Najib Razak Jangan Bikin Malu

Monday, May 28, 2012



Nampaknya makin hari makin meroyan le juak Pakatan Pembangkang sama ada pemimpin mereka mahupun pencacai yang ada. Tahap meroyan mereka waktu ini Gomo boleh andaikan dalam kadar 70% yang mana dalam jangka masa terdekat nanti akan mencecah kepada MEROYAN 100%.

Semalam Najib Razak Perdana Menteri Malaysia membuat satu lagi kejutan apabila mengumumkan kadar baru bagi pendaftaran perniagaa yang hanya berjumlah RM50 sahaja berbanding sebelum ini yang harganya RM150 hingga ke RM 300.

Tidak cukup dengan itu Najib Razak mengumumkan pula kadar kompaun lewat daftar dikurangkan kepada 50% dan ianya memberikan banyak manfaat buat para peniaga dan penjaja kecil seluruh Malaysia.

Itulah yang terbaik dari kerajaan dibawah kepimpinan Najib Razak yang mewarisi kepimpinan dan keperihatinan dari ayahnda beliau Allahyarham Tun Abdul Razak. Warisan yang mana membuatkan ramai rakyat terpukau dengan usaha gigih beliau selaras dengan konsep yang beliau ilhamkan iaitu.




1 Malaysia
Rakyat Didahulukan
Pencapaian Diutamakan.





Syabas Najib Razak, kami barisan pejuang akan memastikan usaha anda dalam mendekati rakyat Malaysia terlaksana dan pastikan PUTRAJAYA terus dipertahankan dari dirompak gerombolan Pakatan Pembangkang yang semakin hari semakin gila meroyan.

Najib Razak Bikin Malu Pakatan Pembangkang yang hanya pandai menabur janji tapi habuk pun takda. Ingat janji manis pembangkang? Hari ini tawan Putrajaya esok belum tentu rakyat Malaysia hidup selesa. Janji pakatan hanya janji POLITIK!!!


Psssttt... Paling gila meroyan sekarang ni Nurul Izzah, Bakal PM? hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


17 comments:

ahmad zikron May 28, 2012 at 10:27 AM  

DS najib dh boleh umum pembubaran parlimen..undi pasti berpihak pada BN..insyaallah...

DS Najib umum pembubaran parlimen dan SPR menetapkan tarikh PRU13

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:27 AM  

KERANA KEIKHLASAN ITULAH DIA MENDAPAT HIDAYAH DAN PETUNJUK UNTUK MEMBELA NASIB RAKYATNYA. ALHAMDULILLAH. KENAPA RAMAIPEMIMPIN PAKATAN TIDAK PERNAH MENUNAIKAN JANJI? CONTOH SELANGOR..KERANA TIADA KEIHLASAN DALAM MEMBELA NASIB RAKYAT DAN HANYA MEMAKAN GAJI BUTA DAN TIDAK DIBERKATI OLEH ALLAH.KERJANYA ASYIK BERCAKAP BOHONG, LIDAH YAN GTIDAK DIBASAHI DENGAN ZIKRULLAH BEGIRNILAH JADINYA..KEMUNGKARAN DIPERJUANGKAN, KEMAKSIATAN DIAGUNGKAN DAN PENYELEWENGAN AKIDAH DAN MORAL PEMIMPIN PAKATAN YANG KOTOR DIBELA.

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:28 AM  

Sekurang2nyer najib buat perubahan pada negra kalau ianya ikhlas or tidak. Kalu nak dibndgkan dgn kate2 pkr hnya ckp kosong.

Prince of Noob May 28, 2012 at 11:29 AM  

terima kasih najib razak kerana membela nasib peniaga dan penjaja kecil... terima kasih juga kerana menghiburkan kami dengan artis2 kpop separuh bogel di hari belia tempoh hari dan mengadakan acara drag race di jalanraya tanpa ciri2 keselamatan

Jokiden May 28, 2012 at 11:42 AM  

Papa Gomo,

Jokiden baru saja buat posting ttg rakyat bangun memberontak bila 'Kerajaan' tak tunai janji.. hanya pandai buat janji..

Tajuk: peneroka saman FELDA..

Anonymous,  May 28, 2012 at 12:11 PM  

Tapi tolong la jawab.. kenapa najib pakai rantai? apa reason? rantai sangkut touch card ke? susa saya nak jawab kat kekawan pembangkang

Anonymous,  May 28, 2012 at 12:31 PM  

...kosong sesangat ke kata2(janji) PR?

Anonymous,  May 28, 2012 at 12:35 PM  

Bila nak election baru ada.. Tulah nama nya rasuah politik.. Desperate nak menang.. Sprm tengok saja.... Bendera pancang pru tak umum...

Anonymous,  May 28, 2012 at 1:59 PM  

ia anjuran umno....
apa pon yg berlaku ia dibolehkan dan xmengapa...

faiz fakhirin May 28, 2012 at 2:38 PM  

Terima kasih kerana telah memeriahkan kami dan melalaikan kami.

Anonymous,  May 28, 2012 at 2:55 PM  

Ko dah takde modal lain nak spin ke? Sampai pakai rantai jadi isu. Pakai rantai jauh lebih baik dar zina dan menjubor....

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:46 PM  

pakai rantai pon jauh lebih baik dari tibai bini orang!!

Anonymous,  May 28, 2012 at 5:31 PM  

kitab/ulama mana yg kata gitu?



-wak-

Anonymous,  May 28, 2012 at 5:54 PM  

Pakai rantai lebih baik dr main aiskrim...hahahaha

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:08 PM  

baiknye.. Lepas mengundi tlg naikan lg harga minyak ok. Ok dihulukan pencapaian diutamakn.kahkahkah

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:35 PM  

cuba terang sikit wak
ko nak penjelasan issue yg mana 1 ni.
criter pasal rantai tu ke criter pasal jubor tu ke.
pasal lalai tu ke
kalu ada yg mampu nak jelas org kan jelaskan. kalu dok tanye tak terang payah org nak jawab.
wak ko ni dari dulu serupa cam nik aziz tu. bebelit2 ckp.

6803man sarawak May 28, 2012 at 11:58 PM  

Da terang2 rasuah dekat nak pilihan raya.masih x mengaku.bodoi.ko tengok negeri sarawak aku bwh pemerintahn bn.ade kemajuan??ade tapi lembab.kemajuan yg ketara dan cepat ialah mengondolkn gunung2 dan hutan.(pembalakan).
Terus terang aku ckp,aku cemburu tgk kemajuan negeri2 selangor,p.pinang,johor,melake.hasilnegeri sarawak di hantar ke semenanjung untuk projek mega.contohnye hasil duit hasil minyak negeri sarawak dan negeri2 bkenaan untuk projek jambatan ke2 p.pinang.
Di sarawak rasuah masih lg berleluasa,pembalak haram,salah guna kuasa,rampasan tanah ncr.ramai lg rakyat sarawak yg tingal jauh dari bandar.masih mengunakn bot panjang dan berjalan kaki berpuluh km untuk ke pekan.tiada jalan raya,tiada elektrik dan tiada bekalan air bersih,tiada kemudahan asas seperti klinik dll.mengapa tiada peruntukn?tidak sesuai dengan slogan islam hadhari,wawasan 2o2o dan 1 m'sia.mana hasil kaya negeri sarawak yg di uar2?m'sia juga berada dlm ketegori negara kaya,maju.ko nak salahkn taib x tau mengurus,mentakbir negeri sarawak?siapa taib??TAIB BUKAN DARI PARTI BN??Mengapa korang nak pertikaikn kerajaan PR yg bru empat taun memerintah selangor p.pinang?xyah ko nak ckp nik aziz ckp bbelit.umno bn lg kejam.mengapa umno masuk ke negeri menukar status nama anak kepada bin??sedang2 mereka bukan melayu islam.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP