Azmin Ali Dakwa Ibunya Agen UMNO.

Tuesday, May 8, 2012



Azmin Ali, si Tanggang zaman moden atau mungkin lebih tepat dipanggil si Tonggeng, nampaknya nekad untuk meneruskan permusuhan dengan keluarganya termasuk ibunya. Ibunya, yang lebih dikenali oleh rakyat Malaysia sebagai Mak Tom sudah buntu dalam usahanya untuk mengembalikan Azmin ke pangkal jalan.

Kerana itu, sebagai usaha terakhir Mak Tom muncul dalam televisyen, merayu anaknya agar 'membersihkan' diri. Beliau sanggup menanggung malu, berhadapan dengan masyarakat semata-mata kerana mengharapkan anaknya insaf sebelum terlambat.



Mak Tom tahu dan Mak Tom malu apabila segala kelakuan gelap Azmin, dari segi korupsi, skandal seks mahupun kedayusannya bukan lagi rahsia. Apatah lagi, dengan tindak-tanduk Azmin sendiri sudah cukup untuk membuktikan bahawa segala tuduhan tersebut adalah benar belaka.



Sebagai respon kepada tindakan Mak Tom yang muncul di kaca TV, Azmin Ali sebagai seorang politikus tulen membuat kenyataan menafikan yang dia telah berlaku derhaka kepada ibunya. Namun, saranan Mak Tom agar mengemukakan saman terhadap pihak yang berkenaan serta bersumpah dengan nama Allah untuk membersihkan namanya dari tuduhan skandal seks terbaru langsung tidak diambil pusing oleh Azmin.



Malah, Azmin tergamak menuduh ibunya sebagai dibeli UMNO. Begitu rendah sekali diletakkan martabat ibu sendiri iaitu sebagai wanita tiada harga diri, tiada maruah dan tiada pendirian. Azmin seolah-olah meletakkan taraf ibunya sama dayus dan sama murah seperti dirinya yang sanggup berbuat apa saja demi kemewahan.



Sudahlah Azmin menghancurkan hati Mak Tom dengan bercakap kasar, dan enggan menjenguk beliau sekian lama, kini setelah Mak Tom membuat rayuan terbuka, Azmin bukannya cuba memperbaiki keadaan tetapi menambah lagi penderhakaannya dengan menuduh ibunya sebagai wanita yang boleh dijual-beli dengan wang.

Tidak cukup dengan itu, penyokong-penyokong Pakatan Rakyat juga turut menghentam Mak Tom, menuduh beliau dengan tuduhan yang sama, iaitu dibeli UMNO.




Azmin tahu hal ini dan Azmin tidak peduli jika ibunya dihentam atau dituduh apa saja, asalkan beliau dapat terus bersama Anwar dan dapat hidup mewah di samping Shamsidar walaupun isterinya itu bukan miliknya secara mutlak.



Sampai bilakah drama penafian Azmin ini akan berakhir? Sampai mati?

Penulis bukan berniat untuk mencuba menginsafkan Azmin dengan penulisan kali ini. Lagipun, jika ibu sendiri gagal menginsafkannya apakah daya kita orang yang tiada kena mengena.



Mungkin Azmin sudah tidak ingat mati lagi. Ataupun, sangkanya, wang boleh membantunya di liang lahad. Sedangkan, wang tidak boleh digunakan untuk memudahkan nyawa bercerai dari badan jauh sekali untuk melepaskan diri dari soalan kubur, memudahkan penitian titi siratulmustaqim atau menambahkan berat timbangan pahala di akhirat.

Nampaknya, Azmin lupa bahawa wang tidak membawa apa-apa erti bagi para malaikat.



Sumber Beruang Biru


Psssttt... Memang Anak Derhaka Lah Si Azmin Ali.


37 comments:

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:35 PM  

x sabar nak tengok azmin jamban ni kena sumpah jadi batu.!

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:44 PM  

Sehari selpas Saiful buta laporan polis, Hero Tamil murahan, Anwar Zionist panik giler, terus cabut lari, curi masuk rumah kedutaan asing. Di halau keluar tak nak keluar. Bila keluar buat PC kata ada pembunoh upahan, tetapi anak isteri ditinggalkan, kerana yg penting kote bengkok sendiri, yg lain semua pergilah mampos, Bila wartawan tanya Anwar apakh kenal siapa Saiful, Anwar dgn bacul berkata dia tidak kenal, dia hanya pembancuh kopi. Bila ditanya apakah beliau kenal siapa Datuk Eskay, dia jawab dia tidak kenal. Bila di tanya adakah beliau dalam videoporn dgn Cina doll, dia menafikan dgn alasan rupa sama tetapi tetek dan perut tak sama. Bila suruh tunjokkan jam Omegay, anak beranak naik sawan, maki hamun wartwan "Are you the prosecutor?" Bila Osetat Badigol Lendir kena tangkap dgn JAIP, alasan sedang buat kaunseling pada jam3 pagi, siap dgn tulal basah good morning, alasan yg paling bongok, otak bacul Yahudi zionist. Bila video jamban dikeluarkan, dan soaln ke Assmin Si Tanggang, itu bukan saya, rupa sama tetapi rambut tak sama. Inilah jawapan2 standard akal bacul Yahudi zionist. Cuba renung2kan, "Berani keran benar, takut, bacul keran bersalah"
Janglah merelakan diri anda dilahnat kerna bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotor Yahudi zionist. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari Fuckatom haramjadah dan rejam2 spesis2 keparat dan bangsat, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 bacul Israel.

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:51 PM  

sekiranya benar dia jadi batu,

apa mamfaat besar yg kau dapat...

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:51 PM  

...x abis lagi Gomo dgn kisah Azmin? hehehe byk upah dapat arrr! tapi Azmin x tumbang pun...sape le yg bayar ko ni ruginya

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:03 PM  

Azmin Ali bukan nak tumbang sekarang, akhirat besok baru betul-betul tumbang, derhaka kat ibu sendiri

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:08 PM  

To anon May 8, 2012 3:51 PM:
Utk kita org Islam meme tak dpt apa apa,tp utk org kapir boleh letak limau ngan colok..mana tau kluar saka totey...huahuahua

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:12 PM  

"..x abis lagi Gomo dgn kisah Azmin? hehehe byk upah dapat arrr! tapi Azmin x tumbang pun...sape le yg bayar ko ni ruginya

May 8, 2012 3:51 PM"

.............................
Bukan masalah tumbang tak tumbang,isunya berapa tebal kulit babi tetempek kat muka azmin..huahuahua

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:15 PM  

Ada lagi kaum PAS, PKR & DAP ni yg bela Azmin ni..

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:41 PM  

Boleh isap?

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:43 PM  

Upah pun dapat lagi kat akhirat besok.

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:44 PM  

moga ibu azmin dpt memaafkan dan mendoakan anaknya...jangan sekali-kali kita lupa dunia hanyalah tipudaya...

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:48 PM  

Manusia sekarang bukan pilih pemimpin...pilih parti....kenapa? Masih tak percaya

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:50 PM  

Dunia tak bersalah langsung..apa yang ko merepek ni...manusia yang menipu dan memperdaya...kena tipu,daya,gaya dan kaya la tu sampai masuk jamban tai

Anonymous,  May 8, 2012 at 4:57 PM  

Gomo boleh ka saya nak bagi pendapat...orang malaysia ni jenis pilih parti...bukan pilih pemimpin...bukak lah aib sampai dia mengaku dan insaf pun...orang2 pr n undi bn tidak sama sekali...kes lembu tu kalau makhkamah kata dia bersalah...orang bn nk undi pr? Tidak sama sekali...buang masa je isu pemimpin ni...baik buat isu parti...

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:26 PM  

azmin kekasih kepada anwar moral cam tu, nabi tak mengaku umat.

kalau ibu tak ampun nak hembus nafas terakhir banyak seksa loooo.

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:30 PM  

betul ke engkau umat nabi Muhammad?

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:30 PM  

PRU 13 ni mesti tumbang.

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:34 PM  

mmg azmin akan disumpah jd batu.derhaka kpd ibu bapa allah akan membalasnya.
cuma pono dah kurang ni.kena buat kajian ni.penyokong2 semua tunggu mengundi je.semua yakin parti dia betul.jd layan pono gomo aje le

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:36 PM  

soal syurga dan neraka allah yang tentukan. kita tidak boleh adilinya. ada org beriman nak mati buat jahat, ada orang jahat nak mati dia beriman dibuka hidayah untuk bertaubat. diri kita ni pun tak tau lagi. jaga lah diri sendiri sebelum menilai orang.

aku sang tinta May 8, 2012 at 5:40 PM  

bro...jgn sumpah jd batu..xde faedah pun..baik sumpah jd pasir...lg MASYUKKKKK!!!

awi May 8, 2012 at 5:41 PM  

bn parti monyet..... curi duit rakyat...

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:49 PM  

...dlm UMNO tulagi ramai pemimpinnya yg muka tertempek kulit babi xde malu apapun

Anonymous,  May 8, 2012 at 5:57 PM  

betul! apa yg cakap tu..

dah tau dah dia tu cekik rasuah,

kemudian diberi lagi jawatan,

pon masih ada yang sokong lagi..

Anonymous,  May 8, 2012 at 6:00 PM  

Apa akan jadi pada Majlis Amanah Rakyat (MARA) jika Pakatan Rakyat memerintah ?

Anonymous,  May 8, 2012 at 6:20 PM  

itu adalah alasan orang malas mengaji,

dan nak menghalalkan apa yang dia buat...

Allah tidak sekali kali memungkiri janji Nya..

Anonymous,  May 8, 2012 at 6:39 PM  

2 la.duk kutuk owg sne sini..kn Allah da pulg kn blik kutukn 2 kt engkau..ape pn xbleh

Anonymous,  May 8, 2012 at 6:46 PM  

OHHH KASIIIIIIIM

eh silap

OHHH AZMIIIIIIIINNN

Anonymous,  May 8, 2012 at 7:22 PM  

Sudah terang lagi bersuloh, dgn kerana blogger sperti Papa Gomo, House PK, RBF, dan lain2, rakyat bole lihat dgn mata kepala sendiri, perangai2, gelagat2, tabiat2 terkutok pemimpin2, Osetat2 Lendir haramjadah Fuckaton. Spesis2 keparat, bngsat dan lahanat2 ni memang tak layak jadi pemimpin, hanay layak menjadi pencacai2 angkat najis Vavi. Dengar saja apa yg terpatul dari mulut sekor2 yg bau najis, lihat gelagat2 burok dan jijik, apakah ini pemimpin? Inilah pokemon haramjdah, kecik2 sudah harus kojol, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, adik beradik, agama, bngsa dan negara. Hidup pun sia2 saja, lebih baik ikut contoh TBH dan pi terjun dari tingkat 10, itulah yg terbaik untuk spesis2 keparat, bngsat dan lahanat sperti Anwar Zionist, peliwat terkutok, barua bacul Yahudi Zionist, Osetat Badigol Lendir, Wali Terompah jamban Nik Najis, Hadi kuat nafsu, Nizar bintang 3, Mampos Mr Bean, DIN Puduraya, Din Jerawat batu, Mak Lampir, Latipah Koyax Rabax, Nurul mulut bau busok, Ikan Sepat Kering, Cina Selam, Assmin Bacul, Lim Kid Siayalan anak beranak, Kapal Pusing, CekGe Badroll, Sam
Mahtot! Khalid Gagap, Khalid Gereja, dan spesis2 pokemon yg sewaktu dgnya. Spesis2 yg begini sudah harus direjam, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 bacul Israel Zionist. Selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong Fuckaton haramjadah, perosak akidah anak2 bngsa, agama, bngsa dan negara. Janganlah merelakan diri menerima laknat Allah kerana menyokong agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist.

Anonymous,  May 8, 2012 at 7:39 PM  

Mengikut cerita Anwar di ceramah-ceramah, selama 32 tahun berkahwin beliau sempat membuktikan cintanya terhadap Azizah dengan membawa Azizah melawat Taj Mahal iaitu simbol cinta agung antara dua insan. Tetapi, kita tidak pasti pula sama ada lawatan itu dilakukan sebelum atau selepas Azizah mula resah dengan kehadiran Sukma Dermawan di rumah mereka.

Sukma Dermawan, iaitu adik angkat ‘homoseksual tersohor Asia’ telah pun wujud dalam hidup Anwar sejak awal lagi iaitu sekitar tahun 1977 di mana beliau tinggal dengan bapa dan ibu tiri Anwar di No. 27, Jalan SS1/43, Kampung Tunku Petaling Jaya. Sukma berkongsi bilik dengan Anwar yang pada ketika itu masih bujang.

Setelah berkahwin, Anwar mengangkut Sukma bersamanya dan Azizah ke rumah mereka di Seksyen 17 Petaling Jaya dan kemudiannya ke Subang Jaya, dan berpindah lagi ke Seksyen 14 Petaling Jaya sehingga akhirnya menetap di Bukit Damansara di mana Sukma mendapat bilik persendirian yang khas.

Selain Sukma, cinta Anwar-Azizah juga diuji dengan kehadiran Azmin dan isterinya, Shamsidar.

Khabarnya perhatian Anwar lebih tertumpu kepada Sukma, Azmin dan Shamsidar dan segala keinginan mereka dipenuhi sedangkan segala keperluan Azizah diremehkan sahaja dengan berbagai-bagai alasan.

Walaupun kisah ini sudah menjadi rahsia umum dan rekod mahkamah, tetapi Anwar masih terus mengungkap cinta terhadap Azizah yang katanya, terus mekar mewangi.

Jelas, Anwar adalah seorang pencinta agung. Di dadanya penuh dengan cinta yang membuak-buak, melimpah ruah dan oleh itu, perlu diagih-agihkan kepada ramai orang tidak kira lelaki ataupun perempuan dari berbagai-bagai bangsa seperti Melayu, Indonesia, Pakistan, China mahupun Siam.

Pendek kata, cintanya tidak mengenal jantina, usia mahupun bangsa selaras dengan pendirian partinya yang memperjuangkan kesamarataan.

Mungkin inilah yang dimaksudkan Azizah mengenai ‘Anugerah Tuhan’ yang menjadi suaminya yang sejak dari dulu tidak pernah lupa menyuapkan hati berulam jantung sebagai makanan hariannya.

Hakikatnya, Azizah mungkin boleh menipu diri sendiri bahawa Anwar mencintainya dan Anwar juga boleh menipu Azizah yang beliau masih mencintai isteri yang digelarnya sebagai ‘ikan sepat kering’ di hadapan Shamsidar.

Tetapi Anwar dan Azizah tidak boleh menipu sekalian rakyat Malaysia hanya dengan menceritakan kisah mereka menari dan berguling-guling menyanyi di hadapan Taj Mahal dengan kostum warna-warni yang ditukar 10kali.

Inilah Alkisah Anwar Zionist, peliwat terkutok, barua lahanat Yahudi Zionist, Bapa Korupsi, Bapa Kronisma, Bapa Zina, Bapa Liwat, Bapa tak bermaruah, Bapa Bacul, Bapa perosak, BABI haramjadah.

Anonymous,  May 8, 2012 at 8:30 PM  

Kepada pencacai2 najis BABI dan penjilat2 Anwar Zionist, syurga dibawah lobang juboq blendir Hero Tamil pare pundek bernama BABI haramjadah. Itu sebab derhaka kepada IBu BAPA, agama, bngsa dan negara tidak mengapa asalkan jangan kepada Israel dan Anwar Zionist. Inilah juga sama macam ahlul2 bahalul PAS yg dijamin syurga mak bapak Nik Najis. wali terompah jamban yg dipake waktu nak berak. Cuma takut nanti ahlul2 bahalul terhenti di pintu syurga, kerana Nik Najis terlupa nak bawa kunci, tertinggal di rumah di kota baru. Baru padan muka bongok2 nak mamfus.
Sedarlah dan insaflah wahai saudara seagama, bngsa, sampe bila nak dikencing panas oleh pemimpin2 haramjadah Fuckaton, takm serik2 ke, kenapalah bengap dan berlagak samseng tak bertempat, kecik2 sudah hatus kojol, kote berbulu menyusahkan diri dan keluarga. Hidup sia2 nak kena sumpah je. Pi Terjun ikut contoh TBH itu yg terbaik buat lahabau2 dan bengap2 macam anda, pencacai2 najis vavi.

Anonymous,  May 8, 2012 at 9:47 PM  

BAGUS!
maka berisiqamah lah kamu dalam
perbuatan mengutuk dan memaki itu....

kalau boleh jangan lah bertaubat,
lakukanlah ia sehingga kamu mati..

Anonymous,  May 8, 2012 at 10:29 PM  

puak2 pakatan haram dah takda modal dah...

modal depa bila takbole nak counter "video porn mana..?"

lucu la...

puak2 pakatan melayu BODOH

Anonymous,  May 8, 2012 at 11:37 PM  

heheheee.. PR parti seksss...

seksss... manaaa....

tunggulah aksi seterusnya dari idola puak2 PR yg maha maksum tu....

kadiak May 8, 2012 at 11:48 PM  

Maaf tanggapan encik salah, silent majoriti main peranan dlm pilihan raya, bg sy pengundi atas pagar ini lihat pilihanraya banyak segi penilaian, cth dr segi kepimpinan ketokohan, warak, progresif, amanah? Iklas, semuanye dititik berat, kalau tak kan tak de adun kalah dan menang, yg penting pemimpin harus tunjuk teladan yg baik.

Anonymous,  May 9, 2012 at 12:11 AM  

hati kau bersih tak?

Anonymous,  May 9, 2012 at 1:35 AM  

taubat ko semua olang olang umno taubat lah sebelum ia terlambat.. orang indon kan selalu kata melayu memang bodoh? tanya lah kat olang indon.

Hang Tu ah bin abdullah tengah mandi wajib skrg

penggiat adsense May 20, 2012 at 2:55 PM  

jangan ingat ko boleh hidup senang kat dunia ni kalau derhaka ngan mak sendiri. mak sendiri pon kau tuduh macam-macam.


Gambar Anak Azmin Ali Bogel !! Betul Ke Ni?

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP