Putrajaya Milik Belia - Shabery Cheek

Friday, May 25, 2012






PUTRAJAYA kini milik belia dan apa yang dinyatakan oleh Menteri bertanggungjawap dalam Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya ini Dato' Sri Ahmad Shabery Cheek sememangnya benar dan tepat sama sekali. Sejak hari pertama dan semalam Putrajaya dibanjiri oleh para belia yang cintakan kemanan dan sayang pada Putrajaya lambang pentadbiran negara Malaysia.

Jom kita lihat sekitar Putrajaya yang mana membuktikan bahawa Belia Malaysia telah menawan Putrajaya:















Apa yang pasti hari ini pastinya lebih hangat dengan kehadiran para Belia yang lain dalam mengisi masa mereka dengan pelbagai aktiviti yang berfaedah untuk pembangunan modal insan negara.



Jom ke Putrajaya.......

Psssttt... Jangan jadi belia yang berdemo atas jalan sambil berguling guling macam team Adam adli tu dok buat...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


32 comments:

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:29 AM  

hebat tak hebatlah belia malaysia(kurang pasti lak kalau pakatan haram tu nak mangaku belia malaysia jugak ke tak)duk ramai macam tu relax jeee takder pun huru hara, enjoy beb. kalau anjuran pakatan haram dah konfirm hancusss

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:35 AM  

Masa election belia punya.... Habis election, aku punya..... Letih lah , dah lebih 50 tahun cita sama... Bodek masa nak mengundi

YB Raz May 25, 2012 at 8:42 AM  

jaga jaga kalau ada adam adli tengah berjoget lambak kat putrajaya hahaha

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:44 AM  

RAMAIIII GILERRRR!!!
penuh padang!

hehehe...

Anonymous,  May 25, 2012 at 8:56 AM  

belia ramai turun kt bawah ni kot..

http://darisungaiderhaka.blogspot.jp/2012/05/ceramah-nurul-izzah-dibaling-batu-dan.html

Anonymous,  May 25, 2012 at 9:38 AM  

aku rasa sekurang-kurangnya 300 ribu yang datang........x pernah aku tengok lautan manusia berbaju hijau yg begitu banyak sehinnga hampir seluruh padang bertukar jadi warna hijau....kakakakakakakakakakakaka

Anonymous,  May 25, 2012 at 9:57 AM  

1.syoknya di putrajaya!!!SUNYI SEPI!!
2.40% pengundi pada pru 13 nanti adalah golongan muda!!!
3.Petanda umno akan hanyut pada pru 13 nanti nooooo!!!
4.tukar nama la bhaiiii!!bukan perhimpunan sejuta belia!!perhimpunan senyap dan sepi!!!yang ada dok peghamai majlis cuma petugas-petugas jeeee!!!

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:11 AM  

PERTAHANKAN PUTRAJAYA,
JIHAD ALIF BA TA..

guna perkataan JIHAD jugak tu...

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:28 AM  

1.Untuk renungan puak muda!puak belia yang selalu dok jenguk blog papa gomo ni!!
2.hangpa semua tenguk anak-anak mat det!mohzani!mirzan!mukriz!marina!!semuanya JUTAWAN!!
3.adakah depa pandai!otak cream!pandai berniaga!TIDAK!!depa jadi jutawan kerana RASUAH bapa depa!!
3.hangpa tenguk pulak anak tunrazak!!najib!nazir dll!!depa jugak JUTAWAN!!adakah depa pandai!!akademik cemerlang!!TIDAK!!najib cuma lulusan ekonomi!nazir cuma lulus sais politik!!tapi boleh jadi CEO bank!!logik akai!!!cuma dalam umno saja benda ini berlaku!!
4.hangpa peghati pulak anak-anak menteri umno yang sebaya hangpa!!anak nazri umpamanya!!anak ramli ngah talib!!masya-Allah perangai depa!!tapi depa tetap JUTAWAN!!!yang lain tak payah ceritala!!mula dari YB umno hinggalah menteri umno!!gaji berapa kupang jeee!!tapi tujuh keturunan jadi jutawan!!yang terbaru keluarga sharijat!!hangpa tenguk bagaimana depa jadi JUTAWAN SEGERA!!dalam umno senang jeee kan!!!
5.hangpa semua!!boleh jadi jutawan macam depa!!cream macammana pun otak hangpa!!sijil masters! Phd!!bidang cream macam kedoktoran!!kejuruteraan!!boleh jadi jutawan macam adik beradik najib!anak-anak mat det!!selagi umno memerintah!!!!!kirimsalam la bhaiiiiii!!!
6.agaknya berapa % dari belanjawan negara masuk dalam poket depa melalui salahguna kuasa dan rasuah!!!
7.hangpa pikiaq tenguk nooooo!!!guna akai dikepala!!jangan guna akai dikepala lutut!!!

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:39 AM  

KEHADAPAN PERDANA MENTERI MALAYSIA.

DATUK SERI,
SAYA MEWAKILI SELURUH MAHASEWEL MEMOHON KEPADA PERDANA MENTERI MALAYSIA UNTUK DIBERI KELONGGARAN UNTUK MEMPEROLEHI SATU JALAN ATAUPUN LORONG KHAS UNTUK KAMI BERDEMO. KAMI JANJI AKAN TUNJUKAN 'LIVE' TEKNIK BARING DAN BERGULING ATAS JALAN SECARA YANG BETUL. SELAIN ITU KAMI JUGA AKAN MENUNJUKAN BAGAIMANA GAYA PURA2 MATI DAN CEDERA PARAH YG PALING EFEKTIF YG MAMPU MENARIK WARTAWAN OVERSEA. HARAP PIHAK TUAN DAPAT PERTIMBANG TAWARAN KAMI.SEKIAN TERIMA KASIH.

SALAM LGBT.....
TAKBIRRRRRRRRRR

Prince of Noob May 25, 2012 at 10:42 AM  

ish ish ish tengok konsert, artis kpop seksi, lepak laki perempuan malam2 ni aktiviti berfaedah ke untuk pembangunan modal insan negara? pelik betul

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:43 AM  

Jgn kira sebelah umno ja.kira la juga kekayaan pemimpin anak beranak anuar,
Anak beranak lim, anak beranak menantu nik,anak beranak karpal.
Aku tak pernah tengok org akal tang lutut.
Lu ada akal tang lutut ka?

Melayu Pas,  May 25, 2012 at 10:56 AM  

These are the Umno malays, known for stealing the rakyat's money in the millions., they fuck their own daughters as young as a 3 month baby, their children are the mat rempits and bohsias, they let their daughters to be fucked by banglas and negros and become pregnant then throw them in the longkang, tong sampah, or the toilet flush. These Umno malays are the worst kind of people in the world--worst than animals. They are not bothered their leaders are stealing in the billions and very soon the country is going to the dogs.

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:56 AM  

1.tambahan renungan untuk puak-puak muda yang dok ngaji diipta umpamanya!!
2.hangpa nak masuk ipta!utm!um!ukm!dll!!hangpa perlu dapat 6A keatas dalam spm!!hangpa nak belajaq kat oversea!!hangpa perlu dapat semua A+ dalam spm!!hangpa belajaq bidang kritikal!doktor!jurutera!farmasi!sains dan lain-lain yang boleh pecah otak dapat sijil!!hangpa tak tentu lagi dapat jadi JUTAWAN!!dapat kerja yang elok!
3.hangpa tenguk pulak anak najib!!pmr tak tau dapat berapa A!!spm tak tau dapat berapa A!!!sebab depa tau anak-anak kantoi dalam akademik!!!terus hantar belajaq kat obersea!!last sekali dapat ijazah cokio macam hubungan antarabangsa kemudian akan jadi ketua hangpa nanti!!jadi ceo bank!jadi pengarah itu dan ini!!jadi menteri!!adil keeee!!!ini semua hanya berlaku dalam umno jeee!!
4.lainla kalau otak ceam macam anak-anak sultan perak!!masters atau Phd bidang math dari universiti ternama!!kita pun tak boleh kata apa!!ini lulus dalam bidang cikai!!!last sekali jadi ketua!!!macam si nazir tu!!hangpa yang lulus akauntan pun tak senang untuk jadi CEO bank!!
5.hangpa pikiaq tenguk noooooo!!!

Anonymous,  May 25, 2012 at 10:58 AM  

anon 10.28 hang tak tengok ka bapak anwar? Tambi kutek pencen atenden hospital saja pun buleh jadi milianar. Hang ni siut la jerawat kat pipi orang dok sebatu hang nampak, koghap kat teloq sendiri hang kata tak dak.

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:04 AM  

tu dia dia punya gelembong sampai berapa A anak tok jib dapat dalam pmr pun dia tau. Adik-adik tau ka apa kaki gelembong? Nak tau, buat la kajian sendiri apa kerjaya anak-anak tok jib yang dgn isteri pertama dia la. Yang ngan isteri baru tu kecik-kecik lagi kot.

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:12 AM  

Sibuk nak pertikai BN.. Camne plak anak menantu suku sakat Anuwar? Bayangkan bapa dia tiba2 mampu jd chairman iOi group ape cer? Lim Kit Siang? Sah2 guna pengaruh naikkan anaknya. Nik Ajis? Macamana anak menantu boleh jadi kaya raya? Duit balak sapa sapu? duit bantuan pusat pd Klate 600 juta utk masalah air sape yg sapu? Silap2 kalau naik kan royalti minyakpun diorg rembat.

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:24 AM  

ANON 1.2.3 BHAI.TUNGGU HUJUNG MINGGU NI BHAI.BELIA PI KELAS BHAI.TAK MACAM BELIA PASANG KHEMAH DI DATARAN BHAI.BELIA ADA GAK TANGGUNGJAWAB BHAI.BHAI ROTI PUN ADA TANGGUNG JAWAB BHAI.HABIS JUAL ROTI DIA TURUN ...BHAI

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:26 AM  

ANON 1.2.3 MASIH MEROYAN NGAN TUN KA....BHAI

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:28 AM  

MY REPLY

FUCK YOU

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:29 AM  

ANON 1.23

BHAI BOLEH JER BUAT CAM TU BHAI

APA KATA CALON JADI PM BHAI.

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:48 AM  

apa muzik kegemaran Najib?

K-POP!!!

haahaha...

Anonymous,  May 25, 2012 at 12:36 PM  

suram serta seram aja suasananya............diaorang ni bukan hantu kah?

Anonymous,  May 25, 2012 at 12:37 PM  

berapa banyak pulak wang rakyat digunakan kali ni? setiap kali kalo boleh aku syorkan kerajaan keluarkan statement berapa banyak dibelanjakan dalam sebulan supaya rakyat boleh semak.

Anonymous,  May 25, 2012 at 3:10 PM  

Hantu yg berkhemah kat dataran dulu tu...ingat tak?
Ce ingat balik, ada sedara ko tak?

Anonymous,  May 25, 2012 at 3:37 PM  

tu baru tengah-tengah minggu dah meriah macam tu. Esok Sabtu lagi ramai. Kemuncak hari Ahad. Minggu depan pulak cuti sekolah. Yang pasti kebanyakkan belia-belia hari ini sayang dan hormat pada kerajaan, kecuali beberapa kerat belia-belia yang pelik sama belia-belia tua lapuk yang CIBAI. Petanda yang baik utk PRU13 dimenangi denga jayanya oleh BN kerana 40% pengundi adalah belia. Hidup UMNO! Hidup Barisan Nasional!

tukang telek,  May 25, 2012 at 4:24 PM  

PR mendesak kerajaan mengikut desakan cara mereka seperti apa yang mereka me njanjikan seperti bulan dan bintang supaya kerajaan menjadi muflis apa bila kerajaan mengikut rentak mereka. Tetapi kerajaan kita kerajaan terbaik mengurus ekonomi dan terbaik merancang menjadi negara maju tahun 2020. Negara kita dikagumi oleh negara negara lain dan menjadi ikutan. Aku berbangga mempunyai pemimpin pemimpin yang berpandangan jauh. Aku berbangga menjadi rakyat Malaysia.

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:10 PM  

Tanye ckit..ngko kenal ke sume belia 2?

Anonymous,  May 25, 2012 at 11:17 PM  

Baik ko pi minta biasiswa kat najib mcm adik ko saiful al-jubur.

Anonymous,  May 26, 2012 at 12:54 AM  

Kalo negeri/negara diorang bleh kayakan....xkan anak sendiri x reti nak ajor jadi kaya..... Tah hape haper la otak dorang ni.....

Anonymous,  May 26, 2012 at 1:22 AM  

Dah bapak hang pa dok kat pembangkang sapa suruh..... Anak beranak asek ditanamkan rasa benci..dengki....fitnah sana sini.... Hati busuk manjang... Orang lain sumer x betoii... tak der satu pon muka jernih kat wajah pemimpin pembangkang..... Sumer bekerot penuh dengn muslihat dlam ati...

Anonymous,  May 26, 2012 at 1:31 AM  

kalau boleh pi makan babi. ini blog banyak cerita babi..

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP