Datuk Yusof Bekas Pendakwaraya Kes Liwat Anwar Ibrahim Beri Amaran Buat Najib Razak

Tuesday, May 22, 2012



Agak riuh hari ini dengan cerita bekas pendakwaraya kes liwat Anwar Ibrahim Datuk Yusof yang hari ini menjadi peguambela kepada Anwar Ibrahim dalam kes rusuhan pada BERSHIT 3.0 tempoh hari. Ramai ulasan mengenai pekara tersebut dan diantaranya:

PEMBANGKANG KATA:

"Terbukti Anwar Ibrahim tidak bersalah dalam kes liwat kerana sekarang ini pendakwaraya yang dulunya menentang Anwar Ibrahim telah menjadi peguambela kepada Anwar Ibrahim"

PRO KERAJAAN KATA:

"Baru jelas mengapa kes liwat Anwar Ibrahim dibebaskan kerana rupa rupanya pendakwaraya Datuk Yusof telah bersama dengan Anwar Ibrahim sejak awal lagi dan hari ini terbukti Datuk Yusof agen Anwar Ibrahim"

Itu antara reaksi blogger pro Pembangkang dan juga Barisan Nasional. Namun semua itu adalah meleset sama sekali kerana apa yang Gomo nak sampaikan disini adalah diluar konteks pemikiran yang berbeza sama sekali.

PANDANGAN GOMO:

Datuk Yusof membina keupayaan dalam kes liwat Anwar Ibrahim terdahulu cukup hebat sehinggakan sepanjang perbicaraan Karpal Singh GAGAL menagkis segala bukti yang diberikan oleh team pendakwaraya didalam mahkamah.

Datuk Yusof mengembeling tenaga dengan begitu jitu dalam menggalas tugasnya sebagai seorang pendakwaraya yang berektika dan memastikan pendakwaan ke atas Anwar Ibrahim tertuduh dalam kes liwat mendapat pengadilan yang setimpal diatas perbuatan liwatnya.

Namun segalanya musnah apabila ANwar Ibrahim dibebaskan atas keputusan hakim yang memberikan satu jawapan yang tidak kongkrit mengenai pembebasan anwar Ibrahim. Malah Datuk Yusof yang telah bertahun membina kes tersebut boleh Gomo katakan amat kecewa dengan keputusan yang berat sebelah itu.

Jadi untuk itu beliau cuba menongkah arus dengan membuat satu pekara yang diluar kotak pemikiran kita malah Kerajaan Malaysia, Ketua Peguam Negara dan juga Najib Razak itu sendiri apabila bersetuju menjadi peguambela Anwar Ibrahim dalam kes BERSHIT 3.0 ini.

Tidak ada salah dalam menjadi peguam Anwar Ibrahim walaupun sebelum ini menentang Anwar kerana jika kita lihat Karpal Singh yang sebelum ini orang pertama yang mendedahkan perilaku Anwar Ibrahim yang mengamalkan SEKS LUAR TABII akhirnya bertindak menjadi peguam ANwar Ibrahim sehingga ke hari ini.

Mungkin lebih tepat Gomo katakan apa yang berlaku dalam persekitaran para peguam ini adalah sikap Profesional yang ditampilkan olem mereka yang jika dulunya menentang kini menjadi pembela.

Namun demikian Gomo sebenarnya melihat dalam isu Datuk Yusof ini adalah AMARAN beliau kepada Ketua Peguam Negara, Kerajaan Malaysia dan juga Najib Razak bahawa apa sahaja boleh berlaku yang mana PERSEPSI boleh bertukar sekelip mata jika kerajaan tidak mengambil langkah yang serius dalam pekara seperti ini.

Datuk Yusof pada pandangan Gomo cuba menyampaikan mesej kepada YAB Perdana Menteri bahawa Ketua Peguam Negara GAGAL dalam melaksanakan tugas dan memberikan isyarat jelas kepada rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim cukup hebat dalam mendominasi persepsi rakyat sehinggakan Liwat yang salah dijadikan tidak bersalah.

Apa sekalipun Gomo lihat apa yang berlaku hari ini melalui sudut yang positif yang mana Datuk Yusof bertindak selaku seorang yang Profesional dalam menjadi peguam kepada Anwar Ibrahim. Soal berapa yang dibayar Anwar Ibrahim pasti menjadi buah mulut rakyat terutama para peguam lain namun yang pasti Anwar Ibrahim mampu membayar apa sahaja kepada yang sanggup membelanya asalkan persepsi keatas beliau pulih dan menonjol dimata rakyat Malaysia.



Video diatas anda dapat lihat permainan Persepsi yang
dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Beliau SPIN apa sahaja demi
melepaskan dirinya yang telah terbukti tidak layak
menerajui Negara.


Buat pemerintah iaitu Kerajaan Malaysia diharap lebih peka akan pekara sebegini kerana hari ini Datuk Yusof mempamerkan belangnya dan tidak mustahil esok lusa akan ada lagi yang bertindak sepertimana beliau yang membuat persepsi mudah kepada kerajaan.

Perang Persepsi mendapat tempat dan sekarang ini banyak perang persepsi yang dilakukan mereka pembangkang yang mana kita boleh lihat cara kemasukkan bekas pengarah CID PDRM Malaysia Datuk Fauzi, Bekas pegawai tentera dan lain lain. Tidakan Kerajaan keatas perang Persepsi ini? Semoga pakar pakar didalam kerajaan mengambil serius perang persepsi yang dilancarkan oleh pembangkang terutama pakar SPIN hebat Anwar Ibrahim.

Najib Razak bersama pemimpin BN siang malam bertungkus lumus membangunkan negara dengan pelbagai program dan kebajikan buat rakyat. Pembangkang tidak dapat mengatasi semua yang dilakukan Najib Razak tetapi pembangkang mampu menghancurkan segala yang dibina Najib Razak selama ini hanya melalui perang PERSEPSI.


Psssttt... Gomo bercakap dengan minda yang terbuka untuk kebaikkan kerajaan BN.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

51 comments:

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:10 PM  

Ternyata Anwar lebih bijak dr NAjib walaupun NAjib bergabung dgn anak badak.Najib bukanlah lawan Anwar.TP tun M sahaja yg dpt mengekang anwar ni..BEtul kata Tun M.Umno hanya dihuni oleh orang bodoh..

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:27 PM  

Dah seiut Peguam Profesional...apa nak heran samada nak jadi Peguambelakah atau Pendakwakah...kita tenguk/dengar perbicaraan.....

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:27 PM  

memang anwar terlalu bijak....terlalu bijak untuk memerbodohkan rakyat.... apa yg bijak nya nuar ni???? tak nampak bijak dia pun.... tang peguam tu pi mampuih dia la... dah keja dia... lg pun dia dah resign... nak wakil sape pun dia punya hal la... tp nuar ni... hahahah bijak???bijak sesangat???tak yah tun kot..najib pun dah cukup untuk nuar ni... tak caya??? lihat saja serangan nuar pada era pak lah ngan najib??? mana lebih hebat??? dengan ucapan yg menyentuh kalbu tu je boleh dikatakan nuar hebat???? politik murahan!!! fikir tak..pasai apa dia nak heret PM??? adakah perhimpunan itu ada kena mengena ngan PM?? adakah PM yg mengarahkan pendakwaan??adakah PM yg menyuruh mereka melanggar perintah mahkamah??

nuar tidak menjawab tuduhan yg disabit tetapi terus terangan menyerang pm..seperti anjing kelaparan yg dilepaskan dari kurungan.... kalau nuar tu bijak... dia tidak perlu terus terusan menyalahkan kerajaan dalam segala kesalahan dia... kalau dia lawan dimahkamah tak siapa yg kecoh pun... kes saiful apa jadi??? pm gak jd sasaran... tangguh sampai 3 tahun... jawab dari kandang tertuduh... alih2 dibebaskan... kenapa selepas dibebaskan nuar tak sebut plak pasal konspirasi??? knp puak pembangkang tak tanya pada nuar..datuk apa ni???lu ckp masuk lokap..tp amacam boleh lepas???

kiranya dengan ucapan mengalih perhatian rakyat itu oleh diukur kebijakan nuar... hahahaha...ntah la...isu rm500 juta??? kes perancis??? tunggu je la.... tp yg pasti klu disapina pun PM takkan ckp kat PC yg ni adalah konspirasi anwar ibrahim..kerana najib tu anak jantan...nuar??? pondan!!!!

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:28 PM  

Jika rayuan saiful bjaya dan pbicaraan kes liwat dismbung smula di mhkamah, adakah dato yusof akan menjadi ketua pguambela menggntikan karpal?

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:34 PM  

dah makan eskrim lah.tu

Global Products & Services Review May 22, 2012 at 8:35 PM  

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Kalau takut dan tidak yakin, boleh lah cuba invest sikit sikit. RM 2300, boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://ReadandDecide.blogspot.com/2011/10/uinvest.html


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

faiz fakhirin May 22, 2012 at 8:42 PM  

Siapa benar siapa salah.
Yang Penting poket xkosong.
Kasut Pilihan Sini

Anonymous,  May 22, 2012 at 8:49 PM  

Masa mola-mola Anwar kena pecat dulu kan main ramai lagi Ustz-ustaz bertaraf ulamak mengikutjejak beliau tetapi tidak masuk PKR masuk PAS. Sekarang mereka-mereka itu dah ada yang belah tinggal hanya beberapa kerat sahaja lagi. Belum cerita pemimpin dan ahli PKR.
Datuk Yusof Bekas Pendakwaraya Kes Liwat Anwar Ibrahim dulu dia kalah dalam kes tersebut Setelah bersara jadi peguam untuk membela Anwar. Kali ini dia akan kalah lagi. Tungguuuu.

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:03 PM  

ada benar nya kata gomo..budak saiful itu jika benar traniaya maka kesaalahan itu patutlah diletakkan spenuhnya pada pendakwaan...kerana ketidakmampuan kerajaan mengawal institusi ini maka keyakinan rakyat thadap undang2 akan pudar lihat lah secara serius dan bukan antar budak2 bodoh untuk mnyelesaikannya

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:05 PM  

gomo, budak-budak pendakwa tu pun tak khatam undang-undang macam dato yusof, macam mana nak lawan tok guru? He`s walking law dictionary la gomo, sorry to say la gomo. Agak-agak kalau existing ketua cawangan nak lawan existing ketua bahagian, sapa yang menang rasanya? hahaha bye bye my friends...

Juara Wira,  May 22, 2012 at 9:13 PM  

isyarat yg jelas pada PM najib.... sudah tiba masa tok jib melakukan transformasi didalam barisan kepimpinan beliau sendiri... tok jib harus berani mengenepikan individu yg boleh menjadi liabiliti pada UMNO itu sendiri...tanya la berapa ramai pemimpin umno yg betul2 ikhlas dalam perjuangan parti ini?adakah mereka duduk dalam parti kerana semangat umno atau kerana projek..pangkat dan harta benda... tidak ada gunanya dengan hanya memekik dan berteriak didalam perhimpunan umno itu tetapi bila keluar cuma mementingkan kantung sendiri sahaja...tidak kira siapa pm najib atau nuar..tp puak ini tetap mahu berada dalam keduduan mereka!!..puak yg sebegini la yg harus dicantas oleh tok jib... mungkin dengan menggugurkan calon heavyweight itu umno akan kehilangan undi penyokong setia pemimpin tersebut namum kemungkinan umno mendapat undi rakyat diluar umno itu cerah...

dewasa ini rakyat sudah begitu benci dgn sesetengah pemimpin yg hanya pandai bermuka muka.. bila ada pm atau tpm turun baru nampak batang hidung..namun kerana mereka punya kedudukan dalam parti maka diberi peluang jd calon dan akhirnya umno kalah... perlukah menjaga hati heavyweight dan kehilangan kepercayaan daripada pengundi???pm najib harus menyelidik dari setiap sudut setiap calon yg dipilih... londeh habis habisan... tak mustahil ada calon umno itu sendiri mensabotaj parti... apakah pasti setiap calon itu betul2 bersih dari pengaruh anwar???lihat la kini berapa ramai pemimpin umno yg berani kedepan untuk menangkis dakwaan dan serangan pembangkang???semuanya seperti kata org putih..play safe... menang tak rugi..kalah pun tak rugi.. puak seperti ini harus dinyahkan sebelum pru13 ini...

penjawat awam yg berkuasa besar pun dah mula playsafe.... MUSUH DEPAN MATA MUDAH UNTUK DILAWAN...TETAPI KALAU MUSUH DALAM SELIMUT???

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:26 PM  

Sudah lah ko rang dah malu... d Yusof masuk bela anwar sebab dulu dia tahu dia di paksa oleh bos dia... Buat keje bodoh... Sekarang bila bebas dia nak tebus balik dosa dosa dia yg lalu..... Dunia bulat beb... Esok jangan terkejut... Najib masuk PKR...Muhyidin masuk Pas... Kah kah kah .. Hujung tahun.... Politik punya dalam.. Belit ada jugak!!!!!kah kah kah

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:28 PM  

Datuk Yusof bakal ganti Gani lepas PRU nanti.. Kah kah kah kah

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:35 PM  

dengor tu orang umno,
tn dr mahatdzir bagi fatwa...

"umno hanya dihuni oleh orang bodoh"

kena faham elok2 fatwa tu

Prince of Noob May 22, 2012 at 9:40 PM  

dah2 kalau tak puas hati gi demo esok kat putrajaya ada perhimpunan sejuta orang...lah sangat

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:45 PM  

Hahaha...pencacai juburi kemaluan. Datuk Yusof mengaku dia tiada hubungan politik dengan juburi. Sebagai peguam profesional, juburi offer, dia buat kerja je. Dulu kes Saiful, air mani dah ada dalam dubur pun didapati tak bersalah sebab belum tiba masanya lagi, belum kun faya kun. Mana tahu tiba2 kes kecik je ni sangkut...ambik ko, nak bertanding pun terlepas. Bukti pun banyak. Saksi ada, video ada.

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:46 PM  

betul la kot tun ckp org bodoh je yg masuk umno... pasai tu la nuar dok dalam umno kot dulu???kena tendang pun terhegeh hegeh... sibodoh yg mcm ni la yg tun maksudkan kot....
tun ckp bodoh je dok dlm umno??? takpe la bodoh boleh diajar... amacam pembangkang terutamanya pkr??? yg gila je dok dlm parti tu... gila china doll..gila bini org... gila bontot jantan tina...gila aiskrim... bodoh boleh diajar..gila kena rawat wooooo......

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:53 PM  

kalau najib memang betul,
tak semestinya anuar itu salah.

kalau anuar ada aib nya,
najib pon bukan mulia sangat,


kalau najib benar tindakan nya,
apa pedulik dia pada anuar,

lagi pon rakyat malaysia bukan bodoh,
dan tidak perlu diajar bagaimana nak pilih pemimpin.

najib walaupon kau kotakan segala kata2 kau, janganlah selak kain orang lain.

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:54 PM  

Sikit2 fatwa. Makna fatwa pun tak tahu.

Biasalah Tun M kalau bercakap memang sinis dan opposite. Contoh hari tu dia kata...'sy setuju jika Ambiga jadi PM'. Does that mean dia nak Ambiga jadi PM?? Welawey bodoh betul lah sapa yang ambik cakap direct Tun M. Hahaha...pencacai PR je yg tak faham maksud Tun M. Minum lagi kencing Anwar hahaha....

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:57 PM  

suruh saiful sumpah laknat lagi..

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:57 PM  

Bodoh bodoh UMNO pun, nuar/jijah kenapa sampai menangis-nangis depan Pak Lah nak masuk UMNO?

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:03 PM  

Saya setuju gomo.. Bagi saya sebagai peguam profesional Datuk Yusof berhak mewakili sesiapapun, cuma bab protes keputusan hakim tu saya kurang setuju sebab persepsi tanpa asas seolah olah wujud permusuhan antara peguamcara dan hakim. Come on lah gomo buktilan dulu sebarang masalah antara mereka berdua sebelum beri tafsiran. Cuba ambil perkara positif. Ini bukti yg boleh melanyak pencacai Pakatan yg mengatakan peguam berat, hakim berat sebelah yg terbukti SALAH.

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:04 PM  

betul bro.. pecacai PR ni memang bodohh... cakap Tun M. ni memang penuh tersirat dan mendalam... banyak sangat minum kencing abg non sbb tu pecacai2 ni dah x boleh nak berfikir dah..

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:07 PM  

ooo gitu..

kalau dia kata "nabi ada janggut sebab dulu tak ada pisau blade"

apa pulak yang tersirat dalam kata2 dia tu?

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:13 PM  

ANGKAT SUMPAHLAH ANAK CINA TU BUKAN DIA YANG KONKEK.

BUAT UJIAN DNA SECARA LANGSUNG. ANAK DENGAN SHAMSIDAR TU BUKAN ANAK DIA.

MASA TU JUGA SATU DUNIA BOLEH TAHU.

ADA BERANI KAH. KALAU TAK BERANI. APA YANG RAKYAT PASTI IA BUKAN PERSEPSI TAPI KEBENARAN.

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:17 PM  

parti keadilan pon pecahan dari umno,
memang ler gitu perangai dia...

ramai2 orang pkr masuk umno ia tidak mustahil berlaku...

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:24 PM  

pencacai umno pon bodoh jugak...
bila nik aziz cakap dia lebih rela berkawan dengan setan daripada bergabung dengan umno...
fahaman bodoh kau pon berkata....setan pon dia buat kawan..

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:33 PM  

siapa suka cakap konspirasi
...........................
letih melayan anuar sikotey bengkok ni
pru13 kuburkan sipengkhinat ni

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:41 PM  

Setuju dgn pendapatJuara Wira...MUSUH DEPAN MATA MUDAH UNTUK DILAWAN...TETAPI KALAU MUSUH DALAM SELIMUT??? PM perlu lakukan sesuatu utk insan2 yg ndak jlnkan tanggungjawab sbg penjawat awam dgn BERSIH, CEKAP & AMANAH... JPA dan Jbt2 tertentu msh berlembut dgn mrk dgn hanya memindahkan tempat kerja mrk ke sana dan ke mari... Di mana jg mrk ditempatkan, SAMA AJA... ;-//

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:51 PM  

ya betul tu...
mudah-mudahan esok datuk yusuf bagi cadangan pada najib, mengapa tiang seri itu perlu ditukar..

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:00 PM  

Mungkinkah keputusan perbicaraan kes liwat 2 dulu ada kaitan dgn konspirasi pendakwaraya untuk membebaskan Anwar .... ada teori mengatakan Anwar telah lama menempatkan agennya dlm jabatan peguam negara ...

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:07 PM  

Masalah besar kerajaan mereka tidak letak syarat ahli Umno dlm kementrian2, jabatan2 kerajaan. Di Putrajaya skalipun terdapat ramai kakitangan awam yg menyokong PR, golongan inilah yg sering jadi gunting dlm lipatan buat pemimpin dari BN.

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:19 PM  

kepala butuh ko la anwar al juburi...ko pya psl , nk srh dakwa 25 ribu yg lain ikut bershit....nampak sgt ko 1 org pemimpin yg pentingkan diri sendiri...baik ko bg hisap konek ko 2 kt shamsidar.....sal assmin dh ade yg lain isap konek dia...sumpah laknat lah ckp x de...

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:23 PM  

Saya rasa UMNO taklah teruk sangat. Cuma mungkin MCA dan MIC mungkin kalah teruk jadi BN mungkin kalah. MCA dan MIC popularity tak tahulah.

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:23 PM  

Saya rasa UMNO taklah teruk sangat. Cuma mungkin MCA dan MIC mungkin kalah teruk jadi BN mungkin kalah. MCA dan MIC popularity tak tahulah.

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:47 PM  

Kah kah kah siaaan

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:49 PM  

Kah kah kah orang dah maluuu

Anonymous,  May 23, 2012 at 12:35 AM  

Ek eleh, tgk pompuan brtudung sbelah asmin tu, blakang wan jijah. Dia sure nak cekik je kak wan, so bole gi depan antara nuar & asmin. Sandwic. Aku toron kang!

Anonymous,  May 23, 2012 at 3:41 AM  

Apa yang saya nampak, adakah Najib dan jentera BN benar-benar bersedia untuk PRU 13? Sebab politician (saya bukan) kata segala-galanya boleh bertukar dalam masa beberapa hari sebelum mengundi. Dan belum apa-apa lagipun, sekarang ni dah banyak yang kita nampak, kan? Boleh jamin ke pengundi atas pagar akan beri sokongan? Boleh jamin ke NGO-NGO yang sekarang ni hentam pembangkang akan undi BN? Siapa yang tahu rencana sebenar mereka?

Belum tentu 4 negeri dapat BN rampas balik. Perak, Melaka pun belum tentu selamat. Dan kadang-kadang kita lupa pasal Sabah dan Sarawak. Parti komponen seperti tak membantu. Apa pula akan jadi jika majoriti polis juga tidak mengundi BN? Gula-gula kepada warga felda pun belum menjamin undi felda memihak kepada BN. Sempatkah Najib?

Anonymous,  May 23, 2012 at 6:07 AM  

benar Papa Gomo bercakap dengan minda terbuka untuk kebaikkan kerajaan BN. Benar Dato Yusuf bertindak dengan professional dalam profesen nya sebagai pendakwaraya dan peguambela. Tetapi pernah terlintaskah Papa Gomo....dimana etika keprofessionalan dalam profession.Dimana Kejujuran itu...bukan kejujuran mendedahkan siapa diri apabila keluar dari kumpulan? Rupa-rupa nya benarlah seperti andaian ramai bahawa dalam kerajaan sendiri ada barua yang mengecap nikmat disamping mencaci nikmat. Pencen tetap dapat habuan pun dapat. Jadi mereka mereka ini telah berjaya di-dua-alamkan. Sedihnya melayu yang sudah tidak ada kejujuran lagi hanya kerana peliwat yang tiada lagi harga diri mengajak semua orang gadai diri. Amin dan syabas kita ucapkan kepada maha dato yusof

Anonymous,  May 23, 2012 at 6:19 AM  

Ya Allah lindungilah negara ku ini dari pengkianat yang sanggup buat apa sekali pun demi mencapai nafsu serakahnya .Amin....

Anonymous,  May 23, 2012 at 7:30 AM  

Amin, mudah2an dimakbulkan doa rakyat yg teraniaya. Antara doa ikhlas seorang insan dan beribu ribu insan yang teraniaya oleh tipu daya orang orang yang rakus dan tamak. Semoga Allah mengangkat doa itu dan menghilangkan kedukaan insan insan yang di khianati, insyaallah.

Shamsuri,  May 23, 2012 at 7:36 AM  

Ternyata DUIT adalah segala-galanya.
Duit juga jadi kawan dan musuh.
Dunia hari ini mana ada yg free.

Pada Najib beringat lah.Ramai kaki angguk yang berada dikelilingnya.
Yes man terlalu banyak dalam pejabatnya.\

Kumpulan isi temolok sendiri.Rakyat banyak mata-mata.

Betul kata Gomo tu.Penasihat Najib kurang sihat.

Fikir sendiri lah.

Anonymous,  May 23, 2012 at 8:01 AM  

nak pilih yg mana,parti mata satu ka atau parti berputih mata ka

Anonymous,  May 23, 2012 at 8:20 AM  

anuar pakar guna n main jalan belakang,pas pun sudah pandai main belakang

Anonymous,  May 23, 2012 at 8:48 AM  

Gomo, lu boleh pigi mampos............ptuihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

partikulum,  May 23, 2012 at 9:19 AM  

mamat kat atas byk kahak la, lendir nuar ke..

Anonymous,  May 23, 2012 at 12:32 PM  

Bodoh!!!.... boleh jadi ia boleh jadi tidak. Kalau di ajar jadi cerdik. Tapi yang GILA jantan, gila pelacur, gila kuasa, gila bini orang, gila menipu, gila memfitnah, gila menyokong Israel, gila hidup makan dana Yahudi, gila merusuh, gila bermuka-muka, gila main dalam jamban, gila durhaka, dan tah ape2 lagi yang semuanya GILA. Maka pengikut2nya juga pun jadi GILA juga. Gila biasanya lagi teruk dari bodoh.

Anonymous,  May 23, 2012 at 4:20 PM  

Letihla bila tngok kedangkalan juak2 pr yg x pakai akal nih.. da kene mandrem dgn atok nuar ke ape? Bila la diorg nak guna akal eh?sianla

Anonymous,  May 23, 2012 at 5:34 PM  

saya dah cakap umno akan kalah kali ini..blog papagomos semua nya spin spin spin dan kaya di bayar umno..tolong taubat lah sebelum terlambat.. ini adalah sejarah pertama kali umno akan kalah dgn teruk kali ini...goodbye umno. susah nak di percaya skrg

Anonymous,  May 23, 2012 at 6:33 PM  

Setuju dengan Gomo. Apa yang Datok Yusof buat tu memang tak disangka sama sekali. Dia bukan lagi buat U Turn tapi Pusingan 360 degree.

Keputusan PRU 13 nanti juga boleh berlaku hal2 yang mengejut dan menyentakkan Umno dan Najib. Dah banyak Najib buat untuk nak tarik undi bukan melayu ... akan balik kah mereka kepada BN ???? ... yakin kah Najib mereka tak akan buat pusingan kalau tak 360 degree pun sekurang2nya U Turn yang akan mengejutkan Umno ????

Orang melayu nampaknya setakat ini boleh dikatakan ramai dah yang buat U Turn bila nampak Pas semakin karut bila terlalu mengikut telunjuk DAP.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP