Esok Kita Gegar Putrajaya

Tuesday, May 22, 2012



Kementerian Belia dan Sukan (KBS) mensasarkan Hari Belia Negara 2012 yang akan diadakan pada 23 hingga 27 Mei akan datang sebagai antara 10 karnival tahunan terbesar di dunia.Menurut Menteri Belia dan Sukan Malaysia, Dato' Seri Ahmad Shabery Cheek beliau yakin KBS akan untuk mencapai tahap itu sempena Himpunan Jutaan Belia 2012 yang menganjurkan lebih 500 acara dan mampu memikat pengunjung tempatan mahupun antarabangsa.

Tambah beliau lagi, karnival ini adalah yang terbesar di Asia dan 10 terbesar di dunia. Cuma kita mahu lihat dari segi penilaian antarabangsa supaya pada suatu masa nanti pelancong asing akan datang ke Putrajaya setiap tahun untuk melihat kepelbagaian dari segi kesenian, kebudayaan, aktiviti dan kehidupan masyarakat Malaysia. Beliau berkata sedemikian di Majlis Perjumpaan YB Menteri Belia dan Sukan dengan wakil-wakil Persatuan Hotel di Malaysia sempena Hari Belia Negara 2012 (HBN2012).

Justeru itu, beliau meminta pihak Kementerian Pelancongan dan wakil persatuan hotel memainkan peranan untuk mempromosi dan mewujudkan pakej-pakej istimewa bagi menarik pelancong tempatan dan pelancong asing datang ke Putrajaya sempena HBN 2012.


Psssttt... Kita gegar Putrajaya


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

24 comments:

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:05 PM  

Kalau nak berhimpun pastikan batas agama diikuti.Harap umno&bn dapat menyediakan slot keagamaan untuk belia kita.Takut nanti terlebih kepada hiburan...Insyaallah

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:09 PM  

semoga bumi tidak bergegar sama.....

-wak-

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:12 PM  

http://www.youtube.com/watch?v=Zfi-ayv3YXg&feature=share

Zamhuri memohon maaf kepada ahli UMNO...Mesti tonton....kesian pulak aku tengok...hehehehe

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:17 PM  

Kedatangan Ustaz Azhar Idrus tidak disukai oleh UMNO PUKIMAMAK..kuliah UAI telah dibatalkan dan digantikan dengan acara sex bebas bersama puteri UMNO.UMNO PUKIMAMAK mmg x suka orang berilmu dlm majlis mereka..Hanya ada orang yg bodoh bersama UMNO PUKIMAMAK..dgn UAI pun takut...celaka punya UMNO PUKIMAMAK...

Adi Kencana May 22, 2012 at 1:29 PM  

Jom gegar Putrajaya!!

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

To Live Again May 22, 2012 at 1:53 PM  

May 22, 2012 1:17 PM

Kesian aku tgk ko..Meracau meroyan mcm ayam kena sembelih hehhe..

Apesal??? Gerun tgk majority anak2 muda mula mendekati UMNO/BN...hahah..

Ala kalau setakata x pnggl azhar idrus x ralat la woi..Byk la ustaz yg lbh alim dn wara' utk kita jemput..

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:53 PM  

adi kencana,
suatun hari nanti nong chik akan berhenti dari berbuat demikian..

Anonymous,  May 22, 2012 at 1:59 PM  

1.17pm inilah salah satu adab baik yg n,ajis ajar

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:01 PM  

xpayah panggil ustaz....penyanyi kan ramai,
muda2 lagi....
lagi pon belia umno lebih suka artis berbanding ustaz...

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:07 PM  

xsetuju dengan mereka xmengapa,
tapi xpayah lah maki hamun


-wak-

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:27 PM  

non 1.17pm hasil didikan penganut ajaran pas

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:27 PM  

Tak payah buat laa, nanti rumput rosak, drebar teksi tak boleh cari makan, peniaga tose, burger kena tutup kedai, masuk aljazeera, cnn, bbc tak elok...tentera pencen kene tonggeng lagi...

Anonymous,  May 22, 2012 at 2:31 PM  

bodo punya olang .... itu atok non tak de tak jadi ape munya... kalo atok non ade... batu kayu pokok pon bule kena aids tau...

Prince of Noob May 22, 2012 at 3:16 PM  

kawan gua yg keje kat putrajaya tensen sebab ada benda alah perhimpunan ni. ada ke patut buat tengah2 jalan depan ofis dia. habis dia nak pergi kerja susah, jalan jem lepas tu tutup sana sini. karut gila... nak buat buat lah kat tempat yg open seperti dataran atau padang, bukan buat kat tengah2 jalan...

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:39 PM  

SUDAH GILA TALAK KER

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:40 PM  

SIAPA KATA. ANDA YANG KATA?

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:42 PM  

OK TU.SAMPAH SARAP TAK BANYAK.BOLEH PAKAI LORI SAMPAH RONNIE LIU

Anonymous,  May 22, 2012 at 4:42 PM  

awak orang gila ke?

CIBAI NUAR,  May 22, 2012 at 6:05 PM  

PENGIKUT AMBIGA SREEVASAN (PAS) selalu tumpang blog gomo ek..fofular banget abe gomo ni

Anonymous,  May 22, 2012 at 7:18 PM  

sama sama kita nantikan musibah apa Allah akan turunkan besok......

Anonymous,  May 22, 2012 at 7:21 PM  

pemuda lebih suka porno!

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:07 PM  

itu yg nak sangat aku tengok....

tibaisampaibarai May 23, 2012 at 8:11 AM  

analisis yg mantap abe gomo.. sebenarnya perang persepsi/psychology adalah lebih murah malah tak perlukan apa2 model namun amat2 dasat kesannya..

bayangkan kerajaan mengeluarkan belanja berbillion ringgit utk bina highway utk kemudahan rakyat.. pembangkang yg tak contribute apa2 pun boleh ambik 'political milage'dengan spin issue ini (tanpa modal) dengan menuduh kerajaan menggunakan duit rakyat dengan boros.. dan mereka bersungguh2 menyerang diceramah, forum2 cyber, media2 yg menyebelahi mereka sehinggakan rakyat yg lemah fikiran percaya memang betul kerajaan "makan" duit rakyat..

hasilnya nanti kemarahan rakyat diterjemahkan di kertas undi..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP