UMNO Parti Keramat Orang Melayu Sejak Dulu, Kini Dan Selamanya

Friday, May 11, 2012



Syukur hari ini merupakan hari ulangtahun yang ke 66 tahun buat parti keramat UMNO. parti Melayu yang telah membangunkan negara Malaysia ini dari sebuah negara yang dipandang sipi oleh negara luar kini menjadi sebuah negara Islam yang dipandang cukup tinggi keupayaannya dalam pentas dunia.

UMNO parti Keramat orang Melayu, mungkin anak muda ataupun generasi waktu ini tidak berpartikan UMNO kerana arus perdana waktu ini yang dilihat cukup susah untuk mencuri hari anak muda menyertai parti politik. Namun itu semua bukan satu sebab yang menyatakan UMNO sudah tidak relevan ataupun tidak lagi diperlukan untuk rakyat Malaysia khususnya orang melayu.

Gomo nak cakap panjang sebenarnya mengenai UMNO parti Keramat orang melayu namun masa tak mengizinkan memandangkan banyak aktiviti dan tugasan lain hendak dilakukan demi Agama Bangsa dan Negara. Namun Gomo nak bercakap sedikit sahaja kenapa Gomo memilih UMNO sebagai parti politik hidup ini.

Sejak lahir sehingga ke tahun 2007 Gomo tidak pernah minat pada politik, Gomo tidak fikir UMNO, PAS,PKR ataupun mana mana parti kerana pada waktu itu Gomo hanya merasakan mencari rezeki buat keluarga lebih penting dari sibuk untuk sertai mana mana politik.

Namun apabila 2007 dipenghujung tahun semangat anti Anwar Ibrahim semakin menebal kerana sikap rakus Anwar Ibrahim yang begitu lenjan menghasut kaum kaum lain membenci UMNO. Malah orang Melayu disemaikan sikap anti UMNO oleh Anwar Ibrahim yang pada Gomo adalah satu tindakan tidak betul kerana jika tampa UMNO dimana kedudukan Melayu hari ini?

Gomo fikir sejenak, untung ramai orang melayu kaya raya waktu ini walaupun Gomo tidak kaya. Ramai orang Melayu pakai kereta besar besar dan harga yang sampai mencecah jutaan ringgit yang dulunya hanya mampu dipakai oleh kaum cina sahaja. Biarlah Gomo tak mampu pakai kereta ratusan ribu tetapi bangga bila ramai Melayu yang maju dan kaya raya.

Ada orang tua pernah cakap pada Gomo, bila zaman dia naik kapal terbang pasti yang menjadi Pilot adalah kaum Cina ataupun Mat Salleh. Nak harapkan anak Melayu hanya mempu menjadi pramugara, Pramugari sahaja. Tetapi sekarang ni makin ramai anak melayu menjadi Pilot dan ada yang sudah sampai keliling dunia mengemudi kapal terbang dengan gaji yang mencecah puluhan ribu.

Banyak pekara lain yang membangkitkan perasaan Gomo untuk mencintai UMNO kerana pada Gomo hanya UMNO yang mampu membela orang Melayu agar terus maju dan terus berjaya. Maka setelah BN tewas besar pada 2008 Gomo mula mengatur langkah untuk bersama sama sahabat yang lain cuba menyedarkan orang Melayu agar terus menyokong UMNO walau apa sekalipun yang berlaku.

Dan sejak saat itu sehingga ke hari ini Gomo masih setia bersama UMNO parti Keramat orang melayu. Gomo yang dulunya bukan ahli UMNO menyertai UMNO pada tahun 2010 sebagai ahli biasa sahaja di Wangsa Maju. Biar ahli biasa namun sokongan kita kepada parti Keramat Orang Melayu mesti diterjemahkan melalui sokongan yang tidak berbelah bagi.

Dan sehingga ke saat ini Gomo masih kekal sebagai ahli biasa UMNO. Parti terbaik buat Gomo menyampaikan wadah perjuangan dalam mengajak orang Melayu mempertahankan tanah Melayu ini dari dek kerakusan Pembangkang yang kiblat mereka hanyalah untuk menghapuskan kuasa orang melayu itu sendiri.



Dalam UMNO juga Gomo bebas mengkritik sesiapa sahaja walaupun adalah sekali tu seorang orang berjawatan dalam UMNO cuba untuk mengenakan tindakan Disiplin tetapi atas sokongan semua maka niat jahat orang itu terbantut sama sekali. Pendek kata UMNO tempat yang sesuai untuk kita meluahkan ketidakpuashatian kerana pemimpin dengar dan sedar apa yang disampaikan oleh kita.

PAS GAGAL mentadbir dan membangunkan orang melayu di Kelantan apatahlagi jika mereka nak tadbir Malaysia. PKR parti yang kian Rebah langsung tidak relevan kerana terhasilnya PKR itu sendiri dari mereka yang asalnya UMNO yang sudah tamat tempoh ataupun bermasaalah moral. Tetapi tidak bagi UMNO Parti Keramat yang pemimpin nya silih berganti melalui Tranformasi dari masa ke semasa.

Akhir kata dari Gomo buat orang Melayu khususnya, jika anda tidak berminat dalam politik tidak mengapa. Jika anda tidak suka pada pemimpin politik tidak mengapa. Jika anda tidak mahu mencampuri urusan politik juga tidak mengapa. Tetapi ingatlah orang orang Melayu, UMNO parti Keramat Orang Melayu. UMNO membela orang Melayu serta memperjuangkan nasib kita sebelum Merdeka sehingga sekarang.

Marilah kita menjadi ahli UMNO agar sokongan kita itu memberikan mesej jelas buat Dato Seri Najib Presiden UMNO waktu ini dan juga kepada pemimpin UMNO yang lain bahawa orang orang Melayu tidak rela tanah Melayu ini terlepas ke tangan pengkhianat negara. Semoga orang Melayu sedar akan apa yang telah berlaku kepada Singapura.

Selamat Ulangtahun UMNO yang ke 66, Allah Bersama UMNO sejak Dulu Kini dan Selamanya. Semoga kepimpinan UMNO terus membela rakyat dan menjauhi pekara pekara yang boleh merosakkan nama parti UMNO parti Keramat.

Sewaktu perjumpaan pemimpin pemimpin dunia. Barack Obama bertanya kepada rakan sejawatnya dari Britain. "Perdana Menteri Malaysia ini bangsa apa?" Perdana Menteri Britain menjawap " Perdana Menteri Malaysia berbangsa MELAYU" .

Barack Obama dengan spontan berkata "MELAYU HEBAT". Disusuli pula dengan pemimpin negara Barat yang lain dengan menyatakan
"Melayu Hebat & Malaysia muslim country"



Psssttt.... Hanya Melayu pertahankan Melayu, Hanya UMNO mampu memperjuangkannya...Amin

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


71 comments:

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:03 PM  

Hidup umno...mati la mereka yang korup.

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:16 PM  

tu baru rakyat kat bukit jalil..amannnnnnnn 66 tahun umno...

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:19 PM  

Walaupun tun drM tk sbulu ngah paklah atas pe dia wat..tp msih bertindak dalam cara yg berhemah..dats how the. Leader..

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:34 PM  

mesti ada tayangan video lucah dalam perhimpunan tu..dan yg hadir adalah orang2 bodoh seperti kata Tun M....

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:37 PM  

Yang benci dan sakit hati sangat pada Umno ialah PAS.

Anonymous,  May 11, 2012 at 8:55 PM  

Salam bro...
"Gomo fikir sejenak, untung ramai orang melayu kaya raya waktu ini walaupun Gomo tidak kaya. Ramai orang Melayu pakai kereta besar besar dan harga yang sampai mencecah jutaan ringgit yang dulunya hanya mampu dipakai oleh kaum cina sahaja. Biarlah Gomo tak mampu pakai kereta ratusan ribu tetapi bangga bila ramai Melayu yang maju dan kaya raya"

Bagaimana nak jawab, ada yang anti UMNO kata ... "yang kaya raya adalah kerabat dan kroni sahaja....."
-pemerhati-

Anonymous,  May 11, 2012 at 9:16 PM  

Anonymous 8.34pm.
Kesiannya awak ni. Tebal sungguh
dendam kesumat awak kpd umno.

Kesian. Kesian....

tukang telek,  May 11, 2012 at 9:33 PM  

Kerana mu UMNO melayu terkenal didunia. Tanpa mu UMNO melayu terhina.

Anonymous,  May 11, 2012 at 9:34 PM  

Ala...yg dendam dgn UMNO tu bukan akan mengundi pun....dorang tu TUKANG KACAU PENGUNDI JER NANTI....asal lepas jer duit "batu", jadi pengacaulah dorang...dalm blog PRO UMNO pun dorang kacau...DASAR KAKI BATU PENCACAI PENJUBOR TUA KUTUK tu...

Anonymous,  May 11, 2012 at 9:47 PM  

Kuak isak batu ko nih? Bantulah felam?

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:06 PM  

Salah tu.. Ilmu politik ko masih cetek

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:06 PM  

Anon 8.34 pm
You are really pervert
Your leader Anwar Aljuburi is a pervert , so are his followers
PKR : Parti Kaki Romen
1) Bisexual Anwar Bin Ibrahim (BABI)
2) Azmin Ali Aiscream
3) Eli Kang Kang
4) badrul Amin 3am Tango
5) Mat Sabu 121

If the leaders are like that , what to expect from the followers . Sex maniac . Porn King , pervert

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:08 PM  

pemerhati..

mungkin itu syarat dan rukun nya,

tapi kalau nak lagi sahih,

kena tanya yang ahli...

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:10 PM  

Tak payah jawab lah bende dah betul

Rizab Tanah Melayu May 11, 2012 at 10:11 PM  

http://rezabtanahmelayu.blogspot.com/?m=0

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:12 PM  

Anon kat atas ni bukti jelas Umno bukan keramat tapi lahanat

Prince of Noob May 11, 2012 at 10:15 PM  

umnoooo terusss majuuuu... tipu eh... untuk rakyat Malaysia!!!

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:18 PM  

betul!!!! memang parti keramat,

orang melayu pon memang suka dgn benda2 keramat ni,,,

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:29 PM  

jangan cakap macam gitu x baek..

kalau wali, keramat dia boleh, perkara yg menyalahi adat dan akal...

tetapi keramat nya UMNO seperti apa yang anon diatas kamu...

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:32 PM  

Setahu aku kita tak boleh percaya benda keramat, syirik. Tak caya ce tanya Dr Masitah ke atau Dato Jamil.

Anonymous,  May 11, 2012 at 10:50 PM  

Dengan adanya keperihatinan UMNO kepaa anak-anak melayu yang miskin , saya dan suami berjaya ke menara gading dan merubah nasib keluarga. Kini besara hidup selesa dan 4 anak-anak yang layak megundi sentiasa diingatkan terus mengundiUMNO untuk masa depan anak cucu. Shukur Alhamdulillah.

hangkedee May 11, 2012 at 11:02 PM  

Pas tak boleh halap jaga Isle.Pkr lagi tak boleh.jaga lubang kencing dan pungkoq boleh la.Jadi Dapig boleh lah kerna Ada khlipah LGE.....takebeer.

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:15 PM  

Ko selesa tapi anak melayu, anak cina , anak india, anak Iban yang miskin ramai... Takkan lepaskan diri je...

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:18 PM  

Lu mahu undi Umno lu sukak lah.. Tapi rakyat mahu undi PR lu tak boleh malah. Ini demoklasi maa...

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:21 PM  

memang betul tu,

tapi orang melayu suke....
orang atas dia pon x cakap apa....

nak cakap macam mana lagi


wak

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:29 PM  

aku sokong pas,
adek aku pon ke menara gading jugak,

x der masalah pon...

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:37 PM  

kau nak sokong sapa pon,
sokong kah

tapi hang memang ke di

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:40 PM  

Bakpo yg mu ngomen...nyamar jadi cino nyo?cino tok say seh po jadi melayu nyo...nk nyamar bena nyo mu nih...

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:48 PM  

Mu ni bakpo ko bakpok?

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:50 PM  

adek ko p menara gading?apsal tak blaja dgn nik aziz je kat kelantan tu?tak malu dan tak kenang budi. itu layak nye utk adik beradik ko. Ko boleh sebut adik ko p menara gading tapi undi ko bagi kat parti ajaran sesat tu? malu la sket wei. mana letak maruah ko?

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:54 PM  

Betul cina tu cakap, dalam sistem demokrasi kita bebas memilih sapa yang kita suka. Kalau kau suka Umno sokong Umno, kalau aku suka PR aku sokong PR... Takperlu gaduh gaduh... Kerajaan ada peranan, pembangkang pun ada peranan...

Anonymous,  May 11, 2012 at 11:58 PM  

Ramai sungguh, hampir penuh stadium bukit jalil...geng baju kuning ternganga melopong...'RAMAI JUGAK PENYOKONG UMNO NI...ISHHH TAKBLE JADI NI"

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:03 AM  

Menara gading tu ko punya ke? Umno punye? Duit sape tu?

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:07 AM  

Takde perintah mahkamah ke jangan pijak rumput??

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:32 AM  

Tun Dr Mahathir pun ada lah tadi ngok. Pak Lah tak nampak pun.

peniaga gerai payung dacing,  May 12, 2012 at 12:36 AM  

Kencang gerai bisnis keliling stadium. Sayang UMNO. Masa bershit 3 bukan ja tak de gerai.. kedai tutup ada pulak kena lingkup.

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:43 AM  

Selamat ulang tahun ke 66 UMNO!

datuk keramat,  May 12, 2012 at 12:43 AM  

Syukur, kami sekeluarga (6 pengundi) di Titiwangsa insyallah akan mengundi BN pada PRU13. Syukur juga, ramai di Kg Baru dan Dato Keramat terus menyokong BN.

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:54 AM  

Ni lg satu org pembangkang bodoh..ko ingat pas tu ikut hukum islam sempurna sgt ke? Aku rela mudarat kecil,dari mudarat besar.dasar parti sesat..

Anonymous,  May 12, 2012 at 1:57 AM  

Tetap sokong BN.berkat pinjaman kerajaan anak berjaya jadi pilot.tidak pernah lupa bayar balik hanya 100rgt sebula.syukur alhamdullillah.

Anonymous,  May 12, 2012 at 2:46 AM  

BOLA1 KE BOLA2.. DIMAKLUMKAN BAHAWA GENG KUNYIT KINI TELAH DITAWAN DITAWAN PEJUANG MERAH DGN KEKUATAN HEBAT 3-4 KALI GANDA LEBIH DAHSYAT DARI GENG KUNYIT, ROGER AND OUT. ;))

Anonymous,  May 12, 2012 at 3:16 AM  

Aku sokong UMNO sbb parti ni jelah yg mampu jage bangse dan negare.nk hrp PKR?dgn demo nye dgn amek ksmpatanye.xbole...

Anonymous,  May 12, 2012 at 3:19 AM  

Parti umno d anggap keramat
Pembankang d anggap keparat

Anonymous,  May 12, 2012 at 3:24 AM  

kelantan tu milik sapa.?? pakai duit sapa??? tgk skrg klntan kaya raya.. heheh

Anonymous,  May 12, 2012 at 5:09 AM  

Sangat terkejut.... bukan aku jer yang beralih menyokong Parti dari PAS & PKR (DAP tak releven bagi ku) ke UMNO BN... well, sudah tersilap langkah sejak 1997 kepada Anwar yang lepas-lepas, kali ni tetap dengan pendirian UMNO BN.... syabas kerana adanya blog-blog seperti Papagomo dan BN4Wangsamaju... blog-blog inilah menyedarkan bangsa Melayu betapa PKR dan PAS sudah tidak memperjuangkan Islam sepenuh hati... hanya UMNO (Harap-harap semua Ulama masuk Umno semula)...

Anonymous,  May 12, 2012 at 6:28 AM  

umno parti pengkhianat rahsuah dan salah guna kuasa,riwayat umno bakal tamat pada pru13.

awi May 12, 2012 at 6:53 AM  

ala... kl kat stadium tu brp sngt yg blh muat... paling ramai pun 100k... ari tu masa bersih3.0 lbh 300k... wakakaka hdp pas..

Lori Hantu,  May 12, 2012 at 7:11 AM  

Memang ramai penoh Stadium.

Cuma selepas perhimpunan itu...

VVIP tidur hotel 5 Star,
Minum Coffe House,
Makan sedap-sedap.

Bukan VVVIP naik bas,
Tidur dalam bas,
Makan kaki lima.
Tak mandi,
Tak berus gigi.

Sebab itu lah .

VVVIP makan isi dan bagus-bagus
Bukan VVVIP dapat kuah dan tulang sahaja.
Isi pun cuma 5 tahun sekali.

Itulah perjunangan kini.

Macam kerbau dibendang,
Teruk bekerja,
Tapi kucing didapur.
Yang sedap dapat nasi istimewa.

Anonymous,  May 12, 2012 at 7:30 AM  

Terima Kasih GOMO.Saya suka part 'jadi pilot' ..Sebab saya seorang JURUTERBANG BOEING 777..

Kerana UMNO lah saya berada di sini.

Bapa saya..Penoreh getah
Ibu saya..Penoreh getah
Abang saya..Penoreh getah.
Orang kampung saya..penoreh getah..
Rata2..MISKIN tahap 'kais pagi makan pagi..

Alhamdulillah..Berkat perjuangan UMNO..saya berada di sini..Menerbangkan pesawat termoden di dunia...

Terima kasih TUN..Tun lah yang menikkan industry AVIATION..

Cerita sikit...

Industry aviation melonjak naik di tahun 90'an..Saya heran apabila TUN pergi ke TUDM sungai besi..Belajar terbang dengan pesawat Cessna 402B.
Jurulatihnya pegawai TUDM.

Rupa2nya..dia ingin mengenali industry penerbangan dengan lebih dekat.Dan selepas beberapa tahun...

Ada orang melayu memiliki pesawat peribadi..saya bangga..

MAS menempah pesawat baru...

Ini lah cara KETUA negara yg terbaik...

Bukan macam NIK aziz and the gang..kutuk sana sini..

UMNO..saya doakan berjaya mentadbir negara sehingga bila2..ameeen

Capt Boeing 777.

Anonymous,  May 12, 2012 at 7:46 AM  

mahkamah pon kaum kerabat dia..

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:02 AM  

Pkr party taik..dap parti cina komunis..pas parti yg takde prinsip.. BN parti yg berbilang kaum dan agama..kena ingat yg memerintah adalah BN (pertubuhan berdaftar), bkn mcm PR pertubuhan haram.itu yg pemimpin PKR suka perdetubuhan haram

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:12 AM  

itulah silap nya umno...

kat tempat aku, ramai penyokong bukan kerajaan,
tapi segala kemudahan banyak disediakan
oleh UMNO...
dari sekolah rendah hinggalah uniKL,
MRSM,
sekolah jepun,
sekolah antarabangsa pon tengah buat dah,
klinik 1malaysia pon disediakan...

tapi kampong yg berhampiran tempat aku,
kampong pasir putih,
kampong pasir gudang baru,
kampong sentosa...ketiga tiga kampong ni
memang pekat keUMNOan nya
tapi segala kemudahan ada ditempat aku...
tapi tidak ada dikampong2 berkenaan.

mengapa boleh berlaku demikian..
x kesian ke pada mereka kan yg taat setia pada umno, kenapa buat lebih/kurang pada mereka?

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:43 AM  

GAmbar gomo dari belakang di tepi di atas

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:59 AM  

Lori hantu..
Gurindam lu ni tak laku lah pd org
umno.
Lu buat penghibur hati lu yg duka
kerana pakatan haprak lu bakal
bungkus tak lama lagi, udah leeee.

Anonymous,  May 12, 2012 at 9:29 AM  

Tak pernah undi laki bini. Tahun ni dua2 undi bn. InsyaAllah. Gombak n cheras. Bertindak atas dasar rasional.

Anonymous,  May 12, 2012 at 10:23 AM  

kalau keputusan mahkamah memihak kepada dia dikatakan adil. jika sebaliknya mahkamah dituduh bawah ketiak umno. inilah jenis manusia yang tiada perinsip dan tidak pandai berterimakasih. anak pas mengaku masuk menara gading tapi umno/bn yang tolong kewangan. boleh belahlah FUCKATAN..namapun FUCKATAN pasal tu lah ketua-ketua mereka asyik FUCK SAJA DEPAN BELAKANG, BINI ORANG PUN REMBAT..MASYALLAH BERZINA.

Anonymous,  May 12, 2012 at 11:40 AM  

Syabas capt boeing 777.anak pilot saya menyahut cabarang kerja di seberang sana yg Sukhoi terhempas tu.ramai kawan batch nya dan senoir masih menganggur.tanggungjawab nak bayar balik hutang yg beratus ribu membuatkan kami mengeluarkan semua duit simpanan membayar rating untuknya.kami tetap sokong BN terimakasih pada Pm.yang kami risau ni puak puak setan memburukkan msia menjadi jadi.anda tahukah perbuatan anda menakutkan mereka diseberang sana.walaupun pilot msia ini sangat dihormati tapi ade juga yg rasis terutama yv berkolar biru.meruntum jiwa anak setiap hari mohon doa kami supaya dilindungi dan selamat dari malapetaka di udara dan di dara.lagi satu kami bukan warga felda tapi anak bungsu kami belajar di MRSM felda Trolak selama 5thn akan mengambil SPm thn ini.kolejnya terbaik anak kami telah dibentuk ngan sempurna dan dia cemerlang bukan saje akademik tapi telah dipupuk menjadi insan yg mulia baik segi dunia dan akhirat.syabas pada PM.

zam May 12, 2012 at 11:57 AM  

tahniah bro. saya bangga dgn anda. nik ajis mana tau apa dlm 20thn memerintah satu masjid je baru siap heee...... mcm mana nak belajar bawa kapalterbang heee.... belajar bawa sampan angin ada la sbb kelantan asyik banjir heee....

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:16 PM  

ni mesti x pernah bukak kitab feqah...

Anonymous,  May 12, 2012 at 12:27 PM  

zam..aku bukan nak bela sapa2,

tapi kau dah sebut nama dia...
jadi..aku nak tanya kau

pernah ke kau bermuzakarah dengan dia?

berapa lama engkau berjiran dengan dia?

pernah x kau berdebat dengan dia?

masa kau bermuamalat dengan dia, kenapa kau x sound dia?



wak

Anonymous,  May 12, 2012 at 5:24 PM  

wak ni zaman IT le,
tak perlu dok serumah org leh tau hati budi tok guru ko tu wak,
kat youtube ramai yg upload.
banyak sangat le keluar dari mulut dia, yg nampak sgt pendirian dia tu ape.
kalu dulu boleh le kata wartawan putar belit kenyataan seseorng, kalu video yg upload tunjuk
dia ckp ambo tak biaso guna ahli, tapi penyokong lain.
ahli dia tak ckp tak cium bau surga, tapi penyokong yg tak cium bau surga.
wak ko bodoh le.

akusokongPKR,  May 12, 2012 at 6:05 PM  

Terbongkar juga kisah mahasiswa yang dibayar RM 300 dan dibelanja makan semata-mata untuk memenuhi Stadium Nasional Bukit Jalil! Tidakkah mereka terfikir apa perasaan ibu bapa mahasiswa jika anak mereka yang dihantar belajar tetapi dihantar pulang dengan van jenazah!... http://networkedblogs.com/xxMha

SEREMBAN: Seorang wanita warga emas maut, manakala 77 lagi cedera dalam kemalangan membabitkan dua buah bas dan sebuah lori treler di Kilometer 258.8 Lebuh Raya Utara Selatan arah Selatan berhampiran susur keluar ke Port Di... http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/05/1-ahli-umno-maut-77-cedera-nahas-2-bas.html#more

Bala dari tuhan.. sedar lah wahai orang umno. Tuhan Maha berkuasa segala2nya. Kezaliman dari parti BN harus ditentang..

Anonymous,  May 12, 2012 at 8:38 PM  

umno ibarat ibu kedapa sume org melayu islam..selamat menyambut ari ibu ari umno juga....syg ibu syg umno...skrg pas dh xbole harap...hidup umno....

Anonymous,  May 13, 2012 at 4:39 AM  

Biras sy org klntn,tp menetap di kl,penyokong kuat pas selama 40 tahun..tp baru2 ni kata dah taknak pangkah pas,sbb bila jumpa exco selangor dr halimah nk mintak peruntukan bsrkan masjid Cuma dpt rm500..haha kata parti Islam tp bg peruntukan mcm kerajaan slgr ni miskin sgt,y not die bg duit poket die je,tp baru2 ni dsnr turun alhamdulilah dpt peruntukan utk bsrkan lg masjid..

Anonymous,  May 13, 2012 at 4:51 AM  

Dlu tak minat politik,tp lately ni makin benci dgn anuwar sbb banyak sgt ucapan die di luar Negara memburukkan mlysia,seolah die tu menteri plg suci tak korup..muka die skrg pun makin kusut walaupn br 65 thn klau nk dibandingkan dgn tun m yg 86 thn..tak perlu la nk buruk kan Negara sndiri klaupn xske umno.

Anonymous,  May 13, 2012 at 6:09 PM  

x payah panjang lebar jawab...

kalau pernah....cakap lah pernah,

kalau x pernah....cakap lah x pernah.

x payah nak susah2 jawab panjang lebar..



wak

Anonymous,  May 13, 2012 at 8:46 PM  

Abislah..abislah PAS,Karpal bagitau tak akan sokong
Kita bina negara islam..yang aku dok panjat pokok pasang
Bendera PAS tu sia-sia ja.kalau aku tau awai2 aku tak krabat
..buang masa.Perjuangan konon!

-semanggol-

guasokongpas May 13, 2012 at 10:57 PM  

Apa nak jadi dengan pemimpin U^^^.

Dah la main dengan anak orang.Nasub baik la cepat dapat pengampunan.

Videonya disini.

Anonymous,  May 14, 2012 at 7:58 AM  

-semanggol-
kafir x.sokong negara islam - memang logik pon, sebab dia kafir.

seseorang yg mengaku muslim, tapi tidak suka pada islam....nak kira macam mana ni?


-wak-

Anonymous,  May 14, 2012 at 10:33 AM  

JOM KITA HIMPUN DUIT..MENABUNG... BOLEH BELI CINCIN MAHAL-MAHAL..JUTA-JUTA..

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:06 AM  

Mmg x blaja agama org ni. Menilai sebelah pihak je. Umno buat konsert smpi nmpk spender tak sesat. Bila PAS buat kuliah agama kata sesat. Dari situ ko nilai la baik2.

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP