CENSORED 18 PL - Video Ini Khas Untuk Melayu Islam Sahaja

Friday, May 18, 2012






Hayati apa yang disampaikan melalui video diatas dan kemudiannya anda boleh nilaikan sendiri apakah yang dinyatakan itu satu pembohongan, Rekayasa ataupun kepalsuan semata mata untuk meraih undi politik.

Kemudian anda berfikir dan melihat Singapura yang dibawah pentadbiran PAP abang kepada DAP ini seterusnya anda boleh imbau apa yang pernah Nizar MB Perak lakukan sewaktu Perak dibawah pentadbiran pakatan DAP.

Anda kemudiannya boleh melihat apa yang berlaku di Pulau Pinang, Kedah dan terutamanya di Selangor berhubungkait dengan apa yang dijelaskan dalam video diatas. Nilaikan secara waras apa yang diceritakan itu.

Semoga anda terutama orang Melayu Islam memahami maksud video diatas.

Psssttt... Boleh buat semakan sendiri jika masih ragu ragu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



36 comments:

Anonymous,  May 18, 2012 at 8:25 PM  

Takpe, ambiklah tanah tu...bila tukar kerajaan nanti semua tu akan terbatal.....ni puak2 PENCURI PEROMPAK ni dibantu pegawai2 korup...ingat, tak akan lepas setiap inci pun nanti...yg melayu subahat pun ingatlah generasi2 kamu dikira makan hasil HARAM....tak pasal2 jadi anak HARAMMMMMM.....membesar jadi PENJENAYAH, PEROMPAK, dan Paling teruk jadi PENGEMIS di tanah pusaka nenek moyang....ayuh, bangun rakyat majoriti supaya ajar PEROMPAK2 CAUVENIS nie...muka perompak tak boleh lagi lepas nie....nantikan tempat korang sejel dgn bapak PELIWAT DUNIA....

Anonymous,  May 18, 2012 at 8:51 PM  

........alaaa kt teluk gong ni ramai melayu
gaduh adik beradik krn nak jual tanah kt
taukeh cina, kalau ada melayu nk beli pun diaorg berat nk jual sbb byr ansur2.

Anonymous,  May 18, 2012 at 8:54 PM  

eskrim... eskrim...

Anonymous,  May 18, 2012 at 9:00 PM  

Jawapan CheguBard buat Papa Gomo http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/12/jawapan-chegubard-buat-papa-gomo.html?spref=tw

Anonymous,  May 18, 2012 at 9:06 PM  

RM80,000.. bukan untuk Parpukari seorang... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/09/rm80000-tu-bukan-untuk-parpukari.html?spref=tw

Juara Wira,  May 18, 2012 at 9:06 PM  

tak hairan pun kes mcm ni... maaf ckp la..gua ikhlas..kita ni toksah dok salahkan cina dlm hal ni... dia org berniaga biasalah.. dari zaman mrk dtg kebumi melayu ni pun dah berbekal modal dah...mereka nak beli itu hak mereka tp mana minda melayu disini?? tengok duit je mudah cair..lg sekali gua minta maaf... kita kena keluar dari minda yg mudah memberi... asal harga tinggi je terus jual.. mungkin tun abdul razak dapat merasa kelemahan kita dari dulu lagi.. kerana itu lah bila diwujudkan felda..diberi tanah pada melayu..namun bersyarat.. tanah milik peneroka namun ianya tidak boleh dijual beli..kecuali dengan izin pemerintah... itu lah jasa2 org terdahulu.. kiranya tiada undang2 begitu bayangkan apa jd pada tanah2 peneroka felda???

kepada melayu seperti bekas mb boneka perak nizar jamaludin... anda lah pengkhianat sebenar bangsa!!!demi kuasa!!!demi jawatan!!

Anonymous,  May 18, 2012 at 9:06 PM  

Orang Cina dulu2 sangat hormat terhadap budaya berbilang kaum. Yelah bisnes dorang dapat sokongan pelbagai kaum memang patutlah dorang respect bangsa lain kat Malaysia nie. Sekrang ni makin tak malu plak....wahai orang cina, ingat korang jer ker bayar tax utk tinggal kat negara yg berbilang kaum nie....sekrang nak mengada plak nak lebih2...sedar2lah sikit org lain kat Malaysia ni dah cukup kesian dah ngan bangsa korang...bangsa lain dah banyak bantu naikkan bisnes korang...korang ingat korang pandai sangat ker??? setakat pandai baca buku tapi tak pandai fikir logik apa itu erti kemanusiaan erti toleransi baik pegi matilah..Jangan jadi bangsat cina, jadi bangsa cina yg bermaruah...org cina Malaysia patut bersyukur kerana taraf bangsa cina diangkat tinggi berbanding bangsa cina negara lain yg dianggap macam parasit...di Malaysia bangsa cina cukup diberi kedudukan, dibenarkan mempunyai sekolah jenis kebangsaan cina utk mengekalkan budaya cina (negara lain ada???), diberi peluang ada rumah2 ibadah sendiri (besar2 dan banyak2 plak tu, negara lain ada even kat Singapore pun tak besar cam kat Malaysia), diberi kebebasan bertutur bahasa ikut dialog sendiri (negara lain ada???, tengok jer kat Indo, kalau cina cakap cina mau kena pancung bolehlah cakap). Diberi kebebsan besar berniaga siap bercawang2an lagi bisnes korang, siap kaum2 lain sanggup bekerja bermati2an utk tolong bisnes korang (tu pun korang bukan pernah ucap terima kasih, malah nak potong gaji lagi ada), siap kerajaan bagi banyak peruntukkan lagi dengan bangsa korang sama banyak dengan bangsa lain walaupun ramai di kalangan cina berkemampuan, tu pun masih KIASU ( memang jenis tak tau malu punya bangsa). Bersyukurlah org cina woi, klu korang jadi pemimpin pun ingat bangsa lain boleh dok diam2 jer ker. Jgn kurang ajar, jgn cabar kesabaran bangsa lain sebab bila bangsa lain hilang kesabaran tak sampai sebulan bangsa cina kat Malaysia nie akan lenyap sama sekali dr muka bumi Malaysia nie. Jangan cabar kesabaran bangsa lain...Ingat, hiduplah bertoleransi, hiduplah bersepakat, jgn jadi ultra kiasu cina extremis, klu nak jadi extremis, bangsa lain pon boleh jadi lebih extremis...jadi, jgn cabar kesabaran org lain...sedar2lah hidup kat Malaysia ni, dah nama pun negara pelbagai kaum, bukan darah korang jer ada kat tanah Malaysia nie...sedar2lah, taraf kamu takkan sama dengan bangsa kamu di negara lain...kalau nak sangat taraf tinggi doklah negara lain, cubalah minta macam2...silap2 hilang tanpa kubur, kesian jer. Sedar2lah, negara ni bukan berjaya atas bayaran cukai korang, negara ni membangun sebab korang diberi chance jer berniaga kat negara nie...klu tak diberi peluang langsung ingat korang leh hidup senang ker kat Malaysia nie..Jadilah bangsa cina bermaruah, berintegriti, toleransi, jgn ikut sedap tembolok korang jer yer...Jgn jadi bangsa pencuri mcm kat China tu..jadikan bangsa cina Malaysia berbeza dgn bangsa cina dr China...bangsa cina Malaysia patut hidup lebih bermaruah dan lebih cerdik pndai tanpa SIFAT MENCURI dan MEROMPAK...supaya generasi kamu terus kekal di bumi Malaysia...

Kump. Adik2 Keluar UMNO May 18, 2012 at 9:39 PM  

Kekejaman Terhadap Orang Muda - ( Lihat sendiri BUKTI, Kenapa kami KELUAR UMNO dan TAKKAN kembali lagi. Buktikan jika ia PALSU )
1~BUKTI 1 * (MESTI TONTON)
2~BUKTI 2 * (HOT)
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4
5~BUKTI 5 * (HOT)
6~BUKTI 6
7~BUKTI 7
8~BUKTI 8
9~BUKTI 9
10~BUKTI 10

~ Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~



Kami Mahu Generasi Muda Terengganu Jadi Perdana Menteri Malaysia Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155







p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

rakyatbiasa76 May 18, 2012 at 9:45 PM  

melayu woi...cukuplah jadi bodoh...singapura pemimpin melayu mana yg bagi kat lee kwan yew?...bapa kemerdekaan?..huhuhu..pulau pinang sper yg gadai kat inggeris??..raja melayu!!...cukupu lah melayu bodo!! cukup lah bodokan melayu!!!

rakyatbiasa76 May 18, 2012 at 9:54 PM  

cukup la melayu jadi bodoh!!! tanah2 kat bandar2 besar semua cina punya!bukan dia rampas,tapi dia beli!!saper jual?.bukit genting,bukit tinggi,bukit fraser,bukit cameron,pulau pangkor,pulau tioman,pulau kapas....saper yg bagi kat cina???

tanya la kat raja melayu dengan kerajaan yg memerintah sejak merdeka!!! CUKUPLAH BODOH KAN MELAYU!!!

Anonymous,  May 18, 2012 at 9:57 PM  

Tak de kelas langsung kalau pun nak cuba spin cerita.

Pi balik sekolah belajar cerita lebih cerdik dan menyakinkan.

Bodoh punya pemblog, ni.

hangkedee May 18, 2012 at 10:27 PM  

nizar beri tanah 999 tahun kepada datuk nenek monyang nya di Perak. Itu baru peluang perintah 11 bulan kalau lebih PAP ambil alih Malaysia la.are you ready to eat pork every day?satu soalan maut untuk pegawai melayu yang ingin menjadi tentera di singapork.

Anonymous,  May 18, 2012 at 10:34 PM  

Sebenarnyer bukan Melayu bodoh tapi dasar org cina kaki pencuri secara senyap atau gelaran ALONG tapi tak nampak along...ramai Melayu terpaksa bergadai tanah semata2 nak bayar hutang yg direka2 org cina...mereka kononnyer cuba hulur bantuan tapi taknak org melayu byr balik guna wang nak cepat minta org melayu cagar tanah pusaka sebagai cagaran ganti bayar balik. Tapi, org Melayu ni pegang janji..nak taknak terpaksalah...bukan Melayu bodoh tapi dasar cina perompak guna taktik along, bila melayu terdesak perlu bantuan wang dorang bagi bantu tapi mesti cagar guna tanah takmau byr balik guna wang, nikan cara along. org lain senang ler cakap saper suh pinjam saper suh cagar guna tanah. Senang ler cakap bila tak kena kat tengkuk korang..Bila cina nampak peluang harga tanah tinggi, dorang sanggup tabur nak bagi duit ratus2 ribu padahal harga tanah juta2.patutnya dulu tanah risab melayu takleh cagar kat org cina tapi bila sebahagian negeri bawah pakatan, habis semua keistimewaan ditukar....Melayu yg jadi mangsa disuruh tutup mulut....baru2 nie ada bukti dibongkar oleh org kat Pulau Pinang, tanah risab Melayu ditukar. tu baru satu, nak lagi banyak bukti kita tukar kerajaan selangor semua akan dibongkar....byk giler.....

Anonymous,  May 18, 2012 at 10:35 PM  

Macam betul je ko cakap.... Tapi mamak tu kata Melayu mudah lupa!!!!!

Anonymous,  May 18, 2012 at 10:39 PM  

Budak Gomo dan geng Layu dia ni ingat Cina MCA, Gerakkan dan DAP tu tak sama, tu pasal aku kata budak budak hingusan politik ni bodoh bangang

Anonymous,  May 18, 2012 at 10:43 PM  

Tosah salah kan orang lain lah kalo pemimpin melayu setakad tengok je dari dulu

Anonymous,  May 18, 2012 at 10:49 PM  

Aku memang faham betul anon 10.34pm ni cakap...yg lain tu tak kena lagi kat diri korang tapi korang tak fikir dulu mak bapa dan nenek korang terpaksa minta bantuan wang segera kat bangsat2 cina yg amik kesempatan tu...yelah org cina ni tau melayu2 kampung ni tak banyak duit tapi ada tanah pusaka, bila anak2 dorang nak belajar perlu duit segera nak bayar yuran cepat, perlu duit utk perjalan ke universiti, perlu beli barang2 kolej atau asrama, ada tu perlu duit utk jamin anak kena tangkap merempit, nak guna duit keluarga sakit perlu duit segera nak bedah, ada keluarga ditimpa musibah perlu duit segera urus pengkebumian, anak2 nak kawin, nak lahir anak mcm2 lagi yg perlu duit segera serta merta, melayu lain pun tak mampu nak tolong, bank nak tolong pun cepat mana...minta tolong cina, cina memang leh bagi tapi byr balik mana dorang nak rugi, mesti mau bunga tinggi2, tu pasal minta cagar guna tanah....tu yg kita dengar sampai adik beradik gaduh sebab terpaksa gadai harta pusaka, bukan dorang nak tapi cina along memaksa....guna peras ugut...bukti takyah dokumenlah kan...tgk jer mayat2 yg org jumpa...separuh terbakarlah, jumpa kat sungailah, jumpa kat laut lah, jumpa kat kolam lombonglah, jumpa kat longkanglah...keje saper sumer tu...keje saper....

Anonymous,  May 18, 2012 at 11:05 PM  

pepatah melayu yang sangat senang!!!

Tongkang pecah....yu kenyang.

ayup,  May 18, 2012 at 11:16 PM  

adik2 keluar umno.nasib baik bukan aku yg bantai,kalu aku dah tk bleh bercakap dpan wartawan dah budak tu.he he he,siap berlakun cam gaya anuar lagi macam dah nk mampus,mampus lagi baik.ini bukan zaman penjajah,jangan nk berangan jadi mcm pejuang kemerdekaan,tunggu la klu jadi cm 13 mei korang berani ke duduk barisan hadapan.klu tk puas hati pru 13 undi lah parti yg ko suka.jngan buat kecoh.

Anonymous,  May 18, 2012 at 11:42 PM  

komen2 yang bernas.....macam senang je jadik PM........hahahahaaa....manusia mudah lupa......zaman sekarang setan goyang kaki..pasal apa..pasal manusia yg pegi cari setan.....tunggu PRU the 13th....selangor....UMNO punyer..dan UMNO juga perlu bnyak perubahan...eleminate era......bye2....

Adi Kencana May 19, 2012 at 12:50 AM  

Bilalah Melayu nak sedar...

HOT!! BUKTI RAJA NONG CHIK SALAHGUNA KUASA!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  May 19, 2012 at 1:57 AM  

Setuju, tranformasi juga diperlu pada peringkat. pegawai2 berkuasa MELAYU mereka banyak yang menerima rasuah sehingga tergadai hak2 org melayu dan juga perbuatan mereka juga mengakibat pemimpin kerejaan menerima tuduhan selain imej bangsa melayu makjan rasuah

PAPA GOMO May 19, 2012 at 4:00 AM  

banyak tanah di negeri tadbir Pakatan telah ditukar dari status 99 tahun kepada Pegangan Bebas. so anda boleh nilai apa maknanya semua itu.

puak pembangkang dok cakap BN lagi teruk tapi teruk teruk BN pun status tanah tu 99 tahun dan bukannya FREE HOLD.

Biar lembab tapi jangan Bingai macam pemimpin pembangkang yang nak cari keuntungan dengan jalan mudah terutama pemimpin Melayu dalam pembangkang yang merupakan PENGKHIANAT kepada Agama Bangsa dan Negara.

hangkedee May 19, 2012 at 8:13 AM  

kenapa pas masih tergamak hendak meruntuhkan SURAU SOLIHIYAH.kerna duit babi dapig maik pun jadi giler babi

Anonymous,  May 19, 2012 at 10:49 AM  

Untuk rakyat apa salah nya... Najib sendiri sanggup buat macam macam untuk cina dan India.... Habis semua nak undi.. Itulah kebaikan demokrasi Yahudi yang kita amalkan skg

Anonymous,  May 19, 2012 at 10:51 AM  

Sebab apa dia bagi kau ada research tak? org bodoh takpe asalkan rajin berusaha, Dari org bodoh yang pasrah macam kau

Anonymous,  May 19, 2012 at 10:51 AM  

Apa cita. Kan dulu ko kata urusan ugama ni bawah Raja???

Anonymous,  May 19, 2012 at 10:56 AM  

Mmg sama tp parti melayu yg tak sama...itu pasal ada keistimewaan utk bumi semua..yg melayu PR sume ingus, ingat DAP multiracial parti bodoh dan bebal....chauvinis tetap chauvinis!

Anonymous,  May 19, 2012 at 11:09 AM  

sekarang ni apa yang aku nampak ramai sangat yang memburukkan malaysia di luar negara...mereka senang2 mengutuk malaysia dan menjaja cerita fitnah yang buruk tentang malaysia...sepatutnye perkara2 macam ni tak boleh di pandang remeh... kenapa? kenapa pemimpin atasan kita tidak ambil tindakan? orang2 yang macam ni harus la di lucutkan krakyatan...

Anonymous,  May 19, 2012 at 3:46 PM  

Setakat ni boleh dikatakan PM Datuk Seri Najib lah PM paling baik hati di Malaysia, malah takde pemimpin dunia sebaik Datuk Najib nie. Orang buat demonstrasi ganas bukan sekali bukan dua kali dah berkali2, siap kurang ajar lagi kat London, siap kutuk2 lagi, siap pendemo yg jahat2 kurang ajar dgn polis dgn penguatkuasa pun masih diberi makan minum, perubatan, solat dan sebagainya. Tu belum campur bagi duit dgn org yg dok kutuk2 felda...bagi pun bukan seratus dua ratus atau lima ratus..Dibagi sampai RM15,000 beb, siap bagi rumah free utk mereka yg layak melalui cabutan bertuah, fuh siap bg ipad utk rakan twitter dia yg terpilih...manader pemimpin dunia baik cam tu...ader ker, cuba list nama...yg mendemo2 semua siap caci maki PM kita, panggil macam2 gelaran sampaikan gambar dikalung bunga melur mcm PM kita dah mati plak. Ni kes rakyat Malaysia dok buruk2kan Malaysia pun PM masih tetap bertoleransi, bukan dgn org tenaganita jer tu si Guan ENG ENG tu, si penjubor tua kutok tu, belum lagi yg lain2, memang PM cukup byk sabar dan tak mcm pemimpin pembangkang, org dia kutuk sikit kena pecat, kena warning mcm2, tak sambung contract lah tu baru tegur bukan kutuk caci maki apa semua mcm kena kat PM dah melenting seluruh dunia bg ahli dia tu jadi seburuk2 makhluk....nak dibandingkan PM dan pemimpin pembangkang yg ada nie, bagai langit dan bumi...syukur sangat ada PM yg baik hati dan tak sewenang2nya menghukum mereka yg tak suka dgn kerajaan...padahal PM bukan tak boleh buat utk ambik tindakan sekeras2nya. Ni lah bezanya antara mereka yg berfikir menggunakan akal macam PM dgn mereka yg manusia sekadar pada nama tapi guna kepala lutut macam semua pembangkang....

Anonymous,  May 19, 2012 at 4:08 PM  

Kalau tak blh jawab saja spin kata raja pulak salah. So typical pencacai jwa lain tak tau. Asyik salahkan raja salah bn salah umno. Apa kerajaan penbabgkang PEEkr PEEas dan daPEE tak salah tak pernah buat salahke. Tiga2 parti pembangkabg ni ada huruf PEE maknanya kencing. Tapi pencacai tetap percaya kan. Dah kena manderan agaknya.

Anonymous,  May 19, 2012 at 5:30 PM  

Sblm nak jd pm,jdla menteri dulu.merangkak pun x pandai.dah nak berlari dah?

Anonymous,  May 20, 2012 at 11:56 AM  

yang aku tau bru jer dap perintah penang.xkan dah bleh jual byak tanah wakaf.koh sukun dulu juai tanah wakaf hangpa pun sronok sorak lgi.sbb dapat habuan.mustahil bru dapat penang dah bleh juai.rosak minda umno nie.nk tipu pun budak tadika bleh ler..hehehehehehe.podah tambi....

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:43 AM  

Jangan undi BN - Borosnya Najib (cincin Mek Semah RM63juta)

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:46 AM  

Papagomo lebih jahat dari Yahudi & Komunis

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP