan ke sorga yg dijanjikan oleh father nicky ajies...... bravo PAS... hidup father nicky ajies!!!!

Anonymous,  May 30, 2012 at 8:29 PM  

kepada para artis jangan sesekali artis cuba2 nak masuk pas...
kerana risiko yang akan anda hadapi sangat tinggi,

kalau nak bebas dan nak boleh buat apa saja, maka bersama umno itu lebih afdal dan bagus

Anonymous,  May 30, 2012 at 10:16 PM  

masuk Pas lagi bebas...

seks bebas boleh..
kongkek jantan betina tak salah..
kanseling bini org jam 3 pagi halal..
minta bini org tolong urut dlm bilik 121 halal..
nak murtad dibolehkan ia satu isu tak penting...
amalkan seks songsang tak salah dibolehkan dan diberi sokongan lagi..

dosa boleh diampunkan..sila berjumpa ulamak Pas...
nak syorga pun boleh...eh..eh ada ulamak Pas kata teringin nak jadi artis kan..

patut lah Pas semakin hancor...

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:06 PM  

Gua tak kisah lu mau cakap ape pasal Amy ke, pasal Jamal ke, pasal Aisyah ke atau pasal Bob Lokman ke. Mereka bukan mau jadi PM pun. Lantak mereka lah. Yang penting undi mereka. Tetapi gua tak akan sokong lu olang punya pemimpin- pemimpin yang :
Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki racist, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

Anonymous,  May 30, 2012 at 11:56 PM  

kellas kou jahhh... ha ha... aku nak tmbh... suka mkn eskrim...

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:01 AM  

kalu dok ceramah maki hamun org 7 hari seminggu mmglah ekonomi tak berubah... bodohhh

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:53 AM  

mantap !!

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:58 AM  

Cuba renung renungkan. Kalo artis sokong kerajaan. Semua cakap boikot. Mcm dosa besar sokong kerajaan. Pastu hina artis tersebut pasal kisah kisah silam diaorng. Kalo ditakdirkan artis tersebut sokong pakatan, perghh terhapus semua dosa, sekelip mata jadi suci. Jadi tak heranla kalo gay pun dianggap suci. Ini negara demokrasi diharap lebih ramai artis berani menyatakan sokongan kepada parti yg mereka sokong. Anda public figure, cara berpakaian mmg ikut trend, tapi cara berbahasa lebih baik dari puak puak yang suka maki hamun mencarut dan berprasangka tak selari dengan cara pemakaian yang diamalkan. Namaku O.F

Anonymous,  May 31, 2012 at 2:40 AM  

mamat ni riak semacam

pakai kopiah tibai bini orang
pakai kopiah jilat bini orang
pakai serban bawak lari bini orang

TAk ADA MAKNA BRO

Anonymous,  May 31, 2012 at 10:23 AM  

syabas tak lama lagi artis ni akan dapat pingat dato dsbnya

anti rasuah,  May 31, 2012 at 11:17 AM  

Jamal dan Amy apa jenis manusia ini--penagih dadah dan papa rock. Ada kah mereka ini boleh jadi manusia contoh kepada generasi muda.Bob Lokman tiada skandal patut dicontohi. Mereka2 nak sokong Najib yang terang2 bapa rasuah--kes di Perancis telah bukti bahawa dia telah minta rasuah sebanyank rm3 bilion dalam urusan membeli kapal selam Scorpene. Jamal dan Amy kurang pelajaran nak ambil tahu skandal sebesar ini

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:10 PM  

depa tingai hampas sbb depa tau parti ni mmg hampas pn, kire ok la tu, cbe kite banding beza la ds najib dgn pok nik ajis, aku rasa dlm bnyk2 ceramah yg diorg bt xpnh lg aku tngk ds najib kita mencaci or memaki2 if dh grm sngt pn ds najib akan berkias, tpa pok nik ajis? selamber je ckp bodoh, pigi mampos, celaka ni ke ciri mursyidul am yang dibanggakan? pikir la sindili.. aku tau knp puak2 diorg ni msh lg stay dlm hampas, nk stop dri hampas xblh, nk undur dri hampas xblh so kne la jd lombu di cucuk idung je la.. bodo punya melayu mcm lu org, ckp umno bebas bt pape, dlm umno tu xde ustaz ke yg blh bg nsht? xpe aku rasa dapa nk tunggu kelate tu kne tblikn kot bru nk sedar tuhan tu maha adil..

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:37 PM  

Bob Lokman adalah kisah Artis Sesat yg kecewa! Anaknya bermasaalah, namun sistem sekolah dipersalah!

(NYANYI guna rentak lagu Isabella)

Anonymous,  May 31, 2012 at 2:05 PM  

TERBAIKKKK BRO

Anonymous,  May 31, 2012 at 6:53 PM  

11;07...NI LAGI BODOH...

REJAM ORANG YG BERZINA, ITU NAMA NYA HUKUM HUDUD,
TAPI OLEH KERANA UMNO BODOH SAMA MACAM KAU XNAK LAKSANA HUDUD,
MAKA XBOLEH LER REJAM ORANG BERZINA

Anonymous,  May 31, 2012 at 8:02 PM  

siapa yg kecam amy masok umno?
siapa yg label dia macam gitu?

hish3...xbaek betul lah

masuk ler umno.....sapa pulak nak kecam,
kalau artis2 luar dan dalam negara, nak masuk umno itu memang lebih aular bagi mereka,

maka bersegeralah masuk umno dan istiqamah hingga ke mati..


kalau Yusuf Qaradawi yg masuk umno...
yang ni aku memang xsetuju..

Anonymous,  May 31, 2012 at 8:37 PM  

btul la tu sbb dia rakyat mesir he..he klu dia rakyat malaysia tentu dah lama dia msuk umno.

Anonymous,  June 1, 2012 at 12:48 AM  

orang umno "kenal" ke yusuf qaradawi?

Anonymous,  June 1, 2012 at 2:37 PM  

steady jamal abdillah!!! caya la amy... penncacai risau peminat bob lokman tu berapa kerat bebeno nak bandingkan ngan raja pop n raja rock melayu. ko ingat background bob lokman tu senonoh ke? buat research bodo jgn main cakap...

malammmm menanti siaaanggggg hahahaha!

Anonymous,  June 11, 2012 at 7:48 PM  

nak masuk surga kena masuk hamPAS baru buleh isap peler kecut n ajis

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP