TERKINI - Najib Razak Umumkan Tarikh Pilihanraya

Tuesday, May 22, 2012








Apa kata anda?




22 comments:

YB Raz May 22, 2012 at 3:11 PM  

nasib baik kali ni PM sendiri yang cakap..kalau rosmah yang cakap, aku surender dah nak backup kerajaan ni hehehehe.

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:16 PM  

ok la tu daripada wan azizah lagi kesian...hari2 terpaksa menipu untuk laki kesayangan dia....

Anonymous,  May 22, 2012 at 3:20 PM  

hahahaha House PK pun tertipu kah... hebat lu Gomo... heheheh tajuk lu buat orang suspen je..

Adi Kencana May 22, 2012 at 3:21 PM  

Lawak tgh hari Selasa...

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Sniper Elite May 22, 2012 at 3:29 PM  

Hahaha.. Kan dah kena..
Adoyaii.. Hehehe

tukang telek,  May 22, 2012 at 4:11 PM  

Tak sabor nya teman tunggu nak pegi mengundi. Gomo buat lawak lak. Tak tergelak pun tapi suspen teman.

CITY May 22, 2012 at 4:11 PM  

papagege tu adik beradik papagomo ke?

Anonymous,  May 22, 2012 at 4:19 PM  

Masa ni lah ko bodek belia... Tu hari ko ketuk kepala mereka

Prince of Noob May 22, 2012 at 4:43 PM  

mohon kepada najib lepas ni kalau nak buat hari belia himpunan 10 juta buat la kat picc ke, padang ke, dataran ke, jgn la buat tengah2 jalan kat putrajaya tu... jem gile laaaa... dgn jalan tutup2 lagi...

Anonymous,  May 22, 2012 at 4:48 PM  

selagi rosmah xbenarkan dia cakap,
jangan harap ler dia nak bubar parlimen...

Anonymous,  May 22, 2012 at 4:56 PM  

Ketuk kepala budak kurang ajar dan biadap yang buat demo bersih 3.0 tu tak pa tapi yang ini budak belia yang bertamadun kena jaga.

Anonymous,  May 22, 2012 at 5:16 PM  

Satu kepala satu undi beb.. Jangan bongkak...

Anonymous,  May 22, 2012 at 5:18 PM  

Pacak bendera berlambak lambak, cakap PRU kecuuut teloq... SPRm bisu... Tak bersih

Anonymous,  May 22, 2012 at 6:46 PM  

parti mata satu n parti berputih mata.nak ikut?

Anonymous,  May 22, 2012 at 6:57 PM  

MACAM MANA TAHU NI.TERRER NYA

Dolah doleng,  May 22, 2012 at 7:23 PM  

ramai ketua bahagian mola ketak lutut takut tak jadi calon.
Orang kampung semua dah tahu.

Kalau yg jenis perasan tu tak payahlah.

Anonymous,  May 22, 2012 at 9:22 PM  

ikut parti yg ada lambang keris,
nescaya segala tindakan anda menjadi halal..

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:03 PM  

NAJIB YG BILANG PADA AKU SEMALAM...

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:38 PM  

Hawau punya belia expired ni, bikin gua suspen aje.... hehehe

Anonymous,  May 25, 2012 at 12:39 PM  

apelah tipu-tipu ni..mana ada PM umum tarikh pilihanraya...Tak elok tipu2, dosa...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP