Chapter 8 - Awas Najib Razak, Wan Azizah Kini Bukan Wanita Biasa.

Thursday, May 31, 2012




Agak lama Gomo mendiamkan dari menyambung semula Chapter "AWAS NAJIB RAZAK". Sengaja mahu membuatkan siri tersebut tergantung agar ada yang tertanya tanya apa kesudahan chapter tersebut. Banyak SMS,BBM,panggilan talifon, Emel dan komen yang bertanyakan apa sambungan dalam chapter ke 8.

Dalam siri Chapter ke 7 sebelum ini Gomo menjelaskan mengenai peranan Wan Azizah yang sudah mengambil alih networking yang selama ini digerakkan oleh Anwar Ibrahim. Networking yang mana cukup utuh dengan sumber keewangan dan pelbagai kemudahan buat Anwar Ibrahim bergerak selama ini. Kini Wan Azizah telah pun menguasai Networking tersebut disamping seorang lagi yang telah sama menjadi Sekutu kepada Agen agen dari negara luar.

Siapa seornag lagi yang telah diangkat menjadi sekutu kepada Agen Yahudi Zionis? Individu tersebut akan Gomo nyatakan dalam Chapter ke 9 dalam siri "AWAS NAJIB RAZAK"

Dalam pada itu tekaan Gomo yang Anwar Ibrahim akan meletakkan jawatan pada bulan Mei ini meleset sama sekali. Mungkin ianya disebabkan PRU yang sebelum ini dijangkakan pada bulan Jun namun diheret sekali lagi yang mana berkemungkinan awal tahun 2013. Namun modus operandi Anwar Ibrahim kekal sama iaitu beliau akan meletakkan jawatan apabila sampai masanya nanti menjelang sebelum pilihanraya ke 13.

Dalam chapter ke 8 hari ini Gomo nak bertanyakan kepada semua agar semua dapat memikirkan jawapan yang sesuai untuk diperhalusi serta difikirkan secara mendalam agar anda semua dapat meneka perjalanan modus operandi Anwar Ibrahim ini.



Dimana Wan Azizah waktu ini? Mengapa beliau membisu sekian lama? Apa yang beliau lakukan sebagai Presiden PKR? Berita mengenai Wan Azizah tidak dilaporkan oleh media pembangkang, kemana beliau menghilang?

Mungkin soalan ini agak rumit namun anda semua pasti mampu merungkai permainan Anwar Ibrahim yang cukup licik dalam memperdaya rakyat Malaysia.

Wan Azizah dihentam cukup hebat pada tahun lalu mengenai video seks Anwar Ibrahim yang mana kita dapat lihat Wan Azizah terpaksa menepis kiri dan kanan demi membela Anwar Ibrahim. Jam Omega yang dikatakan didalam simpanan Wan Azizah oleh Anwar Ibrahim juga sehingga kini tidak dapat ditunjukkan kepada rakyat Malaysia.

Menjelang tahun 2012 ini Wan Azizah seolah olah ghaib tampa sebarang berita melainkan satu kenyataan melalui Twiiternya yang mengesa "Azmin Ali pulang ke pangkuan Ibunya Mak Tom". Hanya itu sahaja kenyataan yang terpancul dan menjadi buah mulut pelayar politik. Pekara lain yang melibatkan Wan Azizah? Tidak ada.......

Wan Azizah sebenarnya disenyapkan oleh Anwar Ibrahim yang waktu ini menjalankan Networkingnya dengan agen agen luar untuk bersiap sedia dengan segala kemungkinan yang berlaku bila menjelang pilihanraya. Banyak pertemuan yang telah berlaku antara Wan Azizah dan agen luar ini yang mana semuanya adalah menfokuskan Dana buat PKR dan keroni pakatan yang lain terutama parti PAS yang sememangnya mengharapkan Dana dari Anwar Ibrahim untuk kempen PRU 13 nanti.



Peranan terbesar Wan Azizah yang mungkin tidak diketahui ramai adalah pada Demo BERSIH 3.0 yang diadakan pada 28hb April yang lalu. Peranan yang cukup besar bagi menjaga Networking Anwar Ibrahim dan sekutu mereka dari negara luar.

Mungkin anda tidak mengetahui pada sehari sebelum BERSIH 3.0 berlangsung tempoh hari, Wan Azizah telah mengatur serba serbi yang diperlukan oleh Agen agen asing yang mendarat di Malaysia bagi menyertai BERSIH 3.0. Bukan seorang dua agen yang sampai tetapi berbelas orang agen agen tersebut yang berkeliaran pada BERSIH 3.0. Wan Azizah telah mengambil peranan yang dimainkan Anwar Ibrahim sebelum ini dan anda semua mampu untuk menilai peranan dan kekuatan yang Wan Azizah akan mainkan selepas ini.

Wan Azizah bertindak sebagai salah seorang perancang utama dalam kegilaan BERSIH 3.0 tempoh hari yang mana keganasan yang bermula dilokasi lain adalah peranan yang dimainkan agen asing tersebut melalui lampu Hijau dari Wan Azizah.

Chapter ke 9 akan menyusul nanti yang mana akan Gomo perlihatkan beberapa pekara yang dilakukan Anwar Ibrahim, Wan Azizah dan seorang lagi yang akan diperkenalkan kepada semua. Chapter 9 on the way.....





Psssttt... Wan Azizah terus menyepi tampa kita mengetahui modus operandi yang dilaksanakan beliau dalam memastikan BN tumbang PRU 13 kelak.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




20 comments:

Anonymous,  May 31, 2012 at 11:52 AM  

hahahahahaaaahahaahahahahahhahahahahahahahahaahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahahaaaahahaahahahahahhahahahahahahahahaahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahaha.


#ABU#ABU#ABU#ABU#ABU#ABU

Anonymous,  May 31, 2012 at 11:55 AM  

teruskan melondeh kebejatan juburi....syabas papa gomo.

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:20 PM  

Suatu dokumen yang sangat sulit - penilaian Tentera Laut Malaysia terhadap kapal selam kelas Scorpene yang akan dibeli oleh kerajaan - didakwa telah "dibeli" oleh sebuah syarikat pertahanan Perancis.
Peguam Perancis, Joseph Breham, yang mewakili NGO hak asasi 
manusia, Suaram, mendakwa syarikat berkenaan didakwa membayar 36 juta euro (RM142 juta) kepada Terasasi (Hong Kong) Ltd, kononnya untuk kerja-kerja "kejuruteraan komersial".

Breham (kanan) berkata hakim siasatan Perancis yang menyiasat kes yang difailkan oleh Suaram terhadap syarikat pembuat kapal Perancis, DCNS, atas dakwaan rasuah, mahu tahu tujuan bayaran tersebut dan meminta laporan transaksi kewangan daripada syarikat berkenaan.

"Mereka (para hakim siasatan) telah diberi maklumat yang sudah sedia ada dalam Internet dan akhbar, kecuali dokumen yang ini," dakwa Breham dalam satu sidang akhbar di Bangkok semalam.

"Ia adalah dokumen rahsia oleh Tentera Laut Malaysia - satu penilaian untuk tempahan kapal selam berkenaan, yang merupakan laporan yang sangat sulit," katanya kepada wartawan di Kelab Wartawan Asing Thailand.
Brehem membuat dakwaan tersebut berdasarkan kepada kertas pendakwaan Perancis.- Malaysiakini.com..............aduh! sakitnya kepada papagomo . Mcmna nak cari helah lagi....hehehe!!!

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:22 PM  

Jangan bimbang Allah hanya akan melantik atau memenangkan makhluk yang yang direstuinya. kalah menang itu qadak dan qadar. Kalau Allah beri kelulusan Anwar dah jadi PM pada tahun 1998, tetapi Allah memecatnya melalui Tun M. adakah Allah akan melantiknya semula????.

Allah mengetahui segala isihati makhluknya.

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:45 PM  

LICIN ! LICIN ! LICIN !..........
Rahsia tentera laut Negara kena jual....baca di sini..

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/artic, le/razak-bagindas-firm-sold-malaysian-naval-secrets-to-french-says-lawyer/

IC jual, kerakyatan jual, hak mengundi jual, bank negara jual, felda jual, mas jual , maybank jual, RM jual, kehakiman jual, pemuda jual, perundangan jual, maruah jual , akhlak jual , islam jual, blogger jual, hehehehe

Anonymous,  May 31, 2012 at 12:57 PM  

Gua tak kisah pasal kapal selam ka. Kalau ada bukti tunjukkan je. Itu satu penilaian saje maa. Tapi gua lagi hairan ni, cam ner kerja tak ada, duk kat rumah,goyang kaki, goyang badan, goyang punggong, tapi ada duit RM30 juta beb. Itu sudah songlap duit rakyat maa. Mane datang maa. Nape korang tak bising2 pula. Buat dek je. Itu pasal la gua cakap, gua talak suka sokong lu olang punya pemimpin yang :Kaki penipu, kaki pembohong, kaki kencing, kaki putar belit, kaki putar alam, kaki porno, kaki cina doll, kaki siam doll, kaki liwat, kaki betina, kaki urut, kaki pelacur, kaki rembat bini orang, kaki muka tebal, kaki muka tak malu, kaki muka selamba, kaki muka kering, kaki bermuka-muka, kaki tiada muka, kaki menyamar, kaki rasuah, kaki songlap, kaki himpun, kaki merusuh, kaki provoksasi, kaki sara hidup dari dana Yahudi, kaki sokong keselamatan Israel, kaki wahhabi, kaki pluralisme, kaki LGBT, kaki gila kuasa, kaki fitnah, kaki kafir mengkafir, kaki nyanyok, kaki kauseling kul 3 pagi, kaki jamban blowjob, kaki aiskrim, kaki durhaka pada ibu, kaki munafik, kaki ampu, kaki bangga diri, kaki ujub, kaki khawarij, kaki maki, kaki hamun, dan entah ape-ape lagi kaki yang akan muncul selepas ini. Hang pikir lah sendiri.

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:04 PM  

Kesian GOMO ko buat cita bodoh yang lembu bodoh je percaya ... Nak buat cite suspen pun tak masuk akal.... Kalau nak menang PRU sekaki pun menang lah tapi jangan kah nak bodohkan orang Melayu dengan cita karut Marut... Baik ko siasat cita bekas KPN dalam pasukan ada gengster ada menteri terlibat.. Tu dah tentu sah punya cita...

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:10 PM  

Bodoh punya lembu kan SPRM bawah gomen... Kalau ada kes pembangkang... 10sen pun dia siasat... Pi lah report jangan ko lembu sawan je..

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:14 PM  

jika kita hendak islam hidup,ikutlah umno.hanya umno memperjuangkan islam.harapkan pas?konsert pun xde...jadi pilihan ditangan anda

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:19 PM  

1.puak umno dan cai umno bukan main lagi takut kat bayang-bayang anuar!wan azizah!!depa takut takut kat bayang-bayang anuar macam depa takut hantu!!
2.oittt bhaiii!!sepatutnya puak hangpa dan pimimpin umno wajib takut kat bayang-bayang umno itu sendiri!!bayang-bayang umno penuh dengan RASUAH!!
3.mak oiiii!!3 billion rasuah dari kapai selam!!kaya melana sampai tujuh keturunan!!

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:23 PM  

Free Registration.Dapat komisyen hanya promote link website.. Join skg:
http://tinyurl.com/dyzrgya

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:36 PM  

K-pop (KELANTAN-pop)

http://www.youtube.com/watch?v=UmhnAw7FkNA&feature=player_embedded

Anonymous,  May 31, 2012 at 1:53 PM  

papagomo...mu ni muka macam muka geng pecoh ghumoh laa...serious

Anonymous,  May 31, 2012 at 2:08 PM  

Terrornya kau nit. Rahsia tapi kai bolih tau. Mesti kawan baik dgn CIA atau mosadkan. Siap ada nama brahem lagi ke atau binibrahin ya.

Anonymous,  May 31, 2012 at 5:11 PM  

ANON 12.20 NI KES SIVIL LA LABUU. SIAPA PUN BOLEH KATA APA YANG DIA HENDAK JANJI BAYAR KOS MAHKAMAH SAMA PEGUAM. SUARAM KENA GORENG NGAN LAYWER PERANCIS YANG TENGOK GAMBAR MACAM MALAS GOSOK GIGI. HAKIM SIASATAN KONON. HAKIM PUN MENYIASAT KE LABU?

Anonymous,  May 31, 2012 at 5:12 PM  

anon 2.08 tahnya hahahahaha

Anonymous,  May 31, 2012 at 5:46 PM  

same goreng tu, low'yer goreng suram,suram goreng low'yer. dua2 hangus..hahaha

Anonymous,  May 31, 2012 at 6:02 PM  

hei gang cuba pegi ni, Outsyed The Box: BodohPolitik

Anonymous,  May 31, 2012 at 9:19 PM  

K-POK KLATE...CAYA LA.

anti bohmau June 1, 2012 at 10:30 AM  

"harapkan pas?konsert pun xde...jadi pilihan ditangan anda"

konsert tajaan pr bersama pas:
Apa Yang Cuba Juak PR Sembunyikan Dari Kita Selama Ini...
http://exception2008.blogspot.com/

konon2 pas suci, tak suka konsert tp pantang artis jenguk ke serambi mekah, ada sj puak2 mrk mencelah tengok. alaaah...tok guru pun tngok konsert pompuan siam menari masa rasmikan wat siam!!!! pergila cari tengok kalu tak percaya...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP