Kegagalan Hari Belia Yang Cuba Disembuyikan Kerajaan....?

Monday, May 28, 2012




Pelbagai reaksi diberikan oleh rakyat Malaysia sepanjang Himpunan Jutaan Belia HBN2012 yang diadakan di Putrajaya berlangsung dari 23 Mei sehinga 27 Mei yang mana berakhir semalam. Turut memberikan reaksi adalah dikalangan pemimpin UMNO yang mana menjanjikan kehidupan yang lebih baik buat para belia untuk hari esok.




Juak Pakatan Pembangkang sebenarnya cemburu dan iri hati dengan Himpunan Jutaan Belia yang dianjurkan oleh Kerajaan BN kerana mereka tidak mampu untuk berbuat demikian mendekati para belia. Malah jika kita ihat di Selangor tempoh hari Himpunan Belia Selangor sendiri pun yang hadir hanya sekitar 150 orang yang mana satu bukti jelas bahawa belia tidak menyokong PAS,PKR,DAP.



Ini lah KEGAGALAN yang cuba ditutup oleh pihak Kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR Selangor apabila sambutan belia keatas mereka FAIL sama sekali. Justeru itu mereka pimpinan Pakatan Pembangkang mengarahkan jentera pencacai mereka untuk menyerang Himpunan Jutaan Belia Negara yang dijalankan oleh Kerajaan BN sehinggakan segala serbi program yang dianjurkan untuk para belia dikecam oleh pihak Pembangkang.

Para belia yang ada di Putrajaya ditomah dan dicemuh oleh gerombolan pembangkang dengan pelbagai bagai cerita. Namun hakikatnya para belia yang ada sepanjang himpunan ini lebih BEROTAK berbanding mereka yang berdemonstrasi jalanan menggugat ketenteraman awam.

Jelas disitu bahawa kerajaan BN menjanjikan Belia beriadah dengan keadaan selesa berbanding pemimpin Pembangkang yang cukup suka menggunakan para belia melakukan aktiviti yang tidak berfaedah.



Apa sekalipun pastinya ramai lagi para Belia yang diluar sana mengharapkan agar Kerajaan BN terus mendekati mereka. Dan Gomo pinta agar kepimpinan Barisan Nasional agar terus mendekati para belia ini dari masa ke semasa bagi mengetahui Denyut Nadi para belia ini.

Syabas Belia Malaysia yang hadir dan menyokong Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya. Sememangnya apa yang dinyatakan oleh PM kita agar para Belia terus "MEMPERTAHANKAN PUTRAJAYA" telah dibuktikan dengan kehadiran 2 Juta Belia pada HBN 2012 kali ini. Tahun 201 kita berjumpa lagi dan pastinya



"Jadikan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Ini"




Psssttt... Pembangkang dok meroyan sekarang ni kata Belia yang hadir tak menerima manfaat, nanti kita ajar puak Pembangkang ni.


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


31 comments:

kukukata.blogspot.com May 28, 2012 at 3:08 PM  

semoga ramai lagi rakyat malaysia yang sedar....

kukukata.blogspot.com/2010/12/sekarang-aku-nak-isap-ko-punya-pulak.html

Joned,  May 28, 2012 at 3:13 PM  

mak oi ramainya belia Selangor... macam ni lenyap lah harapan BN ambik balik selangor pru depan.. ha ha hai

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:20 PM  

tercengang cengang bangang muka si adam adli bangang tu melihat jutaan halimunan yang tak sabar sabar mendengar dia berceramah. dalam hati dia cepat la oii, aku dah tak sabar memberi ucapan berapi api ni. kalah musolini, kalah hitler , kalah sukarno cara ucapan aku tau..auuuwww auuww , jangan lahh tak kusa tauuu you niii, nakal la,,,eiii cubit kang

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:23 PM  

Sebenarnya ada beribu-ribu pengundi hantu yang menghadiri perhimpunan Belia Selangor tu....... kita tak nampak, cuma orang-orang PR saja yang nampak. Sebab tu lah mereka kata SPR tipu! kikikih!

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:30 PM  

Kek selangor kurang belia ko? Kobar kat den ni ai. Den kompius bonar.

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:43 PM  

banyak belio kek selangor tu... mentori bosa selangor tu pun belio jugak tu... belio tuo la...

hangkedee May 28, 2012 at 3:49 PM  

Siapa yang nampak 2 juta belia dalam gambar tu alamat anak luar Tabie lah tu.Aljub takebber

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:53 PM  

Heran den kek shah alam, kolang, batang berjuntai dan lain-lain laie tak kan takdo belio? den raso belio mudo kek selangor bonci bonar kek adam adli. Belio tuo bonci kek anwar ibrahim sama azmin ali.

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:56 PM  

Ape la korang..yg dtg tu ramai lah...smua tu pengundi hantu yg PR dok sebut2 tu...dah nama pun hantu, sbb tu xnmpak.

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:00 PM  

oo pengundi hantu rupanya. Ada can le PKR pegang Selangor lagi satu penggal. Syabas syabas PKR

ahmad zikron May 28, 2012 at 4:07 PM  

hakikatnya belia bersama BN

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:09 PM  

belio selangor bonci ket adam adli, belio tuo meluek kek anwa ibrahim samo azmin ali..

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:20 PM  

Hohohhohho jelesnya akkuuuu tgk perhimpun kat putajaya tuuuu kah kah kah kah kah kah. Sapa yg pecaya pasal kehadiran belia slangor mmg bangang tahap cipan kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:40 PM  

Ala klu tak der artis korang ingat ada belia nak dtg ke? dah hiburan sepanjang 6 km sapa tak nak dtg. taulah belia UMNO ni gilakan hiburan. nak jga mereka belajar gelek punggong manalah tahu nak buat gak kat rumah org nnt hahahaha.

psttt...aku dengar ada gerai ikan bakar nak kena lelong...cm na ni tak dpt lah aku keta lambogini

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:44 PM  

lelong, lelong, ikan bakar

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:53 PM  

dengar cerita adam adli nangis sakan pasal atuk al jubjub kensel datang...

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:55 PM  

Hoi Papagomo!!! Lu jangan cari pasal ngan gua.. Cakap tu baik2 sikit lu tak nampak ke dua juta peserta dlm gambar tu hah? Ingat skit bro engko jangan kira guna kepala otak! Lain kali kiralah guna kepala lutut! Sape suroh ko kira orang dlm gambar...... Ini majlis Hari Belia Hantu. Ko tak nampak ke berjuta ekor syaitan, iblis, jin dlm gambar tu? Lu tau ke tidak 10,000 bas telah disediakan khas utk belia kerajaan langit! Ingat, gua bagi last warning kat lu Papagomo FASTEN YOUR SEAT BELT!!! understood? Ptuihhh cilako mu gomo..

Salam LGBT
Takbirrrrrrr.

Anonymous,  May 28, 2012 at 5:02 PM  

Marah HBN ada hiburan? Suka hati lu la labu.. Cuma ada satu persoalan. Siape yang nak tengok Adam Adli? Gile ke?

Prince of Noob May 28, 2012 at 5:11 PM  

ada orang lagi ke nak tengok adam adli...

tapi budak2 sekolah baru nak up kat malaysia memang minat kpop hiburan yg melalaikan... nak buat macam mana

amirul ilham May 28, 2012 at 6:22 PM  

admin masukan link saya blog papa gomo boleh

Anonymous,  May 28, 2012 at 7:02 PM  

Lu bangga tapi tolong tanya berapa banyak duit rakyat habis??? Buat k pop pulak untuk jahanamkan ahlak anak anak muda... Lingkup semata mata ketagih undi... Hancur... Yang datang pun belia anak umno je...tengok PRU nanti .. Lu lalak ke lu tersedak.. Kah kah kahk ah

Anonymous,  May 28, 2012 at 7:02 PM  

Kesian betul, jenuh nak cari gambar ramai orang kat himpunan belia putrajaya ni.

Bersih 25k, gambar semua penuh. Berpusu pusu.

HBN 2juta, gambar dok lompang sana sini...keh keh keh

Kesian kesian, sapa nak pegi himpunan maksiat keh keh keh

Fu Sheng May 28, 2012 at 7:18 PM  

I am with you BN dan UMNO.... tapi etika tu ubah sikit la.. PAS,PKR dan DAP itu penghasut agama... babi betull.. Tempat saya (Taman Desa) tadbiran DAP pun no improvement for 2 years also.... mana janji DAP nak improve ttempat jajahanya sendiri?

6803man sarawak May 28, 2012 at 8:21 PM  

5:02
Taun depan cube jemput inul plak ye.xpun thai girlshow.he3

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:00 PM  

kah kah kah kah.. 2juta? Kah kah kah kah. Pandai bilang ke dok?? Sape nk menteri y jhl 2k tu.. Haji pakai rantai siot..

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:08 PM  

pecacai dah meroyan oii.. muhahahaa..

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:55 PM  

kalau di banding kan hari belia di putrajaya & di shah alam menunjuk kan pru13 nanti PKR akan senasib dengan parti semangat 46 dalam pru yang lepas.

6803man sarawak May 29, 2012 at 12:29 AM  

klu pr kalah kat selangor,bertambah la rumah mewah khinzir toyol.
HIDUP BN!!!
HIDUP RAKYAT!!!
HIDUP RASUAH!!!

Anonymous,  May 29, 2012 at 9:48 AM  

Cikgu"S"said:
Kalau datang ke himpunan jutaan belia selangur hanya nak dengar cakap budak2 macan budak yang gagal sekolah ia itu Adam tu baik tak payah. Adam boleh jual ubat panau kak kaki lima.Itu pun susah nak laku.
Malu besarlah kalau target jutaan orang tapi yang datang sekitar 150 orang aje.Mana nak letak muke?.
Pesan cikgu pada Adam.Kamu budak tak pas mengaji,mana boleh jadi pemimpin.Jadi gembala lembu pun lembu tak nak ikut.Sedarlah diri tu.

Anonymous,  May 29, 2012 at 10:14 AM  

I dont sokong any Politic party..
I just agree..and disagree wit the actual thing. Even if ur niat is good, but it doesnt mean u can lie to people. People deserve the truth. How do u feel when u die, the God asks u how many times u hv lied to people for ur own benefit?
Either Party has their own strong and weakness.
Even if u r PKR's or BN's people, pls dont be bias for kepentingan sendiri. Just stated whats the truth. Ive been there, saw wit my own eyes for the last 2 days. I know there were lots of people, at least for the 2 days. If u want to show pics, pls dont edit nor show only "some" areas. let people see the whole thing, and let them judge. There r things BN did that i dont like, n there r things PKR did n i dont like too. So, as long u know the truth, u can have a clear mind to who u want to vote. Dont judge based on press only. See wit ur own eyes.

Hamba Allah

Anonymous,  May 29, 2012 at 12:40 PM  

2 juta hantu telah hadir di perhimpunan belia Selangor. siapa tak nampak, bererti dia anak luar nikah..

ooo, nampak, ramainya sampai nak pecah dewan!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP