Video Aksi Ais Krim Azmin Ali Tersebar! Siapa Dalangnya?

Tuesday, May 1, 2012


"Sedap Bang"




Video Azmin Ali yang Kemaluannya digigit Jalang dah keluar ke? Hehehe..... Dengar kata macam tu lah kan. Tapi ntahlah Gua pun tak tahu sebab Gua memang tak terlibat kali ni dalam aktiviti Video Seks Azmin Ali.

Kata Azmin Ali:

"Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali hari ini menafikan sekeras-kerasnya telah melanggan seks sepertimana yang tertera pada gambar yang telah disebarkan beberapa Blog Pro Kerajaan sejak semalam.

Sambil mengecam tindakan tersebut, Ahli Parlimen Gombak itu juga menganggap ianya merupakan taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13)"

Kita serah pada Azmin Ali untuk buat laporan Polis je, biar Polis jalankan siasatan. Emmm tu pun kalau Azmin Ali berani untuk buat laporan Polis. Azmin Ali kata beliau difitnah dan sudah pasti beliau wajar untuk membuat laporan Polis bagi pihak Polis menyiasat gambar tersebut sama ada ianya satu Fitnnah ataupun sebaliknya.


"Ais Krim Ye Bang"

Anwar Ibrahim yang video seks nya bersama China Doll sehingga kini masih belum menyaman Dato Eskay dan juga Blogger blogger lain yang mengeluarkan video seks beliau. Jadi apakah Azmin Ali akan melakukan pekara yang sama seperti kekasih hatinya Anwar Ibrahim iaitu dengan hanya menafikan melalui ceramah dan sidang media sahaja? Bagaimana dengan melaporkan kepada pihak polis dan juga tindakan saman?

Lu orang rasa Azmin Ali berani ke? Apa pun syabas le Khalid Ibrahim coz tak ku sangka hang pun ada telor untuk balas apa yang Azmin Ali buat. Cuma beza Video Azmin Ali Keluar dulu berbanding Video hang yang dok atas perut Jalang.



Psssttt.. kahabarnya ada 4 klip Video Azmin Ali berlainan tarikh.....


"Lihatlah betapa rosaknya anak bangsa kerana
kegilaan PAS,PKR,DAP mahu Menawan Putrajaya"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


197 comments:

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:06 PM  

Anjing ngan anjing bertempur... akhirnya UMNO jugak yang jadik mangsa..

What to say...

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:09 PM  

Buat je la min report polis, nafi2 pun tak guna, buang masa.. suruh polis siasat, kemudian dakwa si pengendap.. habis drama...

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:10 PM  

Apaaa lagiiii....reportlah kalau kena fitnah! Artis2 yg kena fitnah camni pun buat report. Xkan xde telur kot!!! Tapi mmg xde telur pun kihkihkih..gebang je kuat..sabar ye bang min n nuar. Ni pilot episode jek..tungguuuu...

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:14 PM  

Semoga kita sempat bertaubat di atas kesalahan masing2..Allah itu maha pengampun..

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:15 PM  

Ketawa besar nampak sijalang tu, lawak sangat ke nengok batang ass-min yang sebesar batang mancis tuh...??

Kah kah kah kah...

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:16 PM  

Hu hu hu ada brani ka assmin? Sama jugak bacul cam anugay...mana nak saman....yg kenakan dia pun mesti satu kem jugak..padan muka ko assmin. Bongkak sangat.

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:23 PM  

keluar tv lg nama gomo ni...habis la assmin sikote ketot tu hantar notis saman kahkahkah!!opppss hd awang anjing keparat ngan niajis babi kuning mesti dah ada wahyu emergency...nantikan je la...

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:26 PM  

Sepandai-pandai beruk melompat di dahan... akhirnya jadi bahan.... kah kah kah....

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:28 PM  

assmin mane berani, dia cuma ade batang je. Telor dia dah kuncup ke dalam.....

Shamsidar tak kisah pun suami ade skandal dgn pompuan lain sebab dia sendiri pun ade skandal dengan pakcik Nuar. Keluarga 69 PKR. Wan Jijah pakat angguk je......

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:31 PM  

Kompom ni azmin.


Dia suka pakai kemeja longgar2 sikit.

manjung (TIBAI),  May 1, 2012 at 8:34 PM  

hebat la papagomo masuk tv3 lagi. Abang asmin la ni mesti tengah meroyan gila babi punya. yang tak tahan tu anon 8:15 kata besar batang mancis je...hehehe patut le bini cari yang besar punyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
apa lagi saman je...ada beraniiiiiiii

penengok tv,  May 1, 2012 at 8:36 PM  

Masuk TV3 blog papagomo berita 8.00 mlm tadi dibaca oleh Pang Chin Fei. Caya lah gomo. Salute u..

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:38 PM  

bendera pkr lambang mata 1,bendera pas lambang berputih mata

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:42 PM  

tv3 send me here... azmin oi azmin...

bilasusahmintakduitkerajaan May 1, 2012 at 8:44 PM  

kompen azmin..sabar min..pikir la dulu nak spin camne..

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:45 PM  

Kenapa pembangkang tak reti jaga kote...senang-senang je orang lain boleh ambil gambar....yang keji dengan orang yang tak tau asal usul......
PR memang tak boleh lari ke dari isu dalam seluar....Jijik la wei..ashik-ashik terkeluar kote...

PAS suka ker berkawan dengan orang-orang macam ni....ker PAS pun dah liberal sama..boleh terima seadanya.

Tapi percayalah rakyat kat lua ni tak boleh terima pemimpin2 macam ni....tak tahu jaga kemaluan!!!!
Buat malu melayu dan Islam sahaja

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:46 PM  

papa gomo..tolong siarkan Fb budak monkey konon ugut nk bunuh semua Polis..mcm cibai la.

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:46 PM  

Patut la dia dok pertahankan anwar, perangai sama rupanya.

Anonymous,  May 1, 2012 at 8:50 PM  

dua kote PR dah keluar satu kote bengkok satu kote lidi hihihihi

konek,  May 1, 2012 at 9:01 PM  

hoi anak jantan.ais kerim sama apom biasa lah.

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:03 PM  

Cuba ingat siapa yang keluarkan perkataan ini....???

KUALA LUMPUR 3 Okt. - Calon Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali mengakui pemimpin yang dirujuk sebagai 'tersungkur' di Australia dalam satu ucapannya hari ini ialah bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Malah, beliau dengan angkuhnya menyatakan, perkataan tersungkur itu langsung tidak kasar tetapi sebaliknya amat sesuai dirujuk kepada negarawan itu.

---------------------------------------

Akhirnya Assmin TERSUNGKUR di mulut pompuan simpanan sendiri....

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:19 PM  

PR dan seks sukar dipisahkan...

PR memang keluarga 69..

apa lagi yg nak di spin juak2 ni..

hebat para pemimpin2 pujaan kamu semua..

- dgn cinapanadollnya
- dgn siamdollnya
- dgn gaynya
- dgn aiskrimnya
- dgn kaunseling jam 3 paginya
- dgn panggilan telefon penuh berahinya
- dgn mengagong2kan seks songsang meganya
- dgn kisah bilik keramatnya
- terbaru jual aiskrim lagiii..

utk menutup perkara keji mereka alasan yg dah pasti akan dikeluarkan adalah...

ini semua salah umno...

maka tertutup lah kemungkaran dan perkara keji yg dilakukan oleh mereka dan pasti para juak2 mereka yg dah tertup pintu hati pun bertakebeeerrr sambil menyalahkan umno...

apa lagi bukti yg dimahukan.. semuanya sudah ditunjukan satu persatu.. ini semua berkat solat hajat yg puak2 mereka lakukan sendiri yg minta pohon petunjuk

Pas psti akan keluar Patua baru utk melindungi maksiat yg dilakukan oleh rakan2 dan ahli Pas sendiri...
kononnya islam melarang membuka aib org lain.. maka ini bermaksud dalam agama Pas.. mereka buat ditempat tertutup jadi dibolehkan halal.. dan org yg mendedahkan kemungkaran yg berlaku itulah yg berdosa haram.. sama la seperti yg lepas2

PR dah rosakkk....
Pas lagi rosakkk....

takebeerrr.. Pas

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:22 PM  

PKR dah boleh letak nama baru....

PARTI KONEK RONGGENG.

Buat malu ade pemimpin haprak camni. Rasuah seks pun sedekah dulu tu ahli parti mane la yang sebut ha???

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:25 PM  

Buat pencacai PARTI KONEK RONGGENG..... Terbaek punye...!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=MBaJ8T04QdU

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:27 PM  

org pas tkbir bkn syaitan lari,tp kafir n syaitan bertempiaran lari nak berkawan

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:28 PM  

Ni baru namanye perjuangan.
Apa nak kesah. Suka sama suka. Suka konet aku la.
Parti Konet Rakus. Kesian kat keluarga org PKR. Berbuih mulut mereka bertakbir bertengit membesarkan pemimpin mereka demi upah sekeping dua. Rupanye pemimpin mereka bersedap berdakap dalam jamban. Lepas ni jumpa org pkr tanya dah makan aiskrim?

Anonymous,  May 1, 2012 at 9:37 PM  

Kalo ada teloq, sapa sapa yang buat viideo kasi keluar buat report, dia mengaku buat video... Mana mana video yang tak de pembuat nya sah tipu..macam video artis, video menteri

Otak Kauu May 1, 2012 at 9:38 PM  

bak kata DR mahathir."UMNO dah lama tak bagi orang pandai masuk,itu pasal banyak DR masuk PAS. that y koran tgk UMNO asyik2 main politik kotor,mcm video seks le, bukti DR mahtir kata cmtu? ni dia. http://www.sinarharian.com.my/nasional/mahathir-lapang-dada-terima-profesional-sertai-umno-1.35790..

zam May 1, 2012 at 9:46 PM  

hai mana pencacai pr dn pas ni heee... Diam je kku tak melalak je tengah cari jln nk spin lagi ke. Boss2 pr kaki kongkek pencacai pening kepala haaaaa....

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:12 PM  

Bodoh tak bodoh aku tak peduli.
Aku sebagai rakyat biasa tak hinggin
ada pemimpin keji mcm tuu.
Pada kau seks bebas mungkin perkara biasa tapi bagi aku ianya
adalah menjijilkkan.

Ya tun M mungkin pernah kata begitu. Tapi apa yg tun maksudkan mungkin juga tak sama seperti apa yg kita fikirkan.
Tun seorang pemikir yg bijaksana.

Undi aku sekeluarga hanya untuk umno / bn.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:12 PM  

Melayu bodoh islam pun bodoh, judi boleh arak boleh, rompak boleh rasuah boleh, bunuh boleh sumpah koean pun boleh apalah nasib pancai2 papagomo kat blog ni! meia iakan yang bohong

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:13 PM  

LIRIK ANwar & AZmin [Ber 'DUIT']

...
Kita serupa... Kita serupa...
Hadir ku untuk mengubat luka
Kita serupa... Kita serupa...
Walau pun hati ku pernah di kecewa...

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:14 PM  

Ai emosi nampak... tak dapat ais krim ke apa ni ???

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:25 PM  

APASAL AKU TENGOK JALANG TU RUPA INDON JE....HEHE ASSMIN MAIN DENGAN ORANG GAJI INDON KE???

TAKDE CLASS LANGSUNG KO ASSMIN.



ASSMIN : HARI NI BOLEH TUUUUUUT??

JALANG : ENGGAK BANG INI HARI TAK BOLEH...BENDERA MERAH.

ASSMIN : BOHONG...BUKA BAJU SAYA CHECK.

JALANG : IYA BETUL BANG, AISCREAM BOLEH BANG??



KAH KAH KAH.....APA NAK BUAT PAS KATA VIDEO HANYA BESI.

cek nak baju koboi jugak,  May 1, 2012 at 10:33 PM  

al juburi bawak satu senator australia yang buat kenyataan bahawa Islam adalah agama penjenayah dan beliau memperjuangkan perkahwinan lelaki sesama lelaki di australia jadi pemerhati bersih 3.0.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:46 PM  

Keh keh keh dah desperate kah keluar video ni sebab nak alehkan perhatian rakyat daripada isu sebenar.......masuk Dataran Merdeka polis yang mula, buka benting polis yang mula, pukul memukul polis yang mula, timbak gas dan pancut air polis yang mula....Abis apa yang polis tak mula?............... Sebar berita bohong dan pancut air mani depan skrin sebab Papagomo dah muka awal.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:49 PM  

Khas buat pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir Hero Tamil murahan bernama Anwar Zionist, kalau lu oraang berani, bukan pengecut, bacul dan pondan Siam, kita cabar lu orang suruh je Idola kamu Anwar Zionist dan Assmin Dayus, samanlah dan heretlah penyebar video yg dikatakan fitnah dan rancangan jahat dan kottrr tu. Apa ada berani? Paksa idola kamu Anwar Zionist dan Assmin bacul, senang je, kata viceo fitnah, rupa sama tetapi perut, tetek, kepala boatk, semua tak sama, tetapi kenapa bacul tak saman2. Kenapa jadi pengecut Yahudi Zionist. Apa lu orang pencacai2 dan penjilat2 ada berani? Kal;au tak berani pergilah potong kote dan kasi anjing makan, itu yg terbaik buat spesis2 bacul dan dayus macam anda.
Gunakanlah otak berjambul, berani kerana benar, takut, bacul, dayus kerana bersalah. Bodoh nak mampos pencacai2 najis BABI, kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, Hidup sia2 sja.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:50 PM  

kalo mcm ni la perangai pemimpin PR. lebih baik aku pangkah BN. walaupn org ckp BN tolong kroni je. at least dia tolong naikkn org melayu yg berakhlak mulia. xde la kaki perempuan.dpt gak la tolong org bumiputra.

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:51 PM  

Otak Kauu said...
bak kata DR mahathir."UMNO dah lama tak bagi orang pandai masuk,itu pasal banyak DR masuk PAS. that y koran tgk UMNO asyik2 main politik kotor,mcm video seks le, bukti DR mahtir kata cmtu? ni dia. http://www.sinarharian.com.my/nasional/mahathir-lapang-dada-terima-profesional-sertai-umno-1.35790..

--------------------------------------

Memang la banyak cerdik pandai DR yang masuk hamPAS, tapi bile dah masuk hamPAS terus jadi bodoh tahap bahalul. macam Dr Rosli, siapa nak dengar pandangan dia???? LAgi kene maki ada la. Siap cakap itu pandangan peribadi dia.... ape maknanya tu??? Maknanya, Dr. PhD nuklear tu BODOH la....

Yang pandai si bekas pengangkat bagasi kat Bayan Lepas. SRP je tu... itu la yang hamPAS banggakan.

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:53 PM  

Umno dh terdesak.Mmg Umno dan benda lucah n rasuah mmg x boleh dipisahkan.Ia termaktub dlm perlembagaan Umno.HAnya org bodoh seperti pengikut Umno je yg percaya isu ni...hahahah..

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:53 PM  

Keh keh keh dah desperate kah keluar video ni sebab nak alehkan perhatian rakyat daripada isu sebenar.......masuk Dataran Merdeka polis yang mula, buka benting polis yang mula, pukul memukul polis yang mula, timbak gas dan pancut air polis yang mula....Abis apa yang polis tak mula?............... Sebar berita bohong dan pancut air mani depan skrin sebab Papagomo dah muka awal.

May 1, 2012 10:46 PM

-------------------------------------

Keh keh keh... ketawa la lagi.. ahai ahai... ketawa la lagi.

Ade video tu..... leh tengok konek kontot assmin beraksi nanti...

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:54 PM  

Anonymous said...
Umno dh terdesak.Mmg Umno dan benda lucah n rasuah mmg x boleh dipisahkan.Ia termaktub dlm perlembagaan Umno.HAnya org bodoh seperti pengikut Umno je yg percaya isu ni...hahahah..

May 1, 2012 10:53 PM

-----------------------------------

UMNO, rasuah dan lucah tak boleh dipisahkan??? Macam ni ke????

http://www.youtube.com/watch?v=MBaJ8T04QdU

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 10:56 PM  

Buat pencacai PARTI KONEK RONGGENG..... Terbaek punye...!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=MBaJ8T04QdU

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:00 PM  

ENGKO ORANG TAHU LAH , PAPAGOMO NI MEMANG TERKENAL DENGAN PHOTOSHOP DIA............ADA CREDIBILITY KAH BILA BLOG NI SIAR GAMBAR GAMBAR NI WAHAI TEMAN SEPERBODOHAN KU?

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:06 PM  

Mana gambar- gambar rusuhan Bersih.Gua nak kenalpasti buat rakyat tahu mana satu polis merusuh dan mana satu polis dirusuhi.
Rakyat tak minat porno lah, kita orang semua orang islam lah.....islam madani....bukan islam 'had' hari.

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:07 PM  

pk logik la sume..takkan dlm toilet pon nk pasang cctv bagai? nk hendap ape kt situ? ad harta karun ke dlm tu? xnampak ke game nie? nie mmg well-planned conspiration la guys..pk kasi logik..jgn men telan je sume berita..

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:08 PM  

Islam madani ala hamPAS ke??? Tak jumpa pun dalam Al-Quran la.....

Kah kah kah kah kah... atau Islam madani ala liwat dan aiskrim konekto????

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:09 PM  

papagomo, PTUI!

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:09 PM  

Pelanduk selalu lupakan jerat, tetapi jerat tak tak pernah lupakan pelanduk tau...

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:10 PM  

Aku pecaya itu azmin..celaka ni mana ade moral..sama mcm bos dia..sedangkan raja pun dia blh persenda..juak pas apa lg..tak nak buat solat hajat ke pasal isu ni.?

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:10 PM  

Anonymous said...
pk logik la sume..takkan dlm toilet pon nk pasang cctv bagai? nk hendap ape kt situ? ad harta karun ke dlm tu? xnampak ke game nie? nie mmg well-planned conspiration la guys..pk kasi logik..jgn men telan je sume berita..

May 1, 2012 11:07 PM

-------------------------------

Pikir kasi logik, ade ke orang letak kamera intip sebesar Iphone???

Tapi itu le Khalid G punye jalan cerita... well-planned conspiration gak tu..

Kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:12 PM  

Apasal, tak logik ke kalau nak ais krim dalam jamban ??

Kalau dah berhajat sesangat, tepi tong sampah pun bleh jadi dol..

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:16 PM  

Bela la seorang penzina, ngan engko2 sekali kena humban ke neraka..

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:21 PM  

Ahmad Abdul Aziz Yasin macam bahalul dan sakit otak.....

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:23 PM  

aku dgr laki bini dah jadi pelacur abis la msia kali ni

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:26 PM  

Tak lama lagi Farah Afifa pun jadi pelacur VVIP la..... DNA bapak betul, mak betul dah perangai camtu...

Assmin ni bapak tiruan Afifa je......

PAS,  May 1, 2012 at 11:32 PM  

Tak pe min...nnti suruh tok guru buat sunat istkharah, pastu mesti dia ckp dosa2 min dah diampunkan...kompom min...



PAS = PARTI AJARAN SESAT - MB Tengganu

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:34 PM  

Ahmad Abdul Aziz Yasin macam bahalul dan sakit otak.....

Anonymous,  May 1, 2012 at 11:58 PM  

Puak2 bodoh nih dah immune dah kalau para pemimpin mereka itu diselubungi skandal, bagi mereka2 ini, para pemimpin mereka nak tonggang terbalik pun takpe...

Asal ???

Asal Bukan Umno...

Takde hal.. kalau dia orang nak lancap ke, balun lubang taik depan mata pun takpe.. janji ABU..

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:00 AM  

Aikkk.. Mengaku bodoh pulak yer sedara. Patutlah.

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:04 AM  

Teknik Onani yang diamalkan oleh si ass min nih memang best...

Apa lagik, pengikut2 PAS bleh la cuba-cuba buat kat umah nanti...

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:04 AM  

Abg ni nak ckp pasal polis pakai gelang kuning kan. Yg mcm zahrin ckp tu kan.

Tgk kat video kereta polis kena terbalik. Takder sorang pun yg pakai tanda tuh.

Sabar bang sabar. Jgn panas hati.

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:04 AM  

Anonymous said...
Aikkk.. Mengaku bodoh pulak yer sedara. Patutlah.

May 2, 2012 12:00 AM

---------------------------------

Bukan la, maksud anon 11:58 pm tu Asal bukan UMNO (ABU) yang jadi macam pemimpin fuckatan. Liwat bagi mereka ok, zina pun ok, rasuah seks pun tarak hal, aiskrim digalakkan, tutuh bini orang pun boleh je. Asal bukan UMNO yang buat.... Fuckatan buat biar lantak la....

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:07 AM  

Azmin tgu apa lg..buat report jela...muhihihi....dah sedap nak dinafikan pulak...mana la lu nak letak muka..

Belang tarung

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:11 AM  

Assmin mau report sama sape pak??? Bapak polisi puin dia tak percaya... mungkin boleh repot sama nabi PAS. Nanti nabi PAS buat sembaye istikharoh.....

zam May 2, 2012 at 12:21 AM  

alahai pencacai pas/pr cuba2 lah cari pemimpin yg baik2 sikit. PR buat hal PAS tutup mata pekakkan telinga sedihhh... mn dia ulama2 yg korang sanjung tu. kes mcm ni ulama diam je... takut kan nuar aljuburi ke heee..

zam May 2, 2012 at 12:25 AM  

hebat lepa boleh minta tok guru hapuskan dosa janji pangkah PAS. heeee.... rosak2

zam May 2, 2012 at 12:30 AM  

ok yeeeeee..... kena tanya.

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:49 AM  

dulu video sex anwar,

aku x berapa percaya sgt anwar buat begitu,

sbb aku ni penyokong kuat anwar. tapi bila anwar tak saman eskay,

aku ada skit rasa was2 pasal anwar ni,

tp aku dh lupakan,

aku tetap yakin dia bukan begitu, kini,

aku berfikir..

kalo betul bukan gbr TIMBALAN PRESIDEN PKR,

knp azmin ali x laporkan kpd polis je?

aku mula berfikir lg... berfikir lg...aku semakin was2...gbr azmin ni membuatkn hati aku mula berkata..

knp teruk sgt akhlak pemimpin aku ni?

wajar ke undi mereka ni?

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:56 AM  

Wajar undi mereka kalau nak tempah saham ke neraka. Full stop......

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:01 AM  

Nak pangkah BN lah pulak pas ni..

PR aku dah PALANG.. PARTI - AHLI NERAKA...

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:03 AM  

Bila natang haram jadah gomo ni nak bertaubat. Puak2 UMNO Haram yg ngaku terlebih ISLAM X rasa nak bagi nasihat ka? Haram jadah yg jaga Islam UMNO X rasa bersalah ka? SEMUA UMNO HARAM JADAH.

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:05 AM  

jawapan yg biase di dengar muka mcm saya tapi perut sy tak buncit pun. ini sume salah umno, najib dan rosmah.. saya xpernah kenal pun perempuan dlm gmbr tu.. hahaha. syndrome denying of pkr.

NutCrakcer May 2, 2012 at 1:43 AM  

Annuar dan Azmin mana mahu lapor pada Polis. Dia sendiri dah kata polis anjing2 kerajaan. Malu ler muka dia nak g jumpa dan minta tolong dengan Polis. Kalau tak malu mcam dalam jamban tu, g la lapor pada anjing2 tu.

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:59 AM  

Lapor POLIS? Yg PR dah lapor haram jadah 1 pun x disiasat BABI

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:22 AM  

hantar geng geng samseng gemok unmo.. atau hantar ibrahim muka katak

Anonymous,  May 2, 2012 at 5:21 AM  

Hak eleh baru kutuk pemimpin PgayR sikit dah nangis tak gentle langsung. Pencacai sekelian sila tonton video penemuan spy webcam dibiliknya oleh MB khalid, itu bukti mmg wujud budaya spy webcam ada dlm politik hari ni. maksudnya video tu 100% SAHIH ORI hehehe. Siapa letak kurang pasti takkan orang UMNO suka sukati masuk bilik pemimpin PgayR kot.
Perhatian semua gambar ini bukan rakaman cctv tapi webcam. TQ

Anonymous,  May 2, 2012 at 6:11 AM  

Di Bawah Fuckaton Haramjadah, Selangor sudah terkenal dgn Darul Aiskrim. Anwar Zionist punaisihat Ekonomoney negeri Selangor bukan saja tak layak menaikkan keuangan negeri, malah membuat Selangor terlungkup. Inilah yg beliau paling pakar dan pakar juga dalam liwat meliwat. Itu Baru Selangor dan negeri bawah Fuckaton haramjadah yg lain, kalau negara esok, habislah malapetaka dan bala ke seluroh negeri. Dari itu, hindarlah, jauhilah dari menyokong Fuckaton haramjadah, yg tak bermorak, tak bermaruah, pemimpin yg perosak kepada agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah diri dan kleuarga, jauhilah dari bersengkongkol dgn agenda jahat dan kotorr Yahudi zionist.

Anonymous,  May 2, 2012 at 6:32 AM  

hahahahahaha....assmin kantoi tang baju kemeja oren....dia penah pakai time ceramah kat miri sarawak 12/4/2011...cuba korang tengok.....

Anonymous,  May 2, 2012 at 6:47 AM  

BAGINI AJELAH....KALAU AZMIN BERAGAMA ISLAM KAEDAH NYA SENANG....AUMPAH LAKNAT...SELESAI..BIAR ALLAH YANG MELIHAT MENENTUKAN NYA...APA NAK BISING TUDUH ITU DAN INI KAN MENAMBAHKAN DOSA.....

Anonymous,  May 2, 2012 at 7:04 AM  

Anonymous said...
hahahahahaha....assmin kantoi tang baju kemeja oren....dia penah pakai time ceramah kat miri sarawak 12/4/2011...cuba korang tengok.....

May 2, 2012 6:32 AM

------------------------------------------

Ade rupe baju yang ni ke???

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Keh keh keh keh keh... KANTOI ALL THE TIME.....

Anonymous,  May 2, 2012 at 7:54 AM  

bendera mata 1 dan bendera berputih mata

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:07 AM  

parti gila sex. bersih kehulu bersih kehilir aleh aleh projek dalam jamban.

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:11 AM  

Meh buang 2 ekor "PERVERT" ni nyah dr bumi Malaysia nie....dua2 tak malu dengan anak2 pompuan dorang.....anak2 pompuan dorang tak malu ker ada bapa yg PERVERT mcm nie???? eeeeiiiii...scary tak korang.....mcm buat maksiat bersiri plak...lain kali tukar perkataan bersih tu jadi MAKSIAT BERSIRI....SINETRON pun kalah dengan dorang nie....dua2 pong anak2 pompuan ramai...patut jd contoh kepada anak2...mcm ni ker nak jd PEMIMPIN MALAYSIA???...memimpin keluarga pun FAILED ada hati nak pimpin negara....tobatlah korang lagi baik....

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:25 AM  

mata satu n berputih mata

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:25 AM  

Bertaubatlah wahai Umat Nabi Muhammad.kerana politik SEX jadikan Korang hilang Pedoman..jgn fitnah@aibkan org lain..ALLAH murkah dan akan aibkn kamu kemudian hari!!!

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:27 AM  

Lu akan tggung azab d atas fitnah yg blaku ddlm blog MILIK lu d akhirat kelak!!

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:41 AM  

n.ajis kan ada

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:56 AM  

aritu ada sowang betina gi jumpa wosemah...betina tu kemaruk nak makan ais krim...pastu si wosemah suwuh betina tu gi cari ais krim cap ajermeen yelly...si betina itu pun pergi lah cari...akhir2nya jumpa kat dalam tandas...si betina itu pun makanlah ais krim cap ajermeeen yelly itu...sampai ke sudah maseh belum habes ais krim cap ajermeen yelly...memang sedap memang lazat...ais krim cap ajermeen yelly...yum yum yummy....

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:03 AM  

APA SALAHNYA BUKA AIB ORANG YG
AKAN MEMBAWA KEMUDARATAN KEPADA
JUTAAN RAKYAT MALAYSIA.
SUPAYA RAKYAT TIDAK TERSALAH PILIH
PEMIMPIN HARUSLAH DITUNJUKKAN
SALAHLAKU MEREKA.KALAU PEMIMPIN UMNO ADA YG BUAT KELAKUAN HINA
MACAM TU. SILALAH TUNJUKKAN.
SAMA SAMA KITA BUANG PEMIMPIN
HAPRAK, SATU SEN TAK GUNA.

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:13 AM  

azmin al aiskrimi...bakal tpm KERAjaan anwar aj-juburi ni keh keh keh

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:15 AM  

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.

-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009

Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:16 AM  

Ada yang lebih "MAKSUM" dari Hj Hadi ke??? Cube pencacai Fuckatan habaq mai......

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:17 AM  

TAPI INGAT KALAU JIRAN SEBELAH RUMAH
ATAU SESIAPA SAJA YG ADA AIB, TETAPI MEREKA TU TAK AKAN ATAU TAK ADA
MEMBAWA KEMUDARATAN ATAU APA APA
IMPAK KEPADA RAKYAT NEGARA KITA INI,
JANGANLAH PULAK KITA GATAL GATAL
NAK DEDAHKAN KEAIBAN MEREKA.

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:24 AM  

Jiran sebelah rumah aku tak gila nak jadi PEMIMPIN pun....

Ni dah la GILA nak jadi PEMIMPIN, perangai Ya Tuhan... Allah saja yang Maha Mengetahui....

Anonymous,  May 2, 2012 at 9:40 AM  

KOMEN 9.17 ADALAH SAMBUNGAN
DPD KOMEN 9.03. TIADA KENA
MENGENA DGN ANDA.

Prince of Noob May 2, 2012 at 9:54 AM  

selamat pagi semua... singgah sini

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:06 AM  

OK anon 9:40am... terbaekk beb...

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:06 AM  

Spot the similar……. between:

http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

and this….

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Got something????

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:43 AM  

Spot the similar……. between:

http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

and this….

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Got something????

Kah kah kah kah kah..... KANTOI ALL THE TIME

Baju OREN aku mane Shidar....????

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:43 AM  

anon 8.07 wrote

parti gila sex. bersih kehulu bersih kehilir aleh aleh projek dalam jamban.

---

betul bro tepat sekali..

Anonymous,  May 2, 2012 at 11:11 AM  

SI BOSS MAKAN CENDOL N TOMYAM... SI DEPUTY HANYA SEKADAR BELANJA AIS KRIM JER...INI MACAM TIDAK ADIL..KEHKEHKEH

Anonymous,  May 2, 2012 at 11:16 AM  

dalam dunia ni kat mana boleh jumpa...BOSS N DEPUTY wt aksi lagak ngeri...siap ada video CAP BESI...KEH KEH KEH

Anonymous,  May 2, 2012 at 11:49 AM  

nak mintak azmin komen ape, dah sah2 la dia kata bukan dia...

itu taktik anwar..

jgn sesekali mengaku..at least 50% penyokong anda masih kekal dgn anda..the moment ko mengaku..suma lari..

Anonymous,  May 2, 2012 at 12:01 PM  

1. Boss no 1 kantoi - PAS tolong cover "Video itu besi"
2. Ustaz 3 pagi kantoi - Kena cuti 3 bulan
3. Bakal boss no 1 PKR, ass min kantoi - sapa nak cover nie???

Aib di buka sebab derhaka kat ibu dia kot.....

Gua tak kiralah musuh dlman PKR punya kamera ke, UMNO punya kamera ker... takkan tuan punya badan & "anu" pun UMNO punyer...hahahaha...

Bab seks nie, Yahudi pun nak belajar dgn PKR. Clinton dan ramai pemimpin Yahudi, IMF etc. letak jawatan sebab kantoi skandal seks. Diorang pun tak tahu nak cover mcm Anwar/Azmin buat. Tak tau lah sebab diorg bangang (sebab tak tahu cara spin Anwar/Azmin) atau pun penyokong PKR yg BANGANG!

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:04 PM  

PKR pasti melingkop !!! KDN tolong la amik action isu BERSIH ni. Sampai bila wei!!! Lembap betul la... Korang nak sampai perang sedara baru nak terhegeh2. Humban je si nuar tu masuk penjara! Korang tak sayang rakyat ke? ke nak tunggu rakyat buat tindakan sendiri. aku dh tak sabo lagi ni...

exPASHit

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:29 PM  

SORRY.................VIDEO ATAU GAMBAR BERSIH ! DAH BESI DAN KANTOI........KO ORANG BUAT MASA INI PAPAGOMO SAJIKAN DENGAN GAMBAR LUCAH PHOTOSHOP PERSERTA BERSIH.........

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:32 PM  

sebenar nya puak umno kecewa bersih 3.0 mendapat sambutan hangat..tu yang sasau sangat...haha

adimyra May 2, 2012 at 1:34 PM  

X bleh masa skarang smbahyang hajat,nnti tuhan tunjukkan wayang lebih dasyat yang masih dl dalam
simpanan

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:39 PM  

Haha.. Aku vote dua2 boleh??

adimyra May 2, 2012 at 1:46 PM  

Berkat dari ajaran Tok Guru yang di Import khas dari Australia

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:51 PM  

Kalau itu bukan Azmin... mungkin Azwan!

Anonymous,  May 2, 2012 at 1:54 PM  

Kesian cai cai pkr dah meroyan.tak tau nak
belit camne lagi.belit punya belit, terbelit
diri sendiri.apa nak buat labuuu.
Labu labu nasib kaulah labu.

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:00 PM  

Fuckatan memang CIBAI... mari kita TIBAI mereka.....

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:02 PM  

Amboi amboi amboii!!!!

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:05 PM  

BERSIH 3.0 dapat sambutan hangat??? Hehehehe... tu kata ko ngan puak2 ko jer tu... ko bayangkan le berapa punya maki hamun rakyat malaysia yang lain tengok rusuhan tu...
Photoshop??? hehehehe... budak kecik pun tau photoshop ngan real...
saman le Papagomo kalau photoshop. dari dulu lagi fitnah la video edit la photoshop la... takde apa pun pakatan amik action... betul le tu kan? hehehehe... dari dulu sampai skang yang ada cuba penafian saja... tak lebih dari tu...

cikgu det May 2, 2012 at 2:18 PM  

pdrm telah ada pelapis!http://upsidet.blogspot.com/2012/04/disiplin.html

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:24 PM  

mau tak sedap ice cream free ☺

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:38 PM  

puak2 pakatan memang pilih pemimpin mcm tu..tak ada moral. berjuang sebab nak masuk neraka...cibai la azmin, lu sedap2 nak tuduh org lain plak.kat sini boleh la nafi...lu mampus nanti konek lu yg bcakap.

Anonymous,  May 2, 2012 at 2:59 PM  

umno stand for Untuk Memurtadkan NOhal, Untuk Malay NOway,Untuk Masuk Neraka Okay, Untuk Memfitnah NOhal, Untuk Melacur NOhal....

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:04 PM  

ALAH SAMSIDAR SIKIT PUN TAK HERAN NGAN KOTE CINONET TU DIA ADA YG BAEK PUNYER..
http://4.bp.blogspot.com/-1OfxNmr7DyE/T6DBQZlQ_II/AAAAAAAARvg/yJirzWPv-Ng/s1600/ANWAR%2BSAMSIDAR.jpg

SUMBER:
http://theunspinners.blogspot.com/2012/05/azmin-kasi-girlfren-aiskrim-bau-pasar.html

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:06 PM  

beza pgomen umno:
1. mcarut no 1
2. pcaya kpd ssuatu berita sec mbabi buta
3. mfitnah amalan biasa
4. mgelarkan org dgn nma2 yg x baik
5. sgup mgundi babi biarpn lwnnya seorg islam krn taksub kpd parti
6. mhalalkan yg haram
7. rasuah,judi,arak mainan khdpn
8. kalu dpt solat 3 wktu dr 5 wktu pn dh kra alim alimi
9. kbykn psatuan gay,lesbian adl pyokong umno tegar
10. ska mnonton video2 lucah
11. kbykkn pyokong umno adlh glgn pganggur,lulus spm jek n pnagih dadah,pelacur,perompak n ska kacau bini org
12. shari x buat dosa rsa x tnang

-hasil kajian oleh waris malaya

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:21 PM  

korang sapa nak tentukan smua benda ni..orang yang membuka aib orang pun berdosa...jadi fikir sendirilah....dah la siar dekat surat khabar muka depan..nampk sgt xtkut dosa mmbuka aib org..astaghfirullah...bwak berubahlah tak kira la mana2 pihak..skrg zaman akhir zaman.byk dh petanda2 nya...

KERIS WARISAN May 2, 2012 at 3:26 PM  

PAS IS DEAD

http://buletinonlines.net/video-nik-aziz-terima-bantuan-syaitan.html

hangkedee May 2, 2012 at 3:33 PM  

Lambang Pas kosong bulat
Lambang PKR Mata satu bulat berlubang
Lambang Dapig Roket berkepala- Butuh

Maka amat amat sesuai benar Ahli ahli kuat berjubur dan ber...

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:40 PM  

Uik ! sian monyet tu, panas hati la tu bila dah tau yang bos dia tu kaki penipu, main kayu tiga - dan juga jantan paling DAYUS !!...

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:41 PM  

@anon May 2, 2012 3:06 PM

Beza pengomen pakatan

1. N.Ajis mencarut takpa, malah dia tuduh Allah juga mencarut!(astaghfirullahhalazim bukan dr saya)

2. Lebih percaya pada photoshop dari video/gambar tulin.

3. Mengunakan seluruh media Pakatan utk memfitnah kerajaan dan menghasut rakyat setiap hari.

4. Menghina seseorang hanya berdasarkan fitnah.

5. Sanggup berbaik dan bersetongkol dgn musuh islam yakni yahudi dan DAP - partai yg mencetus rusuhan perkauman 13 mei.

6. Menghalalkan sesuatu yg haram jika pemimpin mereka disabitkan keatasnya.

7. Pusat seks, perjudian and arak jadi dibiarkan berleluasa atas perintah DAP. Rasuah itu wajib.

8. Menjanjikan syurga hanya dgn memangkah partai mereka tanpa mengira nilai pegangan ugama mereka (biarpun tak solat).

9. Menyokong LGBT, aktiviti gay, murtad, kahwin sejenis, pluralism dlm soal ugama.

10. Menyokong perbuatan lucah atau songsang pemimpin mereka dan tidak cuba menghalangnya.

11. Penyokong Pakatan jelas golongan yg tuli, bodoh dan tidak fikir masa depan. Kebanyakannya tak kualiti hidup dan gagal menjadi rakyat yg baik.

12. Hidup tak tenteram kalau tak buat huru hara.

-Pandangan majoriti rakyat

Anonymous,  May 2, 2012 at 3:49 PM  

kalu ajemin tuh org biasa takdenya kuar kt metro bagai... dah tau perangai alahai ade ati nak jd tpm.... uwekkk... minah indon pon jadik jahhh...

Anonymous,  May 2, 2012 at 4:43 PM  

tu la azmin hidup kena asyik kena perguna je ngan pak cik anwar tu.dah susah2 mcm ni,ada dia tolong ko?polis gak yang ko cari suruh siasat.LEMBU DI CUCUK HIDUNG

Anonymous,  May 2, 2012 at 4:43 PM  

terbaik laa 'pandangan majoriti rakyat'..

lepas nih buat solat hajat lagi tauuu

Anonymous,  May 2, 2012 at 4:44 PM  

Hasil kajian yg menjurus 100%
kepada parti pas pkr dan dap.

Itulah yg sebenarnya.

Anonymous,  May 2, 2012 at 4:48 PM  

Pandangan ini adalah lebih sesuai
diberikan kepada parti pas.

Anonymous,  May 2, 2012 at 4:58 PM  

tapi tak jelas laa gambar tu.. ko pasti ke tu gambar azmin? kalau btol tolong bersumpah baru aku caya.

Anonymous,  May 2, 2012 at 5:02 PM  

Dalam Islam mane ade sumpah-sumpah ni. Tu ajaran puak UMNU je.

Anonymous,  May 2, 2012 at 5:49 PM  

ala.... berani kerana benar... apa nak takut kalau betul2 x buat?ramai yg tgh tunggu keputusan DNA anak pompuan dia tu... tunjukla kat public kalau btul dah buat pengesahan DNA sblm ni. kalau buat pengesahan DNA sekali lagi pun thn 2012 ni apa salahnya?anak sendiri... apa nak takut kan?kan?kan?

Anonymous,  May 2, 2012 at 6:55 PM  

Kalau ada mangkuk2 yang memandai-mandai kata dalam islam takde sumpah, ko balik kampung, belajar banyak2 dengan Harun Din...

Anonymous,  May 2, 2012 at 7:28 PM  

kasian aku tgk blogger umno ni... mcm budak2. tak matang.. isi blog byk sentimen je.. xde fakta..

Anonymous,  May 2, 2012 at 7:58 PM  

Kata nak tukar kerajaan, org cina pun mengaku anwar balun cina doll, ini org melayu lagi mau pusing, fitnah lah, ini azmin pulak, yg korang kisah sgt pasal diorg punye kote, kalau ia, mengaku ye. apa kisah, kata nak tukar kerajaan. nak malu apa, lagi satu, kata nak tukar kerajaan, dlm ceramah kornag, ajarlah penyokong suruh daftar, cek nak mengundi dimana, jgn lebih2, undi tak...ini tak hbis2, SPR x betul, ini x betul. Biarkan melayu PKR rasa, apa akan jd apabila bangsa cina menguasai negara ini. apa ada kisah kan, yg penting tukar kerajaan...BN pun, kalau ahli buat hal, jgn nak menyokong pulak..

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:32 PM  

Dalam Islam ada sumpah la woi !! Isu sumpah2 ini menjadi kontroversi apabila ia dilakukan secara bermubahalah dan diluar mahkamah...

Realitinya, cukup dengan menyebut Wallahi, wabillahi,watallahi, sumpah itu sudah terpakai. Sudah terpakai tu maksudnya sah disisi Allah... korang nak percaya ke, tak nak percaya ke, nak bersangka baik ke itu hak korang, serahkan je isu sumpah tersebut kepada Allah untuk menentukannya.. dia yang sanggup kena laknat pun, lantak dia lah.. bukanya ada apa-apa sangkut paut dengan keturunan korang pun..

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:45 PM  

Faktanya - konek Azmin kena kulum dan adalah dipercayai juga bahawa si tukang kulum itu bukan bini dia...

Tu bukan fakta ke tu ??

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:48 PM  

Isu sumpah2 ini menjadi kontroversi apabila ia 'mahu' dilakukan secara bermubahalah dan diluar mahkamah.

Anonymous,  May 2, 2012 at 8:57 PM  

woww... ajaran terbaru PR mungkin agama Pas, tidak boleh membuka aib org lain yg melakukan maksiat atau zina... patutlah diselangor, P.P dan dikelantan banyak rumah urut/pelacor...

memang aib org lain tidak boleh didedahkan tapi aib dari segi apa?? jika maksiat/zina ia satu perkara yg berat ia patut dihalang, dicegah malah ditangkap dan dihukum sbb itu dalam islam ada undang2 dan jenis2 hukum org yg melakukan maksiat.. bukan utk membuka aib org tapi sebagai satu peringatan kpd org2 lain

jika tidak maka akan bebas lah rakyat di negeri2 pemerintahan PR melakukan maksiat sebab tiada siapa yg akan menghalang menegah atau menangkap kpd sesiapa melakukan maksiat dan dibawa ke muka pengadilan sebab kononnya akan membuka aib org tersebut... fuhh.. siot... mungkin lepas ni jabatan agama islam tidak dibenarkan menjalankan tugas mencegah dan menangkap org2 islam yg melakukan maksiat..

maka lepas ni org2 islam PR akan hidup bebas melakukan apa saja perkara yg ditegah oleh agama sama seperti org2 barat sbb hak mereka terjamin... itulah kehendak bang nuar.. semakin sesat puak2 ni

Unknown May 2, 2012 at 9:05 PM  

Jawapan tipikal orang PAS.....takde bukti....ikut nafsu......siap maki hamun dan label semua orang UMNO haram jadah.....dulu kafirkan orang UMNO........bro......tak takut ke nak kena jawab nanti atas tuduhan anda tu....maknanya mak bapak orang UMNO berzina......!!!!

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:18 PM  

Wooiii... bahalul-bahalul Fuckatan sekalian. Baca la ni LESEN BESAR yang ulardalamsemak korang berikan, korang sape nak cakap takleh buka aib orang ni???

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.

-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009

Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:20 PM  

Tak nampak perkataan WAJIB tu ke??? Buta ke???

Lain la N.Ajis, kata WAJIB tapi hanya dia sorang je boleh INGKARI.... BAHALUL WALIUL FUCKATANUL...

Anonymous,  May 2, 2012 at 10:25 PM  

SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengambil sikap berlepas tangan berhubung dakwaan foto lucah seiras Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali dengan seorang wanita yang kini tersebar luas dalam berbagai blog.

Beliau sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil.

---------------------------------

Amboi Khalid G tersenyum riang nampak... kah kah kah kah kah

Anonymous,  May 2, 2012 at 11:24 PM  

Tumpang gelak.. Kah..Kah..Kah..Kah....

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:06 AM  

Blogger Pakatan pun percaya gambar itu adalah Azmin ??????
http://suarapakatanrakyat.com/2012/05/siapa-mahu-jatuhkan-azmin/

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:17 AM  

Sekarang apa yg penting...sume org kena kuar mengundi n pilih pemimpin yg bole terus memberi kita keamanan, kemajuan...yg akn membela nasib kita org melayu..apa yg kita perjuangkan adalah utk agama bangsa n negara kita...jgn hanya gah berbicara n meluahkan ketidakpuasan aty..tp tidak jlnkan tggjwb mengundi...itu yg akn tentukan masa dpn negara kita n masa dpn anak cucu kita nnt...semoga Allah membuka mata hati mereka2 yg dah buta n taksub dgn tipu daya org yg nak musnahkan bangsa kita...semoga ada kesedaran 2 sblm semuanya terlambat...yg melakukan dosa mmg sudah PASTI ada balasannya...

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:18 AM  

Siap ade 'kondo hinggap' Assmin buat pompuan simpanan dia lagi....

Ha, mane-mane blogger cube la korek rahsia sket......

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:46 AM  

Confirm...gambar aksi lucah Azmin dirakam dengan bantuan ahli PKR sendiri yang menerima aduan dari wanita terbabit yang berkali-kali terpaksa memenuhi nafsu serakah Azmin. Gambar tersebut diserahkan oleh ahli PKR Cabang Gombak Setia dan Ampang kepada blogger PAS namun beliau tidak mahu menyiar gambar lagha ini sebaliknya memberikannya pada bloggers belaan Khalid Ibrahim. Dari blogger tersebut rakaman ini jatuh ke tangan rakan-rakan blogger pro BN. Sama-sama cari makan maa...

Anonymous,  May 3, 2012 at 2:04 AM  

Jangan kelentong lah lembu, yang confirm nya gambar ais krim Soi Lek, tapi Meloya dan Kosmos tak siar pun muka depan.. Cover baik punya

Anonymous,  May 3, 2012 at 2:06 AM  

Blogger Pakatan pun percaya gambar itu adalah Azmin ??????
http://suarapakatanrakyat.com/2012/05/siapa-mahu-jatuhkan-azmin/

Anonymous,  May 3, 2012 at 2:47 AM  

http://adf.ly/?id=1779752

Anonymous,  May 3, 2012 at 3:02 AM  

hinanya politik murahan sampai membukak aib letak gambar besar lagi..bongkar kezaliman perasuh perompak pecahamanah la sbb itu kena mengena dgn rakyat.

jijik dah hina..mengaku islam.tp hina ulamak.mengaku islam tp dedah aib.mengaku islam tp cukup islamkah kita.

jgn bro.ilmu xsehebat mana jgn dicaci tok2 guru.jika anda hebat semestinya andalah tok guru,tp siapa anda sekarang ini.cukup dah bekalan.jgn2 kita sembang besar.

dah habis modal dak ka cerita seks xhabis2.

xdak ka pembangkang ni buat rasuah ka pecah amanah ka rompak duit rakyat ka bela lembu ka xdak???
dedah yg tu sbb berkenaan rakyat.bukan aib yg dicanang.

islam kata..4 org saksi baru cukup nk buat tuduhan..bukan aku kata.islam haruskan begitu.jika tidak.yg tuduh kena qazaf.terlepas didunia akhirat jgn mimpi nk lepas.
sbb apa kena ada 4 org saksi.sbb nk elak fitnah jijik manusia.nk elak melakukan kesilapan.ada masalah dgn islam???ada ka xdak?????dah tu.

jika benar pelaku itu azmin yg dok mengata salah kalau bukan azmin kira mmg dah tempah tiket untuk makan bangkai dlm neraka nnt sbb fitnah.

jgn taksub sgt dgn politik dunia.
duit ringgit xmampu beli syurga.
kalau org tu jahil sgt dlm hati dia akan berkata begini `eleh mamat ni`

sekadar berkongsi.

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:42 AM  

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.

-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009

Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

---------------------------------------

Eh, kalau ade maklumat pasal orang yang rompak duit rakyat kemukakan bukti, buat repot polis, apa susah. Kes lembu pun SPRM kata langsung takde unsur-unsur rasuah, yang ada kemungkinan pecah amanah, tapi masih dalam peringkat dakwaan... belum tentu NFC tu salah, kene tengok dokumen perjanjian. Tapi tu biar mahkamah yg tentukan la.

Kalau nak dedahkan aib pemimpin, Hj Hadi tak kata pun kene kemuka 4 orang saksi, nape ko nak memandai-mandai pulak??? Ko tu sape berbanding Hj Hadi?? Pencacai haprak je....

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:44 AM  

Yang komen anon May 3, 2012 7:42 AM untuk anoNGOK May 3, 2012 3:02 AM.

Sekadar nak bagitau...

Anonymous,  May 3, 2012 at 7:48 AM  

http://malaysiaheaven.blogspot.com/2012/05/hj-hadi-kata-wajib-dedah-aib-ahli.html?spref=fb

6803man sarawak May 3, 2012 at 8:18 AM  

X jijik pun.pekara biasa je 2.klu nak di banding duit rasuah,makan duit rakyat beratus juta.engkau x kesah ke?aku ingat la kn,engkau ni pun ikut dlm peranan hishamudin main isu agama dulu.

Anonymous,  May 3, 2012 at 8:24 AM  

anonymous May 3, 2012 7:48 AM,

dedah aib tak bererti harus dedahkan jgk gambar yg tak senonoh.

kpd papagomo, semoga Allah tutup aib saudara yg dah byk sangat buka aib manusia lain. betul atau salah, biar Allah yg tentukan, biar Allah yg bg pembalasan. kita yg lemah dan byk dosa ni tak layak nak hukum. buat fitnah (samaada betul atau tak) dan kemudian gembira bila ada yg bertelagah atas fitnah yg kita buat. awak rasa awak boleh hidup aman ke dgn buat mcmtu?

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:28 AM  

PAS kata dedah aib takpe... cuba pergi tanya kat Hj. Hadi... dia pun kata O.K..

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:40 AM  

HEK ELEH MAMAT NIII.....

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:47 AM  

Qazaf tengkorak engko, dalam setiap kes mahkamah, beban pembuktian terletak kepada pihak yang menuduh, kalau si penuduh tidak dapat mengemukakan 4 saksi tetapi sebaliknya mampu mengemukakan bukti dalam bentuk qarinah (dan semestinya bukti tersebut harus disahkan tulen oleh pakar bertauliah) mana bleh nak sabit si penuduh dengan hukuman Qazaf ???


Sekiranyanya terbukti bahawa sipelaku melakukannya, sipelaku akan dihukum dengan hukum taqzir... tetapi jika keadaan sebaliknya berlaku.. barulah korang boleh berangan-angan nak qazafkan orang.


(Nak buat report agar pihak berkenaan menyiasat pun dah kecut, ada hati nak qazafkan orang la pulak...)

Sama la jugak dengan isu si ketua LGBT korang tu... nak qazafkan orang, tetapi isu kes videonya tidak pula mahu disiasat sama ada benar atau tidak bahawa dia yang beraksi... prosedur hukum mana yang kurang kutip ni ???

Anonymous,  May 3, 2012 at 9:58 AM  

Semenjak keluarnya video skandal seks Azmin Ali, pencacai-pencacai Pakatan Rakyat berusaha bersilat, bertai-chi membersihkan nama Azmin Ali. Entah apa yang Azmin Ali dah bagi mereka. Tetapi apabila sesuatu kes yang melibatkan pemimpin BN, takde pula mereka nak fikir aibkan orang tu tak salah.

Kekeke! Umi Hafilda pun dah kata 99.9% gambar skandals hisap+jilat aiskrim tu adalah abang kandungnya sendiri kerana cara pakaiannya, susuk badan, rambut dan perut. Mana mau lari Azmin Ali? Kalau nafi, nafi dan nafi saja tiada gunanya.

Itulah akibatnya, dulu bukan main lagi puak Pakatan menghentam pemimpin BN siap keluar fatwa bagainya. Sekarang, makan dan telan balik fatwa yang korang dah keluarkan. Ini baru gambar je yang keluar, belum lagi keluar video dah mengelupur macam biawak.

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:27 AM  

kita yg lemah dan byk dosa ni tak layak nak hukum. buat fitnah (samaada betul atau tak) dan kemudian gembira bila ada yg bertelagah atas fitnah yg kita buat. awak rasa awak boleh hidup aman ke dgn buat mcmtu?

--------------------------------

Macam tu tak perlu ada hakim, peguam la sebab kita semua lemah dan banyak dosa. Yang nak jadi hakim kene ZERO dosa macam ko cakap. Kan?? alahai... bongok punye alasan pencacai fuckatan ni....

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:38 AM  

Siapa kata kita tidak bleh menghukum ?? Kita yang lemah ni bleh menghukum lah, hukum jer kat atas kertas Undi.. tolak pemimpin yang mempunyai akhlak buruk dan tidak bermoral serta mempergunakan/bertopengkan agama untuk melakukan kemungkaran

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:45 AM  

PR tak corrupt ???

Lantoi !!!!

Hisap jari tengah aku nih...

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:47 AM  

Jangan jadi ahli neraka dengan cara menaikkan pemimpin yang tidak bermoral untuk memimpin umat2 islam di Malaysia...

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:52 AM  

cewaaahhhh...bila kata kena ada 4 org saksi semua pencacai nk tunjuk hero kn???/

sahabat islam ku..blajar agama ka tidak??kes zina ni kn???kes zina kn kena ada 4 saksi dlu..hadi ckp bnda apa???itu bnda bongkar kezaliman wahai blagak hero,bongkar rasuah pecah amanah...itu punya kes ada bukti baru sahih.

ya allah jahilnya..kalau xda saksi kena ada apa?bukti disahkan tulin?baik..tulinkah??siapa pelaku dlm video tu??logiknya adakah perlu kita percaya kepada adik kandung yg tidak bertundung(jelas tolak hukum allah diwajibkan tutup aurat jika tidak nescaya api neraka sbagai balasan,ada sapa nk nafi??) sangup ckp 99.9% azmin..bgtukah seorang adik??hubungan dgn allah tidak diambil kisah inikan pulak abg sndiri.

sudahlah.kita diam2.tgk jd mcm mana.dok bawak apa dosa byk2.

aduhhh..kes NFC hang dok bela yg ada bukti pulak tu.yg kes video bg kabur2 dari jauh ni percaya sungguh2 pulak..dunia akhir zaman betol.

aku nk tanya.jika kak jat hanya tok bidan d kampung.adakah suami dia akan dpt projek itu??mereka tidak pernah bela lembu.mereka tidak pernah ada pengalaman dgn lembu.banyak org lain lain yg ada modal besar yg ada pengalaman dgn lembu.knapa mereka yg dpt?
kerana dia ada jawatan dlm umno.bukti dah terang.percayakan bukti hitam putih yg xboleh menipu bukan pada org.

kalau anda nk percaya video itu azmin.baik.teruskan percaya.aku xpercaya.sbb aku xdiajar percayakan bnda yg xbersaksi dan dengan hanya video yg ntah siapa pelaku dikaburkan pulak.dan aku xdiajar menjatuhkan maruah saudara islam.hal rasuah lain ceritanya sbb guna duit rakyat ada kena mengena dgn aku.hal seks dia dgn allah..

suatu hari kita akan mengerti apa itu fitnah.fitnah antara bnda yg rasulullah amat marah.harap ada yg sedar.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:04 AM  

ini petikan asal.jgn cut2 bro umno..ini cerita wartawan jnya pasal dedah hal pempin masa bulan puasa.bukan zina point dia.jgn spinnn..

Sempena sambutan bulan Ramadan yang mulia ini, apakah pesanan Tuan Guru kepada ahli dan seluruh rakyat amnya?

Pesanan saya, kita mestilah, disamping menunaikan ibadat puasa dengan ikhlas dan memelihara adat-adat, bukan sahaja yang wajib menahan diri daripada perkara yang membatalkan puasa, termasuk juga perkara yang tidak membatalkan puasa tetapi membatalkan pahala puasa.

Maka, hendaklah kita menjaga sebaik-baiknya, menjaga lidah, menjaga mata dan teliga, menjaga hati kita dengan batas-batas yang dihadkan oleh Islam.

Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:12 AM  

4 saksi untuk pendakwaan hudud (cth:kes Zina)... sekiranya sabit dikenakan hukuman hudud (Rejam sampai mati (bagi yang sudah bernikah) atau sebat - sekiranya sistem kehakiman mengamalkan hudud)..

Isunya skang, kalau tidak dapat dikemukakan 4 saksi sebagai bukti - tetapi mampu mengemukakan bukti dalam bentuk lain (iaitu qarinah) pendakwaan dan hukuman hudud tidak boleh dikenakan tetapi sebaliknya jika sekiranya sabit dengan kesalahan tersebut (berdasarkan bukti dalam bentuk qarinah), pelaku akan dikenakan hukuman takzir - hukuman hudud gugur, ko faham ke tidak ni UNTA ???

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:44 AM  

tp sayang.kerajaan umno apco tolak hudud.mcm mana nk laksanakn.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:47 AM  

takzir juga tidak dilaksanakan di malaysia.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:49 AM  

Secara umumnya pelaksanaan takzir di Malaysia tidak dilaksanakan secara
khusus.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:57 AM  

Puak2 bodoh nih kalau mahu bercakap soal hukum, mereka tidak pernah ikhlas.. mereka suka ambil separuh-separuh dan tidak pernah konsisten dengan setiap tindakan. Mereka gemar memperalatkan/mempolitikkan hukum untuk mencapai agenda politiknya..

Korang mahukan 4 saksi berwibawa untuk mendakwa seseorang, ye tiada keraguan/bantahan mengenai persoalan tersebut, tetapi isu yang telah menimbulkan kekeliruan dikalangan orang awam, kalau tiada 4 saksi berwibawa macam mana ??

Adakah si tertuduh akan bebas dalam setiap tuduhan yang mungkin dilakukannya hanya kerana ketiadaan 4 saksi berwibawa tetapi sebaliknya orang yang menuduh pula akan dikenakan hukuman tanpa perlu menyiasat tuduhan yang telah dilemparkan ??

Dari situ lah timbul persoalan - adil ke hukuman yang sebegitu ??

Korang mahukan 4 saksi berwibawa - tetapi pada waktu yang sama - KETUA LGBT korang mendakwa bahawa undang2 berkenaan sudah lapuk serta beliau juga secara tanpa ragu2 telah mengungkapkan penentangan terhadap pihak2 berkuasa berkenaan isu LGBT dengan alasan pencerohan hak 'privacy' individu..

Soalnya - tindakan tersebut konsisten tidak dengan kehendak korang yang mahukan 4 saksi berwibawa ??

Korang faham ke tidak isu hukuman hudud dan takzir ni ?? kedua2 hukum ini saling melengkapi.. jangan la kerjanya asyik nak mengqazaf dan menghududkan orang jer.. fahamkan pada masa bila hukuman hudud itu akan dikenakan atau sebaliknya hanya perlu dikenakan dengan hukuman taqzir.. sebab tu korang keliru dan menuduh pihak berkenaan memandai-mandai mengubah hukum Allah..

Sebabnya - Korang hanya faham soal hudud.. tetapi tidak pernah cuba untuk memahami hukum taqzir yang melengkapi hukum hudud.

Sebab tu aku kata, korang mempergunakan hukum untuk mengelirukan umat Melayu bagi tujuan untuk mencapai matlamat politik yang ternyata tidak menguntungkan majoriti umat Islam/Melayu di Malaysia..

Faham tak UNTA ??

Anonymous,  May 3, 2012 at 12:14 PM  

Paderi dia orang tu bengong, nak qazafkan orang, tetapi pada waktu yang sama tidak mahu kebenaran disebalik video tersebut disiasat dan dibongkar kebenarannya oleh pihak yang berkenaan...

Kalau betul video tu palsu, apa susah, dah tentu la manfaat politik korang juga yang mendapat manakala UMNO pula akan kekal dalam ingatan rakyat sebagai tukang fitnah..

Disamping itu imej pemimpin korang jugak akan dibersihkan manakala pihak yang bertanggungjawab merakam 'video palsu' itu pula akan didakwa.

Ini tidak, penafian dalam bentuk air liur dan retorik jer yang mampu dilontarkan.. action tarak.. hanya sekadar melepaskan kahak ditangga... no wonder la sekarang nih rata2 rakyat2 sudah mula meragui kejujuran pemimpin munafik tersebut.

Memang otak udang, baik pemimpin dan para pendukungnya.. dua-dua sama...

Anonymous,  May 3, 2012 at 12:43 PM  

Wei, anoNGOK May 3, 2012 11:04 AM tak payah cakap banyak la. Sumber yang kita orang gune pun adalah LESEN BESAR ulardalamsemak Hadi tu pun dari Detikdaily. Nak tanye sikit, detikdaily tu kepunyaan puak mane??? Puak UMNO punye ke???

Tak payah nak konar sana koonar sini la. Kalau rasa tu bukan Azmin, tu hak engkau. Orang lain nak fikir tu tetap Assmin, ko ade ape hal??

Daripada ko bising-bising kat sini, lebih baik ko desak Assmin pergi cuci taik dia, eh silap.. pergi cuci nama dia. Buat la ape yang patut, nak saman ke, nak report ke...!!!!! Setakat nafi, nafi, nafi dan nafi apa bukti yang boleh dia tunjukkan????

Nothing la bro...!!!!! Eh, silap isle hamPAS bukan bro untuk aku... tu bro untuk setan....FULL STOP.

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:37 PM  

Kes NFC korang temberang kata ada bukti, walhal kes itu masih diadili dimahkamah... belum tentu lagi si tertuduh itu benar2 bersalah... tetapi korang2 bleh aje awal2 lagi mendahului mahkamah dengan menjatuhkan hukuman kepada sitertuduh sedangkan pada waktu yang sama mahkamah masih lagi bersidang untuk mengadili kes tersebut...

Islamik sangat ke tindakan munafik korang tu ???

Anonymous,  May 3, 2012 at 1:48 PM  

Demi RAKYAT, tembelang dan AIB pemimpin munafikun yang gemar memperalatkan agama untuk melakukan kemungkaran harus didedah kepada umum.... period...

Ps.. mereka bercita-cita untuk menjadi PM dan TPM, bukannya bercita-cita nak menjadi ketua penyamun, kalau dia bercita-cita mahu menjadi ketua penyamun, lantak mampus aku takdenya aku kisah..

Aku sirius nih...

Berahim Al Kataki,  May 3, 2012 at 2:48 PM  

korang semua bengong. bodoh. kena kencing gomo hahahaha

Anonymous,  May 3, 2012 at 4:08 PM  

“Mereka bertanya kepadamu (Wahai Muhammad), mengenai (hukum) berperang dalam bulan yang dihormati (bulan haram); katakanlah: “Peperangan dalam bulan itu adalah berdosa besar, tetapi perbuatan menghalangi (orang-orang Islam) dari jalan Allah dan perbuatan kufur kepadaNya, dan juga perbuatan menyekat (orang-orang Islam) ke al-Masjid Al-Haraam, serta mengusir penduduknya dari situ, (semuanya itu) adalah lebih besar lagi dosanya di sisi Allah, dan (ingatlah), angkara fitnah (kerosakan) itu lebih besar (dosanya) daripada pembunuhan (semasa perang dalam bulan yang dihormati)…” (Surah al-Baqarah: 217).

Anonymous,  May 3, 2012 at 10:55 PM  

pk logik la sume..takkan dlm toilet pon nk pasang cctv bagai? nk hendap ape kt situ? ad harta karun ke dlm tu? xnampak ke game nie? nie mmg well-planned conspiration la guys..pk kasi logik..jgn men telan je sume berita..
------------------------------------
zaman sekarang kalau nak pikir logik memang tak logik tapi kalau kata tak logik logik juga,
yang tak logiknya kenapa 2 ekor tu buat kat dalam jamban? logiknya mungkin jantan tu pikir kat jamban tak da orang nak intai, tapi dia tak tau dah kerap buat kat jamabn si kawan karib yg selalu ikut pun pasang kemera intip, ogik juga, tapi tak logik buat kat jamban sofa kan ada.

Anonymous,  May 3, 2012 at 11:06 PM  

May 3, 2012 4:08 PM
janganlah jadi orang yang alim ilmu tafsir, hanya menafsir memilih keadaan dan siapa pelaku

asmin boleh buktikan ini fitnah atau tidak, penafian tampa hujah dan bukti bukan cara terbaik, kita harap asmin ali dapat membersihkan nama dengan cara terpuji bukan penafian dan memuduh orang lain begitu juga DSAI Ostat BA, DPudu, 121 dan lain-lainnya

PAPA GOMO May 3, 2012 at 11:47 PM  

bila lah azmin ali nak saman aku? Hahaha... kalau bukan azmin ali dah pasti dia buat laporan Polis

Anonymous,  May 4, 2012 at 12:21 AM  

Menurut sebuah tafsir, maksud angkara (fitnah) lebih besar dari pembunuhan turut juga ditafsir sebagai PENINDASAN yakni usaha memaling umat Islam darpd mengamalkan ajaran Tauhid..sila kaji asbabul nuzul. Wlupun mmg ashabul nuzul menyatakan ada unsur propaganda oleh puak Yahudi yg mengatakan umat islam mencabuli bulan angkat senjata tetapi apabila berkaitan akidah, Islam tidak berkompromi..sama la je kan dengan isu LGBT tu kan..tak kira la itu privasi ka hak individu ka..kalau dasar agama dah kena cabul kita kena lawan..lawan tetap lawan..hidup AMNU

Anonymous,  May 4, 2012 at 2:48 AM  

Memang rosak yg ramai ank2 melayu di pergunakn secukupnya...x sedar ker masa ni ko org umpama dirasuk syaitan... ini ker cara puak2 yg konon nya bakal mmbawa keamanan dan keselesaan utk rakyat ptuiiiii x caye lnsung...mau kucar kacir kalu puak pakatan ni printah mlaysia....dlu aku ingatkn PAS lh satu2 nya parti yg betul2 prjuangkn islam tp sbnarnya hampeh x guna sesen gak lah...pelik nya x sedar2 lg.....badigol tul lah....

Anonymous,  May 8, 2012 at 3:13 PM  

Hmm...camana nak komen ni yer..aku tengok orang2 politik sekarang ni baik pembangkang atau pun kerajaan banyak yg terlibat dgn perempuan2 kotor. Pihak yang tukang fitnah atau sebarkan pun entah2 sama jugak langgan pelacur. Kesimpulannya telah ada satu fenomena baru dlm senario politik kita sekarang ni, iaitu pertandingan langgan perempuan, sapa pandai makan sapa LEBIH PANDAI simpan. Yang kantoi tak layak jadi pemimpin, dan yang selamat lebih layak. Burukkan pihak yang kantoi sebagai tak bermoral tapi mereka pun buat perkara yang sama. Haiii tak taulah, aku malu apabila memikirkan pesilat pesilat politik kita(tak kiralah pembangkang / pemerintah) macam tu rupanye kat belakang tabir. Wallahualam...

Anonymous,  May 10, 2012 at 5:05 PM  

Kes azmin ni mungkin jadi kemuncak la untuk orang beralih arah drpd menyokong pembangkang. Check mate lah klu Azmin tidak ambil tindakan saman... Ini kerana ada banyak persoalan yg tidak terjawab dan banyak isu2 yg boleh di kategorikan sebagai fitnah besar tidak diselesaikan mengikut cara yg boleh diterima umum.
Kes 1 - Video seks anwar dgn perempuan cina tu. Anwar cuma cakap ianya fitnah tapi tidak berani ambil tindakan saman. Dia cuma menafikan shj sedangkan penafian shj mana cukup.
Kes 2 - Kes liwat Saiful. Saiful tampil dgn berani bersumpah dgn Al Quran di masjid. W/pun Annwar menang di mahkamah ianya masih tidak cukup menyakinkan kepercayaan orang ramai (terutama yg menyokong pembangkang ttpi tidak bersifat fanatik)selagi dia tidak bersumpah dgn cara yg sama iaitu menjunjung Al Quran. Klu la aku di fitnah atas perbuatan yg aku tak buat, nak2 satu dunia tahu, bukan setakat menggunakan Al Quran shj tapi aku sanggup cakap "...klu sumpah ini dusta ya Allah sambarkanlah aku dengan petir setelah aku melangkah keluar dari masjid ini". Yelah klu kita betul2 x buat kita mesti ambil tindakan yg paling menyakinkan dan tidak perlu takut dgn apa2 pun risiko! dah lah tuduhan tu liwat!
Kes 3 - Kes Azmin. Dia cuma menafikan secara general shj. Itu tidak cukup. Pergilah ke masjid dan sumpah mcm apa yg aku tulis tadi. Klu dia tipu, alamatnya hanguslah dia kena petir. Selepas tu pergi saman semua blog2 dan semua yg terlibat dlm menyebarkan fitnah ni. Klu video tu tidak tulen, tiada apa yg perlu di takutkan.
Kes 4 - Kes orang ramai minta ujian DNA atas anak Azmin yg dikhuatiri adalah anak Anwar. Pergilah buat betul betul. Bukan bertahun pun buat ujian DNA ni dan jika perkara itu adalah fitnah, apa tunggu lagi saman lah.
Rasanya dengan hasil saman2 fitnah (klu betul fitnah) ni berkoyan koyan duit Azmin dan Anwar boleh dapat.

Anonymous,  May 26, 2012 at 1:02 AM  

Mengaku org melayu islam..agama terbaek,suci,mulia.tapi mengutuk,fitnah,mencarut xsedar.bila soal isu agama pandai plak marah,jadi sensitif.
Mane aklak mulia korang?

Anonymous,  June 5, 2012 at 1:12 AM  

tu la hukum hudud perlu dlm khidupan org Islam ..ka senang laksana kan hukum hudud ...ckup sksi 4 org trus rejam smpai mati...xde ckap bnyak2 pas tu...lgipom ini untk kebaikan..hospital pom xpelu ssh2 rawat pnyakit HIV...sape soh zina..so,pandai2 lar tggung penyakit tu.,,law hudud...konfem dah mati ,,,elok mcm tu mati diseksa didunia..diakhirat xkan dihisab dah..ni hidup sshkan org jew..

Anonymous,  January 25, 2013 at 11:50 PM  

pelik bin hairan kita...ngapa Azmin tak saman malu ye...baru kita ingat yg bosnya pun tak berani saman triple datuk T berkait video X yg kita masih ingat dulu tu...bagaimana agaknya nasib jam omega...dah diambil tuannya kah atau masih ada di balai?..omega oh omega malang sungguh nasibmu....

tok janggut,  January 26, 2013 at 3:05 PM  

yg ana amat takut kalu PR memerintah adalah nasib masa depan anak cucuku...fahaman pluralisme yg mereka bawa menyebabkan dalam sebuah keluarga Melayu si ayah seorang Islam, isteri boleh beragama lain dn anak2 lain pula agamanya...si ayah tika subuh melaungkan azan akan diherdik oleh anak dn isterinya yg katanya mengganggu tidur mereka... maka merajuk dn sayulah si ayah bak makan hati berulam jantung!...beringatlah wahai saudara2ku...sebelum nasi menjadi bubur jgn mendengar guruh di langit air ditempayan dicurahkan!...Subhanallah!

Anonymous,  January 26, 2013 at 4:48 PM  

lagi satu kita takut negara berhadapan keruntuhan moral dikalangan rakyatnya...apa taknya gay,lesbian dn biseksual jdi amalan harian dek terlalu bebas...macam kata pepatah melayu "kalau guru kencing berdiri anak murid tentulah kencing berlari"...lu pikirlah sendiri!

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP