Bar Council Kotor Dan Jijik Dengan Kelakuan Porno Ambiga Pandikutty

Wednesday, May 16, 2012







Peguam Mohd Khairul Azam Bin Abdul Aziz menyaman Majlis Peguam,Badan Peguam, Lim Chee Wee Dan Tony Yeow Thong di Mahkamah Jalan Duta.

Syabas sahabat seperjuangan Buzz Azam yang bertindak berani dengan menyaman Bar Council yang sememangnya tidak BERSIH sepertimana yang digambarkan oleh Ambiga Pandikutty dan ahli majlis tertinggi Bar Council.

Selepas ini kita lihat apa pula kenyataan Bar Council dengan tindakan saudara Buzz Azam ini. Apakah mereka peguam peguam dalam Bar Council akan menafikan pendedahan yang Buzz Azam lakukan ataupun mereka akan terus berdiam diri.

Apa yang pasti Bar Council sudah tidak relevan lagi dan seharusnya Bar Council dibubarkan dari terus menjadi alat pembangkang yang semakin lama semakin Kotor dan Jijik.


Psssttt.... Ambiga Pandikutty Kotor, Bar Council Jijik. Semuanya anak haram

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

38 comments:

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:16 PM  

elok la..sekurang kurangnya ada peguam yg berani untuk menyaman cheebai and de gang!!!cuma jgn ada suara sundal yg mengatakan ini pun kerja umno bn udoh le.......bosan sesangat doh wei......

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:30 PM  

Dah lama sangat bar council tu buat perangai. Mentang2 diaorang jaga undang2, diaorang besar kepala. Tak pernah aku tengok presiden bar council ni orang melayu. Balik2 muka kafir. Amik ko, kerajaan setuju peguam2 semua nak tubuhkan akademi undang2 mcm di negara lain. Saman je bar council tu bagi terduduk.

YANG GILA NYE....BEKAS PRESIDEN BAR COUNCIL/LAWYER BOLEH MENGANJURKAN PERHIMPUNAN HARAM. DIA INGAT UNDANG2 DIA PUNYA. ISH ISH ISH MUKA BANGSAT BETUL.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:09 PM  

Setakad saman, lalak, mamak jual burger, tonggeng tu je ko mampu buat... Nak tangkap sampai sekarang pun tak boleh buat... Hampeh..

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:18 PM  

nuaq brehem sedia di tunggang dap demi ke putrajaya,mursyidul am pas rela di tunggang oleh siapa pula?

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:22 PM  

NAK SURUH TANGKAP????

bkn susah pun.....
kira cerdik la konon....
nak raih undi simpati kot.....
dah takda modal nak serang gomen...
buat huru hara pastu cabar gomen...
nak suruh masyarakat dunia kecam gomen....
cabul hak asasi....
hahahahahaha...
kalau kail panjang sejengkal....
lautan dalam usah diduga...

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:24 PM  

Bar Council ini bukan anti kerajaan tapi anti Islam & Melayu. Selagi ada sialan cam Anwar Ibrahim & keturunannya, sempudal punya orang Islam cam PAS selagi tu Bar Council akan tekan sehingga Agama Rasmi & keistimewaan Bumiputra dikuburkan, kimak kimak yang mana suka nak tengok Agama Rasmi bukan lagi Islam, kuasa politik bukan didalam tangan Melayu (yang beragama Islam) sokong lah Bar Council & Pembangkang, sampai masa kita jumpa dipersimpangan jalan, mati memang mati, mana tau Allah nak bagi peluang mati syahid bagi umau umat yang betul Islam.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:31 PM  

Kecewa majlisnya di Pekan tidak dapat sambutan.. Najib pulang begitu saja...

KUANTAN - Walaupun Perdana Menteri, Dato Seri Najib Razak kelihatan begitu gembira dengan sambutan Ulang Tahun Umno ke-66 di Stadium Bukit Jalil pada Jumaat 11 Mei, namun lain pula cerita yang dialami Presiden Umno itu di kampungnya, kawasan Parlimen Pekan.

Pada Sabtu 12 Mei, Najib pulang tergesa-gesa apabila Majlis perasmian Karnival Belia Pekan (Youth Of Pekan - YO Pekan) yang dirasmikannnya gagal mendapat sambutan.

Sasaran kehadiran seramai 10,000 orang meleset apabila hanya kira-kira 5,000 orang hadir ke Majlis tersebut yang melibatkan pelbagai agensi kerajaan dan swasta.

Menurut saksi seorang pegawai tinggi swasta, Najib meninggalkan majlis sebelum sempat menjamah hidangan jamuan petang yang diadakan di dewan Majlis Daerah Pekan.

“Majlis bermula jam 3 pm dijangkakan kehadiran 10 ribu orang tapi yang hadir kurang lebih 5 ribu orang sahaja. 

“Selepas perasmian dan penyampaian hadiah PM sepatutnya bersama ke jamuan petang yang diadakan di dewan Majlis Daerah Pekan, tapi PM berangkat pulang dengan tergesa-gesa,”ujarnya yang tidak mahu dikenali.



Hanya tiga meja jamuan yang dipenuhi dari berpuluh-puluh yang disediakan 
untuk Jamuan minum petang bersama Najib
Sehubungan itu, beliau kesal kerana berpuluh-puluh meja yang disediakan untuk minum petang bersama Najib akhirnya hanya tiga meja sahaja dipenuhi.

“Apa jadi jamuan yang di sediakan berpuluh puluh meja (akhirnya) cuma 3 meja penuh iaitu satu (meja) YAB MB (Adnan Yaakob) , satu meja orangg awam , (dan) satu (meja lagi untuk) pemberita,

“yang lain kosong dan yang luar dewan juga kosong,”jelasnya yang menambah, kedua majlis penyerahan tajaan Karnival tersebut kepada Najib juga terpaksa di batalkan.

Beliau menyifatkan ia adalah satu pembaziran akibat Najib meninggalkan majlis jamuan tersebut dan mungkin satu petanda BN akan tersungkur pada pilihanraya umum akan datang

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:38 PM  

Mahkamah Perancis yang menjalankan inkuiri berhubung urusniaga kapal selam Scorpene Malaysia-Perancis mempunyai kuasa memanggil semua pihak untuk membuat pengakuan dalam prosiding di negara itu.
Mahkamah Perancis mempunyai bidang kuasa terhadap semua orang, tidak kira orang Perancis atau tidak, selagi mereka terlibat dalam perkara melibatkan inkuiri sedia ada. 

"Dakwaan sebaliknya salah dan mengelirukan," kata peguam Perancis Joseph Breham dalam kenyataan yang keluarkan Suara Rakyat Malaysia (Suaram).

Breham (kiri) mewakili NGO hak asasi itu, yang merujuk kepada mahkamah Perancis.

Menteri Pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi sebelum ini berkata, mahkamah Perancis tidak mempunyai kuasa mengarahkan rakyat Malaysia membuat pengakuan dalam inkuiri yang sedang berlangsung itu.

orangkampung May 16, 2012 at 9:43 PM  

sebenarnya nuar yang dah tak ada sambutan....itu yang meroyan sakan je juak dan pencacainye....kah kah kah.

p/s ini bukan zaman batu yang kalau kena tipu tak tau...tapi ni negara dah ada transformasi yang bagus..nuar tak yah nak kelentong macam tin kosong

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:43 PM  

Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH), Datuk S Ambiga akan mencabar kesahihan perintah majistret yang membenarkan Dataran Merdeka ditutup pada 28 April lalu.

Menurut Ambiga, tindakan polis dan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) menghalang himpunan itu diteruskan berdasarkan dua peruntukan undang-undang berbeza menimbulkan isu perundangan yang boleh dipersoal.

Saya akan memohon untuk mencabar perintah itu kerana saya dinamakan dalam perintah itu.

"Saya akan mohon untuk mengenepikannya atau mengisytiharkannya batal dan tidak sah.

"Ramai orang (peserta BERSIH) didakwa kerana perintah itu," katanya.

Permohonan untuk mencabar keputusan tersebut akan difailkan secepat mungkin, kata Ambiga tanpa memperincikan tarikh tersebut.

Sehari sebelum himpunan BERSIH 3.0 berlangsung, Ambiga menerima satu perintah mahkamah dari Mahkamah Majistret Kuala Lumpur melarangnya, penganjur BERSIH dan orang awam dari memasuki Dataran Merdeka bermula 28 April hingga 1 Mei.

Perintah itu dipohon Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Kuala Lumpur.

Majistret Zaki Asyraf Zubir membenarkan permohonan ex-parte itu dengan alasan BERSIH 3.0 "akan meneruskan himpunannya tanpa kelulusan dari DBKL atau memaklumkan Ketua Polis Daerah Wangi".

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:44 PM  

Kalau kau tanya N Ajis atau Hadi mana satu yang lebih Islamic UMNO atua PKR, mungkin dia orang jawab DAP kot. Pembangkang dah hancus, tak boleh berfikir lagi kerana Tahta, Harta & Wanita.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:45 PM  

anon 9.31 Kata 5000 orang hadir, tapi 3 meja saja yang penuh. Satu meja ada 1666 orang ka shekh? Ni hang petik berita ka hang gasak buta spin sendiri sebab aku baca hang eja orang pun salah shekh.Tak masuk kesilapan-kesilapan nahu (grammatical errors)lagi.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:46 PM  

isi komen engko kosong dan tak berasas lah!

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:50 PM  

lu boleh cek sama wartawan UtusanPorno lah.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:51 PM  

tang peranchis tu???
sape yg kisah???
tok jib???
datuk zahid??
tak kot.....
pembangkang???
ya kot...
pasai apa???
saja nak dapat publisiti dan ada modal...
selain dari tu???
takda dah...
atas dasar cinta negara??
hahahahahaha.......

tang ambiga.....
nak cabar???
cabar la...
jgn cabul udah le...
cabar pasai apa???
tak bg berhimpun...
nape tak bg berhimpun???
menggangu ketenteraman awam kot...
betul ke menggangu ketenteraman awam???
tak caya tanya datuk ambiga... gelek punggung hahahahahaha..

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:51 PM  

Alahai....berita dari haramkah, mkuno dan keldaian tak payahlah masuk sini. Benda kecik jadi besar, benda besar jadi kecik.

Kata datang 5 ribu tapi kenapa makanan kat 2/3 meja kosong takde orang nak telan. Kalau ye pun Najib terpaksa balik awal tentu ada perkara penting dan tentu dia dah maklumkan penganjur dulu. Agak2lah kalau nak menipu pun.

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:54 PM  

konsert amno66 ada sambutan kah?

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:58 PM  

Nak baca berita ni kat mana? Paper
haramkah ke??

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:59 PM  

Ni undang2 mana kata court peranchis boleh arah warganegara m'sia??. Sedangkan world court pun kena dapat persetujuan dari negara yg terlibat dulu, baru boleh adakan perbicaraan.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:00 PM  

Geng main Cina Doll, kena kerjatiup pun masih ada penyokong, terperanjat beruk beruk kat zoo tu babe, yang kat hutan terguling guling jeli hati. Tak ada akal ke penyokong penyokong dia orang tu. Bukan akal aje yang tak ada tapi maruah pun tak ada.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:01 PM  

Bar Council pun berak tak cebok nak mintak Bersih. Pigi dah! Syabas saudara Mohd Khairul Azam. Ingat semua peguam sokong ke ular-ular hitam sama khinzir-khinzir sepet mata yang jadi kepala (besar) dalam Bar Council. Harap writ saman Khairul Azam dibenarkan oleh mahkamah serta membuka mata badan kehakiman serta kerajaan bahawa Bar Council tidak relevan lagi dalam mempraktikkan matlamatnya menjaga kepentingan ahli serti profesion undang-undang
dan penubuhan Akademi Undang-Undang yang dipendamkan pada tahun 2006 atas permintaan Bar Council dihidupkan kembali dengan kadar segera.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:02 PM  

konsert umno66...

takda sambutan??
umno ada kisah??
tak kot...
pasai apa???
tu hiburan...
perhimpunan umno 66
ada sambutan????
sesak nafas woo dalam stadium...
pasai apa???
ini perjuangan....

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:13 PM  

Baca utusan lg best! ;-)

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:13 PM  

Wow hebatnya bidangkuasa mahkamah Perancis. Ni mesti berita dari sokkabo Haramkah ni.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:53 PM  

Bar council penuh dgn kominis dan hindu pariah........... nak melingkopkan negara kita saja

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:55 PM  

Prancis anggota nato..sekutu amerika..yg msnahkn brape bnyk ngara islm?tauke2 snjate ni,agak2nye,baik ke ati perut diorang?bile tun suruh blaja bhsa inggris,ade puak kte ,nk blkangkn bhase mlyu,.abes tu,kite nk wat kpl selam drpd buloh ke?itu psl le kne blaja..nk hrp keikhlasan ngare yhudi mne yg nk tlg ikhls ngare islm nih?

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:22 PM  

Kerana UMNO muncul ramai peguam-peguam Melayu/Bumiputera daripada UM, UKM, UIA dan UiTM. Kalau tidak penuh ngan pak itam wooler juga. Sama kerana UMNO kebanyakan hakim adalah orang melayu/bumiputera. Tapi bar council ni pemimpin-pemimpin dia 85% terdiri daripada bukan melayu akibat pengundi-pengundi hantu yang Khairul Azam sebut tu.

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:29 PM  

Jadi kita faham apa yang kawan-kawan kita tulis kat atas tu - sokongan bar council pada politik pembangkang terutama DAP ialah demi menjatuhkan kuasa politik Melayu dan agama islam.

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:36 PM  

ARITU KANKER KAPAI YG GUNAPAKAI PERISKOP TU...KENER ANTAR KAT PUSPAKOM...WAT PROSES CANTUM BODY HALF-CUT ITU...PASTU BAND SCORPION SEWA CAJ KIRA JAM...WAT KONSERT KAT PONCAK EPEL TAWA KAT PEKAN PARIT...SCORPION CONVERT KE SCORPENE...ITULAH PASAL...AKAI ADA KA..PASTU WAT SHOOTING SCENE VOYAGE TO THE BOTTOM OF THE SEA...IRWIN ALLEN PRODUCTION...STARRING PAKSHEIKH AL JOOB JOOB PUKUI KELILENG...CO-STARRING ANJERMEEN DE ICE CREAM YELLY...KEH KEH KEH

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:09 AM  

Bodoh takkan hormat sangat kat dia sampai takut satu dunia

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:10 AM  

Dah jumpa Hang Tuah ke ko ni??

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:14 AM  

Bos ko ni dah nak election pun pegi mengadap bapak yahudi kat America tu nak mintak tarikh pilihan raya ke?? Tapi kutuk nuar macam macam, tapi pi mengadap dulu sebelum bubar....

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:16 AM  

Apa ko merepek ni... Ni lah hasil demokrasi yang ko merdekakan...selama ni... Setakad takut je laa ko ni.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:15 AM  

Bar council penuh dgn kominis dan hindu pariah........... nak melingkopkan negara kita saja. Sepatutnya dikuasai oleh peguam-peguam Islam!

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:50 AM  

Dia mengadap yahudi mana utk dpt tarikh bubar? Tlg namakan. Kalau xbetul fitnah namanya. Lebih berat drpd kesalahan membunuh. Kamu mengambil tanggungjawab sepenuhnya jika tidak dapat membuktikan tuduhan kamu.

Anonymous,  May 17, 2012 at 11:54 AM  

majlis peguam = majlis auta

Anonymous,  May 18, 2012 at 2:48 PM  

Haramkah jadah .... he he

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP