Belia Akan Pastikan Putrajaya Di Pertahankan

Friday, May 25, 2012


"Kami akan pertahankan Putrajaya"







Rata rata belia yang ditemui di Perhimpunan Jutaan Belia di Putrajaya menyatakan kepuasan dan penghargaan kepada pihak kerajaan Malaysia kerana mengadakan hari sebegini dalam mengiktiraf para belia.

Malah dalam perhimpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini juga warga tua yang diluar lingkungan belia menyambut baik usaha kerajan atas penganjuran hari Belia ini. Dan mereka mengharapkan agar Hari belia terus diadakan dari masa ke semasa.

Aktiviti yang berfaedah dan mendatangkan manfaat buat seluruh warga belia dari membuang masa mahupun melakukan aktiviti yang tidak berfaedah sepertimana yang dilakukan beberapa belia dengan melakukan Demo dan tidor diatas jalan.

Malam ini dijangkakan lebih hangat dengan konsert konsert yang berlangsung. Jom ke Putrajaya bagi meraikan Hari Jutaan Belia 2012.

Psssttt... Cuaca baik, sesuai untuk hadir malam ini......


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


17 comments:

Anonymous,  May 25, 2012 at 6:46 PM  

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZZ8gtCKKEpg

Anonymous,  May 25, 2012 at 7:59 PM  

Faedah ke konsert mlm n? Boleh tambah pahala tak?

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:33 PM  

of kos la pertahankan,kalau pas sampai kiamat x panggil buat konsert,haram.itu yg belia nak arini.

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:41 PM  

Anak aku pun depa paksa piiiii. Huhuhu. Bawa dgn bas free. Nak tunjuk kata ramai tapi budak2tu xtau apa puuun.isk isk dah xdak modal dh depa ni.

Anonymous,  May 25, 2012 at 9:01 PM  

7.59

gi ceramah pas dok dgr org maki hamun tu dapat pahala berlambak ka???hang tiap hari 24jam dok dgr kuliah agama je ka??baguih la klu ya..tp hang blh tipu org lain tapi ngan Allah???wallahualam.....

8.33

lu biar betoi bro..patutnya dah kiamat kat kelantan tu..takda konsert kat kelantan ka???atau hang baru bangkit dari tido yg panjang???wallahualam.....

8.41

terok bebenor depa na...paksa anak hang tu...hang tak halang ka???tak dapat nak halang???maksudnya anak hang pun tak hormat hang la tu... hang cuba bg teladan baik kat bdk tu... wallahualam.....

Anonymous,  May 25, 2012 at 9:11 PM  

Maki hamuni ni ceramah Umno, Umi dan Tibai

Anonymous,  May 25, 2012 at 9:16 PM  

haa tau pun hang... lain kali jgn pi dah ceramah umno ni... hang punya hati yg suci dan murni.. takut rosak nanti....

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:02 PM  

pertahankan putrajaya itu jihad alif ba ta,
maka pertahankan lah ia walau terpaksa menggunakan gigi & kuku...


-wak-

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:58 PM  

Anak dok ipta laa.depa pilih nama.pensyarah paksa pi.tujuan nk bgi ramai.lepaih ni bole la tgk papagomo dok tulih kata ramai belia sokong umno yg dh x laku. Hahaha

Anonymous,  May 26, 2012 at 1:22 AM  

Tak payah cakap byk lah.. Dah cukup bagus uni hantar anak hang pergi ke program yg sihat ni. Dpt pendedahan dpt pengalaman. Students aku suma exited nak pergi.. Anak ko tu je yg belajor tingi2 tapi tetap berfikiran dangkal dan negatif.. Tapi, nak kata apa... Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasikk...

Anonymous,  May 26, 2012 at 6:41 AM  

buatlah macam woodstock festival,
baru lah betul betul.......



-wak-

Anonymous,  May 26, 2012 at 8:29 AM  

Baguz..melayu ngan melayu gaduh.senang ati aku tgk..peluang besar bangsa lain dapat rezeki.

Anonymous,  May 26, 2012 at 9:21 AM  

Anak aku Bersih pun dia pii. Tapi dia pi sendiri, SUKArela.ni aku tengok baru betoi nk tawan Putrajaya.Bukan main paksa paksa,jumlah Bersih 300 ke400 ribu,rasa2 BN main paksa2 pun x dpt ramai mcm tu nooo. Cian aku tgk! Tapi kalu nk tipu angka mcm bn dok buat selalu dalam Utusan Merapu bole lerr. Hehehe cian kat depa paksa2 nak bgi nmpk ramai.

Anonymous,  May 26, 2012 at 12:10 PM  

Nampak sgt anak dgn bapak sama kapal.. program yg dilarang kerajaan, di larang tokoh agama anak ko gi sukarela. Yg ada manfaat, yg menyalurkan minat dan aspirasi belia dgn betul, rasa terpaksa pula. Kerajaan BN mmg suruh belia pergi since program ini untuk mereka.. macam ko paksa anak ko gi sekolah lah gamaknya. Bila dah pergi,, barule tahu di mana manfaatnya. Tp, kalau dah dasar manusia yg tahu tahu bersyukur... manakan tahu makna nikmat.. Tengok mcm anak ko lah, dapat ilmu kat uni tak tahu nak meletakknnya di mana. Lutut le gamaknye..

Anonymous,  May 26, 2012 at 12:55 PM  

Yg kat atas beskal tu ke yg nk pertahan putrajaya? Pssffft kah kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 26, 2012 at 2:03 PM  

Mungkin jugak orang yang naik bassikal ni ble jadi pemimpin akan datang...rezeki dan ketentuan tuhan bagi kita tak ble nak duga..nampak macam takble jadi pemimpin tapi kalau ALLAH SWT dah berkata KUN FAYAKUN maka jadilah dengan kehendak dia..so aku rasa tak payah gaduh2...kau kena terima hakikat walaupun anak kau kata kena paksa pegi ke taknak pegi ke terpulang...kita tunggu bro pru13 nanti..putih mata la PR nak tawan putrajaya..

Anonymous,  May 26, 2012 at 6:02 PM  

Ntahlah puak2 ujub diri ni. Diaorg ni kadang2 bercakap macam takde iman. Rukun iman menetapkan utk percaya pd qada' dan qadar. Namun bila Allah menetapkan pihak BN memerintah, tak boleh terima pulak. Kata Islamik sgt. Walau Allah dah benarkan bukti2 penentangan AnwarIbrahim terhadap agama.. Masih juga tak nampak. Bukan itu semua dgn izin Allah juga ke?Kesian sungguh lah puak2 ujub diri nih! Kita bkn lama sgt kat dunia ni. Mana yg tak elok tu kita baiki. Bukan meruntuhkan - since bkn mudah membina apa yg ada. Lagipun yg claim dirinya layak memimpin pun.. Nampak sgt gaya cam 'sokong membawa rebah'.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP