Jangan Jadi Belia Yang Biadap Memalukan Negara- Raja Nong Chik

Monday, May 21, 2012






Setuju dengan kenyataan Menteri Wilayah yang menyatakan kepada kita bahawa golongan belia perlu lebih berfikiran bijak dengan mengambil peluang bagi meraikan Hari Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya yang akan bermula pada 23 - 27 Mei ini.

Janganlah golongan belia menjadi belia yang biadap sepertimana anak muda pembangkang yang menghina Perdana Menteri Malaysia pada demo UPSI dan juga pelajar Malaysia di London yang berkelakuan biadap menggangu ucapan perdana Menteri Malaysia.

Semoga para Belia lebih matang dalam pekara ini dan semoga para belia Malaysia bersama sama dengan kerajaan bagi meraikan Hari Himpunan Jutaan Belia yang bermula Rabu ini.


Psssttt... Jangan jadi belia tidor atas jalan cam mahasiswa Robot


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


10 comments:

Anonymous,  May 21, 2012 at 5:07 PM  

Semua nya pasal undi je..

Anonymous,  May 21, 2012 at 5:32 PM  

*hulur cermin*

Anonymous,  May 21, 2012 at 5:40 PM  

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA

Freemalaysiakini2

Anonymous,  May 21, 2012 at 6:27 PM  

Contoh Melayu tindas Melayu... Keling AMBIGA lepas... Anwar dan Azmin juge ko dakwe...

Anonymous,  May 21, 2012 at 6:53 PM  

Ambiga bagi penganjuran bersih 4.0 kepada persatuan penjaja kuala lumpur sebagai balasan ganti rugi kerugian ditanggung para peniaga pada bersih 1.0, 2.0 dan 3.0 dan akan pastikan penganjuran bersih 4.0 kali ini betul2 bersih dari sampah sarap, kerosakan harta benda awam, tidak memukul penjawat awam beruniform, tiada caci maki dan lain2 perkara yg mengaggu ketenteraman awam serta perkara yg boleh merosakkan pandangan negara luar trhadap suasana sebenar malaysia.

Ha ha ha padan muka ambiga. Bersih bukan ada pendaftaran pun so sapa2 pun bleh ambik alih penganjuran.

7242

Anonymous,  May 21, 2012 at 7:33 PM  

24hb 5 jam 3 ptg hingga 8 mlm jom p pasar malam

zam May 21, 2012 at 8:39 PM  

kat mana tu bro. rumah ambiga ke heeee........ hebat ambiga ni. orang ramai cari pasar malam dia pula pasar malam cari dia heeee...

Anonymous,  May 21, 2012 at 9:45 PM  

setakat buat gitu x jadi kudis pon pada dia,

sikit punya ramai menteri melayu,
polis melayu,
askar melayu,
xkan xtahu apa patut dibuat pada keling sekor ni...

Anonymous,  May 21, 2012 at 10:19 PM  

jika benar kritikan mereka kepada PM,
maka bersegeralah PM memperbaikinya.

kalau betul PM ada buat salah,
maka mohon lah kemaafan segera.

sekiranya memang ada hak rakyat,
yang terambil oleh PM secara tidak sengaja,
maka pulangkan kepada yg empunya hak..



jika segala yg disebutkan itu tidak dilakukan oleh PM, maka tidak perlu ambil pusing pada mereka...


-wak-

Anonymous,  May 21, 2012 at 11:06 PM  

Agaknya mmg krajaan nak suruh org melayu ambik tindakan sndiri mcm 13 mei kot.

7242

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP