Gomo Menafikan Ada Menyimpan 4 Klip Video Ais Krim Azmin Ali

Thursday, May 3, 2012




Adik kepada Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali, Ummi Hafilda Ali berkata, beliau yakin sehingga tahap 99.9 peratus bahawa gambar lelaki dalam aksi panas dengan seorang wanita yang tersiar dalam akhbar dan beberapa laman blog adalah imej abang kandungnya itu.

Sehubungan itu, beliau mencabar Azmin membuat laporan polis untuk menafikan gambar yang tersiar itu bukan dirinya.

"Sebagai adik, saya kenal benar dengan abang saya. Dari aspek potongan rambut, susuk badan dan cara berpakaian, itu memang dia,"

Sumber Utusan Malaysia




Ummi Hafilda ingat Azmin Ali tu berani ke nak buat laporan Polis ataupun menyaman Blogger Blogger yang mengeluarkan gambar Ais Krim nye tu? Apa ingat Azmin Ali ada telor ke?

Maaf cakaplah si Azmin Ali tu DAYUS dan berpewatakkan Pondan. Dia tak berani untuk tampil menafikan dirinya adalah pelaku dalam gambar dan juga video Ais Krim tersebut. Gomo yakin beliau akan mendiamkan diri selepas ini setelah mendapat nasihat dari Kekasih hatinya Anwar Ibrahim untuk berdiam diri.



Kisah isteri beliau yang makan Ais Krim Anwar Ibrahim sepertimana yang didedahkan oleh Nallakarupan juga sehingga ke hari ini beliau mendiamkan diri. Tapi itulah yang kita pelik kerana bila persoalan tentang skandal Isterinya dengan Anwar Ibrahim Azmin Ali menyepikan diri namun dalam isu Gambar Ais Krim beliau maka spontan reaksi diberikan menafikan beliau lelaki yang memberikan jalang makan Ais Krim.



Apa sekalipun inilah bukti jelas buat rakyat Malaysia bahawa Azmin Ali merupakan seorang jantan Dayus yang tidak berani tampil kehadapan membersihkan nama beliau. Jika beliau benar tidak bersalah dan bukan beliau sepertimana didalam gambar tersebut maka adalah wajar beliau melaporkan kepada pihak polis bagi menyiasat gambar dan juga Video Ais Krim tersebut.



Gomo juga dalam kesempatan ini nak menafikan bahawa Gomo mempunyai video Seks Azmin Ali. Gomo tidak terlibat dalam rakaman tersebut dan Gomo juga nak jelaskan bahawa gambar gambvar aksi Azmin Ali telah tersebar didalam Blogg http://scandalazminali.blogspot.com .



Namun demikian Gomo yakin bahawa video penuh rakaman Azmin Ali sedang di Blow Job akan tersebar tidak lama lagi. Difahamkan ada 4 Klip Video yang mana tarikh yang dirakamkan adalah tarikh yang berbeza beza dengan lokasi Blow Job semuanya dirakamkan didalam JAMBAN.





Mungkin Azmin Ali suka dengan suasana JAMBAN justeru sebab itu rakaman tersebut adengan Ais Krim hanya berlaku didalam JAMBAN. Dan Gomo juga dimaklumkan oleh pihak tertentu dari PKR bahawa identiti wanita yang sedang mengigit Ais Krim Azmin Ali merupakan seorang pekerja di Pejabat Pentadbiran Selangor yang mana merupakan kakitangan kerajaan negeri Selangor.



KLIK DISINI ULASAN AIS KRIM RBF ONLINE



Psssttt... Salah satu adengan dirakamkan didalam JAMBAN SSAAS Selangor


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT




73 comments:

Anonymous,  May 3, 2012 at 3:46 PM  

Musykil aku ngan dia ni, daya tahan batin dia tu kuat ke tak ???

Setakat ais krim je ke ??? dia ada nafsu ngan perempuan ke tak sebenarnya nih?... apa yang aku nampak perempuan tu hanya sekadar tukang onani dia jer, pelik jugak dia punya orientasi seks.. Hmmmmm...

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:01 PM  

apakah kesedapan berbeza antara tempat.antara lubang taik dan pepek aku ada dengar pengakuan yang pernah merasainya.tapi apakah apabila bj di jamban juga lebih umpph dari yang lain2 tempat

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:01 PM  

Tak malu ke dia ais krim ni, macam dah biasa je..

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:03 PM  

ais krim aje ke ? pakej lain tak de...

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:06 PM  

Lokasi projek juga agak unik.... mungkin dia bajet dia takkan diendap la kot kalau buat projek kat situ...

Bijok ko min... memang betul2 bijok.. tapi sayang, si tukang endap tu lagi bijok dari engka..

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:10 PM  

“Mereka bertanya kepadamu (Wahai Muhammad), mengenai (hukum) berperang dalam bulan yang dihormati (bulan haram); katakanlah: “Peperangan dalam bulan itu adalah berdosa besar, tetapi perbuatan menghalangi (orang-orang Islam) dari jalan Allah dan perbuatan kufur kepadaNya, dan juga perbuatan menyekat (orang-orang Islam) ke al-Masjid Al-Haraam, serta mengusir penduduknya dari situ, (semuanya itu) adalah lebih besar lagi dosanya di sisi Allah, dan (ingatlah), angkara fitnah (kerosakan) itu lebih besar (dosanya) daripada pembunuhan (semasa perang dalam bulan yang dihormati)…” (Surah al-Baqarah: 217).

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:12 PM  

Allah S.W.T telah memerintahkan kita agar bertindak atas ilmu, bukan kejahilan. Firman Allah: (maksudnya):

“Dan janganlah engkau mengikut apa yang engkau tidak mempunyai pengetahuan mengenainya; sesungguhnya pendengaran dan penglihatan serta jantung akal kamu, semua anggota-anggota itu tetap akan ditanya”. (Surah al-Isra: 36).

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:16 PM  

Bahaye puok2 nih, siap paste ayat2 suci kat sini..

Mana engka tau semua ni fitnah ??? siasat pun tidak, panda2 engka je nak kabo semuanya fitnah.. kalu sungguh guane ??

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:47 PM  

KAlau tak betul ia fitnah tapi kalau betul kenapa nak buruk2kan sesame islam. Perangai blogger2 ni lagi teruk dari org kafir. Aku takkan solat dibelakang org2 mcm ni yg lagi hina dari anjiing

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:56 PM  

4;10PM

Jangan petik hanya satu surah shj.
Kena baca juga surah al Isra:36 seperti yng di tulis anon 4;12PM.

Sebenarnya yng terbaik azmin kena buat report polis bahawa video itu satu pakatan jahat terhadapnya.
Masaalah azmin hari sabtu lepas dia punya keldai sudah belasah polis
semasa semasa demo ganas Bersih 3.0.

Oleh itu seperti yng diajarkn oleh sifunya azmin perlu mengkambing hitamkan umno secepat mungkin sebelum terlewat.Itulah yng berlaku di dalam sidang akhbarnya.Seperti kes chinadoll umno telah di persalahkan.

Klu benarlah video itu azmin alangkah malangnya dia kerana anak2nya mungkin akan melihat reaksi muka bapa mereka bila kena blowjob.Perghhhhhhhh....malunya!

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:02 PM  

anon 4:47

Sebab yg terlibat hero2 sanjungan engkau maka tak boleh diburuk2kan lah ya. Tapi kalau org lain habis di caci makinya. Org macam engkau ni memang patut sembahyang belakang BABI aje...

Salahuddin May 3, 2012 at 5:04 PM  

Blogger banyak yg kafir..sebar fitnah...Allah dah janjikan neraka bagi penfitnah...

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:05 PM  

Aku lagi taknak berimamkan lebai anjing yang sanggup mengangkat pemimpin tidak bermoral sebagai ketua jamaahnya.. haram jadah..

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:07 PM  

kafir kepala bapak kau, sedap pukimak kau jer kalau nak mengkafirkan orang - mana engkau tau semua ini fitnah ??

Kalau betul macam mana ??? sanggup ke bersekongkol dengan penzina..

Dasar ahli neraka..

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:08 PM  

Kalau betul, kenapa korang masih mahu berketuakan orang fasik itu ??? ko faham ke tak ??

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:12 PM  

huhu..bila la nak keluar full version nih ?

p/s: gambar aiskrim azmin mmg blh menjejaskan daya ingatan. dah ler aku nak amik exam PTD sabtu depan. nasib baik ada modul yg mantop ni. baru aku tau dah ramai yang PASS exam PTD lps baca rujukan ni

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:12 PM  

Siasat.. siasat.. siasat... dakwaan tersebut.

Jangan taunya hanya memekak kata fitnah.. fitnah.. fitnah..

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:16 PM  

http://suara-aku-sendiri.blogspot.com/

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:16 PM  

Bro wa rasa elok lu letak amanat Haji Hadi ini sebagai satu latar kat mana-mana khabarnya ianya bolih menjadi azimat untuk halau ibis pakatan haram :-
Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.
Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”
lu letak la vidio nizar dok menipu katanya PM dah jumpa pimpinan ATM bagi menjadikan negara ini kekal dalam pemerentahan BN dengan pertanyaan mana buktinya, ataupun vidio Haji Adi dok berbohong katanya umno telah melepaskan air diempangan semasa pr tenang menyebabkan pas kalah teruk. atau pun mana-mana kepimpinan pembankang dok membohong. dengar cerita kaedah ini boleh menutup mulut hantu pembankang dari menyerang kau.

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:17 PM  

anon 4.56

aku yg paste 2 2 ayat tu..ko nk suruh 4.10 tgk yg 4.12 buat apa aku yg paste.

aku xde pun tuduh korg fitnah.aku cuma igtkan akan fitnah.aku cuma igtkan xtau jgn kita bercakap nnt mulot akan terkunci angota lain akan menjawab.

jgn over pulak.bnda jauh lagi kabur2..nilai la dulu.lagipun maki hamun bukan cara kita.siar gambar besar2 budak2 semua boleh tgk perlu ka sampai mcm tu.bukan begitu cara kita.paper tu byk skolah2 dpt free..malu kt budak2.

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:22 PM  

Budak2 skang melayari internet, tak baca surat khabar... orang2 berumur je yang baca surat khabar.

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:25 PM  

Nak tanya sikit, kalau ada individu yang cuba menghalalkan zina & liwat atas dasar kepercayaan bahawa itu hak privacy individu, bleh jadi kafir ke tak perbuatan ini ??

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:27 PM  

n.ajiskan suka berkawan dgn syaitan.pemuka2 pas kan ramai jenis khawarij,asal org ja umno depa kata kafir

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:28 PM  

Kalau ada individu yang melakukan apa-apa perbuatan yang boleh membatalkan iman seperti terbongkok-bongkok menghormati cina mati (Teoh Beng Hock) - bleh jadi murtad ke tak ?

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:31 PM  

n.ajis kata allah samseng n mencarut

Anonymous,  May 3, 2012 at 5:39 PM  

Anon 5:25 & 5:28

Jawapan kepada soalan anda menurut nik aziz kalau org umno masuk neraka. Kalau org PKR jaminan syurga.

Cencaluk May 3, 2012 at 5:41 PM  

Salam,

Papa Gomo saya nak beri cadangan kalau pembangkang boleh gunakan CHANGE untuk menjatuhkan BN

Apa kata

Kita gunakan cogankata :

FLUSH
sempena mengenang Assmin-krim yang baru aja memecahkan tradisi lubang kunyit NUAQ
Kalau ketua main lubang kunyit
pengikut main kat jamban

dua-dua spesis bau hangit...tengik....busuk...

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:03 PM  

Bangkai GAjah: Insiden BERSIH 3.0 + perbicaraan Scorpene + NFC + MAS-AirAsia + PTPTN dan berbagai lagi NYIRU: VIdeo SEX (ANWAR, sekarang AZMIN)...ok kita cuba tutup he he he

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:12 PM  

Saya "salute" kepada para pemimpin Malaysia yang terpaksa menghadapi berbagai isu dari zaman pra-Merdeka hinggalah ke hari ini. Sebenarnya, bukan mudah untuk memerintah sesebuah negara besar yang berbilang kaum. Lebih mudah memerintah negara India atau China yang penduduknya rata-rata adalah "sebangsa". Tidak seperti sebuah negara "titik merah" di seberang yang mudah mengawasi segala yang berlaku secara sulit ataupun terang. Ramai yang kurang perasan dan tidak sedar bahawa yang menjadi punca kekacauan di Malaysia dari dulu hingga sekarang adalah MELAYU dan UMNO. Melayu adalah UMNO dan UMNO adalah MELAYU. Orang lain memang suka melihat bangsa Melayu sentiasa mundur, bercakaran dan akhir-akhirnya jatuh tersungkur untuk mereka "baham"! Melayu pembangkang yang tak sedar diri di Malaysia tidak pula melihat contoh tauladan di depan mata dan tidak jauh dari negara anda! Mahukan orang Melayu terus dijajah dan dijadikan pariah oleh orang lain? Semasa saya di KL dan bersolat tarawih (kebetulan malam 15 puasa - Nuzul Qur'an) di sebuah surau di Jalan Duta beberapa tahun lalu, selesai saja solat, imam jemputannya memberi ceramah yang saya fikir tentulah bertemakan Ramadan. Tetapi rupa-rupanya ceramah POLITIK anti-kerajaan Malaysia. Barulah saya tahu, surau dan imam tersebut adalah penyokong PAS laknatullah!

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:30 PM  

jilat...nyonyot... hisap...kulum...tu yang jantan tu suka..daripada dia dok main enjut2 dgn betina tu.....kakakakaaa

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:31 PM  

Dah lama dah pas tu melayu, tak pulak ko sibok

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:32 PM  

Saya amat menyokong kenyataan anda.Marilah kita sama2 berjuang untuk UMNO dan sekaligus menyelamatkan umat islam dan bangsa melayu.

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:35 PM  

Macam soi lek ke???

Anonymous,  May 3, 2012 at 6:58 PM  

Pas lagi molek lah adik kakok

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:07 PM  

ko semua tak keje lain ya.. dia nak aiskrim ke..main juboh ke, main ptat anjing ke itu SEMUA HAK DIA LAH.. lagi hak siapa? kerjaaan ka?? bolol ! mau nenko gua punya lanchow ke 18in beb.. jangan jeolous ya bololll

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:11 PM  

Pendakwa Perancis dakwa Najib minta AS$1b untuk Perimekar
* Aidila Razak
* 1:23PM Mei 3 2012 
Pendakwa awam Perancis yang menyiasat urusniaga pembelian senjata Perancis-Malaysia mendakwa telah menemui bukti bahawa menteri pertahanan ketika itu, Datuk Seri Najib Tun Razak telah meminta AS$1 bilion (RM3 bilion) untuk syarikat tempatan Perimekar daripada DCNI - anak syarikat pembuat kapal Perancis DCN.

Menurut kertas pendakwaan yang didedahkan oleh NGO Suaram hari ini, satu faks menunjukkan bahawa Najib didakwa telah diminta jumlah tersebut untuk Perimekar sebagai syarat bagi mengadakan satu pertemuan dengan beliau pada 14 Julai 2001.

Faks yang bertarikh 1 Jun 2001 adalah dari Francois Dupont, wakil Malaysia untuk syarikat swasta Thales Asia International, kepada D Arnaud.

Dokumen itu, satu daripada 153 yang ditunjukkan kepada Suaram, telah dirampas oleh polis Perancis dari pejabat Henri Gide, seorang pegawai Thales.

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:33 PM  

Bila masa la pulak PAS tu Melayu ?? PAS tuh bukan Melayu lah... PAS tu kan BENGGALI..

Kah kah kah kah...

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:37 PM  

Dekat Malaysia apa2 perkara yang buruk berlaku akan ditujukan kepada UMNO. Tapi ada beberpa perkara yang ramai orang tak sedar or buat2 tak tahu...Sila lihat list dibawah ini:-
1) Masjid (Keagamaan): UMNO yang buat
2) Sekolah n Universiti (pendidikan): UMNO
3)Hospital n klinik (kesihatan):UMNO
4)Air (untuk wudhu n minum): UMNO
5)Elektrik(rumah bercahaya): UMNO
6)Jalanraya (kereta senang bergerak): UMNO
7)Gaji (menampung keperluan keluarga n diri sendiri): UMNO
8)Polis dan tentera (menjaga keamanan negara): UMNO
9) Internet (maklumat mudah diperolehi diserata tempat)::UMNO
10)dan macam2 lagi...Sila add
Tak payah nak sembang kononnya itu semua duit rakyat. Tapi cuba bayangkan kalau duit rakyat tu tak dibuat perkara2 diatas??? Dont become such a UNGRATEFULL BASTARD.. apa yang korang sumbangkan kepada negara? O ye lupa buka sumbangkan tapi TUMBANGKAN...Buat pengetahuan MP PR yang dalam Malaysia ni pun dari UMNO. Lepas ni mesti nak cakap semua tu dari ALLAH S.W.T, tapi harus diingat reseki n kurnia ALLAH S.W.T bukan turun directly kepada manusia..so fikir2 fikirkanlah...Ni nak tanya apa sumbangan PR??? Nak membangkang tapi takde IDEA macamana nak memakmurkan negara...yang tahu nak membangkang jak..such a stupid and losers...

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:40 PM  

Seronok jadi pemimpin pkr...menyundal terang2 pun..tetap diaorg cakap kena fitnah..kebebasan menyundal..

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:43 PM  

Biasanya orang yg tidak ada semangat Melayu & cintakan bangsa Melayu akan memberi komen "longkang" yg merepek-repek. Bukalah mata anda, lihatlah contoh yang ada di depan mata - tidak jauh, nun di seberang selat. Mahukah anda dijajah, dipandang hina, dijelek-jelekkan oleh bangsa lain? Dahlah Melayu mundur dari segala-segi, bercakaran pulak kerjanya. Jagalah pulau mutiara Pulau Pinang kerana jika tidak, tanda-tanda yang ia akan mengikut jejak "pulau lain" akan berlaku!

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:43 PM  

Janganlah sesekali terhangguk-hangguk depan cina mati.. tunduk dan sujud lah pada Allah taala..

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:44 PM  

Yup, hak kebebasan menyundal..

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:48 PM  

Puak puak ni ge nik aziz kalu tok dalam gambo tu anak2 cucu dia orang yang duduk hisap ais krim atau kena tibai dari belakang macam tu le. Tak perlu siasat. Semuanya fitnah semata2.

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:51 PM  

Cuba tanya Nabi, dia bangga ke tidak dilahirkan sebagai bangsa Arab ??

--

Nabi Muhammad saw pernah melahirkan rasa bangga dan bertuahnya dipilih dari kalangan bangsa Arab .

Sabda rasulullah saw :

إن الله اصطفى كِنانةَ مِن ولدِ اسماعيلَ و اصطفى قُريشَ مِن كنانةَ و اصطفى مِن قريشٍ بني هاشيمِ و اصطفانِى مِن بني هاشيمِ

Sesungguhnya Allah telah memilih Kinanah dikalangan keturunan Ismail . Dia memilih Quraisy dari kalangan Kinanah , Dia memilih Bani Hashim dari kalangan Quraisy dan Dia memilihku dari kalangan Bani Hashim .
Riwayat Imam Muslim.


Baginda Rasul saw juga pernah bersabda :

أنا أعْرَبُكُمْ . أنا قُرَشِىٌّ و استَرْضَعْتُ في بنى سَعْدِ بن بكرٍ

Akulah yang paling Arab dari kalangan kamu . Aku seorang Quraisy dan aku menyusu dikalangan bani Saad bin Bakr..

So apa dosa aku dilahirkan sebagai bangsa Melayu ??

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:51 PM  

Aku nak report ke SKMM yang blog ni adalah Blog lucah yang disebaliknya memperjuangkan polittikus pihak tertentu...

AKU NAK BLOG NI DITUTUP dan tak leh dibuka selama-lamanya!

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:54 PM  

Gi lah report... jangan lupa masukkan dalam senarai blog2 jamban yang pro pr tu skali..

Anonymous,  May 3, 2012 at 8:06 PM  

adoii sempat gak si Anon cakap pasal kapal selam...Kira nasib baiklah tu beli kapal selam dari beli pompuan China Doll hehehe..Ada gak hasilnya beli 2 buah kapal selam, tak tahulah kalu PR yang jadi pemerintah. Entah2 banyak lelaki yang jadi "kapal selam" made in China hehehe..piiirrahhh mabukk..

Anonymous,  May 3, 2012 at 8:23 PM  

mana punya bangang yang nak repot skmm tu. awat la bengong sangat . ada lagi orang yang bodo mcm ni dlm malaysia ni. tapi itu la perangai sebenar para penyodok jamban keturunan al juburi/ al aiskerimi.hang pi repot kat aljuburi lagi bagus sebab dia PM kau orang. bodoh mcm ketuanya juga. tapi aku rasa klu kita dok dlm PR lg bagus pa. boleh buat mcm-x9 menjubok boleh, bersuntut boleh , ais kerim lagi boleh la. tak ada siapa yg percaya sbb pemimpin mereka maksum, takkan nak tibai bini lawan, tak kan nak suntut dlm keretapi, takkan nak suntut dlm pajero, takkan nak suntut bini kwn dlm hotel perdana kat kelantan tu sbb serambi mekah mana ada maksiat, suci bershit kan, kan, kan. dasar bahalol, bengong, kuda kayu, angguk2 depan mayat tbh. bodoh-x10000. tak tahu lg apa nak cakap dgn sibebal PR ni.MANGKOK.

Anonymous,  May 3, 2012 at 8:30 PM  

aku mahu tutup blog ni sebab adanya mangkuk2 dan bahalol2 disini yang menjadi penjilat tegar papagomo2@porno yang tak sabar nak tgk video2 lucah....ari2 sebar video lucah dan penegok video lucah macm bahalol korang semua!

fackup lah lu BAHALOL PENJILAT TEGAR PAPAGOMO....

Prince of Noob May 3, 2012 at 8:35 PM  

aku ada video perempuan tu blowjob deepthroat kote siap pancut kat mulut lepas tu swallow lagi... tgk kat sini

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:03 PM  

Gambar2 yang di paparkan tu baru "intro" brother. Belum full version lagi. Pun dia dah gelabah.

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:22 PM  

Saya mengamati semua komen dalam blog ini. Mana-mana yang ada menyebut tentang Singapura dan apabila dikias-kiaskan tentang negara seberang tambak & selat Johor itu, tak seorang pun yang memberi jawapan. Mungkin para pembangkang Melayu haprak Malaysia tahu hakikat sebenarnya yang Malaysia akan jatuh ke tangan orang lain jika kaum Melayu tidak berhati-hati. Pulau Pinang sudah menunjukkan tanda-tanda yang ia akn menjadi ..... ke-2! Mahukan orang melihat tanahairnya sendiri jatuh ke tangan orang lain????

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:23 PM  

Orang yang menyembahyangkan mayat pun takde yang terhangguk-hangguk depan mayat, aleh2 si fasik pengamal pluralisme agama tu plak yang terhangguk-hangguk depan cina mati.. hebat betul kaedah memancing undinya..

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:37 PM  

mananya si penjilat tegar papaporn
yang suka tgk video lucah blog ni?
Ptt kena tutup sbb penjilat2 ni tak tahan nak ngk video2 lucah koleksi papaorn yng jijik lg bahalol!

gituler "penagih2 dadah (lucah)" suka blog ni tak ditutup...
aku nak repot SKMM!

Pena Anak Borneo (PAB) May 3, 2012 at 9:38 PM  

nickname baru azmin.. AZMIN JAMBAN
http://penaanakborneo.blogspot.com/

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:49 PM  

Bila la agaknya dia orang tu nak berdrama cam skrip pendedahan bulu2 Eli Wong tu dulu, siap ada nangis-nangis dan diapit oleh pak turut-pak turut PAS (atau bahasa halusnya anjing)

dato najib May 3, 2012 at 10:00 PM  

Piirah nak tutup blog lucah konon... hangpa sume pi lah tutup pelakon2 video lucah tu dulu... yang bakal jadi pm ko!!!!

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:52 PM  

apa punya komen ni...macam orang tak berilmu...semua benda yang dibuat tu datangnya dari duit negara yang asalnya dari duit rakyat atau hutang yang akan dibayar oleh duit rakyat akhirnya...sebelum menulis tu cubalah berfikir itupun kalau boleh fikir...amalkan budaya banyak membaca...saya berasa amat malu jika yang menulis tu rakyat malaysia, nampak sangat tak berilmu...

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:54 PM  

sape yang gadai singapura

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:58 PM  

sape gadai singapura

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:09 PM  

utusan melaysia disaman 100 juta... tapi apa nak takut duit rakyat kan banyak boleh guna... memang tanggungjawab rakyat utk percaya saemua yang ditulis oleh media arus perdana. kan media ni kerajaan yang punya.apa yang datang dari kerajaan pasti semuanya betul... lagi satu semua rakyat mesti sokong gst..kesian pemimpin kita semuanya bukannya kaya sangat...takde seorang pemimpin yang punya jet peribadi sendiri... kami semua rakyat malaysia akan berkorban apa saja demi kesejahteraan dan kekayaan pemimpin kami... rasanya wahai media arus perdana dan blog pro apa yang belum keluar lagi pun kami semua sudah percaya...

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:16 PM  

HAHAAHAHHA...
KASIHAN PR... FITNAH MAKAN TUAN!
LAIN KALI SUKA FITNAH ORANG AKHIRNYA
AMBIK... ANAK BINI TENGUK, EMAK, ADIK BERADIK TENGUK DAN PALING DASYAT SI WALI TEROMPAH TENGUK.. KALAU SIBONGGOK2 MASIH TAK PERCAYA BERHENTI JADI MANUSIA...
BAIK JADI TUKANG FITNAH SEPANJANG HAYAT.. MATI BOLEH JADI BABI... TAK GITU WAHAI PR?

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:48 PM  

Duit rakyat?? Jadi siapa yang bayar gaji rakyat? Rakyat kan? Persoalannya sekarang ni siapa yang menguruskan kebajikan rakyat? Nampak sangat ko ni bahalul...Ni pasal Ilmu, kalau ada Ilmu tapi disimpan didada sahaja or keep it by urself adakah itu namanya Ilmu yang berguna? Sama macam PR tahu membangkang tapi tak tahu macamana caranya nak bagi Idea yang bagus or yang boleh memakmurkan negara. Yang ditahunya cara2 nak memburukkan negara, melanggar undang2 dn sejijik dengannya..sedarlah diri tu sikit..Misalnya kau ada duit, kau suruh kontraktor bikin rumah, tapi kontraktor tu tak bikin rumah, kau nak salahkan siapa? Saya tahu dah jawapannya UMNO hehehehe

Anonymous,  May 4, 2012 at 12:39 AM  

Ape yg ko merepek ni awang oii? Sape porn sebenarnye? Apesal ko nak sokong sangat org yg dlm gambar porn tu? Ade share ke?

Ni baru tunjuk gambar kaku, belum wayang sebenar yg bergerak-gerak. Korang penganut2 anu-min dah nak meroyan? lebih baik ko melopong je lah, telan air liur sebab tak dapat cam anu & min. Huhuhihihahahaaaa

Ko nak report kat SKMM? Ko bukan penyokong kerajaan pun. SKMM tu kan kerajaan. Apelah. Matematik yg simple cam ni pin ko tak boleh pikir ke. Baik ko report kat nik ajis je lah. Atau report kat SKNUAR atau SKMIN.

One more thing...ko ade ferrari tak?
Takde? Pakai je lah ape yg ade. Yg penting pakai OTAK.

-BroXo-

Anonymous,  May 4, 2012 at 1:14 AM  

semua kat blog ni melayu muslim tapi ayat nak hina orang tu cantik sangat. 'babi, lakhnat, jubur, blowjob' bagus. teruskan menghina orang

Anonymous,  May 4, 2012 at 1:47 AM  

alamak..jgn lah mintak tutup blog ni... gomo tolong promot je bro..

kalau tutup nanti tak tau plak lakonan porno pemimpin PR ni... kan ramai yg minat dan tertunggu2 dan mintak tolong siarkan cerita porno dan filem seks lakonan bapak2 PR...

tak pecaya tanya puak2 pecacai PR.. kan diorg selalu mintak dgn gomo aksi seks pemimpin depa sendiri...

betul kan cai...

gomo kalau ada tolong promot lagi... makin panassss.. baru bestt.. cai mau lagii.. tungguuu..

Anonymous,  May 4, 2012 at 5:39 AM  

Lancau la blog ni hidup ngan darah haram lagi lancau dari iblis.. Baik umno ke pkr lancau la.. Semua yg komen kat cni serupa lancau... Ni blog tukar nama papalancau lg baik.. Hari2 citer lancau

Anonymous,  May 4, 2012 at 5:51 AM  

Keaian kau ni ....otak LANCAU!!!!!

Anonymous,  May 4, 2012 at 11:08 AM  

Yang menggadaikan Singapura adalah orang Melayu juga. Sebab itu Melayu adalah BODOH. Melayu TIDAK pandai dalam apa bidang sekali pun. Tahunya hanyalah hiburan & bola sepak saja! Melayu perlu dipimpin oleh kerajaan bukan Melayu. Tetapi pembangkang Melayu di Malaysia adalah yang PALING BODOH sekali kerana mereka dijadikan barua!!!!! Melayu suka bekerja makan gaji, jadi despatch boy, ambil dadah, biar papa asal bergaya tanpa wawasan! Kerana itu yang bukan Melayu ambil kesempatan.

Anonymous,  May 4, 2012 at 12:52 PM  

gomo..harap kau gembira dan puas dgn apa yg kau buatt ni..harap kau kenyang makan wang yg kau dpt ya..makan dan hidup lah puas2 d dunia..d dunia kau kebal.d dunia senang untuk menulis brcakap dan cari makan.igt.xdak 1 pun yg boleh sembunyi dari allah.allah melihat..

kebanyakan org berckp
alaaa biasa la nk takut apa,nnt taubat allah ampun la,allah kn maha pengampun.igt mudah dgn apa kita dah lakukan selama ini nk hapus begitu sahaja.

adakn janji allah dosa sesama manusia allah xkn ampun yg berhak ampun hnya org yg kita buat salah tu.



ada aku menuduh?
aku bg nasihatkn sesama islam,itupun kalau kau islam la.

Anonymous,  May 4, 2012 at 5:41 PM  

kepada bahalol @ penagih tegar lucah papagomo....

Baru nak gertak sikit tutup blog, dah macam2 tohmahan yang x matang dari korang dan otak LEMBU2 sekalian..

Wei, g jahanamler blog ni dan tulisan x matang korang nie...
MMg dasar LEMBU porn takleh satu saat pun nak tgk gmbar porn... itu hari2 ke kerja LEMBU2 ni kat sini..
Tgk blog papaporn lepah tu d tg porn2 laen..

Wei..jijik la bahalol LEMBU!
AKu repot SKMM!

Anonymous,  May 5, 2012 at 5:09 AM  

pergi la report.report skali tentang azmin jamban punya kes ni kehkehkeh

sayang sgt ngan azmin jamban.ada apa2 ke?kehkehkeh

Anonymous,  May 5, 2012 at 9:01 AM  

selmat pagi penccacai LEMBU Papagomo..
g makan rumput tue.. bodo!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP