Hari Terakhir Himpunan Jutaan Belia 2012 Jadikan Putrajaya Sesak

Monday, May 28, 2012



Sekitar hari terakhir Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya yang mana telah mencapai sasaran 2 juta belia yang hadir ke Putrajaya. Syabas buat Perdana Menteri Malaysia, menteri Belia dan Sukan dan juga warga Kementerian Belia dan Sukan yang bertungkus lumus menjayakan HBN 2012 kali ini.

Reaksi anda?

19 comments:

Anonymous,  May 28, 2012 at 7:28 PM  

Reaksi pertama aku adalah kah kah kah kah kah kah kah. Mampus umnu kali ni!

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:00 PM  

berapa juta rembat duit rakyat, penaja, ah chong, ah seng, derma, kutipan dan dana? keh keh

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:09 PM  

5 hari kira kira 2 juta...kalu bersih buat 5 hari agak agak berapa juta???

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:12 PM  

Reaksi pertama aku adalah.....keh keh keh keh keh...huarghahahahah MAPOH LA PR...

Anu kote bajang,  May 28, 2012 at 8:14 PM  

ershit buat 5 hari ka baghal? tenggelam la kl ngan sampah silap haribulan ramai kena kolera atau kencing tikus.

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:32 PM  

ni buatkan totey nuar termasuk 3 inci...ekekeke

tak leh meliwat semingu....ekeke

PAPA GOMO May 28, 2012 at 8:36 PM  

Reaksi pertama aku bila baca komen Puak pembangkang..

Hua Hua Hua... Mana Jam Omega Anwar?

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:41 PM  

jgn sebut pasal jam omega wahai papagomo...sebab confirm depa tak dapat jawab ke mana menghilangnya jam itu..hehe

6803man sarawak May 28, 2012 at 8:52 PM  

Artis goyang punggung merajuk x di jemput memeriahkn HBN.hahahaha.kalah ngan k-pop.
Konpom obama dtg putrjaya tanpa di undang klu artis goyang pungung kat umah ambiga wat show.hahaha.

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:06 PM  

Klu bersih buat 5 hari sampah yang berjuta.

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:57 PM  

reaksi aku yg pertama plak hehehehee..
ops yg keluar masuk lif tu sapa n tengah menyontot tu sapa plak.. O ye besi.. jam omega aku mana zahh eh pahh....

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:41 PM  

Best r dpt komen kat blog papagomo. Blh tgk cara org takde otak berhujah... Ekekekeke

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:44 PM  

Terutama hujah2 peminat bahan2 porno eekekekeke

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:46 PM  

Papagomo mcm tak minat je nk ulas pasal 2 JUTA BELIA EKEKEKEKE

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:03 PM  

reaksi aku bile tgk ni nmpk maksiat bersepah-sepah kt sni...tahniah umngok!!

Anonymous,  May 29, 2012 at 7:43 AM  

2 juta????????mintak papagomo pos gambar sebagai bukti.........

kakakakakakakaka.......satu gambar pon tarak.....gambar bersih dah berpuluh ribu dlm internet, himpunan belia bodoh umno satu biji pon x de....gua gua gua.....ade pon gambar kereta langgar olang......gua gua gua...

Anonymous,  May 29, 2012 at 12:29 PM  

berbuih xdia cakap?

6803man sarawak May 29, 2012 at 4:23 PM  

Ish2..jgn la ckp mcm 2.x elok.kang rais kire blik nanti 2juta yg kene langar.hahahaha.mampos sume.

Punai Bengkok,  May 29, 2012 at 10:32 PM  

ape la umno asyik2 buat program maksiat sekali sekala buat la program merusuh mcm bershit itu kan wajib kata pok nik...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP