Video BERSHIT 3.0 Ini Memberikan Jawapan Kepada Yang Mempertikai Tindakan Pihak Polis.

Wednesday, May 16, 2012






Video diatas merupakan video kronologi pembabitan mereka terutama pemimpin PKR dalam menghuru harakan negara pada Demo BERSHIT 3.0 28hb April 2012.

Provokasi yang mereka lakukan sejak awal sememangnya mahukan pihak Polis bertindak keatas mereka namun atas sikap Profesional yang tidak mahu episod BERSIH 2.0 berulang maka pihak Polis mengabaikan provokasi mereka yang sebenarnya telah membuatkan pihak pembangkang tidak puas hati.

Dan pada hari BERSIH 3.0 kita dapat lihat provokasi yang mereka lakukan sejak awal pagi lagi yang mana pihak Polis masih berdiam diri dan buat endah tidak endah kepada mereka. Dan apabila petang bermula lah satu rempuhan pagar yang mana melanggar perintah mahkamah yang melarang Dataran Merdeka dimasuki orang awam.

Justeru bertindak atas undang undang maka pihak Polis menjalankan kewajipan mereka iaitu menjaga keselamatan dan ketenteraman awam. Selepas pihak BERSHIT 3.0 merusuh dan merosakkan harta awam barulah pihak Polis bertindak dengan menyembur mereka para pendemo dengan Gas pemedih mata agar mereka bersurai.

Namun seperti dijangka pihak BERSHIT yang dinaungi pemimpin pembangkang ini tidak mengendahkan apa yang diarahkan pihak Polis sebaliknya terus melakukan keganasan sehinggakan Polis, Wartawan dan orang awam dipukul oleh mereka puak Bershit ini.

Tindakan pihak Polis wajar dipuji kita rakyat Malaysia kerana cukup sabar dalam menghadapi karenah mereka puak pembangkang yang sememangnya mahukan pihak Polis bertindak. Jika pada hari tersebut pihak Polis tidak menjalankan tanggungjawap mereka dengan menghalang keganasan dari terus berleluasa apa akan berlaku kepada negara?

Gomo mengucapkan syabas dan terima kasih kepada pihak PDRM yang menjalankan tugas dengan begitu efektif dan tidak lupa kepada anggota dan pegawai DBKL yang sentiasa cekal menghadapi karenah gila juak juak pembangkang.

Seharusnya rakyat Malaysia sedar pekara ini dan wajib menolak Pakatan Pembangkang yang biadap lagi terkutuk dalam cubaan merampas kuasa politik.


Psssttt... Syabas juga para Blogger yang menyertai OPS Bersih 3.0 tempoh hari....Terbaik


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


26 comments:

Anonymous,  May 16, 2012 at 5:09 PM  

sebelum ni mmg aku berpihak pada bn, tapi lepas aku tgk video ni, aku rasa bn dah rosak. sorry to say.

Anonymous,  May 16, 2012 at 5:10 PM  

ISA harus dikaji semula..papa gomo tolong usulkan kat pm..baru ada akai

Anonymous,  May 16, 2012 at 5:43 PM  

anon 5:09

eleh nak menyamar konon... teruskanlah perjuangan ko yang sia sia dan sembahlah labang PKR, Roket dan Bulan ko tu...

Mana ada orang BN berfikiran macam ko ni... pigi mabuk laaa

ABU... Allah Bersama UMNO

Anonymous,  May 16, 2012 at 5:47 PM  

anony 5:09, apa yg tak kena dengan beruk ni, pegi mandi sana... BERSIHkan badan busuk kan maen... ouweeeekkk

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:19 PM  

aku pun sokong umno jugak.tp pasal porno je...

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:27 PM  

Puii Pakatan Rakyat
PR - Parti Rusuhan

Semasa Bersih 3.0 yang pandai DAP anti Islam dan yang bodoh Melayu PKR dan PAS dan juga Keling PKR . Cina Cina hanya mengapi-apikan sahaja dan buat kerja bodoh ia lah Melayu PKR and PAS dan juga Keling PKR . Tengok muka-muka on "WANTED LIST" , boleh katakan lebih dari 90% Melayu bongok.

DAP : Dapatkan Ahli Perusuh

Siapa yang DAP anti Islam dapatkan?
PKR : Parti Kaki Rusuh
PAS : Parti Anak Samseng

Bila rusuhan bermula , orang orang Cina DAP "relax one corner".

Melayu-Melayu PKR dan PAS sedarlah.
Jangan jadi BODOH . Jangan diperkudakan DAP Anti Islam. Balik lah kepangkal jalan.

Semoga Melayu Melayu ini di beri petunjuk.

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:45 PM  

Buat lah kalo berani, tengok PRU camna

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:47 PM  

Apa Melayu Melayu nii... Bodoh ke tak reti 1 Msia

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:19 PM  

PRU kali ni gua tak nak pangkah umno lagi! SERIKKKKKKKKK!!!

Berita dari gunung May 16, 2012 at 7:32 PM  

Dalam amalan demokrasi, adalah tanggungjawab wakil rakyat berbahas dalam parlimen.

Atau semua orang sudah jemu cara amalan sebegitu dan mahu turun ke jalanraya selinsing tangan baju, tunjuk siapa kuat? Itu sebenarnya amalan kongsi gelap dan gengster jalanan!!

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:48 PM  

Aku lagi serik. 2001 2004.2008 semua aku pangkah PR kesian kat nuar punya pasal. Family ngan kwn2 aku pun sama. Tp PRU kali ni semua family ngan separuh kwn kwn aku dh sedar siapa sebenarnya perosak bangsa. Aku tk brani kata anwar tu peliwat dan penzina tp yg pasti dia penghasut yg bnyak buat huru hara dlm negara ni.
Aku cuma nak hidup aman damai dan cari rezeki halal dan keutamaan bangsa melayu sentiasa di lindungi. Tapi apa yg aku mampak sekarang pkr dan pas trlalu mengikut kata dap. Aku tk sanggup gadaikan apa yg melayu ada hanya kerana tk suka pada BN.
Mmg BN bukan terbaik ttapi hanya itu pilihan yg ada. Kalau PAS tk sekapal dgn DAP mmg aku bagi undi pada PAS.

Prince of Noob May 16, 2012 at 7:48 PM  

sebelum ini mmg gua tak sokong bersih. tapi lepas tengok video ni, terus gua join kotor... bila nak buat lagi senaman juboq, gua nak join.

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:50 PM  

tak nak pangkah BN sudah,,, ramai rakyat yang hendak pangkah...

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:03 PM  

PAS:parti anjing sasau,sebab garang dorang mcm anjing tp xde apa pun..PKR:parti keldai rabun,sebab ahli dia yg melayu kena keldai ngan DAP psl al jubiri pny arahan,DAP: dah ada peluang,gunakan sebaik mingkin melayu2 bodoh ni...ni fakta yg paling tepat untuk pakatan juburi haram ni...

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:06 PM  

sebelum ni mmg aku berpihak pada PKR, tapi lepas aku tgk video ni, aku rasa PKR dah rosak. sorry to say.

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:19 PM  

Kehkehkehkeh..

Brgaduh lah lagi..yerssss!!!bergaduh la maki hamun caci carut hina semua lepastu ckp perjuang islam..good.akai ada ka!

Pas itu melayu??
Tp yg melaungkan ketuanan melayu umno!!

Umno itu islam??
Tp yg melaungkn ketuanan islam itu pas!!!

Dap anti islam??
Mca bgaimana?

Ckp xserupa bikin.

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:33 PM  

Alaaaa....terus terang sja yg ko tu memang pencacai fuckatan al-juburi sejak dulu....tak usahlah nak berdolak dalik kononnya sokongan rakyat dah beralih kpd pembangkang skrg....

Anonymous,  May 16, 2012 at 8:37 PM  

Mungkin sedara kita ni confuse kot...utk makluman sedara yg pakai baju kuning rosak akhlak mcm perangai beruk tu pembangkang bukan bn...

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:06 PM  

SERUPA ANJING CIBAI MELAYU PKR & PAS..ABANG POLIS, KALAU DAPAT TANGKAP MANA2 ANJING NI KASI TARUK CUKUP2..

ko tu pencacai aljub,  May 16, 2012 at 9:38 PM  

Anon 5.09

Sepatutnye ko tulis "akulah pencacai barua pakatan haramjadah dulu kini
dan selamanya"

Anonymous,  May 16, 2012 at 9:58 PM  

penyokong bersih pada aku semuanya tak ada akal..kalau ada pun dia letak kat lutut terus terang aku cakap...tambah lagi orang melayu yg beragama islam..buat malu org islam menyertai demontrasi diketuai ambiga pula tu...kau kenal ke siapa ambiga tu..kalau tak kenal memang kau orang melayu islam paling bodoh...

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:55 PM  

Knp la ahli PR xpk...mereka sibuk berjuangkn apa mrakA nak sedangkan x pk ttg keamanan..kwan2, ky di PR... Insaflah..keamanan,kekukuhan ekonomi kita jauh lg baik dr ngara lain..klu xpuas hati,bg pndangan pd saluran btulll...allahuakbar..smga allah tnjuk jln bnr pd mereka..hdup mlayu,islam dan plbgai bgsaa

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:50 PM  

pergolakan yang negara kita sedang hadapi skrg ni suma berpunca sekor ni jer....al dajjal al-juburi...

kpd penyokong2 tegar sekor tu, cuba masing-masing minta petunjuk dr Allah
untuk tunjukan kebenaran. dah x yakin pd Allah lagi ke?

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:51 PM  

Inikah pemimpin yang dijangka menjadi PM Malaysia...pemimpin yang henya memntingkan diri sendiri..dimanakah mereka setelah penyokong tara otak disuruh merusuh...mereka semua balik pi shopping kt jln Tunku Abd Rahman..Tuhan dh tunjukkan perangai Anwar..jadi kepada yg dianugerahkan akal..gunalah sebaik mungkin..tengok senyuman Anwar..macam senyuman dajjal..langsung tak ade Nur..pikir2 kan lah..

Anonymous,  May 17, 2012 at 2:11 PM  

aku asa dah tak nak sokong bn dan umno..bab bn umno dah nak abis dah masa nak berkuasa..bab ramai kawan2 aku keluar umno / bn..bab depa kata bn / umno akan kalah pada pru 13 ni..selamat tinggal umno bn dan terima kasih bab selama ni bantu kami...

Post a Comment

Lu nak tulis apa lu tulis lah. Tapi jika ada sebarang komen yang lu tulis yang mana boleh di dakwa maka lu jawap sendiri di Mahkamah. Gua empunya Blogg tak tanggung. He he he

Snipet

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP