Bukit Jalil Digegarkan 100 Ribu Ahli UMNO Parti Keramat Orang Melayu.

Saturday, May 12, 2012




100 ribu dengan berbaju merah memenuhi Stadium Bukit Jalil malam tadi sewaktu ulangtahun UMNO yang ke 66 tahun. Mungkin ada yang cuba menyangkal angka 100 ribu yang Gomo sampaikan namun itulah realitinya apabila Stadium Bukit Jalil menjadi saksi akan aura "Gelombang Merah".

Malah 100 ribu ahli UMNO yang hadir juga tidak melakukan pekara yang diluar akal difikiran seperti puak BERSIH 3.0 yang menjahanamkan harta awam dan menyusahkan orang ramai.


Sehari dua ini Gomo nak mengulas mengenai ulang tahun UMNO yang ke 66 tahun yang mana jika dihitung ianya sudah menghampiri 7 dekad UMNO bertahan dalam pentas politik negara. Malah setakat ini UMNO satu satunya parti di dunia yang mampu bertahan dalam Negara Demokrasi berbanding negara luar terutama negara barat. Itulah kekuatan UMNO yang merupakan tunjang kekuatan orang Melayu.



Apa yang menarik untuk Gomo ulas disini adalah perhimpunan aman yang berlangsung didalam Stadium malam tadi. Ternyata bahawa UMNO telah membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa pihak BERSIH 3.0 silap sama sekali yang mana sebelum ini menyatakan Stadium tidak sesuai digunakan untuk diadakan perhimpunan.


"I sorang pun boleh cover tau"

Malam tadi 100 ribu orang memenuhi Stadium Bukit Jalil yang mana 3 kali ganda dari pihak BERSIH 3.0 yang berdemo tempoh hari di sekitar Kuala Lumpur. Pihak Polis yang berkawal semalam di Stadium Bukit Jalil juga difahamkan hanya merangkumi kira kira 100 orang sahaja termasuk Polis Trafik, GD, SB serta dibantu Rela, dan Bomba. Jumlah tersebut jauh berbeza dengan perhimpunan BERSIH 3.0 yang mana pihak Polis terpaksa meletakkan kira kira 2000 anggota dan pegawai bagi mengawal perhimpunan haram tersebut. Dan itu tidak termasuk lagin pihak DBKL, Bomba, Rela dan lain lain.


3 anggota Polis dalam suasana yang aman

Malam tadi juga rakyat sebenarnya diberikan petunjuk bahawa perhimpunan aman didalam Stadium dapat dilakukan jika penganjur perhimpunan ikhlas dan sememangnya mahukan perhimpunan yang aman. Tidak sepertimana BERSIH 3.0 yang mana perhimpunan aman tidak berlaku sebaliknya keganasan dan kekejaman peserta demo mengatasi segala kebatilan yang ada waktu itu menjadikan satu titik hitam dalam kalendar negara.


Mereka Lebih Berakal Dari Pendemo BERSIH 3.0

Malah malam tadi juga tidak kedengaran suara suara sumbang dari ahli UMNO yang hadir yang memaki hamun pihak pembangkang tidak seperti pihak Pakatan Rakyat yang pada BERSIH 3.0 tempoh hari memaki maki umno dan pemimpin umno dengan kata kata nista dan perbuatan yang cela. Ternyata ahli UMNO mempunyai akal ketamadunan yang tinggi berbanding mereka didalam Pakatan PAS,DAP,PKR ini.



Syukur atas kejayaan ulang tahun UMNO ke 66 malam tadi yang mana dapat memberikan gambaran jelas buat rakyat Malaysia bahawa Kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin UMNO adalah sebuah kerajaan yang bertamadun dan layak mentadbir Negara Malaysia ini berbanding Pakatan Rakyat yang tidak tahu dimana arah tuju mereka dalam mentadbir negara.



Buat pemimpin UMNO Syabas diucapkan kerana telah menjaga UMNO sejak dulu sehingga waktu ini yang sudah menghampiri 7 dekad lamanya. an kesempatan ini juga Gomo mengucapkan syabas buat ahli UMNO yang hadir malam tadi dalam keadaan yang panas dan penuh sesak itu anda semua mampu membuktikan Akal anda semua waras dan bertamadun sama sekali.



Hidup UMNO
Hidup UMNO
Hidup UMNO






Psssttt... UMNO jauh lebih bertamadun dari Pakatan Rakyat Haram

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


69 comments:

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:09 AM  

Kesiannnnn.

Jadilah dapat T shirt merah free pun ak lah.

T Shirt free,naik bas free.

Projek VVIP punya.

Pulun lah anda semua.

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:31 AM  

dengki la tu....diorg ni pembakang mmg hati itam..penuh dgn hasad engki

Syed Akramin May 12, 2012 at 9:35 AM  

Ada yang panas bontot nampak? ha ha ha

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:38 AM  

aik dapat free pun marah!!

Sapa yg lebih berkebajikan?

PTPTN mintak free tak pa..

Zulmat penuh sangat hati ni..

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:42 AM  

hahaha rmai mcm ni 100 ribu je ke? BERSIH ari tu xde la seramai ni...tp katanya 350 ribu org...hahaha

PAShit,  May 12, 2012 at 9:46 AM  

Umat Nabi Luth tak boleh menerima kenyataan perhimpunan ganas Bershit 3.0 mereka di fatwakan haram.

Otak2 sial jumud tak boleh berfikir dengan waras.

Laknatlah korang umat Nabi Luth!Kote Assmin pun korang sanggup tegakkan demi politik bangsat korang!

Pakatan Rogol = Umat Nabi Luth

PAShit

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:47 AM  

kesian ko. kalau dpt free sumer apa salahnya. kalau menyenangkan rakyat. Knp ko dengki ke? yela parti ko miskin dan hina. dahlah hina sekor2 dengki tak sudah. dahla tu muka tak malu dok kat msia lagi. sila la berambus dr negara ni...kesiannn ko.

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:52 AM  

Kesian patut dituju kpd puak yg belum sedar dek untung. Tak pernah berasa bersyukur. Mengata org bukan main. Ikut pemimpin yg kaki sondol depan belakang (tp xmengaku walhal muka dah sebijik terpampang dlm video). Sentiasa berprasangka buruk kpd pemimpin yg benar2 ingin memajukn negara dn rakyat.
Sedarlah srgeta sblum terlambat.

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:02 AM  

Yang benar benar nak buat duit lah... Silap ko tu

Kjee May 12, 2012 at 10:31 AM  

Hidup UMNO. Kjee ke sana naik kerusi roda. Selamat, aman dan tertib sangat!!!

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:32 AM  

HIDUP UMNO DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. SELEPAS NI KITA PERANG LGBT, PERANG MURTAD, JANGAN BIAR PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA BERMAHARAJALELA

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:47 AM  

bersih xblh dibuat dlm stadium sbb depa xblh terkinja & terlompat2 mcm beruk

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:49 AM  

1.laaaaaa!!!100000 ribu jee!!jauh lagila jika dibandingkan dengan 300,000 yang berhimpun bersih 3!!
2.lambatla lagi pilihanraya nampaknya!!!

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:52 AM  

Dia dengki sbb tak de monyet semalam.... dia tingin nengok sarkas tp hampeh...

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:55 AM  

kelles kau kak.... mmuahhh tok kjee

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:59 AM  

300 ribu tu + munyit2 & setan2 (kan pok nik kate setan tuh kawe) beruk mak yeh... drug addict,mat indon (janji bayo 250 last2 dapek 50 je...) mak pon.. mat suntuts , mat eskrim, mat 3 oclock... huhuhu

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:02 AM  

beruk mak yeh msk stadium abis tbalik kusi sume.... dah namenya beruk khennnn

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:09 AM  

Abg Ali kek atas tuh muko cam cibai... abg non suka nih...

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:21 AM  

Keep up the good work UMNO! Bersatupadulah kita demi menegakkan agama Islam, bangsa dan negara.

Merah dimana-mana,  May 12, 2012 at 11:23 AM  

Orang UMNO.

Dalam stadium pakai T Shirt merah.
Bila luar stadium dah tukar baju lain pula.Naik kereta besar pulak tu.Ini lah pemimpin UMNO.

Dalam stadium pakai t Shirt merah.
Bila luar satidium masih lagi pakai T Shirt merah terus naik bas.
Inilah ahli UMNO tulen.

Siapa pejuang tulen.Yg naik bas ke atau yang berkereta besar ada tittle pula tu.

Pesara Guru,  May 12, 2012 at 11:31 AM  

Alhamdulillah Parti Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO) masih relevan dalam memenangi hati rakyat dan ahli-ahlinya daripada segenap lapisan. Bak kata DS Najib rasa nak pergi mengadap YDP jugak hari ni minta bubarkan parlimen. Adakah ahli-ahli UMNO sedah bersedia?

"Sudah bersedia!!!" laung hampir 100 ribu ahli-ahli UMNO yang cukup berhemah berhimpun melmbangkan sifat dan jatidiri orang Melayu yang cintakan kedamaian dan penuh toleransi.

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:37 AM  

Oooo..anon9.09 nak nengok monyet
rupanya. Dalam umno mana ada monyet. Dalam pakatan haram ada laaa.

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:37 AM  

Lu sokong merah gua sokong kuning, lu sokong Umno, gua sokong pakatan...apa susah.. Ini demoklasi maa.. Tapi lu kumpul, polis tarak kacau, gua kumpul, polis kasi kejar.... Apa hat?? Itu polis tahu law ka?? Lu menang lu perentah, kuning menang kuning perentah maa ... Lu apa hat... Bolo punya olang...

survey malaysia May 12, 2012 at 11:39 AM  

JOM TENGOK ISU SEMASA POLITIK MALAYSIA DAN DAPATKAN EBOOK PERCUMA
http://msiaelection.blogspot.com/2012/05/isu-semasa.html

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:41 AM  

Kempen merata rata, pacak bendera siang Malam, nak bubar parlimen main cak cak... Mada ada bersih...

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:43 AM  

Nak cari makan jual survey ke??

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:49 AM  

Syukur kepada Allah SWT.

Terima kasih UMNO.

Terima kasih BN.

Terima kasih DS Najib.


Kita masih dapat mencari rezeki dan beribadat dalam sebuah negara yang makmur. Hidup BN.

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:51 AM  

bersh 3 tak brani nk bt kat stadium nti npak kurang bikin malu, jd nk sdp kan hati depa klaim 300,000 le, 30,000,000 le pda hal 13,000 monyet je yg dtg .Umno 66 kat dlm 100,000 sbb kt stadium tak leh tipu ,tak cmpur lg yg kat luar , ini baru umno blum lg parti BN lain.

Mr Mister,  May 12, 2012 at 12:01 PM  

Sapa pun kau nak kata buat huru-hari demo bersih 3 diorang tetap langgar undang-undang rempuh masuk dataran di kertai oleh Artuk Kote Bengkok bersama kekasih sama jenisnya si kote lidi Assimin. Bersih bukan nak bersih apapun tapi nak cuba test power kot-kot rakyat Malaysia boleh buat macam Mesir tukar dataran merdeka hadi medan Tahrir.

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:04 PM  

Nasib baik Malaysia kerajaan dia demokratik. Kalau macam Gestapo Nazi Jerman dah lamba Ambiga sama Samad Said kena tangkap dan disiksa cabut bulu sama janggut selai-selai.....

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:05 PM  

Hallloooo Gomo..lu agak2 la nak kelentong brooo..lu kata 100k??? woit lu punya mata letak mana? lu tak nampak kah barisan yg paling atas tu kerusi banyak kosong! ok fine ramai yg kat atas padang tp kalau dorang tu semua duduk balik kat kerusi atas2 tu tetap takkan boleh cecah 100k..come on maaa..ni yg kadang2 public tgk blogger ameno pun lebih kurang jer ngan blogger pr..cakap tak realistik..oiii bro, masa Malaysia lwn Indon masa piala AFF dulu tu pun mmg punya ramai manusia pun tak smpai 100k la bro..padahal masa tu keta semua parking smpai kat hujung kesas highway la bro..pihak stadium pun takkan brani sumbat 100k walaupun kapasiti stadium tu membenarkan..mcm lu pakai keta yg ada meter smpai 240km/h pun lu takkan sampai boleh henjut smpai 240km, ada paham kah? lu jgn main bantai sedap gebang smpai kipas tak hingat..lu rasa org dtg masa perhimpunan ameno ni ada lg ramai dari piala AFF kah? agak2 la kalau nak kelentong broo.masa msia lawan indon tu pun tak cecah 100k pun bro..tu la Gomo..karang kita org cakap lebih2 lu kata kita tu lah ni lah..tp lu pun mcm bangang semacam jer wa tengok..tp apa2 pun tahniah la sbb lu org mcm kiasu singapork jugak..biler nampak ramai org dtg Bersih so lu org pun buat jugak sbb jgn nampak kalah..tang tu wa bole tabik spring la..tp kalau lu kata Bersih tipu dgn angka 300k so lu org jgn ikut perangai dorang jugak la..then baru wa rasa lu org Ameno ada level tinggi sikit..ni sudah mcm 2 x 5 la broooo..

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:21 PM  

Betul2 akudtg stadium masa aff aritu....stadium penuh sampai ramai yg xde kerusi nak duduk...ini byk kerusi kosong nak claim 100k dtg....lawak la org umporno ni...

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:21 PM  

12.05 100 ribu tak boleh nak sangkal.. tingkat paling atas tu bukan kosong pun.. atas padang saja tu ada puluh ribu tempat utama berhimpun yang penuh sesak .. lu kena ingat rata2 yang datang tu ahli UMNO... tak masuk parti komponen sama rakyat atas pagar lagi.. kami tengok TV ajer.. jangan jeles ye

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:26 PM  

aku pun datang stadium masa AFF.. tapi atasatas padang ada 22 orang aje

Ali May 12, 2012 at 12:39 PM  

Dapat kemudahan fre utk mengelakkan bumi Malaysia drp hancur adalah lebih afdal dari menyumbang duit poket demi kehancuran bumi tercinta. Puak Kelentong Rakyat sila lawan sampai ketitisan air liur terakhir...

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:41 PM  

pashit
pendek pulak maki hamun hari ni....

tak cukup tu....tambah lagi,tambah lagi...

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:45 PM  

HAHAHAHAHA....lawak jer pembangkang dalam nie.....faham tak..??? kalau stadium atas penuh masa final bola pun.... yg atas padang 23 org campur ref.....nie atas padang dah berpuluh ribu.....makna logik la 100K ngok oii......hahahahahaha.......ape ke ngang yer korang nie...ke btg telo dah kuncup kedalam macam kura2 dgr petir..?? wakakakaka.....

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:49 PM  

Dia orang yang cakap org tak sampai 100k tu ada pernah sampai Stadium Bkt Jalil kot.. Ko orang tak boleh congak sifir mudah tu ke....memang sebahagian kerusi belakang dan tepi pentas tak ada orang, tapi yang di grand stand, dan selebih kerusi DAN termasuk atas padang tak tenguk ke????!!!!
Pedengkilah tuuuu.....
Lingkuplah Pakatan Haram Jadah....!!!!
TIBAI!!!!!
ABAI!!!!!
TOLAK (PAS)PARTI AJARAN SESAT!!!!!
TOLAK PARTI DAPig RACSIS!!!!!

Ali May 12, 2012 at 12:51 PM  

Yang datang tu ahli sahaja belum termasuk penyokong. Yang hadir bersih tu "freethinkle" memang nak ambil kesempatan untuk merusuh. Ingat bro Puak Kelentong Rakyat! untuk membangunkan sesuatu negara bukan sedikit keringat! "untuk meruntuhkan negara sekelip mata sahaja".

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:16 PM  

TAHNIAH UMNO TAHNIAH BN DEPAN MATA SAYA SENDIRI DI TV SAYA LIHAT SENDIRI KEKUATAN UMNO BANDINGKAN DGN BERSIH 3.0 . JUMLAH HADIR MMG MENGKAGUMKAN DI STADIUM KAPASITI 100RIBU TMPT DUDUK TAK TERMASUK ATAS PADANG DAN DILUAR STADIUM. PEMBANGKANG TAK PERLU GUNA FORMULA BODOH UTK FAHAMI SOKONGAN YG DITERIMA KERANA UMNO SENDIRI ADA 3 JUTA AHLI DAN CUKUP BERSATU BANDINGKAN DGN BERSIH 3.0 YG DITERAJUI BADAN2 NGO + PARTI POLITIK YG HANYA MENARIK 30RIBU PENDEMO BERBAYAR.

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:25 PM  

UMNO Parti Khurafat Orang Melayu.... tolak UMNO = tolak Khurafat + tolak Tahyul = tolak syirik dengan Allah yang Maha Berkuasa dan Maha Pemberi Rezeki

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:28 PM  

Itulh hakikatnya pembangkang...dengki kesumat..ahli tertinggi PKR kebanyakkan ex-UMNO yg kecewa tak dapat projek/pangkat..bayangkanlah klu pembangkang menang PRU13..macam sekawan beruk kelaparan jumpa pisang emas..Terang2x dh ditunjukkan bukti perangai buruk pemimpin pembangkang...klu betol2x nak tukar kerajaan..carilah yg lebih elok dari kerajaan sekarang.. SELAMATKAN MALAYSIA...pembangkang yg sekarang nie..memerintah negeri pun macam pembangkang jugak..x paham betol..ceramah je yg banyak..kerja kurang..aduhaiii..dh terbukti x boleh memerintah macam sebuah kerajaan..

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:46 PM  

Macam ni lah lembu, kalau pakatan menang maknanya rakyat menyampah kat ko orang. Kalau ini terjadi baru ko tahu politik ko rang tu busok...

sasawan negara a samad shit,  May 12, 2012 at 2:10 PM  

Pantun Atok Kote Bengkok

Atok Kote Bengkok,
tak perasan rakaman video pasal tengah syok-syok,
PAS kata palsu pasal saksi besi burok,
Atok seronok pencacai jadi bongok,
Atok syok cucok tapi mintak rakyat demon supaya negara jadi terok,
Atok memang tenok hati ya amat busok,
Nak bagi tau kat atok,
Taubatlah tu yang paling elok,
Takut bila masuk kubur nanti neraka jahanam atuk terperosok.

Anonymous,  May 12, 2012 at 2:21 PM  

Tak payah tunggu pembangkang menang...sekarang nie pun dh terang2x busok teramat sangat..cuma mata yang dh buta dan hati yang busok je kata wangi..lebih kurang macamnilah..lahar dh keluar kt gunung berapi tapi lagi nak kata gunung berapi tu takkan meletup..

Anonymous,  May 12, 2012 at 3:15 PM  

Oiiii oiiii oiiii wa ni anon 12.05 hahaha lu org ni paham ker tak haaaaa...kan wa kata tadi kalau yg atas padang tu duduk balik atas kerusi barisan atas tu! Lu ni paham ker tak. Meh sini wa ajar kasi lu paham, Lu org bole dakwa 100k dgn syarat atas padang puluh ribu, pas tu kerusi satu stadium tak de satu pun yg kosong mcm dlm gambar tu! Weh Lu org jgn nak tunjukkan kebodohan la wehh..saper yg jealous ni oiii (Lu eja jealous jadi jeles? Tak sekolah kah?) tak pyh la ckp psl pengundi atas pagar la, wa cakap psl gambar tu ok. Saper yg dtg tgk final AFF jer yg paham aper tu 100k. Setakat korang budak Hingusan tak payah lah..hahahaha

Anonymous,  May 12, 2012 at 3:32 PM  

Himpunan UMNO Vs BERSIH?
========================

Apakah kekuatan UMNO terletak kepda "bilangan kehadiran ahlinya" semata2 atau roh perjuangan yg menunjangi aspirasi umat Melayu dan rakyat?

Hakikatnya, hari ini UMNO semakin tersisih dari aspirasi umat dan rakyat berbanding PAS & PR! UMNO tidak lagi didokongi oleh Melayu Islamis & rakyat... UMNO hanya berlegar dalam kotak kroni belaan dan parti2 perkauman yang sedang mengecil sepertinya saja!

Sedangkan himpunan BERSIH disertai oleh seluruh golongan & lapisan rakyat walaupun cuba dihalang oleh pihak parti berkuasa UBN!

Berjayakah Himpunan UMNO 11 Mei 2012 berbanding BERSIH 1.0, 2.0, 3.0?

UMNO usah berkhayal/ dikhayalkan dengan fatamorgana "hebat" oleh para spin doctor bloggers/media ....

Pada aku, sesungguhnya UMNO sedang berada dipersimpangan yg BAHAYA ... perlu pimpinan seorang Melayu Islamis yang berkrismatik!

Jika UMNO ingin survive & relevan, Tiada lagi pilihan kedua, korbankan semua pemimpin2 korup lagi "busuk" UMNO tu ... apa yang nak disayangi pada yang ketua2 yg jahil-jahat tu... carilah "tokoh2 Melayu Islamis" yang disenangi umat & rakyat!

Kita UBAH inti UMNO dengan "roh Islam & jihad ummah" .... dari "United Malays National Organisation" kepada "United Muslims Nation Organisation" -- 'Muslims Nation' -- yang mengungkap keseluruhan makna Melayu dlm Perlembagaan Persekutuan 160(2) dan Ummah sebagaimana takrif syarak.

MARILAH kita BERUBAH.....sebelum terlewat ..

exUMNO46

Anonymous,  May 12, 2012 at 4:15 PM  

eeUMNO46 apa yang kau sibuk dgn UMNO . Tolong perbetulkan PAS yang telah lari dari hala tuju pembentukan selama ini. Mana slogan hudud yang dicanang2 kan selama ini ! Pada aku PAS satu parti yang suka melaga2 kan sesama bangsa , membuat fitnah dan banyak lagi perkara buruk demi memuaskan hawa nafsu untuk berkuasa di negara ini ! Sesungguhnya ALLAH S.W.T mengetahui apa yang tersurat dan yang tersirat ! HIDUP UMNO !!!

Anonymous,  May 12, 2012 at 4:59 PM  

Rasa kalau PAS ATAU PKR ATAU DAP nak buat mcm ni,mesti tak cukup.ehh tak cukup ahli nk penuhkan.hahahaha. Dorg kena bergabung baru la cukup.itu pun kena nik najis byr dulu.hahahaha.

anyway,persetanzkan je apa juak juak pakatan haram ni sindir,diorg tga cuak tu.

hidup BN.takjub tgk himpunan semalam.itu baru Umno. Belum BN lg.haha. Kesian anon yg kira2 kerusi kosong tu.takpela. 90k pun dikira berjaya drpd bershit, 30k pun xsampai.muahaha.

Paranoid Android May 12, 2012 at 5:33 PM  

Umno saje boleh dpt 100 ribu.. dahsyat! Kalau puluhan ribu penyokong dibawah dilimpahkan ditmpat duduk atas yg telah dipenuhi 4/5 jumlah penonton boleh runtuh stadium wooo!!! Itupun blum campur yg tak dpt masuk (tv smlm) dn tpaksa tggu diluar. Teringat aku perhimpunan PKR di JB tahun lepas boleh bilang guna jari je. Demo pondan LGBT pun lagi ramai HOHOHO

Anonymous,  May 12, 2012 at 5:55 PM  

DokAyonPeliarg...PeleqohKepalaRakyat...PakaiAnuSyaitan...DAP-PKR-PAS...SHIT SHIT SHIT

a,  May 12, 2012 at 6:02 PM  

Terbongkar juga kisah mahasiswa yang dibayar RM 300 dan dibelanja makan semata-mata untuk memenuhi Stadium Nasional Bukit Jalil! Tidakkah mereka terfikir apa perasaan ibu bapa mahasiswa jika anak mereka yang dihantar belajar tetapi dihantar pulang dengan van jenazah!... http://networkedblogs.com/xxMha

SEREMBAN: Seorang wanita warga emas maut, manakala 77 lagi cedera dalam kemalangan membabitkan dua buah bas dan sebuah lori treler di Kilometer 258.8 Lebuh Raya Utara Selatan arah Selatan berhampiran susur keluar ke Port Di... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/05/1-ahli-umno-maut-77-cedera-nahas-2-bas.html#more

Bala dari tuhan.. sedar lah wahai orang umno. Tuhan Maha berkuasa segala2nya. Kezaliman dari parti BN harus ditentang..

akusokongPKR,  May 12, 2012 at 6:04 PM  

Terbongkar juga kisah mahasiswa yang dibayar RM 300 dan dibelanja makan semata-mata untuk memenuhi Stadium Nasional Bukit Jalil! Tidakkah mereka terfikir apa perasaan ibu bapa mahasiswa jika anak mereka yang dihantar belajar tetapi dihantar pulang dengan van jenazah!... http://networkedblogs.com/xxMha

SEREMBAN: Seorang wanita warga emas maut, manakala 77 lagi cedera dalam kemalangan membabitkan dua buah bas dan sebuah lori treler di Kilometer 258.8 Lebuh Raya Utara Selatan arah Selatan berhampiran susur keluar ke Port Di... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/05/1-ahli-umno-maut-77-cedera-nahas-2-bas.html#more

Bala dari tuhan.. sedar lah wahai orang umno. Tuhan Maha berkuasa segala2nya. Kezaliman dari parti BN harus ditentang..

Anonymous,  May 12, 2012 at 6:23 PM  

China n India paria ni join bersih bukan sbb nak sokong pr pun,sbb nak jatuhkan bn n umno je,,so drg guna la alternatif yg Ada utk jatuhkan pemimpin melayu ni.asl la korang ni tak boleh nk fikir,guna la akal tuhan bg..

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:15 PM  

Orang perkose ngan pukida mamak paria laaaa..!!! kah kah kah... melayu kunun... patot la x kembang2... MELAYU je.. kih kih kih .....

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:37 PM  

baju kuning bersih tu dia orang beli sendiri ke..?? haktuih..!!

nik aziz x bagi duit saku ke..??


tak payah lah nak meludah kelangit..!!

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:19 PM  

Ko ni keturunan sakai benua afrika
yg tak pakai seluar tu ke?

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:28 PM  

Hidup umno aku mati hidup semula pun tatap umno

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:14 PM  

HIDUP!! HIDUP!!

HIDUP UMNO!!!

Mau terkencing anwar berahi tgk 3 kali ganda org umno dtg bukit jalil. Itu baru umno je, belum lagi campur komponen bn.

Anonymous,  May 13, 2012 at 1:15 AM  

exUMNO46 (diasaskan Onn Jaafar) Vs UMNO88 (bikinan Mahatir)

MACAM MANA UMNO sekarang sambut 66 tahun? sedang umno baru ditubuh pd tahun 1988....... umno baru hanya baru mencecah 24 tahun!

Anonymous,  May 13, 2012 at 8:39 AM  

Tun Mahathir cakap 'History, it seems, is easily forgotten. Apart from leaving the Malays with a big immigrant Chinese and Indian population to manage, the British also left the country very poor'. Kaum bukan Melayu join Bersih 3.0 ada agenda tersirat, mulut cakap lain, hati cakap lain.

Anonymous,  May 13, 2012 at 8:46 AM  

Di China atau India bolehkah kaum lain berkuasa? Ada tak diberi peluang?

Anonymous,  May 13, 2012 at 8:53 AM  

Aku pgundi atas pagar yg mmerhati prjalanan politik malaysia. Aku telah trmakan kelentong PR pru12 lepas dan undi PR. Aku dah lihat video2 bersih2 & 3, dan lihat perhimpunan UMNO ke66 ni. Aku mnyesal. Hiba aku kena tipu Anwar. Rasa mcm nak tembak je BABI tu. Baru aku insaf bahawa Allah memang mmberikan Rahmat kpd UMNO mnerajui negara brtuah ini. Mnitis air mata aku kerana trsilap undi pru12. Nasib baik lah kerana undi aku UMNO tak tumbang. Maafkan aku UMNO. Skarang aku mnyanjungi prjuangan mu. Alhamdullilah.

Anonymous,  May 13, 2012 at 10:39 AM  

Aku pun sama..aku dah silap mengundi pr masa pru12..pru13 akan ku sokong umno..

Anonymous,  May 13, 2012 at 11:48 AM  

gelombang MERDEKA RAKYAT!!!
===========================

Setelah Aku jadi Celik POlitik Malaysia ..... gagasan negara demokrasi adalah "politik kuasa rakyat" dan semua "institusi negara hak rakyat" ..... bukan milik ekslusif aristokrat feudal UMNO selama2nya!

Melalui MEDIA BARU juga... segala pembongkaran skandal2 pemimpin2 UMNO/BN yang melibatkan kewangan & harta negara yang meruncing serta amalan politik kotor lagi ganas UMNO/BN.......... Aku semakin yakin kepada Allah & diri sendiri, perlu keluar dari mitos khurafat 'keberkuasaan' UMNO dan tidak perlu bergantung harap kepada dahan berduri UMNO yang rapuh lagi..!


Aku ingin bersama gelombang MERDEKA RAKYAT bebaskan dari perhambaan UMNO/BN demi para elit & kapitalis UBN

PRU13..... tolak UBN.... tolak Korupsi & Kapitalis ... bersama PR ntuk MERDEKA RAKYAT!

matan ahli Umno

Anonymous,  May 13, 2012 at 1:29 PM  

sye dulu undi BN tapi skrg akan undi PKR. 100,000 kat stadium itu hari memang bilangan yang serdehana je. Ucapan najib mcm jual obat kat jalan chow kit.. dulu masa aku undi tokoh Tun M dia memang lah canggih dan matang dgn kuality sebagai seorang tokoh. orang BN jangan lah harap dan mimpi yang BN kukuh. Ia akan tamat pada PR13 ini.

Anonymous,  May 13, 2012 at 3:13 PM  

Dulu 2008 aku undi PR tp setelah aku banding kan di bkt jalil umno 66 dan bersih 3 tu aku jadi insaf dan aku akan undi BN di pru 13 kali ini kerana skrang aku lihat 92 peratus orang melayu akan sokong umno dan tidak PR yang banyak tipu rakyat,ganas dan lembab dalam pentadbiran negeri itu.

Anonymous,  May 14, 2012 at 1:26 AM  

2001, 2004, 2008. Selama 3 kali pru aku bodohkan diri aku sendiri dgn memberi undi kepada PR. Sedangkan 2 PRU sebelum tu aku undi BN.
Semuanya kerana aku terlalu trpengaruh dgn momokan yang anwar di anaya.
Aku dan keluarga tidak pernah menjadi ahli mana2 parti politik. Aku mengundi bukan krana parti tapi kerana bangsa agama dan negara. Aku mengundi brdasarkan situasi semasa
Tapi kali ini aku akan balik pada umno dan BN. Aku tau BN bukan yang terbaik. Mmg ada pemimpin BN yang corrupt. Tapi biarlah dia jawab sendiri di akhirat nanti asalkan negara dn nasib bangsaku trus terbela.
Aku percaya kalau PR memerintah mereka juga akan corrupt krna mmg tlah jadi naluri manusia akan gunakan kedudukan dn kuasa untuk diri sendiri dulu baru kepada org lain. Tapi kalau PR dibiarkan memerintah mereka bukan saja corrupt tapi bangsa melayu juga akan tergadai. Yang sebenarnya merencana adalah DAP. Aku jd takut dgn PAS sekarang yg hanya membiarkan DAP berkuasa dlm diam.
Atuk aku prnah cerita komunis dulu untuk dpt sokongan org kampung snggup ikut smbhyang berjemaah dn hdir keknduri org kmpung. Itulah yg jd skarang. Cina DAP sanggup buat apa saja hingga sanggup cuba menghafal hadis dan firman serta masuk kemasjid semata2 untuk mndapat undi melayu. PAS hanya tau teriak takbir menyokong apa saja dibuat oleh DAP.
PKR pula tak tntu hala tuju. Dlm parti sndiri brgolak hingga pemilihan parti pun boleh di atur2 dari pringkat pusat. Anwar ibrahim yg dulu aku sokong trlalu bnyak retoriknya. Aku mmg tak brani kata anwar pengamal sex sonsang dn bebas sbb aku tk melihat tapi apa yg anwar jnjikan jika mnang majoriti tk brpijak dibumi nyata. Kaitan anwar dgn yahudi lebih menambah ktakutan aku kepada PR.
Selagi aku mudah mncari rezeki di bumi Malaysia trcinta ini dn slagi PM adalah melayu islam yg mnghormati pemerintahan Raja Berpelembagaan serta islam agama rasmi dan kedudukan bangsa melayu sentiasa terbela undi aku kali ini 100% untuk BN.
Tidak akan aku ulangi lagi kesilapan yg tlah 3 kali aku lakukan dulu. Insyaallah.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP