Puak Ajaran Sesat PAS Setuju Nik Aziz Bapak Kafir Bila Video Yb Nizar Ni Tersebar

Tuesday, May 15, 2012

Yb Nizar didalam twitternya menyebut bahawa kedatangannya menyergah Ceramah UMNO di Tualang Sekah menyebabkan penceramah terkedu dan tidak meneruskan ceramah.

Kemudian Blogger Pakatan pembangkang menyebarkan cerita yang Nizar ini anak jantan dan berani sampaikan UMNO lari bila disergah Yb Nizar. Hakikatnya? meh saksikan video dibawah ini:








Amacam? siapa yang terkedu dan siapa yang LARI BALIK bila disembur dengan FAKTA dan bukannya auta seperti Nizar lakukan? Ini lah satu bukti jelas bahawa pemimpin Pakatan pembangkang kaki FITNAH sehingga sanggup menggunakan nama ALLAH bagi tujuan menipu rakyat Malaysia.

Juak Pakatan Pembangkang nak kata apa pulak selepas ini? Video ni BESI tak boleh dipercayai? Pundek hangpa lah semua juak pakatan pembangkang.

Kalau dah dalam PAS Mursyidul AM nya BAPAK KAFIR apatahlagi dengan pemimpin dibawah yang sanggup menjual kalimah Allah demi kepentingan politik. Rakyat WAJIB tolak golongan sebegini yang menyesatkan umat Islam.


Psssttt... Nizar anak jantan? hahaha lari beb...lari....Kah Kah Kah


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


48 comments:

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:42 AM  

Bravo DS Nizar..... gentlemen & wise man ........

sesungguhnya khalifah Umar alkhatab pernah disanggah & dicabar semasa beliau berada diatas mimbar tetapi beliau tetap sabar & tenang.... dan mengucap: "alhamdulillah, masih ada yang sanggup membetuli Umar sekiranya tersalah urus hak rakyat"

DS Nizar: keimanan, ketaqwaan, keintelektualan,kekompetenan, kesolehan, keberanian, kesabaran & keikhlasan anda itu amat wajar anda sebaris dengan ICON "Imamul Adil" Malaysia masakini .... the ummah future leader!

Allahu Akbar! 3x

kingnek May 15, 2012 at 12:47 AM  

Nizar ni kan boneka DA susah nak dapat pemimpin macam ni, sanggup jual tanahelayu kat cina sampai 1000 tahun! tunku abdul aziz pun tak sanggup jadi petualang sampai tahap nizar dan khalid gereja, tunggu jawapan aspan alias dan lagi satu mangkuk yang masuk DAP bersuara haha

Anonymous,  May 15, 2012 at 1:05 AM  

Nak harapkan orang2 umno buat macam nizar ni?

Nak harapkan orang2 umno berani macam nizar ni?

Memang tak dapat lah, baik najib sampai la kepada pencacai macam gomo sekalipun, sorang pon tak berani, pengecut tepu...keh keh keh

Yang tahu hantar samseng yang gemuk macam gomo je, pehtu lari kah kah kah

Umno pengecut macam ponde keh keh keh

Anonymous,  May 15, 2012 at 1:15 AM  

INGAT NIZAR DATANG NAK TUNJUK HERO...SEKALI DATANG MEMANG TEPAT DENGAN BUKTI VIDEO....AMBIK KAU!!!!!!!

Anonymous,  May 15, 2012 at 1:36 AM  

kah... kah
Nizar terbukti anak jantan. gomo pondan. berlindung dibalik penulisan. budak sekolah bolehla ko tipu gomo... kah kah

Unknown May 15, 2012 at 1:49 AM  

lintang pukang nizar lari x cukup tanah.... amik obat...

Anonymous,  May 15, 2012 at 2:00 AM  

anon 1:15 Am siapa yang pondan? aku saksi kat situ bro.terkencing nizar bila dia tgk video kat screen putih sebelah kiri tu..huhuhu..sbb tu dia blk..

Joeyhady hady ismail May 15, 2012 at 2:26 AM  

salam gomo.,

mohon link kan blog aku ..
www.hurairahady.blogspot.com

thanks bro,

pok ngah nik ajis,  May 15, 2012 at 2:29 AM  

Nizar jenis muka tembuk sb tu sanggup dtg keceramah UMNO. . Sbb utama kononnya ada ahli umno nak join PAS. . Tu sbb dia dtg. . Tapi nizar kena jual dgn ceramah munafiknya nizar. . .Tapi dah dtg. . Takkan nak balik. . !!! Buat selemba dek jerrrr. .

Bukan UMNO tak nak buat mcm nizar, bukan papa gomo kecut telur. . .Tapi mentaliti puak pas memang mcm telur setengah masak. .Org kata itu itu taik kambing. . Org pas sampai putus urat tengkok kata itu bukan taik kambing. . .Itu makjun obat kuat . . .

Ni aku nak sampaikan saru kes dari taklimat ust khazim yg aku dengar sendiri dari mulut dia. . ".Teman ni orang PAS, ahli seumur hidup lagi. . Tapi sebagai pendakwah teman tegor org org PAS . . .Adeke patut deme kata teman ni dibayor puak UMNO. ." .Nampak bukti nyata yg puak PAS tak boleh dikritik atau ditegor. . ,itu nak kita debatkan lagi. . .

QalamQabut May 15, 2012 at 4:21 AM  

Come on Bro, blogger pakatan pembangkang mana yang buat cerita tu? Be specific la sikit. Kalau 10 pun list semua, biar dapat kredit. Tak best la kalau nak pukul orang kita sendiri pejam mata.

mafia May 15, 2012 at 4:41 AM  

mne ade video yg nk tgk kt screen xnmpak pun mmg OMNO ni kaki penipu video ni pun di edit kehkeh

Anonymous,  May 15, 2012 at 5:48 AM  

yang dok kacau ceramah umno tu ,apa jadahnya??nampak sangat nizar ni busuk hati.memang nizar ni manusia laknatullah pengikut nik aziz kafir tu.
berlindunglah kit dari syaitan dan pengikut nik aziz nirrojiim.

Anonymous,  May 15, 2012 at 5:53 AM  

MEMANG BENAR, PENGIKUT NIK AZIZ DAH IKUT PERANGAI KAFIR NIK AZIZ .sesungguhnya:

seungguhnya KAFIR itu Ialah seseorang yang :

1-MENGINGKARI KEESAAN ALLAH
2-MENGINGKARI KENABIAN NABI
3-MENGINGKARI SYARIAT-NYA.
Seseorang yang mengingkari ketiga-tiga itu atau salah satu daripadanya disebut orang kafir.

APA ITU SYARIAT ALLAH?
----------------------------
Syariat ialah hukum hakam Allah atau peraturan-peraturan yang telah Allah tetapkan melalui firman NYA di dalam Al Quran dan disampaikan oleh Sunnah Rasulullah SAW.
Kekafiran seseorang itu dibahagikan kepada tiga bahagian:

1-kufur jahli iaitu kekufuran atau keingkarannya disebabkan kebodohannya.

2-kufur juhdi(kufur i'nadi) iaitu kekufurannya disebabkan terasa terhinanya kalau beriman kepada allah seperti firaun, aau takut kehilangan pangkat atau pengaruh sekianya beriman.

3-kufur hukmi iaitu kekufuran disebabkan sesuatu perbuatan atau perlakuan yang diperlakukan bertentangan dengan keimanan seperti menghina kitab al-quran atau hukum-hukum yang terkandung didalamnya atau menghina sunnah nabi.
AKU AGAK NIK AZIZ DALAM KUMPULAN 2 DAN 3

Pak Tam May 15, 2012 at 6:36 AM  

Memamng Nizar tunjuk hero. Mudahan dapat jadi calon PR sekali lagi. Muka tak malu.

Anonymous,  May 15, 2012 at 7:28 AM  

mana boleh main agak2
ok...secara qatie macam mana?

Anonymous,  May 15, 2012 at 7:34 AM  

Ketua ketua PAS dan PKR ni saya samakan dengan AYAH PIN..Bravo..Sampai boleh buat pengikut2 taksub sampai tahap otak yg diberi ALLAH untuk mengingati ALLAH dalam apa jua tindakan kita,terus tak bolih pakai.
Kalau lah ayah pin bolih menarik professional menyertai kumpulan dia dalam keUGAMA LANGIT ape ke jadah..Sama la PAS dan PKR..Budak2 universiti yg bijak bijak2 pun bolih jadi bodoh...mmg aku tabikkk..
Tah2 dia org dah minum air kaki NIK NAJIS agak nya...

Anonymous,  May 15, 2012 at 8:22 AM  

anak jantan kepala abah dia. ko berani lah datang ke tempat UMNO kerana mentaliti orang UMNO bukan saiko macam ko. bukan taksub macam pas. ko tau ko tak akan diapakan. kalau pemimpin UMNO pegi ke tempat korang, mau tak terancam nyawa. nizar taik penipu.

Anonymous,  May 15, 2012 at 8:52 AM  

YG SEBENARNYA SI NIZAR ADA SATI MISI DAN MATLAMAT....SEWAKTU SEDANG DUDUK...SI NIZAR ASYIK TENUNG KE ARAH MEKROPON DAN TEKAD UTK KE ROSTRUM PENCERAMAH...DGN AZAM YG NEKAD DAN TEKAD...SI NIZAR TERUS MELURU DAN MENERKAM KE ARAH PENCERAMAH...DGN MATLAMAT UTK MERAMPAS MEKROPON...NAMUN HASRAT SI NIZAR TIDAK KESAMPAIAN JUA...AKIBAT DARIPADA KESAN DAN EFEK KE ATAS KEMALUANNYA YG SECARA TIBA2 MENJADI TERLALU BESAR UTK DITANGGUNG...SUDAH TIDAK TERTANGGUNG LAGI...SEMUANYA AKIBAT PENDEDAHAN KISAH SEBENAR YG PADU DAN JITU TANPA 'CENSORED' OLEH PENCERAMAH...ATAS ALASAN ITULAH SI NIZAR BERGEGAS2 MENINGGALKAN PENTAS CERAMAH DGN MEMBAWA KEMALUAN YG AMAT BESAR SAZNYA...MOH LAH KITA MEMBERI LAMBAIAN TERAKHIR BUAT SI NIZAR...LAMBAI JANGAN TAK LAMBAI...KEH KEH KEH KEH KEH

Anonymous,  May 15, 2012 at 9:50 AM  

ish

ini semua fitnah UMNO!

saya adalah amat berani lagi gagah

malah saya juga anak jantan!

video ini adalah fitnah dan tohmahan UMNO!

video ini besi dan tidak boleh percaya!

zam May 15, 2012 at 9:55 AM  

heeeee... bro lu samakan nizar dgn khalifah umar ke. khalifah yg terhebat heee.... lu pun ngigau juga ke? heeee.... sedih la dgn lu. sapa nizar lu nk samakan dgn khalifah umar sahabat Rasul. lu sedar ka tak ni heeee....

Anonymous,  May 15, 2012 at 10:03 AM  

er.. tu bukan nizar tu,, tu SB.... betul aku tak tipu,,, hahahahahaha

PAPANAKAL May 15, 2012 at 10:23 AM  

Nizar mcm beruk main blasah langgar masuk tempat org...dah kantoi malu2 beruk pulak. Beruk 2x..

Anonymous,  May 15, 2012 at 10:37 AM  

aku setuju tidak ada orang umno berani macam nizar, fitnah kononya najib meminta angkatan tentera berbuat sesuatu kalau bn kalah pru13.

soleh lah tu. pasal tu boleh pegang lilin tunduk tujuh kali bersama kafir-kafir ketika melawat bangkai teohbenghock. soleh soleh..

Anonymous,  May 15, 2012 at 11:01 AM  

nizar ni patung wayang kulit DAP Perak. Tak berapa lama pun PR pegang DUN dan MB Perak beratus ekar tanah-tanah kerajaan dipinggir bukit dibagi 999 tahun pada orang-orang yang mak bapak tu dulu tali barut dan simpati ngan pengganas komunis.

Anonymous,  May 15, 2012 at 11:07 AM  

aku setuju Ir. Nizar nie seorang yg bagus walaupon aku bukan pengikut dia, mana nk cari pemimpin yg pernah jual buah tepi jalan di Lekir (sitiawan) walaupon beliau adalah seorang senior engineer, cuma dia berada di dlm parti yg aku anti, klau la dia dlm kerajaan aku akan sokong dia bermati matian, sanggup aku guling2 ngempas2 bdn mintak dia jd MB perak

Anonymous,  May 15, 2012 at 11:12 AM  

yg nie aku pon setuju ngn ko anon 11.01am, disbbkan PUKIMAK2 DAP tue la byk tanah d Ipoh tergadai kt tali barut komunih, ANAK BABI BTUL!!

Anonymous,  May 15, 2012 at 11:33 AM  

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.
Tanyalah diri sendiri,bilakah kali terakhir dikau mendampingi alim ulamak,bilakah kali terakhir dikau membaca ayat-ayat al-quran dan mengkaji maksudnya,bilakah kali terakhir dikau menghadirkan diri ke majlis ilmu? Jika masih jauh ketinggalan,hadirkanlah dirimu ke majlis ilmu dan berlapang dada utk menerima ilmu Allah Yang Maha Luas.Insya-Allah,di hujung usahamu ,akan kau temui jawapan bagi kemelut politik yg serba kucar kacir ini.

Anonymous,  May 15, 2012 at 11:40 AM  

Tu la tanah sekitar Ipoh macam kat Cemor tu (dulu zaman pengganas komunis kawasan hitam, sampai hujung tahun 80an ada pasukan polis hutan bersenjata jaga jalanraya di kawasan tu dari senja sampai subuh)banyak dibuat ladang ubi dll beratus ekar luas dibagi 999 tahun pada orang-orang tu. Sekarang kawasan tu dah makin membangun. Dibuatnya orang-orang tu bikin projek perumahan atas tanah-tanah tu sapa yang kaya?

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:08 PM  

KAHKAHKAHKAHKAHAHAAKAKH

KALAU X MENIPU BUKAN UMNO NAMANYA!!

HAHAH
HAHAHAHAH

OII.NINDIA PENJELASAN VIDEO TU.
DAH LA EDIT LEPASTU BUAT KEMAS KUTUK PULAK!
PIRAAAHHH.
MENIPU JA KERJA
FITNAH JADI MAKANAN.

UNTUK BAGI ADIL.
MAI TGK PENJELASAN DULU LEPASTU BARU KUTUK

NAH AKU BAGI LINK.TGK TAU.BARU ADIL.
-----------------------------------
http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/05/video-nizar-di-ceramah-nizar-pembohong.html

-----------------------------------

KALAU XMENIPU BUKAN UMNO NAMANYA!

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:25 PM  

Buang la post nie papa gomo..wat malu umno je,sya ada dilokasi n dah lihat pe yg berlaku la..silent vote

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:29 PM  

habis la kredibiliti umno..terlalu yakin ini lah padahnya..

aku sarankan selidik dulu sebelum hentam

BACA LAH BLOGLIST MALAYSIA.
himpunan pautan politik.

diatas pembangkang
dibawah cybertrooper umno bn

baru adil kan.
kita tgk 2 2 lepastu nilai.
baru minda tidak jumud.

kingnek May 15, 2012 at 12:40 PM  

Maaf cakap,.tapi orang macam nizar ni banyak di singapura, semua kes pencacai dan pengampu orang kaya!

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:47 PM  

Dia berani dtg sbb org umno baik2 takde samseng. kalau pemimpin umno dtg ceramah pas mesti dah kena pelangkung.

Anonymous,  May 15, 2012 at 12:59 PM  

isunya sekarang bukan dia berani dtg atau tidak.sbb semua mmg tahu dia dtg..

isunya skrg cybertrooper umno penipu edit video lepastu kutuk nizar balik mcm tu saja dan puak umno xterkedu pun..

tgk video dlm link kt atas.nilai sndiri.jika benar tipu..knpa masih bodoh percaya lagi.

Anonymous,  May 15, 2012 at 1:04 PM  

Meroyan tak dapat terima kenyataan

Anonymous,  May 15, 2012 at 1:58 PM  

Kingnek... Betul ke Nizar pecacai org kaya.. setahu aku dia sendiri dah memang kaya..... cuba selidik latar belakang dia....

Anonymous,  May 15, 2012 at 2:15 PM  

kingnek sebenarnya konek, kah kah kah

Anonymous,  May 15, 2012 at 3:32 PM  

nizar datang nak amek borang masuk UMNO la.. Kan Anuar pon dok rayu kat Pak Lah nak rujuk balik kat UMNO. Mane le tau kot2 bole jd MB ats tiket UMNOatedui

Anonymous,  May 15, 2012 at 8:43 PM  

kwang..kwang..kwang..kwanggg....

alamak ai malunya aku.. ingatkan nak tunjuk hero..nak cakap perkara yg sebenar kee.. nak sanggah sekiranya cakap wakil umno tu tak betul kee.. tapi kena bedal la pulak...ada bukti dan berfakta terus kelu lidah... kasian belah terus tak tahan daulat..

tapi ok gak lah belah dalam keadaan senyum2 kambing... machoo...

muhahahaaaa..

Anonymous,  May 15, 2012 at 8:55 PM  

zam...
susah hati sangat kau ni...
siapa engkau disisi khalifah umar...
kenal sangat ke kau dengan umar abdul aziz /khalifah umar al khattab?

Anonymous,  May 15, 2012 at 9:07 PM  

Pemfitnah pun boleh disamakan dengan khalifah ulung? Tak nampak ke dia cabut kemalu2an?

Anonymous,  May 15, 2012 at 9:11 PM  

Itu sebab puak mereka diaibkan hanya dengan karpal saje.

Anonymous,  May 15, 2012 at 9:15 PM  

Pernah jual buah tak semestinya bagus. Dia sr engineer lebih elok kalau bersedekah buah!

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:42 AM  

elok ler..bab identiti umno kan slelau ye di bayar..teman pun udah biase beno dengan politik umno..bab tu dengo umno jer..mesti jawapan ye rasuah..hahhaah..ingat umno ..ingat rasuah,..bab tu benci beno ngan umno ni..

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:04 PM  

gomo berselindung di sebalik penulisan pun dia sertakan bukti..tak jd penupu mcm puak pas....nizar tu bukan berani tapi bebal nak mampos...org tak dgr cakap dia tu terhegeh2 dtg tmpt org...dah tak laku kat ipoh...elok bunuh diri jer nizarnajis tu

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP