Pengundi Hantu Pada EGM Bar Council, Kenapa Ambiga Pandikutty Diam?

Wednesday, May 16, 2012


Buzz Azam, Steady lah Bro Kasi Lanyak Ambiga Pandikutty

Ambiga kenapa tidak jawap? Kenapa Bar Council tak jawap isu ni? Kenapa semua mendiamkan diri isu ni? Woiiii kenapa? BERSHIT BERSHIT BERSHIT kenapa tidak dilaungkan dalam Bar Council sendiri? Kenapa?

Meh layan video dibawah ni:







Anda dengar apa yang saudara Buzz Azam ini nyatakan dan jika masih ragu ragu dan anda merasakan Buzz Azam ini hanya merekayasa fitnah jahat maka anda adalah silap kerana beliau jam 11 pagi ini akan ke Mahkamah jalan Duta untuk menfailkan deklarasi agar EGM Bar Counsil terbatal.

So apa kata Ambiga? Puak BERSHIT?


Psssttt.. Buabr sahaja Bar Counsil yang sudah tidak relevan ini....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

25 comments:

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:03 AM  

Biasalah dia akan kata biar hakim yang putuskan, betul atau salah. Alasan lapok.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:24 AM  

Hakim...ko buat aku tergelak bro...Hakim dari negeri mana yang dia hormat tu..kalau Malaysia..tentu BERSEH yang kotor tu sudah di buat di stadium bukan dijalanan...

Mereka nie lupa yang mereka sekadar penegak UNDANG2 bukan nya PENGGUBAL.Mereka dah jadi JUDGE,jury & Executioner la nie.Mana bole pakai bubar je.

ahmad zikron May 16, 2012 at 10:34 AM  

dh tak releven dh majlis peguam tu..nk sgt polik daftar la sebagai parti politik..

DAP tidak sesuai untuk orang Melayu

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:54 AM  

...demo depan pintu rumah LGE sudah, pijak kepala lembu sudah, ganggu ngan lagak samseng kat ceramah PR sudah, serangan keatas setiap inci badan DSAI sudah, menega burger sudah, hisap dan jilat ais krim sudah dan terbaru tarian bontot perajurit pencen sudah...ini semua telah menyelamatkan M'sia dr sbrg bentuk penyelewengan, rasuah, salah guna kuasa, ketirisan....so tunggu apa lagi jom kita ber'PRU' kemenangan mutlak akan bersama kita...kerana kita "SPR" abang besar

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:04 AM  

Tu lah.... kalau tuhan nak tunjuk, yang mane benar, yang mane salah, satu-satu benda habis akan terbongkar juga. Lepas satu ke satu bab. Semuanya melibatkan parti-parti pembangkang. Sampai Bar Council yang di katakan yang terhebat, rupanya yang paling hampeh........ Lebih hampeh dari BERSHIT. Lebih hampeh dari SPR. Habis cam mano...........
NAH SEKARANG SENYAP SEMUA. DAH TAK DA MULUT CELUPAR NAK BERSUARA DAH KE. HABIS KENA BAR LA NI.

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:23 AM  

oooo...baru kita tau mcmana bar council bermesyuarat...betulkanlah dulu diri tu sebelum nak betulkan org lain. Satu jari tunjuk sama org, ada empat jari lagi tunjuk sama diri sendiri.

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:23 AM  

Bar Council ni dah ketara alat parti pembangkang. Nak kata penegak undang-undang pun tak berapa tepat sebab BC ni macam persatuan orang cari makan melalui kerja-kerja yang punca dia undang-undang yang digubal oleh parlimen. Memang kalau orang miskin nak dapatkan khidmat guaman boleh pergi ke BC melalui biro bantuan guaman, tapi selalunya peguam yang dibagi cuma peguam pelatih saja yang baru keluar universiti buat latihan 9 bulan sebelum jadi peguam bertauliah. Penegak undang-undang dan keadilan sebenarnya ialah badan kehakiman dan pejabat pendakwaraya. Maka kita sokong kerajaan yang akan mengkaji semula kedudukan BC serta menggantikannya dengan pertubuhan kepeguaman lain yang tidak partisan atau mempunyai motif dan minat dalam politik

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:51 AM  

Bar opposes proposal on law academy as alternative..star hari nie.Apa citer.

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:07 PM  

sejak dulu lagi,,,, Majlis peguam ni membawa agenda DAP dan agenda kristian...untuk menghapuskan hak melayu dan mengahpuskan Islam sebagai agama rasmi.. sekarang ni, mereka semakin lantang kerana mendapat sokongan dari orang melayu sendiri dari Parti Ajaran Sesat dan Parti Kelentong Rakyat. Ambiga akan bersikap double standard dalam byk perkara bai memenuhi agenda politik kotornya dalam menetukan dasar dan halatuju negara mengikut acuan mereka ..KIta tidak hairan sejak merdeka lagi, ramai orang2 india dan cina yang berfahaman komunis/DAP akan menghantar anak2 mereka mendalami ilmu undang2 dan menguasai undang2 kerana melalui undang2 saja, negara ini dapat dikuasai...

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:12 PM  

Bersih 3.0 adalah satu agenda politik Ambiga membantu Pakatan Rakyat khususnya DAP setelah melihat keberkesanananya dalam PRU12 lalu.. kononnya menuntut SPR supaya bersih sebersihnay mengkut acuan kepala hotaknya !!! Yang hairan nya kenapa pemilihan majlis Peguam sendiri di bawah pengawasannya begitu kotorrrrrrrr.. SPR tidak sekotor pemilihan dalam Majlis Peguam...!!!! cakap tak serupa bikin langsung!

Prince of Noob May 16, 2012 at 12:13 PM  

eh macam kenal la mamat tu... tapi di mana yaaa???

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:13 PM  

APASAL BAR COUNCIL TAK GUNA INDELIBLE INK SEMASA NGUNDI...SEKADAR ANGKAT TANGAN KASI BAU HANGIT KETIAK JER...PODAAAHHHH

Skidrow Cross-Finger May 16, 2012 at 12:33 PM  

Read & Expand

http://sugar-brain.blogspot.com/2012/05/ceritera-afdhaluddin-zainuddin-beserta.html

Skidrow Cross-Finger May 16, 2012 at 12:34 PM  

Read & Expand

http://sugar-brain.blogspot.com/2012/05/ceritera-afdhaluddin-zainuddin-beserta.html

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:42 PM  

Dari nak BERSIH kan SPR, baik BERSIH kan Bar Council.

Anonymous,  May 16, 2012 at 1:02 PM  

pas demokrasinye nye pon tahap taik babi je.... sibuk nk pilihanraya yg lebih baik... demokrasi taik adi awang dan nik aziz je.... hassan ali di pecat krn tidak sokong perhimpunan menyokong anuar pd hari keputusan kes liwat. tanpe ade ruang membela diri.....
pkr yg pemilihan dlm partinye tonggang langgang macam gampang... sibuk nk perjuang kan pilihanraya yg bersih... konek sendiri pon tak terjaga ade hati nk jd pm... mampos lg baik la anuar anak beranak..
dap usah crite la parti kaum pemakan babi tegar nie.. perangai pon da mcm babi....

Anonymous,  May 16, 2012 at 3:30 PM  

BAR=barua ambiga rasist...sibuk nak bersihkan pru....dalam bar tu sendiri tak bersih...banyak hantu masa buat pengundian...punggong lu hitam la ambiga...jgn sibuk cakap oramg punya punggong tak bersih...makin meluat aku tegok muka ibu keling ni...heran aku penganut pas suka sangat kat dia...

Berita dari gunung May 16, 2012 at 4:03 PM  

bar council wajar dibersihkan segera. Itu priority sebelum kita bercakap tentang keadilan.

Anonymous,  May 16, 2012 at 5:29 PM  

Lim Guan Eng nak rasuah Tunku Aziz Ibrahim RM50k sebulan kalau masuk balek DAP.

Majlis peguam ni daripada sibok dengan politik pembangkang lebih baik jaga ethic ahli-ahlinya, ada yang songlap duit pelanggan, kalau kes menang anak guam dapat ckit tapi peguam ambik 2/3 bahagian, dulu ada seorang peguam di Penang didatangani oleh seorang perempuan (tidak kaya( tetapi dia ada tanah yang diambil oleh orang tertentu dengan cara tidak betul

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:36 PM  

Bar Kancil.mahir undang-undang rimba je.Baloi.

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:55 PM  

dah lah muka tak cantik!perangai teruk!bunyi jer lawyer!tapi pemikiran langsung tak beradab!!
kalau rasa Malaysia tak bagus..balik kampung jer lar!

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:06 PM  

Mcm sial, proses pengundian bar council lg teruk, ada bela pengundi hantu jgk, dgr kta wartawan pun jd peguam, betul keambiga

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:36 AM  

.........tulaaaaa caya kt ular, melayu gak yg kena patuk.

Anonymous,  May 17, 2012 at 9:58 AM  

Terbaik bro. tapi masih tak mampu menyedarkan mereka sbb hati mereka dah keras kotor....

Anonymous,  May 17, 2012 at 1:26 PM  

BAR council, tempat cina dan hindu mabok! takde faedah pun!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP