Jom Tawan Putrajaya

Wednesday, May 23, 2012



Hari ini maka bermulalah Hari Jutaan Belia yang berlangsung di Putrajaya sehingga 27 Mei ini yang mana akan merangkumi 500 aktiviti yang pastinya dikhaskan buat para belia Malaysia. Jangan tunggu lagi ayuh kita ke Putrajaya bagi menghargai Kerajaan Malaysia yang menghargai para belia di Malaysia ini.




Psssttt... Sansuke......syok oooo


9 comments:

Adi Kencana May 23, 2012 at 8:05 AM  

Jom beramai-ramai ke Putrajaya!

SKANDAL SEKS NURUL IZZAH DAN TIAN CHUA - SENJATA RPK MAKAN TUAN! Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous,  May 23, 2012 at 8:20 AM  

Gambar mamat atas tu buat malu je kalau tak sahut cabaran Debat Sinar semalam, sah tak daq teloq..

Cheguman Waadat May 23, 2012 at 8:54 AM  

tahap minda paling rendah ialah bertengar, kedua rendah ialah berdebat. Islam saran perdebatan ke?

Anonymous,  May 23, 2012 at 11:03 AM  

Bagus debat semalam. Membuka dan memejamkan mata sesetengah pihak. Tabik kepada semua.Nilai lah dengan mata hati dan pemikiran waras.

Utk sedap telinga aku bagi menang kat Rapiji, sebabnya diselang seli ngan bunga2 y off topik dan kutuk mengutuk. Sape2 pun kalu bercakap ngan ada elemen kutuk-mengutuk akan nampak menang seiring dengan sorakan penyokong. Yang nyata fakta y cuba dibentangkan adalah angan2 saje stakat ni. Nak buat belum tentu lg n tak realistik.

KJ plak nampak kalah sebab ada isu y dibangkitkan oleh Rapiji tidak dapat dijawab. Memang patut tak jawab pun sebab soalan bukan topik mlm td. Debat next time bab tu. Menangnya KJ adalah telah bentang benda dh berlaku dan realistik, benda dh nmpk kenyataannya pasal PTPTN.

Siapa tak nak pendidikan percuma beb, tp kena pk masuk jamban pun kena 20 sen. Fikir2kan la.

Anonymous,  May 24, 2012 at 12:59 AM  

apa cerita nie bro..dengar cerita sbb nak buat konsert belia , sanggup cancel ceramah ugama Ustaz Azhar Idrus ..kata jihad Islam dlm kerajaan Umno dan Barisan Nasional..agak2 skit smpai tarik tauliah ceramah ugama..Jakim jd keldai ke apa? Papa Gomo tak keluar artikel pasal nie ker? Sbb malu dan tau bersalah kan benda tu?

Anonymous,  May 24, 2012 at 11:28 AM  

iyerlah.. papagomo cite ler cikit pasai ceramah UGAMA dibatalkan kerana konsert k pop tuh....
http://ustazazhar.net/v01/jadual/
http://ustazazhar.net/v01/kuliyah-perdana-2/

ahmad zikron May 24, 2012 at 11:53 AM  

bkn mslh konsert apa ke ceramah ustaz azhar dibatalkan tapi untuk elakkan kesesakan teruk di putrajaya.
hari belia pn akan berlaku jem.tidak dinafikan ustaz azhar begitu popular skrg.perancangan hari belia telah dibuat awal-awal lagi.kalau ustaz azhar nk buat ceramah di picc, boleh ambil tarikh lain. kalau ustaz azhar ada masa minggu depan, ustaz boleh buat ceramah di picc minggu depan.aku pn nk pergi juga. 28hb mei 2012 tu tak ada kuliah, boleh la buat kt picc.jgn kerana isu agama di politikkan.perancangan tu penting.

nak dengar ceramah ustaz azhar boleh pergi ke masjid as salam puchong perdana, 26 may 2012 ramai2.tak jauh sgt pn putrajaya dengan puchong.boleh la pergi naik motor.pergi naik kereta susah nk parking pulak.

Anonymous,  May 25, 2012 at 2:46 AM  

bilaa pasal ugama sanggup lebihkan hiburan.puiii apa punya umno..tak kisah la dh plan awal ke lambat..kata nk tarik belia ke putrajaya memang bagus la panggil UAI..haihh! Papa gomo kecut telor dowhh nak cerita pasal pembatalan ceramah ugama..biasa la dia mamak ulamamak..lebihkan bangsa dari ugama

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP